Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 10-04-2022
@DataGhost ik heb gedownload, ik weet alleen niet welke data je precies nodig hebt. Dan kan ik er een screenshot van maken

• LEVAAP
[quote]LEVAAP schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:29:
@DataGhost ik heb gedownload, ik weet alleen niet welke data je precies nodig hebt. Dan kan ik er een screenshot van maken

????????????

• pennywiser
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 16-09 12:11
LEVAAP schreef op zondag 6 februari 2022 @ 20:21:
@Agent47 dan ben ik nog wel ff bezig. Waarom zou dit niet goed zijn? Volgens mij is dit betrouwbaar, want hij update toch gewoon de drivers? Wat kan daar mis mee zijn?
HP Support Assistant installeren, dat is de native tool voor je laptop, welke je bios en drivers up to date houdt op basis van je HP service tag, welke uit je bios wordt uitgelezen. Dat soort tools welke je nu gebruikt bevatten altijd vaak mal of spyware.

https://www.hp.com/nl-nl/...tassistant/hpsupport.html Zorg dat je de laatste versie hebt.

Die 8GB is de sweet spot voor Windows 10/11 en minimaal wat je nodig hebt. 4GB wordt merkbaar minder efficiënt gebruikt.

En ik denk dat je een volledige herinstallatie nodig hebt, althans dat had ik zelf op dit punt al gedaan.

[ Voor 23% gewijzigd door pennywiser op 10-02-2022 13:45 ]

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

LEVAAP schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 13:27:
[quote]LEVAAP schreef op woensdag 9 februari 2022 @ 18:29:

????????????
Ja heel veel vensters heeft het niet, dus gewoon van het hoofdscherm en van het health-schermpje lijkt me?

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• Agent47
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 15:17

Agent47

I always close my contracts.

Ik zou nu voor een herinstalleren gaan. Helemaal formatteren en dan alle drivers van de Hp support assistant tool installeren.

Hierna 1 voor 1 dingen installeren en kijken wanneer de traagheid naar voren komt.

On Tuesday nights, we get fucked up and throw apples at joggers.

• pennywiser
Wat voor SSD heb je precies? Met name sommige Samsung types hebben problemen met trager worden. Soms is daar firmware voor beschikbaar. Dat komt naar voren met de HP tool die ik hierboven noemde.

Edit: ah zie het al in je screens, het is de Samsung PM871b M.2 128GB. Volgens mij is dat een 850 EVO OEM. Check even met HP Support Assistant. Samsung Magician werkt niet met deze OEM disks.
SM/PM = 2-bit or 3-bit MLC. PM = 3-bit MLC = TLC.
8 = generation = 8xx
7 = model = 850 EVO (in this case)
1 = usage (e.g. 3 = datacenter)
a/b = revision or type of flash, the 850 EVO had multiple revisions including at least three types of flash (32L, 48L, 64L) so a = 32/48L, b = 64L

[ Voor 76% gewijzigd door pennywiser op 10-02-2022 13:57 ]

• Barrycade
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16-09 18:03

Barrycade

Through the...

Alles overziend lijk je het er niet beter op te hebben gemaakt,
ik zie dat je dus blijkbaar Geforce drivers had geïnstalleerd maar volgens mij hebben die G5's helemaal geen Geforce GPU (tenminste niet diegene die gelinkt is en diegene die ik kan vinden met 4Gb en 128 GB) daarnaast heb je een hekel aan BIOS updates en is dus de vraag of je wel BIOS updates van de SSD binnenhaalt en installeert. Zoals hierboven gemeld kan daar ook een probleem zitten.
En installeer je blijkbaar geen HP drivers maar via een vaag tooltje.

Als het installeren van extra geheugen de boel niet heeft verholpen dan zit het zeker in software, danwel BIOS updates voor je SSD / Laptop zelf.

Ik had hier ook een HP met maar 4 GB geheugen met een reepje van 8 GB erbij is die echt stukken sneller geworden. Maar die hou ik gewoon via de software van HP up to date, inclusief alle BIOS updates.

Heb je m wellicht gerefurbished gekocht met een niet HP installatie van WIndows erop? Zou echt even de juiste software via HP opzoeken en installeren (hoewel je dus niet meer zo veel ruimte meer hebt op de SSD) en als dat niet werkt zit je echt in mijn ogen aan een reinstall vast mét dan met HP software voor de updates.

Oh en in je Topic start geef je aan de CCleaner niet werkt, what ever that means, maar weet je echt 100% zeker dat er geen malware op staat? Sommige virussen houden installatie van anti-virus software tegen.

[ Voor 9% gewijzigd door Barrycade op 10-02-2022 14:04 ]

• pennywiser
Barrycade schreef op donderdag 10 februari 2022 @ 14:00:
maar weet je echt 100% zeker dat er geen malware op staat?
Dat kan hij niet zeker weten wegens gebruik van onbekende driver tools.

• LEVAAP
heb net even dat hp support assistent gedownload en zal straks de drivers updaten. Heb inmiddels ook al de operating system controle gedaan, en die was prima. Geen problemen gevonden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
Heb zojuist batterij en opslag check gedaan. Beide gaven een 'normale' status aan. De SMART waarden van de opslag waren ok. Wat dat ook mag betekenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDC
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Half-gerelateerd: mijn Elitebook G5 (werklaptop) had een defecte SSD die ongeveer hetzelfde gedrag vertoonde. Diagnosetools gaven helemaal niks aan, het enige wat (soms) te zien was, was dat de SSD activiteit blijvend naar helemaal 0 schoot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
[quote]TMDC schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:51:
Half-gerelateerd: mijn Elitebook G5 (werklaptop) had een defecte SSD die ongeveer hetzelfde gedrag vertoonde. Diagnosetools gaven helemaal niks aan, het enige wat (soms) te zien was, was dat de SSD activiteit blijvend naar helemaal 0 schoot.

irritant. Mijn disk is momenteel op 1%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Herinstalleren is het enige wat echt probleemuitsluitend werkt. Nu blijft het gewoon gissen. Installeer dan meteen de HPSA en alle drivers, laatste bios, etc alles wat aanbevolen wordt. Heb je dan nog steeds problemen, dan inderdaad @TMDC kan de SSD heel goed defect zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
@pennywiser herinstalleren wil ik echt niet doen. Al mijn bestanden en apps weg. Ben dan weer een eeuwigheid bezig om die weer terug te krijgen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arn0uDz
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 08:47
LEVAAP schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:59:
@pennywiser herinstalleren wil ik echt niet doen. Al mijn bestanden en apps weg. Ben dan weer een eeuwigheid bezig om die weer terug te krijgen
Is toch de enige manier om goed te kunnen troubleshooten. Wat zou je doen als het toch de SSD is en hij stopt er opeens mee, dan ben je ook alles kwijt?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• stefanass
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 08:57
Andere SSD er in en daarop een verse install doen? Dan heb je je oude SSD nog mocht je uit kunnen sluiten dat dat t probleem is/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pennywiser
Ja, zo zou ik het doen, koop een 256GB m.2 net wat meer ruimte en een m.2 usb lezer voor de oude disk om de oude files over te zetten. Maar eerlijk gezegd zou ik nu al druk bezig zijn backups te maken.

[ Voor 5% gewijzigd door pennywiser op 11-02-2022 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDC
  • Niet online
pennywiser schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 14:07:
Ja, zo zou ik het doen, koop een 256GB m.2 net wat meer ruimte en een m2 usb lezer voor de oude disk om de oude files over te zetten. Maar eerlijk gezegd zou ik nu al druk bezig zijn backups te maken.
Precies dit. De volgende keer dat hij bevriest kan ook de láátste keer zijn, zeg maar. Dan ben je nog verder van huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
@TMDC @pennywiser oke, ik wist niet dat het probleem inmiddels al zo erg kan zijn. Wat is jullie voorkeur voor backup? Third party software of is er iets in windows voor backups?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDC
  • Niet online
LEVAAP schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 14:11:
@TMDC @pennywiser oke, ik wist niet dat het probleem inmiddels al zo erg kan zijn. Wat is jullie voorkeur voor backup? Third party software of is er iets in windows voor backups?
Dat is het tricky er aan: als de diagnosesoftware zegt dat er niks gevonden is, betekent dat niet dat er niks aan de hand is. Een SMART-uitlezing hoeft helaas geen enkele garantie te zijn.

Dus zeker als je geen backups hebt maar je computer wel raar doet, is dat een goed moment om te gaan backuppen. Better safe than sorry :)

Windows heeft een prima ingebouwd backup-systeem. Beetje flauw maar ik verwijs je naar de instructies van Microsoft zelf: hier.

Niet te lang door blijven modderen joh, straks moet je een topic "Help, hoe krijg ik bestanden van mijn overleden SSD" aanmaken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Pak gewoon wat USB sticks of ren naar de Action die heeft iedereen wel in de buurt en koop er wat (ze hebben gewoon Sandisk) en backup asap met de hand wat je wilt backuppen. Het is nu 128GB toch, en meeste is toch maar os dus zoveel sticks heb je niet nodig.

https://www.action.com/nl...sk-usb-stick-ultra-shift/

[ Voor 11% gewijzigd door pennywiser op 11-02-2022 14:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

LEVAAP schreef op vrijdag 11 februari 2022 @ 13:44:
Heb zojuist batterij en opslag check gedaan. Beide gaven een 'normale' status aan. De SMART waarden van de opslag waren ok. Wat dat ook mag betekenen.
Dit is precies wat ik je duidelijk heb proberen te maken, je zou het meenemen voor de volgende keer maar je doet het niet. De screenshots met SMART-informatie heb je nog steeds niet gepost en zelf kan je er geen wijs uit, dus dan weet ik niet waarom je die beoordeling toch zelf probeert te maken. Redelijke kans dat er inderdaad niks mee aan de hand is maar dat is op deze manier niet fatsoenlijk te beoordelen op afstand. Redelijke kans dat de waarden op zich nog "okee" zijn maar wel al aanwijzingen kunnen geven dat er binnenkort toch iets mis mee gaat zijn waar je nu al het een en ander van merkt. Ondertussen gooi je er wel steeds meer tooltjes tegenaan die je niet bij naam noemt en ook niet lijkt te snappen, en met het melden van de specifieke bevindingen kom je niet verder dan "normaal" terwijl je zelf niet weet wat normaal hoort te zijn. Zo blijft het voor iedereen in dit topic maar gissen wat er nou wel en niet aan de hand is met jouw machine. Dus als je informatie over je systeem probeert te krijgen met tooltje X, noem je dus precies de naam van tooltje X en daarbij precies de resultaten die er gegeven werden, niet slechts je eigen interpretatie ervan. Dus als tooltje X zegt "schijf C: reallocated_sectors 5, pending_sectors 3, ander_iets 0, health redelijk" zeg jij niet "ik heb een check gedaan en die was normaal" maar "tooltje X zei schijf C: reallocated_sectors 5, pending_sectors 3, ander_iets 0, health redelijk". Dan kunnen wij zeggen van "ja hallo maar die reallocated en pending zijn inderdaad nog bruikbaar maar horen 0 te zijn en zijn meestal een teken van een kapotgaande schijf", bijvoorbeeld.

Maar goed, als er iets met je disk is (wat ik gok maar niet zeker weet) is het slechts een kwestie van tijd totdat je toch moet herinstalleren, alleen dan op een ongewenst moment en waarschijnlijk met al je bestanden kwijt, dus je moet helemaal zelf weten hoeveel informatie je echt wilt geven in dit topic.

[ Voor 9% gewijzigd door DataGhost op 11-02-2022 14:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pennywiser
Stappenplan:
  1. Maak backup
  2. Maak backup
  3. Controleer backup
  4. Herinstalleer
  5. Installeer drivers en laatste bios via HP Support Assistant
  6. Via dezelfde tool controleer de SSD firmware, en update indien HP een nieuwe versie heeft
  7. Controleer de werking
  8. Controleer nogmaals SMART waardes SSD, vervang indien nodig en installeer Windows in dat geval nogmaals
  9. Zet backup terug
Nu deze SSD in een USB enclosure plaatsen is ook weer tricky, je weet niet hoe die reageert. Dus maak nu meteen een backup. En overigens moet je ook nu een backup maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
@DataGhost ja ik begrijp je, sorry. Maar er stond gewoon letterlijk 'Smart waarden 'Ok'
Meer stond er echt niet
Dit was trouwens gewoon HP Support Assistant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
Hallo
ik had nog even mijn laptop opnieuw opgestart om alle nieuwe drivers te downloaden. Wat overigens nog niet werkt. Maar ik stuitte op het probleem dat ik al maanden heb. Ik weet niet of het erg is, maar ik wilde het toch even delen met jullie. Ik heb het zo goed mogelijk proberen op te nemen, maar zet je geluid hard!!

https://drive.google.com/...7YziJ1_E/view?usp=sharing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
dit is dus alleen tijdens het opnieuw opstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
opnieuw opstarten duurt btw ook zeker 2 à 3 minuten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wil2
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 14-06 15:57
Het beste reparatie programma wat ik ooit heb gebruikt is : "Windows 10 manager". Nu ook in een win 11 versie.
Mijn oude Lenovo G50-80 Heb ik al vele malen kunnen reanimeren.
Ook schijffouten en veel software problemen. Je kan wel gaan formatteren, maar als er foutjes op de schijf zitten kom je niet verder. Suk6!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
ik leg nog eens beter uit wat voor problemen ik heb:
als ik mijn wachtwoord heb ingetikt en mijn laptop ben binnen gekomen, dan wil ik Opera GX openen. Het probleem alleen is dat dat mij niet lukt, omdat er een zandlopertje verschijnt op de taakbalk. Dit duurt ongeveer een minuutje en daarna kan ik mijn browser openen. Als ik de websites open die ik nodig heb, bevriest vervolgens de browser. Dit gebeurt trouwens bij alle programma's die ik open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
@wil2 wn10 manager op yamicsoft.com?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
b]LeviXschijt schreef op zaterdag 12 februari 2022 @ 18:45:[/b]
Hallo
ik had nog even mijn laptop opnieuw opgestart om alle nieuwe drivers te downloaden. Wat overigens nog niet werkt. Maar ik stuitte op het probleem dat ik al maanden heb. Ik weet niet of het erg is, maar ik wilde het toch even delen met jullie. Ik heb het zo goed mogelijk proberen op te nemen, maar zet je geluid hard!!

https://drive.google.com/...7YziJ1_E/view?usp=sharing

weet iemand of dat dit erg is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Reeferman
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:44
Klinkt als een versleten ventilator. Zolang die niet te zacht gaat draaien is het niet heel erg.
Wat dat bevriezen betreft, bij mij is het toch echt weg gegaan met een geheugen upgrade. Met maar 4GB RAM was het echt irritant aan het worden. Ik dacht altijd dat m'n langzame HDD ook een belangrijke oorzaak was van de freezes. Maar dat leek achteraf toch niet zo'n grote rol te spelen aangezien het grotendeels weg is. En jouw verhaal bevestigd dat voor mij, aangezien jij 4GB RAM en een SSD hebt en ook last hebt van irritante bevriezingen. Als je een RAM upgrade doet besef je je achteraf dat je het al veel eerder had moeten doen. Had een hoop frustratie gescheeld.

AMD Ryzen 5800X3D / ASUS R-S B550-F wifi II / 32GB 3600mhz / SSD's + HDD's / GTX 1080 Ti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Kan zo niet thuisbrengen wat het voor geluid is, maar de opmerking van de the reeferman bracht me op een ander idee.

Wordt je laptop erg warm / is de airflow in orde?
Als bijvoorbeeld de coolers volzitten met stof, of de fans niet meer (goed) werken zou t kunnen dat je systeem zichzelf vertraagd (thermal throttle) om te voorkomen dat ie oververhit en echt stuk gaat.

Heeft hp iets van een tool om de temp van verschillende delen van je laptop te zien?

Kijk anders hier eens naar
https://www.ultrabookrevi...5-the-throttlestop-guide/

Een guide met tool om throttling te detecteren.

/edit oh, en niet gelijk aan de settings gaan klooien. Laten we eerst even proberen te zien wat de status is :)

[ Voor 8% gewijzigd door J2pc op 14-02-2022 08:02 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
@The Reeferman heb nu 12gb ram. Maar dat fixt dus niet het probleem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
@J2pc ik heb het zip bestandje gedownload, maar ik heb het probleem dat daar geen exe bestandje staat, dus hoe moet ik m gebruiken? Heb m uiteraard uitgepakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Heb je de guide gevolgd? Wat heb je wel?

/edit
En hoe zit 't met de andere zaken? Airflow? Temperatuur? Stof?

[ Voor 47% gewijzigd door J2pc op 14-02-2022 11:17 ]

"The computer is incredibly fast, accurate, and stupid. Man is unbelievably slow, inaccurate, and brilliant. The marriage of the two is a challenge and opportunity beyond imagination." © Stuart G. Walesh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jef61
  • Registratie: Mei 2010
  • Nu online
LEVAAP schreef op maandag 14 februari 2022 @ 09:32:
@The Reeferman heb nu 12gb ram. Maar dat fixt dus niet het probleem
Je hebt dus 8Gb erbij gezet (bij de 4Gb).

Maar weet je ook zeker dat dit door het OS gebruikt wordt?
Kijk eens bij systeeminfo, geïnstalleerd RAM-geheugen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LEVAAP
@Jef61 jazeker wordt het gebruikt. het werkt allemaal prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
@J2pc laat maar, ik was gwn blind, staat er wel bij haha. Maar ik denk niet dat ik dit programmaatje ga gebruiken, omdat het een melding geeft dat dit op eigen risico is en je je cpu kan beschadigen.

Mijn airflow is prima, geen stof. Heb m natuurlijk pas geleden open gemaakt voor de ram. Vgm geen problemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
er heeft zich weer een nieuw probleem voorgedaan. mijn ram snelheid is 2133 mhz, terwijl beide ram sticks draaien op 2666 mhz! Hoe kan dit nou weer??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
LeviXschijt schreef op maandag 14 februari 2022 @ 14:13:
er heeft zich weer een nieuw probleem voorgedaan. mijn ram snelheid is 2133 mhz, terwijl beide ram sticks draaien op 2666 mhz! Hoe kan dit nou weer??

ik heb dit gezien bij taakbeheer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

LEVAAP schreef op maandag 14 februari 2022 @ 14:02:
@J2pc laat maar, ik was gwn blind, staat er wel bij haha. Maar ik denk niet dat ik dit programmaatje ga gebruiken, omdat het een melding geeft dat dit op eigen risico is en je je cpu kan beschadigen.

Mijn airflow is prima, geen stof. Heb m natuurlijk pas geleden open gemaakt voor de ram. Vgm geen problemen
:) alles wat je doet is op eigen risico, ook ram vervangen.

Prima hoor, ik vroeg namelijk of je iets hebt om je temps te bekijken, of er een HP tooltje oid voor is, en anders kan je deze gebruiken.

'prima' kan ik niet zoveel mee. Je deelt (zoals eerder gezegd) erg weinig echte informatie, vooral eigen interpretaties. Dan houdt het op een gegeven moment wel een beetje op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
@J2pc ik weet niet wat ik daar anders nog over moet zeggen, sorry. Ik gebruik btw Speccy. Cpu is momenteel rond de 40 graden celcius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

ok, top. 40 lijkt me een prima temp.
en op dit moment ook freezing gedrag?

2133 vs 2666 heeft te maken met je bios settings, 2133 zal de 'default' zijn, terwijl 2666 waarschijnlijk een 'xmp' profile is (uit m'n hoofd).
Meestal kan je dat in je bios selecteren maar over het algemeen is 't verschil marginaal (zou iig het freezen niet verklaren)

kan je anders eens de verschillende overview van speccy exporten/screenshotten? Dan kunnen we even meekijken naar wat data

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
freezings zijn alleen tijdens het opstarten van mn laptop en browser. Ook treedt het op (daarom duurt het zo verschrikkelijk lang voordat je mn antwoord krijgt) tijdens het opstarten van alle programma's. De freezings duren ongeveer 1 minuut

Onderstaand heb ik de foto's van speccy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-nRnsvwUHfzP2AviTfY8y9tLcaU=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/fwr9EBgC3K2LHnNB1hzQCPL8.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/spj8w5w2n0LZG0aFx8AxbyPYqkg=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/B1DZkV9Uu05HgiPbTuA9T9rd.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/88-HNiwh8W-uTsPdzFUmvkuMoaE=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/UO5qCcpj241GJ3XGMOGLC1cB.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kw33CqlJ2rVdvv5397dbhJut_48=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/nmmVX6achMndOEVrKyirhiRZ.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t1NuYR1io0FrLpHhk6y0SB-jSwU=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/b4lHhG80VMZRGPliyIh7HJ0c.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UDtftR31Kce_uu1mGdK-ldFr4tE=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/u0mtCGLVGttTijHNmj7aP9az.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/798PqGAlhRObqUrgEOBvPxjyp6M=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/cSZGe3gzdxcqO4r0T9bc69Ms.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W63kfosRuyBy_kC-97rsnU1qbA8=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/Iw0pxyBh6dIlfY8i4DZilplf.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mgx3qOqKkMAz63uBFblalUTMbZY=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/wJN5F2ZqjGxCGUkwYg7QB50X.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FdLtov5YWV15B3TWumtK6eMKEAg=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/A4x5wXPDDk2wmuUKpt1pDMUV.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/yDiJQzmuxm3NVcqm4INaX_UdiUI=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/GZQ89QijxKeszLY0M5M4TMuN.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BnAMKp22-xYKxg7RgifOdg34cqI=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/4NAjjfdbylcEcgLKvWwPpYlC.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3AKkXaOtCPKe_UgsXVvvOy5CNJI=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/gBG1lSZ7c8D4pXSjIt3KbdQr.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
kan hier iets uit opgemaakt worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Top, bedankt voor 't delen :)
behalve een wat hoge SMART B5 (program fail count) zie ik niet heel veel bijzonders.

Zie wel dat je op de batterij werkt, merk je nog verschil in wel/geen stroom op de laptop?
Anders zou je nog kunnen proberen met 'resource monitor' (windows tooltje) om performance te loggen. Kijken of daar wat uit komt (cpu, i/o, interrupts...?)

[ Voor 4% gewijzigd door J2pc op 14-02-2022 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
@J2pc jij bedankt voor het reageren :)

is dat erg, een hoge Smart b5? Is er een manier om dat op te lossen?

ik heb hier resource monitor voor me, maar welke informatie wil je precies hebben? er staat hier zoveel info, om nou overal een screenshot van te maken....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Smart B5 hoeft geen probleem te zijn wat ik zover lees

Zie je iets spiken bij de resource monitor als je iets opstart? Klap alles eens open en start bv je browser. Is er iets dat spiked? (cpu, network, io... ?)
Kijk ook even of alle kolommen aangevinkt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
ik heb toch overal maar een screen van gemaakt

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zJIv6ELAHGG2wucyT87YrJmQ3vo=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/4JOGEDdlfRwJUlmtWXQPNX02.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vX2IvKVmehAv3N0zcL3xetkbKWo=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/UDWNLYx3l5pztGqXgUeHiqMD.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Jfulos1dOFYw3_JFugpbp-KUH1Y=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/eVnzTgwwdFNQcWXMK2IiuWR0.png?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TfFQHPJiiHLMhCAhKwRnZE7ju2o=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/nqP44222WV45egnNZb02vnyP.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pzw6ZpVVQlI3idgvhqoi59C34BM=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/gJMRqdxmrUVRbe2mbwfrGO3f.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
niet echt iets opmerkelijks toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

Niets wat er zo uitspringt, is dit tijden een freeze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
@J2pc nee, maar ik zal morgen als ik mn laptop weer opstart opnieuw screenshots maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
nou, ik ben net weer thuis gekomen van t werk. Heb mn laptop weer opgestart en heb nog net voor de freeze weer resource monitor opgestart.
Ik zag bij cpu en memory niks interessants, maar disk trok wel mijn aandacht. Valt het jullie ook op dat rechtsboven bij het grafiekje die waarde helemaal tot de top is? Dit is toch raar of normaal?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xVphwvxWWEhqXcG1EoHlSvLbCdY=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/lTUHOlDflriSGnkyXiin3OKq.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XkLoOka5kMDnCj1OrS8GEysj1yM=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/byGU2pOlgwMWlbIisUo1kLNs.png?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/faXAonIwSwxO5eekcrBOfd6vT54=/232x232/filters:strip_exif()/f/image/Mn1aGaSl1lnEVCJ4KFN6krIJ.png?f=fotoalbum_tile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
?

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

mja, moelijk te zeggen aangezien de schaal maar tot 1KB/sec gaat
queue length is ook laag, dus lijkt me niet....

Sorry man, maar vanaf hier heb ik zo niet veel ideeen meer.

• LEVAAP
maakt niet uit. Thx voor je hulp. Ik wacht wel gwn weer tot nieuwe mensen met ideeën komen

• TMDC
  • Niet online
LEVAAP schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:43:
maakt niet uit. Thx voor je hulp. Ik wacht wel gwn weer tot nieuwe mensen met ideeën komen
...Heb je al een backup gemaakt? ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LittleKiller
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-09 14:11
LEVAAP schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 13:43:
Ik denk dat je moet proberen om mensen hun suggesties zorgvuldig uit te voeren. Ik lees dit topic al een paar dagen. Primair omdat ik het vermakelijk vind hoe je met advies om gaat.

Er zijn hele goede suggesties geweest die je niet hebt uitgevoerd, of half. Als je een bepaalde suggestie niet begrijpt kan je beter vragen wat je precies moet doen in plaats van je eigen conclusies trekken.

We zijn hier om je te helpen, maar dat kan niet als je niet luistert.

• LEVAAP
@LittleKiller ik begrijp niet helemaal wat je bedoelt. Ik heb toch al het advies opgevolgd?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LEVAAP
@TMDC jazeker

• pennywiser
Begrijp niet wat @LittleKiller bedoelt? Ik dacht ook dat je ging herinstalleren.

• LEVAAP
@pennywiser nee ik ga juist niet herinstalleren. Ik wil dat gwn echt niet doen sorry. Ik weet dat dit het probleem kan oplossen

• pennywiser
LEVAAP schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:36:
@pennywiser nee ik ga juist niet herinstalleren. Ik wil dat gwn echt niet doen sorry. Ik weet dat dit het probleem kan oplossen
Vergeet het.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RonnieKo
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 10:39
hoi,

Het is inderdaad wel een vermakelijk draadje.
LEVAAP schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:36:
Soms moet je goed luisteren naar de adviezen. Een herinstallatie is soms het beste om te doen. Dan merk je wat voor een meuk je op de PC had staan.

Ik werk al jaar en dag met een Pentium Dual Core 2,66 ghz met 4 GB en windows 10 Home (Dell 310s) op een goedkope SSD. Daar werk ik bijna dagelijks op. Deze PC loopt niet vast. Gewoon Opera met tig tabbladen open tegelijk met programma's zoals Microsoft Teams, Citrix, MS Office. Goed, soms niet de allersnelste maar goed dat is wel te begrijpen. Autocad Fusion vindt het ding wat minder leuk maar dat was gewoon voor de fun om te kijken of het wil. Het ding werkt gewoon. Geen vast lopers..

Het enige wat ik destijds gedaan heb is bij het overschakelen van Windows Vista naar Windows 7: Windows opnieuw geïnstalleerd. Zelfde gedaan bij de overstap van Windows 7 naar Windows 10. Soms (eigenlijk net iets te vaak :D ) mag ik nog wel eens de handige "buurjongen" uithangen als men klaagt over dat de PC zo langzaam is. 9 van 10 keer heb ik geen zin in om precies de zooi uit te zoeken. Dan is de snelste methode: Persoonlijke bestanden met een backup er tijdelijk eraf. Noteren welke programma's echt terug moeten (en waarom : :) ) Dan Windows opnieuw erop en de programma's en persoonlijke bestanden terugzetten. Vaak kost dat niet meer dan een paar uurtjes en draait het systeem weer als een zonnetje en kan weer een ronde mee.

Dus probeer het eens.

Groet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pennywiser
RonnieKo schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 06:34:
hoi,

Het is inderdaad wel een vermakelijk draadje.

[...]

Soms moet je goed luisteren naar de adviezen. Een herinstallatie is soms het beste om te doen. Dan merk je wat voor een meuk je op de PC had staan.

Ik werk al jaar en dag met een Pentium Dual Core 2,66 ghz met 4 GB en windows 10 Home (Dell 310s) op een goedkope SSD. Daar werk ik bijna dagelijks op. Deze PC loopt niet vast. Gewoon Opera met tig tabbladen open tegelijk met programma's zoals Microsoft Teams, Citrix, MS Office. Goed, soms niet de allersnelste maar goed dat is wel te begrijpen. Autocad Fusion vindt het ding wat minder leuk maar dat was gewoon voor de fun om te kijken of het wil. Het ding werkt gewoon. Geen vast lopers..

Het enige wat ik destijds gedaan heb is bij het overschakelen van Windows Vista naar Windows 7: Windows opnieuw geïnstalleerd. Zelfde gedaan bij de overstap van Windows 7 naar Windows 10. Soms (eigenlijk net iets te vaak :D ) mag ik nog wel eens de handige "buurjongen" uithangen als men klaagt over dat de PC zo langzaam is. 9 van 10 keer heb ik geen zin in om precies de zooi uit te zoeken. Dan is de snelste methode: Persoonlijke bestanden met een backup er tijdelijk eraf. Noteren welke programma's echt terug moeten (en waarom : :) ) Dan Windows opnieuw erop en de programma's en persoonlijke bestanden terugzetten. Vaak kost dat niet meer dan een paar uurtjes en draait het systeem weer als een zonnetje en kan weer een ronde mee.

Dus probeer het eens.

Groet
Simpelweg C:\Users ineens op een aparte disk backuppen en vervolgens startmenu doorlopen kijken of er nog meer aan backup nodig is, meer is het niet. Meestal staat alles al gewoon in de Users map.

Meestal zet ik de backups terug als ik toch al met iets anders bezig ben op dat systeem, dan kost het niet eens extra tijd. Alles hoeft niet ineens, de backup is er dat is het belangrijkste.

[ Voor 5% gewijzigd door pennywiser op 18-02-2022 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
als ik dan toch een reset doe en ik kies voor persoonlijke bestanden bewaren, welke bestanden bewaart hij dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleKiller
Ik denk dat je beter andersom kan gaan denken. Welke bestanden heb ik nodig. Wat ik vermoed is dat je dingen hebt geïnstalleerd die je windows installatie flink in de war hebben gegooid.

Maak een backup van de dingen die je wilt, doe een volledige wipe en begin opnieuw.

Je probleem is blijkbaar nogal storend en diepgaand. Het is beter om dan vanaf schoon te starten en dan verder te gaan kijken.

Geloof ons nou gewoon, je bent niet de eerste die we helpen die problemen heeft met z'n windows.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
ik heb (met pijn in mijn hart :) ) een reset gehad met persoonlijke bestanden bewaren. Het lijkt wel te werken, maar als ik hem net heb opgestart loopt de taakbalk toch nog wel een paar seconden vast (er verschijnt dan zo'n zandlopertje). Maar hiermee kan ik wel leven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
hebben jullie wel goede software zodat ik mn drivers up to date kan houden? Want de vorige van IObit viel niet zo heel erg in de smaak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleKiller
Je kunt windows updates instellen zodat het je drivers goed bijhoudt. Dat raad ik je aan. Veel meer heb je niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeyondThunder
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 16-09 22:16

BeyondThunder

Lost Lightning

Ik had vergelijkbare issues en bij mij was het de disk, SSD. Herinstallatie van Windows 10 ging goed maar het probleem met de freezes was niet weg.

• LEVAAP
ik had trouwens de reset besloten nadat ik bsod's kreeg.

• LEVAAP
ik heb nu weer een nieuw 'probleem': als ik 1 van mn toetsen van mn toetsenbord lang ingedrukt houd, dan krijg ik een zacht tikkend geluid. Opzich niet een heel erg probleem, maar wel vervelend. Heb me helemaal rot gezocht naar het probleem, maar kan het gwn niet vinden. Iemand een oplossing?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timberleek
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 08-09 22:13
LEVAAP schreef op dinsdag 22 februari 2022 @ 16:56:
hebben jullie wel goede software zodat ik mn drivers up to date kan houden? Want de vorige van IObit viel niet zo heel erg in de smaak
Gewoon geen. Al die vage tooltjes geven meer ellende dan goeds.
Niet 700 virus, malware, driver, optimalisatie tools. Nergens voor nodig.

Deze troep vierde zijn hoogtijdagen in het XP tijdperk toen software gewoon nog een stuk meer onderhoud nodig had (maar de tools nog steeds bagger waren). Helaas blijft men ze nog steeds gebruiken.

Gewoon door Windows laten regelen, of eventueel de driver tool van de fabrikant gebruiken.

Vwb antivirus is windows defender tegenwoordig (imo) eigenlijk gewoon best wel prima.

• LEVAAP
@timberleek ik gebruik Eset als antivirus

• LittleKiller
Ik zou je willen aanraden om een goede adblocker te gebruiken in plaats van een virus scanner. Haal dat eset eraf. Windows defender is tegenwoordig meer dan goed, ik geloof zelfs het beste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
@LittleKiller meen je dat? Eset doet mij geloven dat zij super goed zijn. Hun programma is zeer uitgebreid en laat rapporten zien waartegen ze me hebben beveiligd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LittleKiller
Oke, wie heeft je dat verteld? Eset?

Maar nogmaals, een adblocker is eigenlijk belangrijker. Als je niets download van het web geeft dat een veel betere bescherming dan wat dan ook.

De primaire dingen die je moet doen:

- adblocker
- goed je updates blijven doen via windows update
- geen dingen downloaden van het internet.
- nooit links openen in de mail. Als je een mail krijgt met een link van een bank of iets dergelijks. Ga naar de betreffende website via de link die je zelf intypt of via google.
- had ik al gezegd dat je geen dubieuze dingen moet openen?

Mijn ervaring is dat al die tooltjes meer troep veroorzaken dan dat ze oplossen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleKiller
LEVAAP schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 09:56:
@LittleKiller meen je dat? Eset doet mij geloven dat zij super goed zijn. Hun programma is zeer uitgebreid en laat rapporten zien waartegen ze me hebben beveiligd.
Ik kan ook wel random rapporten schrijven? Geef je me dan ook geld? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mezkeijou
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 23-07-2022
Ik onderschrijf @LittleKiller. Als je goed de updates doet en je doet geen rare dingen als naar obscure sites gaan en zaken downloaden. Dan is Bitdefender voldoende. Doordat je ook minder programma's in de achtergrond hebt draaien, blijft je systeem vlot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TMDC
  • Niet online
Mezkeijou schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 10:48:
Ik onderschrijf @LittleKiller. Als je goed de updates doet en je doet geen rare dingen als naar obscure sites gaan en zaken downloaden. Dan is Bitdefender voldoende. Doordat je ook minder programma's in de achtergrond hebt draaien, blijft je systeem vlot.
Precies. Ga nu niet weer een nieuw probleem maken door allerhande vage tooltjes te downloaden. Die heb je anno 2022 in het Windows 10-tijdperk gewoon echt niet meer nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
dank allen voor jullie klare taal. Ik ga niet meer Eset gebruiken. Ik zal alles goed up to date houden.
Ik klik sowieso bijna nooit op gekke linkjes ofzo. In het verleden heb ik veel gekke dingen gedownload, maar heb daar inmiddels wel van geleerd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
[quote]LEVAAP schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 13:33:
ik heb nu weer een nieuw 'probleem': als ik 1 van mn toetsen van mn toetsenbord lang ingedrukt houd, dan krijg ik een zacht tikkend geluid. Opzich niet een heel erg probleem, maar wel vervelend. Heb me helemaal rot gezocht naar het probleem, maar kan het gwn niet vinden. Iemand een oplossing?

weet iemand nog een oplossing? Tis niet het ergste hoor, maar kan soms wel vervelend zijn. Ik heb geen sticky keys of plak toetsen of hoe dat ook heet in de instellingen aangezet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
ik ben echt ten einde raad. Heb vgm gisteren nog minimaal een half uur gezocht naar het probleem en van alles geprobeerd, maar niets werkt. Ik had hier voorheen nooit last van, dus een beetje vreemd. Het ligt btw niet aan het toetsenbord zelf, want ik gebruik de Razer Cynosa V2 en daar heb ik het probleem, maar ook gwn op het toetsenbord van HP zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LittleKiller
1. beschrijf je probleem iets beter
2. beschrijf eens wat je allemaal hebt geprobeerd
3. maak een opname van het geluid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J2pc
  • Niet online

J2pc

UT Tux Edition

alle keys? Alleen bij ingedrukt houden, of ook bij aanslaan?
Komt het uit de speakers?

Wat heb je bij keyboard settings staan? Klinkt namelijk alsof hij een geluid maakt bij iedere input (e.g. repeat keys oid)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/49uDr2PwkRCecgQAB73iXb2c7TI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eG7UYShRVf4d3K38b0cJaAkb.png?f=user_large

boventaande geeft een vervelend (imo), zacht klikkend geluid bij ingedrukt houden. filter keys (en sticky keys, en ...) lekker uitzetten

[ Voor 16% gewijzigd door J2pc op 02-03-2022 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
@J2pc thx, maar was inderdaad al zo ver dat ik dat uit heb staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
hoe harder ik het geluid zet, des te harder klinkt dit geluid, dus het heeft te maken met de speaker. Ik heb ff mn laptop toetsenbord gebruikt, maar met mn Razer toetsenbord heb ik het ook

(zet je geluid hard)

[Video: https://drive.google.com/drive/folders/11YDSifdaT37OublqPqsFPPpnIjM-mH2F?usp=sharing]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
nou haha, ik heb het probleem gevonden. Ik had in de instellingen aangezet dat dit geluidje afgespeeld moest worden tijdens het typen :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
kan iemand dit topic sluiten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DataGhost
  • Nu online

DataGhost

iPL dev

LEVAAP schreef op vrijdag 4 maart 2022 @ 11:02:
nou haha, ik heb het probleem gevonden. Ik had in de instellingen aangezet dat dit geluidje afgespeeld moest worden tijdens het typen :))
In de instellingen van wat? Waar? Hoe kom ik bij die instelling? Als je dat uitlegt heeft misschien iemand anders die ooit ditzelfde probleem heeft iets aan je uitleg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
@DataGhost ja sorry haha. Ik gebruik Opera als browser en dan heb je daar in de instellingen een kopje browser sounds en daarin kan je voor elke actie een ander geluidje instellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
nou het probleem is weer opgetreden. Freezings zijn weer begonnen bij het opstarten en hielden niet op. Heb de aan/uit knop 10 seconden ingedrukt gehouden en opnieuw opgestart. Ik kreeg gelijk onderin een kleine blokje tekst dat ie mn C-drive ging repareren. Net weer opgestart en leek weer te werken. Graag dit topic niet sluiten, want misschien komt de problemen de volgende keer weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
Video's op youtube en twitch doen echt heel raar. Heel de tijd lag enzo, terwijl ik er nooit last van had. Ik heb al hardware acceleratie uitgezet, alle drivers in device manager geüpdated, hij zegt wel dat ik alle recente drivers al heb. Dit is toch raar? Nooit problemen mee gehad. Ik heb top wifi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
ik heb trouwens ook de cache geleegd een cookies verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
@J2pc @DataGhost @pennywiser @TMDC @LittleKiller jullie hebben me zo goed geholpen. Weten jullie een oplossing? Heb me rot gezocht. Wordt helemaal gek van dat bufferen. Heb op downdetector.com gezien dat het niet ligt aan de servers van yt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
laat maar, heb denk het probleem gevonden: ik heb deze optie aangezet: opera://flags/#ignore-gpu-blocklist

[ Voor 6% gewijzigd door LEVAAP op 24-03-2022 17:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LEVAAP
kan iemand ff een mod pingen? Dan kan dit topic gesloten worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 11:05
CCleaner is de grootste troep wat er bestaat want het cleaned teveel op in het register, als je dat gebruikt hebt zou ik maar opnieuw gaan installeren, computers waarbij ik het gebruikt heb kwamen altijd terug met vage niet herleidbare error,s.

Als je wil scannen gebruik dan bijvoorbeeld malwarebytes die gaat niet zo diep en de boel slopen.

Edit: als ik dat allemaal lees wat van vage issues je had zou ik niet eens meer verder kijken maar beginnen met een herinstallatie.

btw als je even iemand selecteert als beste antwoord dan stopt het ook als je niet meer wil dat mensen gaan reageren.

[ Voor 27% gewijzigd door mr_evil08 op 24-03-2022 18:23 ]

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

Pagina: 1 2 Laatste