Mijn vraag: Ik heb een externe harde schijn van WD, My Passport Ultra 931 GB. Op een gegeven moment kon ik er niet meer in, ook niet met mijn wachtwoord en de laptop herkende ook de WD schijf niet meer. Alle mogelijkheden ten spijt en goede bedoelingen van IT ers lukte het niet meer. Ik kreeg op een gegeven moment de enigste oplossing om de schijf dan toch maar te formateren. De gegevens zouden wel diep in de schijf altijd blijven zitten. Er zou dan ook een programma zijn, zoals men bij de politie ook gebruikt, om de gegevens toch nog boven water te krijgen. Het is niet gelukt en mijn vraag is dan ook of er daadwerkeijk een programma is die de gegevens terug kan krijgen en waar haal ik dat?
Ik ben geen pc nerd dus als er iemand is die het weet, probeer me dat dan in gebruikelijk nederlands uit te leggen a.u.b.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Het meegeleverder software van WD gebruiik ik.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb diverse IT 'ers gepolste en een bezoek gebracht die hun uiterste best hebben gedaan.
...
Ik ben geen pc nerd dus als er iemand is die het weet, probeer me dat dan in gebruikelijk nederlands uit te leggen a.u.b.
...
Relevante software en hardware die ik gebruik
Het meegeleverder software van WD gebruiik ik.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik heb diverse IT 'ers gepolste en een bezoek gebracht die hun uiterste best hebben gedaan.
...