Ik zie als abonnee geen banners, maar ook hier krijg ik "vastlopers" op sommige pagina's.DaFeliX schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 09:58:
[...]
fijn dat je mijn vermoeden kan bevestigen, dan denk ik echt dat het aan een banner ligt. Hou vooral dat topic in de gaten, want @Yevrah is daar al mee bezig
:strip_exif()/f/image/q5P27YVOnM1CIMwc5UL7iGDR.jpg?f=fotoalbum_large)
Vastlopers alsin: Tijdens het laden van de pagina hapert de boel even (kan niet scrollen etc.), soms duurt dat zo lang dat ik de "Chrome isn't responding" melding krijg. Uiteindelijk werkt het weer wel.
Dit gebeurt steevast op categorieën als:
https://tweakers.net/smartphones/vergelijken/
of:
https://tweakers.net/laptops/vergelijken/
Maar bijvoorbeeld nooit bij:
https://tweakers.net/elektrische-heggenscharen/vergelijken/
Wat is het verschil?
- Meer producten (mag niet uitmaken met paginering lijkt me)
- Meer filtermogelijkheden
- Schildjes als "Tweakers Ultimate" en "Tweakers Excellent"?
- Badges als "22% daling"?
https://tweakers.net/videokaarten/vergelijken/Melvinvm schreef op vrijdag 15 april 2022 @ 20:05:
Ik heb hetzelfde issue met Brave op mobiel. Lijkt te maken te hebben met de pagina's met best buy tips widget die ik zie bij smartphones. Bij gpus staaf deze widget niet en werkt price watch helemaal top.
Deze zit voor mij ergens in het midden. Hij hangt na inladen maar een seconde ofzo. Lang niet zo erg als categorieën zoals Smartphones of Laptops, maar wel merkbaar en het laadt niet zo soepel als bijvoorbeeld "Elektrische Heggenscharen". Rara?
Ik krijg sterk het vermoeden dat het met de hoeveelheid producten te maken heeft, hoe meer producten hoe langer het hangt. Maar snappen doe ik het niet want door paginering worden toch altijd even veel producten getoond?
[ Voor 5% gewijzigd door Xander op 18-04-2022 13:39 ]
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Sinds minimaal enkele weken, zorgt het bezoeken van Pricewatch dat mijn browser (Chrome) vastloopt. Uiteindelijk maar een nieuwe browser (Brave) geprobeerd, met hetzelfde resultaat. Ingelogd of niet en met of zonder filters geeft hetzelfde resultaat. Zodra ik een categorie selecteer, bevriest de browser geleidelijk en krijg ik een popup.
Dit gebeurt op een Android 11 telefoon, waar niet veel aan is veranderd in de afgelopen maanden.
Het probleem doet zich niet voor in Firefox gek genoeg.
Daar ik graag Pricewatch gebruik, zou ik graag willen weten of dit een bekend probleem is dan/wel opgelost kan worden.
Dit gebeurt op een Android 11 telefoon, waar niet veel aan is veranderd in de afgelopen maanden.
Het probleem doet zich niet voor in Firefox gek genoeg.
Daar ik graag Pricewatch gebruik, zou ik graag willen weten of dit een bekend probleem is dan/wel opgelost kan worden.
[ Voor 23% gewijzigd door Rughbi83 op 13-05-2022 18:12 ]
Ding, ding, Autofill van 1Password uitzetten en het probleem is hier ook foetsie.Peter schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 15:52:
Thanks! Dit is een crash die we veel zagen bij bepaalde autofill providers (bijvoorbeeld password managers). De originele crash is opgelost voor Android S+, maar ik zie dat je een iets oudere versie gebruikt. Ik heb het issue (1285454, eveneens privé, sorry!) een hogere prioriteit gegeven. Ik kan me echter niet goed voorstellen hoe dit hetzelfde probleem kan zijn dat andere Tweakers melden.
Die toegankelijkheidsoptie had ik al uit staan, het is hier echt de Autofill optie in Android zelf die het verschil maakt:EDIT schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 15:58:
Aanvulling: het lijkt bij mij specifiek te zitten in de Toegankelijkheidsfunctie van Bitwarden die hier nog aanstaat voor apps die de nieuwe methode van Android Automatisch aanvullen niet ondersteunen. Zolang ik die niet inschakel (en de andere autofill opties van Bitwarden wel) gaat het goed.
/f/image/pgM8yxF5YriqfC9jFbs75dcz.png?f=fotoalbum_large)
Advertenties zie ik niet (abonnee).Peter schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 15:59:
[...]
Opmerkelijk, I stand correctedWat ik niet snap is waarom autofill überhaupt gebruikt wordt tijdens het laden van de pagina, zeker gezien ik aanneem dat je al ingelogd bent in je Tweakers account. Wellicht iets dat bepaalde advertenties doen?
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
Pagina: 1
/f/image/SK3FRyv3lE7MieqaUtD36mg5.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/d5jAVjamVxEHxvyKgdk9yPI2.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/9fI3GgIUarOkPGRh1U4UpbVL.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uc9Cie79G0xp9hybn5VxQmnC.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/VdsSSk3BZscfFQC7ZgxbB0jS.png?f=fotoalbum_large)