sta op het punt keuze te maken tussen twee Solar Edge aanbiedingen.
opstelling 12 panelen ( 2x6) , plat dak dubbele garage, oost west opstelling.
Meerdere partijen hebben optimizing geadviseerd (meerprijs ongeveer 1000 euro op 5000 voor een standaard string systeem met GoodWe omvormer)
A: QCELLS Q.Peak DUO 385 WP ALL BLK ML-G9 icm S440 optimizer
B: Canadian Solar CS3L-375 (black frame)MS icm P505 optimizer
Beide met omvormer SolarEdge SE3680HDWave.
Vind het ahv de data sheets lastig te beoordelen welke combinatie voorkeur verdient en waarom dan.
vergelijking voor deze specifieke panelen kan ik niet veel over vinden alleen algemene info beide merken.
Wat is de betere combinatie , technisch gezien en hoeveel meerwaarde heeft die 10 WP ?
Of maakt het niet uit en kan eigenlijk de keuze op prijs in dit geval bepalend zijn?
Optie B is ruim 400 euro goedkoper (incl BTW)
Wie helpt mij bij mijn keuze??
Groet,
opstelling 12 panelen ( 2x6) , plat dak dubbele garage, oost west opstelling.
Meerdere partijen hebben optimizing geadviseerd (meerprijs ongeveer 1000 euro op 5000 voor een standaard string systeem met GoodWe omvormer)
A: QCELLS Q.Peak DUO 385 WP ALL BLK ML-G9 icm S440 optimizer
B: Canadian Solar CS3L-375 (black frame)MS icm P505 optimizer
Beide met omvormer SolarEdge SE3680HDWave.
Vind het ahv de data sheets lastig te beoordelen welke combinatie voorkeur verdient en waarom dan.
vergelijking voor deze specifieke panelen kan ik niet veel over vinden alleen algemene info beide merken.
Wat is de betere combinatie , technisch gezien en hoeveel meerwaarde heeft die 10 WP ?
Of maakt het niet uit en kan eigenlijk de keuze op prijs in dit geval bepalend zijn?
Optie B is ruim 400 euro goedkoper (incl BTW)
Wie helpt mij bij mijn keuze??
Groet,
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/UqrImNc5R96KOuQxK8FY5hgb.jpg?f=user_large)
:strip_exif()/f/image/FgjtFxmqVPZdo9gC4k7JgGBs.jpg?f=fotoalbum_large)