Kia Sorento bestel en leveringen Topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickOnline
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 05-05 00:40
Goed nieuws van de dealer. De auto is gebouwd en gaat een dezer dagen de boot op. Over zes tot acht weken wordt ie geleverd.

Netjes: de prijs van januari 2022 blijft staan. Inclusief de afgesproken inruilprijs voor onze huidige auto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriskv
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 25-08-2023
Productiedatum alweer een maand opgeschoven.
Begin het stilaan gehad te hebben met Kia.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorento2023
  • Registratie: April 2023
  • Laatst online: 13-08-2023
Hallo allemaal.

Ben nieuw hier en volg dit onderwerp een tijdje. Zelf heb ik een Sorento hev executive aangeschaft. Dit was in de eerste week van maart. Over een leverdatum kon de dealer geen enkele uitspraak doen. Wel vertelde hij dat er dit jaar een facelift komt en het zomaar kan zijn dat ik de gefacelifte versie zou kunnen krijgen. Ben benieuwd of het lukt om voor de facelift mijn Sorento te kunnen ophalen. Hou jullie natuurlijk op de hoogte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MD2222
  • Laatst online: 17-11-2023
Ik volg dit topic ook al een tijdje.
Bestelling Sorento PHEV gedaan in oktober 2022, productiedatum januari 2024, aflevering zou april 2024 zijn.
Benieuwd of dit al dan niet met de facelift zal zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Vinzienzo
  • Laatst online: 23-05-2023
Besteld in december 2021, levering zou zijn maart 2022, toen mei 2022, toen oktober 2022, toen januari 2023 en sindsdien heb ik niets meer gehoord. Garage geeft aan niets te kunnen zeggen, anders dan dat het wellicht ook nog ruim een jaar gaat duren. Dan is de levertijd dus 2,5 jaar.
Super veel spijt van bestelling, inmiddels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenber
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-03 14:52
Fidje schreef op dinsdag 14 maart 2023 @ 16:54:
[...]

UPDATE: 28-04-2023
vandaag te horen gekregen uit Dealer dat VIN nummer bekend is en die auto al 3 weeken in Haven is.
Maar blijk nu dat Kia problemen hebben met levering omdat weinig drivers zijn aanwezig is en nu Dealer heeft wel datum gegeven dat zij Eind Mei kunnen leveren. Als die auto kan bij hun plek op tijd komen.
Ik ben beneuwd hoe lang deze gaat duuren met weinig drivers van kia.
---------------------------

Ik heb zelf in jan '22 PHEV Exec wit besteld. Gezien reacties en werkelijke levertijden die ik op kiaclub.nl voorbij zie komen reken ik met een levertijd van 18 maanden. Voor mij zou dat september/oktober '23 zijn. Laatste levertijd vanuit dealer/leasemaatschappij is over 7 weken. Gezien het vaarschema en aflever klaar maak tijd zou ik dan al wat gehoord moeten hebben. Ik reken dus meer op de info vanuit (andere) fora.

Grote kans dat het dan de facelift versie is. Naast andere lichtunits voor en achter zou ook het multimedia display (radio/navi etc) groter zijn dan bij de huidige versie. Je kunt op internet al spy-foto's en renders vinden waardoor je een goed beeld krijgt van hoe hij eruit gaat zien.

Geduld is helaas ook hier weer een schone zaak.
Ik heb vandaag te horen dat ik a.s. woensdag kan de auto ophalen , lets see..

[ Voor 3% gewijzigd door kenber op 22-05-2023 09:19 . Reden: update van auto. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kenber
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-03 14:52
Weet toevallig iemand dat deze Sorento 2023 modellen met apple car play zonder kable werkt ?
Want toen ik 2021 decm zag werkte neit met wireless moet toen met kable. ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noorderling
  • Registratie: Mei 2023
  • Laatst online: 09-07-2023
RickOnline schreef op maandag 20 februari 2023 @ 13:20:
Ik hoorde van onze Kia-dealer dat er aan het einde van het jaar een facelift komt voor de Sorento. De buitenkant wordt vernieuwd, maar er komen ook nieuwe technische features aan de binnenkant.

Het zou nu wel erg ruk zijn als we onze auto ergens in de eerste helft van dit jaar krijgen, waarna die binnen een aantal maanden weer achterhaald is. Aan de andere kant geeft Kia me een 'prijsgarantie'. Met andere woorden: als de Sorento wordt geleverd, betalen we de prijs zoals we die begin 2022 hebben afgesproken. De Sorento met facelift zal ongetwijfeld duurder zijn dan de prijs van begin 2022.

Wat denken jullie?
Gezien de enorme inflatie de afgelopen twee jaar lijkt dat een goed aanbod van KIA?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noorderling
MD2222 schreef op dinsdag 18 april 2023 @ 10:46:
Ik volg dit topic ook al een tijdje.
Bestelling Sorento PHEV gedaan in oktober 2022, productiedatum januari 2024, aflevering zou april 2024 zijn.
Benieuwd of dit al dan niet met de facelift zal zijn.
Bijzonder dat nu eigenlijk de historische levertijden van de eerste generatie Sorento weer terug zijn. Destijds een unicum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noorderling
FaceDown schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 22:30:
Dames en heren, ik ben er klaar mee hier. Hij is binnen! 😉
Bliksemreview: Superfijne wagen, de luxe straalt er van alle kanten vanaf, binnen en buiten. Rijdt heerlijk, staat bol van toeters en bellen. HUD is een mooie toevoeging, nooit eerder gehad. Doet qua afwerking echt niet onder voor de veel duurdere "A-merken".
Ik had hiervoor een Skoda Kodiaq, en deze is een flinke stap omhoog qua opties, luxe, rijgedrag, uitstraling.
Enige minpuntje tot nu toe: Android Auto kan niet wireless..

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Mooie SUV. Dat nieuwe logo oogt ook tig keer beter dan het oude.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s4nm4n
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 00:39
s4nm4n schreef op woensdag 22 februari 2023 @ 02:34:
[...]

7 zits ? Ik heb 'm in jan 2022 besteld. Dealer heeft r afgelopen jaar maar 8 verkocht... hopen op mei van dit jaar.
Eindelijk een VIN nummer, afgelopen vrijdag het bericht gehad, dat de auto is geproduceerd.

Verwachte losdatum
13/07/2023

Verwachte levering juli of aug.

Heeft wel erg lang geduurd.. ondertussen zijn er bij ons in de organisatie al meerdere auto's vervangen of veel eerder gebouwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kriskv
  • Laatst online: 25-08-2023
Auto is gemaakt en dit na maar 18 maanden wachten na bestelling.
Nu nog 2 maanden wachten tot hij hier geraakt met de boot. Kan iemand mij zeggen hoe en waar je die boten kan volgen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickOnline
Kriskv schreef op maandag 22 mei 2023 @ 23:39:
Auto is gemaakt en dit na maar 18 maanden wachten na bestelling.
Nu nog 2 maanden wachten tot hij hier geraakt met de boot. Kan iemand mij zeggen hoe en waar je die boten kan volgen ?
Het schijnt dat ze op schepen van EUKOR staan. Op deze website kun je bij Departure 'Korea' invullen, en bij Arrival 'Rotterdam'. Dan zie je wanneer ze aankomen.

Niet 100% zeker, maar ik heb gehoord dat dit wel eens zou kunnen kloppen.

https://www.eukor.com/schedule-search

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickOnline
RickOnline schreef op dinsdag 23 mei 2023 @ 15:19:
[...]

Het schijnt dat ze op schepen van EUKOR staan. Op deze website kun je bij Departure 'Korea' invullen, en bij Arrival 'Rotterdam'. Dan zie je wanneer ze aankomen.

Niet 100% zeker, maar ik heb gehoord dat dit wel eens zou kunnen kloppen.

https://www.eukor.com/schedule-search
Kleine update: voor onze auto bleek deze info te kloppen. De dealer bevestigde gisteren dat de auto inmiddels inderdaad in Rotterdam staat. Nu nog naar de dealer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanex223
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-11-2024
Iemand al bericht gehad over de facelift van de KIA Sorento.

De mijne is besteld door de leasemaatschappij en er gelijk rekening gehouden met 3k prijsverschil door de facelift.

Hoe kunnen ze dit nu al inschatten /meenemen als er nog geen details bekend zijn vanuit KIA.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1958698

Ik begin maart 2023 besteld en ook meteen die 3k erbij gerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MD2222
Anoniem: 1958698 schreef op woensdag 31 mei 2023 @ 10:54:
Ik begin maart 2023 besteld en ook meteen die 3k erbij gerekend.
Kan kloppen, zie onderstaande comment op een ander forum:

https://www.kiaclub.nl/to...to-phev/page/12/#comments
"Vorige week vernomen van Belgische dealer dat productielijn gestopt wordt in Augustus 2023!!!! Om facelift model te kunnen produceren en wat verschuivingen te doen ivm EV9 productie, alle oude bestellingen zouden mogelijk niet meer geleverd worden!!!!!! Definitief nieuws eind juni of dat onze bestelling al dan niet gaat geleverd worden!!! Wachten sinds februari 22 op onze PHEV!!! Geweldig nieuws hé.

Denk dat dit een klein imago deukje gaat opleveren aan KIA, het zou om zeer veel bestelde Sorento's PHEV gaan die mogelijk niet geleverd zullen worden en waar dus KIA overmacht voor inroept en zijn verplichtingen voor levering niet zal nakomen!!!!

Wordt vervolgt zou ik zeggen"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ja, op duitse website staat het ook:
https://www.carwow.de/neuwagen-lieferzeiten#gref

We wachten maar wat er komen gaat.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 1958698 op 31-05-2023 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorento2023
Ik kreeg vandaag van mijn dealer te horen dat er een chassisnummer bekend is en de auto eind juni verwacht wordt. Auto besteld in begin maart dus dat is best snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thimo k
  • Registratie: Juni 2023
  • Laatst online: 22-08-2023
Auto besteld op 29-03-2023 nog steeds geen uitzicht op levertijd.
Denken ergens eind September.
Maar dat er bijna niks vanuit Kia komt is wel erg slecht ook voor de dealers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fidje
  • Laatst online: 28-12-2024
Omdat een buurtgenoot zijn Sorento, die hij 2 maanden (mrt-22) later dan ik(jan-22) had besteld, al wel bij de dealer staat begin juni heb ik mijn leasemij eens laten drukken. Die kwamen zowel via de dealer als via hun contacten tot hoog niveau bij Kia NL ook niet verder. Het antwoord blijft, pas als hij op de boot staat weten we iets. Enige verschil tussen zijn auto en de mijne is het optie pakket. Hij heeft Dynamicplus line en ik de executive.

Omdat mijn huidige auto nu echt een definitief ultimatum heeft gekregen en moet stoppen heb ik besloten mijn Sorento te annuleren. Gezien de mogelijke productiestop ga ik voor een occasion lease die er met een paar weken is. Heb geen vertrouwen meer dat Kia binnen afzienlijke tijd gaat leveren voordat ik zonder een 7-zits zit.

Hoop voor jullie dat ze het snel oplossen, maar ben beng dat het een heel lang verhaal gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 29-05 21:43
Ik heb de mijne besteld (sorento pace phev) in jan 22. Ik heb te horen gekregen dat hij geproduceerd zou worden begin juli en dat de levering dan wrs begin september zal plaatsvinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorento2023
We hebben een datum......! De auto kan 24-06-2023 worden opgehaald bij de dealer. De auto begin maart besteld. Dat is dus een levertijd van ruim 4 maanden. Het is een sorento executive hev in de kleur Gravity Blue, 5 persoons uitvoering met trekhaak en wat kleine extra's.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• RickOnline
Morgen gaan we onze Kia Sorento PHEV Executive line ophalen.

Besteldatum: december 2021.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sorento2023
De kia is opgehaald bij de dealer...wat een heerlijk gevoel en zo fijn dat alles zo snel is verlopen. De eerste kilometers staan al op de teller. Wat een heerlijke auto. Gaan hier vele kilometers mee maken de komende vakantie...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorento2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/j9HGlMqRzaaceG1aqv8GJKrihms=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/q9EXSvJzNIn7qLYuVUGfiGjm.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ODG0mgiIWbBIAJ9GXH0T6ed43W4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/EZEOUGFxqlMBdRgg42WTW8Gn.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uXNW1e4ehKM4NWwUzeOSTlP8XlU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/CrollIBrlCmoJZnp8Ku9ox6E.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MD2222
Zonet bericht gekregen dat bestelling PHEV niet meer kan uitgeleverd worden. besteld oktober 2022. Voorstel was stockwagen die onderweg was.

update: Blijkbaar kwam info vanuit leasemaatschappij en was dit bij dealer nog niet bekend. Raar verhaal, wordt vervolgd. Voorlopig geen meer info. Dealer wist wel te vertellen dat er wat aan het veranderen was, maar wat en hoe werd me niet gezegd.

[ Voor 47% gewijzigd door MD2222 op 28-06-2023 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
Face-lift model was niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borghini_lam
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 23-10-2023
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6el-Pun5MmIkjV4lIPgnbZMkwIE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/X4MBIbmC1t2HV4iFnDA6miXj.jpg?f=fotoalbum_large

19 juli afleveren! 😁😁
Dit model wordt volledig zwart, krijgt nog grotere en zwarte velgen, keramische coating, en dan istie ready to go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MD2222
crazyx schreef op dinsdag 27 juni 2023 @ 19:58:
Face-lift model was niet mogelijk?
Nee in mijn geval niet. Bestelling geannuleerd. Elektrische wagen besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoera, de auto is 6 maart 2023 besteld en staat sinds gisteren bij de dealer. Ook maar eens kijken net als Borghini_lam naar zo'n keramische coating.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
Ik heb gehoord dat de mijne nu op de boot staat. Dus er lijkt een einde te komen aan het wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s4nm4n
Vandaag het bericht gehad dat de auto er is. En over 2 weken kan ik 'm eindelijk ophalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-05 09:57
Sorento2023 schreef op dinsdag 13 juni 2023 @ 23:12:
We hebben een datum......! De auto kan 24-06-2023 worden opgehaald bij de dealer. De auto begin maart besteld. Dat is dus een levertijd van ruim 4 maanden. Het is een sorento executive hev in de kleur Gravity Blue, 5 persoons uitvoering met trekhaak en wat kleine extra's.
Mooi zeg, ik ook ongeveer hetzelfde en ze zeggen eind December uitlevering.
Blijft toch wel echt een groot verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crazyx
Er is een groot verschil tussen hev en phev. Als je ook het geluk hebt om een stockwagen te hebben, kan het heel snel gaan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• s4nm4n
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/dtQZEndmwQ4PUCSgaH2xo_yYdaM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/shlOc3G84atLcJtCdpQ6sCMg.jpg?f=fotoalbum_large
Gisteren mogen ophalen, erg blij mee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorento2023
sanre4l schreef op vrijdag 14 juli 2023 @ 18:59:
[...]

Mooi zeg, ik ook ongeveer hetzelfde en ze zeggen eind December uitlevering.
Blijft toch wel echt een groot verschil.
Ja dat komt omdat er al standaard een aantal in bestelling staan van elke kleur en uitvoering volgens de dealer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-05 09:10

FaceDown

Storende factor.

s4nm4n schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 10:28:
[Afbeelding]
Gisteren mogen ophalen, erg blij mee :)
Nice, wel jammer van dat truttige strikje. Die zou ik eraf halen.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s4nm4n
FaceDown schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 13:25:
[...]

haha ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickOnline
FaceDown schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 13:25:
[...]

Zit ook zo in de weg tijdens het rijden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Borghini_lam
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qtEGmsYSGEw5gq6NPxeslptO81Y=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gKg5NYjq46gVos9N1tK3Wc2J.jpg?f=fotoalbum_large

Dit is mijn Sorento, alles zwart, nu nog de remklauwen.

Ander vraagje…. Wat voor telefoonhouder gebruiken jullie en waar zetten jullie het? Ik wil geen zuignap op mijn glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StLucifer
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05 14:20
Ander vraagje…. Wat voor telefoonhouder gebruiken jullie en waar zetten jullie het? Ik wil geen zuignap op mijn glas.
Bekijk MW® MagSafe Autohouder : https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp

Houd zich vast met een haak, bij mij zit hij in de luchtuitvoer rechts/boven van de middenconsole.

• Blanex223
https://www.bloter.net/news/articleView.html?idxno=605125
Kia vult meer dan 60% van Kia's Sorento facelift-productie, die deze maand op de markt komt, met een vierwielhybride. Het wordt geïnterpreteerd als een strategie die volgt op de recente verhitte populariteit van hybriden.
Volgens de industrie zal Kia op de 9e de 4e generatie Sorento facelift (gedeeltelijke verandering) model op de 18e uitbrengen. Van de 8.800 nieuw geproduceerde Sorento-facelifts zullen 5.400 exemplaren, of 61%, worden uitgebracht als vierwielhybride. Daarnaast zal benzine

2.650 eenheden produceren, die goed zijn voor 30% van het totaal, en diesel, die goed zal zijn voor 8%, 750 eenheden. Na de introductie van een vierwielhybride komt volgende maand ook een tweewielhybride op de markt.

De reden waarom Kia het aandeel van de Sorento 4-wielhybrideproductie enorm heeft vergroot, is omdat de verkoop van hybrides de laatste tijd enorm is gestegen. Het cumulatieve binnenlandse verkoopvolume van de 4e generatie Sorento van januari tot juli van dit jaar bedroeg 42.236 eenheden, waarvan meer dan de helft, of 27.537 eenheden, als hybride werden
verkocht. De gecombineerde verkoop van benzine en diesel bedroeg slechts 14.699 eenheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borghini_lam
StLucifer schreef op maandag 7 augustus 2023 @ 09:28:
[...]

Bekijk MW® MagSafe Autohouder : https://www.bol.com/nl/p/...socialshare_pdp_iphoneapp

Houd zich vast met een haak, bij mij zit hij in de luchtuitvoer rechts/boven van de middenconsole.
Thanks! Ik heb zelf ook verder gekeken maar ik denk dat ik een brodit clip ga installeren en dan er iets op plak.

De ventilatieroosters zijn net te dichtbij (links van t scherm) en te ver weg (rechts van t scherm)

Iemand ervaring met de brodit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn26
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-02-2024
Borghini_lam schreef op zondag 6 augustus 2023 @ 19:05:
[Afbeelding]

Dit is mijn Sorento, alles zwart, nu nog de remklauwen.

Je hebt toch Android auto of Apple carplay?
Heb je een goede foto van de velgen? Ziet er goed uit, ikzelf ga voor anthraciet gaan denk ik. Waar gekocht en welke maat?

Hoe heb je alles trouwens zwart gemaakt?

[ Voor 3% gewijzigd door stijn26 op 18-08-2023 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Borghini_lam
stijn26 schreef op vrijdag 18 augustus 2023 @ 13:26:
[...]

Je hebt toch Android auto of Apple carplay?
Heb je een goede foto van de velgen? Ziet er goed uit, ikzelf ga voor anthraciet gaan denk ik. Waar gekocht en welke maat?

Hoe heb je alles trouwens zwart gemaakt?
Dat Apple CarPlay is bedraad en vind ik niet chill. Wil gewoon mijn telefoon haha. Maar komt goed.

Zal ff binnenkort goede foto’s maken.

Auto is dus zwart
Er zitten 20 inch Kia velgen onder die zwart gespoten zijn
Alle chromen onderdelen zijn zwart gewrapt.

Een hele vervelende NADEEL van deze auto is dat het voor de verzekeraar een alarm moet hebben. Heeft ie. Maar daardoor kan ik de parkeer op afstand functie niet gebruiken.

Ik laat de remklauwen nog zwart spuiten en coaten en dan wil ik graag de lampen achter tinten.

Ik ga binnenkort samenwerken met een auto schoonmaak bedrijf. Ik krijg gratis spulletjes in ruil voor video’s op instagram. Dus mocht je het leuk vinden om de Kia te zien dan kun je mij daar volgen. Als je zoekt op ljamborghini, that’s me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FaceDown
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 07-05 09:10

FaceDown

Storende factor.

Borghini_lam schreef op zondag 20 augustus 2023 @ 00:05:
[...]

Dat Apple CarPlay is bedraad en vind ik niet chill. Wil gewoon mijn telefoon haha. Maar komt goed.

Zal ff binnenkort goede foto’s maken.

Auto is dus zwart
Er zitten 20 inch Kia velgen onder die zwart gespoten zijn
Alle chromen onderdelen zijn zwart gewrapt.

Een hele vervelende NADEEL van deze auto is dat het voor de verzekeraar een alarm moet hebben. Heeft ie. Maar daardoor kan ik de parkeer op afstand functie niet gebruiken.

Ik laat de remklauwen nog zwart spuiten en coaten en dan wil ik graag de lampen achter tinten.

Ik ga binnenkort samenwerken met een auto schoonmaak bedrijf. Ik krijg gratis spulletjes in ruil voor video’s op instagram. Dus mocht je het leuk vinden om de Kia te zien dan kun je mij daar volgen. Als je zoekt op ljamborghini, that’s me!
Wat is parkeer op afstand? Met de remote vooruit en achteruit rijden? Dat werkt gewoon. Mijn executiveline hev heeft standaard alarm.

Groetjes, FaceDown.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanre4l
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 12-05 09:57
Vandaag te horen gekregen dat mijn Sorento HEV Executive Line welke in December zou komen niet geproduceerd zal worden.
Ik kan nu wachten tot Juni 2024 en wrss het face-lift model krijgen, of een aantal opties laten varen en dan wordt hij geproduceerd in Oktober dit jaar.
Ze geven aan dat dit enkel over het nappaleer, zwarte hemel en reservewiel gaat. Dat maakt me alleen nog niet zoveel uit.

Ik zal dus wrss voor dat eerste gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanex223
Iemand nog iets wat vernomen van KIA SORENTO leveringen?

Wat ik begrijp wordt sinds de Facelift introductie in Korea alle huidige bestellingen tegengehouden danwel nieuwe bestellingen niet eens geplaatst.

Ook omdat er nog geen officiële introductie is geweest voor Europa/Nederland?

• stijn26
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 27-02-2024
Mijne zou sinds september reeds in de haven van Antwerpen staan. Maar dan had ik hem al lang geleverd verwacht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanex223

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blanex223
Prijzen La france

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/T2A2PZpouCfL2A0rQNWcGatK3T4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KW6tjjevbDsif7YMDH1rnlxv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-05 10:50
Net mijn sorento 2023 model ontvangen maar ik krijg met geen mogelijkheid wireless carplay. Dealer zegt OTA update maar geen update beschikbaar. Is de oktober update waar dit in moet zitten niet een update die via de dealer moet? Iemand een idee?

Ook opladen via een usb-a naar c kabel lukt niet met de iphone 15 pm 4e kabel gaf succes.

[ Voor 16% gewijzigd door keepitfrosty op 12-04-2024 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StLucifer
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 01-05 14:20
Via de site van KIA kan je de update downloaden. Ik heb het overigens zelf nog niet gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Blanex223
Auto (Sorento) arriveren nu bij de dealers :)

https://www.faseautobedri...laats&utm_medium=referral

[ Voor 6% gewijzigd door Blanex223 op 24-06-2024 10:32 ]

Pagina: 1 2 Laatste