HansApeldoorn schreef op woensdag 15 februari 2023 @ 10:09:
Heb ook een Perfera met permanente AP. Nav van je bericht heb ik de Onecta app bijgewerkt maar vind die firmware update niet. Vind ook geen mogelijkheid om de AP uit te zetten. Kun je iets uitgebreider beschrijven hoe ik dat kan doen?
Ik lees hierboven dat de update voor Android nog niet beschikbaar is.
Ik gebruik iOS en die was gisteren beschikbaar (de update komt dus via de update van de app).
Ik heb in dit voorbeeld 1 apparaat nog niet geüpdatet, zie het pijltje in de middelste.
Vervolgens klik je die machine “open” en krijg je in dat overzicht een pop-up dat er firmware geüpdatet kan worden, die kun je dan vervolgens aanklikken en het proces starten.
NB
Sinds gisteravond rond mijn app update en firmware update van een aantal machines loopt het energie overzicht niet goed. Het energieverbruik was een aantal uur afgelopen uren 0, wat niet kan omdat die machines de hele nacht hebben gedraaid. Nu begint het energieverbruik wel weer zichtbaar te worden, maar wordt alles op 1 uur weergegeven (dus vanochtend 8 uur alle KWhs en de rest van de dag niets bijv)
Edit;
Energieverbruik registratie was echt wel in de war. Die is gisteren niet meer correct geregistreerd. Maar na de verstoring begon hij wel weer netjes te registreren en vandaag loopt hij ook netjes door, correct, gaan we dan maar vanuit
[
Voor 41% gewijzigd door
Bezzerk op 16-02-2023 09:19
]