XBL: theArthurrrr
XBL gamertag StayingPow3r
La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima
Gamertag: antikriz
Heb m al besteld.cjpostma schreef op zondag 17 september 2023 @ 13:12:
@DeWaanzin , bedankt voor het organiseren van de Rivals! Wie gaan er volgende maand FM uitproberen?
Edit; ——
[ Voor 95% gewijzigd door Mr. Freeze op 17-09-2023 18:34 ]
Ik ook. Had Starfield gekocht maar refund want ik wil mijn gametijd liever aan racen besteden.cjpostma schreef op zondag 17 september 2023 @ 13:12:
@DeWaanzin , bedankt voor het organiseren van de Rivals! Wie gaan er volgende maand FM uitproberen?
Gamertag: antikriz
Heb je een berichtje gedaan aan @MK_ ? Volgens mij is hij de teambaasArvado schreef op zaterdag 9 december 2023 @ 17:34:
Had me aangemeld voor Tweakers club maar wordt niet toegelaten.
Ben me weer eens volle bak op RDR2 aan het storten.
Psn : Svenz0r_93, WoT : Moechy
@Arvado @cjpostma volcano sprint A-class waren jullie toch mee bezig 😇
[ Voor 5% gewijzigd door Vanderaatje op 06-01-2026 21:19 ]
Ik had (xbox pass) zelf alleen FH5, is FH4 net zo goed en de moeite nog waard om in te duiken voor FH6?Mr. Freeze schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 17:02:
Iemand zou rival events kunnen organiseren voor FH4, bij FH5 is het lastig want daar zitten alle slots vol als het ware. Bij FH4 nog ruimte zat.
Jawel hoor; https://www.loaded.com/nl...timate-edition-xbox-pc-wwArvado schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 19:36:
FH4 heb ik ook niet, is ook niet meer te krijgen.
(Voorheen cdkeys)
Ja die had ik wel voorbij zien komen inderdaad. Vind het alleen altijd zoon twijfelachtige site. En twijfel of ik 3 tientjes wil investeren gezien FH6 waarschijnlijk binnenkort beschikbaar komt en ben ook nog niet echt "klaar" met FH5.Mr. Freeze schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 20:33:
[...]
Jawel hoor; https://www.loaded.com/nl...timate-edition-xbox-pc-ww
(Voorheen cdkeys)
Prima site hoor, al zo vaak iets gekocht. Desgewenst kan je ook van mij een code overnemen. Een ultimate heb ik nog liggen.Arvado schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 09:23:
[...]
Ja die had ik wel voorbij zien komen inderdaad. Vind het alleen altijd zoon twijfelachtige site. En twijfel of ik 3 tientjes wil investeren gezien FH6 waarschijnlijk binnenkort beschikbaar komt en ben ook nog niet echt "klaar" met FH5.
Is toch bizar dat het via normale verkoop kanalen het niet meer beschikbaar is, zowel steam als via Xbox niet te kopen. Ik lees veel goeds over FH4Mr. Freeze schreef op woensdag 7 januari 2026 @ 20:33:
[...]
Jawel hoor; https://www.loaded.com/nl...timate-edition-xbox-pc-ww
(Voorheen cdkeys)
[ Voor 3% gewijzigd door Farrell op 08-01-2026 13:38 ]
Het is schijnbaar een licentiekwestie. Door aflopende licenties (met automerken?) mogen ze het niet meer actief verkopen, maar schijnbaar wel gewoon draaiende houden voor bestaande spelers.Farrell schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 13:37:
[...]
Is toch bizar dat het via normale verkoop kanalen het niet meer beschikbaar is, zowel steam als via Xbox niet te kopen. Ik lees veel goeds over FH4
Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19
Geruchten gaan eind mei/ begin juni. Ik zou gewoon nog een paar maandjes in FH5 rondscheuren en dan lekker met Japan aan de slagArvado schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 09:23:
[...]
Ja die had ik wel voorbij zien komen inderdaad. Vind het alleen altijd zoon twijfelachtige site. En twijfel of ik 3 tientjes wil investeren gezien FH6 waarschijnlijk binnenkort beschikbaar komt en ben ook nog niet echt "klaar" met FH5.
Mazda CX-5 '15 | Honda CB1000R '19
Ja dat denk ik zelf dus ook.geert_s schreef op donderdag 8 januari 2026 @ 16:46:
[...]
Geruchten gaan eind mei/ begin juni. Ik zou gewoon nog een paar maandjes in FH5 rondscheuren en dan lekker met Japan aan de slag
Hopelijk meer info 22 Jan:
De Xbox Developer Direct 2026 wordt live uitgezonden op donderdag 22 januari om 19:00 uur Nederlandse tijd.
Booty had eerder al bevestigd dat Playground Games tijdens het evenement aanwezig zal zijn. Nu is ook duidelijk geworden dat beide grote aankomende projecten van de studio worden getoond: Forza Horizon 6 en Fable
Ref: https://nl.ign.com/fable-...a-horizon-6-van-de-partij
[ Voor 11% gewijzigd door Vanderaatje op 08-01-2026 17:20 ]
:strip_exif()/f/image/Kx95rGjG3PueLRKFqpS0Ehzd.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/t7KIp5u1uYdTUhgfJ1eYkAR2.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dt3WnR14g6xEVwFT6GG8pJHM.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/49nee9BmGlWxKLKdyMEclh5G.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/oS4vFfFnsqgv9Dvlf1Nm1Rk9.jpg?f=fotoalbum_large)