Ik weet het niet, Kyiv is lastig te omsingelen de zuidelijkste brug is echt in de stad als je zuidelijk om moet rijden ben je zo 250 kilometer onderweg noordelijk is het ook min of meer die situatie... Je bent dus 2 legers nodig. Je oostelijke leger kan flink druk uitoefenen maar als je Oostelijke leger de boel niet voor elkaar heeft....
Rusland stuurt vooralsnog geen/weinig hulptroepen. (geen verdere mobilisatie gemeld in Rusland) En op twitter
was te lezen dat de Amerikaanse veiligheidsdiensten geen nieuwe troepen (vooralsnog) heengingen.
Nog steeds niets gehoord dat dit verandert is, ik denk dat ze zelf niet doorhebben wat de situatie is. Elke verslagen eenheid kan dus niet meer vervangen worden. Dan loopt dus alles stuk... dan zullen er overal gaten vallen; logistiek, frontline, communicatie, ondersteuning etc. (voor zover deze bestaan).
Zouden ze in de Russische top totaal niet weten wat aan de hand is?
Ergens voelt het feit dat Zelensky ik Kiev blijft en Poetin uitdaagt een beetje als een val?
Rusland stuurt vooralsnog geen/weinig hulptroepen. (geen verdere mobilisatie gemeld in Rusland) En op twitter
Nog steeds niets gehoord dat dit verandert is, ik denk dat ze zelf niet doorhebben wat de situatie is. Elke verslagen eenheid kan dus niet meer vervangen worden. Dan loopt dus alles stuk... dan zullen er overal gaten vallen; logistiek, frontline, communicatie, ondersteuning etc. (voor zover deze bestaan).
Zouden ze in de Russische top totaal niet weten wat aan de hand is?
Ergens voelt het feit dat Zelensky ik Kiev blijft en Poetin uitdaagt een beetje als een val?
[ Voor 10% gewijzigd door klaw op 10-03-2022 17:48 ]