Dyson heeft een hele slechte capaciteit / prijs ratio. Bij veel Dyson luchtreiniger op Coolblue staat niet eens een capaciteit.HyperH schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 20:22:
[...]
Veel oplossingen vergen inderdaad bouwkundige / technische aanpassingen aan de woning waar een verhuurder dan mee akkoord moet willen gaan.
Daarom ben ik erg blij dat er in een aantal reacties luchtreinigers werden genoemd. Er zijn een aantal genoemd:Ik ben mij nu aan het verdiepen in deze luchtreinigers. Ik heb wel eens een Dyson zuil zien staan in een winkel en toen kon ik mij niet voorstellen dat het werkelijk effectief zou zijn. Een luchtreiniger voor op de slaapkamer zou op de korte termijn wel een uitkomst zijn mits deze voldoende effectief is.
- Iqair Health Pro
- Winix Zero
- Dyson
Het vergt geen aanpassingen aan het huis en ze zijn mobiel dus verplaatsbaar in het huis.
Voor rook + astma will je vooral een ding: hoge capaciteit. Voor de slaapkamer wil je bovendien stilte erbij. Dat laatste is trouwens ook deels gevoel. Ik had twee luchtreinigers gekocht die in de basis even veel geluid maken maar waarbij een zeer storend was was door frequentie/signatuur van het geluid.
Zie ook Luchtreiniging, maar welk apparaat?