Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Denn90
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 13-02 19:08
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/i3z6tq3Oz3ZWsmv2t4NyofoWtew=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mgJJ6PJcwfXcJSyJv5QqE7ND.jpg?f=fotoalbum_large

Begin aan een episch avontuur vol wonderen, waanzin en wapens! Kogels, magie en zwaarden komen samen in deze chaotische fantasy-wereld die tot leven wordt gebracht door de onvoorspelbare Tiny Tina, die de regels bepaalt, de wereld in een handomdraai verandert en spelers begeleidt tijdens hun reis.

Maak je eigen held en plunder, loot, schiet, sla en tover je een weg door bizarre monsters en kerkers vol schatten om de kwade Dragon Lord te stoppen. Iedereen is welkom, dus kom erbij, trek je avonturierslaarzen aan en – Be Chaotic Great!

Een onvoorspelbare fantasy-wereld: Tiny Tina is je gestoorde gids in een buitengewoon tabletop-rijk waar regels zelden van toepassing zijn. Verken een uitgestrekte wereld vol statige steden, donkere bossen, onheilspellende kastelen en meer, die allemaal verbonden zijn in een gigantische Overworld.

Personaliseer je held: Creëer je eigen held met een diepgaand multi-klassensysteem om zes unieke skill trees te combineren die elk hun eigen geweldige vaardigheden bieden. Stijg in niveau, verfijn je personage, breid je arsenaal uit en word de ultieme Fatemaker.

Geweren, toverspreuken en meer: Versla het kwaad met verwoestende spreuken, krachtige geweren en unieke Action Skills in hectische first-person-gevechten. Gebruik je vuurkracht om legioenen vijanden uit te roeien, waaronder skeletten met een grote mond, landhaaien en enorme eindbazen.

Een fantastische reeks personages: De koppige kapitein Valentine (Andy Samberg) en de strenge robot Frette (Wanda Sykes) sluiten zich bij je aan. Tijdens je missie om de Dragon Lord (Will Arnett) te verslaan, kom je een reeks innemende mislukkelingen tegen, zoals een Bardbarian met een luit en je eigen Fairy Punchfather, die deze kleurrijke wereld tot leven brengen.

Speel samen in hectische coöp: Speel het verhaal in je eentje of begin een party met maximaal drie vrienden in naadloze online multiplayer of lokale split-screen. Deel de opbrengst of race naar de beste loot: bepaal zelf hoe je speelt!

Bonus voor pre-orders: Alle spelers die de game pre-orderen, zullen het Golden Hero Armor Pack ontvangen, een unieke pantser-preset. Dit voorwerp is in de game verkrijgbaar voor alle edities op alle platforms. Pre-orderaanbieding geldig t/m 24 maart 2022. Fysieke pre-orders: Je ontvangt het Golden Hero Armor Pack via een code in de doos die je kunt verzilveren in de game. Er zijn voorwaarden van toepassing.

De Next-Level Edition en Chatic Great Edition bevatten tevens het Dragon Lord Pack.

Dragon Lord Pack: Dit pakket bevat de volgende unieke cosmetische voorwerpen:
Legendary wapen Apex
Legendary spreuk Skullantir
Tyrant Attire-pantser-presets (5 voorwerpen)
Villain's Visage gezichts-preset (2 voorwerpen)
Death's Head make-up-pack (3 voorwerpen)
Emperor of the Dead-bannerset (3 voorwerpen)
Kwartz Player-standbeeldmateriaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 09:48
Gisteren op PSN[PS5] binnen gehaald.Straks beginnen met een solo run. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Registratie: September 2007
  • Nu online

H.Boss

Hugo Boss

Die van mij komt vandaag binnen. Ben heel benieuwd!

"Would you prefer my normal method of conflict resolution?" - Dexter Morgan-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 29-05 10:35
Ik ga de game vanmiddag bestellen met digital key voor pc

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joetje079
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 29-05 19:29
Jeroenzer schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 13:50:
Ik ga de game vanmiddag bestellen met digital key voor pc
Ik ben hem nu aan het binnen halen. Straks eerst even uit eten en dan vanavond lekker knallen. Heb er zin in! Van de week een 3080 Ti gehaald dus ik ben benieuwd hoe het loopt op mijn pc.

Ik heb me overigens nog totaal niet verdiept in builds etc. Ik ga gewoon wat aanklooien in het begin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:50
Nooit van de game gehoord tot net :)
Gameplay gekeken, hey het lijkt op Borderlands. En laat Borderlands nou een van de weinige games zijn die ik uitgespeeld heb.
Besteld!

Gran Turismo in de verkoop. Was leuk voor een uur of 4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Nu online

H.Boss

Hugo Boss

Bij de MediaMarkt is de game nu 54 euro voor de ps5 editie.

Net geprobeerd met een vriend op de ps5 coop te doen, continu network errors. Zal wel druk zijn.

[ Voor 45% gewijzigd door H.Boss op 25-03-2022 21:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Gisteravond gekocht voor de Series X en meteen hooked! Een leuke en frisse toevoeging aan de Borderlands-serie. (y)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BLCXEjG12YSwKZNwgaUKRSwmJ3s=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3hyHr13vyQcg2PNLvvhSg1H4.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S4VeCaQRpR792b2WTOP9fMoBTXw=/800x/filters:strip_exif()/f/image/h1qmA3Jge18xcoPAocJCdZxH.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SQtqZAvVS70_lKKlaANWOXQ0c0A=/800x/filters:strip_exif()/f/image/MikCbjchFR6Pup5vsfxvcSJW.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bAjRQPz3m3usE_bo4ARTKwfr38U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/lktWn3NhfBiavUUnDCDT85hN.png?f=fotoalbum_large

D&D meets Borderlands. 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CallmeGod
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-05 00:38
Gisteren avond ook begonnen, nu inmiddels level 7. Gisteren goed vermaakt (solo).

Vandaag matchmaking met random andere spelers. Wat een lag festijn is dat zeg.
Vooral heel veel lag bij gebruiken van je abilitys.

Nee ik ga solo weer verder.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jori040
Kan niets anders zeggen dan dat dit een toppetje is!
De Borderlands formule is ook nu niet meer vernieuwend maar nog wel super leuk & verslavend. :)

Voor iedereen die van de Borderlands serie houd is dit een verplicht nummertje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
PC versie speel ik :
Ik krijg ook constant de melding dat de connectie met SHIFT is verbroken.
Ik verwacht dat dit komt door vele online zaken die nog mis gaan etc, hebben meeste games last van bij release dat de online dingen het niet meteen top doen.

Verwacht dat dit snel op wordt gelost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H.Boss
  • Nu online

H.Boss

Hugo Boss

Ze zijn druk bezig se issues op te lossen:

https://mobile.twitter.com/SHiFTstatus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
De game heeft geen cloud save ?
Ik heb net de game geinstalleerd op mijn laptop om te kijken hoe de game daar op draait maar ik zie mijn character niet terug welke ik gister heb gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenzer
Joetje079 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 16:37:
[...]

Ik ben hem nu aan het binnen halen. Straks eerst even uit eten en dan vanavond lekker knallen. Heb er zin in! Van de week een 3080 Ti gehaald dus ik ben benieuwd hoe het loopt op mijn pc.

Ik heb me overigens nog totaal niet verdiept in builds etc. Ik ga gewoon wat aanklooien in het begin :)
Nice, op mijn RTX2070 Super draait het iedergeval perfect :P.
Ik heb mij ook niet verdiept ik ontdek het onderweg wel allemaal :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jori040
Huh ? wat is hier weinig te doen ?

Weet men wel dat er een nieuwe Gearbox game uit is!? ;)

[ Voor 46% gewijzigd door jori040 op 27-03-2022 16:32 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• H.Boss
  • Nu online

H.Boss

Hugo Boss

jori040 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 16:31:
Huh ? wat is hier weinig te doen ?

Weet men wel dat er een nieuwe Gearbox game uit is!? ;)
Vond ik dus ook haha.
Ik ben groot fan van BL 1,2,3 en alle DLC's. Allemaal uitgespeeld.
En nu sinds vrijdag bezig met Tiny Tina en alleen maar lof! Wat een toffe vette gekke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
Jeroenzer schreef op zondag 27 maart 2022 @ 10:52:
[...]

Het draait hier over het algemeen ook wel als een zonnetje. Soms wel wat stutters maar dit schijnt op alle platformen voor te komen.. Hopelijk wordt dit snel gepatched.

Verder vermaak ik me uitstekend ermee :) Ik speel op balanced en dat is best wel makkelijk eigenlijk. Vanavond maar eens wat hoger zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Ik speel het spel hier op de Series X en daar draait het als een zonnetje in 'Resolution Mode'. :)

Misschien komt het door de VRR (LG C1 OLED) of het feit dat ik het spel in offline-modus speel, maar geen last van stutters. Alleen hier en daar wat bugs.

Echter, 'Borderlands 3' heb ik destijds op de PC gespeeld (i9-9900K + RTX 2080 Ti) en dat was niet altijd smooth.

[ Voor 10% gewijzigd door Yonix op 27-03-2022 17:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wulfric92
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15-05 09:44
Hier ook heel veel borderlands gespeeld. Maar vooral met vrienden of single player. Het is wel een spel dat op mijn lijstje staat maar niet direct hoef te hebben.

Heb de vorige borderlands gekocht toen ze in de aanbieding waren en dat gaat nu (waarschijnlijk) ook gebeuren. 80 euro op de PS5 is mij iets te gortig ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Nu online

H.Boss

Hugo Boss

Wulfric92 schreef op zondag 27 maart 2022 @ 18:00:
Hier ook heel veel borderlands gespeeld. Maar vooral met vrienden of single player. Het is wel een spel dat op mijn lijstje staat maar niet direct hoef te hebben.

Heb de vorige borderlands gekocht toen ze in de aanbieding waren en dat gaat nu (waarschijnlijk) ook gebeuren. 80 euro op de PS5 is mij iets te gortig ;)
Mediamarkt staat die voor 54 te koop. En bij coolblue 56 volgens mij.
En zelf heb ik de ps5 versie van bol.com voor 62.

Tsja via de ps store moet je ook nooit(tenzij die in de aanbieding is) kopen dan ben je een dief van je eigen portemonnee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:50
Zo ik had vandaag wel ernstig gestotter in de game. Vooral tijdens intense gevechten. Maar hier boven lees ik al dat het op alle platformen een probleem schijnt te zijn.

Verder vermaak ik me wel met de game. Heb wel moeite met aimen bij gebruik van de PS5 controller, maar hopelijk is dat een kwestie van langer spelen.

Borderlands vond ik wel leuker om te spelen. Maar goed, zoals gezegd vermaak ik me ook echt wel met deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znivian
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 29-05 12:03
De stotter hangen samen met problemen met de Shift servers. Waarom ze er voor gekozen hebben om bij solo ook steeds verbinding te zoeken, geen idee. Maar het maakt dat ie verbinding maakt en verliest en dat zorgt voor flinke stotters met momenten. Aim is ook wel een dingetje, daar lijkt iets niet helemaal oké in te zijn. Beetje finetunen nog.

Daarbuiten: wat een heerlijke game. Ik zag ergens een opmerking dat Bl3 een likeable villain mistte, wat bijvoorbeeld Handsome Jack wle was in in Bl2. Nou, die is er weer 👌
Leuk verhaal en heerlijke grappen. Ik lach regelmatig hardop.
Combi gewone levels/overworld/kleine instance lvls is verfrissend. De spells ipv granaten zijn tof en flink gevarieerd. Rondrennen en springen voelt enorm soepel.
Top spel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jeroenzer
Znivian schreef op maandag 28 maart 2022 @ 07:18:
Aim is ook wel een dingetje, daar lijkt iets niet helemaal oké in te zijn. Beetje finetunen nog.
Ik dacht dat ik de enige was, ik had er een beetje moeite mee.
Om het voor mij prettig te maken heb ik me sensitivity flink naar beneden moeten halen waar ik deze normaal best hoog heb staan namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 08-05 06:22
Jeroenzer schreef op zondag 27 maart 2022 @ 10:52:
[...]

Ik ben benieuwd hoe deze bij jou draait @Joetje079 , zelf heb ik een RTX3070 Ti met een 5950X en speel ik op 1440, waar mijn monitor max 70hz toe laat.

Elke laatste game draait altijd erg vloeiend op deze PC in tegenstelling tot deze game!
Heb dit vaker gemerkt met Borderlands games. Het is niet dat het slecht draait maar de mouse sensitivity is (naast standaard enorm hoog) erg "sluggish".

Ik merk dat ik altijd erg geniet van de BL games, maar dit me altijd in de weg zit. Herkennen jullie dit ook?

@Jeroenzer , welke instellingen heb je ingesteld?
Ik was vanuit alles op Ultra begonnen, wat overigens goed genoeg speelde, nu naar wat setting zoals te Turks naar High.

Heb inmiddels op Full screen met v-sync op 70fps limit gezet. Maar merk hier niet echt verschil.
Oja, wat mij wel opviel is dat mijn monitor bij deze game @60hz aangeeft, ook al zet ik het dus op 70 met v-sync.

Ben benieuwd naar jullie ervaring

- Creating more joy for people who interact with our digital world

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
Znivian schreef op maandag 28 maart 2022 @ 07:18:
. Aim is ook wel een dingetje, daar lijkt iets niet helemaal oké in te zijn. Beetje finetunen nog.
Aha! Jullie hebben dit dus ook!

Vreemd eigenlijk waarom dit altijd is. Alsof die games van Gearbox wat dat betreft net niet goed geoptimaliseerd zijn...

Als ik de gameplay van bijvoorbeeld theRadBrad bekijk spreekt hij juist over super geoliede performance. Ook bij hem staat de sensitivity te hoog, maar aan zijn aim te zien is het erg strak afgesteld uiteindelijk. Maar hij draait dan wel met een 3090

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
@RoelZ

ik ga dat vanavond even checken, ik speel dus met een RTX2070 super.
Heb een ultra wide monitor 34 inch met 3440x1440 op 165hz, heb niet echt op FPS gelet omdat het eigenlijk soepel speelde allemaal.

Ik heb het volgens mij niet op ultra staan maar dit ga ik dus even nakijken vanavond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znivian
Jeroenzer schreef op maandag 28 maart 2022 @ 08:18:
[...]

Ik dacht dat ik de enige was, ik had er een beetje moeite mee.
Om het voor mij prettig te maken heb ik me sensitivity flink naar beneden moeten halen waar ik deze normaal best hoog heb staan namelijk.
Same here.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:31
Gigantische fps drop als je multiplayer gaat, met 4 man zak ik van cap 70 (locked) naar regelmatig 30-35 fps, en dat op een 3070 (3740x1080), geen idee waardoor dat nu precies komt.

An sich wel een leuke game, de humor is goed neergezet al mis je imho teveel grappen die te afhankelijk zijn welke stemtype jij hebt ingesteld (smart en weird zijn goed).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
Jeroenzer schreef op maandag 28 maart 2022 @ 11:24:
@RoelZ

ik ga dat vanavond even checken, ik speel dus met een RTX2070 super.
Heb een ultra wide monitor 34 inch met 3440x1440 op 165hz, heb niet echt op FPS gelet omdat het eigenlijk soepel speelde allemaal.

Ik heb het volgens mij niet op ultra staan maar dit ga ik dus even nakijken vanavond.
Heb inmiddels het wat meer geoptimaliseerd. Eerst op high nog staan. Toen muis acceleration toch aan en speelde beter.

Nu alles op Badass (ja het kan hoger dan Ultra, haha) en alles nogsteeds soepel.

Ben wel van mening dat @60hz niet zo lekker speelt dan een hogere Hz/FPS logischerwijs, maar games zoals Halo en Destiny spelen super goed wat betreft mijn aim. Borderlands games blijven toch wat anders hierin imo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joetje079
RoelZ schreef op maandag 28 maart 2022 @ 10:12:
[...]

Ik ben benieuwd hoe deze bij jou draait @Joetje079 , zelf heb ik een RTX3070 Ti met een 5950X en speel ik op 1440, waar mijn monitor max 70hz toe laat.

Elke laatste game draait altijd erg vloeiend op deze PC in tegenstelling tot deze game!
Heb dit vaker gemerkt met Borderlands games. Het is niet dat het slecht draait maar de mouse sensitivity is (naast standaard enorm hoog) erg "sluggish".
Game draait op zich prima op de stutters na dan. Ik speel op 3440x1440 (ultrawide), heb alles op ultra staan en met de benchmark haal ik gemiddeld 105 fps. In-game varieert dit tussen 80-110 fps met soms wel dips naar de 70 fps. Ik lees hier dat de stutters te maken kunnen hebben met het online gedeelte dus ik ga straks eens offline spelen. Ik speel toch solo dus het online gedeelte heeft toch geen meerwaarde voor mij momenteel.

Verder vermaak ik mij uitstekend met de game. Ik vind deze eerlijk gezegd leuker dan BL3 al ben ik nog niet heel ver (level 17 dacht ik)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoelZ
Goede tip! Dat zal ik ook nog eens proberen.

Vind de game, ondanks erg herkbaar Borderlands, toch wel stukken leuker.
Waarschijnlijk de combi tussen het D&D en de constante flow van slappe humor maakt het voor mij net dat stuke extra.

Als je zelf D&D speelt zijn er genoeg referenties die ze ook nog eens mocken, zoals "Seduce the bridge ".
Erg herkenbaar haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoelZ
Ben er zojuist achtergekomen dat mijn Hz door een Nvidia update terug naar 60 waren gezet.

Zoals eerder aangegeven is mijn monitor maar maxed tot 70, maar dit maakt (voor mij) nu wel het verschil in hoe fijn de game speelt. Dus laat staan voor mensen met een 144hz of hoger display!

Heb nu alles op Badass (hoger dan Ultra dus) op een 3070ti en een 5950x en speelt echt heerlijk!
Ook online verbonden en geen last van hiccups ofzo.

Ik las dat Shift vanmorgen down was. Waarschijnlijk om meerdere issues op te lossen.
Wellicht dat dit nu bij jullie ook anders is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Eerste playthrough gedaan, zo had BL3 moeten zijn, zo maak je tijdens corona ook een goeie game (hallo battlefield), en zo breng je leuke humor weer in de game.

spoiler:
Jammer dat er weinig Borderland referenties waren, wel meer dan genoeg smirks naar lopende topics, nieuws of recente event, dat hadden ze wel leuk neergezet. Aantal van die oneliners zijn er volgens mij echt op het laatst ingezet :P Had even stiekem het moment bij het stukje dialoog dat Roland even kwam kijken - die stem van de voice-narator klonk veel als roland, maar helaas :(

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Hebben jullie ook het idee dat de schiet impact naar vijanden in Bordelands 3 beter was ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
RoelZ schreef op maandag 28 maart 2022 @ 16:36:
[...]

Heb inmiddels het wat meer geoptimaliseerd. Eerst op high nog staan. Toen muis acceleration toch aan en speelde beter.

Nu alles op Badass (ja het kan hoger dan Ultra, haha) en alles nogsteeds soepel.

Ben wel van mening dat @60hz niet zo lekker speelt dan een hogere Hz/FPS logischerwijs, maar games zoals Halo en Destiny spelen super goed wat betreft mijn aim. Borderlands games blijven toch wat anders hierin imo
Sorry, ik heb het nog niet kunnen testen, zou ik gister doen maar was er niet aan toegekomen.
Vanavond ga ik 100% testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znivian
jori040 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 08:44:
Hebben jullie ook het idee dat de schiet impact naar vijanden in Bordelands 3 beter was ?
Ja er moet nog eea worden gefinetuned.. Snipers zijn niet effectief, shotguns ook niet. Maar misschien willen ze mensen dwingen om meer op spells en abilities en melee (voor sommige classes) te leunen? Wie zal het zeggen

De stats van de wapens zitten enorme variaties in, daar zit ook nog wel een ding.. iets te random misschien?

[ Voor 11% gewijzigd door Znivian op 29-03-2022 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het is inderdaad beetje te breed gegaan met wapen diversiteit. Hoewel skills/spells ook lang niet altijd goed werken (mijn meteor spawnt vaak 'in' een mob en doet geen damage), krijg ik nu al snel het OPmode probleem van BL3. 1 wapen doet ziekelijk veel damage, een andere doet werkelijk niets.

Die COV wapens hebben naar mijn idee veel te hoge heat-up, mijn AR heeft denk ik 3-4 schoten nodig en ik zit al max temp, schot erna breekt hij al, valt bet tegen voor een legendary.

Chaos Chamber is wel grappig, alleen online valt hij zwaar tegen. Veel chaos, je weet nooit of een burn patch op de grond van jou of van je tegenstander is, regelmatig een insta kill te pakken en burn doet ziekelijk veel damage. In lijn van herspeelbaarheid.. vind ik BL3 toch iets leuker spelen (slaughterhouse, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Znivian schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:13:
[...]

Ja er moet nog eea worden gefinetuned.. Snipers zijn niet effectief, shotguns ook niet. Maar misschien willen ze mensen dwingen om meer op spells en abilities en melee (voor sommige classes) te leunen? Wie zal het zeggen

De stats van de wapens zitten enorme variaties in, daar zit ook nog wel een ding.. iets te random misschien?
Hoop idd dat dat er op gebied van de wapens snel een update komt.Gezien dat in Borderlands 3 zo goed was valt het nu juist zo op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
SinergyX schreef op maandag 28 maart 2022 @ 19:54:
Eerste playthrough gedaan, zo had BL3 moeten zijn, zo maak je tijdens corona ook een goeie game (hallo battlefield), en zo breng je leuke humor weer in de game.

spoiler:
Jammer dat er weinig Borderland referenties waren, wel meer dan genoeg smirks naar lopende topics, nieuws of recente event, dat hadden ze wel leuk neergezet. Aantal van die oneliners zijn er volgens mij echt op het laatst ingezet :P Had even stiekem het moment bij het stukje dialoog dat Roland even kwam kijken - die stem van de voice-narator klonk veel als roland, maar helaas :(
Vind je deze nou beter of minder dan Bordelands 3 ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RoelZ
Ik meet mijn ervaring wel een beetje aan de laatste twee posts van @Znivian en @SinergyX hier, al hoewel ik het leuker vindt dan Borderlands as a whole.

Wat betreft de spells, melee en guns is het voor mij als Stabbomancer een leuke ervaring met de pers en gecombineerde choas die je kunt trappen.

Heb mezelf zo sterk mogelijk gemaakt in melee, icm goede gear perks, spells en hero points verdeling, plus een overcharged gun die je weggooit als een granaat bij reload, moet ik af en toe wel hard lachen als je een vijand de volle laag geeft en burn, static en freeze actief is op alles en iedereen.

Ik zal later nog wel een screenshot sturen van mijn huidige build. Ben namelijk benieuwd naar hoe andere dit nu spelen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SinergyX
jori040 schreef op dinsdag 29 maart 2022 @ 10:47:
[...]

Vind je deze nou beter of minder dan Bordelands 3 ?
Storywise, 100x beter. Geen moment gehad dat er een 'sleur' zat in het verhaal, plus zelfs een compleet losse zone die los van de story staat maar wel z'n hele eigen verhaal heeft, je merkt hier en daar wel wat 'rushed' momenten, maar geheel is zoveel 'fijner' door te spelen. Mechanics zitten goed in elkaar, de voicelines zijn divers en grappig (ik vind clever echt leuk, maar weird is ook grappig).

Maar combat/gun wise.. de eerste scheurtjes zitten. Maar dat is denk ik eerder omdat ze duidelijk door zijn gegaan op het BL3 principe (1% perfect, 99% trash), dat moet je liggen... Mij niet zo echt eerlijk. De companions zijn vaag op z'n tijd (regelmatig geeft hud aan dat ze dood zijn, maar dat zijn ze niet), de skilltrees matchen niet echt altijd lekker met elkaar. Maar ook naar mijn gevoel dat 90% devtijd in story is gegaan en 10% endgame, dat met name dat laatste nog wat finetuning nodig heeft.

Joltz (dude39) is al even lvl40 met diverse legendary farms, dus heb nog wel wat te doen, maar de 'aftercontent' valt me dan wel iets tegen. Bij BL3 had je nog de trials, de slaughterhouses, de 'encounters' in TTW zijn wat simpeler.. Een map, random berg mobs, klaar, volgende, opnieuw en klaar. Niet alleen op de world map, maar ook chaos chamber is zo opgezet.

Ik mis alleen een class die ik echt leuk vind, hoewel het idee van een 2-build (en ik gok met DLC dit nog wel een 3-build wordt) wel bijzondere combi's kan maken (Brr-stabo, graveborn-spellshot), heb je niet dusdanig veel skillpunten om echt divers te gaan (en de last tier skills lang niet altijd zo sterk zijn).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
@SinergyX
Thnx voor de reactie.

Zag jou altijd veel in het Borderlands 3 topic dus vandaar ik die vraag aan jou stel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
het is ook een momentopname, BL3 'nu' zou een stuk fijner zijn omdat je direct de Mayhem modus hebt en de lvl cap verhogingen uit de DLC. Het was toen behoorlijk zuur om je hardgegrinde legendaries gewoon weg te moeten gooien omdat er een lvl cap verhoging kwam, of de Mayhem mode werd aangepast (die stomme modifiers..).

Als TTW groot genoeg succes is, zal die er ook niet aan ontkomen, maar ik heb per saldo al meer plezier gehad aan de story dan in ieder geval BL3 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Staat bij deze game nou ook een DLC traject gepland ?

UPDATE
Ja ;)

[ Voor 30% gewijzigd door jori040 op 29-03-2022 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Ik vermaak me prima met dit spel inmiddels level 20 bereikt.

Kan iemand mij het volgende uitleggen.

- Wat betekent rode streep door een wapen in je inventory ?
- Wanneer gebruik je de kluis, om zeldzame items te verplaatsen?

Rode streep kan het zijn dat je al item in bezit hebt maar gisteren een legendary wapen bemachtigd die ik niet kan gebruiken en uiteraard niet dubbel heb.

Kluis begrijp ik nog niet, je level gaat begin elke keer omhoog tot level 40, hierdoor als je items verplaats zijn ze niks meer waard.
Of is dit bedoeld als je nieuwe karakter aanmaakt dat je die dan kan gebruiken?.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
Die rode streep heeft aardig wat twijfel, ik dacht eerst 'nieuwe' items, maar ook op reddit las ik diverse aannames, waarbij de laatste logisch was, dat wanneer je naar inspect gaat, je nog geen optie hebt om te customizen of dat je hem simpelweg niet kan gebruiken.

De kluis krijg je bij de intro quest van je ammo-upgrade en bar-costumize box-ding. Dan krijg je ook uitleg over je vergeten loot, die bankvault staat daar direct naast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12:23
Ik ben hem nu aan het installeren.

Ik heb maar een 1060 6GB maar als hij performed zoals BL3 zal het wel lukken, dat ging prima.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13:20

Shabbaman

Got love?

Je ziet een rode streep als het level van het item hoger is dan je eigen level, of als je het slot waar het item hoort nog niet hebt unlockt. Die slots zie je in je inventory linksonder (naast je schild en mod). Uiteindelijk kan je al die vakjes vullen met crap (spoiler free). Als je een wapen vindt van bijvoorbeeld level 14 en je bent zelf nog level 13, dan kan je het niet gebruiken. De beste manier die Gearbox kon bedenken om je dat duidelijk te maken is door een rode streep door het item te zetten.

EDIT:

Je krijgt OOK een rode streep door een item als je een ander item uit je backpack selecteert en 1 van de 2 is geen wapen. Dus als je een wapen selecteert en vervolgens een ward aanklikt... dat zijn onvergelijkbare wapens en dat maakt Gearbox je duidelijk door een rode streep door het item te zetten.

[ Voor 23% gewijzigd door Shabbaman op 01-04-2022 21:35 ]

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Het is jammer, hoe hoger je in chaos level komt, hoe erger het wapen principe zichtbaar wordt.. 99% van de legendaries kan je per direct weggooien, handjevol is handig, paar zijn echt sterk.

En ja, het is leuk bij 2 of 3 specifieke setups/builds bijna 1 shot bosses te doen, maar ik had toch gehoopt dat ze hier weer breder zouden inzetten dan bij deel 3.

Ach met bijna 40 uur er in zitten is het geen slechte game, hopelijk komen ze later nog wat grotere maps dan wat je nu co-op kan doen, of in ieder geval wat gevarieerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Ik (lijk?) er tegenaan te lopen dat ik geen 2e ring kan plaatsen op mijn char? Via het inventory scherm heb ik een empty slot maar kan daar niets in plaatsen, niet via een ring of het slot zelf. Er zijn simpelweg geen passende items beschikbaar terwijl ik meerdere ringen heb.

In game kan ik een ring die ik gevonden heb links of rechts plaatsen (e vs Q) maar ook dan gebeurd er niets. Herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

KnoxNL schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 10:54:
Ik (lijk?) er tegenaan te lopen dat ik geen 2e ring kan plaatsen op mijn char? Via het inventory scherm heb ik een empty slot maar kan daar niets in plaatsen, niet via een ring of het slot zelf. Er zijn simpelweg geen passende items beschikbaar terwijl ik meerdere ringen heb.

In game kan ik een ring die ik gevonden heb links of rechts plaatsen (e vs Q) maar ook dan gebeurd er niets. Herkenbaar?
Heb je het tweede slot wel unlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Nu online

H.Boss

Hugo Boss

KnoxNL schreef op zaterdag 2 april 2022 @ 10:54:

Is dat niet toevallig het slot voor een amulet? Want die was bij mij eerder open dan het tweede slot voor de ring.

[ Voor 5% gewijzigd door H.Boss op 02-04-2022 11:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
@Shabbaman @H.Boss

Ik had het verkeerd inderdaad denk ik (en dat ik de amulet nu nog niet kan equippen lijkt dus ook logisch):

There are a total of 6 gear slots you can unlock in Tiny Tina's Wonderlands. These slots are for equipping amulets, armour, spells, ward, and rings. There are two slots for rings though you will have to finish the main campaign to unlock the second one.

If you pre-ordered Tiny Tina's Wonderlands and are wondering why you are not able to equip nor find the Golden Hero Armour Preset and Tyrant Attire Armour Preset in your inventory, it's because you haven't yet unlocked the armour slot yet.

Soms mogen dat soort dingen duidelijker zijn, had ik met de BL series ook altijd. Altijd even zoeken in het begin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 31-05 19:17
Jammer dat hij op de PC nog steeds niet buiten Epic te koop is. Ik hou graag alles gewoon in 1 store (in mijn geval Steam) want het ziet er zo leuk uit..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Vandaag hele dag gespeeld en dragon lord verslagen. Hoe het is opgebouwd naar de Grand Finale vind ik al helemaal super.

Ik ben level 39 en heb meeste side quest ook al gedaan, ik ben zelf een gamer die eerst de side missies doet en daarna de hoofdmissies.

Kortom ; zeker een aanrader.
Ik ben ook benieuwd wat de toekomst gaat brengen met DLC,S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Nu online
Gisteravond het spel samen met een vriend van me in 'splitscreen mode' gespeeld.Was leuk. :*)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CjYn4kb_zLV9VLtCNvPBbsVLOfo=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4Gpfzua0ukCC3cR0jGY7OAD3.png?f=fotoalbum_large

We hadden wel één punt van ergernis en dat is de user interface: inventory management was een vervelende klus, mede doordat het onoverzichtelijk is.

Maar goed, we had fun en dat is wat telt. (y) 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rmg
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12:25

Rmg

CallmeGod schreef op vrijdag 1 april 2022 @ 09:23:

Kluis begrijp ik nog niet, je level gaat begin elke keer omhoog tot level 40, hierdoor als je items verplaats zijn ze niks meer waard.
Of is dit bedoeld als je nieuwe karakter aanmaakt dat je die dan kan gebruiken?.
Als je tijdens het levelen goeie items vind kan je die in je kluis doen voor als je een andere toon levelt.

Endgame kan je daar je items in doen voor andere builds, characters of dezelfde items om enchants te rerollen

Oh en een goeie manier om gold te krijgen op nieuwe chars, wat level 40 wapens verkopen op je nieuwe char en genoeg geld voor high ends uit de vending machines

[ Voor 12% gewijzigd door Rmg op 03-04-2022 08:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CallmeGod
Rmg schreef op zondag 3 april 2022 @ 08:40:
[...]

Als je tijdens het levelen goeie items vind kan je die in je kluis doen voor als je een andere toon levelt.

Endgame kan je daar je items in doen voor andere builds, characters of dezelfde items om enchants te rerollen
Ja dat dacht ik al, bedankt voor de informatie.
Heb al me lage levels legadary items gedropt in de kluis voor me andere character.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Nu online

H.Boss

Hugo Boss

Iemand tips voor meer legendary drops? Is zo minimaal..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
H.Boss schreef op zondag 3 april 2022 @ 13:55:
Iemand tips voor meer legendary drops? Is zo minimaal..
Je chaos level naar 20 brengen en je mythic vol krijgen. Er zijn maar een paar items die loot luck hebben, eentje ironisch.. legendarisch :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcvg
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 02-05-2022
Het is echt een leuk spel, maar zo ontzettend veel bugs en hackers weer mede door crossplay... De beste build is natuurlijk een build met bugged items "buffmeister" en er worden op de pc items gemod en doorgestuurd naar alle consoles via shift codes(zelfs verkocht op ebay etc.). €70 voor de game betaald, voel me echt ernstig opgelicht... Dit zou echt meer bekend moeten worden onder de spelers dat 2K Games er zo met de pet naar gooit om bugs en security te fixen! (al was dit eigenlijk al wel algemeen bekend) En dan heb ik het nog niet eens over alle connectie problemen, quest list bugs, inventory bugs etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Nu online

H.Boss

Hugo Boss

SinergyX schreef op zondag 3 april 2022 @ 14:59:
[...]

Je chaos level naar 20 brengen en je mythic vol krijgen. Er zijn maar een paar items die loot luck hebben, eentje ironisch.. legendarisch :P
Haha, eerst de game uitspelen dan kan ik chaos levels gaan doen.
Vermaak me uitstekend, veelal coop met een vriend. Heerlijke game. En we lachen ons rot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-05-2024
Is er toevallig een mede-tweaker op PS die mij wilt helpen met mij wat gold geven via dezelfde methode als hoe het al altijd kon bij de BL games, zonder dat je zelf je eigen gold verliest. Dit spel is uitsluitend een PvE game en waar voorheen currency voor wapens uit de vendors via gold eerst gescheiden was met een andere currency bijv Eridium voor extra backpack/inventory ruimte merk dat ik te veel tijd kwijt ben aan witte en groene stuff oppakken om te verkopen om vervolgens al mijn geld te spenderen aan die upgrades, terwijl ik liefst soms ook een vet wapen uit de vendor wil kopen. Mijn gameplezier haal ik uit lekker knallen met dope wapens, niet niks kunnen kopen en na flinke tijd er 3 backpackspace erbij kunnen kopen. Dus als iemand mij aub even aan wat gold kan helpen wordt die vriendelijk bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Marcvg schreef op maandag 4 april 2022 @ 10:31:
Het is echt een leuk spel, maar zo ontzettend veel bugs en hackers weer mede door crossplay... De beste build is natuurlijk een build met bugged items "buffmeister" en er worden op de pc items gemod en doorgestuurd naar alle consoles via shift codes(zelfs verkocht op ebay etc.). €70 voor de game betaald, voel me echt ernstig opgelicht... Dit zou echt meer bekend moeten worden onder de spelers dat 2K Games er zo met de pet naar gooit om bugs en security te fixen! (al was dit eigenlijk al wel algemeen bekend) En dan heb ik het nog niet eens over alle connectie problemen, quest list bugs, inventory bugs etc.
Los van de online[co-op] problemen ervaar ik verder geen tergende bugs[PS5 versie]
Voor mensen die het puur voor de co-op willen spelen snap ik dat het in deze staat even nog wat minder is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Nu online

H.Boss

Hugo Boss

LightTwi schreef op maandag 4 april 2022 @ 13:31:
Is er toevallig een mede-tweaker op PS die mij wilt helpen met mij wat gold geven via dezelfde methode als hoe het al altijd kon bij de BL games, zonder dat je zelf je eigen gold verliest. Dit spel is uitsluitend een PvE game en waar voorheen currency voor wapens uit de vendors via gold eerst gescheiden was met een andere currency bijv Eridium voor extra backpack/inventory ruimte merk dat ik te veel tijd kwijt ben aan witte en groene stuff oppakken om te verkopen om vervolgens al mijn geld te spenderen aan die upgrades, terwijl ik liefst soms ook een vet wapen uit de vendor wil kopen. Mijn gameplezier haal ik uit lekker knallen met dope wapens, niet niks kunnen kopen en na flinke tijd er 3 backpackspace erbij kunnen kopen. Dus als iemand mij aub even aan wat gold kan helpen wordt die vriendelijk bedankt.
Wil jou best helpen.
Maar wat ik doe met een vriend is encounters in overworld doen. Zoveel mogelijk en je kunt ze opnieuw doen. En dan continu fast travel weer naar the city, verkopen en dan weer terug. Dan hebben we momenten waar we echt aan het handelen zijn. Daar hark je best veel geld mee binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H.Boss
  • Nu online

H.Boss

Hugo Boss

jori040 schreef op maandag 4 april 2022 @ 13:34:
[...]

Los van de online[co-op] problemen ervaar ik verder geen tergende bugs[PS5 versie]
Voor mensen die het puur voor de co-op willen spelen snap ik dat het in deze staat even nog wat minder is.
Ik ook geen last op de PS5. Maar ik speel dan co-op wel alleen met een goede vriend. Niet met vreemden. Dat vind ik zelf ook niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Nu online

H.Boss

Hugo Boss

Skeleton keys nog:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m5jOseP4FLRyeK3rr0ImT2ZGya4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yJu7B3BfXg0RImT4c3veumX2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LightTwi
  • Laatst online: 02-05-2024
H.Boss schreef op maandag 4 april 2022 @ 13:35:
[...]

Wil jou best helpen.
Maar wat ik doe met een vriend is encounters in overworld doen. Zoveel mogelijk en je kunt ze opnieuw doen. En dan continu fast travel weer naar the city, verkopen en dan weer terug. Dan hebben we momenten waar we echt aan het handelen zijn. Daar hark je best veel geld mee binnen.
Klopt, maar ik bijv jouw world joinen, jij mij een x bedrag aan gold geven, ik saven, ik jouw geld terug geven, en meteen disconnecten lijkt me sneller? Kan ik daarna lekker verder met de mainstory enzo. En hoef ik me niet druk te maken over sparen voor al die SDU's, maar gewoon genieten vh spel en me geld kunnen gebruiken als ik iets leuks zie bij een vendor. Dus als je me wilt helpen, graag! Mijn PSN is dezelfde als naam hier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
Marcvg schreef op maandag 4 april 2022 @ 10:31:
Save editors en bugged items bestaan al sinds BL1, grote verschil door crossplay dat ze nu stuk makkelijker op console te krijgen zijn vanwege crossplay (ik herinner me nog de tijd met de PS3 steeds usb-stick tussen PC en PS3 :D).

Einde van de rit, vanaf chaos 20 is het gewoon een sandbox game met veel wapens (en waarvan 99% flut), daar blijf je mee bezig tot het saai wordt, dan wacht je op de volgende DLC met een nieuwe story/lvl-cap/loot en je doet het weer opnieuw.

Zeker met cheat engine erbij is het voor veel mensen gewoon lekker aankloten, beetje leuke wapens testen, bepaalde combo's testen hoe ze werken, en na tijdje ben je weer klaar met spelen :P

(en ja, skeleton key save-lock werkt nog steeds, zo kan je ze oneindig hergebruiken).

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 05-04-2022 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jopio
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Ik wist van het bestaan van het spel niet af, totdat ik dit topic zag.
Gisteren wat Youtube video's gezien, zit toch sterk in dubio om het spel te gaan kopen voor m'n Series X. :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grimlock
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-03 15:42
Weet iemand hoe je de Dragon Lord Pack kan activeren? Ik heb de Chaotic Great Edition op de XBox Series X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Jopio schreef op woensdag 6 april 2022 @ 12:59:
Ik wist van het bestaan van het spel niet af, totdat ik dit topic zag.
Gisteren wat Youtube video's gezien, zit toch sterk in dubio om het spel te gaan kopen voor m'n Series X. :-)
Komt omdat deze titel tussen al die grote namen nu misschien minder opvalt.Ik merk zelf dat ik qua fun hier meer uit haal dan bv de nieuwe Horizon Forbidden west.

Mocht je zelf ooit plezier hebben gehad aan een Bordelands game dan kan je hier geen miskoop aan doen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H.Boss
  • Nu online

H.Boss

Hugo Boss

LightTwi schreef op maandag 4 april 2022 @ 13:40:
[...]

Klopt, maar ik bijv jouw world joinen, jij mij een x bedrag aan gold geven, ik saven, ik jouw geld terug geven, en meteen disconnecten lijkt me sneller? Kan ik daarna lekker verder met de mainstory enzo. En hoef ik me niet druk te maken over sparen voor al die SDU's, maar gewoon genieten vh spel en me geld kunnen gebruiken als ik iets leuks zie bij een vendor. Dus als je me wilt helpen, graag! Mijn PSN is dezelfde als naam hier. :)
Ik zal je z.s.m. toevoegen en dan kijken we even.
grimlock schreef op donderdag 7 april 2022 @ 14:04:
Weet iemand hoe je de Dragon Lord Pack kan activeren? Ik heb de Chaotic Great Edition op de XBox Series X.
Je moet naar je Xbox account en dan code inwisselen die dus in het hoesje zat of als je die codes digitaal hebt gekregen. Dan moet je vervolgens via socials in Tiny Tina in de inbox alles activeren.

Ik heb dit via PS account gedaan bij code inwisselen en via socials activeren. Lijkt mij hetzelfde gaan bij de Xbox.
jori040 schreef op donderdag 7 april 2022 @ 14:16:
[...]

Komt omdat deze titel tussen al die grote namen nu misschien minder opvalt.Ik merk zelf dat ik qua fun hier meer uit haal dan bv de nieuwe Horizon Forbidden west.

Mocht je zelf ooit plezier hebben gehad aan een Bordelands game dan kan je hier geen miskoop aan doen. ;)
Ik vind Horizon Forbidden West overhyped. Ik vind HFW oprecht saai.
Co-op en de humor in Tiny Tina is echt super!
Ik heb ook meer plezier met Tiny Tina en de voorgaande Borderlands delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• grimlock
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-03 15:42
[quote]H.Boss schreef op donderdag 7 april 2022 @ 14:54:
[...]

Je moet naar je Xbox account en dan code inwisselen die dus in het hoesje zat of als je die codes digitaal hebt gekregen. Dan moet je vervolgens via socials in Tiny Tina in de inbox alles activeren.

Ik heb dit via PS account gedaan bij code inwisselen en via socials activeren. Lijkt mij hetzelfde gaan bij de Xbox.

[...]

Thanks, ga ik vandaag direct uitproberen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Znivian
Hotfix 1.0.1.0g Vooral balance issues. Sniper damage boost! Poison SMG die werkt! Backstory tweaks maar de uitleg is niet helemaal duidelijk
Backstories cannot be changed after you pick one, but the changes will still be applied to your characters when you play the game! These changes will all apply to new characters.
Je kunt dit zowel interpreteren als dat het bij bestaande toons effect heeft en bij alleen nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m.z
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 02-05 11:37
This run features the Banshee and Da King. Get ready to take on a new preset in the Chaos Chamber!
Het is een farmparadise als je dit hebt 100% killed enemies drop crystals in combinatie met deze eindbaas the Banshee in Chaos Chamber.

Verder een andere tip: controleer elke keer dat je spel laadt of je lootluck klopt. Het is me opgevallen dat dit zowat bij elke nieuwe start van de game niet klopt en groot deel van de multipliers uitgeschakeld is. Zet choas-mode aan en weer uit of wissel tussen choaslevels. Er zit namelijk groot verschil tussen ~6500 en ~9250 in legendaries.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Donderdag de eerste DLC, Coiled Captors: https://playwonderlands.2...nderlands-coiled-captors/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znivian
Patch 1.0.2.0a belangrijkste: loot dice account wide 🎉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:06
Gisteren de game incl. season pass etc. op de Xbox Series X gekocht.
Voelt als een echte Borderlands game. De wereldkaart waar je top-down overheen loopt is natuurlijk gewoon een andere weergave alsof je op Sanctuary etc. loopt, maar speelt op zich wel geinig.
De encounters die je daarbij tegenkomt zijn vooralsnog leuk.

Ben begonnen met een Clawbringer (level 5 pas, had niet veel tijd om te spelen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H.Boss
  • Nu online

H.Boss

Hugo Boss

Voor degene die het nog niet wisten, maar als je een encounter tegen het lijf loopt in Overworld, dan kun je deze ook elimineren met de mêlee button.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rob_Dielemans
  • Laatst online: 28-05 09:46
H.Boss schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 13:31:
Voor degene die het nog niet wisten, maar als je een encounter tegen het lijf loopt in Overworld, dan kun je deze ook elimineren met de mêlee button.
En voor degenen die dit nog niet wisten, ja helaas werkt dit ook met mimics. Als je op de overworld een kistje opent dan kan dat ook een mimic worden met een flinke lootsplosion tot gevolg, schrik dan niet en ram je melee knop zoals ik al 2 keer gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
ah top die melee truc in Overworld. Dat scheelt een hoop tijd met die encounters :)

Gisteren weer even gespeeld en inmiddels level 12 met mijn Clawbringer.

Moet eerlijk zeggen dat ik muis/toetsenbord nog steeds het fijnste vind voor shooters, maar op zich gaat het prima in deze game op de Xbox met de controller. Alleen bij snipers is de gevoeligheid véél en véél te hoog.
Heb in de settings de gevoeligheid flink omlaag gezet, maar met snipers zwaai ik continu voorbij de vijanden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Vandaag weer wat verder gespeeld. Sommige stukken zijn echt goed gedaan.

spoiler:
Mr. Torgue die eindelijk de oceaan mag opblazen. (Referentie naar andere game van Tiny Tina)

Gevoeligheid van het richten blijft wel een dingetje. Met snippers kan ik serieus niet overweg in deze game.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2Dutch
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

2Dutch

No worries eeh!

Wat een lol heb ik met deze game zeg. Totale over the top melige mayhem en pun-galore waar ik van hou.
Elke keer als ik em weer aanslinger krijg ik een grijns op mijn smoel :P

spoiler:
Die griet die een andere griet die geen interesse heeft wil versieren, en uiteindelijk voor de trol gaat, en hop, meteen de slaapkamer in _O-

| The bitterness of poor quality remains long after the sweetness of low price is forgotten |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H.Boss
  • Nu online

H.Boss

Hugo Boss

Ik heb hier een SHIFT-code die in een keer 10 skeleton keys geeft:

BTXT3-W3H6J-6CBCW-JBTJJ-XZW9F

[ Voor 3% gewijzigd door H.Boss op 26-04-2022 15:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Gisteravond een sidequest afgerond waarbij ik wat Murphs moest helpen.

Ik was niet helemaal wakker denk ik, want het kwartje viel pas toen ik aangevallen werd.

spoiler:
Het waren afgeleiden van Smurfs en de hele missie was ook voorzien van een vertolking van Grote Smurf, Smurfin, Brilsmurf, Gargamel en Azrael. :+ :D

Toen ik het doorhad heb ik de hele missie met een grijns op mijn gezicht gezeten. Dit is nou heerlijk typische Borderlands humor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Inmiddels de nodige uurtjes kunnen maken en ben nu lvl 25. Denk wel dat ik de moeilijkheidsgraad onhoog ga zetten, want nu op Balanced maai ik eerlijk gezegd door alles heen. Zelfs boss fights kosten mij amper moeite.

(En het is wel akelig stil in dit topic :’( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
Ik ben al enige tijd niet meer in de gelegenheid om te spelen. Ik heb de nieuwe dlc dus nog niet geprobeerd.

De main game heb ik al enige tijd uit, maar heeft voor mij het zelfde euvel als de BL reeks:

Ik kan me er maar moeilijk toe zetten de chaos levels te behalen, en mijn gear te matchen met die nieuwe moeilijkheid. Ook ben ik geen completionist en zie ik weinig meerwaarde in het spel uitspelen met alle classes.

Je kunt dus zeggen dat ik echt voor het verhaal speel.

ben wel heel beniewd naar de DLC dus, Na komende week ga ik daar aan beginnen, als het niet zo'n schitterend weer is tenmisnste.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ex87
Ik heb echt hard gelachen om 2 questen gister

spoiler: quests spoiler
Ik heb de 'smurfen' en de Pirates of the Caribbean' achter elkaar gespeeld, en vooral het stukje waar je door een soort tunnel gaat wat lijkt op Disneyland was echt goed gedaan.. Spel is zo goed geschreven haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Vandaag komt mijn PS5 binnen en dit is het eerste spel waar ik aan ga beginnen. Zijn er nog dingen die ik moet weten voordat ik ermee aan de slag ga? (Alle voorgaande edities heb ik al grijs gespeeld).

[ Voor 14% gewijzigd door Gekkenhuis op 06-05-2022 10:29 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
@Gekkenhuis nope. Lekker spelen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Crap :’)

Ik had een sniper gevonden en besloot hem eens te testen. Schoot lekker, dus besloten hem eens te google’n. Staat er deze omschrijving :

Firing the Antique Greatbow once, breaks the Greatbow permanently turning it into the Used Antique Greatbow.

The Used Antique Greatbow can not be Enchanted and has -90% Damage and a -60% Sell Price.

Kak :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

KnoxNL schreef op zondag 1 mei 2022 @ 08:52:

Ik kan me er maar moeilijk toe zetten de chaos levels te behalen, en mijn gear te matchen met die nieuwe moeilijkheid.
Het werkt wel anders dan in BL3. Wapens worden niet ieder mayhem level gewoon een beetje sterker, je hebt na gewone wapens op level 40 enkel chaotic en daarna volatile. Die wapens zijn wel sterker, maar het is niet het verschil tussen mayhem 1 en mayhem 10 ofzo. En je kan de enchants (anoints dus) veel laagdrempeliger rerollen. Je kan zelfs enchants toevoegen aan wapens die dat nog niet hebben. Al met al veel minder grind.

Ik vind de relatief korte waves op verschillende locaties in de Chaos Chamber ook wel beter passen bij het spel van de circle of slaughter. Ik was ook wel klaar na het uitspelen van het verhaal, maar na release van de (teleurstellende) dlc toch maar weer opgepakt en ik vind die chaos chamber nu toch wel leuk. Niet al te lang, niet al te moeilijk, toch ook niet heel voorspelbaar. 20 runs op Traunt was het nou ook niet echt... choas chamber is dan toch wel wat meer casual even tussendoor. Maar de uitdaging van mayhem 11 Maliwan blacksite vind ik in Wonderlands niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ex87
Ik heb 'm gister 'uitgespeeld' (het verhaal dan)
(pro tip: Je kan bij de aftiteling de pijl naar beneden ingedrukt houden en jezelf 30 minuten besparen)

Ik ben level 31 (geloof ik) en heb ook niet ALLE side quests gedaan (alleen als het nodig was om verder te mogen) dus heb er nog wel flink wat op de kaart staan. Wat is nu het slimst, side quests afgaan lopen? Normaal stop ik na de main story maar ik merk dat ik deze game wil doorspelen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• H.Boss
  • Nu online

H.Boss

Hugo Boss

ex87 schreef op dinsdag 10 mei 2022 @ 10:37:
Ik heb 'm gister 'uitgespeeld' (het verhaal dan)
(pro tip: Je kan bij de aftiteling de pijl naar beneden ingedrukt houden en jezelf 30 minuten besparen)

Ik ben level 31 (geloof ik) en heb ook niet ALLE side quests gedaan (alleen als het nodig was om verder te mogen) dus heb er nog wel flink wat op de kaart staan. Wat is nu het slimst, side quests afgaan lopen? Normaal stop ik na de main story maar ik merk dat ik deze game wil doorspelen :D
Ik had ook de main story co-op uitgespeeld met een vriend van mij.
Vervolgens verder gegaan om letterlijk alle resterende sidequests te doen.
En natuurlijk de Chaos Chambers.

Inmiddels wel allang level 40 en flink bezig geweest met de Myth Rank.

Het speelt heerlijk weg en het blijft leuk omdat je steeds de kans hebt om leuke nieuwe loot te ontdekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KnoxNL
De dlc valt me inderdaad wel wat tegen... ad gehoopt op een story.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PdeBie
Eerste keer uitgespeeld inmiddels met mijn Clawbringer/Brrr-zerker. Chaos chamber alleen de tutorial van gedaan. Ga dat nog wel een paar keer doen.

Nu nieuwe game met een Spellshot dat het heet volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shabbaman

Shabbaman

Got love?

Uit het niets (voor mij althans) is gisteren de tweede DLC uitgebracht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gekkenhuis
  • Niet online

Gekkenhuis

Whatever it takes

Sinds 2 dagen begonnen aan het spel, erg vermakelijk en lekker in de oude sfeer van Borderlands.
Speel zelf op de PS5 maar aangezien het toch Crossplay is lijkt het me leuk met andere van hier samen te spelen. Mocht je dit ook leuk lijken, hit me up! (PSN: Faralley_ )

[ Voor 3% gewijzigd door Gekkenhuis op 20-05-2022 07:21 ]

rMBP M3 16"  rMBP M1 13"  iPhone 14 Pro  Watch S7  AirPods Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PdeBie
Mijn nieuwe Stabomancer: Orochimaru :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_Xtj66mOZEsV6sX2SV2RuX3CUvE=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HGBTAJgwFRYvAAYFqwy2DlP0.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/bH-zsKjy_lREwForhX3Yn6Qc9G8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/dKigYWl4vMf97kK0Yv0UCivj.jpg?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JFLa2JXmLD5oeb3I0zt6rwsCoYc=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/DUpDPKKFF9iON63tagn7a7O2.jpg?f=user_large
Pagina: 1 2 Laatste