Je moet multiplayer pack verwijderen en opnieuw downloaden. Ik wacht wel tot morgen. Heb nog geduld 😀Poulske schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 15:23:
Op Reddit komt iemand met een manier om hem eerder te spelen op PS5. Ik ga het zo proberen.
https://www.reddit.com/r/...station_without_rebuying/
Al dat gedoe 
Het spel moet minimaal twee jaar meegaan. Dat is 2x365x24 = 17520 uur (give or take verschillende tijdszones/schrikkeljaren) Wat maken die paar uur extra wachten nou nog uit? Alleen maar om "FIRST!" te kunnen zeggen? Dat is zó jaren 1998
Het spel moet minimaal twee jaar meegaan. Dat is 2x365x24 = 17520 uur (give or take verschillende tijdszones/schrikkeljaren) Wat maken die paar uur extra wachten nou nog uit? Alleen maar om "FIRST!" te kunnen zeggen? Dat is zó jaren 1998
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Is 4GB, ben hem nu aan het downloaden. Duurt 2 min.Wolverine9000 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 15:25:
[...]
Je moet multiplayer pack verwijderen en opnieuw downloaden. Ik wacht wel tot morgen. Heb nog geduld 😀
En behoud je progress?Poulske schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 15:24:
[...]
Was ook niet van plan een nieuw Activison account te maken, maar OP reageert direct:
You can also play on your primary account after doing this! But you do need to change your Activision account region on your primary account
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
de tandjes 182 camos
Different base camos’ challenges will unlock as you level up weapons within a weapon’s platform. The M4 weapon has 186 base camos to unlock. #MWII
— CharlieIntel (@charlieINTEL) 27 oktober 2022
“Fear is the path to the dark side…fear leads to anger…anger leads to hate…hate leads to suffering.” Yoda
Mini map also changed to blue dots for friendlies. And visibility is better now with the red diamond above enemies.
Crown Raceway is also a great map. #MWII
The Intervention is in #ModernWarfareII apparently. It shows up in Spec Ops in the Backpack UI. Appears to be a blueprint. pic.twitter.com/YOygIb8LU4
Op de pc versie is nu ook een 8gb update te downloaden
Hoe was je latency?Snakefoodjah schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:57:
Hier op Xbox lukt het inderdaad ook door op activision adres te veranderen.
Net 2 potjes gespeeld en moet er toch weer inkomen ze 🤓.
Sowieso al gene topper in shooters maar ik amuseer me wel.
Ik vind het vooral erg voor mijn team als ik weer doodga 🤣😁🤡
Dan weet ik wat ik straks thuis ga doen bij het account van mij en mijn vriendin.Snakefoodjah schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:57:
Hier op Xbox lukt het inderdaad ook door op activision adres te veranderen.
Net 2 potjes gespeeld en moet er toch weer inkomen ze 🤓.
Sowieso al gene topper in shooters maar ik amuseer me wel.
Ik vind het vooral erg voor mijn team als ik weer doodga 🤣😁🤡
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Movement in MWII feels quite nice compared to beta. A lot smoother.
Mini map also changed to blue dots for friendlies. And visibility is better now with the red diamond above enemies.
Crown Raceway is also a great map. #MWII
Footstep audio seems to also be bit better now. Don’t hear constant stomping around.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Zoals het er nu naar uit ziet werkt Splitscreen niet maar dat is wat ik leesG_Dragon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 15:44:
[...]
Dan weet ik wat ik straks thuis ga doen bij het account van mij en mijn vriendin.
Met uw eigen account lolPoulske schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 15:46:
Yes, zit erin op de PS5 met mijn eigen account!
Wacht wel tot morgen. Zoals ik al zei. Heb heel veel geduldPoulske schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 15:30:
[...]
Is 4GB, ben hem nu aan het downloaden. Duurt 2 min.
Zit tot vanavond 10:00 vol en morgen gewoon werk dus moet wel wachten hahaWolverine9000 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 15:49:
[...]
Wacht wel tot morgen. Zoals ik al zei. Heb heel veel geduld
Ik kan ook maar aan de slag tegen 16 uur morgen. Tijd zat. En je kan maar levelen tot level 55AlwaysNick schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 15:52:
[...]
Zit tot vanavond 10:00 vol en morgen gewoon werk dus moet wel wachten haha
Vind het leuk om te kloten.Vrijdag schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 15:30:
Al dat gedoe
Werkt vlot.
Latency rond de 30ms
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Ja.Wolverine9000 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 15:58:
Is museum weg bij de maps 6 vs 6?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Oei vond dat nog een leuke map. Natuurlijk veel mensen vonden deze map slecht
Ik krijg mijn adress niet gewijzigd bij activision, al twee keer een mail gehad met een code maar hij past het niet aan.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Ze hadden 'm tijdens de Beta er ook even uitgehaald. Zaten toen ook grafische glitches in. Dus mogelijk hebben ze wederom wat bugs gevonden.Wolverine9000 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:00:
[...]
Oei vond dat nog een leuke map. Natuurlijk veel mensen vonden deze map slecht
Hier kon ik het gewoon aanpassen, zonder een code in te voeren om te verifieren?G_Dragon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:01:
Ik krijg mijn adress niet gewijzigd bij activision, al twee keer een mail gehad met een code maar hij past het niet aan.
Ben naar Profile gegaan, vervolgens Basic Info en daar kon ik adres wijzigen.
Ja ik ook, maar moet dan via een mail een code overnemen en invoerenRivanov schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:01:
[...]
Hier kon ik het gewoon aanpassen, zonder een code in te voeren om te verifieren?
Ben naar Profile gegaan, vervolgens Basic Info en daar kon ik adres wijzigen.
Apart. Ik hoef niets te doen. Ik log in middels mijn Xbox account.G_Dragon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:02:
[...]
Ja ik ook, maar moet dan via een mail een code overnemen en invoeren
Ik ookRivanov schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:03:
[...]
Apart. Ik hoef niets te doen. Ik log in middels mijn Xbox account.
Zelfs bij het invoeren van 268 queen st auckland niet
JackFrags met M/K op Xbox.
Samen met Stodeh.
Samen met Stodeh.
[ Voor 32% gewijzigd door Rivanov op 27-10-2022 16:18 ]
Same!Nietdatikweet schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 14:53:
Yes, zie dat ik hem morgen tussen 14:00 en 18:00 uur krijg van Wehkamp
per aspera ad astra
Ik had dat ook. Daarna nog een keer aangepast (zonder dat ik een code nodig had) en toen werkte het wel.G_Dragon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:01:
Singleplayer packs op de PS4 zijn 20GB en 19,1GB. Ik kreeg wel de melding dat ik early access heb unlocked, dus de disc eigenaren kunnen vziw wel alvast de campaign spelen als alles is gedownload.
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Het is gelukt! Ik drukte op edit inplaats van op Save
:strip_exif()/f/image/CdglPSSd3tjLoCtIaovW8Qqx.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/CdglPSSd3tjLoCtIaovW8Qqx.jpg?f=fotoalbum_large)
"Split-screen werkt"
[ Voor 81% gewijzigd door G_Dragon op 27-10-2022 16:53 ]
Hoi, misschien domme vraag maar waar koop ik de pc-versie zonder creditcard? In België aanvaarden Steam en Battle.net enkel paypal of andere kredietkaarten.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Excuus lees Belgie...CHKYBSTRD schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:48:
https://livekaarten.nl/nl...MTH95sVjL7NBoCd9oQAvD_BwE
Kun je betalen met ideal.
[ Voor 8% gewijzigd door CHKYBSTRD op 27-10-2022 16:51 ]
Stay hungry, stay foolish!
Bedankt, had deze site gezien maar zag er me op het eerste zicht wat louche uit.
Hmzs lees best veel slechte verhalen over de site... zou toch even verder zoeken.Deleriumtremens schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:51:
Bedankt, had deze site gezien maar zag er me op het eerste zicht wat louche uit.
Zo nu weer On topic.
Stay hungry, stay foolish!
Steam cadeau kaarten halen bij een tabakszaak/supermarkt/speelgoedwinkel misschien een optie?Deleriumtremens schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:47:
Hoi, misschien domme vraag maar waar koop ik de pc-versie zonder creditcard? In België aanvaarden Steam en Battle.net enkel paypal of andere kredietkaarten.
Alvast bedankt!
HOE??G_Dragon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 16:47:
Het is gelukt! Ik drukte op edit inplaats van op Save
[Afbeelding]
"Split-screen werkt"
Krijg nog een update van 55 gieg voor mijn kieze. Ben waarschijnlijk niet de enige gezien de 55 Mbps😢
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Zijn er eigenlijk nog wel winkels die om 00:00 verkopen (nu digitaal kopen een ding is) zoals de hype tijd vroeger?
Zit nu ook met New New Zealand instellingen te spelen meer lijkt er echt wel op dat je op Europese servers speelt. Ping van 30-40 ms.
You only live once, so enjoy the ride.
Hoe werkt het nou met inloggen als je het adres wil wijzigen. Ik ben ingelogd met mn Activision account en ben bij basic
Gaan straks spelen, eerst eten en even bijkomen van werk
Groot gelijk. Ben mij aant vermaken op YouTube. Hoe rap je een gouden wapen kan hebbenG_Dragon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 17:12:
[...]
Speelt aardig soepel via NZ. Zie geen latency staan op de X, maar geen lag
PSN ID Binloading_nl
Logisch! Zou je mij op de hoogte willen houden of jij het wel voor elkaar krijgt om op de "Start" knop te drukken? Bij mij lukt het niet om een match te starten in splitscreen. Wel local multiplayer.G_Dragon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 17:12:
[...]
Alleen Auth gaat via NZ. Je speelt gewoon EU serverssteefje schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 17:15:
Speelt aardig soepel via NZ. Zie geen latency staan op de X, maar geen lag
Ik kan er nog altijd niets van.
Kreeg zelf net een bericht op Xbox met de vraag: how r u that bad 🤣🤣
Soit veel spelen en mappen leren kennen en dan maak ik diene gast wel af 💀
Kreeg zelf net een bericht op Xbox met de vraag: how r u that bad 🤣🤣
Soit veel spelen en mappen leren kennen en dan maak ik diene gast wel af 💀
Niks noppes nul 👎🏻👎🏻👎🏻
Positief is dat het levelen van de wapens veel langzamer gaat dan tijdens de bèta. Het schiet gewoon erg lekker weg, gelukkig vier dagen vrij😀
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Zeg wel vier dagen vrij en winteruurLekker Ventje schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 17:49:
Positief is dat het levelen van de wapens veel langzamer gaat dan tijdens de bèta. Het schiet gewoon erg lekker weg, gelukkig vier dagen vrij😀
hoe werkt het dan met het activision account kan iemand even uitleggen?
Gewoon je adres aanpassen in je account naar Nieuw Zeelandshakespeare schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 17:52:
hoe werkt het dan met het activision account kan iemand even uitleggen?
Ik voel een refund aankomen..Hoianddoei schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 17:32:
[...]
Logisch! Zou je mij op de hoogte willen houden of jij het wel voor elkaar krijgt om op de "Start" knop te drukken? Bij mij lukt het niet om een match te starten in splitscreen. Wel local multiplayer.
/f/image/W5hGZe6oR8a5lmWHXeLKAuGa.png?f=fotoalbum_large)
Oei das jammerG_Dragon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 18:11:
[...]
Ik voel een refund aankomen..
[Afbeelding]
Hoop dat het een bug is
Is het al bekend hoeveel maps elke MP mode heeft?
We denken erover hem te kopen, maar hoop wel op een leuk aantal maps.
Iemand hier die ook de PS4 cross gen versie gebruikt op de PS5? Ik dacht ik vul gewoon die code in en dan wordt de PS5 versie gedownload. Maar er worden alleen wat losse packs gedownload en hij installeert nu alsnog de PS4 versie..
Ik dacht 11 multiplayer mapsdevilsnight schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 18:25:
Is het al bekend hoeveel maps elke MP mode heeft?
En 5 groundwar maps
Zo, we gaan maar eens beginnen.
Was hier ook de bedoeling maar split-screen werkt niet dus wachten en anders refund als dit over twee weken nog niet werkt..
Have fun!
Mss stomme vraag. Maar waarom geen twee schermen of tv ipv splitscreen. Kan je ook samen spelen eG_Dragon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 18:45:
[...]
Was hier ook de bedoeling maar split-screen werkt niet dus wachten en anders refund als dit over twee weken nog niet werkt..
Have fun!
Speelt gewoon lekker soepel!
Fijn te horenRivanov schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 18:49:
Speelt gewoon lekker soepel!
Omdat zoiets lelijk staat in de woonkamer en het prima wil op een 55inch Oled. Daarbij heeft mijn vriendin ook nog eens last van Cybersickness dus kan het op groot beeld geen eens 5 minuten volhouden.Wolverine9000 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 18:48:
[...]
Mss stomme vraag. Maar waarom geen twee schermen of tv ipv splitscreen. Kan je ook samen spelen e
split screen ? waarvoor gebruik je dat dan ?G_Dragon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 18:45:
[...]
Have fun!
Multiplayershakespeare schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 18:52:
[...]
split screen ? waarvoor gebruik je dat dan ?
Ah daarmee,versta het. Sorry voor de vraagG_Dragon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 18:52:
[...]
Omdat zoiets lelijk staat in de woonkamer en het prima wil op een 55inch Oled. Daarbij heeft mijn vriendin ook nog eens last van Cybersickness dus kan het op groot beeld geen eens 5 minuten volhouden.
cybersickness ? wat is dat dan hahaG_Dragon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 18:52:
[...]
Omdat zoiets lelijk staat in de woonkamer en het prima wil op een 55inch Oled. Daarbij heeft mijn vriendin ook nog eens last van Cybersickness dus kan het op groot beeld geen eens 5 minuten volhouden.
Geen sorryWolverine9000 schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 18:53:
[...]
Ah daarmee,versta het. Sorry voor de vraag
Dat je misselijk en raar voor de ogen word bij games van het draaiende beeld.
'Cybersickness' is bewegingsziekte die wordt uitgelokt door bewegende kunstmatige beelden, zoals in videogames, zelfs wanneer de kijker zelf stil zit. Omdat we steeds vaker en langer aan steeds realistischere kunstmatige beelden worden blootgesteld, zullen artsen ook steeds vaker met bewegingsziekte te maken krijgen.
[ Voor 41% gewijzigd door G_Dragon op 27-10-2022 18:54 ]
Had zojuist wel bij m'n eerste game een bug waarbij ik het Option menu niet kon oproepen. Het beeld flitste dan alleen maar.
Je kan ook een stip in het midden van het scherm instellen (in SP tenminste) waar je je op kan focussen. Dat schijnt dan weer motion sickness tegen te gaan. Geen idee of het echt werkt trouwens.G_Dragon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 18:52:
[...]
Goeie tip! Maar om heel eerlijk te zijn, spelen we alleen CoD en Minecraft samen in split-screen. Het gaat vooral bij First Person waar ze hier last van krijgt, maar zoals. rdr2 speelt ze zonder problemen. Een tweede scherm hoeft van ons ook niet, als de support voor split-screen ooit komt te vervallen leggen we ons erbij neer en kopen we gaan CoD meer.Vrijdag schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:01:
[...]
Je kan ook een stip in het midden van het scherm instellen (in SP tenminste) waar je je op kan focussen. Dat schijnt dan weer motion sickness tegen te gaan. Geen idee of het echt werkt trouwens.
Options Menu lijkt helemaal niet te werken op Xbox? Menu button roept enkel m'n loadouts op.
Op het eerste zicht lijkt de map aan de grens met usa en Mexico echt ruk te zijn 😉
Nog 4u 30iFap schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:25:
Is het al bekend wanneer MP beschikbaar zal zijn voor consoles in EU?
Ik hoop zo erg dat dit gewoon een bug is hoorG_Dragon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 18:11:
[...]
Ik voel een refund aankomen..
[Afbeelding]
Wij ook want anders ga ik er alles aan doen om mijn geld terug te krijgen aangezien in de xbox store wel staat dat split-screen mogelijk is.Hoianddoei schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:28:
[...]
Ik hoop zo erg dat dit gewoon een bug is hoor
iemand tips om nu snel aan de slag te kunnen behalve wachten tot 24:00 en 06:00 ik heb cod op pc en ps5 gekocht lmao..
Er staat nergens dat het niet mogelijk is hé , er staat dat het niet mogelijk is in quickplay - dat is wat anders.G_Dragon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:30:
[...]
Wij ook want anders ga ik er alles aan doen om mijn geld terug te krijgen aangezien in de xbox store wel staat dat split-screen mogelijk is.
Jaa, maarja je kan dus wel local multiplayer met zijn tweeën doen.. wel echt een bummer dit..G_Dragon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:30:
[...]
Wij ook want anders ga ik er alles aan doen om mijn geld terug te krijgen aangezien in de xbox store wel staat dat split-screen mogelijk is.
Geen enkele online gamemode maakt het mogelijk om splitscreen te spelen. Ik heb alles al geprobeerd.Lienuks schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:32:
[...]
Er staat nergens dat het niet mogelijk is hé , er staat dat het niet mogelijk is in quickplay - dat is wat anders.
Enkel offline multiplayer werkt. De functionaliteit is er dus wel, alleen enkel voor offline matches.
Denk dat het gewoon een fout in het spel is , hoop het wel voor ze!Hoianddoei schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:36:
[...]
Jaa, maarja je kan dus wel local multiplayer met zijn tweeën doen.. wel echt een bummer dit..
[...]
Geen enkele online gamemode maakt het mogelijk om splitscreen te spelen. Ik heb alles al geprobeerd.
Enkel offline multiplayer werkt. De functionaliteit is er dus wel, alleen enkel voor offline matches.
Hier de ps5 versie op disc. Kan het zijn dat na Press X to start je meteen de single player wordt ingegooid? Tevens zie ik nergens staan waar ik de multiplayer packs etc kan downloaden. Of worden die allemaal standaard gedownload. Inmiddels via ps opslag is de game 112GB groot. Uodate 1.04 is binnen
Edit: single player pack (2 stuks) zijn wel binnengehengeld want die waren verplicht bij het starten van de game
Edit: single player pack (2 stuks) zijn wel binnengehengeld want die waren verplicht bij het starten van de game
[ Voor 16% gewijzigd door Oxigeon op 27-10-2022 19:43 ]
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Bij mij op de Series X start de hele tijd de campaign op. Geen multiplayer te zien.
Xbox Live: Miesjh NL
Hier meteen in MP. Maar campaign dan ook niet installedMiesjh schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:48:
Bij mij op de Series X start de hele tijd de campaign op. Geen multiplayer te zien.
Spec ops is wel splitscreen?G_Dragon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:30:
[...]
Hmm gek. Sommige zien spec ops. Zie ik dus ook allemaal niet. Zo snel ik op X druk na start vlieg ik de campaign inMiesjh schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:48:
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Geen idee dat spelen we niet..
Je moet 1: je activision account op NZ zetten kan alleen bij een nieuw account , 2: je moet dan een NZ account aanmaken op je PS 3: je moet je land op NZ zetten. Wil je nog zoveel moeite doen en die progress weer verliezen om 4 uurtjes eerder te kunnen spelen?Oxigeon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:57:
[...]
Hmm gek. Sommige zien spec ops. Zie ik dus ook allemaal niet. Zo snel ik op X druk na start vlieg ik de campaign in
Precies. Heb ook geen day one patch gehad.Oxigeon schreef op donderdag 27 oktober 2022 @ 19:57:
[...]
Hmm gek. Sommige zien spec ops. Zie ik dus ook allemaal niet. Zo snel ik op X druk na start vlieg ik de campaign in
Xbox Live: Miesjh NL