Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 21:31
Ik heb samsung smart switch gebruikt voor data transfer, maar moet eerlijk gezegd toch voor 90% van m'n apps opnieuw inloggen en configureren. Is dat normaal?

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Nog steeds niks vernomen van de ultra keyboard cover. Niet dat ik het ga gebruiken maar toch merkwaardig. Inmiddels de bookcover geleverd gekregen voor €67,- euro. Mooie cover dat het uiterlijk van de tablet ten goede komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
devilkin schreef op donderdag 7 april 2022 @ 11:20:
Ik heb nu de Samsung Galaxy Tab S7+ en S8+ naast elkaar (S7+ schuift door naar familie) - zeer weinig verschil aan te merken. Het enige is mss het scherm, dat ziet er lichter uit op de S7+ dan op de S8+ - of ik beeld het me in.
Toch zijn er redelijk wat verschillen in specs:
Snapdragon 8 Gen 1 vs Snapdragon 865
8GB ram vs 6GB ram
Andere/betere Ultrawide cam (6MP vs 5MP)
Andere/betere selfie cam (12MP vs 8MP) en 4k selfie video
WiFi 6e ipv WiFi 6
Een stevigere behuizing met Armor Aluminum (geïntroduceerd bij de Galaxy Z Flip 3 en Fold 3)

Maar goed, ik zou zelf zeker niet upgraden als ik al een S7+ had hoor :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-06 21:31
Majesty schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 15:57:
Maar goed, ik zou zelf zeker niet upgraden als ik al een S7+ had hoor :).
Ja, hier ook alleen maar omdat ik die S8+ heel voordelig kan te pakken krijgen ;)

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagroep
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:09
BramViking schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 04:07:
Nog steeds niks vernomen van de ultra keyboard cover. Niet dat ik het ga gebruiken maar toch merkwaardig. Inmiddels de bookcover geleverd gekregen voor €67,- euro. Mooie cover dat het uiterlijk van de tablet ten goede komt.
Ik heb de ultra keyboard cover inmiddels geleverd gekregen. Mooi ding icm DEX. Ik heb al eerder de book cover gekocht en die zal ik ook primair blijven gebruiken want die is superlicht, dun, beschermd goed en is in tablet mode het meest comfortabel en heeft op de bank ook een mooie stand om films te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
jagroep schreef op vrijdag 8 april 2022 @ 16:44:
[...]

Ik heb de ultra keyboard cover inmiddels geleverd gekregen. Mooi ding icm DEX. Ik heb al eerder de book cover gekocht en die zal ik ook primair blijven gebruiken want die is superlicht, dun, beschermd goed en is in tablet mode het meest comfortabel en heeft op de bank ook een mooie stand om films te kijken.
Je kunt wel duidelijk voelen dat de cover de tablet een stuk zwaarder maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:16
Na update werkt Stadia ook weer goed ;)

[ Voor 13% gewijzigd door Albert020 op 10-04-2022 12:38 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
Besloten om de Bookcover te retourneren. Voegt teveel gewicht aan de tablet toe terwijl het enkel in huis gebruikt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AronMoree
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 17-09-2022
Ik wil de samsung s8+ aanschaffen met inruil van een moto G4 plus. Nu zie ik in de algemene inruil voorwaarden staan dat je een oplader mee dient in te leveren, deze ben ik echter kwijt. Iemand ervaring of ze hier streng op controleren en of dit de inruil ongedaan maakt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 06:43
AronMoree schreef op zondag 17 april 2022 @ 21:17:
Ik wil de samsung s8+ aanschaffen met inruil van een moto G4 plus. Nu zie ik in de algemene inruil voorwaarden staan dat je een oplader mee dient in te leveren, deze ben ik echter kwijt. Iemand ervaring of ze hier streng op controleren en of dit de inruil ongedaan maakt?
Zou er gewoon een willekeurige andere lader bij meesturen.

Vermoed dat dit toch enkel een markering stunt is. Wat gaat Samsung met al die tweedehands telefoons doen? Kans is groot dat er enkel door een stagiair wordt gecontroleerd of alle benodigde items aanwezig zijn. Daarna gaat het hele zwikkie de klikko in.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stillekracht
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 09:09
Ik heb mijn gesneuvelde Tab S6 helaas moeten vervangen door een S8.

Ik loop tegen een VPN issue aan.

Ik heb L2TP/IPSEC PSK nodig. Dat zat op de S6.

Op de nieuwe S8 heb ik maar heel weinig mogelijkheden.

Heeft iemand de gouden tip hoe ik het L2TP protocol erbij kan krijgen?

(Ik gebruik hem voor een VPN connectie naar Ubiquity DM)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cdXk3fg41ScCHWmdOtGqwP_JN14=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aopY6zwZHBnOygHkztQq4k3X.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 17-06 20:12

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Streeftermijn van 9 weken voor de keyboard cover is geen grapje van samsung... #duurtLang (Zit nu op week 5 )

[ Voor 10% gewijzigd door markklok op 21-04-2022 16:47 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LithoMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-06 11:37

LithoMan

Toemaar

Hier de Samsung Tab S8 ultra. 11 februari besteld, 18de geleverd. Week later promotie goedgekeurd. Maar ook hier nog steeds geen keyboardcover ontvangen.

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fre_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 17-06 15:26
Ik heb mijn keyboard cover (S8 ultra) aangevraagd op 27/02.
Ik ontving op 25/03 een mail dat deze aanvraag is goedgekeurd. ("levering binnen 9 weken")
Deze werd uiteindelijk geleverd op 14/04.
In totaal dus bijna 7 weken tussen aanvraag en levering. (tablet gekocht bij Coolblue, promo aangevraagd via Samsung België)

Tot nu toe ben ik zeer tevreden.
Ik kom van een tab S4 met de officiële Samsung keyboard cover waarvan de functionaliteit toch beperkt was. (geen functietoetsen, geen trackpad)
De keyboardcover van de S8 ultra heeft deze allemaal, het is zoals een volwaardig toetsenbord van een laptop, zonder numeriek klavier weliswaar.
Het typen gaat heel vlot, zonder dat bepaalde toetsaanslagen dubbel worden geregistreerd (zoals dikwijls het geval was bij de S4).
In het begin waren er problemen met het trackpad (er zat een storende vertraging op), maar ondertussen is er al een update geweest en ik kan bevestigen dat het nu werkt zoals het moet.

Ik vind de keyboardcover alleen niet handig voor op de schoot als ik in de zetel zit. Daar gebruik ik nog steeds de originele book cover, die ik trouwens ook voortreffelijk vind.

Ik ben blij dat ik deze keyboardcover gratis heb gekregen, want (meer dan) 300 euro vind ik er toch wel over.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BramViking
Echt wtf joh ik heb mijn keyboard veel eerder aangevraagd en tot op heden nog niet gehad. Anyway een ander ergenis is is de S-pen. De knop om gebruik te maken van de air commands zit aan de verkeerde kant. Had beter op het platte gedeelte geplaats moeten worden. Nu is het telkens zoeken naar de knop als je ermee bezig bent.

[ Voor 57% gewijzigd door BramViking op 23-04-2022 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Hier de bookcover keyboard ook ontvangen vorige week, voor m'n S8+. Heb 'm pas op 21-3 aangevraagd. Maarrr die blijft in de verpakking en gaat in de verkoop, ga mijn tablet namelijk niet gebruiken voor tekstverwerken.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Albert020
1 mei update komt hier al binnen >:)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mdncvXX7VXErgoWY1wPpzvV1b28=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SAG5j2unBkLPHjMQny57YIDh.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 83% gewijzigd door Albert020 op 27-04-2022 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turt
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09-2024
S8 ultra keyboard op 22 februari aangevraagd
Goedkeuring op 22 maart
Nu nog aan het wachten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turt
fre_ schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 14:05:
Ik heb mijn keyboard cover (S8 ultra) aangevraagd op 27/02.
Ik ontving op 25/03 een mail dat deze aanvraag is goedgekeurd. ("levering binnen 9 weken")
Deze werd uiteindelijk geleverd op 14/04.
In totaal dus bijna 7 weken tussen aanvraag en levering. (tablet gekocht bij Coolblue, promo aangevraagd via Samsung België)
Dus heb je de keyboard een aantal dagen later aangevraagd, goedkeuring is ook een aantal dagen later...
Dat is zo dom, ik heb de tablet rechtstreeks bij samsung shop België gekocht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:15
Ik had goedkeuring op 18 maart (bij Samsung NL) en nog niets gehoord. Rustig afwachten.

P2 20" PP Snow Launch Edition 2020 | XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LithoMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-06 11:37

LithoMan

Toemaar

Nou, gisteren dan eindelijk de keyboard cover binnen gekregen. Was op 25 februari goed gekeurd.

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinandvandijk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 07-06 21:27
Ik had op de 18e een goedkeuring en op de 24e de keyboard cover al binnen! Lijkt erop dat er random verstuurd wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Echt de willekeur is lachwekkend. Zijn er hier nog meer mensen met de S8 Ultra die nog op hun cover wachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

BramViking schreef op zaterdag 30 april 2022 @ 10:21:
Echt de willekeur is lachwekkend. Zijn er hier nog meer mensen met de S8 Ultra die nog op hun cover wachten?
Hiero.. 18 maart is de promotie goedgekeurd

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-06 20:52
Het is wachten tot half mei, dan eens informeren naar de nieuwe levertijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Tab S8 plus verkocht en Tab S8 Ultra aangeschaft, werkt gamed en kijkt toch veel lekkerder ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-06 16:25
Ik meld me ook even. Net een Tab S8 5G 256Gb besteld. Alhoewel de Amoled schermen erg aanlokkelijk zijn geef ik de voorkeur aan niet al te grote tablets n.l. Helaas zijn 8,4 inch tablets met fatsoenlijke specs geen gemeengoed meer zoals de Mediapad M5 8.4 4G die ik hiervoor had. Ook nog een book cover bij bestelt. Niet de keyboard cover want die is wat krap bij dit model begreep ik en schijnt ook niet lekker te werken met de tablet op je schoot op de bank begreep ik.

Bestelt bij Belsimpel. Die hebben as we speak de laagste prijs en deze week op S8 tablets een eigen cashback actie die gelijk met de extra inruilwaarde actie van Samsung op 8-5 afloopt. Benieuwd hoe het bevalt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XElD
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-06 16:25
Kleine update: toch een keyboardcover bestelt. Alleen dan wel de eerdere versie met afneembaar toetsenbord, trackpad en flap achter voor de S-pen die op de Samsung site alleen als accessoire voor de Tab S7 vermeld staat: https://www.samsung.com/n...xy-tab-s7-ef-dt870ubegeu/

Dus niet de versie met soortgelijk ontwerp aan de book cover: https://www.samsung.com/n...lim-black-ef-dt630ubegeu/
Dit nadat ik gelezen had dat deze compatible is met de Tab S8. En inderdaad dit staat ook in kleinere letters op de verpakking.

Op de Samsung site stond deze als niet meer te koop en in de pricewatch nog maar bij vier winkels. Wel voor een flink lagere prijs dan de adviesprijs gelukkig. Vermoed dus dat deze er binnenkort uit gaat dus ik dus ik heb m maar snel bestelt. Ontwerp was soortgelijk aan de S8 Ultra keyboard cover en de adviesprijs was dus ook flink (200 euro). Vermoed dat dat wel meegespeeld zal hebben met dat Samsung nu een simpelere keyboard cover voor de Tab S8 (en Tab S8+ idem) aanbiedt.

Het werkt iig. prettig en zonder aangekoppeld keyboard met alleen de achterkant met kickstand is het geheel erg handzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shimi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-06-2024
Iemand een email adres van Samsung om deze een mail te sturen voor de keyboard cover?
De tablet ultra op 16 februari al gekocht, goedkeuring gehad maar tot op heden nog niets ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

shimi schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 11:52:
Iemand een email adres van Samsung om deze een mail te sturen voor de keyboard cover?
De tablet ultra op 16 februari al gekocht, goedkeuring gehad maar tot op heden nog niets ontvangen
Ben ik ook wel benieuwd naar. Die bots van facebook en twitter laten je ook gewoon wachten.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinandvandijk
shimi schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 11:52:
Ik heb via whatsapp contact onderhouden, ging redelijk vlot, binnen 24 uur een reactie en daarna kun je op het oude draadje verder communiceren. De mogelijkheid van whatsapp wordt op de website aangeboden.
Maar voor het gemak:

+31 6 30028045

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turt
Dinandvandijk schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 12:55:
[...]

Ik heb via whatsapp contact onderhouden, ging redelijk vlot, binnen 24 uur een reactie en daarna kun je op het oude draadje verder communiceren. De mogelijkheid van whatsapp wordt op de website aangeboden.
Maar voor het gemak:

+31 6 30028045
Je kunt wel verder communiceren, maar in ieder geval hebben ze geen info, of geen interesse om meer info te geven... Dan heb je het gevoel dat je tegen een muur praat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Net met Samsung contact gehad over de keyboard cover. Hij moet binnen 2 weken binnen zijn, zo niet dan contact opnemen en gaan ze een onderzoek starten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
Wat een ongelofelijke prutsers zijn het daar bij Samsung. Die hopen dat veel mensen de keyboard actie vergeten. No way, die keyboard zijn ze verplicht om uit te leveren. Ook nog niet gehad trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turt
En die keyboard is al maanden op voorraad op de Samsung Shop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
turt schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 07:02:
En die keyboard is al maanden op voorraad op de Samsung Shop...
Je zou bijna een bestellen, en dan retourneren voor de 30 dagen om zijn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markklok

markklok

Von Henkel schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 11:43:
[...]

Je zou bijna een bestellen, en dan retourneren voor de 30 dagen om zijn..
Ook aan gedacht....

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turt
Von Henkel schreef op vrijdag 13 mei 2022 @ 16:20:
Net met Samsung contact gehad over de keyboard cover. Hij moet binnen 2 weken binnen zijn, zo niet dan contact opnemen en gaan ze een onderzoek starten.
Ze hebben hetzelfde aan mij beantwoord (3 weken geleden).
Heb opnieuw contact opgenomen... "ja ja uw pakket is in afwachting van afhaling door bezorger" "we hebben nog geen track & trace" "we weten nog niet binnen hoeveel dagen afhaling gaat plaats nemen" "we adviseren u om te wachten" |:( |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annie1980
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 07-11-2024
Ik heb net een tab s8 ultra besteld. Kom van een oude met 10 inch scherm ofzo dus kan niet wachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turt
turt schreef op dinsdag 17 mei 2022 @ 12:53:
[...]

Ze hebben hetzelfde aan mij beantwoord (3 weken geleden).
Heb opnieuw contact opgenomen... "ja ja uw pakket is in afwachting van afhaling door bezorger" "we hebben nog geen track & trace" "we weten nog niet binnen hoeveel dagen afhaling gaat plaats nemen" "we adviseren u om te wachten" |:( |:( |:(
nog geen update ontvangen. Het is nu al 14 weken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Zojuist even iemand "gesproken" via facebook

Vraag

Ik heb een vraag over mijn onderstaande promotieaanvraag

Goed nieuws! Je deelname aan onze promotie “Ontvang een Keyboard Cover bij pre-order van de Galaxy Tab S8, S8+ of S8 Ultra” met registratienummer NLDxxxxxxxxx is goedgekeurd. We streven ernaar om binnen negen weken jouw Book Cover Keyboard te versturen naar het opgegeven adres.

Antwoord

Aha, top dat je hebt deelgenomen aan de promotie! Ik heb je registratie bekeken en vanwege het grote succes laat de promotie nog op zich wachten. Je zal nog een bericht ontvangen, als het op levering gaat. Ik kan je geen exacte datum doorgeven, maar ik hoop dat je deze gauw mag ontvangen! ^Ivar

Vervolgvraag

Hoi Ivar.. hoe kan het dan zijn dat hij online al enige tijd op voorraad is maar diegene die mee doen aan de actie moeten wachten

Antwoord

De voorraad van promotie artikelen staan los van de algemene voorraad, omdat ze ook gratis worden uitgegeven. Sommige klanten hebben het ook meteen toegevoegd in hun winkelwagentje in plaats van achteraf registreren voor de promotie. Via de promotie afdeling duurt het wel een tijdje, maar ik hoop zeker dat je het zo snel mogelijk mag ontvangen. Houd voor nu nog je mail en eventueel je spambox in de gaten. ^Ivar

Heeft het iets opgeleverd... Nada :X

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Dit is echt schandalig van Samsung. Nog steeds niks vernomen en de 9 weken, die zij daarvoor nodig hadden, zijn ook verstreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06:18
Zojuist de ultra aangeschaft rechtstreeks via samsung met een leuke korting, namelijk 848 euro. Krijg ook een keyboard erbij. Komende zondag word deze geleverd als het het goed is.

[ Voor 5% gewijzigd door satshow op 26-05-2022 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclover10
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 26-05-2022
:( :( :(
Ronduit schandalige verkoop truukjes van Samsung.
Zit ook al sinds 24-02 te vechten voor mijn cover.
Nu hoor ik van de klantendienst dat ze op zijn en misschien niet weer binnen komen!
Had ik dit geweten had ik 2 maanden gewacht en 300 euro kunnen besparen.
Stelletje dieven!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turt
Dat is zo gek, als je vandaag een bestelling plaatst dan sturen ze rechstreeks die gratis keyboard... Maar die van 3 maanden geleden sturen ze nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinandvandijk
pclover10 schreef op donderdag 26 mei 2022 @ 11:45:
:( :( :(
Ronduit schandalige verkoop truukjes van Samsung.
Zit ook al sinds 24-02 te vechten voor mijn cover.
Nu hoor ik van de klantendienst dat ze op zijn en misschien niet weer binnen komen!
Had ik dit geweten had ik 2 maanden gewacht en 300 euro kunnen besparen.
Stelletje dieven!
Ik ken de voorwaarden van de actie niet maar ik zou ze in ieder geval officieel in gebreke stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Denken ze nu echt hier onderuit te kunnen komen? Dit zal het merk meer beschadigen, dan het kleine beetje geld, dat zij daarmee kunnen besparen. No way dat ze zo dom zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door BramViking op 28-05-2022 00:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
Ik heb zojuist de tab 8 ultra ontvangen samen met de het cover keyboard. Is het ook mogelijk een gewone computermuis aan te sluiten draadloos?
Moet ik daar iets apart voor kopen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markklok

markklok

satshow schreef op zondag 29 mei 2022 @ 10:44:
Ik heb zojuist de tab 8 ultra ontvangen samen met de het cover keyboard. Is het ook mogelijk een gewone computermuis aan te sluiten draadloos?
USB c hubje met aansluitingen

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Jazeker kan dat.. Ik gebruik zelf de Trendfield toetsenbord met muis (alles draadloos en zonder een HUB) dus volledig via bleutooth en werkt echt lekker!
Mijn S8 Ultra is bijna een laptop qua gebruik.

Gebruik hiervoor ook een standaard zodat hij wat hoger staat :)
Heb er ook een orginele samsung standing cover omheen en een Spigen glas protector.

[ Voor 18% gewijzigd door 038Robijno op 29-05-2022 10:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
markklok schreef op zondag 29 mei 2022 @ 10:46:
[...]

USB c hubje met aansluitingen
Dank je wel. Eens zoeken naar een goede betaalbare USB c hub.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
038Robijno schreef op zondag 29 mei 2022 @ 10:50:
[...]

Jazeker kan dat.. Ik gebruik zelf de Trendfield toetsenbord met muis (alles draadloos en zonder een HUB) dus volledig via bleutooth en werkt echt lekker!!
Op de keyboard cover die erbij zit is al een toetsenbord aanwezig. Ik denk dat een muis alleen al volstaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 038Robijno
satshow schreef op zondag 29 mei 2022 @ 10:53:
[...]

Op de keyboard cover die erbij zit is al een toetsenbord aanwezig. Ik denk dat een muis alleen al volstaat.
https://www.trendfield.nl/draadloze-bluetooth-muis.html
Bekijk deze eens.. die heb ik ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Dit meen je niet? Jij koopt je tablet nog geen week geleden en krijgt daar meteen de cover bij? Schandalige praktijken van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Mocht Apple met een grotere iPad Pro komen welke ook over een OLED paneel beschikt, dan gaat deze Samsung meteen de deur uit. Dit soort willekeur geeft een nare bijsmaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow
BramViking schreef op zondag 29 mei 2022 @ 10:55:
[...]

Dit meen je niet? Jij koopt je tablet nog geen week geleden en krijgt daar meteen de cover bij? Schandalige praktijken van Samsung.
Ja wel, deze zit er gewoon bij en dat voor 848 euro afgelopen donderdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
satshow schreef op zondag 29 mei 2022 @ 10:57:
[...]

Ja wel, deze zit er gewoon bij en dat voor 848 euro afgelopen donderdag.
Voor jou fijn, maar blijft een schande. De meeste mensen die het in februari gekocht hebben wachten nog steeds op deze cover, vanwege een "schaarste" en dan kunnen ze het wel meteen bij de aankopen van mei meegegeven. Lachwekkend, en schandelijk van Samsung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• satshow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
Klopt ja, is precies dezelfde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Snikker
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik heb zojuist de Samsung Galaxy Tab S8+ voor €739 bestelt voor mijn vader bij Amazon. Zag deze bij Pepper.

Alleen keuze uit de zilveren en hij wordt pas vrijdag geleverd. Maar beiden vond mijn vader niet erg. Hierbij een linkje voor eventuele andere liefhebbers:

https://www.amazon.nl/Sam...verkleurig/dp/B09Q4NZFH2/

Een mooie prijs zo te zien, want in de Pricewatch is laagste prijs €859!

Edit: Inmiddels is hij €714!

[ Voor 3% gewijzigd door Snikker op 30-05-2022 22:10 . Reden: Prijsverlaging ]

Lijflied = CryptoMo - Hodl, Hodl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Vanmorgen was ik het zat. Hop de telefoon erbij en het nummer van samsung gebeld (088-9090100).
Kreeg een dame aan de lijn (callcenter) en daar heb ik het hele verhaal aan verteld.

In maart besteld, bijna 3 maanden aan het wachten, nieuwe bestellingen krijgen de cover de volgende dag binnen. etc etc

Mevrouw ging het navragen en vertelde dat de voorraad op is. Daar ben ik weer (heel netjes) los op gegaan dat het natuurlijk mega krom is dat als je meedoet aan een promotie je pecht hebt, maar dat nieuwe bestellingen wel uit voorraad leverbaar zijn.

Ze vertelde dat ze een bericht zou doorsturen naar de interne afdeling. Ze kon niks toezeggen over reactietijden.

Had er een hard hoofd in.

En wat denk je... 10 min geleden een bevestiging ontvangen dat de cover is verstuurd.

Geluk of zou m'n belletje iets hebben gedaan.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Er zal een zending zijn binnengekomen, ik kreeg net een mail dat hij aangemeld is bij DHL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Er is inderdaad een nieuwe voorraad gekomen. De mensen van de Samsung telefoonlijn kunnen letterlijk niks. Vooral de afdeling "promo" is een lachertje. Telkens hetzelfde meisje, die net doet of ze in haar voorraad systeem gaat kijken, terwijl ze dondersgoed weet dat er elke dag tientallen mensen hierover bellen. Ze kunnen niks. Ook een mailbevestiging gehad dat mijn cover nu wel verstuurd wordt. Deze hele situatie heeft Samsung in een slecht daglicht gesteld. Voor de volgende aankoop weegt dat zeker mee.

[ Voor 28% gewijzigd door BramViking op 30-05-2022 21:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turt
Nog niets voor mij (België). Misschien alleen NL keyboards?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
turt schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 07:50:
Nog niets voor mij (België). Misschien alleen NL keyboards?
Ik zit in NL en ook niets. Wacht al sinds the very start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-dragon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-06 22:12
Ik heb vandaag de Samsung galaxy Tab S8 Ultra besteld + gratis keyboard(azerty) cover. deze zouden volgens samsung.be morgen geleverd worden oOo. nu ben ik opzoek naar een goede screenprotector. enig advies?

Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KSG
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16-06 05:04

KSG

- 28 februari tab s8 ultra besteld (NL)
- 10 maart book cover keyboard aangevraagd
- 31 mei ontvangen (bijna 12 weken)
- 0x contact opgenomen met Samsung

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turt
- 21 februari tab s8 ultra besteld (samsung shop BE)
- 22 februari book cover keyboard aangevraagd
- 22 maart aanvraag goedgekeurd
- nog niets ontvangen (14 weken)...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
Ik heb de cover zojuist binnen gekregen. Blijf erbij dat deze actie logistiek gezien een drama is. En dan had ik nog wel interesse in een QD-OLED. Dit geeft bedenkingen.

[ Voor 107% gewijzigd door BramViking op 01-06-2022 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Toetsenbord is trouwens wel een geweldige aanvulling. Werkt snel en het apparaat voelt ook als een laptop aan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy-logics
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online
Ik raad wel aan om een dun (microfiber)doekje tussen het toetsenbord en de tablet te stoppen bij het opruimen. Ik merk dat zowel mijn keyboardcover als normale cover na verloop van tijd strepen achterlaat op het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phanss
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 09-09-2023
Sinds 6 juni loopt een extra 'inruilwaarde' actie bij de aankoop van S7 FE of S8-serie. '€150-extra inruilwaarde'. Gek genoeg werd deze rechtstreeks verrekend in mijn winkelwagen zonder dat ik moest aangeven welk type apparaat ik zou inleveren. Daar werd dus helemaal niets bij geregistreerd tijdens mijn bestelling.

Samen met studentenkorting en de €100 extra korting die momenteel loopt heb ik nu dus een S8 ultra Wifi 128gb besteld via de officiele samsungstore (voor studenten) voor €649. Komt daar normaal ook het toetsenbord bij ook.

In mijn inbox meteen wél een bevestigingsmail gekregen voor bestelling maar geen verzendlabel om mijn 'oude apparaat' (sike) terug te sturen.

Benieuwd of ik hem op aangegeven leverdatum (17/06) aankrijg voor €649.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
kreeg net een kleine update binnen van 294mb maar hij is nog steeds niet bijgewerkt tot Juni.

[ Voor 8% gewijzigd door Von Henkel op 11-06-2022 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turt
turt schreef op woensdag 1 juni 2022 @ 06:15:
- 21 februari tab s8 ultra besteld (samsung shop BE)
- 22 februari book cover keyboard aangevraagd
- 22 maart aanvraag goedgekeurd
- nog niets ontvangen (14 weken)...
En nog geen update. Ik blijf in contact met klantendienst maar ze doen precies NIKS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thebody
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 14-10-2024
phanss schreef op vrijdag 10 juni 2022 @ 22:44:
Sinds 6 juni loopt een extra 'inruilwaarde' actie bij de aankoop van S7 FE of S8-serie. '€150-extra inruilwaarde'. Gek genoeg werd deze rechtstreeks verrekend in mijn winkelwagen zonder dat ik moest aangeven welk type apparaat ik zou inleveren. Daar werd dus helemaal niets bij geregistreerd tijdens mijn bestelling.

Samen met studentenkorting en de €100 extra korting die momenteel loopt heb ik nu dus een S8 ultra Wifi 128gb besteld via de officiele samsungstore (voor studenten) voor €649. Komt daar normaal ook het toetsenbord bij ook.

In mijn inbox meteen wél een bevestigingsmail gekregen voor bestelling maar geen verzendlabel om mijn 'oude apparaat' (sike) terug te sturen.

Beste Ik heb een verzoek voor welk bedrag zie jij de tab s8 plus met 128mb? ( via business account zit ik op 766 ( met cover -50 euro en 1 jaar accident cover.

Dan kan ik via via dit evt ook bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phanss
thebody schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 22:58:
[...]

Beste Ik heb een verzoek voor welk bedrag zie jij de tab s8 plus met 128mb? ( via business account zit ik op 766 ( met cover -50 euro en 1 jaar accident cover.

Dan kan ik via via dit evt ook bestellen
Ik kan deze voor €641,00 bestellen momenteel met cover. (€50 korting, €150 inruilwaarde, en overige zal studentenkorting zijn.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• headphoneguy
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 06-06 22:19
The-dragon schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 12:59:
Ik heb vandaag de Samsung galaxy Tab S8 Ultra besteld + gratis keyboard(azerty) cover. deze zouden volgens samsung.be morgen geleverd worden oOo. nu ben ik opzoek naar een goede screenprotector. enig advies?
Ik heb dezelfde vraag. Kan iemand zn ervaringen hierover delen?

Ook was ik benieuwd naar de kwaliteit van de camera en microfoon bij microsoft teams en web based video conferencing (Facetime).

En zou ik ook m'n bluetooth headset kunnen gebruiken hierbij?

Dit zal overigens allemaal wel mogelijk zijn, maar de grote vraag is hoe de kwaliteit van camera en mic is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• The-dragon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-06 22:12
headphoneguy schreef op woensdag 15 juni 2022 @ 19:27:
[...]

Ik heb dezelfde vraag. Kan iemand zn ervaringen hierover delen?

Ook was ik benieuwd naar de kwaliteit van de camera en microfoon bij microsoft teams en web based video conferencing (Facetime).

En zou ik ook m'n bluetooth headset kunnen gebruiken hierbij?

Dit zal overigens allemaal wel mogelijk zijn, maar de grote vraag is hoe de kwaliteit van camera en mic is.
ik heb de screenprotector van spigen gekocht op amazon, heel tevreden over.

Fractal Design Meshify S2|Intel Core i9-10900K|Asus ROG Strix Z490-E Gaming|32GB G.Skill Trident Z F4-3200 |Asus Rog Strix GeForce RTX 3080 OC|Samsung 970 Evo Plus 1TB|Samsung 850 EVO 250GB | Samsung 860 EVO 1TB|Corsair HX1000i|Samsung LC27HG70

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Musta
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 07:25

Ik krijg met studentenkorting een bedrag van rond de 880 te zien helaas voor de Galaxy Tab S8 Ultra Wi-Fi? Doe ik iets verkeerd?

NS FC: SW 2742 0448 8213

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phanss

UPDATE: Vandaag toegekomen met de post, netjes geleverd met keyboard cover erbij! Samsung België doet het goed
Musta schreef op vrijdag 17 juni 2022 @ 10:46:
[...]

Ik krijg met studentenkorting een bedrag van rond de 880 te zien helaas voor de Galaxy Tab S8 Ultra Wi-Fi? Doe ik iets verkeerd?
Ik woon in België en heb dus een studentenaccount via de belgische studentenstore van samsung, misschien heeft het daar iets mee te maken? Hoewel BeNeLux normaal met dezelfde promoties zou moeten werken geloof ik.. Mijn studenten e-mailadres werd bij de Nederlandse Samsung website alleszins niet aanvaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Belachelijk dat mensen die al maanden wachten op die keyboard cover gewoon worden overgeslagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:10

Christiano007

Ich bin der champion

Heb via Samsung een S8 plus gekocht (netjes direct het toetsenbord erbij :P )

Maar nu wilde ik hem gebruiken tijdens het opladen, en je zag gewoon het percentage naar beneden gaan tijdens het opladen en gebruiken. Bij een Ipad Pro 2021 had ik hier geen last van met dezelfde lader.

Ik gebruik de UGREEN 2 Poort 40W USB C Oplader USB C Charger

Welke universele adapter is geschikt voor zowel gebruiken alsmede opladen tegelijkertijd ?

[ Voor 7% gewijzigd door Christiano007 op 19-06-2022 19:37 ]

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik overweeg een Tab S8+ te kopen, maar vraag me af wanneer die keyboard cover nou handig is. Voor tekstje typen heb ik een laptop, lijkt me dat een toch al vrij zwaar tablet alleen maar zwaarder wordt, dus voor echt portable gebruik is een lichtere cover alsnog handig...

Wordt het toetsenbord regelmatig gebruikt door jullie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Bundin schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 00:09:
Ik overweeg een Tab S8+ te kopen, maar vraag me af wanneer die keyboard cover nou handig is. Voor tekstje typen heb ik een laptop, lijkt me dat een toch al vrij zwaar tablet alleen maar zwaarder wordt, dus voor echt portable gebruik is een lichtere cover alsnog handig...

Voor mij persoonlijk is het voor uitzonderingen: vakanties/weekendjes weg, wanneer ik geen laptop mee heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jagroep
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 08:09

Tot nu toe alleen de eerste keer om te testen. Ik heb los de gewone book cover gekocht en die gebruik ik eigenlijk altijd wel. Voor langdurig werken gebruik ik nog steeds een laptop. Dit is meer een gewoonte en wellicht werkt Dex ook prima maar ik heb het zelf nog niet echt ern kans gegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinandvandijk

Ik gebruik hem vooral bij vergaderingen en tijdens college. Gaat toch een stuk makkelijker en beter dan via het scherm (vind het scherm toetsenbord van Samsung ook een stuk minder prettig dan van Apple).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gerritjan
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02:05
Ik overweeg een Tab S8+ te kopen.
S8+ is een aanrader!
Ik heb het keyboard cover er alleen voor vakanties bij gekocht, kan de zware laptop thuis blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-06 20:51

Ik gebruik het toetsenbord alleen maar. Niet verwacht, maar zo blijft ie stabiel op mijn schoot op de bank. Gebruik ook alleen maar Dex. Sinds ik het toetsenbord heb is ie er letterlijk niet meer vanaf geweest bij mij. Ligt er erg aan hoe je hem wilt gebruiken natuurlijk. Dit bericht type ik ook op het toetsenbord, werkt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-05 13:35

westergas

rikkie_pc

Is dat bedrag niet exclusief BTW?

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westergas
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-05 13:35

westergas

rikkie_pc

Van de week de S8+ voor €704 besteld bij Amazon, die verwacht ik maandag. Gisteren die Samsung site eens geprobeerd, toen kwam ik op hetzelfde bedrag uit maar dan met de keyboad cover. Was met inruil van mijn oude tab S2 (€100 extra inruil korting). Vond dat toch de betere deal dus die ook maar besteld.

Nu komen er dus twee mijn kant op 8)

[ Voor 13% gewijzigd door westergas op 25-06-2022 11:22 ]

rikkie de zwerver TweakersIII (TandjeBij!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inflatable
  • Laatst online: 01:51

Nee, daarom heb ik hem ook te koop staan.. Nieuw in doos nog.. (dus als iemand interesse heeft)

Ik gebruik zelf de Spigen Rugged Armor Pro hoes voor mijn Tab S8+.. Die vind ik veel beter voor mijn gebruik van de tablet (vooral veel betere bescherming).. Als je veel moet typen etc dan lijkt een laptop me sowieso altijd nog een betere keuze dan een tablet..

[ Voor 4% gewijzigd door Inflatable op 30-06-2022 19:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Bookcover promotie is eindelijk onderweg voor m'n S8 Ultra. 16 februari de tablet besteld 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-06 21:33

d0s

sssst

Sinds een week ook de Tab S8+ icm book cover. Echt een geweldig apparaat, vooral de 120hz is een game changer tov onze Ipad Air.

Het is nog niet zo verfijnd als ipadOS moet ik zeggen in de tablet mode maar dat gaat vast veranderen met Android 12L. Multitasking daarentegen is wel een stuk beter en flexibeler, zeker in dex mode.

Eigenlijk de enige tegenvaller is de accuduur. Die zit rond de 8 - 9 uur met browsen maar daar had ik me wel op ingesteld op basis van de reviews.

Wat ik zelf een enorm voordeel vind is de Samsung browser met dark mode. Die blijft wel ongeevenaard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
d0s schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 12:40:
Sinds een week ook de Tab S8+ icm book cover. Echt een geweldig apparaat, vooral de 120hz is een game changer tov onze Ipad Air.

Het is nog niet zo verfijnd als ipadOS moet ik zeggen in de tablet mode maar dat gaat vast veranderen met Android 12L. Multitasking daarentegen is wel een stuk beter en flexibeler, zeker in dex mode.

Eigenlijk de enige tegenvaller is de accuduur. Die zit rond de 8 - 9 uur met browsen maar daar had ik me wel op ingesteld op basis van de reviews.

Wat ik zelf een enorm voordeel vind is de Samsung browser met dark mode. Die blijft wel ongeevenaard.
Heb zelf toch de voorkeur bij Firefox icm uBlock Origin & Privacy Badger, of heeft de Samsung browser ook de mogelijkheid tot gebruik van add-ons? Dark reader kan soms ook handig zijn in Firefox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 17-06 21:33

d0s

sssst

Majesty schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 10:03:
[...]

Heb zelf toch de voorkeur bij Firefox icm uBlock Origin & Privacy Badger, of heeft de Samsung browser ook de mogelijkheid tot gebruik van add-ons? Dark reader kan soms ook handig zijn in Firefox.
Yep, heel veel add-ons voor beschikbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shimi
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 26-06-2024
Nog iemand belangstelling voor de keyboard cover voor de tab S8 ultra?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayerrp
  • Laatst online: 28-04 23:11
Nu net een klein maandje mijn Galaxy Tab S8 in gebruik, bevalt heel erg goed behalve 1 ding.
Ik heb regelmatig dat Wifi verbinding verbroken is en pas weer aangaat als ik het wifi instellingen menu in ga.

Iemand dit issue ook? Zo ja, ook een oplossing? :)

Verder ben ik nog beetje zoekende naar de beste Email client en beste notitiesoftware.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gerritjan
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 02:05
slayerrp schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 12:42:
Verder ben ik nog beetje zoekende naar de beste Email client en beste notitiesoftware.
Ik gebruik al jaren Nine van 9folders met Exchange Online (MS). Bevalt uitstekend.
https://www.9folders.com/en/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slayerrp
  • Laatst online: 28-04 23:11
gerritjan schreef op donderdag 21 juli 2022 @ 18:30:
[...]

Ik gebruik al jaren Nine van 9folders met Exchange Online (MS). Bevalt uitstekend.
https://www.9folders.com/en/
Ik ga kijken, dankje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Ik heb even jullie hulp nodig. De geheugen van mijn tablet is "ineens" vol, terwijl ik er niet op game en geen zware apps draai. Wat is het kopje "overig" en hoe lokaliseer ik wat de boosdoener is. Dit niet eerder meegemaakt.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/jSmxM9Cr/Screenshot-20220727-192945-My-Files.jpg
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste