Nee dan heb je toch echt iemand anders voor je.Op zondag 26 augustus 2001 13:44 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Met die huppeldepupsuits?
Wij zijn een tijdje in de tent geweest,als je binnen kwam rechts achter in de hoek zat een gozer alleen aan een buro, daar hebben we een tijdje zitten ouwehoeren.
We zijn overigens (bijna) alle tenten/caravans langs gegaan om even te kijken hoe het er aan toegaat.
Ik moet zeggen dat die gamers allemaal wel relaxte lui waren, volgens mij vonden ze het zelfs wel leuk dat er iemand kwam ouwehoeren,sommige begonnen zelf al het een en ander te vertellen over hun compo
Gasten met een slaapzak over hun hoofd en de monitor om de zon buiten te laten, lachen om te zien
Op welk gedeelte van het terrein zat jij eigenlijk ?
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
En kartonOp maandag 27 augustus 2001 15:25 schreef Le_Freak ! het volgende:
[..]
Gasten met een slaapzak over hun hoofd en de monitor om de zon buiten te laten, lachen om te zien
Op welk gedeelte van het terrein zat jij eigenlijk ?
Ik zat in de maintent, zat het dichtste bij de uitgang.
Karton, geen korton
If it ain't broken, tweak it!
Volgens mij oranje,en als het goed is zaten er nog twee of drie onder dat zeil klopt dat ?Op maandag 27 augustus 2001 22:57 schreef FatalError het volgende:
Die gasten met slaapzak over ons kop... daar was ik er een van. We zaten onder een groot oranje zeil (of was ie nou blauw?)
Kun je je nog herrineren dat er twee gasten even kwamen ouwehoeren ?
Ik kan jullie wel vaag herinneren..er zijn ook zoveel mensen langs geweest
If it ain't broken, tweak it!
- Herman de WCman moet er wel weer zijn

- Goedkope shop voor cd's
met papier mache kun je alles maken!!
Whehehe, Herman 0wnZOp dinsdag 28 augustus 2001 02:51 schreef Servowire het volgende:
- WARME douches
[afbeelding]
Ah... dus zo ziet die gast er uitOp dinsdag 28 augustus 2001 02:51 schreef Servowire het volgende:
- WARME douches
[afbeelding]
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
[KoF] DOUCHT !!!Op zaterdag 25 augustus 2001 23:34 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
koude douches zijn ook rielexed hoor... word je lekker wakker van
Je moest hem eens horenOp dinsdag 28 augustus 2001 20:56 schreef InterFreak het volgende:
[..]
Ah... dus zo ziet die gast er uit
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
jij ben gekOp woensdag 29 augustus 2001 00:57 schreef CORVETTE het volgende:
[..]
Je moest hem eens horenDie kerel raakte niet uitge-ouwehoerd over z'n CV ketel.
hij had het steeds over z'n nieuwe brander man
echt humor
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Ja dat was later pas. Toen een andere knakker cd's ging verkopen. Maar Herman heeft me meerdere keren precies uitgelegt wat voor een CV die had en hoe die werkte.Op woensdag 29 augustus 2001 01:02 schreef Tampie2000 het volgende:
[..]
jij ben gek
hij had het steeds over z'n nieuwe brander man
echt humor
Dit naar aanleiding van die tering douches.
zoveelste slachtoffer van Casema................... :(
dat wordt feest daar!
Lekker in de tent naast die gekken van rentOne in de bakwagen
13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47
staat je compu dan in een speciale tent ofzo?
lijkt me best inteeressant om eens aan mee te doen
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
can i come twoOp vrijdag 24 augustus 2001 18:19 schreef ReseTTim het volgende:
[..]
gaan we in 1 grote tent, waarschijnlijk gaan er nog vrienden mee en een buurjongetje van me mee. (m3ga_man, hij zit ook hier en heeft die paars/ oranje/ blauwe IN-Win kast)
© ocf81 1981-infinity
Live the dream! | Politiek Incorrecte Klootzak uitgerust met The Drive to Survive
Bestrijd de plaag die woke heet! | Servitisatie plaveit de weg naar slavernij. Kies je eigen weg!
Hmmmmm, nee he! da nie eerlijk hij loopt snel en ik niet!Op maandag 04 februari 2002 18:24 schreef JeanLucPicard het volgende:
Ik bent van de partij
Verwijderd
Ik ben niet bekend, maar ik kom ook... (sorry, moest ik gewoon ff zeggen)Op maandag 11 februari 2002 16:11 schreef MastahBlastah het volgende:
vrienden van ons komen in de bakwagen, wij nemen 2 tenten mee, en 2 auto's. Er komen veel bekende mensen uit de cs scene, wordt dus lachen!!
Tip: Als je buiten je LAN tent slaapt...neem dan je slaapzak de lantent in.
Ik heb een hele goeie (vaak te goed) maar voordat die ontdooid was elke keer....BRRRRRRR
Lukt het allemaal?
Hier gaat ie goed, tent is gelukkig vast (tenzij gameparty ze niet meer kan krijgen).
De FTP is voor elkaar, specs:
-Chieftec Full tower
-Enermax 431watt PSU
-Dual Celeron 366@550
-768 MB mem
-4x 40 gig 7200rpm in RAID 0
-2x 40 gig 7200rpm
-1x 18,4 gig Quantum Atlas III 10.000 rpm SCSI
-2x 3com905C-TX
En we proberen een glasvezel switch te krijgen in de tent.
Net het laatste salaris voor CZ binnen, dus binnenkort effe inkopen doen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
//edit
Het is over 12dagen alweer
------------------------------------------------------------------------------------
PC1..: * digital8 Warez en Game Bak
Proc................AMD 2000+ (1667Mhz)...
Mobo................Asus A7V333...
Mem.................Samsung 1024MB Cas2 DDR333...
Video...............Asus V8460 GeForce4 4600...
Net..................3Com905TX-B...
Audio...............SoundBlaster Live1024...
Promise.............UltraDMA 133 PCI AddOn Kaart...
Maxtor..............2x160Gig, 1x80Gig, 1x60Gig, 1x40Gig...
Plextor.............CD-RW 16x10x40x...
Pioneer.............DVD Player 105s...
Case................LianLi PC61 (Black)...
------------------------------------------------------------------------------------
PC2..: * digital8 Counterstrike en Internet Bak
Proc................AMD Classic 950Mhz...
Mobo................Asus K7V133...
Mem.................Corsair 512MB Cas2 SDRam133...
Video...............Asus V7700 GeForce2 TI64...
Maxtor..............1x60Gig...
Plextor.............CD-RW 12x10x40x...
A-Open..............CD-Player 52x...
Case................SuperMicro Server Case...
PC3..: * digital8 Vriendin d'r Chat Bak
Proc................AMD 2000+ (1667Mhz)...
Mobo................Asus A7V266-E...
Mem.................Corsair 768MB Cas2 DDR266...
Video...............Asus V7100mx GeForce2...
Pinnacle............PC-TVpro...
Maxtor..............1x40Gig...
Plextor.............CD-RW 12x10x32x...
Mitsumi.............CD-Player 32x...
Case................Unknown (Black)...
O ja en de GameBoyAdvance voor het geval dat de stroom er weer afgaat...
- We Are Borg
- Registratie: April 2000
- Laatst online: 21:32
Ik kom ook met 3 andere GoT'ers maar de verzekering is probleem
niet te dicht op het campvuur,
niet te dicht bij de wc's en douces,
niet te dicht bij de "chillout" tent,
een redelijke afstand van de mensen met de lompe speakers,
en ook weer niet te dicht bij dat kindervakantiethuis.....
ik zit in een legertent met een heleboel utp er heen (lekkere dikke trunk naar cb). Zit waarschijnlijk op Juliet.
CZ noep vraag: hoe weet je op welk veld je zit? je komt toch aan en je pleurt je caraven weg waar je wilt? (als alle tweakers @ delta gaan zitten zal delta gauw volzitten, en de rest leegOp maandag 15 juli 2002 18:08 schreef UneXpeCteD het volgende:
op welke velden zitten de tweakers? wij zitten op Delta
Wij (freakin) zitten op veld beta samen met de heren van rentOne en de clan CsG. verder nog wat losse slaaptenten de rentOne bakwagen! 1 Lanavan en 1 caravan.. volgens mij gewoon hetzelfde...
Maar heb er weer zin in, vorig jaar was het ook kikkuhhh!
Omdat er zoveel legertenten zijn gereserveerd en de orga ze nu zelf laat opzetten (moesten we eerst zelf doen) kan je nu een VELD claimen op campzone.nlOp dinsdag 16 juli 2002 01:41 schreef CU2morO het volgende:
[..]
CZ noep vraag: hoe weet je op welk veld je zit? je komt toch aan en je pleurt je caraven weg waar je wilt? (als alle tweakers @ delta gaan zitten zal delta gauw volzitten, en de rest leeg
Vandaar dat je al een plekkie kan uitkiezen (kan dus alleen als je een legertent hebt gereserveerd)
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
(@DiscWout) omg
(@DiscWout) bijna over mn nek :D
(@DiscWout) echt zo een boer laten, hele mond vol kots :D
Verwijderd
Jij staat nog steeds onder zwaar terreur van je ouders héOp woensdag 17 juli 2002 20:32 schreef SeVeN het volgende:
hmm ik hou het liever bij me bier..die ik overigens daar zal gaan aanschaffen
Begin een Jolt winkeltje op campzone
Vorig jaar was het niet aan te slepen.
Koop 50 kratten jolt bij een groothandel, winkeltje etc. en ze zijn naar een paar dagen uit verkocht. Beetje winst erop maken, dan kom je ook nog thuis met een goeie videokaart
Campzone gaat dit jaar vollop gaaf worden nog paar nachtjes slapen en dan is het zover.
Ik heb er zin in!!!
wij, de crew van servecs.net komt ook, dat wordt rellenOp dinsdag 16 juli 2002 08:45 schreef MastahBlastah het volgende:
gevonden!
Wij (freakin) zitten op veld beta samen met de heren van rentOne en de clan CsG. verder nog wat losse slaaptenten de rentOne bakwagen! 1 Lanavan en 1 caravan.. volgens mij gewoon hetzelfde...
Maar heb er weer zin in, vorig jaar was het ook kikkuhhh!
heb er BTW al best zin in, echt vet dat ik een caravan meekrijg van me pa! (/me lacht iedereen uit in z'n tentje vanuit zijn caravan, komt erachter dat ie een zuig pc heeft, en gaat toch maar huilen
in een caravan, we zien wel waar.
is eerste keer op zo'n groot evenement namelijk.
[ Vocal Trance Radio @di.fm ] [ Building ] [ Driving ] [ Relaxing ]
Verwijderd
Maar ik ga zeker weten volgend jaar (neem aan dat er deel 3 komt).
Ik hou verder maar snel op dit draadje te lezen voordat ik ga huilen van teleurstelling...
Verwijderd
/me en sauron II gaan btw op Charlie of delta staan..
maar wat zag ik nou op die plattegrond? 1 toiletruimte en 1 doucheruimte voor 1200 man??? ik had er minstens 1 verwacht per veld
donderdag of vrijdag? heh, lastig allemaalOp zaterdag 20 juli 2002 23:56 schreef JeanLucPicard het volgende:
Wij komen gewoon om 1 uur aan. In de middag
ik wil zoeizo voor 12:00 vrijdag alles klaarhebben, om bij de officiele opening te zijn
Verwijderd
Ik mag er wel heen maar ik heb er geen geld voor, /me moet zijn vakantie zelf betalen.Op zaterdag 20 juli 2002 22:47 schreef SeVeN het volgende:
hmm das wel minder dat je er niet heen mag..
/me en sauron II gaan btw op Charlie of delta staan..
ik heb kilo geclaimd. mocht dat niet lukken dan ga ik naar julliet EN als dat nie wil zi ik het wel al ik er ben
ik trek het echt bar slecht die daagjes dat ik moet w88.
wat ook kut is, ik krijg de 26e me salaris. eigenlijk wouw ik nog 120 gig halen. dat gaat dus een beetje een probleem worden
Ga met iemand anders mee ik weet er vrij weinig van af
ben nu al heel mijn opslag disk op cd te branden en leeg te gooien. heb gister zelfs heel mijn pc uit elkaar gehaald (zelfs de kast) en helemaal stofvrij gemaakt
heeft iemand een checklist oid van dingen die je altijd vergeet?
en wat heeft dit met campzone te maken? zodra dat bekend is zal het wel op [url="http://www.drome.nl"]www.drome.nl[/url], [url="http://www.drome10.nl"]www.drome10.nl[/url] of [url="http://www.drome9.nl"]www.drome9.nl[/url] (Op zondag 21 juli 2002 23:34 schreef Saekerhett het volgende:
Allemaal hartstikke leuk, zo'n LAN-party natuurlijk, maar weet iemand toevallig ook info over Drome 10 (of iig de opvolger van Drome 9). Als die dan weer in de Expocenter wordt gehouden, is er een redelijk grote kans dat ik ook kom, aangezien het 10 minz rijden is
Niets, maar aangezien hier de LAN-party-freaks zitten, wou ik het ff hier vragen, geen probleem tochOp maandag 22 juli 2002 01:19 schreef CU2morO het volgende:
[..]
en wat heeft dit met campzone te maken? zodra dat bekend is zal het wel op [url="http://www.drome.nl"]www.drome.nl[/url], [url="http://www.drome10.nl"]www.drome10.nl[/url] of [url="http://www.drome9.nl"]www.drome9.nl[/url] () te zien zijn
Veld weet ik niet, zie ik wel als ik aankom, ik ga overigens maar 1 weekend, ik wil niet helemaal dood
Xie Jullie Daar!
XXXVI
Op dinsdag 23 juli 2002 00:21 schreef Phant0m het volgende:
wtf moet je met 200 cd-r's??? ken je niet beter alles sharen?
op JeanLucPicard.Op dinsdag 23 juli 2002 14:22 schreef CU2morO het volgende:
[..]
op wie is dit een reactie
In topic
[topic=555219]
Darn, je blijft met 200 wel branden. Moet er niet aan denken.
Ik doe het wel met mijn HD's
Samen met een vriend heOp dinsdag 23 juli 2002 14:24 schreef Vae Victis het volgende:
[..]
op JeanLucPicard.
In topic
[topic=555219]
Darn, je blijft met 200 wel branden. Moet er niet aan denken.
Ik doe het wel met mijn HD's
Oh, en dan vergeet ik er nog bij te vermelden dat we een gameserver/brandcomputer, filesharecomputer en 2 gamecomputers meenemen. Ieder moet er 2 beheren dus. Ik doe de brand/gameserver, en Data doet de fileshare server.
whew, ik was ff bang dat ik niet zou weten waar jullie zouden zittenOp dinsdag 23 juli 2002 17:18 schreef Viperia het volgende:
ik zit trouwens op kilo met hele DR clan
"als we nouw ff een lijsie maken met de velden en welke tweakers waar zitten?
ik heb kilo geclaimd. mocht dat niet lukken dan ga ik naar julliet EN als dat nie wil zi ik het wel al ik er ben "
maargoed als ik maar vrolijk ben
dat scheelt 150 cd's fikken en is ook nog eens wisbaar
ik ben er helemaal klaar voor
Een gozer die ik ken die zit dus in de zogenaamde campzone crew. Zitten hier op GOT geen crewleden. Want de crewleden zijn vanaf vandaag het netwerk aan het aanleggen.
Topicstarter bijvoorbeeld?Op dinsdag 23 juli 2002 21:27 schreef Blaatschaap11 het volgende:
Wat ik mij afvraag..
Een gozer die ik ken die zit dus in de zogenaamde campzone crew. Zitten hier op GOT geen crewleden. Want de crewleden zijn vanaf vandaag het netwerk aan het aanleggen.
Verwijderd
gisteren nog ff vouwwagen opgezet om te kijken of hij nog compleet was...en..dat was ie!
/me zit vrijdag lekker in z'n vouwwagentje
Het aftellen is begonnen Reageer op dit item
Gepost door TheMagic op Tuesday 23-07-2002 20:42 Bron: Campzone
Vandaag zijn we begonnen met de opbouw van Campzone, ik heb zojuist gebeld en het loopt tot nu toe op schema (afkloppen). Helaas zit ik nog op het thuisfront voor alle vragen en last minute problemen.
Je herkent ons aan de vlaggen: LuV [Lamers uit Valkenswaard] en nee, ik heb die lama naam niet bedacht...
Verwijderd
Op woensdag 24 juli 2002 10:33 schreef SeVeN het volgende:
/me zit vrijdag lekker in z'n SauronII's vouwwagentje
Niet omdat het niet mocht van me ouders ofzow, maar meer om het feit dat ik met niemand daar kon zijn enzo.
Kijk, je moet daar natuurlijk voor alles zelf zorgen qua verblijfplaats, eten, slapen etc
En ik wil alles gewoon met iemand 'samen'doen. niks totaal alleen, en dat ging niet echt
Anywayz... this sux
C:\>_
Iedereen gaat altijd rond deze datum op vakantie maar ik niet want ik ben vandaag jarig en komt visite enz.
GefeliciflapstaartOp zondag 28 juli 2002 05:11 schreef Novah het volgende:
Yep ik zit ook thuis, ach jah... misschien dat ik de laatste dagen kan komen want ik zag dat je ook alleen voor de laatste 4 dagen een tent kan huren. Iig zie ik het wel... ik hoop dat er dan al wat vrienden terug zijn van vakantie want ik gaat niet in mijn eentje
Iedereen gaat altijd rond deze datum op vakantie maar ik niet want ik ben vandaag jarig en komt visite enz.
C:\>_
Verwijderd