Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Het grote Campzone 2018 topic Vorige deelOverzicht

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 17-06 15:01
Het grote Campzone 2018-topic!

Wat is Campzone?
Campzone is de grootste outdoor gamingvakantie ter wereld. Het is dus niet zomaar een lanparty, maar een uit-de-kluiten gewassen lanparty die maar liefst 11 dagen duurt. Je kan het zien als een grote camping met mensen die geïnteresseerd zijn in computers en games. Campzone is voorzien van een snelle internetverbinding en is het lokale netwerk uitgerust met glasvezel en core routers.

Je huurt een legertent, je komt in de caravan, je neemt een keet mee of je bouwt ter plekke met pallets en panelen een eigen residentie en je kan je eigen mancave/womancave opbouwen, je kan het niet gek genoeg bedenken en het kan bijna allemaal op Campzone.

Naast gaming is ook socializing een belangrijk onderdeel van Campzone. Zowat elke dag wordt er een activiteit op het middenveld georganiseerd, waar je zowel in teamverband als individueel aan kan meedoen voor prijzen. Daarnaast is er om de avond een kampvuur, dus na een feest in de maintent kan je meteen onderuitgezakt genieten van frituur en bier bij het vuur :Y)

Campzone is sinds 2016 niet meer te vinden in Oirschot, maar verhuist naar het Limburgse Kronenberg (de locatie op Google Maps); ongeveer 30 minuten autorijden vanaf de oude locatie en vlak boven attractiepark Toverland. Komende editie is van 27 juli tot en met 6 augustus 2018. Meer informatie is te vinden op Campzone.nl.

Campzone in het kort
Wat: Campzone is de grootste outdoor gaming vakantie ter wereld. Het is een uniek evenement waar mensen kamperen op een groot veld. Als extra toevoeging aan de gebruikelijke campingspullen, brengen deelnemers hun gaming spullen mee. Iedere tent en iedere caravan bevat vaak meerdere computers, laptops en/of gameconsoles en ieder systeem is aan elkaar gekoppeld via het allersnelste local area netwerk dat mogelijk is. Het gehele netwerk wordt namelijk met 80-Gigabit gerouteerd (dat is ruim 80 keer zo snel dan de snelste internetprovider voor thuis)!

Toegangsprijzen
Hoewel Campzone 11 dagen duurt, kan je er ook voor kiezen om een weekend, een midweek, het eerste weekend+midweek of een dag te komen. De verschillende toegangskaartjes en prijzen zijn via de webshop verkrijgbaar. In het kort zijn die volgt:
  • 1-dag, geldig van 12 uur tot 12 uur de volgende dag;
  • Weekend, vrijdag 12 uur tot maandag 12 uur;
  • Midweek, maandag 10 uur tot vrijdag 20 uur;
  • Full-event, 11 dagen.
Verder is er ook nog de mogelijkheid om in de Tent voor Tentloze Nerds te gaan zitten. Dit voor mensen die zelf geen Tent hebben om hun computer in te zetten of die alleen willen komen. Eigenlijk een indoor lanparty op de grootste outdoor lanparty ;) Meer info kun je hier vinden:

Nieuw dit jaar is dat je naast de legertenten en TVTN nu ook de mogelijkheid hebt om je slaaptent te huren. Dus heb je helemaal geen spullen om te kamperen dan is dat een mooie oplossing

Wil je alleen de sfeer van Campzone proeven en zien wat er allemaal te doen is op het terrein, dan kan je ook bezoek komen via een bezoekerspas. Een bezoekerspas is alleen te koop tijdens het evenement. Je betaalt bij aankomst 40 euro aan de kassa. Bij vertrek voor 22.00 uur dezelfde dag wordt er 30 euro terugbetaald.
Het terrein
Campzone is in 2016 verhuist naar Kronenberg op een veld dat veel groter is dan die in Oirschot. Kronenberg ligt in de gemeente Horst aan de Maas in het noorden van Limburg, tussen Eindhoven en Venlo. Per auto is het terrein goed bereikbaar. Het adres is het kruispunt van “Peelstraat” en “Schorfvenweg”. Het dichtstbijzijnde echte adres is:

Schorfvenweg 1
5976 PJ Kronenberg
The Netherlands

De veldindeling
De veldindeling van 2017. De nieuwe indeling voor 2018 wordt nog bekendgemaakt.

Gaming en activiteiten op Campzone

Elk jaar worden er op Campzone een flink aantal game-competities gehouden. Zowel online als offline kan je strijden om leuke hardware en software. Je kan in je eentje meedoen of in teamverband. Niet alle compo's zijn voor komende editie al bekend, maar je kan er wel vanuit gaan dat er compo's worden georganiseerd voor Counter-Strike: GO, Hearthstone, Rocket League, Speedrunners, Overwatch, League of Legends, Mario Kart 8, Playerunknown's Battlegrounds en zelfs UT Classic.

Echter blijft het niet bij pc-games: dagelijks kan je ook je helemaal uitleven op een aantal activiteiten. Een van de druksbezochte is het geroemde Bingo, waar je een kaart met 25 verschillende getallen krijgt en die moet zien vol te krijgen. Verder is er nog Bubble Soccer waarbij je met je team tegen een andere team mag gaan voetballen in grote opblaas ballen op het mainveld. Ergens op een avond kan je met je tent ook nog meedoen met het moordspel Levend Cleudo, waar je een moord moet oplossen met behulp van hints die je kan verdienen door bij de Field Admins de opdracht met succes af te ronden.

Campzone FAQ
Lees de uitgebreide FAQ op de officiële site. Daar staat ongeveer alles in wat in principe ook in deze post had gekunt, maar van één klik worden jullie niet minder ;) : Campzone FAQ
Campzone Vrijwilligers
Campzone draait voor een groot gedeelte op vrijwilligers. Dus wil je mee helpen met zaken zoals de toegangscontrole, toezicht, media, opbouw of EHBO geef je dan op! Vrijwilligers gezocht
Natuurlijk doe je dit niet voor niks, Ze belonen je graag voor je harde werk. Als vrijwilliger op CampZone krijg je de prijs van een eerste periodeticket na het evenement terug betaald.

Links
Campzone officiele site
Campzone Discord channel
Verslag over Tweakers @ Campzone 2006
Het Campzone 2006 topic
Het Campzone 2007 topic
Het campzone 2008 Topic!
Het Grote Campzone 2009 topic
Het grote Campzone 2014-topic
Het grote Campzone 2015-topic
Het grote Campzone 2016-topic
Het grote Campzone 2017-topic

See you @ Campzone 2018! :*)

Layout en tekst gejat van @Robin :+

luckyjan wijzigde deze reactie 15-06-2018 15:04 (26%)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• luckyjan
Aangezien er nog geen Campzone 2018 topic was heb ik die van 2017 gekopieerd die gemaakt is door @Robin . Alleen nu nog de plaatjes laten weergeven....

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ardana
  • Registratie: januari 2003
  • Laatst online: 00:51

ardana

DT Doktersteam

Army of undead unicorns

Ik zie de plaatjes hoor :) En ik ben ook weer van de partij, volgens mij m'n 12e keer, maar kan zijn dat ik ergens de tel ben kwijt geraakt :P

Wellicht ook nuttig om te melden: als je vrijwilligerswerk op Campzone doet, kun je (een groot deel van) je ticket terug verdienen. Ik draai bijv. EHBO-diensten, maar je kan ook bij de opbouw helpen, of ticket-diensten draaien, of toezicht-diensten. Dan kom je niet alleen bij een leuk team te werken, je leert automatisch ook een heel groot deel van Campzone kennen! Op die manier wordt je vakantie ook nog eens heel goed betaalbaar. En je houdt zeker genoeg vrije tijd over: meestal draai je 4-6 diensten van 6-8 uur, verspreid over 11-12 dagen.

Gezocht: woonruimte in Leiden eo, t/m ¤ 750 all in

Acties:
  • +1Henk 'm!

• luckyjan
quote:
ardana schreef op zondag 10 juni 2018 @ 10:04:
Ik zie de plaatjes hoor :) En ik ben ook weer van de partij, volgens mij m'n 12e keer, maar kan zijn dat ik ergens de tel ben kwijt geraakt :P
Ik heb een beetje uitgevogeld hoe de plaatjes zichtbaar te maken en maar meteen een update gedaan met die van Quindor ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Jancob
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 22:16
Ik heb er wel weer zin in. Dit word Campzone nummer 7 alweer voor mij. Het wachten kan niet snel genoeg gaan :D.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• luckyjan
quote:
Jancob schreef op zondag 10 juni 2018 @ 13:25:
Ik heb er wel weer zin in. Dit word Campzone nummer 7 alweer voor mij. Het wachten kan niet snel genoeg gaan :D.
Idd voor ons wordt het nr 12. Het wachten duurt altijd lang maar de 11 dagen Campzone vliegen idioot snel voorbij :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Creepy
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 22:24

Creepy

Moderator Devschuur®

Tactical Espionage Splatterer

Dit wordt mijn 14de campzone alweer... time flies.

There are only two hard things in computer science: Naming things and vertically centering things - @DavidKPiano
We're building self-driving cars, but we haven't even figured out how to make sure vacuum cleaners don't join botnets.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Oeh, dan ben ik nog best een newbie, gezien dit mijn 5e wordt.

Mijn BGG-list

Acties:
  • +1Henk 'm!

• daredevil__2000
  • Registratie: april 2000
  • Laatst online: 15-06 00:30
Op onze discord (https://discordapp.com/invite/S47V4W8) kun je altijd terecht voor vragen ;)
Mocht je specifieke vragen hebben dan kun je me altijd even poken op Discord (DareDevil).

Voor de crew zijn we nog heel hard op zoek naar een aantal vrijwilligers voor "entree/kassa", "toezicht" en "media team". Meer informatie over de verschillende functies is terug te lezen op https://campzone.nl/join-our-crew/
Als vrijwilliger op CampZone krijg je de prijs van een eerste periodeticket na het evenement terug betaald.

Tijdens CampZone zijn er veel activiteiten en competities waar je als deelnemer aan mee kan doen en waar je leuke prijzen mee kan winnen.

Maar buiten dat alles is CampZone een hoop gezelligheid ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• NightOwlNL
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 17-06 13:25
ook ik ben er weer bij, ik heb er zin in!

Gelijk ook m'n eerste post onder m'n nieuwe nickname.
Voorheen Mr_Wazoo, nu NightOwlNL

Het word voor mij mijn 15e campzone ongeveer als ik het goed bereken
Ik heb er maar weinig hoeven missen.

Wat zijn trouwens jullie Campzone plannen (qua te bezoeken activiteiten?

Tinkering is toch wel iets wat ik wil noemen als leuke activiteit!

NightOwlNL wijzigde deze reactie 10-06-2018 16:28 (49%)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• daredevil__2000
Nieuw dit jaar is dat je naast de legertenten (https://campzone.nl/2018/...u-beschikbaar-in-de-shop/) en TVTN (Tent Voor Tentloze Nerds https://campzone.nl/tvtn/) nu ook de mogelijkheid hebt om je slaaptent te huren (https://campzone.nl/2018/...aptenten-nu-in-onze-shop/). Dus heb je helemaal geen spullen om te kamperen dan is dat een mooie oplossing :)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• luckyjan
quote:
daredevil__2000 schreef op zondag 10 juni 2018 @ 16:23:
Nieuw dit jaar is dat je naast de legertenten (https://campzone.nl/2018/...u-beschikbaar-in-de-shop/) en TVTN (Tent Voor Tentloze Nerds https://campzone.nl/tvtn/) nu ook de mogelijkheid hebt om je slaaptent te huren (https://campzone.nl/2018/...aptenten-nu-in-onze-shop/). Dus heb je helemaal geen spullen om te kamperen dan is dat een mooie oplossing :)
Ik heb je opmerkingen m.b.t. vrijwilligers en de slaaptent in de openingspost verwerkt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• daredevil__2000
Mijn eerste CampZone was destijds direct als vrijwilliger.

Ik zou die eerste keer eigenlijk samen met iemand anders er heen gaan maar hij kon door werk helaas in ene niet meer met als gevolg dat ik alleen naar CampZone ging zonder daar verder iemand te kennen.
Maar de sfeer tijdens CampZone is zo super dat ik daar geen moment last van heb gehad. Binnen een paar uur tijd had ik al aansluiting bij andere deelnemers van CampZone. Met die groep ga ik inmiddels al redelijk wat jaren samen naar CampZone. Achteraf bleken er toch stiekem wel wat bekenden ook naar CampZone te gaan.

Nog niemand kennen op CampZone hoeft dus helemaal geen probleem te zijn ;)
Zeker wanneer je bij TVTN zit heb je veel contact met andere deelnemers welke zelf niet met een groep naar CampZone gaan.

Voor de activiteiten en de competities zijn er vaak zat nog teams of andere deelnemers welke nog een team zoeken. Plaats vooral een oproepje in een van de kanalen op onze Dsicord als je nog een team zoekt ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: december 2000
  • Laatst online: 17-06 03:16
Ik ben er weer een keertje voor alleen het 2e weekend.

• ItMeAedri
  • Registratie: maart 2009
  • Laatst online: 00:34
Vorig jaar ben ik een dagje geweest en dit jaar ga ik voor het eerst een midweekje er naar toe. Heb er al zin in :)

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'

• Orthad Dae
  • Registratie: september 2003
  • Laatst online: 11-06 13:34
Ga al 10+jr naar Campzone en hij blijft er voorlopig nog wel in.
Altijd gezellig om weer een hoop bekende van voorgaande jaren tegen te komen.

Vol spanning aan het wachten op de veld indeling. Heb er zin in ;)

Acties:
  • +2Henk 'm!

• mkleinman
  • Registratie: oktober 2001
  • Laatst online: 23:10

mkleinman

4.5kWp, 8.4GJ Zb/CV, WTW, ELGA

Wordt voor mij ( en D3x ) de 17e keer alweer. ( 2x WAN niet meegeteld ) en de 16e keer alweer dat we met ons verbouwde lanhok komen.

http://www.familie-kleinman.nl/lanhok/wp-content/uploads/2017/08/2017-08-11-16.06.56.jpg

Ik ga zelf dit jaar het openingsweekend + midweek. Beetje afhankelijk van het weer en hoe het gaat of ik het laatste weekend erbij aan plak.

mkleinman wijzigde deze reactie 11-06-2018 13:47 (11%)

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• daredevil__2000
quote:
NightOwlNL schreef op zondag 10 juni 2018 @ 16:17:
ook ik ben er weer bij, ik heb er zin in!

Gelijk ook m'n eerste post onder m'n nieuwe nickname.
Voorheen Mr_Wazoo, nu NightOwlNL

Het word voor mij mijn 15e campzone ongeveer als ik het goed bereken
Ik heb er maar weinig hoeven missen.

Wat zijn trouwens jullie Campzone plannen (qua te bezoeken activiteiten?

Tinkering is toch wel iets wat ik wil noemen als leuke activiteit!
Dit jaar ben ik van het EHBO team overgestapt naar het activiteiten team. Bij meerdere activiteiten zal ik dus aanwezig zijn vanuit de organisatie :)

Om het EHBO team niet helemaal te moeten missen pak ik daarbij ook de EHBO van de activiteiten op.

Verder zal ik tussendoor voor het media team ook nog de nodige foto's schieten van de verschillende activiteiten.

Daar buiten gewoon lekker samen met mijn hond en de rest van onze groep genieten van alle gezelligheid ;)

Maar ook in de voorbereiding van CampZone is er al genoeg te doen zoals het voorbereiden van de activiteiten en de support op Discord en Facebook

daredevil__2000 wijzigde deze reactie 11-06-2018 17:22 (7%)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17-06 15:16
ohhhh zin an, kijk weer uit naar dit jaar. Trouwens die extras die je kan huren zijn tof!

gamers stoel gehuurd, scheeld zo veel ruimte in de auto

Floksor

• daredevil__2000
quote:
Floks schreef op maandag 11 juni 2018 @ 21:50:
ohhhh zin an, kijk weer uit naar dit jaar. Trouwens die extras die je kan huren zijn tof!

gamers stoel gehuurd, scheeld zo veel ruimte in de auto
Met Speedseats hebben we al heel lang ervaring vanuit bijvoorbeeld The Party. Het is dan ook erg fijn dat je voor dit bedrag zulke fijne stoelen 11 dagen lang kan gebruiken :)
Kamperen betekent niet direct dat je het zonder luxe moet doen :P

• luckyjan
Er gaat toch niks boven mijn Luie Stoel met elektrische bediening in de bouwkeet haha :P

luckyjan wijzigde deze reactie 12-06-2018 17:12 (5%)

• daredevil__2000
quote:
luckyjan schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:10:
Er gaat toch niks boven mijn Luie Stoel met elektrische bediening in de bouwkeet haha :P
[afbeelding]
Wat een luxe :P

• luckyjan
quote:
Hij past dan ook net door de deur van de schaftkeet. Had echt geen cm breder moeten zijn. Ik was helemaal happy toen ie binnen stond _/-\o_

• daredevil__2000
quote:
luckyjan schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 22:23:
[...]

Hij past dan ook net door de deur van de schaftkeet. Had echt geen cm breder moeten zijn. Ik was helemaal happy toen ie binnen stond _/-\o_
Tja ik denk dat het in een tent toch wat minder makkelijk is. Zelf tot nu toe altijd een comfortabele stoel mee gehad welke normaal met scouting kampen ook mee gaat en daar dan 2 lagen met stoelkussen in :P

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

quote:
luckyjan schreef op dinsdag 12 juni 2018 @ 12:10:
[afbeelding]
Kijk, die man heeft 't goed voor elkaar 8)

Ik denk toch dat ik gewoon m'n eigen bureaustoel meeneem. En eventueel de tuinbanken zodat we buiten in de zon kunnen liggen :D

Mijn BGG-list

• Floks
  • Registratie: november 2009
  • Laatst online: 17-06 15:16
Ik heb een stoel gehuurd, kan het meisje ook nog mee :D

Floksor

Acties:
  • +2Henk 'm!

• daredevil__2000
Er is inmiddels ook een leuke aankondiging gedaan op de frontpage over een samenwerking tussen Duh-events (de organisatie achter CampZone en The Party) en Tweakers.net voor een game evenement in november >> plan: Tweakers komt dit najaar met driedaags game- en e-sportsevenement

• luckyjan
quote:
daredevil__2000 schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 18:47:
Er is inmiddels ook een leuke aankondiging gedaan op de frontpage over een samenwerking tussen Duh-events (de organisatie achter CampZone en The Party) en Tweakers.net voor een game evenement in november >> plan: Tweakers komt dit najaar met driedaags game- en e-sportsevenement
Aah dat wordt mooi. Ik heb wel eens gesproken met iemand van de organisatie over nog een lanparty in het jaar maar er waren nogal wat twijfels over een lanparty later in het jaar. Dit is dan een mooie samenwerking. Ben benieuwd wat het gaat worden en waar het gehouden wordt.

• daredevil__2000
quote:
luckyjan schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 07:41:
[...]

Aah dat wordt mooi. Ik heb wel eens gesproken met iemand van de organisatie over nog een lanparty in het jaar maar er waren nogal wat twijfels over een lanparty later in het jaar. Dit is dan een mooie samenwerking. Ben benieuwd wat het gaat worden en waar het gehouden wordt.
quote:
... Een meerdaags evenement rondom gaming? Dat doet denken dat het om een lanparty gaat. Dat klopt, maar er is zoveel meer. Het evenement gaat voor een groot deel namelijk draaien om e-sports en gedurende het weekend worden er verschillende toernooien gespeeld....
Het gaat dus veel meer worden dan een lanparty ;)

• luckyjan
In het verleden is ook een keer zoiets geprobeerd waar ik bij was.
The Battle of the Lowlands in 2002 Veldhoven:

nieuws: Veldslag Nederland vs. België aangekondigd

Dat was erg cool toen maar helaas éénmalig. E-sport stond toen helemaal in de kinderschoenen.

luckyjan wijzigde deze reactie 14-06-2018 15:17 (3%)

• ardana

ardana

DT Doktersteam

Army of undead unicorns

Ik ben eens aan het kijken voor het huren van een bus (Iveco Daily met laadklep) voor Campzone, maar volgens mij is die echt behoorlijk duur geworden. Onder de ¤ 180 ben je niet snel meer klaar, niet als je "one-way-trip" van Leiden naar Kronenberg wilt (en vice versa).

Heeft er toevallig nog iemand 'n gouden tip?

• luckyjan
quote:
ardana schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 19:43:
Ik ben eens aan het kijken voor het huren van een bus (Iveco Daily met laadklep) voor Campzone, maar volgens mij is die echt behoorlijk duur geworden. Onder de ¤ 180 ben je niet snel meer klaar, niet als je "one-way-trip" van Leiden naar Kronenberg wilt (en vice versa).

Goedkoopste bus huren kan je volgens mij bij sixt. Weet alleen niet of ze met laadklep hebben.

https://www.sixt.nl/busje-huren/leiderdorp/

• ardana

ardana

DT Doktersteam

Army of undead unicorns

quote:
luckyjan schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 22:51:
[...]
Goedkoopste bus huren kan je volgens mij bij sixt. Weet alleen niet of ze met laadklep hebben.

https://www.sixt.nl/busje-huren/leiderdorp/
Nope, hebben ze niet :)

• daredevil__2000
quote:
ardana schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 19:43:

Wij huren met de groep een Europe car. Deze kan je dan bij een andere vestiging in de buurt wegbrengen. Onze huurkosten waren ¤140 van Hilversum naar CZ.

Als je daar naast rekent dat er al een auto minder mee hoeft en dat je een hoop brandstof uitspaart omdat je niet met aanhangers aan de slag hoeft dan is zo'n vrachtwagen huren in ene niet meer zo prijzig ;)

daredevil__2000 wijzigde deze reactie 14-06-2018 23:14 (3%)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

En met een busje rijdt gewoon veel relaxter dan met een aanhanger. Voorgaande jaren met een aanhanger gereden, vorig jaar had ik een Iveco Daily mee, en dat is toch wel heel veel fijner. Al was het maar omdat je met een steekwagentje alles dat ding in kan rijden in plaats van alles erin moeten tillen.
Ik hoop dat ik 'm weer kan lenen dit jaar :)

Mijn BGG-list

• ardana

ardana

DT Doktersteam

Army of undead unicorns

quote:
daredevil__2000 schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 23:09:
[...]

Wij huren met de groep een Europe car. Deze kan je dan bij een andere vestiging in de buurt wegbrengen. Onze huurkosten waren ¤140 van Hilversum naar CZ.

Als je daar naast rekent dat er al een auto minder mee hoeft en dat je een hoop brandstof uitspaart omdat je niet met aanhangers aan de slag hoeft dan is zo'n vrachtwagen huren in ene niet meer zo prijzig ;)
De verhuurprijzen van de Iveco met laadklep zijn nogal hoger geworden. Vandaar mijn vraag hier :)

• SpamLame
  • Laatst online: 06:28
quote:
ardana schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 23:32:
[...]

De verhuurprijzen van de Iveco met laadklep zijn nogal hoger geworden. Vandaar mijn vraag hier :)
Kosten delen met andere deelnemers uit Leiden e.o.?
Lijkt met name de laadlift te zijn die de kosten opdrijven, heb je deze echt nodig of is het nice to have.
Wil je de bus voor de duur dat je op CZ bent, of is het alleen voor heen/terug nodig, blijven ongeacht nog steeds stevige kosten.

Sixt lijkt niet in L'dorp te zitten, dichtsbijzijde locaties zijn Den Haag of Hoofddorp (of de site zit mij te pesten)

Verder zijn er nog
Bo-rent L'dorp (landelijk)
Huurmij (InQar) (regio leiden)

SpamLame wijzigde deze reactie 15-06-2018 08:07 (46%)

WoWs-id dionvdc_ wows numbers

Acties:
  • +1Henk 'm!

• luckyjan
quote:
ardana schreef op donderdag 14 juni 2018 @ 23:32:
[...]

Hier een Ford Transit met laadklep voor 150 euro per dag voor 400km vrij.

https://www.huurmij.nl/vo...akwagen-met-laadlift.html

of een Renault Master

https://www.huurmij.nl/vo...akwagen-met-laadlift.html

En hier voor 149 euro voor een Type FL19 - Mercedes-Benz Sprinter (3 zitpl.) met op de foto een laadklep en km vrij.
https://www.busjehuren.nl/leiden

luckyjan wijzigde deze reactie 16-06-2018 22:41 (25%)

• ardana

ardana

DT Doktersteam

Army of undead unicorns

Thnx! Klinkt goed, doorgegeven aan onze penning :)

Pagina: 1

Call of Duty: Black Ops 4 HTC U12+ dual sim LG W7 Google Pixel 3 XL OnePlus 6 Battlefield V Samsung Galaxy S9 Dual Sim Google Pixel 3

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware.Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank en Intermediair de Persgroep Online Services B.V. © 1998 - 2018 Hosting door True

*