Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Het grote Campzone 2017-topic!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JhmNlp5SOxZwUPBDSvHyGW3V/full.png

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/kJ8yPs3yLV9iFsaZvM9aYAZt/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Oc3bXYMc23NKprYf1Qtb0lt3/thumb.jpgAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tAkeFRhVfxkKc3e6mhlv3mOX/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/8miVKpj6qx7sdJiABeVOyoJ4/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/Oj8Cbn6RHWFhItxPLXGm1JiE/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/5kXTDFk29ZE4c6Ew3Xtc6q4G/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JNSoZttcLRiQPZv7j3l1A8cK/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/mbZSEAqYRDmsd6UkOqO6ERdr/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/pJP7Oyq9tVQQ1PfneQAWzqn2/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/fSrBVD5WAa9GsqzMG4mLeaX9/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/liSD3Ye8mrWBHKChzTA01gIJ/thumb.jpg Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/wrkAVTzGCe2PJOOydcezaEmo/thumb.jpg
Wat is Campzone?
Campzone is de grootste outdoor gamingvakantie ter wereld. Het is dus niet zomaar een lanparty, maar een uit-de-kluiten gewassen lanparty die maar liefst 11 dagen duurt. Je kan het zien als een grote camping met mensen die geïnteresseerd zijn in computers en games. Campzone is voorzien van een snelle internetverbinding en is het lokale netwerk uitgerust met glasvezel en core routers.

Je huurt een legertent, je komt in de caravan, je neemt een keet mee of je bouwt ter plekke met pallets en panelen een eigen residentie en je kan je eigen mancave/womancave opbouwen, je kan het niet gek genoeg bedenken en het kan bijna allemaal op Campzone.

Naat gaming is ook socializing een belangrijk onderdeel van Campzone. Zowat elke dag wordt er een activiteit op het middenveld georganiseerd, waar je zowel in teamverband als individueel aan kan meedoen voor prijzen. Daarnaast is er om de avond een kampvuur, dus na een feest in de maintent kan je meteen onderuitgezakt genieten van frituur en bier bij het vuur :Y)

Campzone is niet meer te vinden in Oirschot, maar verhuist naar het Limburgse Kronenberg (de locatie op Google Maps); ongeveer 30 minuten autorijden vanaf de oude locatie en vlak boven attractiepark Toverland. Komende editie is van 11 tot en met 21 augustus 2017. Meer informatie is te vinden op Campzone.nl.

Campzone in het kort
Wat: Campzone is de grootste outdoor gaming vakantie ter wereld. Het is een uniek evenement waar mensen kamperen op een groot veld. Als extra toevoeging aan de gebruikelijke campingspullen, brengen deelnemers hun gaming spullen mee. Iedere tent en iedere caravan bevat vaak meerdere computers, laptops en/of gameconsoles en ieder systeem is aan elkaar gekoppeld via het allersnelste local area netwerk dat mogelijk is.
Wie: Oud of jong, geïnteresseerd in gaming en computer stuff of niet, op Campzone is iedereen van harte welkom.
Waar: Kronenberg, Limburg.
Wanneer: 11 t/m 21 augustus 2017. Voor deelnemers is het 24 uur per dag open, bezoekers zijn van tien uur 's ochtends tot tien uur 's avonds welkom.
Toegangsprijzen
Hoewel Campzone 11 dagen duurt, kan je er ook voor kiezen om een weekend, een midweek, het eerste weekend+midweek of een dag te komen. De verschillende toegangskaartjes en prijzen zijn via de webshop verkrijgbaar. In het kort zijn die volgt:
  • 1-dag, geldig van 12 uur tot 12 uur de volgende dag;
  • Weekend, vrijdag 12 uur tot maandag 12 uur;
  • Midweek, maandag 10 uur tot vrijdag 20 uur;
  • Full-event, 11 dagen.
Wil je alleen de sfeer van Campzone proeven en zien wat er allemaal te doen is op het terrein, dan kan je ook bezoek komen via een bezoekerspas. Een bezoekerspas is alleen te koop tijdens het evenement. Je betaalt bij aankomst 40 euro aan de kassa. Bij vertrek voor 22.00 uur dezelfde dag wordt er 30 euro terugbetaald.
Het terrein
Campzone is verhuist naar Kronenberg op een veld dat iets groter is dan die in Oirschot. Kronenberg ligt in de gemeente Horst aan de Maas in het noorden van Limburg, tussen Eindhoven en Venlo. Per auto is het terrein goed bereikbaar. Het adres is het kruispunt van “Peelstraat” en “Schorfvenweg”. Het dichtstbijzijnde echte adres is:

Schorfvenweg 1
5976 PJ Kronenberg
The Netherlands

Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/2Ll1WODTbJUmmYFq9Oyt1FkK/full.jpg

De veldindeling
Gezien Campzone op een nieuw veld wordt gehouden, wordt er ook een nieuwe veldindeling van het terrein gemaakt. De niewe indeling wordt nog bekendgemaakt.
Gaming op Campzone
Elk jaar worden er op Campzone een flink aantal game-competities gehouden. Zowel online als offline kan je strijden om leuke hardware en software. Je kan in je eentje meedoen of in teamverband. Niet alle compo's zijn voor komende editie al bekend, maar je kan er wel vanuit gaan dat er compo's worden georganiseerd voor Counter-Strike: GO, Hearthstone, Rocket League, Speedrunners, Overwatch, League of Legends, Mario Kart 8, Playerunknown's Battlegrounds en zelfs UT Classic.

Echter blijft het niet bij pc-games: dagelijks kan je ook je helemaal uitleven op een aantal activiteiten. Een van de druksbezochte is het geroemde Bingo, waar je een kaart met 25 verschillende getallen krijgt en die moet zien vol te krijgen. Verder is er nog zeepvoetbal waarbij je met je team tegen een andere team mag gaan voetballen op een zeepveld. Ergens op een avond kan je met je tent ook nog meedoen met het moordspel Levend Cleudo, waar je een moord moet oplossen met behulp van hints die je kan verdienen door bij de Field Admins de opdracht met succes af te ronden.
Campzone FAQ
Lees de uitgebreide FAQ op de officiële site. Daar staat ongeveer alles in wat in principe ook in deze post had gekunt, maar van één klik worden jullie niet minder ;) : Campzone FAQ
Links
Campzone officiele site
Verslag over Tweakers @ Campzone 2006
Het Campzone 2006 topic
Het Campzone 2007 topic
Het campzone 2008 Topic!
Het Grote Campzone 2009 topic
Het grote Campzone 2014-topic
Het grote Campzone 2015-topic
Het grote Campzone 2016-topic
See you @ Campzone 2017! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Ik heb er weer zin in :)
Het nieuwe veld beviel me erg goed vorig jaar, lekker veel ruimte, en na een regenbui ook zo weer droog. Ik hoop alleen dit jaar iets dichter bij 't mainveld te staan, vorig jaar stonden we helemaal achterin, dat was wel wat ver lopen de hele tijd (en toch heb ik dan ergens het idee dat je wat gezelligheid mist).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BarthezZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online

BarthezZ

anti voetbal en slechte djs!

Campzone <3 Wobin O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jancob
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 26-05-2024
Ik heb er weer zin in dit jaar.
Dit jaar waarschijnlijk ook voor de eerste keer naar de nachtopening :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lasharor
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 15:00

lasharor

7 december 2004

Is er ook dit jaar weer een drone race parcour?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

De nachtopening lijkt me op zich ook nog wel eens gaaf om bij te zijn. Maar dan wel als ik de camper mee kan nemen. Gewoon neerplempen en slapen wanneer ik wil. Geen zin om in 't donker de tent op te zetten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:17

WCA

Ik ben er bij!

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jancob
TERW_DAN schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:32:
De nachtopening lijkt me op zich ook nog wel eens gaaf om bij te zijn. Maar dan wel als ik de camper mee kan nemen. Gewoon neerplempen en slapen wanneer ik wil. Geen zin om in 't donker de tent op te zetten :P
Wij hebben toch huurtenten dus die hoeven we niet op te zetten. Het enigste wat we moeten doen om te slapen is de veldbedden halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:33

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Campzone O+

Dit jaar ben ik lid van het EHBO-team, dus ik hoop dat iedereen zich gedraagd :P

Investeer in een nieuwe vorm van anti-conceptie: Choice!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ardana schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:27:
Dit jaar ben ik lid van het EHBO-team, dus ik hoop dat iedereen zich gedraagd :P
Omdat je 't zo lief vraagt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 24-05 13:43
TERW_DAN schreef op dinsdag 4 juli 2017 @ 15:32:
Ja de opening is altijd apart. Je hoeft niet bang te zijn in het donker niks te zien want er is veel licht op het veld. Vroeger was het dan degene die het eerst binnen kwam de beste plaats kon kiezen. Tegenwoordig bepalen de Field Admins dat dus daarvoor hoef je het niet meer te doen (en er is plaats genoeg in Kronenberg ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 10:26
Ik kom waarschijnlijk wel een middag/avond kijken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Zo, tijd begint langzaam richting CampZone te gaan. Laatste afspraken gemaakt over wie wat mee neemt, volgende week maandag gaat Osi met mijn tent naar Campzone (opbouw), dinsdag komt een vriendin haar tent bij mij dumpen en woensdagochtend ga ik zelf naar Campzone :)

Zin in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-05 16:22

Phreak

KTM SuperDuke

Is er al bekend of en wanneer er een opbouw cam online gaat komen?
Wil stiekem meekijken naar de opbouw, ben nog niet op de nieuwe locatie in Limburg geweest ;)

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Phreak schreef op dinsdag 1 augustus 2017 @ 10:13:
Is er al bekend of en wanneer er een opbouw cam online gaat komen?
Wil stiekem meekijken naar de opbouw, ben nog niet op de nieuwe locatie in Limburg geweest ;)
Je kunt nog kijken hoe het er vorig jaar uitzag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:58

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

Hier zijn de eerste aanhangers ook weer door het land aan het rijden om alles straks snel in 1 dag op campzone te krijgen.
Mijn garage en tuin liggen dus alweer VOL omdat ik vergeleken met de rest dichtbij woon.

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jancob
Ik moet voor die aanhanger die ik meeneem eerst nog 2 uren rijden om hem op te halen :'D.
Alsnog goedkoper dan er 1 te huren.
Dus dat word mooi vanuit Friesland naar Limburg rijden met een aanhanger xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:28
Ik ga voor campzone denk ik ook zeker zo'n 1500 km maken, maar dat komt vooral doordat ik mijn hond naar mijn moeder breng... In Friesland, vanuit zuidelijk zuid Limburg ;)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Dan heb ik 't nog makkelijk met enkel even van Wijchen naar Breda rijden om de bus op te halen zodat ik niet met een aanhanger hoef te rijden :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Wij huren al jaren een schaftwagen bij het zelfde bedrijf in Oirschot. Het bedrijf is altijd gesloten tijdens de bouwvak en normaal moeten we 'm van te voren ophalen en zelf ergens stallen voordat Campzone begint.
Dit jaar kan de verhuurder via zijn telefoon de poort voor ons open en dicht doen. Hij zit dan in Zweden.
Dus dat wordt spannend volgende week donderdag of de poort ook idd open gaat 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mkleinman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 13:18

mkleinman

8kWp, WPB, ELGA 6

Het lanhok is dit jaar ook weer van de partij. Gaan dit jaar weer bij de badjassen staan. Nog exact een week en dan staan wij weer in de wachtrij :)

Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Finraziel schreef op donderdag 3 augustus 2017 @ 14:45:
Ik ga voor campzone denk ik ook zeker zo'n 1500 km maken, maar dat komt vooral doordat ik mijn hond naar mijn moeder breng... In Friesland, vanuit zuidelijk zuid Limburg ;)
Waarom neem je hem niet mee naar Campzone?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• luckyjan
Leuke achtergrond info over Campzone (filmpje van 1 jaar geleden).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Finraziel
Ardana schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 00:45:
[...]

Waarom neem je hem niet mee naar Campzone?
Ik dacht eigenlijk dat dat niet mocht, maar zie in de regels nu dat het wel mag. De verwoording is wel apart, alsof er vroeger een 'niet' tussen stond :P

Maar het lijkt me sowieso niet echt fijn, ik heb een Schotse Collie en het kan erg warm worden op campzone, dat is niks voor hem. Ook moet je hem buiten het terrein uitlaten, dan moet ik hem constant in de gaten gaan houden want ja, voor een hond sta je daar 24/7 op een heel groot toilet :+
Daarbij ben ik FA dit jaar wat het ook lastiger maakt om de hond in de gaten te houden aangezien je op elk moment weg geroepen kan worden.

Maar mijn moeder woont op een oud boerderijtje tussen de weilanden, dat is geweldig voor mijn hond dus hij heeft ook echt vakantie daar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Finraziel schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 06:57:
[...]

Ik dacht eigenlijk dat dat niet mocht, maar zie in de regels nu dat het wel mag. De verwoording is wel apart, alsof er vroeger een 'niet' tussen stond :P

Maar het lijkt me sowieso niet echt fijn, ik heb een Schotse Collie en het kan erg warm worden op campzone, dat is niks voor hem. Ook moet je hem buiten het terrein uitlaten, dan moet ik hem constant in de gaten gaan houden want ja, voor een hond sta je daar 24/7 op een heel groot toilet :+
Daarbij ben ik FA dit jaar wat het ook lastiger maakt om de hond in de gaten te houden aangezien je op elk moment weg geroepen kan worden.

Maar mijn moeder woont op een oud boerderijtje tussen de weilanden, dat is geweldig voor mijn hond dus hij heeft ook echt vakantie daar :)
Niet gezien dat er vorig jaar (of het jaar ervoor, kan ook) meerdere honden (naja, hondjes) waren? Ik vind het altijd wel grappig. Maar idd, je moet hem wel goed in de gaten houden en opgevoed hebben, ik snap dat gras=gras voor zo'n beessie lastig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

Zelfs katten gezien voorgaande jaren, alhoewel ik dat wel sneu vond met al die bonkende muziek.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phreak
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 30-05 16:22

Phreak

KTM SuperDuke

Gisteren het luchtbed maar even opgepompt en in de woonkamer neergezet.
Als hij vanavond nog vol is, dan kan hij weer mee :P

Dit weekend de kampeerspullen bij elkaar zoeken, dan heb ik aankomende week nog tijd om missende zaken te kopen.
Het aftellen is begonnen, nog 7 dagen. :)

Noobmeter WoT: Froekie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
GreNade schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:25:
Zelfs katten gezien voorgaande jaren, alhoewel ik dat wel sneu vond met al die bonkende muziek.
Idd dat leek mij ook geen goed idee. Die mensen stonden voor ons. Niet echt een omgeving voor een kat :/

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/FtnUvHj.jpg

Onze Teckel komt meestal een middagje op bezoek.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/nfYVM0D.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door luckyjan op 04-08-2017 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA

WCA

luckyjan schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:29:
[...]

Idd dat leek mij ook geen goed idee. Die mensen stonden voor ons. Niet echt een omgeving voor een kat :/

[afbeelding]

[afbeelding]
Haha, honden kunnen daar gelukkig beter tegen. Kunnen ook iets vrijer zijn en af en toe het terrein af.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Ardana schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 10:21:
[...]

Niet gezien dat er vorig jaar (of het jaar ervoor, kan ook) meerdere honden (naja, hondjes) waren? Ik vind het altijd wel grappig. Maar idd, je moet hem wel goed in de gaten houden en opgevoed hebben, ik snap dat gras=gras voor zo'n beessie lastig is.
Vorig jaar was ik er niet bij... Eerdere keren ook wel eens gezien, maar ik meen dat het toen eigenlijk niet mocht maar dat sommige mensen het of met de org geregeld hadden, of gewoon toch meegenomen hadden en er op gegokt hadden dat ze er niet afgeschopt zouden worden.
Maar goed dat was dus ook niet mijn belangrijkste reden, belangrijkste is dat ik denk dat de hond het gewoon niet echt naar zijn zin zou hebben daar, en dat ik op het moment dat ik zit te gamen gewoon ook helemaal af wil kunnen schakelen en van mezelf weet dat ik dat niet kan omdat ik hem steeds in de gaten hou om te zien dat hij niet de tent uit loopt (ook al luistert hij heel goed en kan ik hem zeggen dat het niet mag en doet hij het dan ook niet).
Maar ik heb geregeld dat ik hem straks al weg breng, dus nog even 650 km vreten straks en dan morgen beginnen aan alles voorbereiden en dinsdag naar het CZ terein :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abom
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23-05 23:11
Afgelopen weekend een rondje gefietst en even langs het campzone terrein gefietst...Stond vol met een of ander equesterian event...
Aangezien het voor mij dit jaar op fietsafstand is, kom ik waarschijnlijk wel een dagje kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Abom schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 08:21:
Afgelopen weekend een rondje gefietst en even langs het campzone terrein gefietst...Stond vol met een of ander equesterian event...
Aangezien het voor mij dit jaar op fietsafstand is, kom ik waarschijnlijk wel een dagje kijken.
Dat is ook de reden dat Campzone dit jaar wat later is (omdat er al een event was geboekt). Het paardengedoe vlakbij is ook huge (en daar komt het internet ook vandaan begreep ik). http://www.peelbergen.eu/

Dit zal het event wel zijn geweest http://www.paardensportsevenum.nl/

[ Voor 17% gewijzigd door luckyjan op 07-08-2017 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 00:15

Aapje

Opel-beun
Eerste deel van de heen/weer rij acties heb ik alweer gehad in elk geval :)

Nog effe wat gasflessen, gasstelletjes en we kunnen de boel inpakken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MArFQtNdTnPPi72J8QVcVfur/full.jpg

@hierboven, dus dat opel meet gebeuren is na ons? Dat is wel prettig ivm. de bierdopjes :P

[ Voor 16% gewijzigd door Aapje op 07-08-2017 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Aapje schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:41:

@hierboven, dus dat opel meet gebeuren is na ons? Dat is wel prettig ivm. de bierdopjes :P
Ja eind augustus https://opel-forum.nl/evenementen/sevenum-2017/
Nu moeten we uitkijken voor paardendrollen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje

Aapje

Opel-beun
luckyjan schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:45:
[...]

Ja eind augustus https://opel-forum.nl/evenementen/sevenum-2017/
Nu moeten we uitkijken voor paardendrollen :P
Je zou zeggen dat ik dat moet weten als Opel gek.... :P Maar nee, ik blijf niet op 't terrein :D haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Aapje schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:41:

Nog effe wat gasflessen, gasstelletjes en we kunnen de boel inpakken.

[afbeelding]

WTF? Mag dat kleine auto'tje die caravan trekken? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Neo_TGP
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 21-05 22:01
Ik ben er in ieder geval de openingsnacht weer bij, die heb ik nog nooit gemist, dus dat gaat dit jaar ook niet gebeuren :).

Verder ga ik alleen de zaterdagen dit jaar, de vrije dagen zijn opgegaan aan andere activiteiten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ardana schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:50:
[...]

WTF? Mag dat kleine auto'tje die caravan trekken? :o
Die caravan ziet er niet uit alsof die heel zwaar is, dus in dat opzicht mag 't misschien wel. Of het prettig rijdt... ik weet 't niet.

2 jaar terug met m'n antieke Golfje ook naar CampZone gereden met aanhanger, dat was niet bepaald prettig :P

Dit jaar kom ik met een 'iets' grotere auto :D

[ Voor 5% gewijzigd door TERW_DAN op 07-08-2017 09:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Wij vorig jaar met onze bouwkeet en een audi ervoor. Normaal was het altijd van Oirschot naar Oirschot (paar km) met een tractor maar nu van Oirschot naar Kronenberg over de snelweg. Heel de bouwkeet vol met spullen en boven de 75 km per uur begon de boel te slingeren. Dat was ook geen prettige ervaring. Dit jaar hebben we een busje geregeld, kijken of dat beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

TERW_DAN schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 09:52:
[...]

Die caravan ziet er niet uit alsof die heel zwaar is, dus in dat opzicht mag 't misschien wel. Of het prettig rijdt... ik weet 't niet.

2 jaar terug met m'n antieke Golfje ook naar CampZone gereden met aanhanger, dat was niet bepaald prettig :P

Dit jaar kom ik met een 'iets' grotere auto :D
Heel zwaar is relatief: zijn auto mag max. 600 kg trekken, en dat is incl. alles wat aan baggage ín de caravan komt te liggen. Ik denk dat je al heel snel boven dat gewicht zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aapje

Aapje

Opel-beun
Oh de auto mag 800kg trekken, alleen bij herkeuren heeft RDW wat doms gedaan. Niet de model-typegoedkeuring van Opel aangehouden bij de motorwissel. Maar het gewicht van de 1.2S benzine aangehouden voor de geremde aanhanger kracht. Zit een 1.5 turbodiesel onder de kap, trekt 'm met twee vingers in de neus. Ook zijn de remmen sterker dan menig auto's op de weg.

Maar richting CZ komt er een andere auto voor, een die was alleen nog niet klaar om 'm te halen bij de caravanboer :P

Caravan mits goed beladen heb je geen last van achter een auto. Kogeldruk is hierbij ERG belangrijk :)

[ Voor 9% gewijzigd door Aapje op 07-08-2017 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Aapje schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:10:
Oh de auto mag 800kg trekken, alleen bij herkeuren heeft RDW wat doms gedaan. Niet de model-typegoedkeuring van Opel aangehouden bij de motorwissel. Maar het gewicht van de 1.2S benzine aangehouden voor de geremde aanhanger kracht. Zit een 1.5 turbodiesel onder de kap, trekt 'm met twee vingers in de neus. Ook zijn de remmen sterker dan menig auto's op de weg.

Maar richting CZ komt er een andere auto voor, een die was alleen nog niet klaar om 'm te halen bij de caravanboer :P

Caravan mits goed beladen heb je geen last van achter een auto. Kogeldruk is hierbij ERG belangrijk :)
Wij hebben nadat we op Campzone waren youtube filmpjes e.d. gekeken om het probleem met het slingeren te voorkomen. Het gewicht verdeelt boven de as enz maar op de terugweg boven de 75 km begon het slingeren weer. Ik denk dat die bouwkeet gewoon te hoog is voor een normale auto of dat we teveel rotzooi meenemen (Koelkast, diepvries, tafels, relaxstoel e.d.) ;)
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/bCRajnR.jpg
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/B1dILSB.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje

Aapje

Opel-beun
luckyjan schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:19:
[...]

Wij hebben nadat we op Campzone waren youtube filmpjes e.d. gekeken om het probleem met het slingeren te voorkomen. Het gewicht verdeelt boven de as enz maar op de terugweg boven de 75 km begon het slingeren weer. Ik denk dat die bouwkeet gewoon te hoog is voor een normale auto of dat we teveel rotzooi meenemen (Koelkast, diepvries, tafels, relaxstoel e.d.) ;)
[afbeelding]
[afbeelding]
Bandenspanning wel gechecked van die keet voor je 'm beladen hebt? Ik moet de caravanbanden ook oppompen tot 3bar als ik 'm vul met belading :) Als de banden te zacht zijn gaat zo'n ding stuiteren.

Heeft zo'n keet eigenlijk schokdempers eronder, scheelt ook een hoop?

[ Voor 14% gewijzigd door Aapje op 07-08-2017 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Aapje schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 10:26:
[...]

Bandenspanning wel gechecked van die keet voor je 'm beladen hebt? Ik moet de caravanbanden ook oppompen tot 3bar als ik 'm vul met belading :) Als de banden te zacht zijn gaat zo'n ding stuiteren.

Heeft zo'n keet eigenlijk schokdempers eronder, scheelt ook een hoop?
Wij gaan er vanuit dat de verhuurder dat gechecked heeft. Zal dit jaar eens goed naar de banden kijken ;)

[ Voor 16% gewijzigd door luckyjan op 07-08-2017 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jancob
Ik heb alles al binnen wat ik nodig heb voor campzone. Heb gister ook maar even de aanhanger opgehaald. Heb nu wel zin in aankomende Donderdag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Wat is de leukste dag om langs te komen? En waarmee doe ik de heren (en dames) een plezier? Kratje bier? Tray cola? :)

[ Voor 11% gewijzigd door zeef op 07-08-2017 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

zeef schreef op maandag 7 augustus 2017 @ 15:25:
Wat is de leukste dag om langs te komen? En waarmee doe ik de heren (en dames) een plezier? Kratje bier? Tray cola? :)
De Mysteriefair op de 11e lijkt me het leukste, of de officiele opening met de bingo op de 12e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapje

Aapje

Opel-beun
Een nieuwe Tweakers zonnebril zou bij mij wel werken haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Bier is er in overvloed, maar wordt door 90% van de Campzonegangers altijd gewaardeerd :Y (Al behoor ik tot de overige 10% :P). Ik zou een dag uitkiezen waarop 's avonds kampvuur is. Niet omdat je per sé t/m het kampvuur zou moeten blijven (al zou ik dat wel aanraden), maar omdat Campzone een beetje 'n om-en-om-schema heeft: 1 dag rustig, 1 dag bruisend. En die bruisende dagen zijn meestal de kampvuurdagen (om daarna dus rustig 'n dagje uit te brakken, ergo: rustige dag).

Woensdagavond is de DDR-compo trouwens :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luckyjan
Neem maar goed weer mee ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stefan-d
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08-2024

stefan-d

Tweakers gaming live!

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/260481067876745216/344142680403607552/2017-08-07_07.36.29.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/260481067876745216/344139151744172034/photo5782970935337396680.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/260481067876745216/344139153849581568/photo5782970935337396683.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/260481067876745216/344139155586023424/photo5782970935337396685.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/260481067876745216/344139157553152010/photo5782970935337396686.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/260481067876745216/344142690662744074/2017-08-07_16.57.43.jpg

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/260481067876745216/344142690545303562/2017-08-07_16.46.45.jpg

Foto's gelinkt vanaf de CampZone Discord. Enkele foto's van Czero en enkele foto's van mij. Vandaag de eerste opbouwdag al heeeeeel veel gedaan, want de rest van de week wordt het weer minder mooi.

Hulde vrijwilligers _/-\o_

[ Voor 37% gewijzigd door stefan-d op 07-08-2017 17:42 . Reden: Extra foto's... ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smuggler
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 08:58

Smuggler

Wat wil jij nu echt bereiken?

@stefan-d kon jij je tweakers wachtwoord nog vinden? :P
Ziet er alweer mooi uit, zal vanaf woensdag helpen met de laatste loodjes zo te zien. :).

@zeef Alle dagen zijn leuk, kom anders vrijdag avond met Cluedo langs :).
Boek je full-event ticket en geniet ervan zoals je er altijd van zou moeten genieten :D.

9.900Wp PV (enphase), 55kwh EV(Tesla), 35kwh EV(MG), 6kWh thuisbatterij (EVAPOWER), Tibber

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• stefan-d
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 24-08-2024

stefan-d

Tweakers gaming live!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Dat was volgens mij van korte duur?

Overigens: ik zie het elk jaar weer verschijnen en telkens kijk ik met verbazing hoe het allemaal draait en werkt daar. Veel plezier iedereen :)

[ Voor 23% gewijzigd door Gropah op 08-08-2017 02:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Neo_TGP
Stream werkt weer naar behoren :)

Ik heb jarenlang mee kunnen helpen met de opbouw van het evenement en iedere keer sta je er weer van te kijken hoeveel er moet gebeuren voor een evenement zoals dit, maar dat je dat vervolgens ook allemaal voor elkaar krijgt met het team :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CZero
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-12-2022
Zojuist weer een aantal foto's bijgeplaatst in het opbouw album:

https://www.facebook.com/...album_id=1483692601666463

:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 11:46
Jah, zin an :D Tot vrijdag allemaal

Floksor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Gropah schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 02:33:
[...]

Dat was volgens mij van korte duur?

Overigens: ik zie het elk jaar weer verschijnen en telkens kijk ik met verbazing hoe het allemaal draait en werkt daar. Veel plezier iedereen :)
Gewoon ook 'n keer komen :Y

Vanavond inpakken, morgen rijden!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Ardana schreef op dinsdag 8 augustus 2017 @ 17:50:
[...]

Gewoon ook 'n keer komen :Y

Vanavond inpakken, morgen rijden!
Wellicht volgend jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vorkie
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CZero
En weer een paar foto's bijgeplaatst:

We hebben zowaar een beetje avondzon erbij gekregen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Het begint er gewoon gaaf uit te zien.
Vanvond maar eens beginnen met inpakken, zodat ik er vrijdag lekker op tijd kan zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
ik moet morgen gewoon werken, dus kom vrijdag pas.
Zie dat we weer op de top plek zitten op de stream.

Iemand een idee waar de Rabo tent komt te staan :D

Floksor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CZero
De resultaten van weer een dag werken zijn zojuist aan het facebook album toegevoegd en op discord geshared. Kan ze hier helaas niet makkelijk delen vanwege thumbnails en online delen snel, dus bij deze weer de facebook album link:

Het is een pittige wedstrijd, maar met hard werken lijken we nog steeds voldoende te vorderen om morgennacht probleemloos open te gaan. De spanning stijgt :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Creepy
  • Laatst online: 01-06 22:57

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Ardana schreef op donderdag 6 juli 2017 @ 08:27:
Campzone O+

Iemand van het doktersteam in het CZ EHBO team, je verzint het niet :P
Bier is altijd welkom, niks meenemen en ff komen ouwehoeren is natuurlijk ook prima. Je bent altijd welkom in de Devschuur Crew tent ;)

[ Voor 27% gewijzigd door Creepy op 09-08-2017 22:14 ]

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CZero
En een aantal hoogwerker/steiger foto's toegevoegd :)

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

CZero schreef op donderdag 10 augustus 2017 @ 00:24:
En een aantal hoogwerker/steiger foto's toegevoegd :)
Ziet er weer gaaf uit :D

• Neo_TGP
Vannacht maar eens bij de opening gaan kijken weer :)

• luckyjan
Staan al mensen in de rij zag ik op Discord ;)

Afbeeldingslocatie: https://cdn.discordapp.com/attachments/260481067876745216/345125660165144576/JPEG_20170810_104426.jpg

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:31

Trouble

Everything is awesome

Floks schreef op woensdag 9 augustus 2017 @ 17:58:
ik moet morgen gewoon werken, dus kom vrijdag pas.
Zie dat we weer op de top plek zitten op de stream.

Iemand een idee waar de Rabo tent komt te staan :D
Ik vermoed zelfde plek als vorig jaar :) Redelijk dicht bij de ingang, bij Clan Badjas. Aan het looppad.

| 17 December 1991 | De Nerdette |

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/JW39Use03W5KxKETzujes8vA/full.jpg

Even 't vervoer geregeld... dit jaar niet met aanhanger rijden \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quindor
  • Laatst online: 14:01

Quindor

Switching the universe....

Aangezien dit Tweakers.net is kan de nodige tech-p0rn natuurlijk niet uitblijven! Ik wil er deze editie ook nog een video over maken, maar hier alvast een klein voorproefje!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/MKC052w46tsx0gTyhDJkWfp6/medium.jpg

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/TpEeRIVA8hsPUtPTahdL50bM/medium.jpg

Foto's veranderd. ;)

[ Voor 76% gewijzigd door Quindor op 11-08-2017 23:21 ]

Intermit.Tech YouTube Kanaal, Intermit.Tech Blog, QuinLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

@Quindor je plaatjes doen het hier niet :'(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/tnLOEeI8nBAXLzNEoxnyrepz/full.jpg
Hier begint het lekker :(
Lekke band, vastzittende bouten van die band en vervolgens een niet passend reservewiel.

[ Voor 68% gewijzigd door TERW_DAN op 11-08-2017 09:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Auto is volgeladen. Nu nog "even" die kant op crossen.....

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-05 06:15
Ik heb al eens eerder gehoord van CZ maar ikhad vandaag eens de ingeving om te orienteren. Helaas voor mij ben ik er nu te laat bij om dit event te joinen (omdat nu deze vrijdag vrij nemen voor de hele volgende week niet door mn werkgevers keelgat heen kan). Maar heb zeker zin om volgend jaar mee te doen!
Ik vraag me enkel 1 ding af. Het camp word (dit jaar in ieder geval. geen idee hoe dat zit met andere jaren) verdeeld onder sub-kampen met eigen field admins.
Ik ben iemand die niet echt bij een grote groep hoort maar gewoon met een paar vrienden een week wil knallen en gezelligheid beleven. Is het nodig om je aan te melden voor een bepaald field? Ik ben een utrechter dus 2 van de 5 camps kan ik al niet in? Of kan ik mn tent gewoon neerplempen waar ik maar zin heb? Misschien dat iemand dit mij kan uitleggen?

En het lijkt mij dat iedereen zn pc in een nabij gelegen legertent kan zetten? of heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd?

[ Voor 9% gewijzigd door 7Sins op 11-08-2017 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

7Sins schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:20:
Ik heb al eens eerder gehoord van CZ maar ikhad vandaag eens de ingeving om te orienteren. Helaas voor mij ben ik er nu te laat bij om dit event te joinen (omdat nu deze vrijdag vrij nemen voor de hele volgende week niet door mn werkgevers keelgat heen kan). Maar heb zeker zin om volgend jaar mee te doen!
Ik vraag me enkel 1 ding af. Het camp word (dit jaar in ieder geval. geen idee hoe dat zit met andere jaren) verdeeld onder sub-kampen met eigen field admins.
Ik ben iemand die niet echt bij een grote groep hoort maar gewoon met een paar vrienden een week wil knallen en gezelligheid beleven. Is het nodig om je aan te melden voor een bepaald field? Ik ben een utrechter dus 2 van de 5 camps kan ik al niet in? Of kan ik mn tent gewoon neerplempen waar ik maar zin heb? Misschien dat iemand dit mij kan uitleggen?

En het lijkt mij dat iedereen zn pc in een nabij gelegen legertent kan zetten? of heb ik dat verkeerd geïnterpreteerd?
Je bent welkom op ieder veld dat je wilt, al kan het, als je met grote tenten en een grote groep komt, zijn dat een veld al vol zit en je verwezen wordt naar 'n ander veld. An sich maakt het weinig uit op welk veld je zit, als je je 'n beetje netjes gedraagd, hoef je zelfs helemaal niks te maken te hebben met de Field Admins: je overlegt ff waar je je tent op zet, je prikt bij de tent van de FA's je UTP en stroomkabel erin, en je bent klaar. Ze zijn allemaal gewoon hulpvaardig en vriendelijk.
Ik zie geen reden waarom je als Utrechter 2 van de 5 fields al niet op zou kunnen komen? Je bent, ongeacht waar je vandaan komt, gewoon op ieder veld welkom :)

Je kan enkel je PC opzetten in een nabij gelegen legertent als je van te voren een legertent huurt (en tijdens het huur-proces kies je ook de plek uit waar deze opgezet moet worden, dat wordt voor je gedaan). Als je niet vooraf een legertent huurt, zul je zelf 'n tent (of iets anders) mee moeten nemen waar je je PC in wil opzetten. De een neemt 'n camper mee, de volgende 'n bouwkeet of 'n paardentrailer, weer iemand anders gaat in 'n klein koepel-tentje gamen. Er zijn ook groepen die hun eigen legertent hebben gekocht en die ieder jaar opzetten, of zelfs hele standbouw-keten. Kleine tip: ga je PC niet opzetten in 'n (te goedkope) party-tent, dat zien we eigenlijk ieder jaar wel 'n keer, en die houden het vaak geen 11 dagen Hollands weer uit.

Mocht je nog vragen hebben, stel ze gewoon :) Je kan ook even 'n dagje langs komen om te kijken hoe het hier is, zelf kijken zegt meer dan we kunnen uitleggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Tot morgen guys & girl(s). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 28-05 06:15
Nog een vraag dan..
Je zit daar met je paar vrienden in je tent te gamen. Buiten de campzone events om, word er iets gedaan om de gamers van verschillende tenten met elkaar te verbinden om samen te gamen? Of zit je daar eigenlijk alleen maar met je groepje in je tent en kan je afentoe evenementen meedoen?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

7Sins schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 17:36:
Nog een vraag dan..
Je zit daar met je paar vrienden in je tent te gamen. Buiten de campzone events om, word er iets gedaan om de gamers van verschillende tenten met elkaar te verbinden om samen te gamen? Of zit je daar eigenlijk alleen maar met je groepje in je tent en kan je afentoe evenementen meedoen?
Dat ligt helemaal aan jezelf. Voor de een is campzone "zoveel mogelijk gamen!", de ander neemt niet eens de moeite om 'n pc op te zetten omdat hij 11 dagen gezellig met andere dingen bezig is. Als je zelf een klein beetje sociaal bent, maak je binnen no time kennissen en vrienden. Pro-tip: zorg dat je voldoende bier hebt om uit te delen en nodig gewoon wat mensen uit in je tent. Dat bier krijg je vanzelf wel terug :P
Zelf heb ik ook jaren m'n (gaming) laptop niet eens aangehad, teveel andere leuke dingen om te doen oOo

Ieder veld heeft z'n field-admins, en bij vrijwel allemaal kun je rustig bijna 24/7 aan schuiven voor 'n bak koffie of 'n biertje, afhankelijk van het tijdstip. Tevens hebben ze soms zelf ook iets van 'n activiteit, zo houdt Team Fail van bordspellen en weerwolven. Langslopen, en je kan vaak zo aanschuiven.

Ook andere groepen (Feestje Online, Wallylan, LAM, Pixelbar, Rabobank en nog veel meer) hebben een terras of party-tent met banken en stoelen. Als je langs loopt, en je bent gezellig cq 'n beetje sociaal, kun je vaak gewoon heel makkelijk contact leggen. Zeker Rabobank nodigt, als hoofdsponsor, iedereen uit om gezellig langs te komen, andere groepen hebben zo ieder hun eigen sfeer die bij je moet passen of niet. Ik zit zelf bij LAM en dat zijn, zacht gezegd, een stel grof gebekte, lompe lui, dat moet je liggen.

Soms organiseert een FA-team ook een veld-BBQ, waar je dan tegen vergoeding van het vlees aan mee kan doen, ook een geweldige gelegeheid om meer mensen te leren kennen. 's Avonds is er regelmatig kampvuur, neem je stoel mee, en je hebt zo aanspraak. Hetzelfde geldt voor de main-tent (volgens mij altijd wel iets te doen, al is 't maar op 'n console spelen) en het cateringterras of de hottubs.

En aan "af en toe evenementen mee doen" doen we niet echt, als je het presteert om aan meer dan de helft van de evenementen mee te doen, neem ik m'n pet voor je af krijg je 'n biertje van me. Als ik per Campzone aan meer dan 2-3 activiteiten mee kan doen, is 't veel :P Meestal kom ik niet verder dan de opening, Bingo en TV-tune-compo, buiten de kampvuren, waar je bijna niet om heen kan.

Ik denk dat je flink je best moet doen om géén nieuwe kennissen tijdens Campzone te leren kennen.

En als je je écht zorgen maakt, geef je dan op voor vrijwilligerswerk bij de organisatie. Dan moet je samenwerken met anderen en leer je zo tientalle nieuwe mensen kennen. Als je je opgeeft voor toezicht zelfs nog meer, want dan zie je iedereen het veld opkomen en verlaten, en loop je rondjes over het terrein van de ene tent naar de andere. Dat zijn nog maar 'n paar van de voordelen van vrijwilligerswerk voor de organisatie doen. :P

Ik tag @Trouble ook ff, misschien dat die nog wat aanvullingen heeft :)

[ Voor 4% gewijzigd door Ardana op 11-08-2017 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trouble
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 12:31

Trouble

Everything is awesome

*plop*

Er is dit jaar ook de Tent voor Tenloze Nerds, dat klinkt misschien wat onaardig maar dat is het niet. Je kunt je hiervoor aanmelden en dan deel je een computertent met anderen die ook bijv. ook niet graag alleen op Campzone komen. Volgens mij is dat ook een ideale manier om mensen te leren kennen hier.

En verder sluit ik me aan bij wat @Ardana zegt :P

| 17 December 1991 | De Nerdette |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Which reminds me, ik zag tijdens het aanmelden @ardana al wandelen, maar je wandelde te snel weg (zo eng ben ik nu ook weer niet toch?) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
7Sins schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 16:20:

kom gewoon in het weekend een dagje langs, dan kan je het echt zelf zien.
Zit in tent [LAM] geef je graag een rondleiding

Floksor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Creepy schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:27:
Which reminds me, ik zag tijdens het aanmelden @ardana al wandelen, maar je wandelde te snel weg (zo eng ben ik nu ook weer niet toch?) ;)
(nick)nomen est omen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Waarom denk je dat ik de grap maak ;) Ow, en tot morgen :P

[ Voor 5% gewijzigd door Creepy op 11-08-2017 23:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Creepy schreef op vrijdag 11 augustus 2017 @ 23:27:
Sorry! Ik heb je volgens mij niet echt zien staan! Zit vandaag bij EHBO, tot 16:00 uur. En anders kom je vanavond gewoon een biertje halen bij [LAM] :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 956989

luckyjan schreef op vrijdag 4 augustus 2017 @ 12:29:
[...]

[afbeelding]

[afbeelding]
Dat katje hadden "wij" (dochter) meegenomen puur als noodoplossing.
Op het allerlaatste moment liet de oppas het afweten en dan moet je wat anders verzinnen als je niet meer iemand kan vinden die dat schatje die periode in huis wilde nemen.

Ik zag ook nog een opmerking voorbij komen dat een hond beter tegen de herrie kan dan een kat, maar dat is onzin. Een hond heeft ook een veel sterker gehoor dan wij mensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Ardana schreef op zaterdag 12 augustus 2017 @ 09:24:
[...]

Sorry! Ik heb je volgens mij niet echt zien staan! Zit vandaag bij EHBO, tot 16:00 uur. En anders kom je vanavond gewoon een biertje halen bij [LAM] :)
Geeft nier hoor, je stond met je rug naar me toen toen ik bij de kassa stond en voordat ik daar klaar was, was je alweer weg. Ik kom zeker nog ff buurten deze CZ. En anders zitten we direct achter het kasteel van CBJ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Was weer gezellig Zeef :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Puh! Dat heb ik weer gemist! -O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Hij heeft een kratje met halve liters "Fruh" (aka bier) achter gelaten, dus als je er 1tje wil proeven @Ardana ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Creepy schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 01:20:
Hij heeft een kratje met halve liters "Fruh" (aka bier) achter gelaten, dus als je er 1tje wil proeven @Ardana ....
Achter Badjas was het toch? Vanavond gaat 'm niet meer worden, ik loop morgen voor m'n dienst ff langs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Floks
Campzone is weer helemaal top :)

Floksor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Ardana schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 02:52:
[...]

Achter Badjas was het toch? Vanavond gaat 'm niet meer worden, ik loop morgen voor m'n dienst ff langs :)
Direct achter het CJB kasteel, vierkante tent. Er staat een partytent met gas BBQ direct voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardana

Ardana

Moderator General Chat

Mens

Creepy schreef op zondag 13 augustus 2017 @ 12:48:
[...]

Direct achter het CJB kasteel, vierkante tent. Er staat een partytent met gas BBQ direct voor.
En het ging weer op z'n Campzones: niet toe gekomen aan ff langs gaan. Morgen herkansing :P Maar zit nu tot 00:00 uur bij de entree, dus kom gerust langs :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Tot 00:00 bij de entree? Dat zijn aardig lange shifts... ik kom buurten ergens na het eten gok ik :P Zal ik een een Fruh Kolsch voor je meenemen dan? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiswum
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 29-05 06:41

Kiswum

Gadget reviewer

Mijn collega vond het wederom een mooi weekend, volgend jaar is hij er weer bij!

Link naar mijn website voor alle reviews en blogs: Kiswum.com.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abom
Sterkte met het aankomend weer! Ik hoop dat alles heel blijft!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TERW_DAN
  • Niet online

TERW_DAN

Ziet er uit als een leuk buitje inderdaad.... Maar goed, we hebben erger meegemaakt en dat ook overleefd :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Abom
Aye, ik herinner me nog wel de nachten van een paar jaar geleden met grote plassen water en de tenten zonder vlonders :D

Hier in het zuiden is het allemaal niet zo erg als dat het er op buienradar uitzag, zal wel goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Creepy

Creepy

Pfff, dat viel nogal mee qua regen... ik heb nog geen party tenten om zien waaien :P

Pagina: 1 2 Laatste