Misschien kun je voorstellen om een extra vriend voor haar te regelen? Ik las vandaag dat een menselijk lichaam zo'n 100W aan warmte produceert. Toch weer een aardige gloeilamp.Aghanim schreef op zondag 13 maart 2022 @ 19:28:
Ik heb aan mijn vriendin voorgesteld dat ik nog een tweede vriendin zoek die hier komt wonen. Niet voor de leuke nachten gezelligheid maar om de kosten door 3 te kunnen delen.
Dat vond ze geen goed plan en nu lig ik al 2 nachten op de logeerkamer. Kost nog extra gas ook.
Toch blijf ik het een goed idee vinden. Misschien dat jullie het wel lukt
Zonder gekkigheid vind ik deze kwesties ook wel interessant, hoewel het voor ons een luxeprobleem is. Binnenkort een nieuwe woning betrekken dus we zijn langzaamaan al wat zaken aan het aanschaffen en offertes aan het accorderen voordat het nog duurder wordt. Denk aan de keuken, bouwmaterialen, verf, etc.
Verder ook het voorschot voor de energiemaatschappij zo laag mogelijk gezet. Aangezien er best wel veel failliet zijn gegaan wil ik zo min mogelijk geld ergens anders hebben staan. Het mentale boekhouden rondom het 'spaarpotje bij de leverancier' doen we niet (meer) aan.