Hallo,
Ik heb al een paar weken last van een laptop die constant bevriest, voornamelijk als hij opstart. Als ik een programma probeer op te starten krijgen ik de foutmelding 'reageert niet.' Taakbalk bevriest ook als ik mijn laptop opstart.
Sinds kort heb ik ook last van Geforce Now die niet meer kan verbinden met de server. Ik denk niet echt een probleem voor deze topic, maar ik dacht dat het misschien te maken heeft met al mijn andere problemen.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
HP Probook 430 G5 (Windows)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Alle pro versie software van IObit alles laten checken
CCleaner (voor malware, ik had dat namelijk gevonden dat dat een probleem kan zijn, werkt niet
)
Alle diagnosticerende programma's van Windows. (Taakbeheer, Even Viewer, Windows Memory Diagnostic, verschillende troubleshooters, ik heb commando's geprobeerd op cmd en powershell. )
Software voor ram, cpu en opslag problemen (waarvan ik de namen even niet weet)
Ook heb ik inmiddels (ik heb ze geteld
) 38 websites en andere forums bezocht over dit probleem, maar niks helpt.
Ik heb alle recentste updates van Windows geïnstalleerd.
Kan iemand helpen, want inmiddels begint me dit een beetje te irriteren.
Ik heb in het verleden problemen gehad dat ik te weinig had verteld wat ik heb geprobeerd. Ik hoop dat dat nu goed is, anders moet je het maar laten weten.
mvg,
Levi
Ik heb al een paar weken last van een laptop die constant bevriest, voornamelijk als hij opstart. Als ik een programma probeer op te starten krijgen ik de foutmelding 'reageert niet.' Taakbalk bevriest ook als ik mijn laptop opstart.
Sinds kort heb ik ook last van Geforce Now die niet meer kan verbinden met de server. Ik denk niet echt een probleem voor deze topic, maar ik dacht dat het misschien te maken heeft met al mijn andere problemen.
Relevante software en hardware die ik gebruik:
HP Probook 430 G5 (Windows)
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
Alle pro versie software van IObit alles laten checken
CCleaner (voor malware, ik had dat namelijk gevonden dat dat een probleem kan zijn, werkt niet
Alle diagnosticerende programma's van Windows. (Taakbeheer, Even Viewer, Windows Memory Diagnostic, verschillende troubleshooters, ik heb commando's geprobeerd op cmd en powershell. )
Software voor ram, cpu en opslag problemen (waarvan ik de namen even niet weet)
Ook heb ik inmiddels (ik heb ze geteld
Ik heb alle recentste updates van Windows geïnstalleerd.
Kan iemand helpen, want inmiddels begint me dit een beetje te irriteren.
Ik heb in het verleden problemen gehad dat ik te weinig had verteld wat ik heb geprobeerd. Ik hoop dat dat nu goed is, anders moet je het maar laten weten.
mvg,
Levi