Mijn huisarts negeert meldingen van mijn Apple Watch stelselmatig. De dokter meet het liever zelf.Mizgala28 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 19:53:
Kom ik aan met zo'n PDF bij een Nederlandse arts en ze negeren het toch.
Als ik iets geleerd heb in Nederland qua artsen is dat het wel, ze weten het "altijd wel beter"
Misschien zit je bij de verkeerde artsMizgala28 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 19:53:
Als ik iets geleerd heb in Nederland qua artsen is dat het wel, ze weten het "altijd wel beter"
Dat was een beetje een sellingpoint bij het nieuwe snelle laden van de 7, dat je in 10 minuten laden nog een nacht mee zou kunnen.carpebios schreef op maandag 6 juni 2022 @ 19:50:
Sleeptime snap ik ook nooit, in de avond moet die aan de lader, anders red ik de volgende dag niet. Dus wanneer laad je hem dan op?
Dat geldt ook voor Nederlandse patiënten…Mizgala28 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 19:53:
Niks mis met die functionaliteit overigens, meer een "Nederland probleem"
Rijd zo veel of weinig, zo lang of zo kort als je wilt, maar rijd.
Heb het een tijdje gedaan (maar deed niets met de data, dus weer gestopt), laden tijdens het douchen was dan wel voldoende met de S7.carpebios schreef op maandag 6 juni 2022 @ 19:50:
Sleeptime snap ik ook nooit, in de avond moet die aan de lader, anders red ik de volgende dag niet. Dus wanneer laad je hem dan op?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hmm ik zou er niet echt blij mee zijn om een groot techbedrijf mijn hele hebben en houden aan medicatie te geven. Zelfs eentje die privacy hoog in het vaandel zegt te hebben als Apple.
Maargoed mooi dat het er in zit voor mensen die er baat bij hebben.
Maargoed mooi dat het er in zit voor mensen die er baat bij hebben.
[ Voor 16% gewijzigd door GekkePrutser op 06-06-2022 19:55 ]
Ha die medicatie reminder! Die ga ik nodig zijn. Vergeet het zoo vaak, heel suf. Heb al eens gedacht om zo’n medicijnen bakje te halen
Jeetje. Uur bezig en enkel iOS en watchOS gehad.
iPadOS en macOS moeten nog.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Toch bizar hoe diep Apple in ons dagelijks leven gaat zitten.. Van opstaan tot slapen tot medicatie
Ja dit is wel interessant, maar ik wil niet elke dag aanvinken wat ik wel en niet genomen heb. Een pillen doos met Bluetooth zou top zijn
Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!
Deze man heeft nood aan wat neusspray
MacBook Air 13' M1 | iPad mini 2022 | iPhone 14 Pro | Watch S7
En wellicht tvOS ook nog al zal dat vrij minimaal zijn verwacht ik.Rivanov schreef op maandag 6 juni 2022 @ 19:54:
WatchOS is toch altijd een teleurstelling van updates als je kerngezond bent. Voor mensen die het echt nodig hebben zit er wel altijd iets zeer interessant bij.
Achja ik klaag niet. Voor mij waren de updates mbt locks screen, CarPlay, maps en HomeKit de belangrijkste. De rest is mooi meegenomen.
Me is happy 😃
Me is happy 😃
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
VOor hem zouden die nieuwe medicijn meldingen heel handig zijn
©2004
Dit dus! 😎TheKerremenke schreef op maandag 6 juni 2022 @ 19:55:
Achja ik klaag niet. Voor mij waren de updates mbt locks screen, CarPlay, maps en HomeKit de belangrijkste. De rest is mooi meegenomen.
Me is happy 😃
Mac, nu wordt het interessant
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
IPadOS kan in 5 seconden.Rivanov schreef op maandag 6 juni 2022 @ 19:54:
“Okay you can now install macOS on your M1 ipas, later”
Ooh de M2 komt toch! Nice!
Edit: De geruchten zeiden dat hij pas eind dit jaar kwam op zijn vroegst, vandaar.
Edit: De geruchten zeiden dat hij pas eind dit jaar kwam op zijn vroegst, vandaar.
[ Voor 62% gewijzigd door GekkePrutser op 06-06-2022 19:56 ]
Naast Craig is dit toch wel een van de beste keynote speakers
In case of fire: Git commit, git push, leave building | AlpenCams
Ga weg, nu moet ik m'n m1 Max weer gaan vervangen.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Kan toch gewoon met agenda of wekker?renegrunn schreef op maandag 6 juni 2022 @ 19:54:
Ha die medicatie reminder! Die ga ik nodig zijn. Vergeet het zoo vaak, heel suf. Heb al eens gedacht om zo’n medicijnen bakje te halen
Zet de ondertiteling maar aan. Deze man is niet te verstaan.
De stagiair die de animatie van Apple logo naar Apple locklogo gemaakt heeft krijg wel zijn moment of fame vanavond!
Poh.. m'n M1 Pro is ineens traag.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Haha “Nee hoor er komt nooit hardware op WWDC”
Ligt eraan vanuit welk perspectief je kijkt. Ze gaan vol de strijd aan met Garmin voor het running gedeelte.AppleFan2007 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 19:55:
WatchOS is toch altijd een teleurstelling van updates als je kerngezond bent. Voor mensen die het echt nodig hebben zit er wel altijd iets zeer interessant bij.
Mac Pro incoming.
Nou, het include everyone is wel duidelijk, nu weer die onverstaanbare man.
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Enkel nog Fitness+ voor NL dan, zou gemakkelijk te realiseren zijn. Kwestie van subtitles net als in Duitsland.TheKerremenke schreef op maandag 6 juni 2022 @ 19:55:
Me is happy 😃
iPad 12.9 Pro 2021 iPhone 15 Pro Natural Titanium Apple Watch Ultra 2 Black Apple TV 4K HDR & 4K & HD HomePods & HomePods Mini’s AirPods Max & Pro MagSafe HomeKit CarPlay
Deze man doet mij een beetje denken aan Gustavo Fring
I’ll be back
The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?
Ik mag hopen dat je dit sarcastisch bedoelt, ik bedoel: 'waarom, het voldoet nog steeds?'carpebios schreef op maandag 6 juni 2022 @ 19:56:
[...]
Ga weg, nu moet ik m'n m1 Max weer gaan vervangen.
Two iOS 16 details Apple didn't mention during the keynote:
— Federico Viticci (@viticci) 6 juni 2022
- iOS 16 is iPhone 8 or later
- There is a brand new Mail app (!) with support for scheduling messages, Remind Me Later, Follow Up suggestions, and all-new search #WWDC22 pic.twitter.com/mbQ8p0RWah
Gelijk mijn mac mini met m1 maar te koop zetten, ik wil een m2 mac nu.
Ik vind deze een beetje een "crazy doctor" gevoel hebben.Erulezz schreef op maandag 6 juni 2022 @ 19:56:
Naast Craig is dit toch wel een van de beste keynote speakers
"Yeezz we take out your heart here, you not worry you get more memory nouw"
Vooral met die intense blik van hem
[ Voor 8% gewijzigd door GekkePrutser op 06-06-2022 20:02 ]
Probleem is dat meeste artsen in Nederland "de verkeerde zijn".
Dus ik mijd ze liever, ik heb iedere keer toch alleen een slechte ervaring.
Kan overigens erger als ik naar enkele vrienden kijk, of naar mijn eigen moeder die juist zieker is geworden door hoe men blijft volhouden dat hun conclusie, de enige conclusie is.
Maar dat is een verhaal voor een andere keer, als artsen meteen hun werk deden in Nederland zou dat ook enorm in de kosten schelen voor het algehele zorgsysteem.
Klopt die heb je ook helaas, maar het probleem is aanwezig aan beide kanten (niet tegelijk, het is meestal of de arts of de patiënt)SirLenncelot schreef op maandag 6 juni 2022 @ 19:54:
[...]
Dat geldt ook voor Nederlandse patiënten…
Dat laatste klinkt een beetje als wat Spark nu doet. Dat wil ik wel.
Knakker heeft wel verstand van zaken. Heb ik liever dan een pr-perfect gladde praat persoon die geen kennis aanwezig heeft.carpebios schreef op maandag 6 juni 2022 @ 19:57:
Ze hebben eindelijk de MAIL app geüpdatet en melden het niet eens?!!!!
Snel hoor! De m1 had prima een jaar langer mee gekund
From Apple press release: Users can edit or recall a message for up to 15 minutes after sending it, or recover recently deleted messages for up to 30 days after deletion.
— Joanna Stern (@JoannaStern) 6 juni 2022
Hoe zeker kan je hiervan zijn als het niet vermeld is tijdens het event?
Apple Press Release.AppleFan2007 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 19:58:
[...]
Hoe zeker kan je hiervan zijn als het niet vermeld is tijdens het event?
Hij heeft gewoon auto cue hèTheKerremenke schreef op maandag 6 juni 2022 @ 19:58:
[...]
Knakker heeft wel verstand van zaken. Heb ik liever dan een pr-perfect gladde praat persoon die geen kennis aanwezig heeft.
sorry wat zei je? Ik versta je niet!TheKerremenke schreef op maandag 6 juni 2022 @ 19:58:
[...]
Knakker heeft wel verstand van zaken. Heb ik liever dan een pr-perfect gladde praat persoon die geen kennis aanwezig heeft.
Nee, deze man is monotoom en vaak onverstaanbaar aan het brabbelen.
Dat ze 6S droppen snap ik, ik had wel verwacht dat de 7 en/of 7 Plus wel iOS 16 zouden krijgen.
MacBook Air met M2 en 32GB RAM please.
Here’s a list of all iPhone models that are compatible with iOS 16:
iPhone 8 and 8 Plus
iPhone X
iPhone XS and XS Max
iPhone XR
iPhone 11
iPhone 11 Pro and Pro Max
iPhone 12 and 12 mini
iPhone 12 Pro and Pro Max
iPhone 13 and 13 mini
iPhone 13 Pro and Pro Max
iPhone SE (2nd and 3rd gen)
iPhone 8 and 8 Plus
iPhone X
iPhone XS and XS Max
iPhone XR
iPhone 11
iPhone 11 Pro and Pro Max
iPhone 12 and 12 mini
iPhone 12 Pro and Pro Max
iPhone 13 and 13 mini
iPhone 13 Pro and Pro Max
iPhone SE (2nd and 3rd gen)
Ja, maar dan weet ik nog niet welke ik wel / niet heb gehad, en per medicatie andere tijd nodig etc… gedoe
Die M2 is echt sneller dan die oude M1 hoor
Heb net m’n 7 van Nieuwe batterij voorzien. Lekker danMizgala28 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 19:59:
[...]
Dat ze 6S droppen snap ik, ik had wel verwacht dat de 7 en/of 7 Plus wel iOS 16 zouden krijgen.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Nee, nee, de hardware meneer die in een speciaal lab onder het Apple HQ aan Apple silicon werkt is mijn held. Gewoon lekker aan killer SoCs werken.carpebios schreef op maandag 6 juni 2022 @ 19:57:
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
M2 ondersteund 6K resolutie. Interessant..
Ben benieuwd of dit gelijk in de iPad Pro komt.
Want mijn huidige M1 Pro heb ik met 128 GB gekocht en nog steeds spijt van.
Want mijn huidige M1 Pro heb ik met 128 GB gekocht en nog steeds spijt van.
Zou zo M2 Mac Mini mocht die komen beetje leuk zijn met 4K Plex?
It is happening!
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
MacBook Air
Fuckers. De Air M1 is nog prima om mee te surfen en te mailen. Maar ze weten me weer het idee te geven dat die nu echt traag is vergeleken bij de M2
iPad Pro met toetsenbord?
Aah gelukkig toch een zwarte rand rond het scherm.
Niks witte bezels en witte toetsen.
EV3 GT LR iPhone 17 Pro iPad mini 6 MacBook Air M2 iMac M4 Watch Series 10 TV 4K HDR AirPods Pro 2 & Max
Blauw?
“It’s the fastest MacBook Air we’ve ever created”Dennisdn schreef op maandag 6 juni 2022 @ 20:02:
Fuckers. De Air M1 is nog prima om mee te surfen en te mailen. Maar ze weten me weer het idee te geven dat die nu echt traag is vergeleken bij de M2 p
Zou het toch… een 27” of 30” iMac Pro met M2 ?TheKerremenke schreef op maandag 6 juni 2022 @ 20:01:
M2 ondersteund 6K resolutie. Interessant..
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Love
Hmm, als je er nu eens een ander OS op kon installeren…
Dit was weer ODESZA btw als muziek ❤️
Ik gebruik eigenlijk amper meer een laptop maar ik zou er bijna 1 kopen weer
©2004
Fors meer hier dus neem ik aan.DogPatch06 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 20:03:
MacBook Air M2, starting at just $1199
Wel een mooi dingetje.
[ Voor 6% gewijzigd door Mizgala28 op 06-06-2022 20:04 ]
Heerlijk hoor, op mijn 2021 MBP.
Oh dat kan prima?SirLenncelot schreef op maandag 6 juni 2022 @ 20:03:
Hmm, als je er nu eens een ander OS op kon installeren…
Die Air is nice
MacBook Air M2 2022 / MacBook Pro Retina 13" 2015 / iPhone 16 Pro Natural Titanium
Mwoa mijn MacBook 2008 met Intel core 2 duo en Snow Leopard doet het nog altijd prima.
Als ik hem nog aan zou zetten.. doet het wel nog. Maar doe alles op iPhone en iPad tegenwoordig.
Als ik hem nog aan zou zetten.. doet het wel nog. Maar doe alles op iPhone en iPad tegenwoordig.
Mooi die blauwe wel.
Hoe zit het nou met iPadOS apps op macOS? Want anders is dit misschien best een interessante optie i.p.v. een 12,9” ipad
Hoe zit het nou met iPadOS apps op macOS? Want anders is dit misschien best een interessante optie i.p.v. een 12,9” ipad
Zeer tevreden over MacBook Air M1. Maar dit is wel een heel mooi apparaatje geworden.
Grote notch maar geen FaceID, dat was wel te verwachten.
Wel met hele matige arm en/of driver support
Ik dacht dat het over MacOS zou gaan, maar hardware nu....
Zo iedereen met een M1 air: traag hok!!🤪
Als de Developer het aanzet, dan kun je gewoon iOS apps installeren vanuit App Store.Donstil schreef op maandag 6 juni 2022 @ 20:05:
Mooi die blauwe wel.
Gebruik dus native Overcast en Apollo op mijn MacBook Pro.
[ Voor 8% gewijzigd door Rivanov op 06-06-2022 20:06 ]
Ik denk eraan om zelf geen MacBook Pro meer te kopen maar een Air. zo een mooi krachtig ding
Ah das jammer, ben je toch weer afhankelijk enz.Rivanov schreef op maandag 6 juni 2022 @ 20:06:
[...]
Als de Developer het aanzet, dan kun je gewoon iOS apps installeren vanuit App Store.
Dit topic is gesloten.