Chrome loopt vast bij het laden van de pricewatch op Android

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steve
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 06-09 19:00

Steve

Krokodil \o/

Ook ik heb er last van. Helemaal geen adblocker, password manager of wat dan ook actief, gewoon de doodnormale Chrome op OxygenOS 12 op een OnePlus Nord. Hetzelfde met Chrome Beta en Dev. Firefox is dan weer geen enkel probleem. Echt gruwelijk vervelend, lieve oud-collega's.

Voorbeeld van een url die steeds verkeerd gaat: https://tweakers.net/smar...W6dl2DT-HGmfodoO3aPdZ1_QU (hier dus met wat filters actief, maar het gebeurt ook gewoon als ik naar de default pagina ga van andere categorieën zonder filters)

Crashrapport: zie bv. 560bdb16888f6826

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.Paternotte
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 10:15
Ik zou toch graag zien dat de webmaster(s) van tweakers.net dit probleem oppakken.
Het speelt al behoorlijk lang en bij alle Pricewatch kanalen.

Ik dacht dat het aan mijn browser Vivaldi lag, maar ontdekte vandaag dat het breder speelt.

Zie ook het probleem dat ik - ten onrechte - bij Vivaldi heb gemeld: https://forum.vivaldi.net...tweakers-net-pricewatch/1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:21

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

S.Paternotte schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 11:35:
Ik zou toch graag zien dat de webmaster(s) van tweakers.net dit probleem oppakken.
Het speelt al behoorlijk lang en bij alle Pricewatch kanalen.
crisp in "Chrome loopt vast bij het laden van de pricewatch op Android"
en
Peter in "Chrome loopt vast bij het laden van de pricewatch op Android"

Ik heb er geen last van. De directe oorzaak lijkt dus ergens bij de koppeling van een password-extentie en Chrome te zitten waarover al gesproken wordt in dit topic. Maar wie weet weet @Peter meer, of kan hij wat meer informatie geven over het onderzoek? Of is er een ticket die we kunnen inzien met de status?

[ Voor 20% gewijzigd door AW_Bos op 06-08-2022 11:47 ]

Telecommunicatie van vroeger
🚅Alles over spoor en treintjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Ik heb een sneller toestel gekocht, dat maakt het ook werkbaar. :+

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rughbi83
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 11-05 18:27
Het is dat dit om Android gaat en ik niet weet hoe en of iets vergelijkbaars bestaat als Wireshark, op de PC had het probleem daarmee gemakkelijk worden gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

Rughbi83 schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 17:23:
Het is dat dit om Android gaat en ik niet weet hoe en of iets vergelijkbaars bestaat als Wireshark, op de PC had het probleem daarmee gemakkelijk worden gevonden.
Dit heeft niks met Wireshark of packets te maken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 22:15
Hier ook al maanden last van. Eigenlijk sinds de desktop site op mobiel is geblokkeerd. Op de desktop site in de mobiele browser had ik er geen last van zover ik mij kan herinneren. Begint behoorlijk vervelend te worden, wat mij peraoonlijk betreft zou ik graag de desktop site weer op mobiel willen openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos

AW_Bos

GH45T schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 20:41:
Hier ook al maanden last van. Eigenlijk sinds de desktop site op mobiel is geblokkeerd. Op de desktop site in de mobiele browser had ik er geen last van zover ik mij kan herinneren. Begint behoorlijk vervelend te worden, wat mij peraoonlijk betreft zou ik graag de desktop site weer op mobiel willen openen.
Het blijft een bug in de browser, dus de desktopversie openen zal waarschijnlijk hetzelfde probleem opleveren.

Los van dit kan je de desktopweergave ook overigens ook zelf afdwingen in je browser.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GH45T
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 12-09 22:15
AW_Bos schreef op zaterdag 6 augustus 2022 @ 20:51:
[...]

Het blijft een bug in de browser, dus de desktopversie openen zal waarschijnlijk hetzelfde probleem opleveren.

Los van dit kan je de desktopweergave ook overigens ook zelf afdwingen in je browser.
Eerste betwijfel ik, dit probleem heb ik op verschillende browsers. Chrome, Firefox, Opera, Dolphin, momenteel Bromite.

Tweede is sowieso onjuist. Ik heb mijn browser altijd op desktop site staan, maar Tweakers.net negeert die instelling en sinds een aantal maanden kan ik ook niet meer per device de weergave fixed op desktop 16 inch en groter zetten. Heb daar eerder eens een topic van voorbij zien komen, strekking was not a bug but a feature. Leuk dat responsive design: not. Ik wil gewoon de desktop site zien. Zou mogelijk moeten zijn op een techsite.

En verder, het kan wellicht een browser bug zijn, maar de pricewatch is de enige site welke telkens vastloopt. Ik weet niet of wijzen naar (vrijwel) alle Android browsers dan de oplossing is. Whataboutism alert, maar ik moet met mijn werk ook wel eens een workaround bedenken omdat een grote techcompany weer eens iets kapot heeft gemaakt. Ik bedoel het is nu al bijna een half jaar stuk, dit gaat niet vanzelf opeens weet werken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tekken4111
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23:08
Hier hetzelfde probleem. Lijkt toch vooral te onstaan bij grote resultaten met veel filters. Zo loopt de link naar mobieltjes volledig vast van een paar posts geleden, maar ook een filter op moederborden, laptops, etc loopt helemaal vast.

Bekijk het op de Oneplus Nord, en weet vrijwel zeker dat ik het probleem niet had toen ik het mobieltje aanschafte. Ook hier bitwarden geïnstalleerd maar "oude manier" support staat uit :(

Edit:
Geconstateerd dat het probleem inderdaad weg is als ik geheel bitwarden en authenticator uit mijn toegankelijkheid haal (wat niet werkbaar is helaas). Voor mij even geen pricewatch :c

[ Voor 27% gewijzigd door tekken4111 op 07-08-2022 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lordawesome
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 24-06 21:44
Ook hier loopt de boel vast bij de laptops sectie in de pricewatch. Vooral als je filters aan klikt. Bij de filters van de videokaarten werkt het net maar zijn er vertragingen.

Xiaomi mi note 10 (730G/6GB)
Chrome

Heb er al maanden last van. Je zou van een tech site verwachten dat ze de boel wel op orde hebben. Het is niet een boekenclub ofzo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Je zou van een tech site de meestgebruikte browser verwachten dat ze de boel wel op orde hebben.

ftfy :P

Intentionally left blank

• Dagion
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:31
Hier lijkt het steeds vaker voor te komen, gebruik de Samsung browser (Pixel 3a) maar uit armoede Firefox er maar naast geïnstalleerd. Gebeurt me wel alleen op Tweakers (tenminste, heb nog geen andere sites gevonden waar het probleem zich voordoet). Overigens ook in V&A, dat was eerst niet (of minder).

Heel irritant, want ik vergeet nogal vaak te switchen waardoor de browser vastloopt en ik het tabblad dan ook pas kan sluiten na enige tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Brave browser, Chrome browser op pixel 4a met Android 13 ook crash bij de pw.

Blog - Glasnet status (privé log) - Nette LAN - RIPE Atlas Probe

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Het lijkt mij bij nu opgelost (aan mijn tel niets veranderd). Geen idee als dev team wat heeft aangepast?

En is het bij andere users nu ook opgelost?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

RobbyTown schreef op woensdag 28 september 2022 @ 23:13:
Het lijkt mij bij nu opgelost (aan mijn tel niets veranderd). Geen idee als dev team wat heeft aangepast?

En is het bij andere users nu ook opgelost?
Ik gok dan eerder dat het de update van Chrome naar versie 106 is geweest ;) Het zou mooi zijn als dat zo was, maar in de ellenlange changelog kon ik zo snel niet iets vinden dat ik hier direct aan kan relateren. Wellicht dat @Peter hier wel meer van weet?

Intentionally left blank

• RobbyTown
  • Niet online

RobbyTown

Godlike

Ik maak gebruik van Brave browser op de tel die had het ook. Chrome idem. Op de pc had ik nergens last van.

Pagina: 1 2 Laatste