Waarom zou deze videokaart niet passen in de behuizing?

Pagina: 1
Acties:

• b2vjfvj75gjx7
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
chrisborst schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 18:25:
[...]

Sorry dat ik dit dit in twijfel trek. Het klinkt heel erg als die video's van autoweek van mensen die in een auto rijden met 500.000 kilometer erop. Niks mee aan de hand, rijdt prima. Maar alles is versleten maar je slijt mee met een auto.
Met een PC is het niet anders. Zonder referentiemateriaal kan ik mij best voorstellen dat het voor jou prima werkt.

Maar als je 14 uur per dag hierop werkt, dan kan je een hoop tijd besparen met een snellere pc. Dat in combinatie met een hogere resolutie scherm moet je echt wel meer werk gedaan krijgen.
Off-topic, maar het is zo.

De oudjes op Tweakers kennen me wellicht nog wel van mijn cartoons hier (dagelijks) en apps voor Windows Phone.

Het is wat het is en mijn computer komt gewoon uit 2006, punt.

SSD heb ik wel vervangen, omdat een blikseminslag ooit een condensator heeft opgeblazen en ik wel moest upgraden.

Voor wie mijn zoektocht wil volgen (naar het beste systeem voor de komende 15 jaar...);

Keuzeadvies : basis videokaart (3 opties) voor grafisch werk
Uszka schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 18:29:
[...]

Helemaal mee eens. Ik gok dat het oude systeem zelfs nog op een HDD loopt ipv een SSD.
Klopt deels : de HDD is het enige dat ik heb vervangen voor een SSD (van 128GB, waar ik 50% van over heb...).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b72Gq7zILeqVPFr-Tyjkc6YU8A0=/800x/filters:strip_exif()/f/image/qOHl5KKehk8ouapzCF5fPdzF.png?f=fotoalbum_large

- edit - zie nu dat mijn huidige videokaart 1GB ram heeft en geen 512 (wat ik dacht)... dat scheelt al weer.

[ Voor 3% gewijzigd door b2vjfvj75gjx7 op 16-04-2022 18:37 ]

Pagina: 1