Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:52
Kun je 'm eens uit/aan doen? Mogelijk is 't een cache van het 1 of ander. Heb je toevallig updates niet afgemaakt oid?

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 09:30

westergas

rikkie_pc

Inmiddels ruim een maand met de S8+. Fijn ding hoor al is ie wel zwaar.

Probeer om mijn tab te pakken in plaats van achter de PC te gaan zitten maar als ik echt wat uit wil zoeken kan ik niet zonder PC. Al komt het wel weer een beetje meer in de buurt van een PC/laptop vervanger.

Had hem gekocht om op reis wat media te kijken en voor booking.com/airbnb/planning dus maar eens zien of ik dan de tab daadwerkelijk pak of toch mijn telefoon.

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 30-09 13:50
gevonden, nvt

[ Voor 89% gewijzigd door Von Henkel op 08-08-2022 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhjgiesen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 19:12
Zijn er mensen die ervaring hebben met het runnen van meer accounts per tab s8? Ik wil hem naast privé ook gaan gebruiken voor werk (gsuite omgeving school basisonderwijs). Iemand hier ervaring mee en of dit een beetje werkt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:41
Je kan perfect meerdere gsuites koppelen, of bedoel je effectief useraccounts (met elk hun eigen apps/...) ?
Of gaan ze google work profiles gebruiken?

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rhjgiesen
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 28-09 19:12
Ik bedoel een complete 'prive' omgeving en een complete 'school/werk omgeving'. Wordt niet door kinderen gebruikt maar puur door mezelf als leerkracht. Dus ik denk inderdaad een eigen user account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
rhjgiesen schreef op vrijdag 12 augustus 2022 @ 12:40:
Ik bedoel een complete 'prive' omgeving en een complete 'school/werk omgeving'. Wordt niet door kinderen gebruikt maar puur door mezelf als leerkracht. Dus ik denk inderdaad een eigen user account?
Gewoon 2 user accounts aanmaken via settings en dan accounts and backup en dan add user or profile.
Je vind dit ook op youtube, sorry maar de mijne staat op Engels.
Mijn Tab S8 heb ik gedeeld met mijn vrouw en beide accounts hebben een eigen setup en layout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:08
Sinds vanmiddag eigenaar van de Tab S8 Plus met keyboard cover slim.
Afkomstig van de iPad Air en wilde graag naar het Android kamp. Vanochtend de Tab A8 ontvangen, maar die viel meteen 'door de mand' qua budgetlijn.
Gekozen voor de S8 Plus vanwege het OLED scherm. Net even kort wat op YouTube gekeken en wat een beeldkwaliteit. Het scherm van de A8 is niet slecht, maar nu ik eenmaal iets heb gekeken op het OLED scherm kan ik niet meer terug.

Ook erg tevreden met de keyboard cover slim. Sinds ik eenmaal de Logitech Combo Touch heb gehad voor de iPad Air gebruik ik de tablet steeds meer. Wat ook helpt is dat de sneltoetsen van het keyboard (lees Android) beter aansluiten op de sneltoetsen die ik al ken van Windows. Ik gebruik geen Macbook dus bij de iPad 'greep' ik af en toe mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 6pack15
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:40
Ik heb de tab s8 ultra en het keyboard slim cover erbij. Nu heb ik vaak last dat toetsen blijven hangen of langzaam reageren. Zijn hier meer mensen met dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik had een paar weken geleden al een relatief mooie deal met een 256GB/8GB Tab S7 voor 500 euro, maar de S4 van mijn ma is aan het overlijden, dus die mag naar haar. Scheelt haar weer wat in de kosten.

De Ultra heb ik nooit overwogen want te groot en te zwaar, de Plus heeft nog op de shortlist gestaan. Echter, de paar weken met de S7 hebben me overtuigd dat die (en dus de S8) groot genoeg zijn voor wat ik ermee wil en dat zwaarder echt niet comfortabel is wanneer ik 'm vast heb. En dat gebeurt vaker dan ik had verwacht. Oh en ik kan de book cover keyboard (die met trackpad) nu blijven gebruiken, das ook winst.

Als mijn ma geen nieuwe nodig gehad zou hebben, zou ik deze upgrade niet hebben gedaan want de verschillen zijn niet heel groot, maargoed, een snellere processor en een jaar langer software support zijn toch wel welkom. Ook ben ik wel benieuwd naar de nog lagere lag bij de pen, dat ding gebruik ik ook meer dan ik had verwacht :)

[ Voor 5% gewijzigd door Bundin op 16-08-2022 11:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VLHware
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21-09 15:18
Hoe is het mogelijk dat sommigen de inruilkorting ontvangen zonder iets in te ruilen. Je moet namelijk toch iets invullen, ik kan mijn oude tablet niet missen, zou er 9 euro voor krijgen maar op een Tab S8 ook 100 euro extra korting, die 9 euro hoef ik niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 01-10 09:30

westergas

rikkie_pc

VLHware schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 09:14:
Hoe is het mogelijk dat sommigen de inruilkorting ontvangen zonder iets in te ruilen. Je moet namelijk toch iets invullen, ik kan mijn oude tablet niet missen, zou er 9 euro voor krijgen maar op een Tab S8 ook 100 euro extra korting, die 9 euro hoef ik niet?
Als je een inruilvoorstel krijgt staat er ook bij dat je verplicht bent om het toestel op te sturen, en dat je een factuur krijgt als je dat niet doet. Geen idee of ze dat ook doen, ik heb netjes mijn oude S2 opgestuurd :)

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:20
westergas schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 11:52:
[...]

Als je een inruilvoorstel krijgt staat er ook bij dat je verplicht bent om het toestel op te sturen, en dat je een factuur krijgt als je dat niet doet. Geen idee of ze dat ook doen, ik heb netjes mijn oude S2 opgestuurd :)
Denk dan dat je de rekeing vanzelf in de brievebus vindt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VLHware
Albert020 schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 12:16:
[...]

Denk dan dat je de rekeing vanzelf in de brievebus vindt :9

[ Voor 23% gewijzigd door VLHware op 19-08-2022 07:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• VLHware
westergas schreef op woensdag 17 augustus 2022 @ 11:52:
[...]

Dit vermoede ik al, ik gebruik echter mijn tab S2 nog dagelijks dus ook nu bij gebrek aan iets anders, zoals een smartphone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headphoneguy
  • Laatst online: 21-08 21:22
Ik zag bij bol.com een goedkope tab s8 ultra staan. De externe verkoper is 'bol.com electronic'. Dit vind ik heel verdacht. Ik heb nagevraagd bij de klantenservice en zij geven aan dat dit niet bol.com is. Volgens bol.com heb ik natuurlijk de nodige rechten en bescherming mocht er iets verkeerd gaan. Ik heb dit allemaal na het plaatsen van de bestelling uitgevonden. Wat vinden jullie hiervan?

Link: https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp

In het laatste uur heb ik de prijs van precies deze link zien zakken met 10 euro. En daarna nog een keer gezakt met 10 euro en de verkoper is veranderd naar Go-deals..

Vind het heel opmerkelijk. Go-deals kent deze verkoper niet en mijn bestelling is ook niet bij hun geplaatst. Ik annuleer de hele zooi maar want op deze manier vertrouw ik het niet. :/

[ Voor 41% gewijzigd door headphoneguy op 19-08-2022 12:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:27

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Wij zijn erg blij met onze tab S8, op één heel irritant punt na waar ik tot dusverre geen oplossing voor kan vinden: bluetooth headsets zijn op device niveau gekoppeld, maar ik wil dat op gebruikersniveau.

Mijn vriendin en ik hebben beiden een eigen account op de tablet, maar het maakt niet uit wie er ingelogd is; onze Bose QC35ii's verbinden altijd met de tablet als we ze aanzetten.

Als mijn vriendin bijvoorbeeld ingelogd is op de tablet en met haar headset YouTube filmpjes zit te kijken en ik schakel mijn headset in omdat ik een podcast via mijn telefoon wil luisteren verbindt mijn headset met de tablet. Ik hoor haar YouTube dan in mijn oor tetteren, bij mijn vriendin verdwijnt het geluid en ik moet dan eerst disconnecten via de knop op mijn headset of via de Bose app op mijn telefoon. En dit gebeurt uiteraard ook als ik de tablet gebruik en mijn vriendin haar koptelefoon wil gebruiken. Vrij irritant.

Hoe zorg ik ervoor dat mijn koptelefoon alleen verbindt als mijn account actief is en die van mijn vriendin alleen als haar account actief is? Desnoods met een extra app?

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinandvandijk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 16:33
headphoneguy schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 10:24:
Ik zag bij bol.com een goedkope tab s8 ultra staan. De externe verkoper is 'bol.com electronic'. Dit vind ik heel verdacht. Ik heb nagevraagd bij de klantenservice en zij geven aan dat dit niet bol.com is. Volgens bol.com heb ik natuurlijk de nodige rechten en bescherming mocht er iets verkeerd gaan. Ik heb dit allemaal na het plaatsen van de bestelling uitgevonden. Wat vinden jullie hiervan?

Link: https://www.bol.com/nl/p/...ocialshare_pdp_androidapp

In het laatste uur heb ik de prijs van precies deze link zien zakken met 10 euro. En daarna nog een keer gezakt met 10 euro en de verkoper is veranderd naar Go-deals..

Vind het heel opmerkelijk. Go-deals kent deze verkoper niet en mijn bestelling is ook niet bij hun geplaatst. Ik annuleer de hele zooi maar want op deze manier vertrouw ik het niet. :/
Kun je niet achteraf betalen? Als je niks krijgt heb je ook geen kosten. Als je hem wel ontvangt kun je natuurlijk via serienr checken of het wel zuivere koffie is. Dat prijzen wisselen zie ik ook heel vaak op Amazon voorbijkomen, dat varieert vaak tussen avond en overdag, scheelt soms wel € 40/50.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headphoneguy
Dinandvandijk schreef op vrijdag 19 augustus 2022 @ 21:45:
[...]

Kun je niet achteraf betalen? Als je niks krijgt heb je ook geen kosten. Als je hem wel ontvangt kun je natuurlijk via serienr checken of het wel zuivere koffie is. Dat prijzen wisselen zie ik ook heel vaak op Amazon voorbijkomen, dat varieert vaak tussen avond en overdag, scheelt soms wel € 40/50.
Het ging mij meer even om de verdachte verkoper 'bol.com electronics'. Maar het is allemaal gelukt!
Standaard uitvoering samsung tab s8 ultra voor 815.
Komt maandag binnen. Nu even tempered glass bestellen van spigen en een hoesje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blokkie90
  • Registratie: Juli 2017
Wou de galaxy tab s8 plus kopen bij de samsung store. Maar had nog om een loyalty code gevraagd die ik zojuist kreeg. Nu is zowel de graphite als de zilvere uitverkocht. Iemand ervaring met hoe snel samsung zijn voorraad weer aanvult?

Edit: de 256 gb was er wel nog dus heb deze maar besteld. Was uiteindelijk maar 44 euro extra dus daar kon je het niet voor laten.

[ Voor 22% gewijzigd door Blokkie90 op 22-08-2022 20:28 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-09 19:04
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PkAHhyBm_8tDtMtb4qrUIFZYIsA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HL0yPsmSsQ61issaVMq1suB0.jpg?f=fotoalbum_large

Hele grote update van 2+ GB beschikbaar vandaag lijkt wel op Android 12L, met dezelfde features als Fold4. Het is een Tab S8 Ultra 5G. Update net geinstaleerd, lijkt precies op de Z fold 4, maar veel hroter haha. Wifi versies volgen meestal binnen 2 weken in NL.

[ Voor 14% gewijzigd door blue13x op 29-08-2022 09:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:53
blue13x schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 08:44:
[Afbeelding]

Hele grote update van 2+ GB beschikbaar vandaag lijkt wel op Android 12L, met dezelfde features als Fold4. Het is een Tab S8 Ultra 5G. Update net geinstaleerd, lijkt precies op de Z fold 4, maar veel hroter haha. Wifi versies volgen meestal binnen 2 weken in NL.
op mijn S8 plus WiFi komt ie ook binnen, de toelichting is in het nederlands, stikt van de taalfouten, verschrikkelijk

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:51

d0s

sssst

Hier druppelt hij ook binnen: Tab S8+ WiFi 128GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22-09 19:04
Samsung is eerste met Android 12L op een vouwbaar toestel en eerste op tablets. Het idee dat ze traag zijn met updates geldt al lang niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
blue13x schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 09:56:
Samsung is eerste met Android 12L op een vouwbaar toestel en eerste op tablets. Het idee dat ze traag zijn met updates geldt al lang niet meer.
Ze zijn wel nog supertraag met updates voor tablets, je krijgt ze wel maar per kwartaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Die nieuwe taakbalk is wel super handig, ook de menu buttons rechts onder ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Hoe kun je de apps op de taakbalk indelen? dat lukt me nog niet. Volgens instellingen zouden het de meest recente apps moeten zijn maar bij mij zijn het alleen de taakbalk apps.

nm: rebootje was nodig :)

[ Voor 11% gewijzigd door d0s op 29-08-2022 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 20:11
Update naar One UI 4.1.1 is er (gebaseerd op Android 12L)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Taakbalk werkt niet samen met Nova launcher.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roodey
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 22:08
Ik zou op de taakbalk graag zien welke app al actief is. Daarnaast is het even wennen dat recent/home/vorig rechts onderin staan. Het wisselen tussen apps ging al snel, nu nog iets sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdJtA
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 30-09 11:10
BramViking schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 15:39:
Taakbalk werkt niet samen met Nova launcher.
Het is wel (min of meer) werkend te krijgen met MacroDroid. Je moet Samsung OneUI Home als standaard app ingesteld laten en dan in MacroDroid een vrij simpele macro aanmaken waarmee elke keer dat je Samsung OneUI Home start deze automatisch Nova start.

Ik heb in Samsung OneUI Home de apps ingesteld die ik in de taakbalk wil en daarna de macro aangezet. Het duurt soms even maar hij pakt nu automatisch Nova als je naar het startscherm gaat. Als je afleert om omhoog te vegen vanuit een app om naar het startscherm te staan blijft de taakbalk zelf in beeld op je startscherm (wat bij OneUI Home niet zo is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

wat bedoelen jullie met de menu buttons rechtsonder? die mis ik even
Ook de veelbesproken two finger gesture voor het wisselen tussen split/fullscreen krijg ik niet aan de praat,

verder is de taakbalk onder wel handig, vooral dat je hem in kan klappen als je maar met 1 app tegelijk bezig bent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
JdJtA schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 20:36:
[...]

Het is wel (min of meer) werkend te krijgen met MacroDroid. Je moet Samsung OneUI Home als standaard app ingesteld laten en dan in MacroDroid een vrij simpele macro aanmaken waarmee elke keer dat je Samsung OneUI Home start deze automatisch Nova start.

Ik heb in Samsung OneUI Home de apps ingesteld die ik in de taakbalk wil en daarna de macro aangezet. Het duurt soms even maar hij pakt nu automatisch Nova als je naar het startscherm gaat. Als je afleert om omhoog te vegen vanuit een app om naar het startscherm te staan blijft de taakbalk zelf in beeld op je startscherm (wat bij OneUI Home niet zo is).
Zou vast wel een update komen waarin het met third party launchers gaat werken. Heb het even geprobeerd maar niet echt noodzakelijk. Vind de shortcuts belangrijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fre_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 16-09 15:05
d0s schreef op maandag 29 augustus 2022 @ 20:42:

Ook de veelbesproken two finger gesture voor het wisselen tussen split/fullscreen krijg ik niet aan de praat,
Welke beweging moet je eigenlijk maken met twee vingers? Ik vind wel referenties terug via google, maar nergens welke beweging exact je moet doen. Heb hier al vanalles geprobeerd maar ook zonder resultaat

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hakki
Je moet dit wel extra aanzetten, stond niet standaard aan.
Settings, advanced features, labs, swipe for pop-up view / swipe for split screen.
Als je op de tekst klikt, zie je ook een animatie van de beweging.

Voor split screen: je gaat gewoon van één van de zijkanten of onderkant met 2 vingers van buiten naar binnen. Je duwt de openstaande app daarmee opzij en dan kies je de 2de app die ernaast moet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
..

[ Voor 96% gewijzigd door BramViking op 31-08-2022 01:47 ]

• Terry A Davis
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 22-09 15:54

Terry A Davis

Other OS 64 Bit

Zijn er anderen die als je Youtube in Popup Window zet dat de video dan zwart wordt maar dat de audio wel gewoon doorspeelt? De enige manier om het ongedaan te maken is weer fullscreen gaan met youtube en de video sluiten en opnieuw starten.

https://www.reddit.com/r/...pop_up_view_ytvideo_goes/

Gary Winston: "The Answer is in The Box, Not in The Band!"

• Terry A Davis

Terry A Davis

Other OS 64 Bit

Ik heb Youtube Premium Lite, dat is denk ik zonder popup, maar wel zonder advertenties. Dus met Premium Lite werkt het vrijwel altijd niet met het de situatie zoals het probleem is omschreven.

Youtube kan met Premium een popup doen zoals Newpipe, maar dat is anders dan de popup window zoals Samsung dat doet.

Op de oude tablet Tab S5e had ik dit probleem niet.

Wat ik heb gedaan:

- Youtube uitschakelen en deinstalleren in de google playstore, daarna youtube opnieuw installeren.
- Account verwijderen ( Werkt niet helaas )

Nog geen Factory reset gedaan, in developer opties gekeken, en media transcoding uitschakelen werkt ook niet.

Op reddit begint de 1e post met dat als je Premium Youtube zou nemen zou het in theorie moeten werken, maar daar is niemand die dat ook daadwerkelijk heeft gedaan.

Het klinkt wel overtuigend dat Youtube detecteerd in een Samsung Tablet popup te zijn en dan het scherm op zwart zet.

Maar wat zou het dan toch zijn? Is het iets technisch, of toch dat neem Youtube Premium? Maar Youtube Premium is hetzelfde als een popup window van Newpipe wat overigens wel gewoon werkt.

Premium Lite heb ik genomen omdat de advertenties irritatie oproepen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• stin00
  • Niet online
Terry A Davis schreef op donderdag 1 september 2022 @ 15:00:
Zijn er anderen die als je Youtube in Popup Window zet dat de video dan zwart wordt maar dat de audio wel gewoon doorspeelt? De enige manier om het ongedaan te maken is weer fullscreen gaan met youtube en de video sluiten en opnieuw starten.

Ik had dit toevallig gisteren op m'n S8 Ultra met een Twitch stream.. inderdaad alleen te fixen door de stream te sluiten en opnieuw te starten. Lijkt me dus geen YouTube specifiek probleem?

[ Voor 3% gewijzigd door stin00 op 01-09-2022 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terry A Davis

Terry A Davis

Other OS 64 Bit

stin00 schreef op donderdag 1 september 2022 @ 21:27:
[...]

Ik had dit toevallig gisteren op m'n S8 Ultra met een Twitch stream.. inderdaad alleen te fixen door de stream te sluiten en opnieuw te starten. Lijkt me dus geen YouTube specifiek probleem?
Op dit moment heb ik voor YouTube een omweg gevonden. Door het grote recente taken overzicht scherm op te roepen, en dan het YouTube App icoon aanklikken, is daar de optie om in popup of gesplitst scherm weer te geven. Dan werkt het wel.

Wanneer werkt het bij mij vaker niet dan wel: Bij Geavanceerd en Labs in de settings kan je een knopje in iedere applicatie laten plaatsen waarbij je na erop drukken kan kiezen voor popup of gesplitst scherm. Verder is daar de mogelijkheid naar toe verplaats om van rechterbovenhoek in het scherm schuin naar linksonder het voorgrond programma kleiner te maken als window waardoor het een popup wordt.

Dat laatste was eerder alleen met MultiStar uit Goodlock van de Samsung Store mogelijk, maar is nu ingebouwd.

Ik heb wel met MX-Player geprobeerd om gesplitst of popup te krijgen en daar werkt het gewoon zoals het hoort zonder problemen. MX-Player kan echter zelf ook een popup maken zoals Newpipe dat doet.

Voor nu dan maar de omweg om een popup te maken van YouTube via het grote recente overzicht scherm waar alle openstaande taken als vensters staan. Dat levert stabiel resultaat.

Misschien kan je dat bij Twitch ook proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
Ben nog steeds super tevreden met de Tab S8 Ultra. Maar waar ik me wel aan stoor is dat sommige apps gewoon niet geoptimaliseerd zijn en veel ui lag vertonen. Dat doet afbreuk aan de ervaring. Wanneer gaat Google eens tablets serieus nemen en apps weren die er niet goed op werken. Maak op zijn minst een tablet categorie aan in de app store.

[ Voor 11% gewijzigd door BramViking op 02-09-2022 04:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-09 09:58
Ik heb de 4.1.1 update ook en ik miste in eerste instantie de optie om de navigatie knoppen in het midden te hebben(zoals voor de update). Ik had alleen de opties rechts en links. Hebben meer mensen daar last van (gehad)?
Ik heb Samsung gebeld en ik weet niet of zij iets gedaan hebben of dat het toeval is, maar ik heb nu weer recht, midden en links.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terry A Davis

Terry A Davis

Other OS 64 Bit

ignatius schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 14:17:
Ik heb de 4.1.1 update ook en ik miste in eerste instantie de optie om de navigatie knoppen in het midden te hebben(zoals voor de update). Ik had alleen de opties rechts en links. Hebben meer mensen daar last van (gehad)?
Ik heb Samsung gebeld en ik weet niet of zij iets gedaan hebben of dat het toeval is, maar ik heb nu weer recht, midden en links.
Dat noemen ze een Heisenbug.
In computer programming jargon, a heisenbug is a software bug that seems to disappear or alter its behavior when one attempts to study it.[1] The term is a pun on the name of Werner Heisenberg, the physicist who first asserted the observer effect of quantum mechanics, which states that the act of observing a system inevitably alters its state. In electronics the traditional term is probe effect, where attaching a test probe to a device changes its behavior.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ignatius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 28-09 09:58
Terry A Davis schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 23:13:
[...]

Dat noemen ze een Heisenbug.

[...]
Ik ben zelf een soort van programmeur (ik schrijf code voor process-integraties), maar hier had ik nog niet van gehoord _/-\o_

Ik zweer dat die optie er eerst niet was, maar ik begin nu wel aan mijzelf te twijfelen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
ignatius schreef op zaterdag 3 september 2022 @ 08:24:
[...]

Ik ben zelf een soort van programmeur (ik schrijf code voor process-integraties), maar hier had ik nog niet van gehoord _/-\o_

Ik zweer dat die optie er eerst niet was, maar ik begin nu wel aan mijzelf te twijfelen 8)7
Lijkt wel Breaking Bad, maar dat was Heisenberg :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 02-12-2023
Net binnen. Echt mooie tab s8 plus. Gelijk een vraagje. Als ik de pen gebruik om iets in te drukken in het toetsenbord dan doet o.a. De p 9 en 0 het niet. Wel met de vinger.

Werkt wel in de horizontale stand maar niet in de verticale stand!

[ Voor 28% gewijzigd door Boneka op 04-09-2022 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kruila
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 20:53
Boneka schreef op zondag 4 september 2022 @ 12:34:
Net binnen. Echt mooie tab s8 plus. Gelijk een vraagje. Als ik de pen gebruik om iets in te drukken in het toetsenbord dan doet o.a. De p 9 en 0 het niet. Wel met de vinger.

Werkt wel in de horizontale stand maar niet in de verticale stand!
Op mijn tab s8 plus werkt het wel. De p, 9 en de 0 zitten naast elkaar, dat ruikt dus naar de misdaad.

is er geen test app om wijzer te worden?

Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boneka
Wat bedoel je daarmee. Ruikt naar de misdaad?

Heb je de tab zowel horizontaal als verticaal gehouden? Met de pen?

Gekocht bij Belsimpel. Nooit geen problemen mee gehad.

[ Voor 19% gewijzigd door Boneka op 04-09-2022 19:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boneka
Oorzaak inmiddels ontdekt. Het ligt aan de hoes. Die gaat dus terug. Magneetvorming kan de pen doen storen. Soortgelijks zag ik ook bij een reviewer van een ultra op een andere plek van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
BramViking schreef op vrijdag 2 september 2022 @ 04:27:
Ben nog steeds super tevreden met de Tab S8 Ultra. Maar waar ik me wel aan stoor is dat sommige apps gewoon niet geoptimaliseerd zijn en veel ui lag vertonen. Dat doet afbreuk aan de ervaring. Wanneer gaat Google eens tablets serieus nemen en apps weren die er niet goed op werken. Maak op zijn minst een tablet categorie aan in de app store.
Wat voor apps moet ik dan aan denken? Ik heb nog geen problemen gehad met niet geoptimaliseerde apps, maar gebruik 'm dan ook alleen voor media consumptie (YouTube, Videoland, Netflix, Firefox) en m'n boodschappen (Crisp).
Overigens komt er een Google tablet aan toch? Lijkt er al een tijdje op dat Google tablets weer serieus gaat nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Majesty schreef op maandag 5 september 2022 @ 15:20:
[...]

Wat voor apps moet ik dan aan denken? Ik heb nog geen problemen gehad met niet geoptimaliseerde apps, maar gebruik 'm dan ook alleen voor media consumptie (YouTube, Videoland, Netflix, Firefox) en m'n boodschappen (Crisp).
Overigens komt er een Google tablet aan toch? Lijkt er al een tijdje op dat Google tablets weer serieus gaat nemen.
Zijn genoeg apps te vinden die stotteren. Zoals die van Daily Mail, Twitter, TV-gids enzovoorts. Optimalisatie kan nog veel beter. Daarnaast zou Google ook eens meer en actiever ontwikkelaars moeten stimuleren om apps te ontwikkeling voor tablets, waarbij de ruimtes op het scherm, goed worden benut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:12
Majesty schreef op maandag 5 september 2022 @ 15:20:
[...]

Veel Wizards werken ook nog niet echt lekker. Veel te kleine lettertypes.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terry A Davis

Terry A Davis

Other OS 64 Bit

Ik heb zelf de Galaxy Tab S8 Plus / S7 Plus Case Rugged Armor Pro hoes, en op de achterkant zitten geen magneten, in het deksel over de voorkant wel.

Je kan hem schuin rechtop zetten. Of je kan hem volledig openklappen ( de flap gaat bij de onderkant naar achteren. )

Ik heb nog geen hinder ervaren met S-Pen vanwege de magneten die andere hoesjes op de verkeerde locatie hebben daarom meerdere malen getest.

https://www.spigen.com/pr...lus-case-rugged-armor-pro

De hoes voor de Tab S8+ en de Tab S7+ zijn in dit geval hetzelfde.

Er is ook eentje van Spigen die anders werkt. Maar heb met deze goede ervaringen.

De Tab S8+ die ik heb met deze Spigen Rugged Tab S8+ hoes is ongeveer even zwaar als de Galaxy Note 10.1 Tablet met hoes uit 2012. Bij de tablet uit 2012 zijn het vooral grote bezels overigens, en de Tab S8+ is een klein beetje groter dan die uit 2012. De Tab S8 Ultra zou te groot zijn geweest. ( En te zwaar. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terry A Davis

Terry A Davis

Other OS 64 Bit

Omdat de normale Samsung Popup Window voor Youtube bij video vrijwel altijd een zwart beeld laat zien waar de video hoort, heb ik geprobeerd YouTube Premium te nemen. Met YouTube Premium heb ik inderdaad een Popup Window zoals Newpipe, maar je hebt weinig functies in dat officiele YouTube Popup schermpje. Verder heeft YouTube Premium hetzelfde probleem als YouTube zonder Premium, het is immers dezelfde applicatie, en YouTube Premium aanschaffen heeft geen zin tegen het YouTube heeft zwart scherm bij officiele Samsung Popup Window voor YouTube.

De bug zit al erg lang in de Tab S7 alswel de Tab S8, en het lijkt erop dat pas bij Android 13 het gefixt zal worden. Het heeft geen zin allerlei instellingen proberen te veranderen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hakki
Ik begrijp niet dat je bedoelt, ik heb YouTube premium en mijn PiP venster werkt prima met de officiële YouTube app.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Hier ook geen enkele problemen met de YouTube app. Ook Premium.

Correctie: via de standaard youtube functionaliteit 'pip' werkt het wel. Als ik swipe om een pop over te maken dan wordt de video wel zwart inderdaad.

split screen gaat dan wel weer gewoon goed. het zit dus echt in de fly-over functie.

[ Voor 71% gewijzigd door d0s op 07-09-2022 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terry A Davis

Terry A Davis

Other OS 64 Bit

Hakki schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:37:
Ik begrijp niet dat je bedoelt, ik heb YouTube premium en mijn PiP venster werkt prima met de officiële YouTube app.
De officiële YouTube standaard pop-up heeft weinig functies ten opzichte van de Samsung YouTube Pop-up mogelijkheid. Zo is in de standaard YouTube pop-up geen chat mogelijkheid waarbij de comments in beeld komen, als het ware als een kleine mobiel op het scherm.

Met de Samsung Popup YouTube methode kan ik dus wel gewoon live chatten bij een stream. Dat is ook logisch want de Samsung Popup functie is gewoon de zelfde applicatie die dan alleen minder scherm in gebruik neemt. Dit werkt af en toe door de Pop-up via recente applicaties te activeren.

De theorie op het Reddit forum was dat YouTube een soort blokkade had ingebouwd en dat als ik Premium zou nemen dat het dan mogelijk zou kunnen werken was dan ook mijn conclusie. Dat is helaas niet zo. Het is een gewone popup net zoals Newpipe.

Hier is hoe ik op dit forum deze BUG voor Samsung Popup weergave ben gestart.
Terry A Davis schreef op donderdag 1 september 2022 @ 15:00:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terry A Davis

Terry A Davis

Other OS 64 Bit

d0s schreef op woensdag 7 september 2022 @ 19:42:
Hier ook geen enkele problemen met de YouTube app. Ook Premium.

Correctie: via de standaard youtube functionaliteit 'pip' werkt het wel. Als ik swipe om een pop over te maken dan wordt de video wel zwart inderdaad.

split screen gaat dan wel weer gewoon goed. het zit dus echt in de fly-over functie.
De pip is inderdaad helaas niet de hele YouTube applicatie in een klein scherm, geen chat bij livestream bijvoorbeeld. De pip functionaliteit werkt goed. Maar dat is niet wat ik nodig heb. Ik ben de Samsung pop-up mogelijkheid gewend, met een volledige YouTube in een schermpje op het beeldscherm tijdens het browsen op het hele scherm. Split screen oproepen werkt niet altijd, tenzij ik dat doe vanuit het recente taken/applicaties overzicht, dan werkt zowel popup als wel split screen. Nu heb ik bij instellingen -> Labs -> een optie voor een knopje. En als ik op dat knopje druk dat dan in iedere applicatie aanwezig is, dan is daar de optie om makkelijk direct Samsung Popup YouTube te doen. ( En dit is wat niet werkt.)

De BUG is vast en zeker heel vaak aan Samsung gemeld, ook op Reddit bijvoorbeeld al sinds de Tab S7, helaas heeft PREMIUM aanschaffen alleen een gewone PIP functionaliteit, en is de theorie op Reddit dat YouTube wil dat mensen Premium nemen niet de oorzaak.

Hopelijk komt het goed met Android 13 voor de Tab S7 als wel Tab S8, ik heb de S8 Plus.

• Rubman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10 14:45

Rubman

Retarded or just overjoyed!

Ik heb sinds een paar dagen de S8 Ultra met Book Keyboard cover en iedere keer als die erin geklikt wordt of als het scherm open geklapt wordt is er zo'n irritant geluidje te horen.

Nu heb ik al die geluiden volgens mij uitgezet in de instellingen, maar ondanks dat ze allemaal uit staat blijft het geluid stug door pingelen.

Is er iets dat ik mis of is dit gewoon Samsung?

Als het ergens pijn doet, wil ik erop drukken

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
Hier loopt net een nieuwe update binnen... S8 wifiAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/uxmcHjBzGrdJcl5RnV8KJbSZKcQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/H9Q8XrdipCsMs3pyjMxMWSi4.jpg?f=fotoalbum_large

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Terry A Davis

Terry A Davis

Other OS 64 Bit

Voor wie een andere launcher zoals Nova Launcher heeft en de taakbalk functie wil hebben doe dan dit:

- Ga naar instellingen
- Ga naar Display
- Ga naar Navigatiebalk
---------- In dit scherm onderaan vind je 'Zoekt U -> Taakbalk'

Het zou denk ik ook kunnen met Samsung Goodlock -> Navstar

Samsung Goodlock heeft meer applicaties, zoals een app waarmee je het volume volledig kan regelen zonder de volume knoppen nodig te hebben door vanaf de zijkant te swypen is omhoog dan Volume Up, en omlaag dan Volume Down.

De YouTube Pop-Up Bug die in dit forum topic door mij is besproken samen met enkele anderen is met de firmware van 11 September 2022 helaas nog aanwezig.

Samsung is bezig met OneUI 5.0 Beta Test. Te verwachten is dat het ongeveer nog 2 maanden zal duren voor dit zal worden uitgerold.

• headphoneguy
Weet iemand hoe het zit met trackpad support? Wat doet bijvoorbeeld een Apple magic trackpad voor input?

Linker en rechter muisklik en cursor bewegen?
Of cursor + multitouch scrollen met 2 vingers, pinch and zoom, swipe to home/recent apps?

Als iemand het antwoord weet of kan ontdekken dan maak je me heel blij. Kan het antwoord nergens vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
De gratis toetsenbord en cover ook maar verkocht. Gebruikte het ding nooit. Uiteindelijk uitgekomen op €200,-. Niet verkeerd. Dus heb de Tab S8 Ultra in totaal voor €335,- aangeschaft.

• jagroep
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:59
headphoneguy schreef op woensdag 14 september 2022 @ 20:11:
Weet iemand hoe het zit met trackpad support? Wat doet bijvoorbeeld een Apple magic trackpad voor input?

Linker en rechter muisklik en cursor bewegen?
Of cursor + multitouch scrollen met 2 vingers, pinch and zoom, swipe to home/recent apps?

Als iemand het antwoord weet of kan ontdekken dan maak je me heel blij. Kan het antwoord nergens vinden.
Waarschijnlijk werkt alleen het bewegen en linker muisklik. Zie: https://www.reddit.com/r/..._trackpad_2_a_good_combo/

• headphoneguy
jagroep schreef op donderdag 15 september 2022 @ 16:26:
[...]

Waarschijnlijk werkt alleen het bewegen en linker muisklik. Zie: https://www.reddit.com/r/..._trackpad_2_a_good_combo/
Thanks, ik was er al bang voor dat het niet goed zou werken.

• Albert020
Is het mogelijk dual screen te gebruiken in Dex mode ?

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
BramViking schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:35:
De gratis toetsenbord en cover ook maar verkocht. Gebruikte het ding nooit. Uiteindelijk uitgekomen op €200,-. Niet verkeerd. Dus heb de Tab S8 Ultra in totaal voor €335,- aangeschaft.
Die voor de S8 (met trackpad) gebruik ik eigenlijk meer dan ik vooraf had verwacht. Ik mis ineens mijn (gejatte) laptop niet meer, voor het incidentele lange mailtje dat ik moet versturen voldoet dat toetsenbordje prima. En met Dex is het zelfs op het kleinste model prima werken, naar mijn mening.

• jagroep
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 23:59
Ik ben ook positief verrast door de keyboard cover met trackpad. Om te multitasken, studeren met pdf's en diverse web applicaties vind ik het een hele fijne combo. In tablet mode, de mode die ik het meest gebruik, heb ik liever de gewone cover. Ik doe de keyboard cover dus voorlopig niet weg. Al gebruik ik hem incidenteel.

• BramViking
Bundin schreef op donderdag 15 september 2022 @ 18:29:
[...]

Die voor de S8 (met trackpad) gebruik ik eigenlijk meer dan ik vooraf had verwacht. Ik mis ineens mijn (gejatte) laptop niet meer, voor het incidentele lange mailtje dat ik moet versturen voldoet dat toetsenbordje prima. En met Dex is het zelfs op het kleinste model prima werken, naar mijn mening.
Ik gebruik de tablet vooral op de bank of in de slaapkamer en dan niet als laptop. Anders had ik het inderdaad gehouden.

• BramViking
Ik ben trouwens benieuwd naar de S9 ultra. Ik hoop ook op een camera eiland zoals de iPhone, dat ook daadwerkelijk voor notificaties gebruikt gaat worden. De notch vind ik er toch best lelijk uitzien.

• stin00
  • Niet online
BramViking schreef op donderdag 15 september 2022 @ 15:35:
Hoe heb je de S8 Ultra voor 535 gekocht incl gratis keyboard cover? :o Ik was met inruil en cashback etc zo'n 550 kwijt zonder toetsenbord cover.

Edit: ah.. zie het al. Nu inclusief gratis keyboard cover :+

[ Voor 6% gewijzigd door stin00 op 15-09-2022 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deures
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-09 10:52
Ik wil de S8 Ultra(of S8+) ook graag aanschaffen, maar komen jullie toch aan de lage bedragen?

Ik heb een loyaliteitscode aangevraagd, maar kom daarmee niet verder dan € 970 voor de Ultra 128gb wifi variant...
stin00 schreef op donderdag 15 september 2022 @ 23:30:
[...]

Hoe heb je de S8 Ultra voor 535 gekocht incl gratis keyboard cover? :o Ik was met inruil en cashback etc zo'n 550 kwijt zonder toetsenbord cover.

Edit: ah.. zie het al. Nu inclusief gratis keyboard cover :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Deures schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 10:51:
Ik wil de S8 Ultra(of S8+) ook graag aanschaffen, maar komen jullie toch aan de lage bedragen?

Ik heb een loyaliteitscode aangevraagd, maar kom daarmee niet verder dan € 970 voor de Ultra 128gb wifi variant...

[...]
Tijdens de pre-order periode waren er allerlei acties die je kon stacken. Grote korting bij ICS (creditcard), inruilkorting, pre-order korting. Heb m'n S8+ ook voor een spotprijs (oké nog steeds veel geld) kunnen aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:35

DON PAPA

Tweaker-fan

Ik heb uiteindelijk maar 149 euro betaald voor de S8 Ultra 128GB, toen ik hem tegelijk met een S22 Ultra en verschillende korting codes kocht 😉 Hopelijk komt er bij de S9 weer zo'n mooie aanbieding voorbij vanuit Samsung.

[ Voor 9% gewijzigd door DON PAPA op 16-09-2022 19:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Dan heb je een nieuw apparaat ingeruild, anders zou het nooit op dat bedrag uit kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Wat ik mij trouwens afvraag, is met name split screen. Op dit grote scherm zou gemakkelijk vier applicaties naast elkaar kunnen werken. Maar nog steeds wordt er maar drie ondersteunt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

BramViking schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 21:25:
Dan heb je een nieuw apparaat ingeruild, anders zou het nooit op dat bedrag uit kunnen komen.
Nee hoor ik heb een defecte S7 ingeruild

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
DON PAPA schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 21:27:
[...]

Nee hoor ik heb een defecte S6 ingeruild
Vertel eens welke kortingen je hebt gekregen. Want ik kan mij niet voorstellen dat men met kortingen en een S6 als inruil, ooit op dat bedrag kan uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

BramViking schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 21:26:
Wat ik mij trouwens afvraag, is met name split screen. Op dit grote scherm zou gemakkelijk vier applicaties naast elkaar kunnen werken. Maar nog steeds wordt er maar drie ondersteunt.
Met pop over screens ook wel meer hoor. Maar eens ze kunnen dat beter uitwerken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DON PAPA

DON PAPA

Tweaker-fan

BramViking schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 21:29:
[...]

Vertael eens welke kortingen je hebt gekregen. Want ik kan mij niet voorstellen dat men met kortingen en een S6 als inruil, ooit op dat bedrag kan uitkomen.
Ik had mij bericht net aangepast, het was een defecte S7 waar ik 3 euro + de 150 euro extra inruil voor kreeg uit de aanbieding die ze hadden. Verder had ik de pre-orde code en Vip code waarmee ik 200 euro korting kreeg. En dan kreeg ik nog 25% korting omdat ik hem tegelijk kocht met de S22 Ultra. En toen ik hem binnen had, heb ik ook nog de 200 euro cashback via de Samsung website ingediend, wat ook nog goedgekeurd werdt door Samsung. Daardoor heb ik uiteindelijk maar 149 euro betaald voor de S8 Ultra

[ Voor 72% gewijzigd door DON PAPA op 17-09-2022 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
DON PAPA schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 21:42:
[...]

Ik had mij bericht net aangepast, het was een defecte S7 waar ik 3 euro + de 150 euro extra inruil voor kreeg uit de aanbieding die ze hadden. Verder had ik de pre-orde code en Vip code waarmee ik 200 euro korting kreeg. En dan kreeg ik nog 25% korting omdat ik hem tegelijk kocht met de S22 Ultra. En ik heb toen ik hem geleverd heb gekregen, ook nog de 200 euro cashback ingediend, welke goedgekeurd werdt door Samsung. Waardoor ik uiteindelijk op 149 heb betaald voor de S8 Ultra
Ah oké, wel nice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
d0s schreef op vrijdag 16 september 2022 @ 21:31:
[...]

Met pop over screens ook wel meer hoor. Maar eens ze kunnen dat beter uitwerken.
De pop over screens heb ik bewust buiten beschouwing gelaten, omdat het verre van hetzelfde is. De verdeling op het scherm kan gewoon veel beter. Veel ruimte dat nu onbenut wordt gelaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Bij mij werkt Samsung Dex niet meer, de taakbalk is verdwenen. sinds de laatste update lijkt dat te zijn geweest.
Meer mensen hier last van?

[ Voor 10% gewijzigd door 038Robijno op 18-09-2022 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Weet iemand hoe je push notificaties, voor een website, handmatig kunt toevoegen? Onder instellingen, sites en downloads, en dan meldingen. Kun je het alleen beheren, maar niet handmatig een website aan toevoegen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hakki
038Robijno schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:15:
Bij mij werkt Samsung Dex niet meer, de taakbalk is verdwenen. sinds de laatste update lijkt dat te zijn geweest.
nope, werkt hier nog steeds.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Hier ook geen problemen mee

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terry A Davis

Terry A Davis

Other OS 64 Bit

038Robijno schreef op zondag 18 september 2022 @ 09:15:
Alle instellingen herstellen zoeken en dan goed opletten dat je niet per ongeluk fabriek herstel doet. Dat heb ik ook eens nodig gehad. Bij netwerkproblemen is het alleen netwerkinstellingen herstellen. Bij app problemen is het vergelijkbaar. ( Zoals de Samsung launcher die alles weer op standaard zet, of het toetsenbord wat opeens weer standaard is. )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redboyke
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-04 05:57
Aangezien good lock region locked is. Kan je Fine lock uit de android store halen.

En daar krijg je apk links naar apps die normaal te downloaden zijn met good lock.

Multistar en Sound Assistant zijn beide een must have.
Met deze 2 aangeschakeld kan je muziek en meerdere videos tegelijk kijken.
En kan je de app sound volume per app instellen.

Merk zelfs dat sinds die multi view popout windows heb ik amper nog samsung dex gebruik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Tav ultra gebruikers+keyboard

Ola. Ik ben van plan mijn oudere dell 7270 te vervangen voor een ultra.

Voornamelijk voor gebruik in het huis en in het vliegtuig.

Email, word, YouTube, films, uTorrent niks wat ook maar zwaar te noemen is. Voor game heb ik een prima systeem, maar ik ben 4 maanden per jaar weg van huis, en moet dus wel wat hebben.

Nu heb ik eigenlijk maar 1 vraag waar ik geen antwoord voor kan vinden namelijk: kan je het toetsenbord terwijl hij aan de tablet zit ook naar de achterkant vouwen?

Casus. Je zit aan een tafel te werken en moet even ergens anders naar toe om met je tablet daar iets uit te tekenen. Haal je het toetsenbord dan los of kan je hem even naar achteren vouwen?

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Je kan hem eraan laten zitten, maar fijn is dat niet (geen magneet om hem zo vast te laten).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
d0s schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 16:15:
Je kan hem eraan laten zitten, maar fijn is dat niet (geen magneet om hem zo vast te laten).
dat is mooi. en net besteld.
morgen overmorgen geleverd als ik de site mag vertrouwen.

s8 ultra 5g 16GB ram 512GB opslag
met toetsenbord

[ Voor 3% gewijzigd door jack zomer op 04-10-2022 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KKC
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15:57

KKC

jack zomer schreef op maandag 3 oktober 2022 @ 16:59:
[...]

dat is mooi. en net besteld.
morgen overmorgen geleverd als ik de site mag vertrouwen.

s8 ultra 5g 16GB ram 512GB opslag
met toetsenbord
Al wat meer ervaring met het naar achter klappen van de keyboard? Daar ben ik zelf ook benieuwd naar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
KKC schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 14:08:
[...]

Al wat meer ervaring met het naar achter klappen van de keyboard? Daar ben ik zelf ook benieuwd naar.
net uit de doos gehaald.

Stug heel stug, mischien wanneer de hoes vaker is gebruikt dat het makkelijker gaat, maar voorlopig lukt het niet zonder dat het toetsenbord los klikt.

verder heel blij mee, nu spelen/instellen/uitzoeken etc

nu bedenken hoe ik mijn gsm whatsapp op de tablet krijg via de whatsapp app.
duo simkaart gaat het niet worden, dan moet of mijn gsm of mijn tablet verbinding loos zijn.
Nu heb ik een data sim, dus +3197xxxxxxxx daar kan ik mee bellen maar heb natuurlijk liever dat wanneer ik vanuit mijn tablet bel het +316xxxxxxx (mijn prive nummer) meekomt.

[ Voor 27% gewijzigd door jack zomer op 05-10-2022 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

jack zomer schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 16:28:
[...]

net uit de doos gehaald.

Stug heel stug, mischien wanneer de hoes vaker is gebruikt dat het makkelijker gaat, maar voorlopig lukt het niet zonder dat het toetsenbord los klikt.

verder heel blij mee, nu spelen/instellen/uitzoeken etc

nu bedenken hoe ik mijn gsm whatsapp op de tablet krijg via de whatsapp app.
duo simkaart gaat het niet worden, dan moet of mijn gsm of mijn tablet verbinding loos zijn.
Nu heb ik een data sim, dus +3197xxxxxxxx daar kan ik mee bellen maar heb natuurlijk liever dat wanneer ik vanuit mijn tablet bel het +316xxxxxxx (mijn prive nummer) meekomt.
Dat werkt prima met een WhatsApp messenger app en dan in WhatsApp inschakelen dat je telefoon niet verbonden hoeft te zijn. Dan heb je een standalone WhatsApp web.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
d0s schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 16:55:
[...]

Dat werkt prima met een WhatsApp messenger app en dan in WhatsApp inschakelen dat je telefoon niet verbonden hoeft te zijn. Dan heb je een standalone WhatsApp web.
ja zoiets zal het worden, als whatsapp web weer kan openen.
Het is me een keer gelukt via desktop site, want anders wil whatsapp je richting de echte app sturen.

Laptop is inmiddels voor 99% leeg, De overstap is bijna compleet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hakki
jack zomer schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 23:09:
[...]

ja zoiets zal het worden, als whatsapp web weer kan openen.
Het is me een keer gelukt via desktop site, want anders wil whatsapp je richting de echte app sturen.
Voor WhatsApp web moet je in desktop modus gaan via chrome browser. Anders lukt het niet.

Sinds enkele dagen kan je echter de app installeren en koppelen met je gsm, in het beta kanaal.
Zal dus binnenkort wel doorkomen naar stabiele versie.
Hiermee heb je dus gewoon ook de WhatsApp app staan op tablet met alle chats vanop smartphone en synchronisatie zoals het werkt bij WhatsApp web.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s

d0s

sssst

Hakki schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 05:51:
[...]

Voor WhatsApp web moet je in desktop modus gaan via chrome browser. Anders lukt het niet.

Sinds enkele dagen kan je echter de app installeren en koppelen met je gsm, in het beta kanaal.
Hiermee heb je dus gewoon ook de WhatsApp app staan op tablet met alle chats vanop smartphone en synchronisatie zoals het werkt bij WhatsApp web.
Dat bedoelde ik inderdaad ook. Fijn dat je nu ook de officiele whatsapp daarvoor kunt gebruiken. Ik gebruikte tot nu toe een aparte app (Zijn er meerdere van) icm het koppelen met 'cloud'. Daarvoor hoeft je telefoon dus niet online te zijn om whatsapp op een ander device te gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Niet online
Update.

Ik vind het heerlijk. Voor mij echt een laptop vervanger.

Vandaag mijn spigen screen protector gekregen en op het scherm geplakt. Top product.

Mijn "travel"hoes binnen gekregen. Supcase uniform beetle pro.
Tablet past super, mooie plek voor de pen. Beetje jammer dat er een plastic schermbeschermer in zit, maar die kon ik er makkelijk uitsnijden. Waarom een travelhoes? De standaard Samsung hoes met keyboard vind ik te groot in het vliegtuig, nu kan ik natuurlijk het keyboard losmaken in het vliegtuig maar dan moet ik hem ook ergens kwijt. Dus deze hoes is voor buiten en reis gebruik. Toetsenbord en samsung hoes gooi ik dan wel ik mijn ruimbagage

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• e.looijenga
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13-09 19:39
Ook ik ben erg blij met deze machine. Overgestapt vanaf een S7 plus, dus grootte was geen probleem. Voor degene die een redelijke ruggedized hoes zoeken kan ik de supcase unicorn beetle pro aanraden 👌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headphoneguy
Hakki schreef op donderdag 6 oktober 2022 @ 05:51:
[...]

Is dat dan dezelfde app als op de telefoon? Of een uitgeklede versie? Ik vraag dit omdat ik me afvraag of je er dan mee zou kunnen videobellen net als op de telefoon.
Pagina: 1 ... 5 ... 8 Laatste