Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Boomster
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14-09 11:47
Gofran27 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 08:31:
[...]

Hoeveel dagen had je gewacht tot je update kreeg dat het in behandeling was en of bezorgd wordt
17-02 besteld
Vandaag bezorgd.
Gisteren kwam de update dat de bezorger vandaag komt.
Moet nu wachten tot vanavond....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hklink
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 14-09 22:54
Ik heb mogelijk interesse in een OLED-variant uit deze serie. Kan iemand zeggen of dit toestel 'variabel refresh rate' ondersteunt en hoe dit in de praktijk werkt? Kan de refresh rate bv handmatig gekozen worden?

Voor mij is het van belang dat naast 60/120 hz ook 23.976/24 fps en 25/50 fps weergave ondersteund worden, zonder schokkend beeld (judder), ivm het kijken van films en tv uitzendingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 10:48
Ik dacht dat het scherm altijd op 120Hz draait, maar softwarematig kan je laten renderen op 60Hz (standaard) of 120Hz (smooth).
Is niet zoals bij de smartphones dat het scherm zelf kan terugschakelen naargelang wat er verschijnt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Merlijn_merlin

Vraag naar de voorwaarden

Net op de valreep nog even een S8 plus 256gieg gescoord met ing korting en inlevering van een Samsung S9+ . 677 euro. Prima prijs voor een premium tablet en meer heb ik niet voor over…
Spannend, ik kom van iPad 4e generatie maar heb wel een Samsung A52s. Ben ook erg benieuwd naar pennetje…

Wat Heeft Geert Nu Weer Gefotografeerd

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Je merkt toch wel dat de software op dit moment nog niet goed geoptimaliseerd is. Micro lag in sommige apps zoals Twitter tijdens het scrollen. Lijkt wel of het systeem niet kan bepalen of je nu in 120hz dient te scrollen of lager.

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:22
BramViking schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:48:
Je merkt toch wel dat de software op dit moment nog niet goed geoptimaliseerd is. Micro lag in sommige apps zoals Twitter tijdens het scrollen. Lijkt wel of het systeem niet kan bepalen of je nu in 120hz dient te scrollen of lager.
Herkenbaar, maar gelukkig gaat het meeste wel goed. Krijgen vast nog genoeg updates. Wij zijn de eerste gebruikers natuurlijk.

Wat me ook nog opvalt is dat veel apps voor een telefoon zijn gemaakt waardoor het op de tablet meer een opgeblazen versie lijkt. Heb in de tablet settings wel de lettergrootte iets kleiner gezet en dat maakt de beleving al beter. Maar sommige websites bezoek ik liever via de browser dan de app versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjanE007
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 12:00
Heeft hier iemand ook de preorder gedaan bij coolblue.nl? Zou vandaag komen, maar nog geen verzendbevestiging oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
bsmpower schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 22:38:
[...]

Herkenbaar, maar gelukkig gaat het meeste wel goed. Krijgen vast nog genoeg updates. Wij zijn de eerste gebruikers natuurlijk.

Wat me ook nog opvalt is dat veel apps voor een telefoon zijn gemaakt waardoor het op de tablet meer een opgeblazen versie lijkt. Heb in de tablet settings wel de lettergrootte iets kleiner gezet en dat maakt de beleving al beter. Maar sommige websites bezoek ik liever via de browser dan de app versie.
Klopt, maar dat zul je ook op de iPad hebben. Ik heb hier ook een iPad Pro liggen en kan je zeggen dat ook daar best wat apps letterlijk hetzelfde eruit zien, als op de telefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:51
Net een S8+ 128GB besteld via m'n werkgever - 380e, nadien kan ik m'n oude S6 5G nog verkopen ;)
Mijn huidige S7+ gaat naar m'n vriendin - zij blij, ik blij.

[ Voor 27% gewijzigd door devilkin op 25-02-2022 08:24 ]

Artificial Intelligence is no match for Natural Stupidity.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
bsmpower schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 22:38:
[...]

Denk dat dat stuk 'wij zijn de eerste gebruikers' in dit geval niet echt op gaat, S7+ was vrijwel hetzelfde. Maar goed het zou aan de processor (drivers/firmware) kunnen liggen natuurlijk.
Nog een tip die ik kan geven (pas 'm zelf ook altijd toe op mijn telefoons) om animaties nog wat 'flitsender' te laten verlopen ipv smooth (en langzaam): ga naar Instellingen -> Over tablet -> Software information -> Build nummer 7x achter elkaar snel op tikken, om op deze manier ontwikkelaarsmodus te unlocken.
Zodra dat is gebeurd, ga dan terug naar Instellingen -> Ontwikkelaarsmodus en zoek de animatiesnelheid op, verander deze alle 3 naar 0.5x, just like so:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/S9i4JFy2kMKLULtUJFf7EJIyXUg=/800x/filters:strip_exif()/f/image/HNZmsexcwZwKxy4w7o4CQZVD.png?f=fotoalbum_large

Klopt wat betreft die apps ja, heb er zelf niet zoveel last van want gebruik vrijwel geen apps waar geen tablet variant voor is. Maar ik kan bevestigen dat ik hier op mijn iPad ook vaak last van had, ook al wordt beweerd dat het op iPads minder zou zijn. Gelukkig is een maand geleden bekend geworden dat Google zich weer meer op de tablet markt lijkt te gaan focussen, dat zal het de goede kant op sturen denk ik :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• golden1988
  • Laatst online: 11:43
ik heb sinds deze week de Tab s8 en de galaxy s22. Bij mijn iphone en ipad was het zo als ik op mijn iphone een do not disturb modus inschakelde, dit ook over ging naar mijn ipad en andere apparaten. Weet iemand of dit ook mogelijk is met samsung? dat als ik mijn samsung op do not disturb zet, dit gesynct wordt met de tablet? ik heb dit nog niet kunnen vinden in de instellingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:33
Ook mijn S8+ ontvangen en gelijk aan het instellen gegaan :)
Waaronder ook meerdere profielen. Nu weet ik dat er 1 hoofdaccount, die tevens dan beheerder is.
Extra gebruiker toegevoegd, alleen die is dan wel op veel punten beperkt (geen beperkt profiel gemaakt).
Mijn vrouw heeft namelijk veel minder opties die ze kan instellen, zoals bijvoorbeeld edge vensters, dynamische achtergrond, etcetera,,,
Is er een mogelijkheid om gelijkwaardige profielen te creëren. Bij Windows is dat namelijk heel normaal.
Nu werk je als gebruiker met een uitgekleed profiel :?

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
Ik heb een aantal jaren geleden mijn IPad een keer vervangen door een Samsung tablet. Na een maand heb ik deze laatste gelijk weer te koop gezet omdat de apps er niet uitzagen. Het gros werd gewoon opgeblazen en waren dus duidelijk niet aangepast voor Android tablets. We zijn nu een aantal jaren verder en ben eigenlijk nieuwsgierig hoe dit tegenwoordig is? Samsung maakt mooie en ook dure tablets, maar als de apps nog steeds opgeblazen worden dan is voor mij elke Android tablet te duur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
De apps op de iPad zijn ook 7 van de 10 keer opgeblazen telefoon apps. Heb hier een iPad om het te vergelijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-09 14:25

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

Iemand al ervaring met een case / tempered glass voor de tab s8 ultra.

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steven2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12:33
https://eu.community.sams...8-ultra/m-p/4908545#M6288 blijkbaar ben ik niet de enige die dit opgevallen is :|

ASUS Sabertooth X79, Intel Core i7 3930@3800MHz, 16 GB DDR3 (G.Skill F3-17000CL9Q-16GBZ), XFX Radeon R9 290, Sound Blaster X-Fi XtremeMusic, 1x 256 GB Samsung 840 pro SSD, 1x 1 TB Samsung Spinpoint F3, 1 x 3 TB Seagate ST3000DM001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

(keek met me neus - verwijderd door mezelf)

[ Voor 84% gewijzigd door Merlijn_merlin op 01-03-2022 11:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LithoMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14-09 14:25

LithoMan

Toemaar

Sinds18 februari de Ultra in bezit. Was en is nog erg wennen aan dat grote formaat. In portraitmode lastig in de hand te houden. Landscape gaat veel beter, zeker met de bookcover die ik er bij heb gekocht. Kan je de tablet ook makkelijk neerzetten. Het Oled scherm is erg mooi , zeker met films, series en andere media een genot om naar de kijken. Batterij gebruik was eerst flink maar nu gaat het beter. Ook vast lopers gehad met Chrome maar dat is nu goed. Ik heb direct de keyboard cover op 18 februari aangevraagd. Tot op heden is de status: ontvangen. Verder is het nog steeds wat spelen en uitproberen. Met het vervoeren heb ik nog geen ervaring.
markklok schreef op zondag 27 februari 2022 @ 10:15:
Iemand al ervaring met een case / tempered glass voor de tab s8 ultra.

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy-logics
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online
Hallo allemaal,

Ik wil graag een Crucial CT2000X8SSD9 X8 ssd verbinden aan een galaxy tab s8 ultra via een usb-c usb c kabel.

Helaas registreert android de ssd niet als een opslagmedium maar probeert hij deze alleen maar op te laden.

Ik heb verschillende usb-c kabels gebruikt en ook bij een Samsung s9+ telefoon kreeg ik geen verbinding met de ssd.
Wel maakt de tablet goed verbinding met een computer via usb-c en kan de ssd ook gewoon verbonden worden met een computer via usb-c.

Ik heb de android apps Total commander en Microsoft exfat/ntfs gedownload om hiermee de ssd te bereiken, dit werkt helaas ook niet.

Crucial verwees me door naar Samsung en Samsung's technische afdeling wilt alles maar repareren (dit lijkt me echter geen kwestie van kapotte onderdelen).

[ Voor 3% gewijzigd door Fuzzy-logics op 01-03-2022 17:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
OP ook maar even geüpdatet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• markklok

markklok

Vandaag is m'n tempered glass van amazon binnengekomen (voor m'n Tab S8 ultra 14.6)

Even een klein verslagje hoe dat is gegaan

We hebben
- 2x tempered glass screenprotector (1 reserve)
- Stickers
- Coth om te wipen

Daarnaast heb ik gebruikt
- isopropyl alcohol
- ronde make-up removal watjes (thnx aan vrouwlief)

Werkwijze

1) eerste even het scherm netjes afdoen om de vingervlekken te verwijderen (removal watje + isopropyl alcohol)

2) Tempered glass positioneren en vastmaken met schilderstape

3) hefbouw uiteinde zodat ik hem vanuit het midden kan dichtslaan

4) vanuit het midden met je vinger een streep trekken (van boven naar beneden) en daarna wachten tot hij zichzelf vast zet..

5) op het laatste met m'n vinger de laatste bubbels zachtje naar buiten gewreven

6) Tevreden zijn :-) hij zit er netjes op :9

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SIGVi0JX31Zw_bF7KM213f0lEOg=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2LhV34kquAwTVT6anQmJvIr5.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/51HZX7Mvx0NGcrNItf1bcP7m4-k=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4JnExPh3EOuHI6DUpuC1Ey4x.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2dE6hQ7IgbCVCdgO8TBgWXUWK8A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qGunVV5apPs9XqVnt1yIa9Dq.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EEOz97PX_Q9z5zf0vjiXHsAEFtU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/7E6yAP1Tnth0WgZ5xrESu9oJ.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vTpmHQj5uSqV0Qz_vkxXyQ5ErAQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Rh0edNgk2c3UqqRJkr25zOca.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8fRVdtHC7OhAi9S4-6n-LzqLMNs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/4Vn0Mw2ogbViKIHlpUULAXxF.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gU-JhimtNacO3qMEFBn-ryZKkvM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bpYCwuxeufSV5Rmh4L9BPRcf.jpg?f=fotoalbum_large

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 12:45
Voor degenen die de Tab S8 Ultra 5g hebben....heeft het nu eindelijk e-sim ondersteuning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
Enkel nano sim op de S8+, zal wel over hele range zo zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hakki
Hakki schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 19:15:
[...]

Heb op Amazon Duitsland de officiële Samsung 45W besteld, levering ergens tegen midden maart. Stond extra in promo, 25€ voor lader + kabel.
Maar ik verwacht eerlijk gezegd geen grote meerwaarde tov mijn huidige 25W die ik gebruik (als ik afga op reviews van verschil beide laders op S22U)
Vandaag ontvangen.
Tab S8+ op 16% batterij resterend.
25W lader: 1u33min tot volledig opgeladen
45W lader: 1u12min tot volledig opgeladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Is er ergens al meer nieuws beschikbaar over de general availability van deze tablets? Of is het voorlopig nog enkel de preorders die uitgaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
Hangt ervan af wat je wilt, kijk eens op coolblue, zeker beschikbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:12
devilkin schreef op woensdag 2 maart 2022 @ 13:27:
Is er ergens al meer nieuws beschikbaar over de general availability van deze tablets? Of is het voorlopig nog enkel de preorders die uitgaan?
Heb er vandaag één bij de Makro (Hengelo) gehaald (Ultra). Lagen nog wel een paar ultra's en een paar 'gewone' S8s.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Nu een week in gebruik en nog super blij met de aankoop. Voor mij echt de meest productieve tablet/laptop combinatie ooit. Hopelijk worden die keyboard covers snel geleverd. DEX is trouwens echt steengoed. Nooit gedacht dat ik het zoveel zou gebruiken. Zelfs meer dan in de gewone tablet mode.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/D067B83n/PSX-20220303-023742.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door BramViking op 03-03-2022 02:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Ik vind 'm ook nog steeds super. Ik gebruik mijn tablet (ultra) eigenlijk uitsluitend om nieuws/media/streaming te verorberen. Soms een mailtje. Waar gebruik jij dan Dex voor @BramViking Als laptop-vervanger? Zijn apps dan ook anders in Dex-mode?

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Laatst online: 12:45
Ik vraag mij echt af of Samsung écht verwacht dat mensen een 350 euro toetsenbord gaan kopen voor de Tab S8 Ultra...wat een prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LithoMan

LithoMan

Toemaar

Dat is ook veel te duur en het niet waard voor een los keyboard. Het is dat ik de S8 Ultra met flinke korting kon kopen en met een gratis keyboardcover erbij, maar anders had het niet gekocht. Alleen wachten wanneer de keyboardcover wordt geleverd. Tot op heden sinds 18 februari niets gehoord van Samsung.

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fre_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-08 07:41
LithoMan schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 10:36:
Tot op heden sinds 18 februari niets gehoord van Samsung.
Denk dat je nog even geduld gaat moeten hebben, dit stond in de mail die ik kreeg:

Wij houden je per e-mail op de hoogte van iedere stap in het verwerkingsproces:

We gaan je ingestuurde gegevens zo snel mogelijk controleren. Daarna laten we je weten of je aan alle actievoorwaarden voldoet.
Als er gegevens ontbreken, laten wij je dat ook binnen twee weken weten. Je kunt de ontbrekende informatie dan alsnog naar ons sturen.
Nadat alles goed is gekeurd, streven we ernaar om binnen negen weken jouw Book Cover Keyboard te versturen naar het opgegeven adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
Ik zal al aangenaam verrast zijn als ze die eerste deadline van 2weken halen.. wellicht niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
blue13x schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 09:07:
Ik vraag mij echt af of Samsung écht verwacht dat mensen een 350 euro toetsenbord gaan kopen voor de Tab S8 Ultra...wat een prijs.
Maar het lijkt wel spectaculair goed als je die er gratis bij krijgt later!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Nu online
Ook de Tab S8 Plus 256GB Graphite besteld met gratis Buds 2
Alleen wordt deze 25 maart bezorgd, maar dat is met promo het wachten wel waard ;)

[ Voor 68% gewijzigd door Albert020 op 04-03-2022 13:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
Ik weet niet wat Samsung aan het doen is, maar ze kloten met de software. De Samsung browser en tekst in zijn algemeenheid lijkt de laatste paar dagen onscherp te zijn. Zoom maar eens heel snel in en uit op letters. Je ziet letterlijk de scherpte zich opbouwen, terwijl dit in een andere browsers niet het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kludrex
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 17-03-2022
Goed dat ik dit draadje heb gezien zeg voor die ICS korting. Had op 23 Feb een S8+ 256Gb gepre-ordered voor 924 euro (incl 'persoonlijke' korting van 75 euro) via Coolblue en op 6 maart nog steeds niet binnen. Zonet bestelling geannuleerd en kan dezelfde tablet bestellen voor 849 euro. Ik zie dat de Ultra 128Gb nu voor mij ook interessant is geworden voor 974 euro. Lijkt me super zo'n groot scherm, maar wat zijn de negatieve effecten van die 128Gb t.o.v. de 256 Gb S8+. Dit is niet in alle gevallen te compenseren met een geheugenkaartje toch? Ik ga wat reviews van die Ultra bekijken.

Oh ja, de levering via Samsung.nl is mag ik hopen sneller dan bij Coolblue toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinandvandijk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 16:33
@Kludrex Nou, ik heb op de 24e een bestelling bij Samsung.nl geplaatst en deze staat nog steeds in behandeling…. Ik zou er niet vanuit gaan dat je nu sneller een bestelling thuis hebt.

[ Voor 3% gewijzigd door Dinandvandijk op 06-03-2022 09:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kludrex
Raar dit, hoe is het mogelijk dat er leveringsproblemen zijn op tablets van rond de 1000 euro... Iemand een indicatie van de levertijd? Heeft het nut om contact hierover op te nemen met Samsung?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
Kludrex schreef op zondag 6 maart 2022 @ 11:02:
Raar dit, hoe is het mogelijk dat er leveringsproblemen zijn op tablets van rond de 1000 euro... Iemand een indicatie van de levertijd? Heeft het nut om contact hierover op te nemen met Samsung?
Ja 25 maart, zelf een Tab S8+ 256GB besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dinandvandijk
Kludrex schreef op zondag 6 maart 2022 @ 11:02:
Yup, contact gehad via Whatsapp, ook ivm het verstrijken van de aanmeldtijd voor een keyboard. Het enige antwoord dat ze geven is dat je order in behandeling staat en je voor de levering een mail krijgt met track & trace. Service is echt ruk op dat punt!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kludrex
Dinandvandijk schreef op zondag 6 maart 2022 @ 12:43:
[...]

Yup, contact gehad via Whatsapp, ook ivm het verstrijken van de aanmeldtijd voor een keyboard. Het enige antwoord dat ze geven is dat je order in behandeling staat en je voor de levering een mail krijgt met track & trace. Service is echt ruk op dat punt!
Inderdaad ruk, het gaat niet om een paar tientjes en gaat volledig langs het principe van een pre-order. Ik kwam ook in aanmerking voor de keyboard cover omdat ik op 23 Feb besteld had, maar op de factuur van Coolblue zou de leverdatum komen te staan en die was na de aanmeldtijd. Hier is wel een oplossing voor:

https://publish.samsungsi..._meedoen_aan_de_promotie?

Heb mijn bestelling nu geannuleerd omdat ik geen indicatie kreeg van de levertijd bij Coolblue en de ICS deal beter is. Heel het principe van een pre-order is naar mijn idee het voordeel dat je het product op dag van de launch krijgt, ook als beloning dat je een product bestelt zonder deze van tevoren te hebben gezien. Problemen zoals levering, beschikbare kleuren etc. zijn voor de mensen die kopen na de launch...

Als ik nu bestel, zit ik wel met een derde setje oordopjes haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sashakoevoets98
  • Laatst online: 18-03 07:22
Vandaag besteld, maar 25 maart pas bezorging op de S8+, flinke levertijd bij Samsung zelf 😳

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kludrex
Nou hoor ik 2x 25 maart voorbij komen... belachelijk lang inderdaad, maar waarom krijg ik die informatie dan niet van Coolblue? Ff bellen met Samsung toch? Ach, ik zie het wel. Hoop dat ik ook in dat groepje van 25 maart zit...

Wat zeggen jullie verder: plus 256Gb of Ultra 128Gb? Gebruik de tablet voornamelijk in een beugel boven m'n bed voor YouTube/media, social, internet, mail etc. Soms op schoot op de bank en wil gaan oppakken om wat te gaan tekenen op de tablet. Heb nu een Huawei Mediapad M5 10" met 32Gb die nog redelijk voldoet qua apps. Hou m'n tablet/phone altijd clean zonder onnodige apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
Is er iemand die een Tab S8+ heeft in de kleur Graphite zo ja, zit er een wit of zwarte usb kabel bij ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doogster
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
@Albert020, bij mijn Tab S8+ (Graphite) zat een witte kabel.

De lengte van de kabel bevalt mij goed (een stuk langer dan de kabel die bij de S21 werd geleverd).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
doogster schreef op maandag 7 maart 2022 @ 21:06:
@Albert020, bij mijn Tab S8+ (Graphite) zat een witte kabel.

De lengte van de kabel bevalt mij goed (een stuk langer dan de kabel die bij de S21 werd geleverd).
Bedankt, bestel ik een witte adapter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Ik vind wel dat Samsung zich moet schamen met de stutter in hun software. Scrollen lijkt soms echt stroperig te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
BramViking schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 17:55:
Ik vind wel dat Samsung zich moet schamen met de stutter in hun software. Scrollen lijkt soms echt stroperig te gaan.
Echt 0 last van op mijn S8+, en ben daar juist gevoelig voor. Neem aan dat je refreshrate op hoog hebt staan? Animatie snelheid ook aangepast in dev settings?

[ Voor 6% gewijzigd door Majesty op 10-03-2022 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
Albert020 schreef op maandag 7 maart 2022 @ 21:56:
[...]

Bedankt, bestel ik een witte adapter.
De meegeleverde kabel ondersteunt wel geen 45W charging.
Waarschijnlijk tot 25W.

Lengte wel erg praktisch !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
Hakki schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:28:
[...]

De meegeleverde kabel ondersteunt wel geen 45W charging.
Waarschijnlijk tot 25W.

Lengte wel erg praktisch !
Thanks voor de info ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Majesty schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:44:
[...]

Echt 0 last van op mijn S8+, en ben daar juist gevoelig voor. Neem aan dat je refreshrate op hoog hebt staan? Animatie snelheid ook aangepast in dev settings?
Nee, dit heeft niks met animatiesnelheid te maken. Ook door andere gebruikers hier gemeld. Gebruik eens de Twitter app en ga dan scrollen. Dan zou het je zeker moeten opvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 19:13
Hier nergens last van en alle apps zijn razend snel.
Maar ik heb geen Twitter of andere Social media apps. Kan dus best zijn dat ze niet geoptimaliseerd zijn voor deze grote van tablet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Heeft iemand al iets van Samsung gehoord over
de verzending van de cover die we bij de pre-order krijgen... Duurt wel erg lang zo :-(

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

BramViking schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:37:
[...]

Nee, dit heeft niks met animatiesnelheid te maken. Ook door andere gebruikers hier gemeld. Gebruik eens de Twitter app en ga dan scrollen. Dan zou het je zeker moeten opvallen.
De officiële twitter-app is een gedrocht - ik ipv daarvan de twitter.com webpagina met Samsung Internet als link op de voorpagina gezet voor een betere tablet-ervaring.
Ik heb gekeken hoe snel ik kon scrollen - inderdaad niet superflitsend snel - maar dat mis ik niet zo. 120hz scrolt weer soepeler dan 60hz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

markklok schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:08:
de verzending van de cover die we bij de pre-order krijgen... Duurt wel erg lang zo :-(
In je bevestiging van de registratie stond dat het wel tot 9 weken kon duren.. misschien wordt er ook nog even gewacht op het verstrijken van de 30 dagen retourgarantie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LithoMan

LithoMan

Toemaar

Ik heb gister nog contact gehad met Samsung. De behandeling is in de eindfase, dat wil zeggen, dat op korte termijn ik te horen krijg of het is goed gekeurd. Zodra er meer bekend is dan krijg ik een bericht.
markklok schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:08:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
Vandaag een update gekregen op mijn S8+ 5G.
Na reboot ben ik al mijn browser tabs kwijt, zelfs diegene die met een lock staan. Kan ze zelfs niet opnieuw vastzetten, optie is weg terwijl het zelfde versie is als op mijn gsm.
Ik gebruik Samsung internet en er was net een update geweest om tabs te gaan groeperen. Ook verdwenen nu.
Zo is de fun er ook af..kan ik weer overal gaan inloggen en dan weer eens kwijt zijn bij reboot of update. Vreemd!

Update: alles wissen en opnieuw installeren geeft me de opties opnieuw.

[ Voor 7% gewijzigd door Hakki op 11-03-2022 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
Hakki schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 19:52:
Vandaag een update gekregen op mijn S8+ 5G.
Na reboot ben ik al mijn browser tabs kwijt, zelfs diegene die met een lock staan. Kan ze zelfs niet opnieuw vastzetten, optie is weg terwijl het zelfde versie is als op mijn gsm.
Ik gebruik Samsung internet en er was net een update geweest om tabs te gaan groeperen. Ook verdwenen nu.
Zo is de fun er ook af..kan ik weer overal gaan inloggen en dan weer eens kwijt zijn bij reboot of update. Vreemd!

Update: alles wissen en opnieuw installeren geeft me de opties opnieuw.
Heb je als je Google Chrome gebruikt geen last van ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
Dan heb ik last van andere zaken;-)
Sinds een jaar over gegaan naar Samsung internet. Alles heeft voor een nadelen zeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Hier groot fan van Firefox inclusief de adblocker add-ons. Maar iedereen zijn ding inderdaad :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kludrex
S8+ 14 maart besteld, zonet geleverd... geen 25 maart dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oomho
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 12-09 19:46
Vandaag eindelijk reactie van Samsung dat mijn aanvraag van Keyboard voor s8 ultra is goedgekeurd.
Ze streven er naar om het binnen 9 weken op te sturen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Oomho schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 13:32:
Vandaag eindelijk reactie van Samsung dat mijn aanvraag van Keyboard voor s8 ultra is goedgekeurd.
Ze streven er naar om het binnen 9 weken op te sturen. :'(
Same here

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 13-09 19:13
Goh een nieuwe 9 weken. Dus eigenlijk 13 weken totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Ik kreeg net ook de mail en ook 9 weken extra 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krasloos
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 02-10-2024
zelf de helpdesk benaderd, mijn aanvraag zit in de laatste fase van beoordeling, dus afwachten.
Dus sws na goedkeuring nog negen wkn, moeten ze nog geproduceerd worden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy-logics
  • Niet online
Goh ze hebben dus niks uitgevoerd de afgelopen drie weken en beginnen nu pas met het goedkeuren van de aanvragen voor de keyboards... Ervan uitgaande dat het nu nog 9 weken duurt zitten we dus uiteindelijk 3 maanden op een cover te wachten. Samsung heeft me wel heel erg teleurgesteld met deze release. De covers hadden gewoon met de tablet verstuurd moeten worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinandvandijk
Afgelopen week contact gehad met Samsung. Zij gaven aan dat er om de week een batch tablets binnenkomt. Een levertijd kunnen ze echter niet geven. Vandaag het bericht gekregen dat mijn bestelling (s8 plus) verzonden is. Hopelijk morgen dus binnen…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
Dinandvandijk schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 17:03:
Afgelopen week contact gehad met Samsung. Zij gaven aan dat er om de week een batch tablets binnenkomt. Een levertijd kunnen ze echter niet geven. Vandaag het bericht gekregen dat mijn bestelling (s8 plus) verzonden is. Hopelijk morgen dus binnen…
Staat bij mij nog op voorbereiden......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
Hakki schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 13:38:
Ik zal al aangenaam verrast zijn als ze die eerste deadline van 2weken halen.. wellicht niet!
Pre-order gift (keyboard slim cover)
Aanvraag geregistreerd op 19/02
Aanvraag goedgekeurd op 18/03
4weken ipv 2weken.
Nu nog 9weken wachten.. als het niet opnieuw uitloopt.

[ Voor 5% gewijzigd door Hakki op 18-03-2022 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
Ze weten dat hoe langer ze wachten hoe minder mensen het ding aanvragen. Omdat men het vergeet of omdat men er al één heeft gekocht en het de moeite van het aanvragen niet meer waard vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qupie1
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 16-07 13:39
WouterL schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 21:47:
Ook zonder te bestellen:

https://nl.pepper.com/share-deal/228434

Gebruik de generiek code gedeeld in de aanbieding voor de korting.
Ik overweeg een S8+ aan te schaffen, zijn er nog soortgelijke acties ergens bekend? Deze is helaas verlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
Hoop toch echt de Tab S8+ vrijdag te kunnen ophalen bij bezorgpunt.
Verzending bij Samsung staat nog steeds op voorbereiden.

[ Voor 30% gewijzigd door Albert020 op 21-03-2022 09:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Fuzzy-logics schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 15:14:
Goh ze hebben dus niks uitgevoerd de afgelopen drie weken en beginnen nu pas met het goedkeuren van de aanvragen voor de keyboards... Ervan uitgaande dat het nu nog 9 weken duurt zitten we dus uiteindelijk 3 maanden op een cover te wachten. Samsung heeft me wel heel erg teleurgesteld met deze release. De covers hadden gewoon met de tablet verstuurd moeten worden.
Dit is echt standard practice bij heel veel pre-order acties van allerlei grote merken (Samsung, LG, etc.). Pre-order producten hoef je over het algemeen zeker niet binnen een maand na aankoop te verwachten. Over het algemeen kun je wel 1-3 maanden aanhouden.
Als de pre-order actie geïnitieerd wordt door een webshop daarentegen, dan kan het wel snel gaan.

Overigens nog steeds super tevreden met mijn S8+! Wat een heerlijk apparaat en een fantastisch scherm, lange accuduur. Tijdens mijn 2-daagse corona isolatie in de slaapkamer veel plezier van gehad al :).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jagroep
  • Laatst online: 07:02
Ik heb ook tot op vandaag geen moment spijt gehad van mijn ultra. Een waardige ipad pro vervanger. Ik heb mijn ipad pro nog geen moment gemist en dat is echt een compliment want dit was mijn meest gebruikte dagelijkse apparaat. Ik ben enorm snel aan het formaat gewend en ik zou echt niet meer terug willen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
jagroep schreef op dinsdag 22 maart 2022 @ 19:58:
Ik heb ook tot op vandaag geen moment spijt gehad van mijn ultra. Een waardige ipad pro vervanger. Ik heb mijn ipad pro nog geen moment gemist en dat is echt een compliment want dit was mijn meest gebruikte dagelijkse apparaat. Ik ben enorm snel aan het formaat gewend en ik zou echt niet meer terug willen.
Hier hetzelfde :).

Ging eigenlijk naar de winkel voor de S8+, maar dat was de enige die ze niet hadden liggen. Wilde wat groters dan m'n toenmalige S3 10" en ben bijna impulsief voor de Ultra gegaan. Twijfelde nog heel erg toen ik de winkel uitliep en dacht dat ik hem waarschijnlijk wel terug zou brengen. Maar sinds de ingebruikname nog geen moment spijt gehad. Wat een heerlijk apparaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Same! Erg blij met mijn Tab S8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Hier ook een tevreden gebruiker van de Ultra. Vooral DEX is tof. Hopelijk zal Google een keer met de verplichting komen dat enkel tablet specifieke apps in de App store mogen worden aangeboden. Zodat de push daartoe ook tot veranderingen zorgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
He he, eindelijk, Tab S8+ is onderweg, incl. Buds ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-OVSxHoVovxGcrClDEfa83sCRh4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lUwLD8WBzECes7IzZvSyQCR3.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 74% gewijzigd door Albert020 op 24-03-2022 19:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fuzzy-logics
  • Niet online
Gsmpunt heeft tab s8 ultra hoesjes. Heb de mijne vandaag ontvangen en ben er erg blij mee. Hoesje voelt stevig aan maar wel erg zwaar. Met 1 hand vasthouden zit er niet meer in helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• markklok

markklok

Fuzzy-logics schreef op woensdag 23 maart 2022 @ 23:34:
Gsmpunt heeft tab s8 ultra hoesjes. Heb de mijne vandaag ontvangen en ben er erg blij mee. Hoesje voelt stevig aan maar wel erg zwaar. Met 1 hand vasthouden zit er niet meer in helaas.
Bedankt voor de tip.. Had hem al via amazon besteld (was iets duurder). Geannuleerd en vervolgens die van jou genomen. d:)b

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amersfoort
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 07:17
Als ik mijn S8+ een paar uur niet heb gebruikt, lijkt de wifi verbinding weg te zijn gevallen, en moet deze opnieuw door de tablet worden opgebouwd. Hoe is jullie er ervaring met de Wifi verbinding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
Hakki schreef op vrijdag 18 maart 2022 @ 18:15:
[...]

Pre-order gift (keyboard slim cover)
Aanvraag geregistreerd op 19/02
Aanvraag goedgekeurd op 18/03
4weken ipv 2weken.
Nu nog 9weken wachten.. als het niet opnieuw uitloopt.
Vanavond een bericht van bpost dat ze een zending voorbereiden.. dus eerstdaags verwacht ik mijn pre-order toetsenbord cover. Dan valt het nog mee..

Waarschijnlijk wachten ze sowieso een maand om niks te versturen naar mensen die de bedenktermijn gebruiken om retour te sturen.. in de veronderstelling dat ze die info krijgen van de dealers of stiekem zelf ergens checken of toestel nog actief is op basis van serienr.. ik gok het laatste :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan19821
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 14-09 15:30
Vandaag een mail binnen gekregen dat er morgen een pakket bezorgd wordt door Europakket+. Even gegoogled en blijkt dat er vaker promotie materiaal van Samsung door dat bedrijf bezorgd wordt. Morgen waarschijnlijk mijn samsung keyboardcover binnen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Daan19821
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 14-09 15:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5PhKEwtv3Gi2nntv36UoaXOqNPQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/MvxgLDig69NzdQtrc2kw4Hvt.jpg?f=fotoalbum_large

De slim cover voor de s8+is binnen. Ruim binnen de 9 weken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Nu online
Heb als ik Stadia start en een game wil spelen op het scherm van de Tab S8+ dat het scherm zwart blijft.
Meer mensen hier last van, ligt dit aan Android 12 ?

***edit***

Als ik Stadia via Google Chrome open werkt het wel gewoon, ligt dus aan de app zelf !

[ Voor 24% gewijzigd door Albert020 op 30-03-2022 16:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11:22
Daan19821 schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 16:56:
[Afbeelding]

De slim cover voor de s8+is binnen. Ruim binnen de 9 weken.
Hier ook binnen en inmiddels in gebruik. Type dit bericht met het toetsenbord en in DEX modus. Op mijn schoot op de bank. Beide werken erg goed. Enige wat ik een beetje mis is een trackpad. Maar die zit alleen bij het Ultra toetsenbord. Je kan niet alles hebben he :)

P.s. tip als je alles in DEX stand net iets te klein vind (zoals ik). Niet de lettergrootte aanpassen maar de "Inzoomen op scherm" een tikje hoger zetten. Is een instelling onder "Samsung DeX"

[ Voor 12% gewijzigd door bsmpower op 29-03-2022 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Hier nog niks vernomen van de S8 Ultra keyboard cover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Ben wel super tevreden met deze tablet. Ik zou wel liever een glazen behuizing willen hebben want de antenne lijnen vind ik niet zo mooi. Maar de rest is super.

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/7LwXr7Vk/img-1648909653006.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy-logics
  • Niet online
Vandaag een bericht gekregen dat europakket bv iets komt bezorgen. Ik neem aan dat dat voor se ultra bookcover is. Iemand anders al een bericht gekregen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jagroep
  • Laatst online: 07:02
Fuzzy-logics schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 22:20:
Vandaag een bericht gekregen dat europakket bv iets komt bezorgen. Ik neem aan dat dat voor se ultra bookcover is. Iemand anders al een bericht gekregen?
Ik heb inderdaad ook een soortgelijk bericht gehad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• devilkin
Vandaag wordt m'n S8+ geleverd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Merlijn_merlin
  • Niet online

Merlijn_merlin

Fuzzy-logics schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 22:20:
Idem hier. Lekker snel. Al gaat ie meteen in de verkoop. Ik heb al een keyboard van de 7FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oomho
Ook vandaag het keyboard voor de Ultra binnen gekregen. Eerste indruk is fijn toetsenbord met als verrassing (voor mij dan) backlight verlichting.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Oomho schreef op woensdag 6 april 2022 @ 19:48:
Ook vandaag het keyboard voor de Ultra binnen gekregen. Eerste indruk is fijn toetsenbord met als verrassing (voor mij dan) backlight verlichting.
Goed om te horen.. kijk uit naar het bericht van Samsung dat hij onderweg is #duurtLang

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oomho
markklok schreef op woensdag 6 april 2022 @ 19:49:
[...]

Goed om te horen.. kijk uit naar het bericht van Samsung dat hij onderweg is #duurtLang
Ik had geen bericht van Samsung, hij was er ineens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Oomho schreef op woensdag 6 april 2022 @ 19:52:
[...]

Ik had geen bericht van Samsung, hij was er ineens.
Sorry bedoelde europakket bv en niet samsung

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Ik had via amazon een Anker 533 USB-C hub (8-in-1) besteld met als doel HDMI 4k60hz via HDMI.
Helaas is dit niet gelukt. Aan de monitor en HDMI kabel lag het in iedergeval niet.

Helaas pindakaas

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• devilkin
Ik heb nu de Samsung Galaxy Tab S7+ en S8+ naast elkaar (S7+ schuift door naar familie) - zeer weinig verschil aan te merken. Het enige is mss het scherm, dat ziet er lichter uit op de S7+ dan op de S8+ - of ik beeld het me in.

Pagina: 1 ... 3 ... 8 Laatste