Er is volgens mij gewoon een misverstand over T.net en GoT
De 1 vindt, dat je als tweaker tot de elite behoort, de ander vindt dat dus duidelijk niet.
T.net is idd voor de wat gevorderde computeraar. De content van die site is ook niet echt toegankelijk voor een PC newbee. GoT daarentegen staat open voor allerlei discussie. Zowel PC als niet PC related stuff. Hierdoor is GoT dus duidelijk wat interessanter voor mensen, die (nog) geen wizzkid zijn op PC/computer vlak.
Aangezien wij als ervaren tweakers ons zo geweldig voelen, is het een kleine moeite om iemand, die dat niet is op pad te helpen. Dat deze ook nog niet bekend is met de etiquette, die op inet gehanteerd wordt nemen we dan op de koop toe.
Nergens staat (volgens mij) vermeld, dat je aan een bepaald kennisniveau moet hebben om mee te kunnen doen op GoT. Wel zijn er voorwaarden gesteld, maar iedere nieuw lid wordt toch wel vrij snel naar de FAQ's verwezen.
Een ieder heeft recht om hulp te vragen. Ook heeft iedereen het recht om GEEN antwoord te geven.
Afzeiken/bashen/flamen en dat soort zaken is daarentegen onvolwassen (hmmz, dat zijn de meeste tweakers dan ook volgens de wet

), niet sympathiek en levert zeker geen positieve bijdrage aan het forum.
Wat mij aangaat is het helder wat we wel en wat we niet moeten doen. Want 1 ding is zeker. Het niveau van GoT is idd omlaag gegaan, maar dat komt niet alleen door (irritante) nieuwelingen.