Lego Stud.io hulp gevraagd

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 23:09
Bedoeling is om dat voorste wandje van beide balkons een beetje in het dak te laten vallen, wat het probleem in principe meteen moet oplossen wanneer het huis dicht is.

Klein vraagje voor wanneer het huis af is:
Had je de tuin en eventuele tuinhuisjes er ook bij gewild?
Wordt modulair gedaan (losse bouw instructies) en hoeft dus niet meteen met het huis gekocht te worden maar dan ligt het er alvast mocht je het later willen toevoegen.

Vraag het omdat ik dan nu al rekening kan houden met het formaat van de grondplaat waar het huis op staat.

Sato Bricks op Rebrickable & Discord voor hulp met Stud.io

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19-06 11:04
Nog niet concreet aan gedacht. Want dan wordt het wel heel groot allemaal als ik de tuin rondom na wil maken. Wel gaaf natuurlijk.

Maar wat je zegt is wel goed, hoeft niet direct er ook bij idd.

Water-Escape

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sato
Mappy schreef op zondag 10 april 2022 @ 13:29:
[...]

Zou het voor het passend maken van de daken nog beter uitkomen als het dak 45° ipv 50° is? (Ik kan op de foto's van @water_escape niet goed zien wat de echte hoek is.)

[Afbeelding]
Afbeeldingslocatie: https://bricksafe.com/files/Sato/huis-water_escape---wip/v2/Huis%20water_escape%20-%20WiP%20-%20Dak%20v7.png/800x450.png

Goed dat is dan gelukt, en sluit zo op het eerste gezicht ook mooi aan.
Boven verdieping is nu ook één module in plaats van drie losse.
Geen idee of het er zo beter/realistischer uitziet, dat laat ik aan @water_escape

Wel moet uiteraard het dak nog ingekort worden want het is nu te lang, ook de dak kappellen zijn nu uit proportie. En dan hebben we het maar niet over de achterkant want dat vereist ook wat aandacht.

Oh en probeer voorlopig niet door de voordeur te gaan, stoot je geheid je hoofd :+

Edit
Update van wat gisteravond verder nog gedaan is, helaas geen render van kunnen maken:
*Dak is overal ingekort en passend gemaakt.
*Dakkapellen zijn iets verlaagt en een beetje aangepast.

Nu enkel nog het haakse dak aan de achterzijde sluitend maken en dan is de operatie geslaagd ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Sato op 07-05-2022 09:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
@Sato Damn! haha ik zat tijdens het lezen al te kijken naar de render en dacht "kom ik het huis nog wel in" . Maar toen las ik dat het om de daklijn ging en niet de proporties :).

Ga je nu geen issue krijgen met de dakramen voor en achter?

Super gaaf!

[ Voor 13% gewijzigd door water_escape op 07-05-2022 10:21 ]

Water-Escape

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sato
water_escape schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 10:20:
@Sato Damn! haha ik zat tijdens het lezen al te kijken naar de render en dacht "kom ik het huis nog wel in" . Maar toen las ik dat het om de daklijn ging en niet de proporties :).

Ga je nu geen issue krijgen met de dakramen voor en achter?

Super gaaf!
Hoop het niet, maar heb daar ook nog niet echt naar gekeken.
Ga er vanuit dat het wel goed moet komen.

Voor nu zal eerst het haakse dak aan de achterzijde weer dicht moeten, want de oude oplossing werkt nu niet meer. Maar wellicht is het nu makkelijker door de verandering in hoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Zo, de Titanic is weg. Potje maken om deze blokjes te kunnen kopen :)

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
Ik zit echt muurvast met het dak aan de achterzijde sinds de aanpassing van de muren/hoek van het dak.

Misschien leest er hier iemand mee die er eens een blik/poging aan wil wagen?
Zal vanavond als ik thuis ben het Studio bestand delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
oei! misschien dat @Mappy een idee heeft weer ?

Water-Escape

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mappy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:24

Mappy

Piramide van Austerlitz

Sato schreef op maandag 30 mei 2022 @ 16:11:
Ik zit echt muurvast met het dak aan de achterzijde sinds de aanpassing van de muren/hoek van het dak.
Lijkt me alleen maar goed dat die muren vast zitten O-)

Ik zal even kijken, maar ik ben beter in met echte stenen proberen dan van dingen die onder gekke hoeken staan in stud.io zien of het werkt.

Foto kopen? stuur DM! - If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
NIemand een idee? Maar waar loop je tegenaan? Voldoet het niet aan je eigen eisen? of is het echt niet aan te sluiten?

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
Ik krijg het gewoon niet netjes sluitend.
Door de hoek van het dak werkt geen enkele plaat met schuin lopende kant uit het huidige lego aanbod, met een enkele uitzondering maar dat zijn vleugel platen die of niet in zwart beschikbaar zijn of niet netjes toegepast kunnen worden.

Helpt overigens niet dat ik het bestand nog niet gedeeld had, Dus bij deze: Dak-bestand.help

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

Ik zou beginnen met zoiets, of een variant erop met meer 1:1 (de gele) of meer 1:2 (de groene) hoeken.

Eventueel op het gewone dak links waar het op aan moet sluiten de studs op sommige plaatsen door tiles vervangen, of zelfs een 1x1 plate weglaten, zodat het zo dicht mogelijk aansluit.

Als laatste op het linker dak nog wat random blokjes stapelen onder de uitbouw, zodat er van de zijkant niet tussen de daken door nog een opening zichtbaar is.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QLdP5Qn-KzHwjwnyZGkFC11bEQs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/3rUW4WSbhdEFqAB6SmmvzaaU.png?f=fotoalbum_large

Foto kopen? stuur DM! - If you're Mappy and you know it clap your hands *clap clap* - Stem voor betere forum-updates!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Dat ziet er aansluitend uit. Maar iets van openingen is niet te voorkomen. Benieuwd of je voorstel lukt :)

Water-Escape

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sato
Ziet er veelbelovend uit, Ben aan het experimenteren met een aantal variaties hierop om te kijken welke het beste uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Hoe is het experimenteren gegaan @sata . kunnen wij al meekijken :)?

Water-Escape

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sato
Ik heb de afgelopen periode helaas weinig tot geen tijd en/of zin gehad.
Ook dit weekend gaat het er niet meer van komen, Maar ik hoop binnenkort weer verder te kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
No worries, ben gewoon nieuwsgierig :)

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
andere vraag @Sato , hoe diep en breed is het bouwwerk? hoeveel cm / baseplates?
Ben een plekje / kastje aan het zoeken al.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
Oef dat zou ik even moeten bekijken, aantal studs x 8mm geloof ik zo uit het hoofd.
PC zit momenteel niet aangesloten dus kan nu helaas niet kijken.

Plus ik heb er nu een tijdelijke plaat onder zitten, dat moet nog aangepast worden. (eventueel een zwart randje eromheen zoals architecture sets hebben?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Ja dat is wel het mooiste.
Ok, geen probleem , dacht er gewoon nu even aan :). Komt weer als de pc weer aangesloten zit ;).

Water-Escape

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sato
Breedte: 4x 16 + 2 = 66 studs x 8mm = 528mm = 52,8cm
Diepte: 3x 16 + 2 = 50 studs x 8mm = 400mm = 40cm

Grof gezegd 53cm breed en 40cm diep inclusief een zwart kader eromheen.

Er zit eventueel wel een klein beetje speelruimte in de diepte, daar kan als het moet 4 studs vanaf (= 32mm / 3,2 cm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
thanks. ga ik daar rekening mee houden.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Iedereen in de summer holidays denk ik.
Het lukt nog niet om een mooie tafel te vinden, dus dat parkeer ik even tot hij gebouwd is.

@Sato heb jij ook een zomerstop met deze heerlijke temperaturen? Of toevallig weer iets verder gekomen.

Water-Escape

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sato
water_escape schreef op dinsdag 9 augustus 2022 @ 11:26:
Iedereen in de summer holidays denk ik.
Het lukt nog niet om een mooie tafel te vinden, dus dat parkeer ik even tot hij gebouwd is.

@Sato heb jij ook een zomerstop met deze heerlijke temperaturen? Of toevallig weer iets verder gekomen.
Zit nog steeds vast met het dak, en heb mede daarom inderdaad even een zomer stop ingelast.
Wil namelijk eerst het dak en alle structurele delen af hebben voor ik verder ga met de andere details die nog op het lijstje staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• water_escape
Goede morgen. Met het slechte weer begin ik steeds meer weer met Lego bezig te zijn. Ik hoop jullie ook en de kans om mj verder te helpen met de tekening. _/-\o_

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
Zit nog steeds muurvast met het dak, Was enige tijd geleden al van plan dat in de groep te gooien in de Studio discord groep in de hoop dat er daar iemand een oplossing wist.
Maar dat is er helaas niet van gekomen, recentelijk ook vrij weinig zin gehad in Lego (zij het sets bouwen of zelf ontwerpen.)

Structureel is het verder wel zo goed als af (op het dak na dan), dus zodra dat dak opgelost is blijft er alleen nog wat detail werk over en het maken van bouw instructies (Dat laatste zal vrij snel klaar zijn, dat is voor mij het makkelijkste onderdeel van het proces).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Sato schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 09:22:
Zit nog steeds muurvast met het dak, Was enige tijd geleden al van plan dat in de groep te gooien in de Studio discord groep in de hoop dat er daar iemand een oplossing wist.
Maar dat is er helaas niet van gekomen, recentelijk ook vrij weinig zin gehad in Lego (zij het sets bouwen of zelf ontwerpen.)

Structureel is het verder wel zo goed als af (op het dak na dan), dus zodra dat dak opgelost is blijft er alleen nog wat detail werk over en het maken van bouw instructies (Dat laatste zal vrij snel klaar zijn, dat is voor mij het makkelijkste onderdeel van het proces).
Thanks. Dat is wel balen dat we vast lopen op het dak. Ik wist niet dat er meer groepen bestonden, niet aan discord gedacht. Zou super zijn als je daar hulp kan vinden voor dat stukje of hier met iemand anders wellicht? Als je het op discord hebt staan, kan je het linkje hier dan delen toevallig? Altijd interessant om te volgen, zeker als ik zie hoe goed jij de details van een bouwwerk ziet.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
@Sato heb je een tip voor mij mbt Discord kanaal? Of moet je daar "bekend" zijn om te mogen posten? Zou het huis wel een leuke winter project vinden namelijk.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarfie
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 14-04 08:38
Ik ben zelf niet echt een held in Stud.io maar ik weet niet of je bouwtekening hebt van je huis? Wat je dan kan doen is b.v. het dak in Revit (bouwkundige applicatie van autodesk) laten opbouwen vervolgens laten exporteren naar een .obj, .slt, of svg en dit inladen in TinkerCAD, dit is een gratis webapplicatie van Autodesk die vervolgens dit omzet naar een schaal die je wilt om te kijken wat je benodigd heb in stenen. https://www.tinkercad.com dan krijg je misschien de oplossing die je nodig hebt voor je dak. uitdaging is natuurlijk wel dat je je dak eerst moet laten uit modelleren.
Vergt wel even wat leeswerk en kijkwerk maar dat kan je misschien wel even wat verder helpen.
YouTube: Make a Lego Plan with Tinkercad

Hasta la pasta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Snarfie schreef op woensdag 9 november 2022 @ 11:21:
Ik ben zelf niet echt een held in Stud.io maar ik weet niet of je bouwtekening hebt van je huis? Wat je dan kan doen is b.v. het dak in Revit (bouwkundige applicatie van autodesk) laten opbouwen vervolgens laten exporteren naar een .obj, .slt, of svg en dit inladen in TinkerCAD, dit is een gratis webapplicatie van Autodesk die vervolgens dit omzet naar een schaal die je wilt om te kijken wat je benodigd heb in stenen. https://www.tinkercad.com dan krijg je misschien de oplossing die je nodig hebt voor je dak. uitdaging is natuurlijk wel dat je je dak eerst moet laten uit modelleren.
Vergt wel even wat leeswerk en kijkwerk maar dat kan je misschien wel even wat verder helpen.
YouTube: Make a Lego Plan with Tinkercad
Er zijn tekeningen idd, maar welke heb je precies nodig? Dan is er iemand nodig met kennis van Revit om het dak in de juiste schaal zoals nu in stud.io is na te bouwen. Klopt dat? Ik sta uiteraard open voor alle hulp van mensen die het leuk vinden om te helpen.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snarfie
het dak kan opgezet worden in revit, vervolgens kijken in tinkercad wat de oplossing is, en dat kan dan verwerkt worden in stud.io

Hasta la pasta.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yeSfTak23iZc8JRGDAZC4isGjSg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/X31PFFQFDZbxHmVL5cgj6tEF.png?f=fotoalbum_large

Volgens mij past het zo best aardig, maar dit zijn van die hoeken die je beter even met echte stenen kunt proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sato
@Snarfie klinkt ingewikkeld :+
Vrees dat na die methode heel de rest ook weer op de schop kan.
Mappy schreef op woensdag 9 november 2022 @ 14:30:
[Afbeelding]

Volgens mij past het zo best aardig, maar dit zijn van die hoeken die je beter even met echte stenen kunt proberen.
Zou je mij dat bestand kunnen sturen? Ziet er best goed afsluitend uit.
water_escape schreef op maandag 7 november 2022 @ 08:56:
@Sato heb je een tip voor mij mbt Discord kanaal? Of moet je daar "bekend" zijn om te mogen posten? Zou het huis wel een leuke winter project vinden namelijk.
Heb even geen links bij de hand, zijn gewoon publieke discords.
Amper reactie gehad de vorige keer maar zal het nog eens posten.

• Snarfie
Nee is niet ingewikkeld hoor, als je een model hebt kun je vanuit een obj vrij snel alles maken je hebt alleen de bouwtekeningen nodig. Het plaatje hierboven laat in mijn optiek al een hele goede oplossing zien. Persoonlijk zou ik heb niet met een plate zo oplossen ik zou meer voor studluss gaan of met oudewetse dakpannen maar dat is persoonlijk.

Hasta la pasta.

• water_escape
@Mappy @sata dat ziet er idd heel netjes uit !!

Water-Escape

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

Snarfie schreef op donderdag 10 november 2022 @ 08:39:
Persoonlijk zou ik heb niet met een plate zo oplossen ik zou meer voor studluss gaan of met oudewetse dakpannen maar dat is persoonlijk.
Denk dat de zonnepanelen er nog als tiles op komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
@Mappy had jij het stud.io bestand voor @Sato en mij om het beter te bekijken? Dank alvast!

[ Voor 3% gewijzigd door water_escape op 11-11-2022 09:28 ]

Water-Escape

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

water_escape schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 09:28:
@Mappy had jij het stud.io bestand voor @Sato en mij om het beter te bekijken? Dank alvast!
Dat stukje dak had ik al naar Sato gestuurd :)
Ben hier thuis nog op zoek naar genoeg Lego om even te testen of het in het echt mooi past.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Mappy schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:25:
[...]

Ben hier thuis nog op zoek naar genoeg Lego om even te testen of het in het echt mooi past.
Ow super! thanks!

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
@Mappy ik heb helaas geen kennis van Stud.io. Vandaar mijn zoektocht naar hulp.

Als ik je bestand open zie ik alleen het stukje dak, niet het hele huis. Klopt dat?
Maar zoals ik het kan zien is het erg mooi. Ben dus erg benieuwd wat @Sato er van vindt en of hij hiermee verder kan.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

water_escape schreef op woensdag 16 november 2022 @ 13:31:
Als ik je bestand open zie ik alleen het stukje dak, niet het hele huis. Klopt dat?
Yup, ik had alleen dit stukje getekend. Je kunt wel het originele bestand openen en deze erin copypasten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sato
Mappy schreef op vrijdag 11 november 2022 @ 13:25:
[...]

Dat zou zeer fijn zijn want dat heb ik sowieso niet liggen.

Heb het momenteel wat druk maar hoop ergens deze week even tijd te vinden om het werk van Mappy te bekijken/implementeren en dan stuur ik de huidige versie naar jouw @water_escape

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mappy

Mappy

Piramide van Austerlitz

Zo eindelijk tijd gehad en genoeg van die wedge plates gevonden tussen alle kerstsets. Vandaar ook dat 't dak wit is :P

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Gxg38k8stfxyqvbI9yywOP5iavY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sCUjVDmJ3HpT3VGemjmPMPNf.jpg?f=fotoalbum_large

Alle maten kloppen met de dakV7-tekening van Sato als het goed is...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PIPLgMT9sF62RoTejcwug_pHGrM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uMwa94a7symN11peqAVse2Oi.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/igtWJhJ0t7kxSp6t7fpM33Dazco=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1UXvFSvXSulOwRXzwHI5KMev.jpg?f=fotoalbum_large

Voorkant en zijkant om dat na te tellen...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Vs9-vwXLvfi81dg_e1clc9tNTIE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bKMWAKBmmUYXAsmzBTwLUDHA.jpg?f=fotoalbum_large

En dit is het gat dat open blijft, recht van opzij gezien, lijkt mij acceptabel :)

Ik laat dit ding nog wel even zo staan, voor als er nog vervolgvragen over zijn d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Dat ziet er idd erg strak uit! Hopelijk voldoet het ook voor @Sato :)

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
water_escape schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 09:14:
Dat ziet er idd erg strak uit! Hopelijk voldoet het ook voor @Sato :)
Belangrijkste is dat jij er tevreden mee bent, ik hoef er uiteindelijk niet jaren tegenaan te kijken :+ ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• thealterego1
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06:56

thealterego1

iedereen gelukkig nieuwjaar

Ik volg dit topic al vanaf het begin, en wil iedereen complimenten geven met hoe ze met elkaar omgaan. Water_escape vraagt met redelijke tussenpozen op een nette manier om updates, en iedereen die helpt doet dit ook op een aardige behulpzame manier. Erg fijn hoe er hier met elkaar omgegaan wordt, iets wat ook weleens gezegd mag worden :)
Ik ben benieuwd naar het eindresultaat, dat moet toch iets heel moois gaan worden zo.

iemand iets leuks?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• water_escape
hahaha @Sato welkom om een keer te komen kijken hoor als we straks kunnen gaan bouwen. Maar yes, dit ziet er zeer acceptable uit. Zeker als straks de schoorsteen en zonnepanelen er nog bij komen is het een kloppend geheel. En mijn vrouw weet nog steeds van niks :)

@thealterego1 thanks! Ik ben ook super blij met alle hulp, ik zelf kan dit niet bouwen en wil toch graag deze set. Super dus dat mensen dit leuk vinden om te doen en om andere te helpen. Niks anders dan lof!

[ Voor 4% gewijzigd door water_escape op 20-11-2022 09:07 ]

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Morning all. @Sato ik was heel benieuwd of we over dit struikelblok heen zijn gekomen en of het nog gelukt was dit passend te krijgen in het geheel? merci

Water-Escape

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sato
@water_escape Sorry, helaas nog geen tijd gehad om ermee aan de slag te gaan.
Drukke periode en helaas ook even goed ziek geweest, hoop van de week even tijd te vinden maar kan dat niet garanderen.

[ Voor 4% gewijzigd door Sato op 07-12-2022 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Begrijpelijk dan! Hopelijk weer goed opgeknapt!

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Toevallig tijd gevonden en goed opgeknapt @Sato ? Misschien kunnen we ook @Mappy of anderen hier om hulp vragen zodat je er niet "alleen voor staat" met operatie schuin dak :)

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
Gaat al wel weer wat beter, heb meteen maar even zitten prutsen want komende dagen helaas geen tijd.

De dak oplossing van @Mappy is er nu in verwerkt, er zitten nog wat kleine structurele foutjes in maar geen tijd meer vandaag om dat op te lossen en het voornaamste is dat @water_escape er even rustig naar kan kijken.

Linkje.

Een ieder die ermee aan de slag wil mag zich helemaal uitleven op dit Studio bestand, laat het alleen wel even hier weten om te voorkomen dat er niet meerdere mensen tegelijk hetzelfde zitten te doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Wauw @Sato en @Mappy natuurlijk ook!!! Dit ziet er echt strak uit! helemaal gaaf!

Wat mij betreft is het dak klaar en missen we alleen nog een paar details aan de buitenkant zoals schoorsteen, ramen / deuren , zonnepanelen en dakramen.

Hopelijk willen @Mappy en @Roy vd M. of anderen bijspringen? Of de onderdelen verdelen? Zou ik super waarderen nu we zo dichtbij zijn voor mijn gevoel.

edit: ik kom ook met alle plezier bij iemand langs om er in te duiken. (drinks on me)

[ Voor 9% gewijzigd door water_escape op 14-12-2022 09:30 ]

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Beste wensen allemaal, mooi Lego jaar :) . Hopelijk zijn er mensen die weer verder kunnen helpen nu de feestdagen achter de rug zijn.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Morning. @Sato @Mappy @Roy vd M. . Hopelijk overal de rust wat terug gekeerd. Ik zou het enorm waarderen als iemand mij verder kan helpen met de afronding. Ik kom ook met alle plezier met een kratje bier langs om een dagje te blokken erop.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
Sorry @water_escape maar ik heb het momenteel helaas veel te druk met andere dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Geen reden om sorry voor te zeggen @Sato . Dan moeten we rustig wachten en kijken of iemand anders een en anders kan oppakken.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
water_escape schreef op zaterdag 14 januari 2023 @ 10:07:
Morning. @Sato @Mappy @Roy vd M. . Hopelijk overal de rust wat terug gekeerd. Ik zou het enorm waarderen als iemand mij verder kan helpen met de afronding. Ik kom ook met alle plezier met een kratje bier langs om een dagje te blokken erop.
Hi all. Ik ben inmiddels wat verder door iemand via Discord, maar het past totaal niet bij wat @Sato gemaakt had helaas. Ik zoek dus nog steeds iemand die kan helpen bij de laatste puntjes. _/-\o_

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
Ben wel benieuwd naar hun werk dan.

Heb binnenkort hopelijk wel weer wat tijd dus stuur gerust een PB, dan kunnen we samen even kijken wat er nog moet gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
@Sato zou echt geweldig zijn. De dakramen , zonnepanelen en schoorsteen zijn erop gezet. Maar dit is eigenlijk helemaal niet goed/mooi/in proporties. Even kijken hoe ik het bestand weer kan delen -> link

[ Voor 21% gewijzigd door water_escape op 01-05-2023 11:03 ]

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Hey all. @Sato was het nog gelukt om er naar te kunnen gaan kijken voor de afronding? Als het echt niet meer lukt hoor ik dat ook graag want het is allesbehalve een verplichting, het is hobby. _/-\o_

Water-Escape

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:29
water_escape schreef op maandag 1 mei 2023 @ 09:29:
@Sato zou echt geweldig zijn. De dakramen , zonnepanelen en schoorsteen zijn erop gezet. Maar dit is eigenlijk helemaal niet goed/mooi/in proporties. Even kijken hoe ik het bestand weer kan delen -> link
Stud.io is nieuw vor mij (werkt overigens wel eenvoudig) maar was wel benieuwd naar wat je/ jullie er van hebben gemaakt. Op zich heel keurig, maar inderdaad de Ramen en verhoudingen kloppen niet helemaal.

Ik denk dat je er niet aan ontkomt om (of) een andere constructie voor de ramen te bedenken, omdat deze randen wel echt heel ruim zijn bemeten zo. (Welliicht door er 'echte'' LEGO ramen/ raampjes (Window) in te zetten in te zetten. Je zult om er zo'n window in te kunnen plaatsen wel wat moeten schuiven/ puzzelen, maar dan heb je 'glas' én een smallere rand. te pakken, waardoor de verhoudingen ook snel al beter zullen zijn. Momenteel is de rand (beide zeides meegenomen) in het geheel net zo breed als het raam zelf, terwijl dat in praktijk natuurlijk lang niet zo is.

Een andere optie is dan door de randen weg te laten, waardoor het qua verhoudingen in elk geval wat meer kloppend te maken is, wellicht dan alleen de 'tussenrand' tussen het witte en blauwe raam laten zitten, maarr dat is een kwestie van proberen.

Ten slotte zou ik proberen of je 'panelen' kan bedenken met een bepaalde hoogte/ breedte en die steeds op dezelfde manier als setjes bij elkaar te plaatsen, dat geeft denk ik een mooier effect dan de willekeurigheid waarmee het nu is gedaan.

Voor wat betreft de schoorsteen, die zou ik in het geheel 1 stud naar beneden verschuiven,misschien 1 (of 2) plates in hoogte laten zakken en het 'zwarte blokje' onder de punt vervangen door een gecentreerde 1x1 plate round (zwart), of wellicht 2, waardoor de 'kap' van de schoorsteen er meer boven hangt ipv er vast op zit.

[ Voor 8% gewijzigd door jbdeiman op 11-10-2023 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
@jbdeiman Klopt. DIe aanpassing zijn gewoon niet zoals het hoort. Dit is door iemand anders gedaan die nog geen ervaring had. Ikzelf heb helaas niet de bouwkennis om het zelf af te maken

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
@Jakkus @Roy vd M. @almightyarjen @chrisO @SnoeiKoei @Ottooo @Sato Vinden jullie het erg als ik jullie nog een keer tag en probeer een beroep op jullie te doen? Ik zou dit ontzettend graag willen afronden. _/-\o_ _/-\o_

Water-Escape

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• almightyarjen
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:56

almightyarjen

When does the hurting stop?

Mijn excuses dat ik niet eerder gereageerd heb. Ik heb helaas geen tijd om dit topic nu door te nemen: we hebben net een huis gekocht en we zijn bezig met de verkoop van ons eigen huis. Erg druk dus.

Patreon | Main Youtube | Work In Progress Youtube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:13
water_escape schreef op woensdag 14 december 2022 @ 09:14:
Wauw @Sato en @Mappy natuurlijk ook!!! Dit ziet er echt strak uit! helemaal gaaf!

Wat mij betreft is het dak klaar en missen we alleen nog een paar details aan de buitenkant zoals schoorsteen, ramen / deuren , zonnepanelen en dakramen.

Hopelijk willen @Mappy en @Roy vd M. of anderen bijspringen? Of de onderdelen verdelen? Zou ik super waarderen nu we zo dichtbij zijn voor mijn gevoel.

edit: ik kom ook met alle plezier bij iemand langs om er in te duiken. (drinks on me)
@water_escape Ik kan me voorstellen dat je het een keer af wil ronden ;) Is wat hierboven staat wat er nog moet gebeuren?
Ik kan de link naar het bestand niet meer openen (die op de 1e pagina van dit topic staat), klopt dat?

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
@Jakkus dank je.

Dit is de laatste link waar de niet juiste zonnepanelen en dakramen zijn toegevoegd.

Dit was de laatste link van @Sato voordat iemand de dakramen en panelen had gemaakt.

Maar je hebt gelijk, wat nog echt mist is een paar details aan de buitenkant zoals schoorsteen, ramen / deuren / schuifpui , zonnepanelen en dakramen.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jakkus
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08:13
Het huis ziet er al heel goed uit zo! Alleen juist de onderdelen die je noemt (schoorsteen, dakramen) kunnen nog best een hele uitdaging zijn om te maken, door de schuine platen als dakconstructie. Ik zou eerlijk gezegd ook niet meteen weten hoe je dat goed kunt doen.

If the whole universe has no meaning, we should never have found out that it has no meaning: just as, if there were no light in the universe and therefore no creatures with eyes, we should never know it was dark. Dark would be without meaning - C.S. Lewis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Jakkus schreef op dinsdag 17 oktober 2023 @ 10:56:
Het huis ziet er al heel goed uit zo! Alleen juist de onderdelen die je noemt (schoorsteen, dakramen) kunnen nog best een hele uitdaging zijn om te maken, door de schuine platen als dakconstructie. Ik zou eerlijk gezegd ook niet meteen weten hoe je dat goed kunt doen.
Dank je, Ziet er idd echt super uit. Knap gedaan. Daarom zou ik de laatste details ook graag zien. Hopen dat iemand een idee heeft :).

Water-Escape

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sato
Sorry, ben erg druk op het moment met andere dingen. Tijd om te Lego'en is er helaas niet bij.

Naast de laatste details zijn er mogelijk ook nog wat structurele zaken op te lossen met betrekking tot het dak (en eventueel andere plekken)
En ook de bevestiging van het dak wil ik verstevigen/versimpelen.

Zou daar nog eens naar moeten kijken, maar dat kan helaas nog wel even duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Helaas nog niemand kunnen vinden die verder kan helpen.

Water-Escape

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• water_escape
@Sato @Jakkus @Mappy , well iedereen eigenlijk :).

Ik heb iemand gevonden die erdoorheen kan lopen. Ik zou graag jullie advies willen op wat er nog aangepast moest worden of wat jullie opvalt (iets met meerdere ogen..:) )

Hier zijn bijvoorbeeld de schoorsteen, dakramen en zonnepanelen toegevoegd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/77ipVUYvLLe_R4eH66fA79ywlaE=/800x/filters:strip_exif()/f/image/8Ro96IhlWizsKou0pExVRf8m.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BKM3NSzNeDXGsr3WRFOvaXou_Wg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/TVrgFEI1kQBfLqiUi005Vjua.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hyBucMRuOWgY5aHCRFWTCti79Vc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/GgvvRuxDYG7h9sxWwk9wl5ry.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/g1mpcwHOjknf4KEyCqlmRb9gAvg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/T1ZDsQEi1KrfIhEJEODt0uJ6.png?f=fotoalbum_large

@Sato had jij nog openstaande punten om te maken of te checken? Dat kan ik natuurlijk dan ook even vragen. Ik hoop dat ik jou hiermee goed kan ontlasten maar wel nog advies kan geven _/-\o_ _/-\o_

als altijd is mijn dank groot voor jullie betrokkenheid.

Water-Escape

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sato
Had de dakramen persoonlijk liever wat meer verzonken in het dak gezien, liggen er nu heel erg bovenop.

Ook lijkt de schoorsteen mij iets te groot in verhouding met de rest.

Heb vorig weekend wat structurele dingen aangepast en kleine probleempjes opgelost:
* dak is nu 3 modules
* aansluiting haaks dak achter is aangepast
* dakkappelen voor zijn gefixed (zat een onderdeel in wat een error gaf)
* Afvoerpijpen zijn weer netjes (ook daar was door updates asn studio iets mis mee gegaan.)
*Kleine raampjes links van de voordeur toegevoegd.
En ik heb wat andere kleine collision conflicten die studio niet laat zien verholpen.
Heb alleen nog geen render/plaatje ervan.

Mijn intentie was dit weekend verder te gaan, en pas wat te laten horen wanneer ik er een beetje een ritme in gevonden had. ;)

Wat betreft wat er nog moet gebeuren, dat is wat lastig zo uit het hoofd te zeggen:

* Sowieso moet de hele construtie nog nagelopen worden op stevigheid, zeker de muren van de tweede verdieping want die moeten wel het gewicht van het dak kunnen dragen.
* Ook moet het veranda dak nog eens aangepakt worden.
* Voordeur en andere buitendeuren moeten nog wat netter gemaakt worden.
* Eventueel kunnen er vensterbanken toegevoegd worden.

Geloof dat er een stukje terug in het topic nog een lijstje met observaties staat.

Edit, heb jij het bestand met de getoonde aanpassingen? Dan kan ik in die in elk geval met mijn huidige versie combineren.

[ Voor 4% gewijzigd door Sato op 17-01-2024 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Wauw wat super! Ik zal het bestand even opvragen idd want de visuele observaties die terug in het topic stonden zijn er nu in gemaakt. Lijkt mij idd handig als deze in jouw aangepaste constructie versie gekopieerd wordt dan.

Vensterbanken, wauw denk je dat dat past op schaal?

[ Voor 18% gewijzigd door water_escape op 17-01-2024 15:51 ]

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Als dakramen verzonken zouden zijn zou dat heel gaaf zijn. Maar denk niet dat de juiste maat bestaat en ook niet dat deze dakconstructie dat aan kan.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RppEYjZNm9qru3STTyicrZcBp2U=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/RYY9mC3ZNc2u0SZOkg96YRDd.png?f=user_large

[ Voor 4% gewijzigd door water_escape op 17-01-2024 16:01 ]

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
@Sato please find the new IO here

- schoorsteen erbij
- dakramen overkapping
- zonnepanelen
- dakramen
- houthok
- enkele deuren en ramen

deze elementen zou ik dan copieren naar jouw versie omdat jij constructief aanpassingen hebt gedaan.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dave99
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 19-06 18:14
Noob met studio:

Ik heb een io file van een heli gedownload maar als ik er instructies van wil lijkt het er op dat er een aantal stappen missen. Vooral van het begin van de opbouw.

Aangezien ik zelf niet skilled genoeg ben van scratch (en van de studio file) te bouwen zou dat wel handig zijn...

Of kan je de basis op het scherm ontleden, zodat die instructies niet nodig zijn?

[ Voor 0% gewijzigd door Dave99 op 18-01-2024 19:09 . Reden: spelfout ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Dave99 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:43:
Noop met studio:

Ik heb een io file van een heli gedownload maar als ik er instructies van wil lijkt het er op dat er een aantal stappen missen. Vooral van het begin van de opbouw.

Aangezien ik zelf niet skilled genoeg ben van scratch (en van de studio file) te bouwen zou dat wel handig zijn...

Of kan je de basis op het scherm ontleden, zodat die instructies niet nodig zijn?
Hey, verkeerde topic ;). Misschien beter om in lego algemeen te vragen. Maar je kan in studio naar instructions gaan (knop bovenin in de balk en dan instructies maken, of gewoon erdoor bladeren en vanuit daar bouwen)

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dave99
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 19-06 18:14
water_escape schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 11:49:
[...]

Hey, verkeerde topic ;). Misschien beter om in lego algemeen te vragen. Maar je kan in studio naar instructions gaan (knop bovenin in de balk en dan instructies maken, of gewoon erdoor bladeren en vanuit daar bouwen)
Haha, ik dacht studio hulp ;)
Had ik idd gedaan maar dan geeft die maar een deel van de opbouw mee, deuren en schroef en dgl maar geen begin of voorkant

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Sato
Dave99 schreef op donderdag 18 januari 2024 @ 10:43:
Noop met studio:

Als het automatisch gegenereerde instructions zijn dan deugen ze meestal niet, kort door de bocht is het programma gewoon niet slim genoeg om te begrijpen waar het instructions voor maakt.

Stuur mij anders even een pb met het bestand of een link ernaartoe dan kan ik er naar kijken voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
water_escape schreef op woensdag 17 januari 2024 @ 16:37:
@Sato please find the new IO here

- schoorsteen erbij
- dakramen overkapping
- zonnepanelen
- dakramen
- houthok
- enkele deuren en ramen

deze elementen zou ik dan copieren naar jouw versie omdat jij constructief aanpassingen hebt gedaan.
@Sato werkte deze download link nog ?

Water-Escape

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sato
Meen van wel, heb helaas nog geen tijd gehad om er iets mee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Sato schreef op vrijdag 26 januari 2024 @ 13:15:
Meen van wel, heb helaas nog geen tijd gehad om er iets mee te doen.
No worries, dan heb je nu iig de versie met de toevoegingen die je kan gebruiken in jou versie die constructief beter is.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny-home
  • Registratie: Februari 2024
  • Laatst online: 25-03-2024
Hoi allemaal,
Ik zag dit mooie project. Mag ik zo vrij zijn daar met een paar vragen aan te haken (of is het handiger om een nieuw topic te maken)?

Hieronder een screenshot van mijn studio-project van dit huis uit 1917, dat gebouwd is als kinderpension en rijke geschiedenis kent. Ze huisde eerst verzetsmensen en later ook een veroordeelde NSB'er. Een bijzonder historie.

1. Kan iemand misschien helpen bij de naden van overgang van de dakranden in het 'puntje'? Hier loop ik echt vast :)

Voel je vrij om tips/suggesties te geven. Het is voor het eerst dat ik met dit programma iets heb gemaakt :) n.a.v dit topic. Alvast bedankt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gQ-gqA8cFemS3Y_ivBcM0q948cU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RJ2aoZL0T0kBjDoymh1n25hF.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
@sunny-home welkom. Gaaf huis! Als je even terug leest zie je dat het bij mij ook lastig was om die dakranden aan te laten sluiten. Je kan even de afbeeldingen terug kijken, en je kan zelfs mijn .io downloaden om te kijken hoe het daarin gedaan is, misschien kan je dat copieren.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny-home
Thanks! Afgelopen 4 jaar gerenoveerd en nu verder bouwen, maar dan met Lego;) Ik heb inderdaad naar jouw .io gekeken en daar dingen uit afgekeken, maar het dak is wel een lastige..

Ben je zelf ook al aan het bouwen? Zo ja, heb je misschien tips waar stenen te kopen? Groet Jim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
sunny-home schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 21:09:
Thanks! Afgelopen 4 jaar gerenoveerd en nu verder bouwen, maar dan met Lego;) Ik heb inderdaad naar jouw .io gekeken en daar dingen uit afgekeken, maar het dak is wel een lastige..

Ben je zelf ook al aan het bouwen? Zo ja, heb je misschien tips waar stenen te kopen? Groet Jim
nee ik ben nog niet aan het bouwen. @Sato is nog wat details en constructieve dingen aan het verbeteren.
Maar de steentjes gaan gewoon via Bricklink komen straks.

Water-Escape

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sunny-home
Dankje, denk dat ik er nu wel aardig ben 😅😅

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oyB93eBtWvuEZ9CbfXfLNVtjinA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OyvwRopVDAZcntvpcxiyBrAC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny-home
PS.: ik heb je bank ook gekloond, we hebben eenzelfde hoekbank 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
sunny-home schreef op maandag 5 februari 2024 @ 12:30:
PS.: ik heb je bank ook gekloond, we hebben eenzelfde hoekbank 😎
Haha geen idee welke bank erin stond, interieur nog niet echt naar gekeken. Prio is de buitenkant eerst.

Water-Escape

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sato
sunny-home schreef op vrijdag 2 februari 2024 @ 21:09:

Houd er rekening mee dat het dak voor water_escape's huis niets meer is dan een prototype wat nooit met echte stenen getest is, en daar heb ik nog altijd wat structurele zoegen over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sunny-home
Dankje. Ik heb de stenen allemaal besteld en dan gaan we binnenkort zien of het werkt:) zal
Wel even wat posten tegen die tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny-home
Work in progress:
Deze grijze pen past niet in blauwe holle as :)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tUC8CXC64ktcHY0h325oaq2F-mQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mmagtKIpE7YzJYCGIX3YdPFQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sunny-home
Dak moet ook net ietsje anders in praktijk:
1. Extra plate onder het scharnier (zie rode plate);
2. Eerst een plate van 1 dikte (zie rose), anders raakt de plate het gele scharnier en krijg je niet de goede hoek;
3. Als je een 1 dikte tussen het dak en overstek laat (ruimte tussen rose en groen) dan valt het mooi over de witte stenen rand heen.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DDiPDJYQWtDNR3oUm9zqlOdUPGo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/r4lNPn0C7AVuMMI7p1qAo4ug.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
@sunny-home gaaf!

Kan je niet een zwarte pin gebruiken? Daar past die pen wel in?

Water-Escape

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sunny-home
Heb je een nummer van zo’n zwart pinnetje?
Je merkt al; ik heb in een kwart eeuw niet aan lego gedaan 😅
Statusfoto:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jm97H-djNGwyFqb7Enuuh7gEY1E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NdjYxBGM0pVvwWExxCySx1l8.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sunny-home
herstel: ik had niet de juiste element gebruikt (verkeerd verstuurd met bricklink;). Met de rechter gaat het wel volgens studio-ontwerp

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PbXp6V5ZiRAAMtB7vXQ5EGFYjHY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6qXhXMHYOzBmuaiVJzCXKWNn.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sunny-home
Gaat dus goed tot nu toe 😉Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z6Si514rjiqcJivRJdgTQjZ3Kfo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JToUOEUtbBB6aUFgtF0dD6zH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0kJt30WWpOz6nyZV9uaVzdALtX4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/a7IQ4ZcvFkDRLjv1Ar0kh6NL.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s3jLrkk3oqiPZ12L9JExFVXlGx4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IrQUVqB5CRoF7pBmZJK6KbG2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• water_escape
Een standaard zwarte technic pin, zoiets: Element: 6279875, 278026, 4121715

Water-Escape

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sunny-home
Die blauwe pin past wel, maar die grijze (dunnere, zoals in het model) past daar niet meer in
Pagina: 1 2 3 Laatste