Denon Heos bar defect na laatste firmware update

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15:26
Elke dag moet ik nu mijn set bar resetten op de volgende manier:

- geluid groeperen aan, even 10 seconden wachten
- stroom van de bar halen, minuut wachten
- stroom weer op de bar

Soms dit proces nog een keer herhalen, anders is het niet mogelijk dat er fatsoenlijk geluid uit de set komt. Het is dat onmogelijk om mijn achterspeakers/subs enz te beheren. Het lijkt er wel op dat geluid groepen met een vertraging dan aanstaat, maar met geen andere mogelijkheid krijg ik dat opgelost.

Echt ongelooflijk deze bugs. Maar ook totaal geen indicatie of toezegging wanneer het opgelost gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphx
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 11-08-2023
Dat meen je niet 😔
Ben heel benieuwd naar mijn ervaring als de bar retour komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18-04 13:21
Hellboy! schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 07:50:
Elke dag moet ik nu mijn set bar resetten op de volgende manier:

- geluid groeperen aan, even 10 seconden wachten
- stroom van de bar halen, minuut wachten
- stroom weer op de bar

Soms dit proces nog een keer herhalen, anders is het niet mogelijk dat er fatsoenlijk geluid uit de set komt. Het is dat onmogelijk om mijn achterspeakers/subs enz te beheren. Het lijkt er wel op dat geluid groepen met een vertraging dan aanstaat, maar met geen andere mogelijkheid krijg ik dat opgelost.

Echt ongelooflijk deze bugs. Maar ook totaal geen indicatie of toezegging wanneer het opgelost gaat worden.
Heb jij alles al eens factory gereset? Behalve de bar want die gaat dan stuk ;)

Bij mij werkte het toen wel weer goed...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
sphx schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 12:56:
Dat meen je niet 😔
Ben heel benieuwd naar mijn ervaring als de bar retour komt.
Na de laatste update, waarbij de firmware update in een loop bleef hangen, toen was ook multichannel stereo met tunein/spotify i.c.m. surrounds kapot.

Hier een incident voor gemeld, was een bekend probleem, werd opgelost met de volgende update.

Nu met de laatste update van vorige week, dacht is misschien multichannel stereo gefixed heb ik deze issues, welke ook weer bekende problemen zijn. En de stappen in mijn vorige bericht dat is de workaround.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
eth0 schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 13:19:
[...]

Heb jij alles al eens factory gereset? Behalve de bar want die gaat dan stuk ;)

Bij mij werkte het toen wel weer goed...
Nope, ze weten niet wanneer het opgelost gaat worden. En de problemen zijn bekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 18-05 09:59

AvK

Ready Set Go

Nou, dan meldt ik me ook maar even. Mijn HEOS 3 speakers (links en rechts achter) liepen ineens ongeveer anderhalve seconde uit sync met mijn Bar DHT-S716H. Ze waren ook niet meer gekoppeld, tenminste niet zoals ik dat normaal kon zien in de app. Dus spanning der af, ff wachten spanning erop ...... maar dat hielp niet. Kon dus niet meer koppelen en de app zei even de HEOS 3 resetten en opnieuw aanmaken. Zo gezegd zo gedaan. Na een ontiegelijk gedoe beide H3's weer aangemaakt met de laatste firmware erop. En de bende koppelt nog steeds niet. Nu moet ik dus nog met de bar aan de gang maar lees hier dat dat dus niet goed gaat. Wat is wijsheid? Wachten op een nieuwe update?

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
AvK schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 14:24:
Nou, dan meldt ik me ook maar even. Mijn HEOS 3 speakers (links en rechts achter) liepen ineens ongeveer anderhalve seconde uit sync met mijn Bar DHT-S716H. Ze waren ook niet meer gekoppeld, tenminste niet zoals ik dat normaal kon zien in de app. Dus spanning der af, ff wachten spanning erop ...... maar dat hielp niet. Kon dus niet meer koppelen en de app zei even de HEOS 3 resetten en opnieuw aanmaken. Zo gezegd zo gedaan. Na een ontiegelijk gedoe beide H3's weer aangemaakt met de laatste firmware erop. En de bende koppelt nog steeds niet. Nu moet ik dus nog met de bar aan de gang maar lees hier dat dat dus niet goed gaat. Wat is wijsheid? Wachten op een nieuwe update?
Het probleem zit hem in de bar, niet in de surrounds.

Zet groeperen aan bij de heos bar, haal de spanning van de bar, wacht 30 seconden tot een minuut en zet weer spanning op de bar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Hellboy! schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 15:35:
[...]

Het probleem zit hem in de bar, niet in de surrounds.

Zet groeperen aan bij de heos bar, haal de spanning van de bar, wacht 30 seconden tot een minuut en zet weer spanning op de bar.
Hulde! Het werkt weer!!!!! *O* *O* *O* *O* *O*

Heb automatisch updaten maar even uit gezet..... -O-

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
AvK schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 16:21:
[...]

Hulde! Het werkt weer!!!!! *O* *O* *O* *O* *O*

Heb automatisch updaten maar even uit gezet..... -O-
Houd er rekening mee dat je deze handeling mogelijk elke dag moet uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Kreeg vanochtend een melding dat er nieuwe firmware uit is, zie https://support-uk.denon....firmware-update-available

Denk dat ik het erop gok dat ze het hebben opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VW-Arjan
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:06

VW-Arjan

★★★★★

he dat is goed nieuws. En nog redelijk snel ook.
De exacte issues die ik heb/had staan daar dus wel in beschreven als gefikst.

Jammer dat ik em net heb ingeleverd om op te sturen.
Wordt een paar weekjes geduld hebben ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Update is doorgevoerd, alleen de bar kreeg een update. Heb al 2 keer de set uitgezet en aangezet en muziek afgespeeld met multichannel stereo, het lijkt tot nu toe gewoon goed te werken.

Enige bug die nog overblijft is multichannel stereo geluid met spotify connect/tunein enz. Meestal gebruik ik de chromecast hiervoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphx
Ben heel benieuwd naar je ervaring of het hiermee opgelost is voor je.

De mijne ligt nu in Elst om te fixen. 🤞🏼🤞🏼

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphx
Hellboy! schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 10:40:
Update is doorgevoerd, alleen de bar kreeg een update. Heb al 2 keer de set uitgezet en aangezet en muziek afgespeeld met multichannel stereo, het lijkt tot nu toe gewoon goed te werken.

Enige bug die nog overblijft is multichannel stereo geluid met spotify connect/tunein enz. Meestal gebruik ik de chromecast hiervoor.
Fijn dat het lijkt te werken! Hopelijk blijft het zo en lossen ze de andere bug ook snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Johnny E
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:37

Johnny E

Dôh !!

Hier is het ook opgelost met firmware 2.47.351 voor de HEOS DHT-S716H. De surrounds en de subwoofer zijn weer te koppelen en werken weer naar behoren.

Specs!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Nou, stoute schoenen aangetrokken en net de update op de DHT-S716H gedaan. Alles werkt weer als vanouds. Duurt best lang trouwens. Trek er rustig een kwartier, 20 minuten voor uit om de update te doen en even te testen. Mijn HEOS 3 achterspeakers hebben firmware versie 2.47.350 en de Bar heeft nu 2.47.351.
Heb ook bewust de stroom van alle speakers afgetrokken en een paar minuten gewacht. Alles weer aangesloten en het werkt als voorheen. Heb automatisch updaten wel even uitgezet........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VW-Arjan

VW-Arjan

★★★★★

Iemand een idee of de nieuwste firmware ook wordt geladen als de bar niet meer zichtbaar is in de app?

Mijn bar zit in een soort van bootloop. Hij start op, knippert blauw en dat wordt uiteindelijk geel knipperen.
Als ik dan op mijn iphone de app open zie ik enkel de sub en rears, maar kijk ik op de ipad dan zie ik enkel de bar die in het update proces zit.

Als de bar vandaaruit de nieuwste firmware pakt is het wellicht handig voor mij om snel de dealer te bellen.
Anders gaat de bar vrijdag naar Audio Service en ben ik hem nog langer kwijt.
Of ik vraag de dealer om de update nog eens te proberen en lukt het niet dan alsnog opsturen.

Ik denk dat ik er in de lunchpauze even heen wandel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sphx
🎉🎊

Ik heb mijn Bar, incl de nieuwste update, terug!
Bij het aansluiten werd direct verbinding gezocht en het koppelen ging erg snel.

Heerlijk om weer geluid te hebben, nu hopen dat het zo blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Multi-channel stereo werkt ook weer met Spotify connect? Kunnen anderen in deze thread dit ook bevestigen?

Geluid is tot nu toe perfect, achterspeakers kraken niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphx
Hier ook perfect geluid met films, series en tv

Multi-Chanel stereo Spotify Connect werkt hier goed zonder gekraak.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3E3XLEQpqy86tLK3y6etA3yc0VM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bfymvyd5yV9DqP1QTY0vtc4D.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
sphx schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 13:48:
Hier ook perfect geluid met films, series en tv

Multi-Chanel stereo Spotify Connect werkt hier goed zonder gekraak.

[Afbeelding]
Bij moet ziet het er anders uit, heb jij de s716h bar of de heos bar?

[ Voor 8% gewijzigd door Hellboy! op 18-06-2022 15:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphx
Hellboy! schreef op zaterdag 18 juni 2022 @ 15:44:
[...]

Bij moet ziet het er anders uit, heb jij de s716h bar of de heos bar?
Ik heb de s716h; de afbeelding is gemaakt als ik spotify aanzet en vanaf dat scherm in de HEOS app de 3puntjes aan klik om multi channel aan te zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Ik keek verkeerd, maar alles werkt hier nu weer 100%.
Dit topic kan wel gesloten worden denk ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphx
Hellboy! schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:18:
Ik keek verkeerd, maar alles werkt hier nu weer 100%.
Dit topic kan wel gesloten worden denk ik?
Goed om te lezen dat het bij jouw ook weer 100% werkt.

Wat mij betreft kan het topic gesloten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08-05 17:17
Sorry voor het topic schopje, ik heb een relevante vraag.

Ik heb vorige week twee Denon 150's gekocht als surrounds bij mijn dht-s716h. Koppelen gaat prima maar er zit een vertraging in de surrounds die ik niet opgelost krijg. Ook komen de left, center en right channels uit de achterspeakers (bij 5.1 bron in movie surround geluidsmodus) wat een heel onprettige echo creëert. Heb de surrounds ipv draadloos nu bedraad aangesloten en gereset. De workaround voor tv-geluid groeperen aanzetten en alles 30 sec stroomloos heeft 1x gewerkt.

Ik heb alleen de soundbar nog niet gereset omdat ik daar geen zin in heb en het belachelijk is als dat nodig is. Ook las ik hier dat resetten een risico op bricken is/was?

Betekend denons bericht uit deze pagina "We are aware of an issue with audio delay on the surround speakers when playing a TV input after the latest HEOS software update and are working on a fix." dat ze bezig zijn met een nieuwere versie dan 2.47.351 om dit op te lossen, of is 2.47.351 de oplossing?

Graag jullie advies. Heb een ticket bij denon aangemaakt en bij Apollo gemeld dat ik de speakers nog niet heb kunnen gebruiken als surrounds.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zG93ZKURaSL1hmNAgO_3orKC1_0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5Uw71TAB5ZyZdBpWSSPLxwRc.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
X-plosive schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 00:01:
Sorry voor het topic schopje, ik heb een relevante vraag.

Ik heb vorige week twee Denon 150's gekocht als surrounds bij mijn dht-s716h. Koppelen gaat prima maar er zit een vertraging in de surrounds die ik niet opgelost krijg. Ook komen de left, center en right channels uit de achterspeakers (bij 5.1 bron in movie surround geluidsmodus) wat een heel onprettige echo creëert. Heb de surrounds ipv draadloos nu bedraad aangesloten en gereset. De workaround voor tv-geluid groeperen aanzetten en alles 30 sec stroomloos heeft 1x gewerkt.

Ik heb alleen de soundbar nog niet gereset omdat ik daar geen zin in heb en het belachelijk is als dat nodig is. Ook las ik hier dat resetten een risico op bricken is/was?

Betekend denons bericht uit deze pagina "We are aware of an issue with audio delay on the surround speakers when playing a TV input after the latest HEOS software update and are working on a fix." dat ze bezig zijn met een nieuwere versie dan 2.47.351 om dit op te lossen, of is 2.47.351 de oplossing?

Graag jullie advies. Heb een ticket bij denon aangemaakt en bij Apollo gemeld dat ik de speakers nog niet heb kunnen gebruiken als surrounds.

[Afbeelding]
Het lijkt er op dat, als je alles ff spanningsloos maakt het beter werkt.
Je zou ook de workaround met groeperen aanzetten, bar van de stroom halen, 30/60 seconden wachten en weer aanzetten kunnen testen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• X-plosive
Hellboy! schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 07:48:
[...]

Het lijkt er op dat, als je alles ff spanningsloos maakt het beter werkt.
Je zou ook de workaround met groeperen aanzetten, bar van de stroom halen, 30/60 seconden wachten en weer aanzetten kunnen testen.
Er is weer een nieuwe update: 2.47.352. Er staat voor de HEOS AVR & HEOS Bar.

Ik ga vanavond testen of hij misschien toch ook van toepassing is op mijn DHT-S716H en de groeperen/stroomloos workaround nog een keer proberen.

Edit:
Heel netjes, Apollo heeft de herroepingsrecht periode voor mijn nieuwe denon 150's verlengd om de oplossing van Denon af te kunnen wachten.

[ Voor 10% gewijzigd door X-plosive op 22-06-2022 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eth0
Ah, de fix is er, na deze update werkt de factory reset weer…

Fixed: After updating the Firmware to U28.2, "Restoring the HEOS device to factory defaults", HEOS Bar or (and) HEOS AVR will not work.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Iemand al de laatste update erop gezet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eth0
Hellboy! schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 20:50:
Iemand al de laatste update erop gezet?
Ja geen probleem tot nu toe…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sphx
Ook hier geen problemen na de laatste update (352).

Schijnbaar stond de auto update toch aan ☺️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VW-Arjan

VW-Arjan

★★★★★

Audio service heeft mijn soundbar gefikst.
Dealer verwacht hem morgen terug te hebben.
Yeuh!!

Wat een afgrijselijk geluid maken de tv speakers zeg haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
eth0 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 20:54:
[...]

Ja geen probleem tot nu toe…
Net de upgrade aangezet, is alleen voor de heos bar zie ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
De update is helaas niet voor mijn DHT-S716H. Heb de workaround tv-geluid groeperen en stroomloos aantal keer geprobeerd helaas zonder succes.

Heb toch de stoute schoenen aangetrokken en een quick reset en later ook een factory reset gedaan van mijn soundbar, dat ging gelukkig snel en zonder probleem. Helaas nog steeds met vrijwel alle settings op default een vertraging op de surround speakers (Home 150's) en front kanalen in surround speakers te horen. Bij het afstellen van de surround volume niveau's is die test-ruis toon niet te horen in de surrounds, wel op de bar. De surrounds lijken echt de weg kwijt. De surrounds volgen de audio delay waarde ook niet als je die instelt op de bar, als je die bijv naar 500ms instelt hoor je eerst de audio op de surrounds en een halve seconde later op de bar. Dat hoort in sync te zijn.

Speakers groeperen en koppelen als surrounds gaat wel goed, multi channel stereo (zoals met spotify) ook probleemloos.

Ik wacht op reactie van denon in mijn ticket, en een firmware update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• balfnl
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 16:22
Hier is sinds de laatste update mijn Heos 1 (HS2) totaal onbruikbaar. Hij werkte al een poos slecht, ik moest om de haverklap opnieuw het apparaat toevoegen. Dat ging überhaupt alleen nog maar via WPS, maar inmiddels is ook dat stuk. Resetten naar factory defaults werkt, maar daarna krijg ik weer een geforceerde update en is hij de verbinding weer kwijt.

Edit: wellicht is de WiFi module overleden. Mijn ander 1 heeft nergens last van

[ Voor 10% gewijzigd door balfnl op 24-06-2022 11:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

X-plosive schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 11:49:
[...]

Er is weer een nieuwe update: 2.47.352. Er staat voor de HEOS AVR & HEOS Bar.

Ik ga vanavond testen of hij misschien toch ook van toepassing is op mijn DHT-S716H en de groeperen/stroomloos workaround nog een keer proberen.
Volgens mij is die update niet voor de DHT-S716H. Mijn app ziet tenminste geen update en geeft aan dat alle software up to date is (.351 voor de bar en.350 voor de surrounds).

Edit: Zie net dat X-plosive tot dezelfde conclusie komt........

[ Voor 5% gewijzigd door AvK op 24-06-2022 11:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VW-Arjan

VW-Arjan

★★★★★

Zo, net gebeld en opgehaald!
De bar heeft 352, de sub en de rears 350.
Het werkt weer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17:23
Mail van Kamera Express gehad dat mijn soundbar gerepareerd is. Vandaag ophalen. Dan ben ik 'm toch ruim 5 weken kwijt geweest.
Volgens de bon is de netwerk module vervangen en de laatste software geïnstalleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aramiss
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 23:09
Ik heb mijn HEOS Bar niet opgestuurd omdat ik eerst nog even op vakantie ging.
In de tussentijd is er vervolgens een nieuwe update uitgebracht en na een uurtje 'pruttelen' was de bar geüpdatet en werkt alles weer als vanouds.

Door een slechte update van Denon kwam ik en met mij vele in dit topic in de problemen. Heb er direct voor gekozen om auto update uit te zetten. Ik pas ervoor om beta tester te zijn.

PSN: dixeN1337

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
X-plosive schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 10:00:
Ik wacht op reactie van denon in mijn ticket, en een firmware update.
Beetje off-topic omdat ik niet de heos bar heb maar de DHT-S716H, toch ter info: mijn probleem met mijn surrounds die niet in sync waren lag aan mijn wijze van aansluiten. De rears met ethernet bedraad aangesloten laten was "fout" volgens de Denon support. Ondanks dat de HEOS app vraagt of je ze bedraad aangesloten wilt laten of draadloos wilt verbinden. Daar hadden Denon support wel gelijk in ze waren echt de weg kwijt. Als ze enkel draadloos aangesloten zijn werkt het probleemloos.

Feature request aagemaakt bij Denon, of ze het ook wired mogelijk konden maken. Reactie Denon:
Helaas is dit technisch niet mogelijk, dit omdat de surround modus gestuurd wordt vanuit de modem die in de Soundbar zit. Hiervoor moeten de speakers dus verbonden zijn met het modem in de soundbar. Om dit werkend te krijgen, zouden er dan fysieke ethernetkabel ingangen in de soundbar geplaatst moeten worden, en deze dan verbinden met de speakers.

Dit is dus helaas niet iets wat softwarematig voor elkaar gekregen kan worden.

De soundbar bevat een router die alleen een fysieke 'ingang' betreft waar deze mee aangesloten kan worden op de bestaande router. Maar geen mogelijkheid om het signaal ook uit te sturen via ethernet. De subwoofer kan ook echt alleen maar draadloos gekoppeld worden met de soundbar om deze reden. Wanneer de speakers met Ethernet worden aangesloten, en u ze dan probeert te koppelen in surround, is het signaal zowel draadloos als bedraad en snapt hij niet helemaal welke van de twee signalen gebruikt moet worden. Als hij dan de Ethernet verbinding kiest in plaats van de draadloze (welke meestal prioriteit heeft), zal er een vertraging afspelen omdat hij dan zich gedraagt als groep en niet als surround systeem.

Hopelijk verduidelijkt dit de situatie een beetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
InZane schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 11:14:
Mail van Kamera Express gehad dat mijn soundbar gerepareerd is. Vandaag ophalen. Dan ben ik 'm toch ruim 5 weken kwijt geweest.
Volgens de bon is de netwerk module vervangen en de laatste software geïnstalleerd.
Door een verbouwing hier de soundbar pas net vanavond weer aangesloten en de rears en subwoofer weer gekoppeld. Moest wel eerst wachten op een hele lange update voor de sub, maar inmiddels staat de boel weer te spelen.
So far, so good :)

Ik zie trouwens dat de soundbar op 2.47.351 zit, terwijl de rest 350 heeft.

[ Voor 6% gewijzigd door InZane op 18-07-2022 21:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VW-Arjan

VW-Arjan

★★★★★

InZane schreef op maandag 18 juli 2022 @ 21:34:
[...]
Ik zie trouwens dat de soundbar op 2.47.351 zit, terwijl de rest 350 heeft.
Zie paar posts terug, mijn (heos) soundbar zit nu op 352. Dat heeft Audio Service gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sphx
VW-Arjan schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 08:41:
[...]

Zie paar posts terug, mijn (heos) soundbar zit nu op 352. Dat heeft Audio Service gedaan.
Ik heb de stoute schoenen aangedaan en draai sinds gister met alle mijn 4 apparaten op 2.47.470.

Tot nu toe geen enkel problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VW-Arjan

VW-Arjan

★★★★★

Haha ik heb net ook zitten twijfelen, maar toch gedaan.

Ik zit nu ook op 470 met alle apparaten.
Nog niks vreemds gemerkt.

Wel grote stap va 352 naar 470.
Ze zijn er bij Denon dus wel duidelijk mee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Op hoop van zegen dan maar:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VMWuDMniLnKtdmFOIkFqT42mEGo=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/7QgaIpqgN3eeLBmXMreSIakG.jpg?f=user_large

Zie dat er al eentje iig weer mislukt is. Zo maar weer eens een schop geven.

Heb ook nog een HomeCinema op zolder, maar die staat niet in het overzicht btw, want die is niet aangesloten momenteel.

[ Voor 15% gewijzigd door InZane op 20-07-2022 08:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
https://support-uk.denon....firmware-update-available zie nog geen changelog voor de laatste versie?

update
Zie net de nieuwe versie in de changelog. Wacht nog een paar dagen, voordat ik ga updaten.

[ Voor 26% gewijzigd door Hellboy! op 20-07-2022 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Hellboy! schreef op woensdag 20 juli 2022 @ 12:24:
https://support-uk.denon....firmware-update-available zie nog geen changelog voor de laatste versie?

update
Zie net de nieuwe versie in de changelog. Wacht nog een paar dagen, voordat ik ga updaten.
Bij mij draait alles inmiddels op 470.
1 van de 2 Home 150 speakers wilde in eerste instantie niet updaten van de week, ook niet na 3 keer opnieuw proberen (kwam op reddit meer mensen tegen met dezelfde problemen), dus ik had 'm maar uitgesteld naar 's nachts automatisch updaten en dat is blijkbaar wel gelukt. Het blijft bijzonder.

Stiekem had ik gehoopt dat het kraken en uitvallen van surrounds bij het kijken van Netflix zou zijn verbeterd nadat ze de hele netwerk module hebben vervangen, maar dat is dus helaas niet zo. Heb alweer een ander AP Channel gekozen en dat heeft 't wel iets verbeterd, maar toch zijn er af en toe nog kleine haperingen, vooral bij momenten waarop er veel geluid richting de surrounds wordt gestuurd.

[ Voor 15% gewijzigd door InZane op 22-07-2022 11:13 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hellboy!
Terug van vakantie en update doorgevoerd.
Ik hernoem dit topic wel, want vind het wel wat toevoegen voor denon heos ervaringen. Kreeg ook al een mail van sound United voor een enquete

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Ben even aan het kijken hoe je de naam van het topic kan veranderen. Kan het niet zo snel vinden.

[ Voor 17% gewijzigd door Hellboy! op 23-07-2022 10:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 23:12

FeaR

In GoT we trust

Hellboy! schreef op vrijdag 22 juli 2022 @ 21:21:
Terug van vakantie en update doorgevoerd.
Ik hernoem dit topic wel, want vind het wel wat toevoegen voor denon heos ervaringen. Kreeg ook al een mail van sound United voor een enquete
Is het openen van een nieuw topic voor puur ervaringen niet duidelijker? Er zijn nu vijf pagina's/143 posts volgeschreven over het defect. Het is geen groot topic maar wel groot genoeg om het dedicated voor dit probleem te laten? Dat maakt de vindbaarheid ook vele malen beter.

[ Voor 5% gewijzigd door FeaR op 24-07-2022 14:25 ]

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutybay
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18-05 11:29
X-plosive schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 15:10:
[...]

Beetje off-topic omdat ik niet de heos bar heb maar de DHT-S716H, toch ter info: mijn probleem met mijn surrounds die niet in sync waren lag aan mijn wijze van aansluiten. De rears met ethernet bedraad aangesloten laten was "fout" volgens de Denon support. Ondanks dat de HEOS app vraagt of je ze bedraad aangesloten wilt laten of draadloos wilt verbinden. Daar hadden Denon support wel gelijk in ze waren echt de weg kwijt. Als ze enkel draadloos aangesloten zijn werkt het probleemloos.

Feature request aagemaakt bij Denon, of ze het ook wired mogelijk konden maken. Reactie Denon:
[...]
Hmm vanavond maar eens proberen dan. Ik heb de Denon HEOS HomeCinema icm 2x home 150 en het werkt al maanden voor geen meter. Alles zit beddraad aangesloten en heeft ook altijd gewerkt (tot een maand of 3 geleden).

Vreemde is dat als ik een film kijk dat het dan wel werkt. Stuur ik het aan via Spotify dan valt continue de verbinding we.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Headblast
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-05 19:57
Heeft iemand toevallig het probleem gehad dat de soundbar niet meer aan ging na de laatste update?

Ik heb hem gereset en daarna doet die niets meer. Eerst nog wel amber kleur maar vervolgens nadat de connect knop niet meer werkte even stekker eruit gehaald. Daarna ging die niet meer aan.

PSN: Headblast1987, Battlenet: Miyoujin#2279

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VW-Arjan

VW-Arjan

★★★★★

Ik draai de laatste versie zonder problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Ook geen problemen hier. Sinds het debacle van april, geen issues meer met upgrades

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JBnl
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18-05 21:29
Headblast schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 21:12:
Heeft iemand toevallig het probleem gehad dat de soundbar niet meer aan ging na de laatste update?

Ik heb hem gereset en daarna doet die niets meer. Eerst nog wel amber kleur maar vervolgens nadat de connect knop niet meer werkte even stekker eruit gehaald. Daarna ging die niet meer aan.
Neem even contact op Denon, tel 040-2507800 zij kunnen je verder helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwkras
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 06-12-2023
Wat een ellende die Denon, zoveel slechte reviews, speakers geven echt mooi geluid, maar dan moet het WEL WERKEN IN DE SOFTWARE !!
Om de 2 a 3 maanden liggen de surround weer uit de instellingen terwijl ze wel gewoon te zien zijn en aan te passen in de app (led verlichting aanpassen bijvoorbeeld werkt gewoon)

Is er iemand die weet wanneer Denon hier iets aan gaat doen? ???

Ik gebruik het nu helaas 5 jaar omdat ik geld meer heb om dit weg te kunnen gooien en iets beters te kopen.

Leest Denon de reviews in de App Store dan niet ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VW-Arjan

VW-Arjan

★★★★★

Denk niet dat ze er ooit iets aan gaan doen.
Ik heb achteraf ook spijt als haren op mijn hoofd. Heb zo uitgekeken naar het moment dat ik mn set kocht.

De deceptie begon al in de winkel. Die wisten er geen kloot vanaf. Daarna thuis de boel aansluiten en meteen problemen.
Bleek een defecte sub te zijn.

Later nog een kapotte rear gehad.

En dan maar niet spreken over de software bugs. Voor mij nooit meer heos. Dat hebben ze goed voor elkaar.

Overigens wordt alles wel opgelost, maar het zou überhaupt al niet mogen gebeuren.
Het is niet dat je een surround setje van 149,95 koopt he.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Vreemd dat jullie nog issues hebben. Het werkte bij mij altijd wel stabiel (behalve het issue vorige jaar). Wat ik wel vreemd vind er komen eigenlijk geen nieuwe soundbars van Denon vergelijkbaar met de Heos Bar en DHT-S716H.

Het geluid vind ik nog steeds mooi en houd de set nog wel even, want het heeft best wat geld gekost.
Of ik hierna nog Denon koop, geen idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VW-Arjan

VW-Arjan

★★★★★

Ik heb geen issues meer. Buiten af en toe geen geluid. Moet dan even switchen van bron.

Ik sta er hetzelfde in. De set blijft vanwege aanschafprijs nog wel even.
En er zit idd een erg mooi geluid in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Voor mij is het de best klinkende surround bar ooit. Het kost wat ja. Maar als ik bij vrienden een Sonos setje hoor dan lach ik me helemaal te pletter. Laat staan mensen met de Ikea versie daar van. Man man man. Maar hun zijn blij en dat is ook goed. En de app heb ik al een half jaar niet gebruikt. Het werk gewoon. (Behalve die brick van ruim een jaar geleden). Ben nog steeds erg tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RonnieKo
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 21:12
pwkras schreef op zondag 2 juli 2023 @ 11:19:
Is er iemand die weet wanneer Denon hier iets aan gaat doen? ???
Denk niet dat iemand dat weet.

De Heos Bar werkt bij mij stabiel. Geen problemen. Goed, de app is traag maar dat weten nu wel. Daar is niets aan te doen. Ik heb het ding nu tig jaar en nog nooit de instellingen kwijt. De app staat op tig apparaten met hetzelfde Heos-account om dezelfde zendervoorkeuren te hebben.

Bij het installeren was het even wat prutsen. Dit omdat ik het geluid van de TV niet via de HDMI wilde maar via de optical. Daarnaast zit het ding bedraad aangesloten en heeft een vast IP-adres in het netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 30-04 10:28

JeRa

Authentic

Ben zelf ook tegen het firmware probleem met de Denon HEOS HS1 (bar) aan gelopen... factory reset brengt je naar een versie van de software die niet meer in staat is zelfstandig naar een nieuwere versie te updaten.

Gebeld met:
* Denon klantenservice, verwijzen door naar
* Audioservice.nl, verwijzen door naar
* Een dealer (in dit geval Hi-Fi Klubben), verwijzen terug naar
* Audioservice.nl, verwijzen terug naar
* Denon klantenservice :P

Het komt erop neer dat het device handmatig geflashed moet worden. Denon en Audioservice.nl verwijzen door naar de dealers, die je graag een reparatie aan willen smeren (begrijpelijk ook).

Er zijn m.i. twee onderdelen nodig: de firmware files (zijn misschien te downloaden vanaf de AWS S3 bucket die Denon gebruikt?) en een stukje documentatie over hoe een flash over USB te laten plaatsvinden. Kent iemand een weg hier naartoe? Misschien een contactpersoon bij een reparatiecentrum o.i.d.?

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
JeRa schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 20:44:
Ben zelf ook tegen het firmware probleem met de Denon HEOS HS1 (bar) aan gelopen... factory reset brengt je naar een versie van de software die niet meer in staat is zelfstandig naar een nieuwere versie te updaten.

Gebeld met:
* Denon klantenservice, verwijzen door naar
* Audioservice.nl, verwijzen door naar
* Een dealer (in dit geval Hi-Fi Klubben), verwijzen terug naar
* Audioservice.nl, verwijzen terug naar
* Denon klantenservice :P

Het komt erop neer dat het device handmatig geflashed moet worden. Denon en Audioservice.nl verwijzen door naar de dealers, die je graag een reparatie aan willen smeren (begrijpelijk ook).

Er zijn m.i. twee onderdelen nodig: de firmware files (zijn misschien te downloaden vanaf de AWS S3 bucket die Denon gebruikt?) en een stukje documentatie over hoe een flash over USB te laten plaatsvinden. Kent iemand een weg hier naartoe? Misschien een contactpersoon bij een reparatiecentrum o.i.d.?
Ze hebben met een firmware update je bar onbruikbaar gemaakt, de reparatie was gratis zei denon. Ze zijn bekend met dit topic, ik zou een mail sturen met link naar dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeRa

JeRa

Authentic

Hellboy! schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 20:48:
[...]

Ze hebben met een firmware update je bar onbruikbaar gemaakt, de reparatie was gratis zei denon. Ze zijn bekend met dit topic, ik zou een mail sturen met link naar dit topic.
Ik zit na een factory reset op de meest oude firmware die er is (degene die oorspronkelijk was meegeleverd met de bar), daar kan dat probleem dan toch niet spelen?

ifconfig eth0 down

• Hellboy!
JeRa schreef op woensdag 30 augustus 2023 @ 21:07:
[...]

Ik zit na een factory reset op de meest oude firmware die er is (degene die oorspronkelijk was meegeleverd met de bar), daar kan dat probleem dan toch niet spelen?
Je kan niet meer upgraden nu.

• JeRa

JeRa

Authentic

Helaas, reactie Denon:
Het probleem waar u aan refereert betroffen problemen gerelateerd aan de HEOS bar/dht-s716h en niet voor het model dat u bezit.
Dit na vermelding van dit topic.

ifconfig eth0 down

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Na een software update een tijd geleden is het soms ellende met de set. Dialoog knettert, ook bij switchen.
Bar knippert vaak paars en soms ook vaak ineens connectie kwijt met de andere speakers.

Meer mensen met issues?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
Hellboy! schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:31:
Na een software update een tijd geleden is het soms ellende met de set. Dialoog knettert, ook bij switchen.
Bar knippert vaak paars en soms ook vaak ineens connectie kwijt met de andere speakers.

Meer mensen met issues?
De Denon home 150's die ik als surrounds op mijn soundbar (DHT-S716H) aangesloten heb vielen begin 2024 regelmatig uit en knipperden paars. Dat probleem ontstond na een firmware update van december 2023. Ergens in de loop van dit jaar is het probleem opgelost, ik vermoed door een volgende firmware update. Ik heb niets aangepast of gereset.

In mijn denon support ticket zochten ze de oorzaak in mijn netwerk.... ze schreven wel over het paarse knipperen: "Wanneer hij paars knippert stuurt hij ons gegevens toe, dit gebeurd automatisch. Al gaat dit direct naar het HEOS team in Japan."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Hellboy! schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 15:31:

Meer mensen met issues?
Nee, eigenlijk niet.
Had anderhalf jaar? geen updates gedaan. En dus een paar weken geleden 3 achter elkaar ofzo.
Draait prima. Soms moet mijn 'losse' boxje die ik gebruik voor achtergrond muziek, een keer opnieuw opstarten omdat die niet wil verbinden met de Bluetooth van mijn Tablet. Komt een enkele keer voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VW-Arjan

VW-Arjan

★★★★★

Ik heb zeer regelmatig vertraging tussen de bar en de surrounds. Vooral met muziek luisteren niet te doen. Dan zet ik de surrounds gewoon uit.

Heb zo ontzettend spijt van deze set. Terwijl ik er zo naar uit had gekeken.
Ik denk dat ik uiteindelijk ga overstappen op eenSonos arc set.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

VW-Arjan schreef op vrijdag 22 november 2024 @ 20:17:
Ik heb zeer regelmatig vertraging tussen de bar en de surrounds. Vooral met muziek luisteren niet te doen. Dan zet ik de surrounds gewoon uit.

Heb zo ontzettend spijt van deze set. Terwijl ik er zo naar uit had gekeken.
Ik denk dat ik uiteindelijk ga overstappen op eenSonos arc set.
Dan lijkt me toch dat je de hele bubs even moet resetten en opnieuw moet installeren. Gewoon zoals je nieuw uit de doos zou doen. FF veel werk maar doe het toch maar.

En als je gaat afzakken naar Sonos dan krijg je pas echt spijt vanwege de geluidskwaliteit. Daarbij heeft Sonos enorme problemen gehad de afgelopen tijd. En Ikea verkoopt Sonos onder hun eigen merk. Nou, dan weet je het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Heb tickets aangemaakt en logs opgestuurd. Het is nu afwachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
Toevallig vanmorgen ook soundbar hier knipperend paars lampje, verbinding weg met surrounds.

Daarnaast herken ik het delay probleem tussen soundbar en surrounds bij muziek luisteren, ik pauzeer dan meestal spotify en resume. Daarna is het goed.

En ik heb de nieuwe Google TV streamer direct aangesloten op de soundbar, die lijkt een hdmi handshake probleem te hebben als de streamer een koude start of herstart heeft gehad. Geen beeld/geluid op de tv. Switchen tussen hdmi inputs op de soundbar of het in standby zetten/uit standby halen van de streamer lost het op. Tickets aangemaakt bij google en denon, beide partijen wijzen naar de ander.

Blijf wel blij met de set, het geluid is geweldig en geniet van de surround bij films en series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
X-plosive schreef op zaterdag 23 november 2024 @ 10:15:
Toevallig vanmorgen ook soundbar hier knipperend paars lampje, verbinding weg met surrounds.

Daarnaast herken ik het delay probleem tussen soundbar en surrounds bij muziek luisteren, ik pauzeer dan meestal spotify en resume. Daarna is het goed.

En ik heb de nieuwe Google TV streamer direct aangesloten op de soundbar, die lijkt een hdmi handshake probleem te hebben als de streamer een koude start of herstart heeft gehad. Geen beeld/geluid op de tv. Switchen tussen hdmi inputs op de soundbar of het in standby zetten/uit standby halen van de streamer lost het op. Tickets aangemaakt bij google en denon, beide partijen wijzen naar de ander.

Blijf wel blij met de set, het geluid is geweldig en geniet van de surround bij films en series.
Ik heb ook de Google tv streamer gekoppeld aan de bar. Had de geluidsinstellingen al eens aangepast. Maar als er volgende keer een probleem is zal ik hdmi input aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VW-Arjan

VW-Arjan

★★★★★

@AvK misschien nog een proberen dan ja.
Als de set het doet is het wel top geluid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hellboy!
Heb de bar van de week een uurtje van de stroom gehaald, sindsdien geen issues meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VW-Arjan

VW-Arjan

★★★★★

Goeie tip. Kan ik ook nog eens doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InZane
Ik heb afgelopen weekend m'n DHT-S716, sub en Home 150's uit de woonkamer gehaald en vervangen door een Arc Ultra, Sub gen 4 en 2 Era 100's.
Was het gezanik met dat Heos gebeuren nu wel een keer zat. Ik kon geen film kijken zonder surround/sub dropouts en ook tijdens het luisteren van zoiets simpels als TuneIn stapte met enige regelmaat m'n subwoofer uit. De laatste maanden had ik m'n Home 150's al ontkoppeld, dat was de enige manier om normaal naar deze set te kunnen luisteren. Liever geen surround dan haperende surround.

Vind het wel zonde hoor, want ben altijd wel Denon fan geweest.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hellboy!
InZane schreef op dinsdag 3 december 2024 @ 16:34:
Ik heb afgelopen weekend m'n DHT-S716, sub en Home 150's uit de woonkamer gehaald en vervangen door een Arc Ultra, Sub gen 4 en 2 Era 100's.
Was het gezanik met dat Heos gebeuren nu wel een keer zat. Ik kon geen film kijken zonder surround/sub dropouts en ook tijdens het luisteren van zoiets simpels als TuneIn stapte met enige regelmaat m'n subwoofer uit. De laatste maanden had ik m'n Home 150's al ontkoppeld, dat was de enige manier om normaal naar deze set te kunnen luisteren. Liever geen surround dan haperende surround.

Vind het wel zonde hoor, want ben altijd wel Denon fan geweest.
Ik ben zelf van plan om de jbl bar 1300 te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Van de week nieuwe firmware update. Bij opstarten worden de surrounds en subwoofer niet meer opgestart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Moet nu altijd de heos bar herstarten, voordat de rest van de speakers opgestart worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huib_Bloodstone
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 11-05 19:44
Hoii,

Zag deze topic en toevallig kan ik iemand die altijd problemen heeft met deze serie..

Hij heeft een mancave met 2x 350, 2x 150, 1x subwoofer. 1 groep mancave

Andere groep is een surround set, 1 device uiteindelijk,.groep 2 woonkamer

Nu moet hij telkens weer alles ontkoppelen, en weer 1 in groep koppelen.. vaak werkt het dan weer niet en wil die niet koppelen..

Paar keer klantenservice bereikt, 1x zelfs custom firmware.. best lang verhaal.

Alles wordt via iphone gekoppeld met de heos app..

Enig idee wat de beste oplossing is? Andere set kopen...

Zelf dacht ik aan alles van de app weghalen .. alle apparaten hard resetten, opnieuw koppelen en updates uitzetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VW-Arjan

VW-Arjan

★★★★★

Ik heb weer het volgende probleem.
Ik heb (om een probleem bij soundcloud uit te sluiten) mijn soundcloud setup in heis willen aanpassen.

Heos being heos kun je dat niet aanpassen.
Dus de soundcloud koppeling verwijderd.
Ben nu al 3 dagen bezig de koppeling weer te maken. Uiteindelijk support ticket voor aangemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
De set wordt met de week slechter, tickets aangemaakt bij Denon, maar geen reactie.

• jordir
  • Registratie: Maart 2023
  • Laatst online: 13-02 12:36
Ook mensen last van het wegvallen Heos 1 en subwoofer en niet meer kunnen verbinden met draadloos internet.
De Heos1 2 stuks +woofer is gekoppeld aan de Heos bar.
Na 1,5 week merkte ik dat ze niet verbonden meer waren.
Ik krijg ze niet meer op mijn wifi ook niet met een reset.
Ben er na 2 uren wel even klaar mee.
Alleen bekabeld blijven ze het doen.
Hij vind ze wel bij apparaat toevoegen op de app, maar als ik ze met wifi wil verbinden gooit hij ze na 10 sec er weer af.
Er is dan heel even geluid en dan knippert die weer blauw .
En wordt weer oranje .
Ik heb niks aangepast aan mijn router of iets dergelijks.
Ik heb Denon net een mailtje gestuurd.
Maar misschien dat andere mensen ook een probleem hierin hebben of een oplossing weten hierin ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VW-Arjan

VW-Arjan

★★★★★

En daar gaan we weer…
Firmware update en weer een seconde vertraging op de rears.
Man man man

Soundcloud kreeg ik van de week na poging 3565 eindelijk aan de gang. De blijdschap was dus helaas van korte duur.

[ Voor 37% gewijzigd door VW-Arjan op 28-03-2025 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
VW-Arjan schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 09:25:
En daar gaan we weer…
Man man man

Soundcloud kreeg ik van de week na poging 3565 eindelijk aan de gang. De blijdschap was dus helaas van korte duur.
Bij mij verliezen de rears en sub regelmatig de connectie, ik moet dan via de app de bar herstarten en dan komt het weer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
jordir schreef op donderdag 13 februari 2025 @ 12:33:
Ook mensen last van het wegvallen Heos 1 en subwoofer en niet meer kunnen verbinden met draadloos internet.
De Heos1 2 stuks +woofer is gekoppeld aan de Heos bar.
Na 1,5 week merkte ik dat ze niet verbonden meer waren.
Ik krijg ze niet meer op mijn wifi ook niet met een reset.
Ben er na 2 uren wel even klaar mee.
Alleen bekabeld blijven ze het doen.
Hij vind ze wel bij apparaat toevoegen op de app, maar als ik ze met wifi wil verbinden gooit hij ze na 10 sec er weer af.
Er is dan heel even geluid en dan knippert die weer blauw .
En wordt weer oranje .
Ik heb niks aangepast aan mijn router of iets dergelijks.
Ik heb Denon net een mailtje gestuurd.
Maar misschien dat andere mensen ook een probleem hierin hebben of een oplossing weten hierin ?
Heb je via de app al een herstart gedaan van de bar.

Sinds mijn laatste ticket die ik heb aangemaakt bij denon, hoor ik niks meer.
Wel bijzonder dat de firrmware het systeem slechter maakt en je qua support het maar moet uitzoeken en dat voor een setup met een bepaald prijskaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VW-Arjan

VW-Arjan

★★★★★

@Hellboy! Net alles even van de stroom gehaald.
Dat herstarten van de bar heb ik nog nooit gedaan. Wist niet eens dat dat erin zat. Is dat nieuw?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
VW-Arjan schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 15:36:
@Hellboy! Net alles even van de stroom gehaald.
Dat herstarten van de bar heb ik nog nooit gedaan. Wist niet eens dat dat erin zat. Is dat nieuw?
Zit er al een tijdje in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VW-Arjan

VW-Arjan

★★★★★

Hahabik zie het. Op best wel een duidelijke plek ook 🤦‍♂️
Ach ja. De stekker eruit werkt ook haha

Ben benieuwd hoe lang het nu weer goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
VW-Arjan schreef op vrijdag 28 maart 2025 @ 09:25:
En daar gaan we weer…
Man man man

De update wordt nu ook hier aangeboden, werkt het weer oké bij je? Ik zie geen verbeteringen in de changelog waar ik echt iets aan heb. Ik heb de dht-s716h bar met home 150 surrounds.

Waar ik me trouwens wel aan stoor is dat om de zoveel tijd het volume en afstand van de surrounds resetten naar default. Dan hoor ik tijdens een film dat het uit balans is en weet ik alweer hoe laat het is.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• VW-Arjan

VW-Arjan

★★★★★

@X-plosive Ja en Nee, het wisselt enorm.
De vertraging met de rears is weer weg, mar het geluid is af en toe blikkerig.
Je hoort ook tijdens dezelfde tv uitzending het geluid veranderen.

Af en toe heb ik geen geluid, dan moet ik in de app een andere bron kiezen (bijvoorbeeld tunein radio) en dan doet het geluid het weer.

En dankzij @Hellboy! hoef ik nu niet meer de stroom van de bar af te halen , maar doe ik dat regelmatig via de app.

Echt een topset! of is het tobset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VW-Arjan

VW-Arjan

★★★★★

Nou op hoop van zegen net weer een firmware update geïnstalleerd. Ben benieuwd.

Edit: 6/4 15:52 so far, so good. Alles werkt nog en het geluid is prima. Hopen dat het zo blijft. 🤞

[ Voor 39% gewijzigd door VW-Arjan op 06-04-2025 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Het blijft ellende, heb zojuist een jbl bar 1300 gekocht. De rears en sub vallen regelmatig weg bij de Denon, heb er genoeg van

[ Voor 14% gewijzigd door Hellboy! op 14-04-2025 17:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VW-Arjan

VW-Arjan

★★★★★

Begrijpelijk. Hier nu nog steeds stabiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
ik moet de bar wel 3 / 4 keer per dag rebooten, totaal geen reactie van denon support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-plosive
Mijn surrounds blijven ook stabiel verbonden. Alleen die volume afstelling van de surrounds vergeet ie regelmatig.

Wat betreft de wifi settings is dit hoe ik het ingesteld heb. Op een vast niet-DFS kanaal. Ik woon in de buurt van schiphol daar kan best wel een radar zitten die af en toe op een DFS kanaal actief is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-MpNtiTRc5FBbzS1NV3aPqhTRK0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sWwdTNEIh3eocmgVbIh9K9jx.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
Bij mij gaan surround en sub in standy geregeld in standby, pas als ik de bar herstart is het ok.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VW-Arjan

VW-Arjan

★★★★★

Ik heb nog steeds geen problemen ervaren sinds de laatste update.
Zelfs muziek via bijvoorbeeld Soundcloud speelt nu vanzelf in de juiste modus af.

Ik weet bijna niet wat me overkomt.

Oke 1 dingetje om te klagen.... Het duurt nu langer voor mijn tv geluid naar de heos bar gaat bij inschakelen.
Pagina: 1 2 Laatste