Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:13
Heb nu met 1 karakter alle side quests gedaan en een aantal chaos chamber runs. Is er nog meer content? Of is het nu vooral wachten op eventuele story DLC’s?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:53

Shabbaman

Got love?

@PdeBie er is nog geen story DLC aangekondigd, volgens mij gaat die er ook niet komen.

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Kom er net pas achter dat ik al die mirror DLC’s nog niet gespeeld heb, dus ik kan nog even door :p

Ondertussen ook een nieuw karakter begonnen. Een Spore Warden, genaamd Trickster.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iXcS-OiTPAdiWWv4ccYKcyp8DXs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/1ECxIIunxFnrKz0O7kEm1ZdI.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:50
PdeBie schreef op maandag 6 juni 2022 @ 10:38:
Kom er net pas achter dat ik al die mirror DLC’s nog niet gespeeld heb, dus ik kan nog even door :p
Don't get your hopes up. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
@KnoxNL you're right. Leuk voor een paar rondjes, maar dan houdt het wel op.

Dan maar verder met m'n nieuwe karakter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

De laatste DLC is uit. Met de vierde spiegel en met een nieuwe class. Beetje mee zitten klussen en toen dacht ik om nog eens de discussie op het Gearbox-forum te checken... blijkt dat sinds vorige maand gesloten te zijn. Da's jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:07
Ik heb de game al vanaf launch, ik kom er maar niet echt in.
Hebben meer mensen dit ?

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20
Ik had in BL3 al weinig uurtjes zitten, maar Tiny's gaat daar nog ver onder zitten :P Quickmatches zijn regelmatig niet te vinden, buiten wat chaos rooms, waar de kans aanzienlijk groot is om weer bij een cheater te komen.

Of het nu de overkill aan grafische dingen van de wapens/skils zijn, maar het speelt gewoon niet echt lekker. 9/10 zie ik niet of iets nu au doet, of van een teamgenoot is, mis ergens wel de BL1/2 speelstijl.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:07
SinergyX schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 11:24:
Ik had in BL3 al weinig uurtjes zitten, maar Tiny's gaat daar nog ver onder zitten :P Quickmatches zijn regelmatig niet te vinden, buiten wat chaos rooms, waar de kans aanzienlijk groot is om weer bij een cheater te komen.

Of het nu de overkill aan grafische dingen van de wapens/skils zijn, maar het speelt gewoon niet echt lekker. 9/10 zie ik niet of iets nu au doet, of van een teamgenoot is, mis ergens wel de BL1/2 speelstijl.
BL3 heb ik echt enorm veel gespeeld.
Zo ook BL2.

Maar deze game , ik voel het gewoon niet...

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 19:12

H.Boss

Hugo Boss

Ik heb er heel veel uren in zitten. Co-op met een vriend van mij. Heb veel lol en plezier gehad. Ik heb geprobeerd om met een ander(nieuw) personage te spelen, maar helaas is de herspeelbaarheid het voor mij niet. Ik wacht op een nieuwe BL game/variant.

PS5 staat nu al lange tijd stil. Pre-order van GoW staat er en dan gaat ie weer aan.

[ Voor 12% gewijzigd door H.Boss op 19-08-2022 12:18 ]

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orangelights23
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:24
Heb het spel weer terug moeten sturen. Heb goedkoop de PS4 versie voor mijn PS5 kunnen kopen, maar het crasht enorm vaak. Nog nooit zoiets gehad sinds de PS1 zelfs. Dan toch maar voor de drie keer zo dure PS5 versie gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Nou...

Borderlands reskins en DLC zonder verhaal is blijkbaar een succes: https://kotaku.com/tiny-t...ds-spin-off-2k-1849570669

Ik vind het een aardig spel en meer content lijkt me een prima idee. Het zal wel niet gratis zijn... en ook al had ik geen story DLC verwacht omdat dat ook niet aangekondigd was, de mirrors waren qua content wel karig.

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:50
Shabbaman schreef op vrijdag 23 september 2022 @ 18:40:
Nou...

Borderlands reskins en DLC zonder verhaal is blijkbaar een succes: https://kotaku.com/tiny-t...ds-spin-off-2k-1849570669

Ik vind het een aardig spel en meer content lijkt me een prima idee. Het zal wel niet gratis zijn... en ook al had ik geen story DLC verwacht omdat dat ook niet aangekondigd was, de mirrors waren qua content wel karig.
Ja veel verkocht misschien, maar niet lang/veel gespeeld door degenen die het gekocht hebben.

Nou ja we zien het wel weer. Ik vond de game WEL goed maar ben zwaar teleurgesteld in de DLC. Ik houd gewoon van de stories in het BL universum. 2-3 story dlc's hadden er voor mij een supergame van gemaakt.

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:20
Het was natuurlijk een aardige zit voor alleen het verhaal door te spelen, dat doe je misschien 2x, dus snap wel dat ze het ergens als succes zien, zelfs als het een ander 'ervaring' is geworden dan zoals bij BL2/3 (TVHM grinden voor extra gear). Maar blijkbaar zijn er wel meer dan genoeg mensen geweest die de game een 1x/2x hebben uitgespeeld en dat is ook mission succesvol.

Denk dat ze de game bijna als singleplayer hadden kunnen uitbrengen, multiplayer is zo goed als dood.

Hoewel BL3 ook dezelfde problemen heeft, is daar nog wel een dedicated lootpool, deze zou Wonderlands ook nog gaan krijgen, blijft het grote probleem.. endgame content. BL3 is al niet multiplayer vriendelijk als het gaat om boss farmen (je moet quiten om een boss te resetten), zijn er wel diverse modus die je opnieuw kan blijven doen (arms race, slaughterhouse, trials), die chaos chambers zijn mij te random en voelen extreem Mayhem 2.0 (non-11). Je scherm is overkill aan grafische 'dingen', je shield/health draaien zeker op hoge mayhem uitsluitend op nonstop terug healen (bijna alles begint te one-shotten) en bij het gros van builds is de skillproc nog extremer dan Zane in BL3.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20:32
Hey er is een Wonderlands topic... waar niks gebeurt :P

Ik heb de game uiteindelijk afgelopen jaar ergens op de kop getikt, ik geloof in een humble monthly/choice. Toen even geprobeerd maar kwam er niet in. Afgelopen week opnieuw geprobeerd en iets verder gekomen, maar de game is erg saai imho, verhaal grijpt totaal niet en de combat encounters zijn veelal kort en nietszeggend. Krijg totaal niet het gevoel van de Borderlands games (ja dit is ook geen echte Borderlands, I know, maar het idee wat ik er van gekregen had was een verder uitgewerkte volledige game naar het idee van assault on dragon keep, en die was wel supercool).

Wou het eigenlijk al opgeven, maar toevallig dat ik bij een steam review de tip van iemand zag om de Redux mod te installeren en nooit meer om te kijken naar de vanilla game. Dat gedaan, installeren is simpel, en nieuw poppetje gestart (Stabbomancer dit keer ipv een Graveborn). Ik ben nog helemaal niet ver, maar het speelt al een stuk fijner moet ik zeggen! Combat is veel vlotter met heerlijke mobility (mod geeft je double jump, dash in de lucht ipv buttslam, sliden is sneller en vertraagt niet). Ook fijn dat ik nu kan sprinten op de worldmap, dat rondlopen werd snel vervelend.

Zit nog veel meer in, maar het meeste is voor mij niet heel duidelijk omdat ik de vanilla game nog niet goed genoeg kende, maar het lijkt in ieder geval wel leuk genoeg nu om nog eens een poging te doen in ieder geval door het verhaal heen te komen.

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:20
Bij release voor de Series X gekocht en toen eigenlijk niet gespeeld. Echter, afgelopen zaterdag kwam hij voorbij in de Epic Store en voor (de uiteindelijke) prijs van € 10 kon ik hem niet laten liggen.

Nu al bijna 6 uur verder in het spel en ik vermaak mij er prima mee. Het is Borderlands met een erg leuke twist, met name de voice acting en dialogen zijn erg goed gedaan. :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/YWSp4IypsukFvLHrzDEzLWi_jPk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Wjz4zOzCVkh1MNnRUCRWthgg.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/12FWb6dS5hPsHDFnnecgdXAX2WE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tSrVjQNRM4Glxx6Zf8L22QSV.png?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 2 Laatste