waarom zijn de tweak mensen onvriendelijk ?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 182 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Boomrups
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 15-10 12:08
Iedereen kent het probleem goed, en kan het ook mooi verwoorden, maar echte oplossingen heb ik nog niet gelezen....

• Boomrups
Is der eigenlijk wel een oplossing :?

Verwijderd

Je moet gewoon respect hebben voor alle mensen.
Iemand die op Got komt heeft vaak een probleem.
En problemen zijn er om opgelost te worden.
Als een pc freak dan bijdehand gaat doen omdat
iem iets fouts zegt, helpt natuurlijk niet..
Daar krijg je alleen maar offtopics van.
Achter een computer scherm, is snel iets gezegd.
Net als op de chat.
Niemand die je ziet, dus je kunt alles zeggen.
Denk dat die pc freaks in het echt niet zo bijdehand zijn.

Ik heb trouwens nog nooit eg rot opmerkingen naar me toe gekregen hier op het forum.
Soms wel beetje gezeik over een misplaatste post, maar dat komt omdat ik geen zin heb om een uur op het forum te zoeken voor de juiste plaats.
Dan pleur ik het gewoon maar ergens neer.

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12 13:34

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

nou praat je alsof pc freaks op GoT in de minderheid zijn

• xxfile
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-11-2024

xxfile

\/ It's me \/

Nieuw, nu met Twitter

Verwijderd

Ik denk ook dat de echte freaks hier in de minderheid zijn.
Ik noem een freak iemand die liever een comp heeft dan een vriendin.
Of iemand die liever nog ff zijn source gaat compilen dan naar de kroeg.
En volgens mij gaan de meeste mensen hier liever leuke dingen doen dan de hele dag achter het pctje zitten.

of heb ik dat mis?
(toevallig zit ik vandaag wel de hele dag op internet, maar dat komt omdat het klote weer buiten is)

• AtomicShockwave
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-12 13:34

AtomicShockwave

Hadde maar een vak moette lere

Op zondag 26 augustus 2001 20:44 schreef QuakeMASTER het volgende:
Ik denk ook dat de echte freaks hier in de minderheid zijn.
Ik noem een freak iemand die liever een comp heeft dan een vriendin.
Of iemand die liever nog ff zijn source gaat compilen dan naar de kroeg.
En volgens mij gaan de meeste mensen hier liever leuke dingen doen dan de hele dag achter het pctje zitten.

of heb ik dat mis?
(toevallig zit ik vandaag wel de hele dag op internet, maar dat komt omdat het klote weer buiten is)
nee dat zijn supernerds :D ,dat zijn niet de enige mensen die schelden op n00bs hoor, je hebt ook mensend die gewoon "verstand" hebben van comps :)

• Milmoor
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-12 19:42

Milmoor

Footsteps and pictures.

Boomrups:
Er is geen oplossing. Het enige dat je kan doen is dweilen met de kraan open. De vloer blijft nat, maar het water stijgt je tenminste niet tot de lippen. Dit soort problemen zullen er altijd blijven, maar dat betekent nog niet dat je moet ophouden met proberen ze klein te houden.

Rekeningrijden is onvermijdelijk, uitstel is struisvogelpolitiek.

• Boomrups
Nee, dat zeg ik ook niet. Maar je kan wel ophouden er over te praten en beginnen met wat actie te ondernemen.
Der staan al een paar topics in LA die 'inzicht in het probleem' hebben, maar duidelijke ideeën die moeten voorkomen dat het water tot je lippen komt heb ik nog niet gezien. Laat de mensen daar es over nadenken zou ik zeggen.

Verwijderd

Ik snap eigenlijks helemaal niet waarom er op een gemakkelijke vraag domme antwoorden worden gegeven.

Want vraag je eerst eens af:
" WAT IS EEN GEMAKKELIJKE VRAAG? "

Wat is dat eigenlijks????

Wat voor de een gemakkelijk is is misschien voor een ander weer moeilijk.

Alle mensen die mij kennen, kennen me als iemand die veel verstand van computers heeft..
Maar als je me een programmeer vraag stelt, is het best mogelijk dat ik hem niet weet..

En dat is misschien voor de geen die hem stelt een hele makkelijke vraag, en voor mij moeilijk.

Hetzelfde geld voor iemand die alleen in Windows werkt..
Die vraagt: " hoe copieer ik in DOS? "
Dat is voor de meesten misschien ook een makje.
Maar voor de vrager moeilijk.

Conclusie: Alleen wat je niet weet is moeilijk.

Of heb ik dit mis??

• LauPro
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 30-11 12:59

LauPro

Prof Mierenneuke®

Ik heb dit topic niet helemaal goed doorgelezen maar ik weet wel waar het over gaat.

1. Ik heb er dus een hekel aan als mensen dingen niet goed vertellen... Bijvoorbeeld het bekende verhaal van een 'digibeet' van 'hij doet het niet' En dan blijkt er een stekker los te zitten ofzo...

2. Maar ik ben dus zelf ook een 'newby' geweest, alleen niet op dit forum, alleen aan die afkortingen als 'idd' en 'utfs' moest ik even wennen, dat laatste heb ik trouwens woord niet gebruikt :).

3. Aan de zoekfunctie heb je meestal niet zoveel aan omdat het vaak niet een goed antwoord op je vraag geeft, soms ook wel maar dan wil je wat meer ervaringen weten ofzo.

4. Het is niet de bedoeling dat heel nederland zich gaat bemoeien hier op GoT. Ik heb zelf ook een hekel aan 'newby'-vragen maar die dingen heb ik zelf allemaal uitgevonden dus ik ben niet echt geholpen altijd...

5. 'moeilijke vraag?' zo'n vraag als hoe kopieër je onder dos vind ik dus niks! Dit soord dingen kan je eenvouding met 'help' opvragen en om internet zjin er dieverse sites die hier een zeer goede uitleg bij kunnen geven, dus die vragen ga je niet op GoT zetten.

6. Misschien moeten de adjes een beperking van maximaal 5 forum's per week invoeren (per user). Dan heb je niet dat er een iemand is die over elke vraag een nieuwe topic opent. En misschien kan er bij de naam van de starter van een topic een teken komen te staan, zodat je kan zien (midden in het topic) van wie het topic was.

7. Moet er nu echt een punt 7 komen? :D

..

Inkoopacties - HENK terug! - Megabit
It is a war here, so be a general!

Verwijderd

Zit wel wat in natuurlijk.
THE GoT is voor de ervaren computer gebruiker.
Een daar horen newbies eigenlijks niet thuis. :(
Ik heb eigenlijks ook een hekel aan van die domme newbie
vragen.

Maar ik heb nauw een keer een instelling om voor minderheden op te komen.
Daar kan ik ook niks aan doen. (8>
Pagina: 1 2 Laatste