Verwijderd
Ik mag er wel heen maar ik heb er geen geld voor, /me moet zijn vakantie zelf betalen.Op zaterdag 20 juli 2002 22:47 schreef SeVeN het volgende:
hmm das wel minder dat je er niet heen mag..
/me en sauron II gaan btw op Charlie of delta staan..
als we nouw ff een lijsie maken met de velden en welke tweakers waar zitten?
ik heb kilo geclaimd. mocht dat niet lukken dan ga ik naar julliet EN als dat nie wil zi ik het wel al ik er ben
ik trek het echt bar slecht die daagjes dat ik moet w88.
wat ook kut is, ik krijg de 26e me salaris. eigenlijk wouw ik nog 120 gig halen. dat gaat dus een beetje een probleem worden
ik heb kilo geclaimd. mocht dat niet lukken dan ga ik naar julliet EN als dat nie wil zi ik het wel al ik er ben
ik trek het echt bar slecht die daagjes dat ik moet w88.
wat ook kut is, ik krijg de 26e me salaris. eigenlijk wouw ik nog 120 gig halen. dat gaat dus een beetje een probleem worden
Ik schijn op Kilo te zitten.. Mjah ik zie wel 
Ga met iemand anders mee ik weet er vrij weinig van af
Ga met iemand anders mee ik weet er vrij weinig van af
Allemaal hartstikke leuk, zo'n LAN-party natuurlijk, maar weet iemand toevallig ook info over Drome 10 (of iig de opvolger van Drome 9). Als die dan weer in de Expocenter wordt gehouden, is er een redelijk grote kans dat ik ook kom, aangezien het 10 minz rijden is
heb er echt al zin in, woensdag met me maat inkopen doen, donderdag nog wat trainen
en 's nachts gaan we rijden (met mijn 1337 hobby 540 caravan
)
ben nu al heel mijn opslag disk op cd te branden en leeg te gooien. heb gister zelfs heel mijn pc uit elkaar gehaald (zelfs de kast) en helemaal stofvrij gemaakt
)
heeft iemand een checklist oid van dingen die je altijd vergeet?
ben nu al heel mijn opslag disk op cd te branden en leeg te gooien. heb gister zelfs heel mijn pc uit elkaar gehaald (zelfs de kast) en helemaal stofvrij gemaakt
heeft iemand een checklist oid van dingen die je altijd vergeet?
en wat heeft dit met campzone te maken? zodra dat bekend is zal het wel op [url="http://www.drome.nl"]www.drome.nl[/url], [url="http://www.drome10.nl"]www.drome10.nl[/url] of [url="http://www.drome9.nl"]www.drome9.nl[/url] (Op zondag 21 juli 2002 23:34 schreef Saekerhett het volgende:
Allemaal hartstikke leuk, zo'n LAN-party natuurlijk, maar weet iemand toevallig ook info over Drome 10 (of iig de opvolger van Drome 9). Als die dan weer in de Expocenter wordt gehouden, is er een redelijk grote kans dat ik ook kom, aangezien het 10 minz rijden is
Niets, maar aangezien hier de LAN-party-freaks zitten, wou ik het ff hier vragen, geen probleem tochOp maandag 22 juli 2002 01:19 schreef CU2morO het volgende:
[..]
en wat heeft dit met campzone te maken? zodra dat bekend is zal het wel op [url="http://www.drome.nl"]www.drome.nl[/url], [url="http://www.drome10.nl"]www.drome10.nl[/url] of [url="http://www.drome9.nl"]www.drome9.nl[/url] () te zien zijn
mensen toch, laat dit topic niet zo ver naar onderen zakken en verdwijnen. nog maar een paar daagjes
Er zijn trouwens WCG qualifiers voor UT op Campzone, wil je de landelijke finale hale dan is dat waarschijnlijk een goede kans, kon in de deelnemerslijst van Campzone weinig echt goede ut'ers bemerken
Ephymerous is ook aanwezig 
Veld weet ik niet, zie ik wel als ik aankom, ik ga overigens maar 1 weekend, ik wil niet helemaal dood
Xie Jullie Daar!
Veld weet ik niet, zie ik wel als ik aankom, ik ga overigens maar 1 weekend, ik wil niet helemaal dood
Xie Jullie Daar!
XXXVI
wtf moet je met 200 cd-r's??? ken je niet beter alles sharen?
Op dinsdag 23 juli 2002 00:21 schreef Phant0m het volgende:
wtf moet je met 200 cd-r's??? ken je niet beter alles sharen?
op JeanLucPicard.Op dinsdag 23 juli 2002 14:22 schreef CU2morO het volgende:
[..]
op wie is dit een reactie
In topic
[topic=555219]
Darn, je blijft met 200 wel branden. Moet er niet aan denken.
Ik doe het wel met mijn HD's
Samen met een vriend heOp dinsdag 23 juli 2002 14:24 schreef Vae Victis het volgende:
[..]
op JeanLucPicard.
In topic
[topic=555219]
Darn, je blijft met 200 wel branden. Moet er niet aan denken.
Ik doe het wel met mijn HD's
Oh, en dan vergeet ik er nog bij te vermelden dat we een gameserver/brandcomputer, filesharecomputer en 2 gamecomputers meenemen. Ieder moet er 2 beheren dus. Ik doe de brand/gameserver, en Data doet de fileshare server.
ik zit trouwens op kilo met hele DR clan
whew, ik was ff bang dat ik niet zou weten waar jullie zouden zittenOp dinsdag 23 juli 2002 17:18 schreef Viperia het volgende:
ik zit trouwens op kilo met hele DR clan

nou wat zijn we weer positief vandaag. Ik reageerde alleen maar op een post van iemand anders.
"als we nouw ff een lijsie maken met de velden en welke tweakers waar zitten?
ik heb kilo geclaimd. mocht dat niet lukken dan ga ik naar julliet EN als dat nie wil zi ik het wel al ik er ben "
maargoed als ik maar vrolijk ben
"als we nouw ff een lijsie maken met de velden en welke tweakers waar zitten?
ik heb kilo geclaimd. mocht dat niet lukken dan ga ik naar julliet EN als dat nie wil zi ik het wel al ik er ben "
maargoed als ik maar vrolijk ben
WOEI, 120 gig binnu 
dat scheelt 150 cd's fikken en is ook nog eens wisbaar
ik ben er helemaal klaar voor
dat scheelt 150 cd's fikken en is ook nog eens wisbaar
ik ben er helemaal klaar voor
Wat ik mij afvraag..
Een gozer die ik ken die zit dus in de zogenaamde campzone crew. Zitten hier op GOT geen crewleden. Want de crewleden zijn vanaf vandaag het netwerk aan het aanleggen.
Een gozer die ik ken die zit dus in de zogenaamde campzone crew. Zitten hier op GOT geen crewleden. Want de crewleden zijn vanaf vandaag het netwerk aan het aanleggen.
Topicstarter bijvoorbeeld?Op dinsdag 23 juli 2002 21:27 schreef Blaatschaap11 het volgende:
Wat ik mij afvraag..
Verwijderd
woei! nog 2 dagen !
gisteren nog ff vouwwagen opgezet om te kijken of hij nog compleet was...en..dat was ie!
/me zit vrijdag lekker in z'n vouwwagentje
gisteren nog ff vouwwagen opgezet om te kijken of hij nog compleet was...en..dat was ie!
/me zit vrijdag lekker in z'n vouwwagentje
Het aftellen is begonnen Reageer op dit item
Gepost door TheMagic op Tuesday 23-07-2002 20:42 Bron: Campzone
Vandaag zijn we begonnen met de opbouw van Campzone, ik heb zojuist gebeld en het loopt tot nu toe op schema (afkloppen). Helaas zit ik nog op het thuisfront voor alle vragen en last minute problemen.
Wij rijden donderdag om 17.30 ofzo aan vanuit Valkenswaard, we hebben 1 grote bus + grote overdekte aanhanger, met daarin de vouwwagen
, en dan nog met mijn auto. Maar we kunnen pas opbouwen om 0.00 uur 's nachts... Dat word dus veel Red Bull drinken... 
Je herkent ons aan de vlaggen: LuV [Lamers uit Valkenswaard] en nee, ik heb die lama naam niet bedacht...
Je herkent ons aan de vlaggen: LuV [Lamers uit Valkenswaard] en nee, ik heb die lama naam niet bedacht...
Verwijderd
Op woensdag 24 juli 2002 10:33 schreef SeVeN het volgende:
/me zit vrijdag lekker in z'n SauronII's vouwwagentje
BAH BAH BAH
En ik ben er dus eentje die dus niet 'kon' 
Niet omdat het niet mocht van me ouders ofzow, maar meer om het feit dat ik met niemand daar kon zijn enzo.
Kijk, je moet daar natuurlijk voor alles zelf zorgen qua verblijfplaats, eten, slapen etc
En ik wil alles gewoon met iemand 'samen'doen. niks totaal alleen, en dat ging niet echt
Degene die ik irl echt kende enzo ging 'alleen'
( die wou ook alleen
).
Anywayz... this sux
Niet omdat het niet mocht van me ouders ofzow, maar meer om het feit dat ik met niemand daar kon zijn enzo.
Kijk, je moet daar natuurlijk voor alles zelf zorgen qua verblijfplaats, eten, slapen etc
En ik wil alles gewoon met iemand 'samen'doen. niks totaal alleen, en dat ging niet echt
Anywayz... this sux

C:\>_
Yep ik zit ook thuis, ach jah... misschien dat ik de laatste dagen kan komen want ik zag dat je ook alleen voor de laatste 4 dagen een tent kan huren. Iig zie ik het wel... ik hoop dat er dan al wat vrienden terug zijn van vakantie want ik gaat niet in mijn eentje 
Iedereen gaat altijd rond deze datum op vakantie maar ik niet want ik ben vandaag jarig en komt visite enz.
Iedereen gaat altijd rond deze datum op vakantie maar ik niet want ik ben vandaag jarig en komt visite enz.
GefeliciflapstaartOp zondag 28 juli 2002 05:11 schreef Novah het volgende:
Yep ik zit ook thuis, ach jah... misschien dat ik de laatste dagen kan komen want ik zag dat je ook alleen voor de laatste 4 dagen een tent kan huren. Iig zie ik het wel... ik hoop dat er dan al wat vrienden terug zijn van vakantie want ik gaat niet in mijn eentje
C:\>_
Verwijderd
wij gaan volgens jaar maybe met vrachwagen
richten we hem in Als klein kantoor met koelkast etc.. als het te warm wordt zetten we gewoon de zij vlappen open (zis een soort heeeel dik zeil dus) en dan lijkt het net alsof we in een kooi zitten
hehehe.. of we nemen andere vrachtwagen mee (hmmzzz beetje te heet maar zit wel alarm op
)