Acties:
  • +2 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 03-09 15:36
Eerste bericht vanaf het veld is dat het veld bewaterd is en dus niet kurkdroog.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/260481067876745216/470696741663014915/IMG_20180722_225958.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheJVH
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 12:41
Gezien de hitte, ik heb zo'n Quechua Fresh & Black tent met goede ventilatie, maar met de hitte is dat denk ik nog niet genoeg. Iemand tips voor een schaduwdoek over de tent? Ik zie soms mensen met een camouflagenet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 18:20

Ardana

Moderator General Chat

Mens

luckyjan schreef op zondag 22 juli 2018 @ 23:34:
Eerste bericht vanaf het veld is dat het veld bewaterd is en dus niet kurkdroog.

[afbeelding]
Hey, volgens mij is dat onze tent? Ik kreeg gisteren om half 12 over Whatsapp het bericht dat die stond, zonder zijkanten :P

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 15-05-2024

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Zin in!!!

Koffiemachine staat klaar (Jura Impresa J9). Dat zal het belangrijkste zijn, dus wie zin heeft aan een cappuchino, espresso, ristretto, latte machiato of gewoon een goeie bak mag langs komen :P

Gezocht: netwerkbeheerder
Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 20:18

WCA

[afbeelding]
Wellicht toch kolenBBQen dan? Laten we maar hopen

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14-09 17:58

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

[afbeelding]
Een groen veld bied hoop voor BBQ's :) (en wellicht kampvuur).

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• luckyjan
Het ziet er iig behoorlijk groen uit (uit het discord channel).

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/260481067876745216/470856669744726036/IMG_20180723_093201.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Dat veld ziet er een stuk beter uit dan de grasveldjes waar ik iedere dag langsloop. Benieuwd of 't ook nog bewaterd wordt als wij erop staan met z'n allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Mooi gezicht, iedereen die zo keihard werkt voor onze lol!

Vind 't echt weer top! _/-\o_

Als je het niet aan een 6-jarige kan uitleggen, snap je er zelf ook niks van! - A. Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Altijd leuk, om je tentgenoten/vrienden aan het werk te zien :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:50

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Caravan staat weer voor de deur, bandenspanning is weer gecontroleerd. Good to go here!

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

mkleinman schreef op maandag 23 juli 2018 @ 12:33:
Caravan staat weer voor de deur, bandenspanning is weer gecontroleerd. Good to go here!
Ok, ik trap wel af :+

Ik ga naar Campzone 2018 en neem mee:
- Caravan
- Flesopener
- ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

WhizzCat schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:39:
[...]

- Caravan
- Flesopener
- ...
Pfoe..

Lege petflessen die we kunnen vullen voor water
Hele hoop tinkermeuk inclusief soldeerbout en consorten, concept lasergame bordje met arduino,

En nog veel meer troep :)

Oja en bier.

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

mkleinman schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:40:
[...]

Pfoe..

Lege petflessen die we kunnen vullen voor water
Hele hoop tinkermeuk inclusief soldeerbout en consorten, concept lasergame bordje met arduino,

En nog veel meer troep :)

Oja en bier.
tinkermeuk, check! Vergeet de accu schroefboormachine niet voor diverse zaken + de acculader ;)

* WhizzCat neemt z'n verbouwde VW T1 busje mee (ver-IoT'ed zeg maar :+ ) dus als je ergens een hippie busje door het gras ziet ploegen ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

WhizzCat schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:43:
[...]

tinkermeuk, check! Vergeet de accu schroefboormachine niet voor diverse zaken + de acculader ;)

* WhizzCat neemt z'n verbouwde VW T1 busje mee (ver-IoT'ed zeg maar :+ ) dus als je ergens een hippie busje door het gras ziet ploegen ... :P
Ik neem alleen basic tools mee :). Ik moet ook nog aan de slag in ons lanhok. Switch vervangen voor 19" variant, meer stroompunten ( voor het tinkeren en extra servertjes ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 01:05

3DDude

I void warranty's

WhizzCat schreef op maandag 23 juli 2018 @ 09:07:
Zin in!!!

Koffiemachine staat klaar (Jura Impresa J9). Dat zal het belangrijkste zijn, dus wie zin heeft aan een cappuchino, espresso, ristretto, latte machiato of gewoon een goeie bak mag langs komen :P
Check, might take you up on that offer :*)

Be nice, You Assholes :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

3DDude schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:49:
[...]

Check, might take you up on that offer :*)
Jij altijd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
WhizzCat schreef op maandag 23 juli 2018 @ 13:39:
[...]

- Caravan
- Flesopener
- ...
Een hele berg ;) Was vandaag vast begonnen met dingen bij elkaar te zoeken en in onze tuinkamer te zetten.
Koelkast, diepvries, oven, stroomkabels, ventilatoren (een hele hoop dit jaar) enz enz.
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/DpxTWF9.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/8kwsw9p.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door luckyjan op 23-07-2018 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 14-09 16:13
Ben de eerste 6 jaar van de partij geweest, wil eigenlijk weleens komen kijken hoe het er tegenwoordig aan toe gaat.
Vroeger mocht je als bezoeker geen laptop meenemen, is dat tegenwoordig nog steeds van kracht? Ivm mijn werk moet ik een laptop bij mij hebben, mocht er storing zijn; beetje overdreven om een dagkaart te kopen om enkel te komen kijken.. Via de website krijg ik daar niet echt uitsluitsel over, iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

arnoman schreef op maandag 23 juli 2018 @ 14:46:
Ben de eerste 6 jaar van de partij geweest, wil eigenlijk weleens komen kijken hoe het er tegenwoordig aan toe gaat.
Vroeger mocht je als bezoeker geen laptop meenemen, is dat tegenwoordig nog steeds van kracht? Ivm mijn werk moet ik een laptop bij mij hebben, mocht er storing zijn; beetje overdreven om een dagkaart te kopen om enkel te komen kijken.. Via de website krijg ik daar niet echt uitsluitsel over, iemand een idee?
Vroeger kreeg je 'n IP-adres toegewezen via 'n wasknijper :P

Volgens mij is er niemand meer die daarop controleert. (maar pin me er niet op vast, ik ben niet van de organisatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nlboy
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14-09 16:00

nlboy

Alles kitz?

Het lijkt er op dat het mag: https://campzone.nl/packlist/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luckyjan
Antwoord via Discord:

Deoquaza - vandaag om 18:31
doorgaans communiceren we op deze kwestie Nee, maar laat hem maar z'n laptop meenemen in een tasje ofzo. we kunnen hem verder geen tafel/stoel/plek/netwerkpunt geven dus dat zal ie sws moeten zien te fixen op cz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Dat is de paklijst voor mensen die langer blijven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
jeuh wat een veranderingen sinds uh de laatste keer dat ik er was :)
maar goed ik passeer deze ronde ook weer... sowieso game ik eigenlijk niet meer...

404 Signature not found

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• luckyjan
Live opbouwstream is in de lucht :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

SMSfreakie schreef op maandag 23 juli 2018 @ 20:13:
jeuh wat een veranderingen sinds uh de laatste keer dat ik er was :)
maar goed ik passeer deze ronde ook weer... sowieso game ik eigenlijk niet meer...
Je hoeft ook niet te gamen om naar Campzone te gaan. Ik game ook al jaren niet meer... vermaak me toch wel :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Ardana schreef op maandag 23 juli 2018 @ 22:48:
[...]

Je hoeft ook niet te gamen om naar Campzone te gaan. Ik game ook al jaren niet meer... vermaak me toch wel :)
Sowieso sinds 2005 al niet meer :D Laatste keer dat ik er was ... maar ja, je moet wat deze zomer, lol. Ik ga er meer voor het tinkeren heen en uiteraard op de 1e plaats de gezelligheid. Vermoedelijk komen we toch niet aan gamen met deze achterlijke temperaturen, nee, biertje, tent, dom ouwehoeren (en af en toe slim ouwehoeren), dikke prima!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

https://campzone.nl/2018/...shoudelijke-mededelingen/

Zoals verwacht, geen kolen-BBQ's toegestaan... dat gaat voor veel mensen een probleem zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Ardana schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 08:43:
https://campzone.nl/2018/...shoudelijke-mededelingen/

Zoals verwacht, geen kolen-BBQ's toegestaan... dat gaat voor veel mensen een probleem zijn...
Kak... nogal dus :/ :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Voor ons ook hoor... gas-bbq's zijn zoveel duurder en lastiger te vervoeren...

Ik zie wel de mogelijkheid tot gouden handel: gas-bbq kopen en die tijdens Campzone verhuren :P

[ Voor 38% gewijzigd door Ardana op 24-07-2018 09:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Hoop dat er niet ineens als nog een bakkes water komt... De grond neemt 't nu niet meer op.... En dan heb je voor je het weet een meertje

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Het is dat ik geen ruimte meer heb in de aanhanger, gas BBQ was wel een uitkomst geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
de plaatselijke slager verhuurt ze vast wel als je er een vlees pakket bij koopt :-P

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

SMSfreakie schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 14:31:
de plaatselijke slager verhuurt ze vast wel als je er een vlees pakket bij koopt :-P
"Hoi slager, ik wil graag 100 gas bbq's huren" :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 14-09 17:03

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Als wij klaar zijn met BBQ'en willen we vast wel voor een schappelijke prijs je wat tijd geven om wat te komen verwarmen op onze (gas)BBQ hoor :P

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fustje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 19:13

Fustje

Koel bewaren

WhizzCat schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 15:12:
[...]

"Hoi slager, ik wil graag 100 gas bbq's huren" :D
Ik heb meerdere keren ervaren (doch niet zelf georganiseerd) als je voor een groep van bijvoorbeeld 10+ personen vlees komt halen, je soms gratis of tegen geringe vergoeding een paar grote BBQ's kunt meekrijgen, mits tijdig gereserveerd. :)

Na openen beperkt houdbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Savages
  • Laatst online: 30-08 11:33
Floks schreef op woensdag 13 juni 2018 @ 16:40:
Ik heb een stoel gehuurd, kan het meisje ook nog mee :D
Floks, een meisje!? 8)7
Quindor schreef op dinsdag 3 juli 2018 @ 22:42:
[...]

Hoewel de gemiddelde leeftijd inderdaad zo rond de 30 zal liggen zijn er eigenlijk gewoon veel leeftijdsgroepen aanwezig, zelf ben ik 39 bijvoorbeeld. :)
Ouwe lul! >:)

Wallylan is er ook weer bij! Zin in... aftellen geblazen. 8)

| Unox = The Worst Operating System | How can you respect a computer controlled by a mouse? | Wie het laatst lacht, is het langzaamst van begrip. |

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Hier vanmiddag in de hitte nog aan het klussen geweest in de caravan. De oude 8 poort switch vervangen voor een 19" rackmount variant die ik nog had liggen.

Afbeeldingslocatie: http://www.familie-kleinman.nl/lanhok/wp-content/uploads/2018/07/WhatsApp-Image-2018-07-24-at-15.20.40.jpeg

Ook nog twee monitorsteunen gemaakt voor wat meer ruimte op mijn bureau in de caravan.

Donderdag nog ff de patchkabels in de caravan aanpakken, eentje is gesneuveld vandaag en dan gaan we inpakken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Hier ook druk bezig met inpakken. N-Ix komt straks helpen de boel naar beneden te sjouwen O+ en dan morgen de laatste restjes :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
mehe ik pak ook de caravan in.. alleen voor een andere bestemming :D

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Zit me te realiseren dat ik exact op het heetste moment m'n tent moet gaan opzetten; donderdagmiddag... * Ardana slaat maar wat extra water in...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ardana schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 21:40:
Zit me te realiseren dat ik exact op het heetste moment m'n tent moet gaan opzetten; donderdagmiddag... * Ardana slaat maar wat extra water in...
Je kunt toch ook vast je plekje "claimen" en dan eerst rustig een biertje o.i.d. pakken tot het avond is en dus 3 graden koeler :X ? Hebben wij zo vaak zo gedaan op Lowlands ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

toolkist schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 22:45:
[...]

Je kunt toch ook vast je plekje "claimen" en dan eerst rustig een biertje o.i.d. pakken tot het avond is en dus 3 graden koeler :X ? Hebben wij zo vaak zo gedaan op Lowlands ;)
Mja, wellicht. Punt is wel dat ik om 12 uur (direct na opening dus) dienst heb én dat de auto ook weer voor 12 uur 's middags van het terrein af moet zijn. Dus íets eerder klaar zijn is wel fijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Ja, dat is altijd wel even een logistieke uitdaging, gedoe. Vooral nu het idd zo warm wordt. Wat dat betreft ben ik blij dat ik wat later op de avond arriveer, maar toch ...

Gelukkig krijg ik nog een Tweakers bier pul :D Dus dat maakt een hoop goed :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ItMeAedri
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 18:39
Hoe is het nu geregeld met de midweek tickets? Op de website staat van ma 12:00 t/m vr 12:00, maar in de TS staat ma 10:00 t/m vr 20:00. Wil gerust eerder aankomen, maar zou het zonde vinden om buiten te moeten wachten omdat ik toch pas rond 12:00 naar binnen mag :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
ItMeAedri schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 09:25:
Hoe is het nu geregeld met de midweek tickets? Op de website staat van ma 12:00 t/m vr 12:00, maar in de TS staat ma 10:00 t/m vr 20:00. Wil gerust eerder aankomen, maar zou het zonde vinden om buiten te moeten wachten omdat ik toch pas rond 12:00 naar binnen mag :P
De TS is voor een gedeelte overgenomen van andere jaren dus wat op de website staat klopt neem ik aan. Ik pas de TS aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CaDje
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 21:58

CaDje

Framedrops for life

Voor zover ik weet is 12.00 altijd de aankomst / oprot tijd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haribo112
  • Registratie: Augustus 2010
  • Niet online
Oké jongens, wie is er over de kabel van de livestream gereden met z'n truck? Gaat zomaar offline

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Ik zie op de Buildcam een heleboel dixi's, we moeten toch niet 11 dagen lang op toiletten die niet Doorspoelen met dit weer he

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 18:58
GreNade schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 12:52:
Ik zie op de Buildcam een heleboel dixi's, we moeten toch niet 11 dagen lang op toiletten die niet Doorspoelen met dit weer he
Daar zou ik niet van uit gaan... Een toiletwagen huren is niet goedkoop dus kan mij voorstellen dat het voor de opbouw efficienter is om een paar dixies neer te zetten.
Overigens, de stream staat bij mij afgelopen nacht uit te spelen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twan V
  • Laatst online: 09-09 16:07

Twan V

...en er stralend uitzien

TERW_DAN schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 13:25:
Het is dat ik geen ruimte meer heb in de aanhanger, gas BBQ was wel een uitkomst geweest.
* kuch *
https://www.barbecue.nl/

Die weten Campzone prima te vinden, is onze ervaring :)

Blaat het niet dan schaadt het niet...
Reflex Discoshow - Het beste wat je bruiloft kan overkomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Hennie-M schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:33:
[...]

Daar zou ik niet van uit gaan... Een toiletwagen huren is niet goedkoop dus kan mij voorstellen dat het voor de opbouw efficienter is om een paar dixies neer te zetten.
Overigens, de stream staat bij mij afgelopen nacht uit te spelen....
Net vernomen dat de dixies voor de netwerkswitches zijn 👌

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

GreNade schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:40:
[...]

Fijn, onze enige switch die in een soortgelijk ding staat geeft op dit moment 46 graden chassis temperatuur aan ... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
WhizzCat schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:42:
[...]

Fijn, onze enige switch die in een soortgelijk ding staat geeft op dit moment 46 graden chassis temperatuur aan ... :P
Denk dat ze er een airco bijzetten misschien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hennie-M
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14-09 18:58
GreNade schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:40:
[...]

Mooi, ik zie nu ook op de YouTube stream dat de wc wagens helemaal rechts staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

WhizzCat schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 13:42:
[...]

offtopic:
Een switch met tempsensor? :? :o

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toolkist
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Ardana schreef op dinsdag 24 juli 2018 @ 23:18:
[...]

Mja, wellicht. Punt is wel dat ik om 12 uur (direct na opening dus) dienst heb én dat de auto ook weer voor 12 uur 's middags van het terrein af moet zijn. Dus íets eerder klaar zijn is wel fijn
In dat geval, neem een sixpack ijskoud bier mee. Geheid dat je iemand daarmee zo gek krijgt dat ie je tent voor je opzet >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

toolkist schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 16:11:
[...]

In dat geval, neem een sixpack ijskoud bier mee. Geheid dat je iemand daarmee zo gek krijgt dat ie je tent voor je opzet >:)
Jij misschien, maar de rest is druk bezig, cq afgepeigerd :P

Daarnaast verwacht ik dat ik dat bier daar niet koud ga krijgen na een uur in een hete volle auto, plus dat ze daar zelf echt wel genoeg koud bier hebben :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 12-09 06:12
Misschien ga ik toch wel al donderdagavond rijden.

Krijg er steeds meer zin in

Floksor

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Raven schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 15:52:
[...]

offtopic:
Een switch met tempsensor? :? :o
Ja, HP ProCurve. Is enterprise spul, vandaar ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Ik heb medelijden met de opbouwcrew morgen. Morgen worden temperaturen van 35 graden en hoger voorspelt.

Hopelijk krijgen we vrijdagochtend op de opbouwnacht alles op zijn plek, want vrijdag doen we ook helemaal niets met nog hogere temperaturen.

Ik ben net begonnen met inpakken van de caravan, zelfs nu nog is het eigenlijk te warm om in te pakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chiron
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:18

Chiron

Moderator Discord
haha dejavu aan 2006 toen ik met 36 graden in de tentbouwcrew zat... toen ging er per half uur een liter water in en een liter over mn hoofd :+ op t heetst van de dag maar even gepauzeerd, na de berichten dat er toen bij de Nijmeegse vierdaagse doden waren gevallen van de hitte :X

Respect voor iedereen die daar nu zit in de loeihitte om deze editie weer mogelijk te maken!

"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

En ja hoor, ook dit jaar weer een lekke band :(

Nu was 't vorig jaar de bus, nu is het van 't steekwagentje. Iets minder erg, maar toch reteirritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 3DDude

3DDude

I void warranty's

WhizzCat schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 07:52:
Ja, dat is altijd wel even een logistieke uitdaging, gedoe. Vooral nu het idd zo warm wordt. Wat dat betreft ben ik blij dat ik wat later op de avond arriveer, maar toch ...

Gelukkig krijg ik nog een Tweakers bier pul :D Dus dat maakt een hoop goed :P
Ik weet van niks O-)
Gratis ticket als goed is gefixt (naja voor wat bier) *check*

Ik ben er de eerste zaterdag _/-\o_

Airco van de wagen is ook weer operationeel :)

[ Voor 16% gewijzigd door 3DDude op 25-07-2018 23:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

3DDude schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 23:30:
[...]
@McGryphon ook als het goed is :) Misschien zaterdag een mini-Tweakers-meet op Campzone houden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude

3DDude

I void warranty's

Ik vind het best, ga op bezoek bij WhizzCat, hij heeft goede koffie :D
en nog wat bij oude bekenden en de rabobank gasten :).

Genoeg te doen dus ^_^.

*neemt zwembroek mee, check*

[ Voor 9% gewijzigd door 3DDude op 26-07-2018 10:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• w4rguy
  • Laatst online: 20-05 12:23

w4rguy

Team Manager NAB Racing

Voor wie het ook zó verschrikkelijk warm heeft en niet de hele dag in een oververhitte tent wil zitten:

Om de hoek zit een meertje, Recreatieplas 'De Schatberg'. Geen blauwalg, lekker verkoeling! Ik weet wel waar ik overdag te vinden ben.

All-Round nerd | iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Zo, tent staat, moet alleen nog ingericht worden, maar dat ga ik echt niet met die hitte doen. Denk dat ik al anderhalve liter water weggewerkt heb, zo niet 2.

Lam zit er iig super-chill bij: groot overdekt terras, dus schaduw en windje. Ik zeg, dikke prima!

Om 20.00 uur breefing en om 00:00 dienst tot 05:00 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Iedereen veel plezier en succes met deze hitte. Morgen wordt het ook nog warm, zaterdag koelt het gelukkig wat af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Ardana schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 08:24:
[...]

@McGryphon ook als het goed is :) Misschien zaterdag een mini-Tweakers-meet op Campzone houden?
Nee! Daar gaat onze rust!. Gelukkig is er geen kampvuur en staan er geen schuttingen in de buurt.... ;)

Tweakers minimeet.. altijd leuk :)

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Openingsnacht zit erop, mijn eerste dienst ook. Ben nog klaar wakker, en naast mij ligt er uiteraard iemand te snurken :P En het is alweer licht buiten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Trustuh dan maar?? Tot vanmiddag! Zo de auto volladen, de kar ophalen en naar CZ rijden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 18:51

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Ardana schreef op donderdag 26 juli 2018 @ 08:24:
[...]

Ik weet dat McG niet al te lang is, maar dit gaat wel een beetje ver, niet? :+

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Creepy schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 08:18:
Trustuh dan maar?? Tot vanmiddag! Zo de auto volladen, de kar ophalen en naar CZ rijden...
Al weer een half uur wakker... :X. Warm in de tent, een opvlieger en een volle blaas is geen goede combinatie. 2,5 uur geslapen, en vandaag genoeg te doen; ik ga spaghetti carbinara maken voor 20 man :P Maar dan moet eerst de keuken ingericht worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

3DDude schreef op woensdag 25 juli 2018 @ 23:30:
[...]

Ik weet van niks O-)
Gratis ticket als goed is gefixt (naja voor wat bier) *check*

Airco van de wagen is ook weer operationeel :)
Check! Laat maar weten wanneer je er bent, dan stuur ik je wel naar ons, wij zitten echt op kruipafstand van de ingang :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

WhizzCat schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 09:57:
[...]

Check! Laat maar weten wanneer je er bent, dan stuur ik je wel naar ons, wij zitten echt op kruipafstand van de ingang :P
Nietes, dat zit ik :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Ok, wij zitten iets minder kruiperig, maar schuin achter jullie iig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Ardana schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 09:10:
[...]

Al weer een half uur wakker... :X. Warm in de tent, een opvlieger en een volle blaas is geen goede combinatie. 2,5 uur geslapen, en vandaag genoeg te doen; ik ga spaghetti carbinara maken voor 20 man :P Maar dan moet eerst de keuken ingericht worden...
Ik heb niet veel meer geslapen, maar dan bij een vriendin die op vakantie is, ff planten doen enzo.
Pas vanmorgen rond 6/7 uur was het afgekoeld, toen ging de wekker.

#zombiemode

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
En er is nog niks gesmolten?

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Niet gesmolten, maar wel 1x monitor gesneuveld :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
hitte of vervoer ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Transport, helaas. Tis niet anders, was toch toe aan een nieuwe :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
WhizzCat schreef op vrijdag 27 juli 2018 @ 13:28:
[...]

Transport, helaas. Tis niet anders, was toch toe aan een nieuwe :D
verkapte "expres laten vallen" opmerking :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quindor
  • Laatst online: 01-09 18:46

Quindor

Switching the universe....

Voor de mensen die nog een beetje mee willen genieten: YouTube: CampZone 2018 - Live Stream (opbouw + event)

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Niet online
Haha, er wordt niks opgebouwd.

Zie alleen maar tweakers die chillen in het water :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
ja ik ben ook een keer wakker :)

Heerlijk geslapen

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ik ben blij dat 't een beetje is afgekoeld. Nu nog maar 27 graden hier, en het voelt heerlijk verkoelend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Dat we dat nog eens kunnen zeggen ja. Heerlijk verkoelend die 27 graden.....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fustje
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 13-09 19:13

Fustje

Koel bewaren

Iedereen onwijs veel plezier! Misschien kom ik volgend jaar eens kijken :)

Na openen beperkt houdbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

Zoooooooo, zijn we weer... wat ben ik f-ing blij met mijn koffieautomaat O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

WhizzCat schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 11:00:
QFT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MueR
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:31

MueR

Admin Tweakers Discord

is niet lief

Anyone who gets in between me and my morning coffee should be insecure.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3DDude

3DDude

I void warranty's

WhizzCat schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 11:00:
Waar is dat vanaf de Rabo gezien 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

3DDude schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 13:22:
[...]

Waar is dat vanaf de Rabo gezien 😁
Als je door de poort binnenkomt, eigenlijk direct linksom achter de rij tenten langs en dan tegenover de toren van Thor :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Floks
komt tweakers nog langs? zie niks op de frontpage?!

Floksor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luckyjan
Floks schreef op zaterdag 28 juli 2018 @ 15:55:
komt tweakers nog langs? zie niks op de frontpage?!
Hadden ze gisteren moeten doen met die bloedmaan uuuh bloedhitte bedoel ik :P Had je wat unieke beelden kunnen maken. Wij hebben iig voor het eerst de computers uitgezet gisteren want die begonnen raar te doen ;)

De bloedmaan vanaf Campzone.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/uQ0ImmG.jpg

Met nightshot want in het echt kon je hem amper zien.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/qO6vBPi.jpg

[ Voor 10% gewijzigd door luckyjan op 28-07-2018 16:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SMSfreakie
  • Niet online
Lekker 16 graden nu in tuinesia.

Lekker de BBQ er bij aan :7

404 Signature not found

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

In elk geval de eerste "normale" nacht. Afgelopen nacht is de temperatuur ruim boven de 20 graden gebleven. Temperatuur is buiten intussen gezakt naar 14.7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhizzCat

WhizzCat

www.lichtsignaal.nl

mkleinman schreef op zondag 29 juli 2018 @ 00:56:
In elk geval de eerste "normale" nacht. Afgelopen nacht is de temperatuur ruim boven de 20 graden gebleven. Temperatuur is buiten intussen gezakt naar 14.7.
Ja idd, stukken beter zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
mensen ga naar bed, kom om 6 uur uit mijn slaaptent zit er gewoon nog 10 man te zuipen in je tent......

Floksor

Pagina: 1 2 3 Laatste