Hi Cordenbleu!
Dank voor je reactie.
Ik zit echter nog steeds met een probleem.
(als ik naar een andere topic moet gaan dan hoor ik het graag, dan verplaats ik deze. maar ik zou het erg fijn vinden en op prijs stellen als je nog steeds kan meedenken)
Ik heb de afgelopen dagen de Samsung Galaxy S21 FE en Oppo Find X5 in handen gehad. Beide vind ik te groot en niet met 1 hand te besturen. S21 FE is vooral erg beperkt en de camera is heel slecht,
Ik zie jou met namen komen waarvan ik de poging niet meer durf te nemen omdat ik klaar ben met on-populaire merken. Ik heb de Google Pixel 7 Pro bekeken en ik vind de display met de icoontjes niet om aan te zien naar mijn mening. Ik wil toch weer teruggaan naar Samsung.
Het ding is dus dat ik camerakwaliteit erg belangrijk vind en onlangs heb ervaren dat ik vanaf nu voor kleinere compacte telefoons wil gaan. Want ik had een aantal weken geleden de Samsung A52 als tussentijds toestel in mijn hand, en ondanks dat die telefoon vreselijk sloom en outdated was, was ik werkelijk waar aan het genieten hoe compact en klein deze telefoon was en in de hand lag.
Ik heb de Samsung S22 op het oog. Logische keuze? De andere toestellen zijn te duur en tevens worden de telefoons dan groter, wat ik niet wil. Ik heb echt gemerkt dat zodra een telefoon te groot is in mijn beleving en ik met mijn vingers moet klimmen, dat ik daar niet tegen kan.
Ik zie graag je reactie tegemoet! Met dat wat ik bovenaan tussen haakjes heb gezet.