Denon Heos bar defect na laatste firmware update

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14:14
Wie ervaart ook problemen met de denon heos bar na de laatste update? Na de update krijg ik een voltooid melding op de app en herstart de bar, maar deze blijft daarna hangen op knipperend amber led status.

Op mijn 2 heos 3 hs2 en heos sub heb ik deze problemen niet gehad.

Gebruik de heos app op mijn android telefoon, ook al de app op andere telefoon en ipad geprobeerd.

Heb zelf al veel gedaan om de bar weer werkend te krijg:

- factory reset, maar zodra de bar internet connectie heeft wil deze weer updaten
- factory reset, alle kabels eruit en pas weer connecten als deze een tijd een solid amber led status heeft, dit geeft als resultaat dat bij deze optie hij soms wel werkt, alleen via de app kan ik niks, omdat ik verplicht het update scherm voor mijn neus krijg
- factory reset andere netwerkkabel, gaat deze ook gelijk weer updaten
- factory reset en daarna connecten op wifi, gaat deze ook gelijk weer updaten
- factory reset in de avond voor het slapen uitgevoerd en gehoopt dat misschien in de ochtend hij uit de loop kwam, helaas ook geen resultaat

Heb al geïnformeerd wat het ongeveer gaat kosten, dit wordt toch minimaal op €200,- plus ingeschat bij het erkende service center. Die dachten misschien netwerkmodule, die gaan wel eens kapot, maar er kan ook meer aan de hand zijn. Helaas is deze set nu 3 jaar oud en geen garantie meer.

Heb vandaag ook veel gebeld met denon support NL, zei al vind voor zo'n dure set mag ik wel verwachten dat de updates goed gaan en ik niet voor de kosten opdraait. Hoor hier dinsdag meer over.

Beste antwoord (via Hellboy! op 05-04-2025 19:41)

• VW-Arjan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 15:12

VW-Arjan

★★★★★

@X-plosive Ja en Nee, het wisselt enorm.
De vertraging met de rears is weer weg, mar het geluid is af en toe blikkerig.
Je hoort ook tijdens dezelfde tv uitzending het geluid veranderen.

Af en toe heb ik geen geluid, dan moet ik in de app een andere bron kiezen (bijvoorbeeld tunein radio) en dan doet het geluid het weer.

En dankzij @Hellboy! hoef ik nu niet meer de stroom van de bar af te halen , maar doe ik dat regelmatig via de app.

Echt een topset! of is het tobset?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Zo inmiddels al een stuk verder met het analyseren van het probleem. Ik ben tot de conclusie gekomen dat dit echt door een softwarefout van Denon wordt veroorzaakt.

Heb de Heos bar 2 keer gereset, dus bluetooth ingedrukt als deze aanstaat, stroom eraf 10 seconden en er weer op, ondertussen de bluetooth knop nog ingedrukt, totdat de bar led status amber knipperend is. Toen heb ik een losse Access Point in de kamer gezet (TP LInk AC750) hierop heb ik 2 keer heos 3 hs2 en heos sub gekoppeld. Toen de bar weer up was, heb ik deze gekoppeld aan dit access point, doordat er geen internet connectie is, wordt er ook niet om een update gevraagd. De bar werkt dan, echt kan ik de surrounds en sub niet koppelen en krijg ik een foutmelding in de app.

Als verder zoek schijnt dit probleem zich ook voor te doen op de DHT-S716H (opvolger van de heos bar, exact dezelfde specs)

Heb denon verzocht om het probleem voor mij kosteloos op te lossen.

Wat ik ook getest heb is de bar 2 keer resetten, netwerkkabel koppelen en via de afstandsbediening werken, dit gaat goed, echter kan ik via de app niks doen, omdat ik de software update melding krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Insidious
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14-05 22:17

Insidious

Professionele amateur

Ik heb ook een HEOS Bar met een sub en twee HEOS 3 speakers en bij mij klinkt het geluid “raar”. Het klinkt alsof het geluid uit de tv-speaker komt, maar dat is dus niet het geval. Toen zag ik dat er 13 april een update is geweest en kwam ik dit topic tegen. Ze zijn weer lekker bezig bij Denon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerom3001
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 29-04 21:17
Hier ook na update mijn heos 5 en 7 met regelmaat connectie fout... Stopt spontaan en komt ff later weer terug. Wordt er gek van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Kwam dit topichttps://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2097812 ook al tegen. Ga nog proberen met iPad en phone als hotspot om de update door te voeren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Vandaag nog een poging gewaagd en de volgende stappen uitgevoerd:

- bar gereset
- op telefoon 1 hotspot aangemaakt, die gebruik maakt van 5g
- op telefoon 2 heos app de cache leeg gemaakt en toen connectie gemaakt naar de hotspot
- met telefoon 2 de bar ingesteld, zodat deze gebruikt maakt van de hotspot
- update van bar uitgevoerd (optie komt vanzelf in beeld)

Helaas, nadat ik de melding krijg dat de update successvol is uitgevoerd blijft de bar amber kleur knipperen en komt deze niet meer goed op.

Zal beide threads met issues ook doorgeven aan Denon support.

Hoop dat meer mensen zich melden, zodat we de druk kunnen opvoeren bij Denon.

[ Voor 6% gewijzigd door Hellboy! op 18-04-2022 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blommie01
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 14-05 20:10
Hellboy! schreef op maandag 18 april 2022 @ 13:20:
Vandaag nog een poging gewaagd en de volgende stappen uitgevoerd:

- bar gereset
- op telefoon 1 hotspot aangemaakt, die gebruik maakt van 5g
- op telefoon 2 heos app de cache leeg gemaakt en toen connectie gemaakt naar de hotspot
- met telefoon 2 de bar ingesteld, zodat deze gebruikt maakt van de hotspot
- update van bar uitgevoerd (optie komt vanzelf in beeld)

Helaas, nadat ik de melding krijg dat de update successvol is uitgevoerd blijft de bar amber kleur knipperen en komt deze niet meer goed op.

Zal beide threads met issues ook doorgeven aan Denon support.

Hoop dat meer mensen zich melden, zodat we de druk kunnen opvoeren bij Denon.
Waarom zou je druk op Denon willen zetten? En denk je dat dit gaat helpen? Denon heeft niets met de werking van je product te maken. Je moet bij de winkel (mits dit Denon is) waar je de bar hebt gekocht zijn.

Je hebt recht op een conform product. Een soundbar moet langer dan drie jaar zonder problemen mee gaan.

Vraag de winkel om kosteloze reparatie onder wettelijke garantie.

[ Voor 15% gewijzigd door Blommie01 op 18-04-2022 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Blommie01 schreef op maandag 18 april 2022 @ 15:36:
[...]

Waarom zou je druk op Denon willen zetten? En denk je dat dit gaat helpen? Denon heeft niets met de werking van je product te maken. Je moet bij de winkel (mits dit Denon is) waar je de bar hebt gekocht zijn.

Je hebt recht op een conform product. Een soundbar moet langer dan drie jaar zonder problemen mee gaan.

Vraag de winkel om kosteloze reparatie onder wettelijke garantie.
De winkel geeft 2 jaar garantie. Maar goed, morgen maar eens contact opnemen met Denon en Doublepoint hoe ze dit gaan oplossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blommie01
Hellboy! schreef op maandag 18 april 2022 @ 15:58:
[...]

De winkel geeft 2 jaar garantie. Maar goed, morgen maar eens contact opnemen met Denon en Doublepoint hoe ze dit gaan oplossen.
De winkel kan geen 2 jaar garantie geven. Dat is tegen de wet. Je hebt recht op wettelijke garantie dus op een werkend product.

Tweakers staat vol met voorbeelden. Even wat meer druk zetten op de winkel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Blommie01 schreef op maandag 18 april 2022 @ 16:00:
[...]

De winkel kan geen 2 jaar garantie geven. Dat is tegen de wet. Je hebt recht op wettelijke garantie dus op een werkend product.

Tweakers staat vol met voorbeelden. Even wat meer druk zetten op de winkel ;)
Bedankt, ben al gelijk bezig met mailen.
Zet denon support in de cc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Heb net op de consumentenbond site een lijst gevonden, zie https://www.techniekneder...bin.aspx?documentid=55615

Dit houd zou betekenen dat mijn set 5 jaar wettelijke garantie heeft.

Ik wacht de reactie van Doublepoint wel even af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blommie01
Hellboy! schreef op maandag 18 april 2022 @ 16:40:
Heb net op de consumentenbond site een lijst gevonden, zie https://www.techniekneder...bin.aspx?documentid=55615

Ik wacht de reactie van Doublepoint wel even af.
Ze geven het zelf al in de eerste alinea aan.

https://doublepoint.nl/garantie-en-retourneren

Gaat vast goed komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Blommie01 schreef op maandag 18 april 2022 @ 17:02:
[...]

Ze geven het zelf al in de eerste alinea aan.

https://doublepoint.nl/garantie-en-retourneren

Gaat vast goed komen :)
Had al een retourmelding gemaakt en kreeg gelijk 2 jaar garantie voor eigen kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blommie01
Hellboy! schreef op maandag 18 april 2022 @ 17:13:
[...]

Had al een retourmelding gemaakt en kreeg gelijk 2 jaar garantie voor eigen kosten.
Dan proberen ze je een loer te draaien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Update, reactie van Doublepoint gehad, die wilden me helpen als Denon er niet uit kwam.
Nog contact gehad met Denon. De soundbar is gereset naar factory default, waardoor deze nu een lage firmware versie heeft en upgraden nu waarschijnlijk niet lukt. Hier zijn ze druk mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Update, nog contact gehad met Denon, probleem is nog niet opgelost. Door de reset van van mijn bar naar factory defaults heeft deze nu een oude firmware versie, updaten naar de laatste versie wil niet goed lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Nog steeds geen reactie van Denon. Heb Doublepoint gemaild dat ze de bar op hun kosten maar moeten repareren.

Heb duidelijk gemaakt dat ik recht heb op wettelijke garantie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hellboy!
Reactie van Denon gekregen dat ik met een usb stick logs moest verzamalen, 2 maal geprobeerd, maar geen succes.

Stuur de bar op naar doublepoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimitry1990
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 24-04-2022
Beste Hellboy,

Dit is exact wat ik als probleem ervaar. Ik ben blij dat ik deze topic heb gevonden. En dat u al zover bent met uw uitzoekwerk.

Na een succesvolle update zegt de app blijft de soundbar geel knipperen.

Mijn Soundbar is ook net uit de garantie periode zegt de winkel. Ik ga ze weer bellen dat ik recht heb op de wettelijke garantie van 5 jaar.

Ik zal mijn bevinden delen in deze topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dimitry1990
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 24-04-2022
Ik heb contact gehad met de klantenservice van plattetv.nl.

Wat een akelige on klantvriendelijke mensen daar.

Hun zeggen dat ze nooit kosteloos zullen repareren. Onderzoek kosten van 50€. En dan berekent Denon de rest waarde van het product en geven dit als korting op de reparatie….

Dit zou toch niet moeten mogen hun bepalen de prijs van de reparatie al dus dan kunnen ze het zo draaien dat hun uit de kosten zijn.

Erg frustrerend. Ik ga straks met de soundbar naar de winkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
dimitry1990 schreef op zondag 24 april 2022 @ 09:39:
Ik heb contact gehad met de klantenservice van plattetv.nl.

Wat een akelige on klantvriendelijke mensen daar.

Hun zeggen dat ze nooit kosteloos zullen repareren. Onderzoek kosten van 50€. En dan berekent Denon de rest waarde van het product en geven dit als korting op de reparatie….

Dit zou toch niet moeten mogen hun bepalen de prijs van de reparatie al dus dan kunnen ze het zo draaien dat hun uit de kosten zijn.

Erg frustrerend. Ik ga straks met de soundbar naar de winkel.
Heb je rechtsbijstand? Zou die inschakelen.
Heb bij retour sturen van de bar ook alle mail van Denon support erbij gestopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
dimitry1990 schreef op zondag 24 april 2022 @ 09:14:
Beste Hellboy,

Dit is exact wat ik als probleem ervaar. Ik ben blij dat ik deze topic heb gevonden. En dat u al zover bent met uw uitzoekwerk.

Na een succesvolle update zegt de app blijft de soundbar geel knipperen.

Mijn Soundbar is ook net uit de garantie periode zegt de winkel. Ik ga ze weer bellen dat ik recht heb op de wettelijke garantie van 5 jaar.

Ik zal mijn bevinden delen in deze topic.
Ik heb idd precies hetzelfde probleem. Mijn vermoeden is dat we nog een 1e generatie heos bar hebben, waarop de firmware niet goed is getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lion63
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 16-07-2022
Ik heb precies hetzelfde. Na een harde reset, blijft mijn bar in de knipperende gele status hanen.
Ook heb ik issues met het afspelen van tvgeluid.
3 jaar geleden gekocht bij Foka Rotterdam die overgenomen is door camera express.
Wat is nu de juiste manier?
Gr
Leo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TBTL
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
De winkel is je eerste aanspreekpunt. Als Kamera Express weigert je te helpen met als reden dat je de overeenkomst hebt gesloten met een Foka, kan je je wenden tot de fabrikant.

Bedenk van tevoren welke oplossing(en) je acceptabel vindt. Hier is wat leesvoer:
https://www.consuwijzer.n...pot/wat-zijn-mijn-rechten
Hellboy! schreef op maandag 18 april 2022 @ 16:40:

Ik reageer even specifiek op de vijf jaar. Ik lees vier jaar, want de Denon Heos bar is een audioproduct van € 400 - 999. Het is slechts een richtlijn, dus er valt te discussiëren over de lengte.

Als ik het goed begrijp, wordt het product in deze termijn afgeschreven. Dat zou betekenen dat je betaalt voor de jaren waarin het product goed heeft gewerkt.

[ Voor 230% gewijzigd door TBTL op 29-04-2022 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
TBTL schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:28:
De winkel is je eerste aanspreekpunt. Als Kamera Express weigert je te helpen met als reden dat je de overeenkomst hebt gesloten met een Foka, kan je je wenden tot de fabrikant.

Bedenk van tevoren welke oplossing(en) je acceptabel vindt. Hier is wat leesvoer:
https://www.consuwijzer.n...pot/wat-zijn-mijn-rechten

[...]

Ik reageer even specifiek op de vijf jaar. Ik lees vier jaar, want de Denon Heos bar is een audioproduct van € 400 - 999. Het is slechts een richtlijn, dus er valt te discussiëren over de lengte.

Als ik het goed begrijp, wordt het product in deze termijn afgeschreven. Dat zou betekenen dat je betaalt voor de jaren waarin het product goed heeft gewerkt.
Ik heb het product als set gekocht, dus in 5.1 opstelling en die werkt nu niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peterhaaima
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 29-04-2022
Zelfde problemen hier: HEOS Link (HS1) en 2 x HEOS-1 (HS2).

Voor de software update nooit problemen. Konden gewoon gegroepeerd worden.
Na de laatste software update (die je opgedrongen wordt, want anders werkt de HEOS App ook niet meer) vallen de speakers constant uit en kun je ze ook niet meer goed groeperen.

Moet echt wel een software bug zijn.

Is er al nieuws vanuit Denon support?
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
peterhaaima schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 16:53:
Zelfde problemen hier: HEOS Link (HS1) en 2 x HEOS-1 (HS2).

Voor de software update nooit problemen. Konden gewoon gegroepeerd worden.
Na de laatste software update (die je opgedrongen wordt, want anders werkt de HEOS App ook niet meer) vallen de speakers constant uit en kun je ze ook niet meer goed groeperen.

Moet echt wel een software bug zijn.

Is er al nieuws vanuit Denon support?
:'(
Ik kan mijn heos 3 hs2 speakers wel groeperen hier.
Nog niks gehoord van Denon of Doublepoint. Zal eens ff informeren.

Zou wel goed zijn als meer mensen met problemen reageren op dit topic, heb dit thread ook al doorgegeven aan Denon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nederbelgske
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 19-07-2023
Ik merkte dat ik heos apparaten niet meer kon groeperen na laatste app-update.
Kreeg van Heos melding om alles te resetten de app op alle apparatuur te verwijderen. Daarna app opnieuw te downloaden en alles toe te voegen.
De heos 7 en de subwoofer werken perfect. De Bar daartegen blijft sedert die tijd geel/groen knipperen. Het verschillende keren geprobeert echter kom steeds bij een geel/groen knipperlicht uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Nederbelgske schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 23:22:
Ik merkte dat ik heos apparaten niet meer kon groeperen na laatste app-update.
Kreeg van Heos melding om alles te resetten de app op alle apparatuur te verwijderen. Daarna app opnieuw te downloaden en alles toe te voegen.
De heos 7 en de subwoofer werken perfect. De Bar daartegen blijft sedert die tijd geel/groen knipperen. Het verschillende keren geprobeert echter kom steeds bij een geel/groen knipperlicht uit.
Heb je al contact gehad met denon support?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luminate1
  • Laatst online: 01-12-2024
Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn HEOS bar. Net een mail gestuurd naar Denon. Lijkt inderdaad een software ding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Luminate1 schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 20:14:
Ik heb exact hetzelfde probleem met mijn HEOS bar. Net een mail gestuurd naar Denon. Lijkt inderdaad een software ding...
Nieuw account zie ik, hoe heb je deze thread gevonden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Luminate1
Hellboy! schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 20:26:
[...]

Nieuw account zie ik, hoe heb je deze thread gevonden?
Googlen op HEOS bar update en defect. Het leek mij een software ding en de Denon support is niet al te snel. Dus hoopte een oplossing te vinden.

Oplossing tot nu toe niet gevonden, gelukkig wel meerdere mensen met dit probleem wat mijn gedachtegang ondersteund.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15:25

Croga

The Unreasonable Man

TBTL schreef op vrijdag 29 april 2022 @ 09:28:
Dat is wat ze je graag doen geloven maar is niet wat er wettelijk vast gelegd is.

Dit is duidelijk een probleem wat door de fabrikant zelf veroorzaakt is. Is dus geen slijtage en geen gebruikers probleem. Daarmee is het simpelweg een non-conformiteit waar de fabrikant, en daardoor de winkel die het je verkocht heeft, verantwoordelijk voor is.

Linksom of rechtsom moet degene die je dit ding verkocht heeft gratis herstellen zonder enige negatieve impact voor de koper. Dat betekend gratis terug sturen, gratis herstellen en gratis terug sturen. Realiseer je daarbij dat repareren waarschijnlijk geen optie is aangezien dit geen hardwarematig defect is.

Zou wat zijn zeg..... Fabrikanten gaan gewoon na 2 jaar en 1 dag een verplichte firmware update uitbrengen die je apparaat brickt en je enige optie is een nieuwe kopen. Zo werkt het gelukkig niet.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:38
Ik heb mijn Denon DHT-S716H net gisteren ingepakt om terug te brengen naar Kamera Express vanwege de problemen met de update. Gelukkig heb ik nog wel garantie.

Vorige keer is het na veel geklooi wel gelukt om de update te installeren, maar dit keer is het tocht echt over en uit. Hoop dat Denon snel komt met een oplossing, want ik vind het inmiddels echt steeds belachelijker worden.

Echt stabiel is het hele gebeuren (DHT-S716H, Subwoofer, 2 Home 150's) nooit geweest. Soms werkten de achter speakers ineens niet meer, de andere keer haperden de achter speakers weer eens. Het was altijd wel weer op te lossen door de boel even van het stroom af te halen, maar het is belachelijk voor een systeem wat toch best geld kost.
Heb 't idee dat de soundbar de bron is voor alle problemen. In stereo werken de Home 150's hartstikke prima, de Heos HomeCinema en andere Heos speakers in huis werken over het algemeen ook gewoon goed.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hellboy!
Heb net mail van Denon, de kosten voor reparatie komen voor rekening van Denon.
Heb dit doorgegeven aan Doublepoint.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
InZane schreef op maandag 2 mei 2022 @ 10:54:
Ik heb mijn Denon DHT-S716H net gisteren ingepakt om terug te brengen naar Kamera Express vanwege de problemen met de update. Gelukkig heb ik nog wel garantie.

Vorige keer is het na veel geklooi wel gelukt om de update te installeren, maar dit keer is het tocht echt over en uit. Hoop dat Denon snel komt met een oplossing, want ik vind het inmiddels echt steeds belachelijker worden.

Echt stabiel is het hele gebeuren (DHT-S716H, Subwoofer, 2 Home 150's) nooit geweest. Soms werkten de achter speakers ineens niet meer, de andere keer haperden de achter speakers weer eens. Het was altijd wel weer op te lossen door de boel even van het stroom af te halen, maar het is belachelijk voor een systeem wat toch best geld kost.
Heb 't idee dat de soundbar de bron is voor alle problemen. In stereo werken de Home 150's hartstikke prima, de Heos HomeCinema en andere Heos speakers in huis werken over het algemeen ook gewoon goed.
Jammer is dat het nooit stabiel heeft gewerkt (afkloppen) het heeft bij mij bijna 3 jaar stabiel gewerkt zonder ooit issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luminate1
Platte tv heeft inderdaad een beroerde klantenservice. Die stuurt me door naar Denon en wilt 59 euro onderzoekskosten. Denon reageert zeer traag op alles en ondertussen zit je overal tussenin...

Voor mij nooit meer HEOS, dit is nu de 3e keer met soortgelijke software problemen na updates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Luminate1 schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 19:50:
Platte tv heeft inderdaad een beroerde klantenservice. Die stuurt me door naar Denon en wilt 59 euro onderzoekskosten. Denon reageert zeer traag op alles en ondertussen zit je overal tussenin...

Voor mij nooit meer HEOS, dit is nu de 3e keer met soortgelijke software problemen na updates...
Het kostte mij inderdaad wel wat moeite, maar Denon support heeft wel altijd gereageerd. Laatste reactie dat ze alle kosten vergoeden kon ik doorsturen naar de firma waar ik de set heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Net berricht van Doublepoint, bar is gefixed, voorzien van de laatste firmware en wordt verstuurd. Kosten voor Denon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Heb de bar weer binnen. Beide heos 3 en sub gekoppeld. Alles werkt weer zover ik heb kunnen testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Net 1e issue met de nieuwe firmware. Met Spotify connect komt er geen geluid uit de surround speakers. Heb deze link https://support-uk.denon....nd-speakers-with-heos-bar al bekeken, maar mis deze optie nu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luminate1
Mijne is ondertussen ook onder garantie verzonden naar Denon. Ben benieuwd wanneer ik hem terug heb!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Luminate1 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:39:
Mijne is ondertussen ook onder garantie verzonden naar Denon. Ben benieuwd wanneer ik hem terug heb!
Die van mij is gerepareerd is Elst bij het servicenter van Denon.

Nieuwste firmware enz zit erop. Heb net via de app vraag gesteld m.b.t. Spotify connect en surround. Via Chromecast en andere bronnen gaat alles goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Net reactie gehad, dit is schijnbaar een bekend probleem. Met bluetooth/tunein hetzelfde euvel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luminate1
Hellboy! schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 20:53:
[...]

Die van mij is gerepareerd is Elst bij het servicenter van Denon.

Nieuwste firmware enz zit erop. Heb net via de app vraag gesteld m.b.t. Spotify connect en surround. Via Chromecast en andere bronnen gaat alles goed.
Ik heb de mijne naar hetzelfde center opgestuurd. Hoe lang duurde de reparatie bij jou ongeveer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Bij mij een week toen deze bij het servicenter was. Ik heb de bar eerst opgestuurd naar Doublepoint, die hebben alles afgehandeld. Had hun nog de mail doorgestuurd van Denon.

Moest jij de bar zelf opsturen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luminate1
Hellboy! schreef op zaterdag 14 mei 2022 @ 12:15:
Bij mij een week toen deze bij het servicenter was. Ik heb de bar eerst opgestuurd naar Doublepoint, die hebben alles afgehandeld. Had hun nog de mail doorgestuurd van Denon.

Moest jij de bar zelf opsturen?
Platte TV wilde hoe dan ook de onderzoekskosten. Kon echt op m'n kop gaan staan en nog weigerde ze enige medewerking zonder dat er onderzoekskosten betaald zijn.

Vind ik een erg slechte zaak aangezien mijn volledige HEOS set, welke toenmalig meer dan 2000 euro gekost heeft, en mijn beide qled tv's ervandaan komen. Hoe raak je een goede klant kwijt over zulke pietlullige dingen...

Dus Denon heeft mij direct de gegevens van het servicecentrum gegeven en stuur hem maar direct. Dat vind ik dan wel weer een goede zaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Luminate1 schreef op zondag 15 mei 2022 @ 11:43:
[...]

Platte TV wilde hoe dan ook de onderzoekskosten. Kon echt op m'n kop gaan staan en nog weigerde ze enige medewerking zonder dat er onderzoekskosten betaald zijn.

Vind ik een erg slechte zaak aangezien mijn volledige HEOS set, welke toenmalig meer dan 2000 euro gekost heeft, en mijn beide qled tv's ervandaan komen. Hoe raak je een goede klant kwijt over zulke pietlullige dingen...

Dus Denon heeft mij direct de gegevens van het servicecentrum gegeven en stuur hem maar direct. Dat vind ik dan wel weer een goede zaak.
Ben zelf blij dat Doublepoint goed heeft meegewerkt.

Het blijft natuurlijk vervelend dat een winkel/webshop er druk mee is, maar het is natuurlijk risico van ondernemen. Sound united (Denon) betaald alle kosten, dus snap niet dat platte tv zo moeilijk doet.

Goed om te horen dat Denon je goed helpt. Hoop dat je snel kan genieten van de set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luminate1
Na de update van vandaag koppelt de subwoofer niet meer. Gaat lekker met updates...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Luminate1 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 18:46:
Na de update van vandaag koppelt de subwoofer niet meer. Gaat lekker met updates...
Heb je de soundbar nu al terug?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Luminate1 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 18:46:
Ik zie net een nieuwe firmware update. Ik stel deze maar even uit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Net de update doorgevoerd, dit ging goed, helaas is multichannel stereo nog niet gefixed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Te vroeg gejuicht. Regelmatig moet ik nu de surround speakers opnieuw koppelen, want anders komt er geen geluid uit, zal wel weer een incident aanmaken. Het is niet normaal de problemen die ze telkens veroorzaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Welke firmware versies draaien jullie? Ik merk nu bij 2.47.190 regelmatig dat m'n speakers out of sync zijn. De soundbar loopt dan iets voor op m'n Heos 3 speakers. Tot nu toe alleen opgemerkt bij het gebruik van Tunein.

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
-LA- schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 10:36:
Welke firmware versies draaien jullie? Ik merk nu bij 2.47.190 regelmatig dat m'n speakers out of sync zijn. De soundbar loopt dan iets voor op m'n Heos 3 speakers. Tot nu toe alleen opgemerkt bij het gebruik van Tunein.
Bij mij draait alles op 2.47.290. Dat is een Heos HomeCinema, 2 Heos 1, 2 Home 150 en een Subwoofer.

Waar de Denon DHT-S716H op draaide weet ik zo niet. Die ligt nog ter reparatie bij Denon wegens firmware errors.

Heb ook weleens gehad dat mijn geluid niet goed in sync was trouwens, toevallig ook bij het gebruik van TuneIn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
-LA- schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 10:36:
Werkt bij jouw MultiChannel Stereo weer dan? Hier loopt nog een issue voor die ze moeten reparen. Dit werkt namelijk nu niet.
Ik zit op firmware versie 2.47.290

Had laatst wel een probleem met wegvallen achterspeakers, nadat ik deze ontkoppeld had en weer gekoppeld, ging het goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Nu online
Hellboy! schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 13:54:
[...]

Werkt bij jouw MultiChannel Stereo weer dan? Hier loopt nog een issue voor die ze moeten reparen. Dit werkt namelijk nu niet.
Ik zit op firmware versie 2.47.290

Had laatst wel een probleem met wegvallen achterspeakers, nadat ik deze ontkoppeld had en weer gekoppeld, ging het goed.
Bij .190 werkt multichannel stereo nog wel ja, maar loopt wel af en toe out of sync. Zag dat ze dit wel zogenaamd hadden opgelost in .290 maar ben altijd een beetje huiverig met updaten bij Heos :+ (ik heb auto update dan ook uit staan).

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
-LA- schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 16:07:
[...]

Bij .190 werkt multichannel stereo nog wel ja, maar loopt wel af en toe out of sync. Zag dat ze dit wel zogenaamd hadden opgelost in .290 maar ben altijd een beetje huiverig met updaten bij Heos :+ (ik heb auto update dan ook uit staan).
De .290 versie lost het niet op v.w.b. spotify connect en tunein. MultiChannel Stereo werkt wel met bijv andere inputs zoals chromecast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:33
Ik mag mij ook melden bij dit selecte gezelschap.

Mijn heos bar ging zich zelf updaten en dit mislukt telkens. Het is een vicieuze cirkel waar ik niet meer uitkom ondanks meerdere keren factory reset.

3x raden welke doos ik recent heb weggegooid? Daarbij aanschaf via amazon.de in Augustus 2018 dus ik verwacht enige uitdaging.

PSN: dixeN1337

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• InZane
Aramiss schreef op maandag 6 juni 2022 @ 19:01:
Ik mag mij ook melden bij dit selecte gezelschap.

Mijn heos bar ging zich zelf updaten en dit mislukt telkens. Het is een vicieuze cirkel waar ik niet meer uitkom ondanks meerdere keren factory reset.

3x raden welke doos ik recent heb weggegooid? Daarbij aanschaf via amazon.de in Augustus 2018 dus ik verwacht enige uitdaging.
Ah, exact dezelfde problemen als die ik heb dus. Alleen heb ik de Denon DHT-S716H, maar die is wat hardware betreft precies hetzelfde volgens mij.

Mag toch hopen dat Denon wat voor je kan betekenen. Zou belachelijk zijn als ze dit niet oplossen zonder kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -LA-
  • Nu online
Denon / HEOS is mooi spul maar de software / UX is echt om te huilen eigenlijk. Een paar jaar geleden ook een aantal keer wat vage issues gehad na een update en sindsdien probeer ik het updaten eigenlijk altijd wel uit te stellen.

Het lijkt erop dat de out of sync issue die ik heb ook alleen bij bepaalde TuneIn zenders voorkomt (QMusic bijvoorbeeld). 8)7

MTB Trail Traffic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Er is sinds vandaag een nieuwe firmware versie uit, maar ik durf nog niet te upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Iemand anders thuis ging toch updaten. Resultaat is dat surrounds en subwoofer wel gekoppeld blijven, maar geen geluid en kan ze niet ontkoppelen enz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Quick fix: zet de bar geluid groeperen. Dan kun je surrounds en subwoofer ontkoppelen. Dan weer koppelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-04 13:21
mmm, had ik dit maar eerder gevonden.

Update gedaan, daarna speaker totaal out of sync. Ik dacht reset alles en opnieuw koppelen. Echter daarna ook amber knipperend licht. Zelfde als de topic starter.

Naja, morgen maar langs in Elst, gelukkig letterlijk om de hoek voor mij...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Bij opstarten van de bar, gelijk weer ellende, de surrounds koppelen niet goed. Wat een ellende weer met deze update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Mijn zoontje had even de surrounds van de stroom gehaald (de bar en sub blijven aan) 5 minuten wachten en weer aangesloten en dan werkt alles weer.

Heb inmiddels weer een probleem gemeld via de app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Vandaag inderdaad nieuwe firmware uit. Bij mijn achter speakers (Home 150) faalt ie alweer gelijk. Heb ze ook even van het stroom gehaald, maar ook daarna mislukte de update gelijk.
Heb er voor nu maar even voor gekozen om de update uit te stellen, zodat mijn huisgenoten er toch nog wat mee kunnen vandaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
InZane schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 10:31:
Vandaag inderdaad nieuwe firmware uit. Bij mijn achter speakers (Home 150) faalt ie alweer gelijk. Heb ze ook even van het stroom gehaald, maar ook daarna mislukte de update gelijk.
Heb er voor nu maar even voor gekozen om de update uit te stellen, zodat mijn huisgenoten er toch nog wat mee kunnen vandaag.
Heb je een probleem gemeld via de denon app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goyaale
  • Registratie: Juni 2022
  • Laatst online: 09-06-2022
Helaas hier ook een slachtoffer na een update. Me 2 heos 3 boxen lopen niet meet synchroom met me sub en soundbar.

Wel zie ik dat me soundbar op een ander netwerk zit dan de rest maar krijg dit niet meer anders ingesteld helaas.

Heb zojuist ook een ticket ingeschoten via de app.

Jullie nog tips of tricks?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
En nog meer ellende, de bar gaat bij opstarten alleen nog amber kleurig knipperen en doet niks meer.
Ga denon support bellen en ook Doublepoint mailen, want mijn set is totaal onbruikbaar.

Update:

ineens gaat mijn bar paar knipperen, alle surrounds lijken weer ok, alleen geen van inputs (hdmi enz werken)

[ Voor 24% gewijzigd door Hellboy! op 09-06-2022 11:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hellboy!
Net terug van support telefoon, het is een bekend probleem, laatste firmware sloopt de zooi.
Dus niet updaten!

[ Voor 9% gewijzigd door Hellboy! op 09-06-2022 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Hellboy! schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 10:37:
[...]

Heb je een probleem gemeld via de denon app?
Had ik helaas geen tijd meer voor vanochtend. Moest de deur uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eth0
Heos support om 11:00 gebelt, bekend probleem, mag op hin kosten gerepareerd worden. 11:30 lig de bar bij Reparatie in Elst. 5 werkdagen gaven ze aan. Ook bij reparatie centrum in Elst gaven ze aan dat ze regelmatig deze bars tegenkomen met firmware problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
eth0 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 12:27:
Heos support om 11:00 gebelt, bekend probleem, mag op hin kosten gerepareerd worden. 11:30 lig de bar bij Reparatie in Elst. 5 werkdagen gaven ze aan. Ook bij reparatie centrum in Elst gaven ze aan dat ze regelmatig deze bars tegenkomen met firmware problemen.
Oh dat is snel! Mijn bar is inmiddels al 2 weken weg. 4 tot 6 weken gaven ze aan bij Kamera Express.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
InZane schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 13:10:
[...]

Oh dat is snel! Mijn bar is inmiddels al 2 weken weg. 4 tot 6 weken gaven ze aan bij Kamera Express.
En die sturen hem waarschijnlijk ook door naar audio service in Elst. Die handelen voor Heos de reparaties af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
eth0 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 13:12:
[...]

En die sturen hem waarschijnlijk ook door naar audio service in Elst. Die handelen voor Heos de reparaties af.
Ja dat klopt inderdaad :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Ook mail gestuurd naar Doublepoint die wilde me al een nieuwe bar sturen, maar weet niet of dat zin heeft aangezien de andere speakers op een hogere firmware versie zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Nou, bij mij is alles weer up to date. Vanochtend kon ik Home 150's wel succesvol updaten, dus de situatie is nu zo:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tyeTQ964NNtPX4iIn4K3JOwdhA4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DSy9sMr4oB4JBp9vZQkGMP6W.jpg?f=user_large

Nu alleen nog wachten tot die soundbar weer terugkomt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eth0
eth0 schreef op donderdag 9 juni 2022 @ 12:27:
Net afhaal bericht, zo even ophalen, service is wel top, binnen 24 uur weer terug in huis...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
eth0 schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 10:01:
[...]

Net afhaal bericht, zo even ophalen, service is wel top, binnen 24 uur weer terug in huis...
Super dat je dit deelt want ik ben ze op dit moment aan het bellen om mijn casus voor te leggen.
Had jij nog wel garantie (met bon)? Mijn bar heb ik Augustus 2018 gekocht dus het wordt een kleine stretch.
Anderzijds heeft Denon mijn bar gesloopt met hun kwalitatief uitermate teleurstellende update.

Het is nu een hele lange dure onderzetter met sfeerverlichting in de kleur 'amber'.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
Aramiss schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 10:03:
[...]

Super dat je dit deelt want ik ben ze op dit moment aan het bellen om mijn casus voor te leggen.
Had jij nog wel garantie (met bon)? Mijn bar heb ik Augustus 2018 gekocht dus het wordt een kleine stretch.
Anderzijds heeft Denon mijn bar gesloopt met hun kwalitatief uitermate teleurstellende update.

Het is nu een hele lange dure onderzetter met sfeerverlichting in de kleur 'amber'.
mijne is ook uit 2018, garantie is geen probleem, zij geven zelf toe dat het een fout is van Denon.
Wel vragen ze aankoop bon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VW-Arjan

VW-Arjan

★★★★★

Ik meld me ook.

Begon met rears (HEOS 1) die circa 1 seconde vertraging hadden met de bar en sub.
Stroom eraf en erop, niks.

In de app naar een update gezocht, die was er niet.

Bar uit en aan, ook geen verandering.

Daarna begonnen met de rears resetten, toen was er ineens wel een update.
Daarna de sub, zelfde verhaal, na reset was er een update beschikbaar.
De sub en rears prima ge-update. Daarna de bar gereset.

Heel lang geel knipperend lampje, dus de app geopend en ja hoor.
Ook de bar was aan het updaten. Die update duurt erg lang en uiteindelijk de melding dat de update is mislukt.
Dat ik mijn internetverbinding moet checken en het opnieuw moet proberen.

Inmiddels 4x gereset en nu alleen nog maar knipperend geel lampje, komt niet meer in de app en ook na een nacht wachten geen resultaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aramiss
VW-Arjan schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 10:35:
Ik meld me ook.

Begon met rears (HEOS 1) die circa 1 seconde vertraging hadden met de bar en sub.
Stroom eraf en erop, niks.

In de app naar een update gezocht, die was er niet.

Bar uit en aan, ook geen verandering.

Daarna begonnen met de rears resetten, toen was er ineens wel een update.
Daarna de sub, zelfde verhaal, na reset was er een update beschikbaar.
De sub en rears prima ge-update. Daarna de bar gereset.

Heel lang geel knipperend lampje, dus de app geopend en ja hoor.
Ook de bar was aan het updaten. Die update duurt erg lang en uiteindelijk de melding dat de update is mislukt.
Dat ik mijn internetverbinding moet checken en het opnieuw moet proberen.

Inmiddels 4x gereset en nu alleen nog maar knipperend geel lampje, komt niet meer in de app en ook na een nacht wachten geen resultaat.
Dit nummer bellen:

Ons bellen
040-2507800

Optie 2 - en daarna 1.

Binnen 5 minuten krijg je een vriendelijke medewerker aan de lijn en kent het hele verhaal.
Die heeft aan een half woord genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VW-Arjan

VW-Arjan

★★★★★

@Aramiss Hou die even op de reservelijst. Zag een paar posts eerder dat er een fix uit zou zijn.
Dus net weer de bar gereset. Even afwachten.

Ondertussen ook al contact gehad met de dealer waar ik hem gekocht heb en die zeggen kom maar langs, dan sturen we hem op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eth0
Kijk of je hem direct naar Elst kan sturen, veel sneller als via dealer…

Net met Audio service gesproken. Fix is eenvoudig. Een tussen firmware via usb flashencen dan door naar de laatste.

Is ook iets wat je zelf zou kunnen als heos de firmware en instructie beschikbaar maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VW-Arjan

VW-Arjan

★★★★★

Oke. Vandaag helaas verder geen tijd. Maar zal denon zelf ook eens bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphx
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-08-2023
Ook bij mij werkte de bar niet meer na de update. Nadat ik, zojuist Denon heb gebeld kreeg ik direct een kosteloze reparatie aangeboden.

De Bar is van juni 2018, dus direct contact opgenomen met audioservice, (om te voorkomen dat de leverancier moeilijk zou gaan doen). Kon hem direct via de site aanmelden ter reparatie. Nu snel de Bar opsturen zodat ze hem kunnen fixen en ik zsm weer kan genieten van het geluid.

:*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Nog mail gekregen van Denon. Als surrounds niet te managen zijn, of geluid instellingen niet goed zijn. Dan groeperen op de bar aanzetten, bar vervolgens van de stroom halen (30 seconden of meer), weer aansluiten lost het probleem op (tijdelijk).

Nu wachten op firmware die dit probleem oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny E
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:05

Johnny E

Dôh !!

Ik heb na de laatste update ook issues met de Denon setup. Heb de 716bar, Home 150 speakers en de sub volledig gereset en ze zijn operationeel maar niet aan elkaar te koppelen.

Ticket ingeschoten bij support, heeft hier iemand nog tips?

Dacht juist dat het de laatste tijd stuk beter ging met Denon. De connectie problemen van het begin waren weg en werkte eigenlijk stabiel.
Auto-update gaat iig uit!!

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Vanochtend is het geluid afgrijselijk uit de Denon. Achterspeakers haperen, lopen uit sync enz.

Voor mij is de maat vol. Heb Denon en Doublepoint gemaild dat ik de set wil retourneren en mijn geld terug wil.

Aangezien door Denon de set volledig onbruikbaar is door software updates enz en men mijn inziens hier geen prioriteiten stelt om nu met een fatsoenlijke update te komen die het probleem oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VW-Arjan

VW-Arjan

★★★★★

Mooi kl*te dan.

Hoe kan een merk als Denon het zo verkloten he?
Ik kan daar echt niet bij.

Die van mij net ingeleverd. Helaas komt alleen op vrijdag audioservice de boel ophalen.
Zal dus even geduld moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphx
Hellboy! schreef op zaterdag 11 juni 2022 @ 10:45:
Vanochtend is het geluid afgrijselijk uit de Denon. Achterspeakers haperen, lopen uit sync enz.

Voor mij is de maat vol. Heb Denon en Doublepoint gemaild dat ik de set wil retourneren en mijn geld terug wil.

Aangezien door Denon de set volledig onbruikbaar is door software updates enz en men mijn inziens hier geen prioriteiten stelt om nu met een fatsoenlijke update te komen die het probleem oplost.
Dat is balen! 😔

Ben benieuwd wat voor een reactie je terug krijgt van Denon en Doublepoint.

Die van mij gister verstuurd, rechtstreeks naar Elst.
Hopelijk 🙏 gaat het hier werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Vandaag de set nog een poos uitgezet en weer aangezet, het geknetter van de achterspeakers doet zich alleen voor met multichannel stereo. Maar aangezien ze met de laatste releases behoorlijk wat bugs hebben geïntroduceerd, spotify connect, tunein enz hebben geen multichannel stereo geluid op dit moment, lijkt me dit logisch.

Het meest vreemde vind ik nog dat de laatste firmware ook niet teruggetrokken wordt!? terwijl ze weten dat dit problemen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Elke dag moet ik nu mijn set bar resetten op de volgende manier:

- geluid groeperen aan, even 10 seconden wachten
- stroom van de bar halen, minuut wachten
- stroom weer op de bar

Soms dit proces nog een keer herhalen, anders is het niet mogelijk dat er fatsoenlijk geluid uit de set komt. Het is dat onmogelijk om mijn achterspeakers/subs enz te beheren. Het lijkt er wel op dat geluid groepen met een vertraging dan aanstaat, maar met geen andere mogelijkheid krijg ik dat opgelost.

Echt ongelooflijk deze bugs. Maar ook totaal geen indicatie of toezegging wanneer het opgelost gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphx
Dat meen je niet 😔
Ben heel benieuwd naar mijn ervaring als de bar retour komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
Hellboy! schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 07:50:
Elke dag moet ik nu mijn set bar resetten op de volgende manier:

- geluid groeperen aan, even 10 seconden wachten
- stroom van de bar halen, minuut wachten
- stroom weer op de bar

Soms dit proces nog een keer herhalen, anders is het niet mogelijk dat er fatsoenlijk geluid uit de set komt. Het is dat onmogelijk om mijn achterspeakers/subs enz te beheren. Het lijkt er wel op dat geluid groepen met een vertraging dan aanstaat, maar met geen andere mogelijkheid krijg ik dat opgelost.

Echt ongelooflijk deze bugs. Maar ook totaal geen indicatie of toezegging wanneer het opgelost gaat worden.
Heb jij alles al eens factory gereset? Behalve de bar want die gaat dan stuk ;)

Bij mij werkte het toen wel weer goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
sphx schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 12:56:
Dat meen je niet 😔
Ben heel benieuwd naar mijn ervaring als de bar retour komt.
Na de laatste update, waarbij de firmware update in een loop bleef hangen, toen was ook multichannel stereo met tunein/spotify i.c.m. surrounds kapot.

Hier een incident voor gemeld, was een bekend probleem, werd opgelost met de volgende update.

Nu met de laatste update van vorige week, dacht is misschien multichannel stereo gefixed heb ik deze issues, welke ook weer bekende problemen zijn. En de stappen in mijn vorige bericht dat is de workaround.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
eth0 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:19:
[...]

Heb jij alles al eens factory gereset? Behalve de bar want die gaat dan stuk ;)

Bij mij werkte het toen wel weer goed...
Nope, ze weten niet wanneer het opgelost gaat worden. En de problemen zijn bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:16

AvK

Ready Set Go

Nou, dan meldt ik me ook maar even. Mijn HEOS 3 speakers (links en rechts achter) liepen ineens ongeveer anderhalve seconde uit sync met mijn Bar DHT-S716H. Ze waren ook niet meer gekoppeld, tenminste niet zoals ik dat normaal kon zien in de app. Dus spanning der af, ff wachten spanning erop ...... maar dat hielp niet. Kon dus niet meer koppelen en de app zei even de HEOS 3 resetten en opnieuw aanmaken. Zo gezegd zo gedaan. Na een ontiegelijk gedoe beide H3's weer aangemaakt met de laatste firmware erop. En de bende koppelt nog steeds niet. Nu moet ik dus nog met de bar aan de gang maar lees hier dat dat dus niet goed gaat. Wat is wijsheid? Wachten op een nieuwe update?

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Pagina: 1 2 Laatste