Heb hetzelfde gevoel. Blij dat ik niet voor de gewone 11" ben gegaan (alleen al voor het OLED scherm). De Ultra had misschien nog wel gekund qua schermafmeting, maar denk wel dat ie daardoor minder fijn mobiel te gebruiken is door zowel de grootte als gewicht. Voor mijn gebruik is de 8 Plus perfect. Het Spigen hoesje ziet er ook goed uit (zie mijn eerdere bericht). Klikt er strak in, wordt rondom goed beschermt en extra in de hoeken, en het materiaal lijkt ook erg degelijk.
De tablet net ingesteld en ziet er op het eerste oog goed uit. Mooi scherm, fijne in-screen vingerafdruk en het pennetje werkt goed. Wat kan je er verder over zeggen, de integratie met mijn bestaande Google en Samsung accounts ging erg vlot. Pas als ik meer apps ga installeren en de tablet echt gebruiken kan ik er meer over zeggen.
Viel me nog wel op dat al 30GB wordt ingenomen door het besturingssysteem en voor-geinstalleerde apps. Maar verwacht dat ik niet snel tegen limieten aan loop aangezien ik niet, zoals met mobiel, veel foto's en video ga maken. Als ik er al films op gooi dan zet ilk die wel op een externe sd-kaart.
Iedereen veel plezier met jullie Tab S8, benieuwd naar jullie ervaringen en eventuele tips!