Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
mattijsier schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 07:59:
[...]

Zeker te weten. Ik ben zelf ook erg benieuwd.
Vooral naar het verschil met de S5e, die ik nu heb.

[...]

Dat vind ik dus wel bijzonder. Hebben ze dan de leverdatum vervroegd om dat dan er zoveel animo is.
Of zal het een fout zijn en leveren ze gewoon de 24e. We zullen het zien vrijdag :P

Heb verder ook de mail gehad voor het retourneren.
Volgens mij was het vanaf het begin al bekend dat veel toestellen (ook telefoons) vanaf 18 februari geleverd zouden gaan worden, las daar ook over in het S22 topic. Maar super fijn om 'm zo snel te hebben in ieder geval! Ik hoop ook nog steeds dat mijn S8+ vrijdag komt, maar nog geen verzendbevestiging dus wordt nog even afwachten.
WouterL schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 08:31:
Heb ook een verzendbevestiging hiero. Hoop dat het niet super lang wachten is op de keyboard. Lastig gebruiken zonder. Heb zelfs een bericht van dynalogic voor as vrijdag.
Die moet je eerst nog claimen toch? Aan de hand van je serienummer/imei vermoed ik? Ik zie in ieder geval dat ze bij Coolblue gewoon de volgende dag bezorgd worden, dus zou snel kunnen gaan bij Samsung. Mijn ervaring met dat soort acties is helaas wel dat het een tijdje kan duren :p.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijsier
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 20-08 13:17
Majesty schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 09:22:
[...]

Volgens mij was het vanaf het begin al bekend dat veel toestellen (ook telefoons) vanaf 18 februari geleverd zouden gaan worden, las daar ook over in het S22 topic. Maar super fijn om 'm zo snel te hebben in ieder geval! Ik hoop ook nog steeds dat mijn S8+ vrijdag komt, maar nog geen verzendbevestiging dus wordt nog even afwachten.

[...]

Die moet je eerst nog claimen toch? Aan de hand van je serienummer/imei vermoed ik? Ik zie in ieder geval dat ze bij Coolblue gewoon de volgende dag bezorgd worden, dus zou snel kunnen gaan bij Samsung. Mijn ervaring met dat soort acties is helaas wel dat het een tijdje kan duren :p.
Dat zag ik wel ergens hier voorbijkomen maar wist niet zeker of het ook daadwerkelijk zo is, het blijkt nu toch wel zo te zijn.

Volgens mij zal je hem nu dan al kunnen claimen want bij je order staat al je serienummer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08:08
Majesty schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 09:22:
[...]

[...]

Ja dat claimen kan dus pas vanaf 25 februari... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijsier
WouterL schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 09:56:
[...]

Ja dat claimen kan dus pas vanaf 25 februari... :+
8)7 Ik pak nog een bakje koffie :F

Het staat er duidelijk :P

[ Voor 6% gewijzigd door mattijsier op 16-02-2022 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
mattijsier schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:02:
[...]

8)7 Ik pak nog een bakje koffie :F

Het staat er duidelijk :P
Haha, en je serienummer in je order lijkt me ook sterk. Bedoel je niet het typenummer? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijsier
Majesty schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:07:
[...]

Haha, en je serienummer in je order lijkt me ook sterk. Bedoel je niet het typenummer? :p
Dat dacht ik ook. Maar het is toch echt zo.

Als je naar de orderbevestiging mail gaat en dan naar mijn account. Dan zie je daar de bestelling, open je die dan staat er onder het typenummer je serienummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
mattijsier schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:20:
[...]

Dat dacht ik ook. Maar het is toch echt zo.

Als je naar de orderbevestiging mail gaat en dan naar mijn account. Dan zie je daar de bestelling, open je die dan staat er onder het typenummer je serienummer.
Bij mij nog niet, maar bij jou dan vast omdat die al verzonden is en er dus een device aan je gekoppeld is. Da's wel interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:20
Mijn status voor m'n S8 Ultra Wifi 512GB is naar 'Klaarmaken voor verzending' gegaan, zonder serienummer ;-)

XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijsier
Majesty schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:25:
[...]

Bij mij nog niet, maar bij jou dan vast omdat die al verzonden is en er dus een device aan je gekoppeld is. Da's wel interessant!
Ze scannen waarschijnlijk de verpakking en zodoende komt de serienummer er bij.
Dit zal gebeuren bij het gereed maken voor verzending. Daardoor zie je hebt pas als hij verzonden is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LithoMan
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-09 14:32

LithoMan

Toemaar

Heb de Tab S8 Ultra besteld. Kom van de Tab S6 af. Die vond ik net wat te klein maar is wel handzaam. De Ultra gezien in Media Markt. Ziet er inderdaad groot uit zodat ik weer begon te twijfelen. Maar ach, wie weet went het snel. Is een prachtig scherm om te zien. En kan ik het binnen 30 dagen terug sturen. Ben ook benieuwd naar de batterij duur en hoe groot het verschil is met de S6. Krijg de mijne gewoon op 25 februari.

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
mattijsier schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:35:
[...]

Ze scannen waarschijnlijk de verpakking en zodoende komt de serienummer er bij.
Dit zal gebeuren bij het gereed maken voor verzending. Daardoor zie je hebt pas als hij verzonden is.
Dat zal het zijn inderdaad. Zie dat mijn S8+ status inmiddels ook is veranderd naar 'Klaarmaken voor verzending' dus dat ziet er goed uit :D.
LithoMan schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:05:
Heb de Tab S8 Ultra besteld. Kom van de Tab S6 af. Die vond ik net wat te klein maar is wel handzaam. De Ultra gezien in Media Markt. Ziet er inderdaad groot uit zodat ik weer begon te twijfelen. Maar ach, wie weet went het snel. Is een prachtig scherm om te zien. En kan ik het binnen 30 dagen terug sturen. Ben ook benieuwd naar de batterij duur en hoe groot het verschil is met de S6. Krijg de mijne gewoon op 25 februari.
Via Samsung besteld? Dan zal die er vast ook wel eerder zijn lijkt me.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:32
Majesty schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:26:
[...]

Dat zal het zijn inderdaad. Zie dat mijn S8+ status inmiddels ook is veranderd naar 'Klaarmaken voor verzending' dus dat ziet er goed uit :D.
Die van mij ook zie ik net. Dat zou een leuke meevaller zijn, als ie eerder wordt verzonden dan de 24e :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• kramon
kramon schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 10:32:
Mijn status voor m'n S8 Ultra Wifi 512GB is naar 'Klaarmaken voor verzending' gegaan, zonder serienummer ;-)
Kreeg net een sms van Samsung, dat ik 'm vrijdag al krijg. Serienummer staat er nu ook bij. Wat tof!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
kramon schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 14:08:
[...]

Kreeg net een sms van Samsung, dat ik 'm vrijdag al krijg. Serienummer staat er nu ook bij. Wat tof!
Nice! Jij bent een paar uur eerder dus vermoed dat @bsmpower en ik die SMS ook gaan krijgen vandaag :).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• contrast
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Zojuist ook een e-mail en SMS ontvangen dat mijn Tab S8+ vrijdag wordt bezorgd. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LithoMan

LithoMan

Toemaar

Ja via Samsung. Kreeg net bericht dat het 18 februari wordt bezorgd. Ben erg benieuwd.
Majesty schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 11:26:
[...]

[...]

Via Samsung besteld? Dan zal die er vast ook wel eerder zijn lijkt me.

Intel Pro Kit NUC ANH i7 Intel Core 1360P 32GB 1TB Samsung 980Pro / Dell U2518D / Samsung S23 Ultra / Samsung Watch 6 classic 47mm LTE / Samsung Tab 8 Ultra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-09 14:06
Iemand al eens gekeken op samsung.de? Daar loopt een actie (+200 euro inruilwaarde) waar je je apparaat kan inruilen als je een S22 of Tab S8 product koopt. Ik heb bij samsung.de mijn Tab S7+ 256GB voor 679 met Black Friday gekocht. De inruilwaarde daarvan is bij de aankoop van de S8 Ultra 660 euro.
Echter kun je de Tab S7+ niet kiezen om in te ruilen als je een normale S8 of S8+ wilt kopen. Dat is wel jammer. Je kan het via een truukje alsnog kiezen, maar dan wordt in de winkelmand niet die 200 euro extra korting meegerekend. Een S8 Ultra is me weer net te veel van het goede.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Fleximex schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 15:35:
Iemand al eens gekeken op samsung.de? Daar loopt een actie (+200 euro inruilwaarde) waar je je apparaat kan inruilen als je een S22 of Tab S8 product koopt. Ik heb bij samsung.de mijn Tab S7+ 256GB voor 679 met Black Friday gekocht. De inruilwaarde daarvan is bij de aankoop van de S8 Ultra 660 euro.
Echter kun je de Tab S7+ niet kiezen om in te ruilen als je een normale S8 of S8+ wilt kopen. Dat is wel jammer. Je kan het via een truukje alsnog kiezen, maar dan wordt in de winkelmand niet die 200 euro extra korting meegerekend. Een S8 Ultra is me weer net te veel van het goede.
Die 200,- extra inruilkorting is wel een betere deal dan de 100,- in NL. Maar in totaal ben je met alle codes die eerder zijn genoemd (15% GameMania partneromgeving + 5% kortingscode + 100,- extra inruilkorting) goedkoper uit in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan19821
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 11-05 21:34
Ook net een sms binnen dat hij vrijdag de 18de wordt aangeboden bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan19821
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 11-05 21:34
En dan heb ik het over de s8+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
Ik krijg net (ook) een mailtje en sms binnen met bezorging komende vrijdag 18e :D

P.s. heb het bezorgblok via Dynalogic aangepast van de hele dag (wat standaard stond ingesteld) naar 08:00 / 12:00. Benieuwd of dat lukt. Zaten geen extra kosten aan.

[ Voor 61% gewijzigd door bsmpower op 16-02-2022 16:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
bsmpower schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:25:
Ik krijg net (ook) een mailtje en sms binnen met bezorging komende vrijdag 18e :D

P.s. heb het bezorgblok via Dynalogic aangepast van de hele dag (wat standaard stond ingesteld) naar 08:00 / 12:00. Benieuwd of dat lukt. Zaten geen extra kosten aan.
Same here, ook net ontvangen! Heel cool :D. Ik werk die dag thuis dus kan 'm niet missen, zou je denken. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Majesty schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:38:
[...]

Same here, ook net ontvangen! Heel cool :D. Ik werk die dag thuis dus kan 'm niet missen, zou je denken. :9
Ik ook, maar heb het meer gedaan zodat ik hem zsm ontvang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
bsmpower schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:40:
[...]

Ik ook, maar heb het meer gedaan zodat ik hem zsm ontvang :)
Goede tip, ook maar gedaan. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Nu als een malle op zoek naar een screenprotector (wel of niet doen?) en een case tot de keyboard cover er is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristen1985!
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 18-02-2022
Mag ik vragen wanneer jullie het hebben besteld? Ik heb namelijk op 11feb besteld, maar nog niets gehoord. Onder mijn orders op de Damsung site staat wel bezorging 18feb, maar nog niets van Dynalogic gehoord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
bsmpower schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 17:00:
Nu als een malle op zoek naar een screenprotector (wel of niet doen?) en een case tot de keyboard cover er is.
Hmm ik ga het niet doen, heb zelf nooit screenprotectors op mijn devices, wel fatsoenlijke hoesjes. Maar wellicht dat ik overstag ga als er één is die je zo goed als niet ziet en voelt.
Kristen1985! schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 17:20:
Mag ik vragen wanneer jullie het hebben besteld? Ik heb namelijk op 11feb besteld, maar nog niets gehoord. Onder mijn orders op de Damsung site staat wel bezorging 18feb, maar nog niets van Dynalogic gehoord.
Zondagavond 23:12 hier. Komt vast goed, wellicht een speciale kleur of model (meer GBs) gekozen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kristen1985!
  • Laatst online: 18-02-2022
S8, 128GB, pink. Lijkt me vrij normaal, misschien komt het door de kleur. Ach, we wachten het maar geduldig af :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijsier
bsmpower schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 17:00:
Ik ben benieuwd hoe dik hij is met de keyboard cover, vrees namelijk dat het te dik is en onhandig in gebruik.
Ik zelf vind dan ook bijv. de back cover van Tab s5e perfect. De book cover vond ik dan soms weer onhandig met omklappen en nu de s8 ultra nog groter is lijkt me dat nog erger te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Mijn tablet wordt ook op de 18e geleverd. Ik zal er geen screenprotector op gaan zetten. Doet afbreuk aan het beeld en daarnaast neem ik deze tablet toch niet mee naar het werk. Enkel voor thuisgebruik bedoelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
BramViking schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 18:31:
Mijn tablet wordt ook op de 18e geleverd. Ik zal er geen screenprotector op gaan zetten. Doet afbreuk aan het beeld en daarnaast neem ik deze tablet toch niet mee naar het werk. Enkel voor thuisgebruik bedoelt.
Dat is inderdaad wel een verschil met een mobiele telefoon die overal heen gaat en in je zak zit. Goeie flipcase moet voldoen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
mattijsier schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 18:19:
[...]

Ik ben benieuwd hoe dik hij is met de keyboard cover, vrees namelijk dat het te dik is en onhandig in gebruik.
Ik zelf vind dan ook bijv. de back cover van Tab s5e perfect. De book cover vond ik dan soms weer onhandig met omklappen en nu de s8 ultra nog groter is lijkt me dat nog erger te worden.
Ik kom van dezelfde tablet (die nu door zal gaan naar vrouw en kinderen). Benieuwd naar je ervaringen! Al vind ik de s5e wel beter geworden met de januari update. Hoop vooral op een snellere versie, maar kan bijna niet anders met nieuwe high-end processor.
Vingerafdruk op de s5e vind ik onhandig en onbetrouwbaar, dus daar hoop ik zeker op beter. Helaas optisch ipv deze versie in s21&s21.

Wat betreft de bookcover, die vind ik het heel erg praktisch omdat je tablet recht kan zetten zonder veel ruimte te gebruiken (of gewoon in je hand de driehoek recht kan houden). En super dun. De tab s8 covers zijn helaas anders opgebouwd, klappen niet volledig op, waardoor je een heel groter grondoppervlak nodig hebt. Heb er eentje besteld van de S7+, maar lijkt me niet praktisch. Even een andere afwachten die moet aankomen met hetzelfde omklapprincipe s5e. Helaas niet officieel en dus niet met magneten maar dus inklikken. Gebruik zal uitwijzen wat het wordt.
Keyboard cover dat ze zullen naturen vrees ik ook te dik naar mijn zin.. en sowieso neemt dat veel plaats om uit te stellen.. we'll see.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Hakki schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:20:
[...]
Wat betreft de bookcover, die vind ik het heel erg praktisch omdat je tablet recht kan zetten zonder veel ruimte te gebruiken (of gewoon in je hand de driehoek recht kan houden). En super dun. De tab s8 covers zijn helaas anders opgebouwd, klappen niet volledig op, waardoor je een heel groter grondoppervlak nodig hebt. Heb er eentje besteld van de S7+, maar lijkt me niet praktisch. Even een andere afwachten die moet aankomen met hetzelfde omklapprincipe s5e. Helaas niet officieel en dus niet met magneten maar dus inklikken. Gebruik zal uitwijzen wat het wordt.
Keyboard cover dat ze zullen naturen vrees ik ook te dik naar mijn zin.. en sowieso neemt dat veel plaats om uit te stellen.. we'll see.
Tot de keyboard cover er is heb ik deze besteld:
Spigen Rugged Armor Pro ontworpen voor Galaxy Tab S7 Plus Case met S Pennenhouder (2020) - Zwart

Hele avond zitten zoeken en kom toch op Spigen uit. Dat merk gebruik ik al jaaaaren voor mijn mobiele telefoons en eigenlijk altijd goed. Voor de prijs hoef je het ook niet te laten. Misschien niet de mooiste case, maar ik kijk hopelijk vooral naar het scherm en niet de achterkant 😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy-logics
  • Niet online
Heeft iemand al een goedkope cover gevonden voor de tab s8 ultra? Ik heb er 2 gevonden maar die kunnen pas in maart bezorgd worden (komen zeker uit China :P)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hakki
bsmpower schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 21:38:
[...]
Tot de keyboard cover er is heb ik deze besteld:
Ik heb deze nog besteld: https://www.amazon.de/-/n...itle_o00_s01?ie=UTF8&th=1

• BramViking
Ik ben eigenlijk op zoek naar een goede S8 Ultra book cover maar die zijn er nog niet.

• bsmpower
BramViking schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 00:24:
Ik ben eigenlijk op zoek naar een goede S8 Ultra book cover maar die zijn er nog niet.
Je hebt "pech" dat dit een heel nieuw formaat is waardoor je niet gebruik kunt maken van hoezen van eerdere series. Er zijn overigens al wel wat cases te bestellen: https://www.coolblue.nl/p...ltra-book-case-zwart.html

• ArjanE007
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 21:13
BramViking schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 00:24:
Misschien is dit iets voor de tussentijd? Ik ben ook nog op zoek hehe

https://www.amazon.nl/BoY...ce%2Caps%2C68&sr=8-6&th=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Vandaag de dag van bezorging :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 01:31
Heeft iemand enig idee hoe dik de Tab S8 Ultra gaat worden met het keyboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:13
Goedemorgen,

Gisteren via de ics-cards ( bedankt forum!) een tab s8+ besteld. De ultra leek me toch echt te groot.
Nu wil ik mijn orderstatus controleren, echter wanneer ik de orderstatus link probeer die je als gast moet gebruiken, dan geeft hij aan dat er niets bekend is?

Heel vreemd.
Heeft iemand hier een verklaring of tip voor?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hakki
Eindelijk eens een S8+ review:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1750
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18-08 09:40
Ik ben benieuwd naar de unboxing videos, wellicht iemand hier die het wil filmen en de eerste bevindingen wil delen? Van de ultra het liefste:)

AMD Ryzen 7 3700X Boxed | ASRock B450M Pro4 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | MSI Optix G27CQ4 Zwart | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | Corsair TX550M V2 | Crucial P1 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
Van de ultra valt er al een pak te vinden op youtube, inclusief unboxing videos.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• BramViking
Voor de mensen met een S8+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
Haha jij was er vroeg bij. Inderdaad! Tussen 11:00 en 12:00 moet 'ie hier in huis zijn. Helaas moet ik wel werken dus kan er maar vluchtig naar kijken overdag (en ja Tweakers kan altijd wel even tussendoor >:) )
Boomster schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 07:53:
Goedemorgen,

Gisteren via de ics-cards ( bedankt forum!) een tab s8+ besteld. De ultra leek me toch echt te groot.
Nu wil ik mijn orderstatus controleren, echter wanneer ik de orderstatus link probeer die je als gast moet gebruiken, dan geeft hij aan dat er niets bekend is?

Heel vreemd.
Heeft iemand hier een verklaring of tip voor?
Heb je al terug gekeken in dit topic? @bsmpower heeft hetzelfde probleem opgelost, de link die ik plaatste gebruiken in een incognito venster bijvoorbeeld zou moeten werken.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bsmpower
Ik heb de Tab S8 Plus binnen! Alleen tijd zoeken vandaag om te gaan gebruiken want ben gewoon aan het werk :|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doogster
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Eergisteren een Tab S8 Plus besteld. Levering waarschijnlijk volgende week. Dankzij jullie tips in dit topic een mooie korting weten te bemachtigen 👍

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 05-08 14:17

dommerick

is domm

Hier is de Tab S8+ ook binnen en staat vrolijk data over te transferen van mijn oude s5e. Flink groter scherm wel daarom. Blij dat ik toch niet voor de ultra ben gegaan, want dit is al een grote jongen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/k8egNd7Xpjigvbm7GDQw9MzizjM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ynrYIwQGN66Qv1BnhY0jCdGA.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 48% gewijzigd door dommerick op 18-02-2022 10:30 ]

Heeft geen signature.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• LithoMan

LithoMan

Toemaar

Uurtje geleden de Tab S8 Ultra binnen gekregen. Nu uitpakken en kijken of het grote scherm me bevalt. Ben benieuwd.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• bsmpower
dommerick schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:24:
Hier is de Tab S8+ ook binnen en staat vrolijk data over te transferen van mijn oude s5e. Flink groter scherm wel daarom. Blij dat ik toch niet voor de ultra ben gegaan, want dit is al een grote jongen.
Heb hetzelfde gevoel. Blij dat ik niet voor de gewone 11" ben gegaan (alleen al voor het OLED scherm). De Ultra had misschien nog wel gekund qua schermafmeting, maar denk wel dat ie daardoor minder fijn mobiel te gebruiken is door zowel de grootte als gewicht. Voor mijn gebruik is de 8 Plus perfect. Het Spigen hoesje ziet er ook goed uit (zie mijn eerdere bericht). Klikt er strak in, wordt rondom goed beschermt en extra in de hoeken, en het materiaal lijkt ook erg degelijk.

De tablet net ingesteld en ziet er op het eerste oog goed uit. Mooi scherm, fijne in-screen vingerafdruk en het pennetje werkt goed. Wat kan je er verder over zeggen, de integratie met mijn bestaande Google en Samsung accounts ging erg vlot. Pas als ik meer apps ga installeren en de tablet echt gebruiken kan ik er meer over zeggen.

Viel me nog wel op dat al 30GB wordt ingenomen door het besturingssysteem en voor-geinstalleerde apps. Maar verwacht dat ik niet snel tegen limieten aan loop aangezien ik niet, zoals met mobiel, veel foto's en video ga maken. Als ik er al films op gooi dan zet ilk die wel op een externe sd-kaart.

Iedereen veel plezier met jullie Tab S8, benieuwd naar jullie ervaringen en eventuele tips!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Majesty
  • Niet online
bsmpower schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:35:
[...]

Heb hetzelfde gevoel. Blij dat ik niet voor de gewone 11" ben gegaan (alleen al voor het OLED scherm). De Ultra had misschien nog wel gekund qua schermafmeting, maar denk wel dat ie daardoor minder fijn mobiel te gebruiken is door zowel de grootte als gewicht. Voor mijn gebruik is de 8 Plus perfect. Het Spigen hoesje ziet er ook goed uit (zie mijn eerdere bericht). Klikt er strak in, wordt rondom goed beschermt en extra in de hoeken, en het materiaal lijkt ook erg degelijk.

De tablet net ingesteld en ziet er op het eerste oog goed uit. Mooi scherm, fijne in-screen vingerafdruk en het pennetje werkt goed. Wat kan je er verder over zeggen, de integratie met mijn bestaande Google en Samsung accounts ging erg vlot. Pas als ik meer apps ga installeren en de tablet echt gebruiken kan ik er meer over zeggen.

Viel me nog wel op dat al 30GB wordt ingenomen door het besturingssysteem en voor-geinstalleerde apps. Maar verwacht dat ik niet snel tegen limieten aan loop aangezien ik niet, zoals met mobiel, veel foto's en video ga maken. Als ik er al films op gooi dan zet ilk die wel op een externe sd-kaart.

Iedereen veel plezier met jullie Tab S8, benieuwd naar jullie ervaringen en eventuele tips!
Ja het ligt echt aan de manier van gebruiken denk ik. Voor mij wordt dit een media consumptie apparaat voor op de bank, in bed of op reis. Ik zit niet graag met m'n XPS15 op de bank, in bed en neem die niet graag mee op reis. Daar is de Tab S8+ perfect voor. En bij keuze keuze tussen LCD en OLED kies ik toch altijd OLED :p.

Hier inmiddels de S8+ ook ontvangen en ben erg blij met het formaat, precies goed zo. Even inrichten met onze shared Google account, en gaan! Wat is 'ie mega dun en relatief licht ook trouwens.

De book cover past perfect overigens, of course, ervaring gaat uitwijzen of ik die prettig in gebruik vind. Ben zelf ook altijd fan van Spigen (heb er ook veel hoesjes van voor telefoons, erg goede producten), maar vond die voor de S8+ vooralsnog wat bulky ogen.

Inderdaad veel plezier iedereen ermee! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amersfoort
  • Registratie: April 2009
  • Nu online
@BramViking Nu de eerste S8 tablets worden uitgeleverd, lijkt mij het een mooi momoment om, naast de ervaringen met de S8 zelf (dit topic), afzonderlijke topics te maken voor:
- prijzen, bestellingen en leveringen S8
- accessoires S8.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjanE007
dommerick schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 10:24:

[Afbeelding]
Ziet er goed uit. Mijn ultra komt vanmiddag als het goed is, maar deze foto's brengen mij aan het twijfelen of de ultra niet te groot voor mij is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
Nou, de ultra is binnen hoor. Wat een apparaat, stuk handzamer dan verwacht eigenlijk.
Overigens is het apparaat ook 950 + cover bij de mediamarkt op dit moment (direct 200 euro korting in winkelwagen als clublid)

De eerste game die ik probeer is direct onspeelbaar. Crashed op start up.. (team fight tactics)

Tweede meh: er zit een klein krasje op de achterkant van de tablet.. :( af fabriek dus

[ Voor 72% gewijzigd door WouterL op 18-02-2022 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Zojuist is de mijne ook bezorgd (S8 Ultra). Nu nog in de verpakking. Vanavond uitpakken en gebruiken :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
Toch snel even bekeken. Ziet er top uit. Blij mee. Wat is dat ding trouwens ligt in de handen. Gewichtsverdeling is echt top.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/zBcBLLxH/PSX-20220218-142040.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Mijn ultra ook binnen. Backup van m'n pixel wordt nu terug gezet. Handig dat zoiets kan :-)

1e indruk: mooi groot, niet té groot, niet te zwaar, fantastisch beeld. Ik heb de cover zonder toetsenbord er ook bij en ik ben heel blij dat die erbij zit. Hij beschermd 'm rondom, is licht en hij kan mooi rechtop staan in 2 standjes. Daarnaast kan de s-pen erin:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-n3J_GvyipABDGGUHwk6IzzLDqY=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QfDsph977gHQKOQVnCeNOHxC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thomas1750
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 18-08 09:40
PFFF wel vette apparaten hoor... jammer dat mijn studie persee een laptop voorschrijft.. ben mijn s7 plus nog aant verkopen en wil ik de s8ultra wel aanschaffen..:)

AMD Ryzen 7 3700X Boxed | ASRock B450M Pro4 | Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G | be quiet! Pure Base 500 Window Zwart | MSI Optix G27CQ4 Zwart | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | Corsair TX550M V2 | Crucial P1 1TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fre_
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 25-08 07:41
damn, als ik jullie foto's hierboven zie, ik kan bijna niet wachten tot mijn ultra arriveert.
Heb hem besteld bij Coolblue maar ik vrees dat ze die maar gaan leveren op 25/2.
De ultra's lijken precies wel populair te zijn, want hier en daar kun je ze al niet meer pre-orderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjanE007
Ik heb de ultra ook binnen. Goed formaat en erg dun, maar heb er geen hoes bij. Vind het toch een beetje risky om hem te gebruiken zonder hoes, dus net maar 1 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LithoMan

LithoMan

Toemaar

Ik denk er hetzelfde over. Ik weet niet wanneer we de keyboard Book cover krijgen toegestuurd van Samsung. Heb het al aangevraagd inmiddels. Dus tot zolang er ook 1 besteld. Morgenochtend ophalen. Wel wennen aan deze grote Tablet maar tis een prachtig apparaat.
ArjanE007 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:12:
Ik heb de ultra ook binnen. Goed formaat en erg dun, maar heb er geen hoes bij. Vind het toch een beetje risky om hem te gebruiken zonder hoes, dus net maar 1 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjanE007
Kan je de aanvraag al indienen voor de keyboard Book?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
ArjanE007 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:42:
Kan je de aanvraag al indienen voor de keyboard Book?
Ja! Datum om te kunnen registreren is blijkbaar vervroegd. Heb mijn aanvraag ook al gedaan vanochtend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjanE007
Even een domme vraag. Waar kan ik het serienummer en EAN code vinden? Ik vind niks op de doos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oomho
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 30-08 21:05
ArjanE007 schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:55:
Even een domme vraag. Waar kan ik het serienummer en EAN code vinden? Ik vind niks op de doos.
Ik moest ook even zoeken, maar aan de zijkant van de doos zit een sticker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mattijsier
Ik heb hem vandaag ook ontvangen en ben er inmiddels al lekker mee in de weer.

Moet zeggen jemig wat is die ultra groot zeg. Maar het went ook wel heel snel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
Majesty schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:44:
[...]

Heb je al terug gekeken in dit topic? @bsmpower heeft hetzelfde probleem opgelost, de link die ik plaatste gebruiken in een incognito venster bijvoorbeeld zou moeten werken.
bedankt voor de tip.
echter wanneer ik de link in een incognito venster open, dan geeft hij hetzelfde: geen orderdetails beschikbaar.
gisteren ook de chat via samsung-whatsapp geprobeerd. hierop wordt helemaal niet gereageerd.....

vreemde situatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy-logics
  • Niet online
Heeft iemand ervaring met ssd's koppelen aan een samsung tablet via usb c- usb c?
Er valt weinig over te vinden op internet maar via usb-c zou de ssd gelijk herkend moeten worden door de tablet. Ik heb geprobeerd om een Cruxial X8 2TB externe ssd te koppelen aan de Tab ultra maar ik krijg alleen een melding over opladen, zowel in normale modus als dex modus zie ik nergens de mogelijkheid om de opslagruimte van de ssd te benaderen. Aangezien de Tab s8 ultra gepromoot wordt als apparaat dat andere apparaten kan opladen lijkt mij dat het genoeg power moet kunnen geven aan de ssd om te starten.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Zo, wat een geweldig stukje hardware. Het browsen op zo'n groot scherm (op de bank) is echt top. Android als tablet OS is ook super fijn. Net klaar met customizen. Het ding weegt ook echt niet zwaar voor zo'n gigantische tablet. :)

Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/ZTdbB8yJ/PSX-20220219-135524.jpg

[ Voor 12% gewijzigd door BramViking op 19-02-2022 14:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:29
Wil een Tab S8 Ultra kopen, twijfel alleen heel erg met de opslag,
jammer dat er geen 256GB tussen zit en de tussen stap van 128GB naar 512GGB zo groot is !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
bsmpower schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 16:46:
[...]

Ja! Datum om te kunnen registreren is blijkbaar vervroegd. Heb mijn aanvraag ook al gedaan vanochtend.
Heb je hier een link van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mattijsier
Bij deze

Promo

Verstuurd van tab S8 Ultra :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h999
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 30-04-2023
Een vraagje, als je Tablet thuiskrijgt, krijg je dan ineens ook je gratis cover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
Neen, die moet je nadien aanvragen en 9weken wachten als ze op schema zijn.

Vandaag mijn s8+ ontvangen. Vlotjes!
Nog beetje wennen aan formaat en vooral gewicht tov s5e. Ultra moet er toch echt over zijn.
Toestel s8j́ te zwaar om langere tijd zelf in de zetel recht te houden, case voor opstand te zetten zeker nodig:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Hakki schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 22:37:
Neen, die moet je nadien aanvragen en 9weken wachten als ze op schema zijn.

Vandaag mijn s8+ ontvangen. Vlotjes!
Nog beetje wennen aan formaat en vooral gewicht tov s5e. Ultra moet er toch echt over zijn.
Toestel s8j́ te zwaar om langere tijd zelf in de zetel recht te houden, case voor opstand te zetten zeker nodig:)
Merk ik ook met mijn 8+. Op de bank gebruik ik hem het liefst verticaal en moet ie wel steunen op mijn benen. Niet zo heel gek, zal bij de meeste tablets moeten. Wat wel irritant is dat bij mijn Spigen case de flap, die over het scherm gaat, dan steeds iets verschuift. Door het gewicht zakt ie iets scheef naar onderen waardoor het niet lekker vast pakt. Een Book Cover Keyboard lijkt ideel want dan kan je tablet en keyboard los koppelen. En bij opbergen weer aan elkaar doen zodat het scherm bescherming heeft. Helaas krijg je die alleen bij de Ultra ;( (de gewone 8 en 8+ krijgen een Slim Cover die aan elkaar zit)

Edit: ow wacht. De Slim Case werkt magnetisch, dus dan kan ik hem ook vlot loskoppelen van het toetsenbord. Ga hem denk ik gewoon zonder hoes gebruiken op de bank en opbergen in de keyboard case.

[ Voor 17% gewijzigd door bsmpower op 20-02-2022 08:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinandvandijk
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-08 16:33
Iemand al een idee hoe Android op deze tablets omgaat met de verschillende apps? Ik heb een paar jaar geleden mn tab s6 verkocht omdat veel apps niet lekker schalen (bv nu, facebook en nog een aantal). Ben toen overgestapt naar iPad. Nu twee weken geleden een iPad pro 12,9 inch aangeschaft maar begin toch een beetje jaloers te worden…. Kriebelt toch om weer terug te gaan naar Samsung!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dommerick
  • Laatst online: 05-08 14:17

dommerick

is domm

WouterL schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:44:
Nou, de ultra is binnen hoor. Wat een apparaat, stuk handzamer dan verwacht eigenlijk.
Overigens is het apparaat ook 950 + cover bij de mediamarkt op dit moment (direct 200 euro korting in winkelwagen als clublid)

De eerste game die ik probeer is direct onspeelbaar. Crashed op start up.. (team fight tactics)

Tweede meh: er zit een klein krasje op de achterkant van de tablet.. :( af fabriek dus
Tft crasht ook op de plus. Heb je dit al weten te verhelpen?

Heeft geen signature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterL
dommerick schreef op zondag 20 februari 2022 @ 10:54:
[...]

Tft crasht ook op de plus. Heb je dit al weten te verhelpen?
Nope, compleet onwerkzaam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Inmiddels ook de aanvraag voor de keyboard cover geregistreerd.

[ Voor 131% gewijzigd door BramViking op 20-02-2022 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Windkracht13
  • Laatst online: 04-10-2024

Windkracht13

Hoezzz íe nou?

Toets voor imei *#06#

[ Voor 23% gewijzigd door Windkracht13 op 20-02-2022 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
Die vraag wordt enkel gesteld als je de 5G versie selecteert. Maar die heb ik uiteraard niet ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BramViking
DEX is trouwens geweldig. Met de keyboard cover erbij heb je echt een laptop setup.
Afbeeldingslocatie: https://i.postimg.cc/jKv3v8yX/20220220-144529.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjanE007
BramViking schreef op zondag 20 februari 2022 @ 15:21:
DEX is trouwens geweldig. Met de keyboard cover erbij heb je echt een laptop setup.
[Afbeelding]
Ah goed om te horen. Heb je trouwens de keyboard cover al ontvangen dan?

Edit: Dom van mij. Je hebt zeker de optie DEX geselecteerd zonder keyboard cover?

[ Voor 10% gewijzigd door ArjanE007 op 20-02-2022 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:29
Klopt het dat de promotie kortingcodes niet meer werken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
Iemand die al opgeladen heeft met een 45W lader?
Ik ben deze ochtend mijn S8+ van 8% beginnen opladen met een 25W lader, 1u43min was de geschatte oplaadtermijn. Na een uurtje was er 50% bijgekomen. En hij was klaar op het moment dat geschat was (wel zonder gebruik, dus opladen met scherm af)

Heb nog een 45W lader in de bestelling staan, maar vraag me af of dat wel nog de moeite zal zijn. Zoveel sneller zal het niet zijn lijkt me. Ik dacht dat er 80min opgegeven was, maar denk dat dit voor de basis S8 was.
Iemand de Ultra of S8+ al getest in combinatie met 45W lader?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
@ArjanE007 Je kunt inderdaad DEX activeren zonder daarvoor de keyboard cover te gebruiken.

[ Voor 11% gewijzigd door BramViking op 21-02-2022 13:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• V3g3ta
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 01-09 11:15

V3g3ta

Fueled by Games!

Albert020 schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 14:05:
Wil een Tab S8 Ultra kopen, twijfel alleen heel erg met de opslag,
jammer dat er geen 256GB tussen zit en de tussen stap van 128GB naar 512GGB zo groot is !
Had ik ook. Ben uiteindelijk voor de 512GB gegaan, ook omdat die 16GB aan ram heeft en de 128GB 8GB. En het scheelde bij mij nog geen €200 met kortingen en inruil.

PS5 DE, PS4 Pro, PS3 SS, PS VIta Slim PSN: BSGathena

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elemental1
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-06-2023
Bij het registreren voor de bookcover, zie je alleen de 128gb en niet de 256gb, kan je dan gewoon de 128gb kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
Elemental1 schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 07:25:
Bij het registreren voor de bookcover, zie je alleen de 128gb en niet de 256gb, kan je dan gewoon de 128gb kiezen?
Dat heb ik wel gedaan, terwijl ik de 512GB heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elemental1
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 05-06-2023
kramon schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 09:28:
[...]

Dat heb ik wel gedaan, terwijl ik de 512GB heb.
Ah oke even proberen, bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Von Henkel
Vandaag is mijn Inateck 13.3" binnen gekomen voor de Tab S8 Ultra.
Deze past precies erin met keyboard cover.
En geeft een goede bescherming van binnen dmv stootranden.
Afbeeldingslocatie: https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/81iNOrr9jiL._AC_SX522_.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuzzy-logics
  • Niet online
Von Henkel schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 15:43:
Vandaag is mijn Inateck 13.3" binnen gekomen voor de Tab S8 Ultra.
Deze past precies erin met keyboard cover.
En geeft een goede bescherming van binnen dmv stootranden.
[Afbeelding]
Die ziet er mooi uit! Ik zie dat bij de Duitse Amazon er ook een versie is met 2 extra vakjes en een handvat.

Heeft iemand al zitten kijken naar een mooie 45w (of groter) adapter + kabel voor de tab s8? Er schijnt veel namaaktroep op de markt te zijn die helemaal geen 45w geven ook al hebben ze een pps aanduiding (Ugreen bijvoorbeeld als ik de reviews zo lees).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hakki
Fuzzy-logics schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 18:10:
[...]
Heeft iemand al zitten kijken naar een mooie 45w (of groter) adapter + kabel voor de tab s8? Er schijnt veel namaaktroep op de markt te zijn die helemaal geen 45w geven ook al hebben ze een pps aanduiding (Ugreen bijvoorbeeld als ik de reviews zo lees).
Heb op Amazon Duitsland de officiële Samsung 45W besteld, levering ergens tegen midden maart. Stond extra in promo, 25€ voor lader + kabel.
Maar ik verwacht eerlijk gezegd geen grote meerwaarde tov mijn huidige 25W die ik gebruik (als ik afga op reviews van verschil beide laders op S22U)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Von Henkel
Mijn 45w lader komt van smartphonehoesjes.nl en kwam 25 euro met 20% korting van de ING

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
En hoeveel (geschatte) oplaadtijd heb je voor je Ultra?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Von Henkel
Hakki schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 19:36:
En hoeveel (geschatte) oplaadtijd heb je voor je Ultra?
Tot nu toe nog niet opgeladen, maar net even gekeken
Ik heb nog 27% resterend en ik lees, Supersnel laden 2.0 met nog 1 uur en 9 minuten te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gofran27
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 28-08 00:33
Boomster schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 08:00:
[...]

bedankt voor de tip.
echter wanneer ik de link in een incognito venster open, dan geeft hij hetzelfde: geen orderdetails beschikbaar.
gisteren ook de chat via samsung-whatsapp geprobeerd. hierop wordt helemaal niet gereageerd.....

vreemde situatie.
Hallo

Weet jij al iets meer ik zit ook nog te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boomster
Gofran27 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 07:52:
[...]

Hallo

Weet jij al iets meer ik zit ook nog te wachten.
Hij wordt vandaag bezorgd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gofran27
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 28-08 00:33
Hoeveel dagen had je gewacht tot je update kreeg dat het in behandeling was en of bezorgd wordt
Pagina: 1 2 ... 8 Laatste