Net getest en dat werkt inderdaad. Wat wel jammer is (nog) tov 3th party apps is dat je geen 'split screen' hebt met links de gesprekken en rechts het gesprek zelf. Misschien komt dat nog.headphoneguy schreef op zaterdag 22 oktober 2022 @ 17:08:
[...]
Is dat dan dezelfde app als op de telefoon? Of een uitgeklede versie? Ik vraag dit omdat ik me afvraag of je er dan mee zou kunnen videobellen net als op de telefoon.
Als je een Samsung mobiel hebt kan je de telefoon en tablet aan elkaar schakelen met Call and Message Continuity. Zit bij het menu geavanceerd. Je belt dan inderdaad met de mobiele telefoon. Maar via een Wifi of 4g/5g netwerk communiceren je tablet en mobiel dan met elkaar waardoor het lijkt alsof je via je mobiel belt als je op de tablet zit. ( En andersom. )jack zomer schreef op woensdag 5 oktober 2022 @ 16:28:
[...]
net uit de doos gehaald.
Stug heel stug, mischien wanneer de hoes vaker is gebruikt dat het makkelijker gaat, maar voorlopig lukt het niet zonder dat het toetsenbord los klikt.
verder heel blij mee, nu spelen/instellen/uitzoeken etc
nu bedenken hoe ik mijn gsm whatsapp op de tablet krijg via de whatsapp app.
duo simkaart gaat het niet worden, dan moet of mijn gsm of mijn tablet verbinding loos zijn.
Nu heb ik een data sim, dus +3197xxxxxxxx daar kan ik mee bellen maar heb natuurlijk liever dat wanneer ik vanuit mijn tablet bel het +316xxxxxxx (mijn prive nummer) meekomt.
Gary Winston: "The Answer is in The Box, Not in The Band!"
heb een oneplus, dus die optie is niet mogelijk.
gebruik nu desktopsite en dan whatsapp web. en dat werkt oke.
verder ben ik erg tevreden met de tablet. mis heel af en toe nog mijn laptop.
maar dat is omdat ik dan bv verkenner zoek voor bestanden, en de layout is anders.
nu nog hopen dat otterbox een keer een hoes voor de ultra uitbrengt.
de huidige hoes en de keyboard hoes zijn prima. maar bij de huidige hoes is het beeldscherm niet naar wens beschermd.
wil eigenlijk zoiets als onderstaand,
waarbij tijdens transport het beeldscherm goed beschermd is tegen stoten etc
gebruik nu desktopsite en dan whatsapp web. en dat werkt oke.
verder ben ik erg tevreden met de tablet. mis heel af en toe nog mijn laptop.
maar dat is omdat ik dan bv verkenner zoek voor bestanden, en de layout is anders.
nu nog hopen dat otterbox een keer een hoes voor de ultra uitbrengt.
de huidige hoes en de keyboard hoes zijn prima. maar bij de huidige hoes is het beeldscherm niet naar wens beschermd.
wil eigenlijk zoiets als onderstaand,
:strip_exif()/f/image/jXc07knjqpr122nNSc2dW1ND.jpg?f=fotoalbum_large)
waarbij tijdens transport het beeldscherm goed beschermd is tegen stoten etc
[ Voor 79% gewijzigd door jack zomer op 23-10-2022 12:40 ]
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Kan iemand met de S8+ me vertellen wat de viewport afmetingen zijn van het toestel? Gewoon op je tablet naar https://www.mydevice.io/ surfen en een screenshot posten zou al zeer behulpzaam zijn!
Nope, geen DeX.
Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.
Firmware update Galaxy Tab S8+ (SM-X800)
Buildnummer : X800XXS2AVJ2
Android-versie : S(Android 12)
Uitgiftedatum : 2022-10-25
Niveau beveiligingspatch : 2022-10-01
https://doc.samsungmobile.com/SM-X800/EUX/doc.html
Geïnstalleerd zonder problemen, merk geen bijzonderheden.
Buildnummer : X800XXS2AVJ2
Android-versie : S(Android 12)
Uitgiftedatum : 2022-10-25
Niveau beveiligingspatch : 2022-10-01
https://doc.samsungmobile.com/SM-X800/EUX/doc.html
Geïnstalleerd zonder problemen, merk geen bijzonderheden.
Ik heb intussen de S8+ aangeschaft, en ben hier zeer tevreden van! Ik heb echter een issue met de Book Cover van Samsung die ik erbij heb gekocht: ondanks dat ik de relevante settings hiervoor heb ingeschakeld, zorgt mijn cover er niet voor dat het scherm automatisch aan of uit gaat. Is er nog iemand met gelijkaardige problemen?
Nee, werkt bij mijn S8+ perfectNelis_91 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 23:05:
Ik heb intussen de S8+ aangeschaft, en ben hier zeer tevreden van! Ik heb echter een issue met de Book Cover van Samsung die ik erbij heb gekocht: ondanks dat ik de relevante settings hiervoor heb ingeschakeld, zorgt mijn cover er niet voor dat het scherm automatisch aan of uit gaat. Is er nog iemand met gelijkaardige problemen?
Neem het leven niet te serieus; je overleeft het toch niet!
Book Cover teruggestuurd en een nieuwe gekocht, en werkt perfect met de nieuwe Cover.Nelis_91 schreef op maandag 31 oktober 2022 @ 23:05:
Ben zelf nu ook aan het kijken voor de 8 Ultra, nu al voor 898 te krijgen via Bol.com (eerst ook 888 via amazon maar die is duurder geworden0.
Vraag me af of nu kopen, of wachten op black friday/cyber monday een beter idee is met Samsung....
Vraag me af of nu kopen, of wachten op black friday/cyber monday een beter idee is met Samsung....
nope geen signature
Voor zover ik kan zien exact hetzelfde model. Als ik ze vergelijk was er wel een groot verschil in de sterkte van de magneten in de 'defecte' cover: het scherm ging niet alleen aan/uit maar de tablet bleef ook niet recht staan in een van de twee standen.
Met Bixby Routines kan je de tablet instellen dat ie gaat laden tot bijvoorbeeld 90% of 95% inplaats van de standaard 85% als je batterij bescherming aan hebt staan.
Ga naar geavanceerd bij het instellingen menu, daar zie je Bixby routines. Maak een nieuwe routine.
Als voorwaarde: Tablet gaat laden
Indien: 90%
Dan: Batterij beschermen aan.
Als voorwaarde: Batterij lager dan 50%
Dan: Batterij beschermen uit.
Heb het nu ingesteld op 90% en werkt prima. Bixby routines zet namelijk de batterij bescherming aan zodra die de 90% aantikt bij het opladen. Dat kan natuurlijk ook 91 of 92 of 93 of 87 bijvoorbeeld zijn. Bij percentages onder de 50% heb ik batterij beschermen uitgezet via een Bixby routine. Daarom dat het werkt. Je moet conditie ongedaan maken niet gebruiken.
Ga naar geavanceerd bij het instellingen menu, daar zie je Bixby routines. Maak een nieuwe routine.
Als voorwaarde: Tablet gaat laden
Indien: 90%
Dan: Batterij beschermen aan.
Als voorwaarde: Batterij lager dan 50%
Dan: Batterij beschermen uit.
Heb het nu ingesteld op 90% en werkt prima. Bixby routines zet namelijk de batterij bescherming aan zodra die de 90% aantikt bij het opladen. Dat kan natuurlijk ook 91 of 92 of 93 of 87 bijvoorbeeld zijn. Bij percentages onder de 50% heb ik batterij beschermen uitgezet via een Bixby routine. Daarom dat het werkt. Je moet conditie ongedaan maken niet gebruiken.
Hier nog geen update voor Android 13Hakki schreef op maandag 14 november 2022 @ 17:27:
Android 13 is er voor onze tablet reeks 😊
Net gecheckt....binnen op mijn Tab S8 Ultra 5G 512GB.
Hoe bevalt het? Nog nieuwe functionaliteiten?blue13x schreef op maandag 14 november 2022 @ 21:21:
Net gecheckt....binnen op mijn Tab S8 Ultra 5G 512GB.
Animaties zijn anders, meer mogelijkheden om te customizen qua widget, achtergrond, lock screen etc, verbeterde dex. Het zit vooral in de details en animaties. Helaas geen sim card manager app voor meerdere eSim support.Roodey schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 07:10:
[...]
Hoe bevalt het? Nog nieuwe functionaliteiten?
Ik mag van mijn werk een tablet kopen. Ik heb een sterke voorkeur voor samsung daar andere devices ook van dit merk zijn.
Echter ben ik heel hard op zoek naar een keyboard book cover voor s8 plus met trackpad.
Vind de slim cover minder functioneel. Met name vanwege het ontbreken van de pad en het niet kunnen ontkoppelen van t toetsenbord.
Iemand idee waar ik nog de juiste cover kan vinden?
Echter ben ik heel hard op zoek naar een keyboard book cover voor s8 plus met trackpad.
Vind de slim cover minder functioneel. Met name vanwege het ontbreken van de pad en het niet kunnen ontkoppelen van t toetsenbord.
De 7plus heeft dezelfde afmetingen en aansluitingen, deze moet passen. Een paar maand gelden was die nog €150,- .ze zijn wel wat duurder geworden zie ik…JDdeV1992 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 22:46:
Ik mag van mijn werk een tablet kopen. Ik heb een sterke voorkeur voor samsung daar andere devices ook van dit merk zijn.
https://www.kloegcom.nl/s...-hoesje-met-trackpad-muis
Coolblue heeft ze ook verkocht: https://www.coolblue.nl/p...tsenbord-hoes-qwerty.html
Iets goedkoper maar niet op voorraad…
[ Voor 10% gewijzigd door Dinandvandijk op 15-11-2022 23:11 ]
Op beide sites uitverkocht. Wellicht dan toch maar voor die zonder trackpad gaan. Lijkt mij alleen vervelend als je hem als tablet gebruikt en je voelt het toetsenbord aan de achterzijde. Heb jij daar ervaringen mee?Dinandvandijk schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 23:07:
[...]
De 7plus heeft dezelfde afmetingen en aansluitingen, deze moet passen. Een paar maand gelden was die nog €150,- .ze zijn wel wat duurder geworden zie ik…
https://www.kloegcom.nl/s...-hoesje-met-trackpad-muis
Coolblue heeft ze ook verkocht: https://www.coolblue.nl/p...tsenbord-hoes-qwerty.html
Iets goedkoper maar niet op voorraad…
Ik heb het standaard toetsenbord / de standaard cover die bij de pre-order werd weggegeven en bevalt met goed. Het is geen vergelijk met een laptop toetsenbord maar voldoet. Als ik de tablet als “laptop” gebruik, heb ik er een muis bij of gebruik ik de pen als muis. Werkt prima voor mij, als je DEX wilt gebruiken op een groter beeldscherm zou ik sowieso een toetsenbord en muis gebruiken. Voor de momenten op de bank trek ik de cover er af, gaat makkelijk want magnetisch. Om schade en krassen te voorkomen heb ik wel een skin op de achterkant van de tablet geplakt. Gewoon een universele via Amazon op maat gesneden.
Misschien de standaardcover bestellen, proberen en als het niet bevalt terugsturen? Ik houd daar zelf niet zo van maar soms is dat niet anders. Uiteindelijk kun je altijd nog voor een universele bluetooth gaan maar daar heb ik geen ervaring mee.
Misschien de standaardcover bestellen, proberen en als het niet bevalt terugsturen? Ik houd daar zelf niet zo van maar soms is dat niet anders. Uiteindelijk kun je altijd nog voor een universele bluetooth gaan maar daar heb ik geen ervaring mee.
https://www.knaldeals.com...-MXmy4MhriAnYrHt4CmSKkZPD4aAp5TEALw_wcBJDdeV1992 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 08:02:
[...]
Op beide sites uitverkocht. Wellicht dan toch maar voor die zonder trackpad gaan. Lijkt mij alleen vervelend als je hem als tablet gebruikt en je voelt het toetsenbord aan de achterzijde. Heb jij daar ervaringen mee?
Is dit hem niet?
Edit: deze is niet voor de Plus. Die is hier ook uitverkocht.
[ Voor 6% gewijzigd door d0s op 16-11-2022 09:17 ]
Klopt, alleen formaat s7/8 ik ben op zoek naar de plus variant.d0s schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:16:
[...]
https://www.knaldeals.com...-MXmy4MhriAnYrHt4CmSKkZPD4aAp5TEALw_wcB
Is dit hem niet?
Edit: deze is niet voor de Plus. Die is hier ook uitverkocht.
Dank voor het meekijken, alsnog!
https://www.bol.com/nl/nl...paign=CPS&utm_content=pdlJDdeV1992 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:18:
[...]
Klopt, alleen formaat s7/8 ik ben op zoek naar de plus variant.
Dank voor het meekijken, alsnog!
Deze?
Held! Deze is het inderdaad. Die kan ook op de s8+. Vele malen dank!
Laat maar weten hoe hij bevaltJDdeV1992 schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:59:
[...]
Held! Deze is het inderdaad. Die kan ook op de s8+. Vele malen dank!
Ik heb zelf een Samsung Galaxy Tab S8 Ultra die ik toen meteen als pre-order besteld heb vanwege een actie van zowel MediaMarkt als Samsung. Via die actie kreeg ik van Samsung een gratis origineel Samsung Book Cover Keyboard erbij waarop ook een trackpad zit.JDdeV1992 schreef op dinsdag 15 november 2022 @ 22:46:
Om eerlijk te zijn heb ik het bookcover net 1 keer gebruikt om uit te testen waarna deze weer direct in de doos is gegaan. Schrik niet dat dit bookcover bij introductie bijna 350 euro was maar die prijzen inmiddels wel al gezakt zijn.
Rede dat ik het maar 1 keer gebruikt heb komt deels doordat het best lang duurde eer ik dat bookcover via de actie in huis had. Ik heb toen een origineel Samsung cover zonder toetsenboard erbij aangeschaft om toch het tablet beschermd te hebben.
Kom je aan een punt van dat Samsung Book Coveer Keyboard namelijk ik vind de bescherming te beperkt omdat b.v. de randen van het tablet niet beschermd zijn. Bij het gewone Samsung cover is dit wel het geval plus nog dan de ingebouwde standaard. Bij dat gewone cover is dit een heel stevige metalen standaard net zoals bij de Microsoft Surface Pro tablets. Bij de book cover keyboard is dit maar een plastic ding wat niet echt stabiel blijft staan, dus tja...
Momenteel gebruik ik dus gewoon een kleiner Logitech bluetooth keyboardje wat ik ook gemakkelijk kan meenemen. En tja een trackpad, zeker bij een tablet mis ik dat niet echt omdat ik toch altijd naar het scherm reik om iets aan te klikken.
Ik wacht met spanning de Black Friday aanbiedingen voor een TAB S8+ 256GB af waarbij de prijs tot onder de €750 (laagste prijs oktober = €743) duikt. Maar de prijzen lijken niet echt omlaag te willen. Als iemand het goedkoper ziet dan hoop ik dat hier terug te vinden
A life lived in fear is a life half lived
Die is prijs is al beter, maar de prijs die ik bij Samsung Members krijg is €764:Jo... schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 14:37:
Via de Samsung Members shop (of met studentenkorting) nu al €740,00.
:strip_exif()/f/image/J1aYvda1H5Os5TtxEVjavkC2.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat mis ik nog?
In de Belgische shop ligt de prijs wat lager. Ik kreeg wel nog een kortingscode van €50,00 omdat ik me had ingeschreven als Member, misschien krijg je die in Nederland ook.Not_Disclosed schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 16:32:
[...]
Die is prijs is al beter, maar de prijs die ik bij Samsung Members krijg is €764:
[Afbeelding]
Wat mis ik nog?
Voor mijn Tab S8 Ultra nog geen update naar Android 13.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/HBL3ndWR2E0yXbC6VPwdFc5E.jpg?f=user_large)
Zit na het bericht hier ook al een paar dagen te kijken. Heb een S8+ en een ultra, maar beiden nog geen update.
Niet dat het erg is trouwens, het werkt toch als een zonnetje.
Niet dat het erg is trouwens, het werkt toch als een zonnetje.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Mijn ultra wel.
16gb 512gb 5g versie.
Merk trouwens geen verschil.
Misschien iets met meerdere vensters, maar dat kan ik ook zelf hebben gedaan tijdens een sloop en wijzig alles omdat het kan sesie
16gb 512gb 5g versie.
Merk trouwens geen verschil.
Misschien iets met meerdere vensters, maar dat kan ik ook zelf hebben gedaan tijdens een sloop en wijzig alles omdat het kan sesie
Zit nu te kijken naar een Tab S8 Ultra via Samsung members. Inclusief keyboard cover kom ik op €1033. Vind het moeilijk inschatten of dit nu de uiteindelijke prijs is of dat ik beter nog even komende week af kan wachten. Iemand een idee bij hoe de week richting black friday (voor Samsung) normaal gesproken verloopt?
Heb je nog een oud iets om in te ruilen? Maakt niet uit wat het is of in welke staat: je krijgt dan 100 euro extra inruilkorting en als het goed is heb je in de mail vandaag ook een 50 euro kortinfscode ontvangen als member. Maakt al snel 160 euro extra korting.buzz schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 16:15:
Zit nu te kijken naar een Tab S8 Ultra via Samsung members. Inclusief keyboard cover kom ik op €1033. Vind het moeilijk inschatten of dit nu de uiteindelijke prijs is of dat ik beter nog even komende week af kan wachten. Iemand een idee bij hoe de week richting black friday (voor Samsung) normaal gesproken verloopt?
[ Voor 10% gewijzigd door d0s op 19-11-2022 18:51 ]
Nu een aantal dagen de s8 plus i.c.m. het toetsenbord. Erg fijne combi om op te werken. Qua bescherming missen de randen, dat is wel jammer maar niet onoverkomelijk. De toekomst zal uitwijzen of ik ga wisselen van hoes. De tablet zelf is echt top, ben zelf blij dat ik het op de plus heb gehouden, de ultra was voor mij een slag te groot geweest. Nu alleen nog nadenken over wel/geen screenprotector.d0s schreef op woensdag 16 november 2022 @ 10:34:
[...]
Laat maar weten hoe hij bevaltik heb zelf de normale cover met losse muis (dus zonder trackpad) en die werkt opzicht prima echter de kijkhoek is niet ideaal voor mij. Dat probleem heeft deze Cover niet.
Ik heb de plus nu een half jaar zonder protector en het scherm is super krasvast. Ik heb alleen op de behuizing aan de zijkanten wat lak eraf, dat is wel vrij gevoelig.JDdeV1992 schreef op zondag 20 november 2022 @ 13:08:
[...]
Nu een aantal dagen de s8 plus i.c.m. het toetsenbord. Erg fijne combi om op te werken. Qua bescherming missen de randen, dat is wel jammer maar niet onoverkomelijk. De toekomst zal uitwijzen of ik ga wisselen van hoes. De tablet zelf is echt top, ben zelf blij dat ik het op de plus heb gehouden, de ultra was voor mij een slag te groot geweest. Nu alleen nog nadenken over wel/geen screenprotector.
Toevallig iemand verplan om de s8 ultra te bestellen? Ik zoek nog een keyboard case en op dit moment hebben ze de combi deal voor 140 euro, wellicht dat iemand hem extra voor mij erbij kan bestellen? Eventueel zou ik studenten korting kunnen verlenen als tegenprestatie.
Ik zie dit helaas niet als ik inlog, € 799,- voor de s8 plus 128gb wifi. Hoe kan ik die speciale prijs zien?Not_Disclosed schreef op vrijdag 18 november 2022 @ 16:32:
[...]
Die is prijs is al beter, maar de prijs die ik bij Samsung Members krijg is €764:
[Afbeelding]
Wat mis ik nog?
Ook geen mail met korting gehad.
Alvast bedankt.
Met een keyboard cover op schoot is de S8+ prima te doen. Zonder cover te zwaar imo.
rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)
Vandaag voor de tweede keer gekeken of de update naar Android 13 binnenkomt.
Dit naar aanleiding van het bericht dat de Tab S7 de update al ontvangt.
De tweede keer is scheepsrecht. Dus mijn S8+ (wifi) krijgt de update binnen.
Als ik niet inlog is de prijs lager....hveck75 schreef op maandag 21 november 2022 @ 23:57:
[...]
Ik zie dit helaas niet als ik inlog, € 799,- voor de s8 plus 128gb wifi. Hoe kan ik die speciale prijs zien?
Ook geen mail met korting gehad.
Alvast bedankt.
Iemand nog een kortingscode toevallig?
https://doc.samsungmobile.com/SM-X800/EUX/doc.htmlRoodey schreef op dinsdag 22 november 2022 @ 17:48:
Vandaag voor de tweede keer gekeken of de update naar Android 13 binnenkomt.
Op moment van schrijven is de OneUi 5 changelog nog niet online voor Wifi versie, maar firmware wel.
Merk dat wat kleine bugs verdwenen zijn. De youtube popup bug is er nog steeds. Maar kan omzeild worden door youtube in geheel taakoverzicht vast te houden en naar zijkanten of midden te slepen.
Hier helaas geen kortingscode ontvangen. Wel een toegangscode, maar die geeft toegang tot een ander portal waar de prijzen hoger liggen dan bij samsung members.d0s schreef op zaterdag 19 november 2022 @ 18:51:
[...]
Heb je nog een oud iets om in te ruilen? Maakt niet uit wat het is of in welke staat: je krijgt dan 100 euro extra inruilkorting en als het goed is heb je in de mail vandaag ook een 50 euro kortinfscode ontvangen als member. Maakt al snel 160 euro extra korting.
Misschien was / is de kortingscode alleen voor Belgische members?
Edit: ik zie ook de 100 euro extra inruilkorting niet. Misschien ook alleen in Belgie?
[ Voor 6% gewijzigd door rud op 24-11-2022 05:46 ]
Het toetsenbord dat je bij de pre-order kreeg, was dat inclusief trackpad?Dinandvandijk schreef op woensdag 16 november 2022 @ 09:01:
Ik heb het standaard toetsenbord / de standaard cover die bij de pre-order werd weggegeven en bevalt met goed. Het is geen vergelijk met een laptop toetsenbord maar voldoet.
Ik heb de Ultra besteld met het bookcover met keybord. Nu heb ik de laatste tijd last van losse handjes en net mij S6 Lite uit mijn handen laten vallen. Display defect en moet nu een nieuw display bestellen bij Ali (iemand ervaring met vervangen?)jack zomer schreef op dinsdag 11 oktober 2022 @ 21:08:
Mijn "travel"hoes binnen gekregen. Supcase uniform beetle pro.
Tablet past super, mooie plek voor de pen. Beetje jammer dat er een plastic schermbeschermer in zit, maar die kon ik er makkelijk uitsnijden. Waarom een travelhoes? De standaard Samsung hoes met keyboard vind ik te groot in het vliegtuig, nu kan ik natuurlijk het keyboard losmaken in het vliegtuig maar dan moet ik hem ook ergens kwijt. Dus deze hoes is voor buiten en reis gebruik. Toetsenbord en samsung hoes gooi ik dan wel ik mijn ruimbagage
Omdat ik dat risico met de S8 Ultra niet wil lopen wil ik ook graag een goede valbeschermer er om heen. Hoe zijn jouw ervaringen tot nu toe? Heb je een link of typenummer?
Is het wisselen met de keybord cover te doen of sta je dan iedere keer te hannissen?
https://amzn.eu/d/0J6RyIq
Maar dan van de Nederlands Amazon.
Wisselen kost me ongeveer 1 minuut. Eerste keren langer ivm stugheid
Ik vind het een goede case voor mijn gebruik. Met de kanttekening dat ik eigenlijk liever een otterbox had gehad die ook het scherm tijdens vervoer kan beschermen.
Screen protector is een spigen. Deze bevalt super.
Geen bubbels, makkelijk te "monteren" en niet merkbaar.
Maar dan van de Nederlands Amazon.
Wisselen kost me ongeveer 1 minuut. Eerste keren langer ivm stugheid
Ik vind het een goede case voor mijn gebruik. Met de kanttekening dat ik eigenlijk liever een otterbox had gehad die ook het scherm tijdens vervoer kan beschermen.
Screen protector is een spigen. Deze bevalt super.
Geen bubbels, makkelijk te "monteren" en niet merkbaar.
Ik ben uit NL en heb wel vaker iets bij Samsung gekocht. Misschien dat het daarmee te maken heeft. Dit is waar ik op uit kom;rud schreef op woensdag 23 november 2022 @ 23:54:
[...]
Hier helaas geen kortingscode ontvangen. Wel een toegangscode, maar die geeft toegang tot een ander portal waar de prijzen hoger liggen dan bij samsung members.
Misschien was / is de kortingscode alleen voor Belgische members?
Edit: ik zie ook de 100 euro extra inruilkorting niet. Misschien ook alleen in Belgie?
/f/image/pQ2DOcuorOBrlSQqAPEmCTnm.png?f=fotoalbum_large)
€714 prijs in de shop (Ingelogd of niet als Samsung Member maakt verder geen verschil bij mij)
€200 euro inruil S21 FE (maar dit kan ieder toestel zijn)
€100 euro extra inruil (let op: verschijnt pas in je winkelmand)
€50 euro kortingsvoucher ontvangen van Samsung;
€369 totaal. Met een toestel zonder waarde zou het dus €569 worden.
Je mag mijn €50 kortingscode wel proberen als je wil, stuur maar even een PM als je daar interesse in hebt.
[ Voor 5% gewijzigd door d0s op 24-11-2022 08:33 ]
Android 13 is uit met best veel updates (2736mb)
Helaas niet. Een prima toetsenbord maar als ik hem moest kopen zou ik het niet doen. Het is - mijns inziens - te duur voor wat je er voor krijgt.rud schreef op woensdag 23 november 2022 @ 23:55:
[...]
Het toetsenbord dat je bij de pre-order kreeg, was dat inclusief trackpad?
Eens, het is niet goedkoop. Maar ik kan niet meer zonder...Dinandvandijk schreef op donderdag 24 november 2022 @ 19:31:
[...]
Helaas niet. Een prima toetsenbord maar als ik hem moest kopen zou ik het niet doen. Het is - mijns inziens - te duur voor wat je er voor krijgt.
Ik type e-mails, notities in Evernote, etc.
Ook kijk ik geregeld YouTube in de hoes. Alleen als ik meerdere artikelen ga lezen haal ik de tablet uit de hoes.
Bij afhalen in Duitsland: Samsung Galaxy Tab s8+ 256gb met keyboard cover EF-DT970
https://www.cyberport.de/...board-cover-ef-dt970.html
Leveren helaas niet per post aan Nederland.
QWERTZ tastatur is niet voor iedereen weggelegd.Not_Disclosed schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:34:
Bij afhalen in Duitsland: Samsung Galaxy Tab s8+ 256gb met keyboard cover EF-DT970
Effe ritje naar DuitslandNot_Disclosed schreef op donderdag 24 november 2022 @ 21:34:
Weet hier iemand of er op de Samsung galaxy tab S8 serie een 'standaard' screenprotector zit? (Zoals bijv. op hun telefoons, die samsung vanuit de fabriek daarvan voorzien)
Zit geen screenprotector op Tab S8 ook niet op telefoon S22, ze zijn bij Samsung een beetje gierig geworden !Wachtff schreef op woensdag 30 november 2022 @ 11:16:
Weet hier iemand of er op de Samsung galaxy tab S8 serie een 'standaard' screenprotector zit? (Zoals bijv. op hun telefoons, die samsung vanuit de fabriek daarvan voorzien)
Vreemd probleem met de S8+
Ik heb een aantal video bestanden gedownload met mijn (Anfroid) mobiel en deze op een USB-C drive gezet. Hier een paar bestanden van afgespeelt op mijn tablet en nu is de USB drive niet meer te lezen op mijn telefoon. Diverse file managers getest en ze geven allemaal aan dat de drive leeg is. Op mijn tablet is alles gewoon nog te benaderen.
Iemand enig idee?
update: Plug net een (oude) ereader in via OTG en zonder ook maar iets te doen zijn alle bestanden gewist. Kan er wel nieuwe bestanden op zetten maar de oude bestanden zijn allemaal weg. Die ereader is van mijn vrouw...we zijn op reis en ze is not amused
S8 doet dus iets heel vreemds met externe USB opslag, pas daar mee op zou ik zeggen.
Ik heb een aantal video bestanden gedownload met mijn (Anfroid) mobiel en deze op een USB-C drive gezet. Hier een paar bestanden van afgespeelt op mijn tablet en nu is de USB drive niet meer te lezen op mijn telefoon. Diverse file managers getest en ze geven allemaal aan dat de drive leeg is. Op mijn tablet is alles gewoon nog te benaderen.
Iemand enig idee?
update: Plug net een (oude) ereader in via OTG en zonder ook maar iets te doen zijn alle bestanden gewist. Kan er wel nieuwe bestanden op zetten maar de oude bestanden zijn allemaal weg. Die ereader is van mijn vrouw...we zijn op reis en ze is not amused
S8 doet dus iets heel vreemds met externe USB opslag, pas daar mee op zou ik zeggen.
[ Voor 30% gewijzigd door westergas op 30-11-2022 14:56 ]
Als je de videobestanden op de S8 nog wel kunt benaderen zou je ze naar je Google Drive kunnen kopiëren. Dan kun je er met je telefoon ook weer bij.westergas schreef op woensdag 30 november 2022 @ 14:21:
Vreemd probleem met de S8+
Iemand enig idee?
Klinkt als iets dat bestanden automatisch geopend worden en niet zijn afgesloten voordat de drive verwijderd wordt. Ze zullen er vast nog wel opstaan, alleen de FAT is niet meer correct.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
FX Explorer en Total commander (inclusief Microsoft exFAT/NTFS by Paragon) gedownload maar als ik die ereader aansluit is deze alleen met de standaard geinstallerde "My Files" van Samsung te zien. Ik denk dat die roet in het eten gooit. Wellicht zoals @alexbl69 aangeeft iets in het bestandsysteem vern***t.
Nu de reader een keer is aangesloten geweest (waarbij dus alle bestanden zijn "verwijderd", of in ieder geval niet meer zichtbaar) kan ik nu wel nieuwe boeken toevoegen zonder dat het mis gaat.
De video bestanden zijn te groot om te uploaden, zit hier met Mexicaanse wifi dus dat zou weken gaan duren. Iemand nog een suggestie om de USB drive te fixen? Helaas geen windows PC in de buurt de komende maanden.
Nu de reader een keer is aangesloten geweest (waarbij dus alle bestanden zijn "verwijderd", of in ieder geval niet meer zichtbaar) kan ik nu wel nieuwe boeken toevoegen zonder dat het mis gaat.
De video bestanden zijn te groot om te uploaden, zit hier met Mexicaanse wifi dus dat zou weken gaan duren. Iemand nog een suggestie om de USB drive te fixen? Helaas geen windows PC in de buurt de komende maanden.
Toch besloten er een TG screenprotector op te doen. Bevalt goed en S-pen gebruik is onverminderd. Maar man wat is dat toch altijd een geklooi om die dingen er stofvrij op te krijgen.d0s schreef op zondag 20 november 2022 @ 14:38:
[...]
Ik heb de plus nu een half jaar zonder protector en het scherm is super krasvast. Ik heb alleen op de behuizing aan de zijkanten wat lak eraf, dat is wel vrij gevoelig.
In de badkamer doen, na het douchen, dan zweeft er geen stofdeeltje meer rond.JDdeV1992 schreef op woensdag 30 november 2022 @ 20:22:
[...]
Toch besloten er een TG screenprotector op te doen. Bevalt goed en S-pen gebruik is onverminderd. Maar man wat is dat toch altijd een geklooi om die dingen er stofvrij op te krijgen.
Hoi allen,
Ik heb een galaxy tab s8, ik heb een book cover keyboard slim. Maar eigenlijk is dit niet wat ik zoek.
Ik zoek een keyboard cover waar je het keyboard af kunt klikken. Bestaat dit? Iemand ervaring mee?
Ik heb een galaxy tab s8, ik heb een book cover keyboard slim. Maar eigenlijk is dit niet wat ik zoek.
Ik zoek een keyboard cover waar je het keyboard af kunt klikken. Bestaat dit? Iemand ervaring mee?
Ik heb nu een TAB S5E met amOLED scherm. Dus mijn eerste gedachte voor een nieuwe tablet ging uit naar de TAB S8+. Met name vanwege weer een amOLED scherm dat goed beviel. Alleen lees ik wel dat de batterijduur van de S8+ behoorlijk slechter is dan van de S8. Nu vind ik (of mijn vrouw
) dat 's nachts de S5E tablet nog steeds te veel licht geeft, zelfs als deze op de laagste helderheid staat. Android 13 heeft daar nu wel een "Extra dim" optie voor.
Even wat cijfers van notebookcheck.net
Wat zijn jullie ervaringen met de S8 en S8+ voor het lezen in het donker? Is de helderheid laag genoeg 'out of the box'? Of gebruiken jullie nog steeds tooltjes die een overlay op je scherm zetten om het scherm donkerder te maken?
Tablet | minimum helderheid |
S5E | 1.74 cd/m² |
S8 | 5.38 cd/m² |
S8+ | 1.57 cd/m² |
Wat zijn jullie ervaringen met de S8 en S8+ voor het lezen in het donker? Is de helderheid laag genoeg 'out of the box'? Of gebruiken jullie nog steeds tooltjes die een overlay op je scherm zetten om het scherm donkerder te maken?
Sinds android 12 zit dat inderdaad in android zelf: android extra dim. Dat werkt prima. Ik zou zelf altijd voor de S8+ gaan.. de S8 dimt misschien meer maar de reviews van destijds gaven wel aan dat de kleuren dan helemaal vervormen.Not_Disclosed schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:00:
Ik heb nu een TAB S5E met amOLED scherm. Dus mijn eerste gedachte voor een nieuwe tablet ging uit naar de TAB S8+. Met name vanwege weer een amOLED scherm dat goed beviel. Alleen lees ik wel dat de batterijduur van de S8+ behoorlijk slechter is dan van de S8. Nu vind ik (of mijn vrouw) dat 's nachts de S5E tablet nog steeds te veel licht geeft, zelfs als deze op de laagste helderheid staat. Android 13 heeft daar nu wel een "Extra dim" optie voor.
Tablet minimum helderheid S5E 1.74 cd/m² S8 5.38 cd/m² S8+ 1.57 cd/m²
Ik heb zelf dan de Tab S8 Ultra maar buiten de schermgrootte is die wel ongeveer gelijk aan de S8+. Mijn ervaring is dat ik altijd die auto dim functie meteen uitschakel. Beste is gewoon handmatig de helderheid in stellen want bij auto dim word alles meteen te donker bij normaal licht.Wat zijn jullie ervaringen met de S8 en S8+ voor het lezen in het donker?
Andere tip is om dark-mode te gebruiken ( als je dat misschien niet al doet ) want bij dark-mode vooral met O-led schermen is zwart ook echt zwart. Buiten dat dit ook nog beter voor de ogen is neem je daarmee ook al veel licht van witte vlakken weg.
Ik heb een Samsung Galaxy Tab S8 Ultra met een Book Cover Keyboard en je daar het keyboard deel magnetisch eraf en eraan kan klikken. Maar even net eens gekeken of die ook voor de S8 verkrijgbaar is maar ik die niet kan vinden. Dus het is er wel maar dan helaas alleen voor de Tab S8 Ultra voor zover ik vinden kan.Ik zoek een keyboard cover waar je het keyboard af kunt klikken. Bestaat dit? Iemand ervaring mee?
meer mensen problemen met de scroll bar in Samsung Internet? Sinds de laatste update werkt deze niet meer. Voorheen kon je die vastpakken en dan snel scrollen.
Palthe
Hey mensen, ik meld me hier ook maar even. Net de S8 Ultra besteld via Samsung, inruil van een S9+ was 251 euro waard + gratis Keyboard cover = offer I can’t refuse.
Ik kom van iPad Pro 2018 12.9 af en ben heel benieuwd wat dit gaat brengen. Reviews zijn lovend in ieder geval. Zijn hier nog meer mensen die van 12.9 iPad afkomen? Ik ben een web browsende, film kijkende consument en zocht iets om in bed nog even die laatste 3 series te bingen of Wikipedia leeg te trekken. Volgens mij zit ik dan aardig goed.
Ik kom van iPad Pro 2018 12.9 af en ben heel benieuwd wat dit gaat brengen. Reviews zijn lovend in ieder geval. Zijn hier nog meer mensen die van 12.9 iPad afkomen? Ik ben een web browsende, film kijkende consument en zocht iets om in bed nog even die laatste 3 series te bingen of Wikipedia leeg te trekken. Volgens mij zit ik dan aardig goed.
https://www.samsung.com/n...xy-tab-s7-ef-dt870ubegeu/peerke1987 schreef op woensdag 7 december 2022 @ 21:07:
Hoi allen,
Ik heb deze, S7 en S8 accessoires zijn uitwisselbaar. Onder andere te vinden bij bol.com (externe verkoper)
Ik zal 't vanavond eens voor je testen. Ik gebruik een e-reader voor lezen, maar zal de S8 er eens bij pakken.Not_Disclosed schreef op donderdag 8 december 2022 @ 14:00:
Nadeel van tablet: te makkelijk afgeleid, te groot en te zwaar
[ Voor 28% gewijzigd door Bundin op 23-12-2022 21:50 ]
is die kickstand een beetje te gebruiken op schoot of liggend in bed?Bundin schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 21:46:
[...]
https://www.samsung.com/n...xy-tab-s7-ef-dt870ubegeu/
Ik heb deze, S7 en S8 accessoires zijn uitwisselbaar. Onder andere te vinden bij bol.com (externe verkoper)
[...]
Ik zal 't vanavond eens voor je testen. Ik gebruik een e-reader voor lezen, maar zal de S8 er eens bij pakken.
Nadeel van tablet: te makkelijk afgeleid, te groot en te zwaar
Ik heb er nul issues mee, is over de hele breedte en hij flapt niet zomaar om. Het scharnier is stug genoeg.d0s schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 21:59:
[...]
is die kickstand een beetje te gebruiken op schoot of liggend in bed?
Thanks! Is wel een prijzig geintje dit. Ter check, toetsenbord , kan je dus zo los klikken, is het dan bluetooth? Of hoe werkt het?Bundin schreef op vrijdag 23 december 2022 @ 21:46:
[...]
https://www.samsung.com/n...xy-tab-s7-ef-dt870ubegeu/
Voor de S8 Plus is die helaas nergens meer te krijgen. Alleen een QWERTZ op Amazon Duitsland.
Ik heb het toetsenbordje eigenlijk niet echt nodig (heb al de keyboard cover icm losse muis) dus daarom besloten om deze
https://www.bol.com/nl/nl...rt/9300000070826521/?s2a=
Te bestellen. Het gaat mij voornamelijk om de kickstand. Zal laten weten hoe hij bevalt.
Ik heb het toetsenbordje eigenlijk niet echt nodig (heb al de keyboard cover icm losse muis) dus daarom besloten om deze
Te bestellen. Het gaat mij voornamelijk om de kickstand. Zal laten weten hoe hij bevalt.
Deze zit inderdaad magnetisch vast, dus zo los te halen. Ik gok dat de data via de aanwezige contactjes loopt ipv via BT, maar daar heb ik niet op gelet.peerke1987 schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 08:16:
[...]
Thanks! Is wel een prijzig geintje dit. Ter check, toetsenbord , kan je dus zo los klikken, is het dan bluetooth? Of hoe werkt het?
Case is boven verwachting. Vooral een verbetering voor gebruik op schoot doordat je de kijkhoek volledig kan bepalen. De kickstand is ook super stevig.d0s schreef op zaterdag 24 december 2022 @ 10:57:
Voor de S8 Plus is die helaas nergens meer te krijgen. Alleen een QWERTZ op Amazon Duitsland.
December update voor S8+ is gisteren binnengekomen.
https://doc.samsungmobile.com/SM-X800/EUX/doc.htmlAmersfoort schreef op zondag 1 januari 2023 @ 11:09:
December update voor S8+ is gisteren binnengekomen.
Buildnummer : X800XXU3BVL2Android-versie : T(Android 13)Uitgiftedatum : 2022-12-28Niveau beveiligingspatch : 2022-12-01
Gefaseerde uitrol blijkbaar.
Methode om met een truuk de taskbar met een andere launcher weer te geven werkt nu niet meer. Tablet lijkt wel stabieler.
Hier de truuk in de vorige firmware die nu niet meer werkt met Nova launcher.
Hier de truuk in de vorige firmware die nu niet meer werkt met Nova launcher.
Going to Settings > Display > Navigation bar and scrolling down to the “Looking for something else?” section has a shortcut to the taskbar’s setting. Tapping that reveals the option to turn on the taskbar even if you are using a third-party launcher.
Sinds maandag ook een blije eigenaar van een Galaxy Tab S8, erg tevreden mee tot nu toe. Wilde meteen die Keyboard Cover aanvragen maar ook bij een WiFi model is het verplicht een IMEI nummer in te vullen, die ik dus niet heb. Even met support gekletst en zou binnenkort opgelost moeten worden 
Iemand toevallig nog tips of ultieme apps die ze gebruiken? Ben benieuwd!
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Waar kan je deze aanvragen bij een nieuwe Tab S8 ?aDutchCow schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 10:00:
Sinds maandag ook een blije eigenaar van een Galaxy Tab S8, erg tevreden mee tot nu toe. Wilde meteen die Keyboard Cover aanvragen maar ook bij een WiFi model is het verplicht een IMEI nummer in te vullen, die ik dus niet heb. Even met support gekletst en zou binnenkort opgelost moeten worden
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=NPUY87DP7UX3RAlbert020 schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 10:17:
[...]
Waar kan je deze aanvragen bij een nieuwe Tab S8 ?
EDIT: ik zie nu pas dat misschien alleen de 5G modellen hiervoor in aanmerking komen

EDIT2: Algemene voorwaarden ingedoken en dit zijn de deelnemende modellen:
:fill(white):strip_exif()/f/image/9ll70iQMoVKzT3Wb6xEA2wBJ.png?f=user_large)
[ Voor 45% gewijzigd door aDutchCow op 05-01-2023 10:31 ]
Als het regent in mei, dan is april voorbij
Heb telefonisch contact gehad met medewerker van Samsung, gegevens doorgegeven en verstuurd.aDutchCow schreef op donderdag 5 januari 2023 @ 10:22:
[...]
https://www.samsung.com/nl/promo/promo/?id=NPUY87DP7UX3R
EDIT: ik zie nu pas dat misschien alleen de 5G modellen hiervoor in aanmerking komen
EDIT2: Algemene voorwaarden ingedoken en dit zijn de deelnemende modellen:
[Afbeelding]
Heb een Tab S8 Plus WiFi en kom in aanmerking voor een Keyboard Cover
[ Voor 12% gewijzigd door Albert020 op 05-01-2023 11:43 ]
Wat is jullie standby drain op de S8? Die van mij verliest 5% in een nachtje. Lijkt mij een beetje veel?
Als ik bij battery kijk zie ik niet dat er een app iets heeft gebruikt. De tablet is van vorige week, dus er staat ook niet echt veel dingen op.
Als ik bij battery kijk zie ik niet dat er een app iets heeft gebruikt. De tablet is van vorige week, dus er staat ook niet echt veel dingen op.
SR+ MiC
Ik heb mijn Tab S8 Ultra begin vorig jaar gekocht met ook als actie dat je er een Book Cover Keyboard bij kreeg. Vreemd dat er ook dan in dat lijstje ook bij de Ultra een Keyboard Cover Slim staat want daar zit wel verschil in met de Book Cover Keyboard. De slim versie heeft geen touchpad wat dan de Book Cover Keyboard wel heeft. Lijkt mij sowieso ook dat de Keyboard Cover Slim te smal is voor een S8 Ultra.EDIT: ik zie nu pas dat misschien alleen de 5G modellen hiervoor in aanmerking komen
Tot nu toe voldoet deze 14+ inch tablet aan al mijn verwachtingen. Het enige wat ik echt minder vind is de notch. Ik zie dat Lenovo een vergelijkbaar model gaat uitbrengen, die er zeer strak uitziet. Ik hoop dat Samsung meekijkt en iets vergelijkbaars neerzet voor de S9 Ultra. Anders weet ik wel waarmee ik het dit jaar ga upgraden. De keyboard (wat er veel mooier uitziet dan wat Samsung aanbiedt) en pen zit erbij inbegrepen.
[ Voor 18% gewijzigd door BramViking op 18-01-2023 09:03 ]
Iemand nog een tip qua keyboard? Het liefst zou ik de keyboardhoes gebruiken, maar dit lukt niet door de Unicorn Supcase hoes.
Zijn er mensen die van een Ipad afkomen en wat zijn jullie ervaringen.
Meeste wat ik op de tablet zal doen is een film/serie kijken.
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Daar is deze uitermate geschikt voor, iPad Pro met 10:7 heb je een heel andere beeldverhouding.sten123 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 14:05:
Dat is met de Tab S8 ultra heeft 16:10 meer geoptimaliseerd voor media, en vooral films
[ Voor 3% gewijzigd door Albert020 op 26-01-2023 14:23 ]
Ik maakte me erg zorgen om de apps van de ipad. Met name good reader om pdf's te lezen maar ik moet zeggen dat xodo een redelijke vervanger is en dat ik mijn ipad pro geen moment gemist heb en dat ik alles met de s8 ultra kan doen wat ik zou willen.sten123 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 14:05:
Net ook snel weer even in de winkel geweest om snel een 4K beeldmateriaal te bekijken en het scherm lijkt ook echt wel een stuk mooier.
De ultra ziet er nu heel groot uit maar dit went vrij snel denk ik.
PSN: MisterxBee : PS5 Pro :Samsung Zfold6:Synology DS220+
Went inderdaad heel snel en ik zou ook niet meer graag kleiner willen.sten123 schreef op donderdag 26 januari 2023 @ 16:47:
Net ook snel weer even in de winkel geweest om snel een 4K beeldmateriaal te bekijken en het scherm lijkt ook echt wel een stuk mooier.