[XB/PC] Forza Horizon 5 [GOT] club weekly Rival events

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 15-05 12:14

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Topicstarter
Forza Horizon 5 [GOT] CLUB weekly Rival events

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XUHKm-cih5rp-IaC7dhFN2ghbC4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/5WSPNEqfYy7mvguZV2Oz430C.jpg?f=user_large
  • Wordt lid van de TWEAKERS FORZA HORIZON 5 [GOT] CLUB om de [GOT] CLUB leader boards te kunnen zien.
  • Race iedere week in verschillende Rival events tegen je mede Tweakers.
  • Ik probeer iedere woensdag of donderdag een "Welke Classes" poll toe te voegen voor de races komende week.
  • Classes die we vorige Rival rondes al gereden hebben worden niet meer in de polls meegenomen

Vanwege de up and coming Forza Motorsport voorlopig geen Rival events

[ Voor 255% gewijzigd door DeWaanzin op 17-09-2023 10:11 ]

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 15-05 10:39
Leuk! Zie ik 100% zitten 🙂
Al zou ik mij wel liefst beperken tot 1 klasse, kwestie van het een beetje haalbaar te houden qua tijdsbesteding.
Ik werk ook in ploegen, als ik de late ploeg werk heb ik sowieso veel minder tijd omdat ik dan eerder films/series kijk als ontspanning.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:24

Mr. Freeze

¡GO!

Mooi idee joh, ik zal zeker nog even een paar van mijn eigen tijden proberen te verbeteren. Complimenten voor je werk!

Edit: Zo af en toe een andere klasse tussendoor mag voor mij best hoor :-)

[ Voor 24% gewijzigd door Mr. Freeze op 22-01-2022 14:12 ]

XBL gamertag StayingPow3r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Mr. Freeze schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 12:48:
Edit: Zo af en toe een andere klasse tussendoor mag voor mij best hoor :-)
Op zich ook geen probleem voor mij, maar dan liever 1 per keer.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Registratie: Oktober 2010
  • Niet online
Ik doe mee!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
De Road en Street eerste tijden van GOT kan ik niet aan. Ik zie dat deze gereden zijn zonder hulpmiddelen en manueel. Ik heb de indruk dat auto mij tegenhoud tov manueel voor betere tijden te rijden, vooral dan bij het uit accelereren van een bocht. Het valt vooral op als ik dezelfde wagen gebruik. Ofwel is mijn tune minder goed, kan ook.

Mijn voorlopige tijden, enkel B.

Road - Bahia De Plana Circuit: 0:54:169
Dirt - River Scramble: 1:21:622
Cross Country - Baja Cross Country Circuit: 1:31:231
Street - El Lago Blanco: 3:02:195

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14-05 08:36
ikbenben schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 18:33:
De Road en Street eerste tijden van GOT kan ik niet aan. Ik zie dat deze gereden zijn zonder hulpmiddelen en manueel. Ik heb de indruk dat auto mij tegenhoud tov manueel voor betere tijden te rijden, vooral dan bij het uit accelereren van een bocht. Het valt vooral op als ik dezelfde wagen gebruik. Ofwel is mijn tune minder goed, kan ook.

Road - Bahia De Plana Circuit: 0:54:169
Dirt - River Scramble: 1:21:622
Cross Country - Baja Cross Country Circuit: 1:31:231
Street - El Lago Blanco: 3:02:195
Leuke bak die internationale grasmaaier O-)
Was al een hele tijd aan het proberen of ik bij jouw cross country tijd kon komen... Met de Jeep geen kans. Vauxhall Corsa geprobeerd, nope. Dus dezelfde auto maar eens geprobeerd... Allerlei combinaties van upgrades geprobeerd tot ik bij iets kwam wat redelijk leek te werken, maar paar rondjes aan het proberen en bleef toch steeds net ergens niet goed terecht komen waardoor ik te veel snelheid verloor... Tot het ineens allemaal goed samen viel en ik gelijk dik 3 seconden van jouw tijd af reed! Cross country is toch een maffe discipline...
Maar sta nu #74 global, cool :+

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Tot nu toe:

Road - Bahia De Plana Circuit: 0:50.720
Dirt - River Scramble: 1:20.785
Cross Country - Baja Cross Country Circuit: 1:27.185
Street - El Lago Blanco: 2:53.301

[ Voor 70% gewijzigd door Jackson6 op 22-01-2022 23:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Finraziel schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 20:39:
[...]

Leuke bak die internationale grasmaaier O-)
Was al een hele tijd aan het proberen of ik bij jouw cross country tijd kon komen... Met de Jeep geen kans. Vauxhall Corsa geprobeerd, nope. Dus dezelfde auto maar eens geprobeerd... Allerlei combinaties van upgrades geprobeerd tot ik bij iets kwam wat redelijk leek te werken, maar paar rondjes aan het proberen en bleef toch steeds net ergens niet goed terecht komen waardoor ik te veel snelheid verloor... Tot het ineens allemaal goed samen viel en ik gelijk dik 3 seconden van jouw tijd af reed! Cross country is toch een maffe discipline...
Maar sta nu #74 global, cool :+
Echt hé!
Sterk!
Bij de Cross Country kan ik denk ik ook nog wat afsnoepen.
Jackson6 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 23:01:
Tot nu toe:

Road - Bahia De Plana Circuit: 0:50.720
Dirt - River Scramble: 1:20.785
Knap hoor (y)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Road - Bahia De Plana Circuit: 0:50.720 50.493
Dirt - River Scramble: 1:20.785 1:19.304

Gaat allemaal om B klasse.

[ Voor 6% gewijzigd door Jackson6 op 23-01-2022 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Jackson6 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 14:29:
Road - Bahia De Plana Circuit: 0:50.720 50.493
Dirt - River Scramble: 1:20.785 1:19.304
ik ga daar echt niet aan komen, mooie tijden, maar zet anders even de klasse erbij waarin je ze hebt gehaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lydazz
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-04 19:31
Gaaf idee, ik ga zeker mee doen. Ben te vinden onder de naam Bier Boer.
Hopelijk kan ik een beetje aan jullie tijden komen.Weet wel dat ik de vorige keer aardig wat moeite had met @ikbenben. Was zelf bezig met Rivals street in de D class om in elke race een nette tijd neer te zetten met een Datsun,

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
Lydazz schreef op zondag 23 januari 2022 @ 14:53:
Gaaf idee, ik ga zeker mee doen. Ben te vinden onder de naam Bier Boer.
Hopelijk kan ik een beetje aan jullie tijden komen.Weet wel dat ik de vorige keer aardig wat moeite had met @ikbenben. Was zelf bezig met Rivals street in de D class om in elke race een nette tijd neer te zetten met een Datsun,
Oh jij bent in ieder geval voor mij al vaak genoeg de time to beat :+

Is het nou trouwens de bedoeling je tijden hier te posten? Ik dacht we kijken gewoon naar de club records aan het einde van de week.

Ik zag trouwens ook al wat records met de boneshaker... Weet niet of dat nou echt dé auto gaat worden voor (sommige van) deze rivals challenges, maar die bak weiger ik zelf in ieder geval te rijden. Als ik zo'n auto online tegen kom reken ik die voor mezelf in mijn hoofd ook als een andere klasse waar ik niet tegen race. Zou willen dat ze dat stomme ding gewoon de grond in zouden nerfen (sowieso vreemd dat hij weer terug is, was volgens mij een auto uit de hot wheels DLC).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
ikbenben schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 18:33:

Road - Bahia De Plana Circuit: 0:54:169 0:53:106 0:52:898
Dirt - River Scramble: 1:21:622 1:20:960
Cross Country - Baja Cross Country Circuit: 1:31:231 1:28:510
Street - El Lago Blanco: 3:02:195 3:003109
Mijn indruk was dus juist, manueel heeft effectief een redelijk groot voordeel tov AT. Ben zelf eens beginnen proberen met MT, het heeft wel een tijdje geduurd tegen dat ik er effectief goede tijden mee kon rijden maar uiteindelijk heb ik een paar van mijn tijden kunnen verbeteren. Ik merk vooral op dat het een vrij groot voordeel heeft dat je langer in hoge toeren kan blijven rijden tov AT die vrij snel al opschakelt. Wat mij ook opviel in de leaderboards is dat ik bijna overal de 1ste tijd heb met AT en degene die boven mij staan allemaal MT.
Finraziel schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:19:
[...]

Is het nou trouwens de bedoeling je tijden hier te posten? Ik dacht we kijken gewoon naar de club records aan het einde van de week.

Ik zag trouwens ook al wat records met de boneshaker... Weet niet of dat nou echt dé auto gaat worden voor (sommige van) deze rivals challenges, maar die bak weiger ik zelf in ieder geval te rijden. Als ik zo'n auto online tegen kom reken ik die voor mezelf in mijn hoofd ook als een andere klasse waar ik niet tegen race. Zou willen dat ze dat stomme ding gewoon de grond in zouden nerfen (sowieso vreemd dat hij weer terug is, was volgens mij een auto uit de hot wheels DLC).
Hoeft niet, mag wel ;)
Is natuurlijk wel leuk, zo kan je vergelijken zonder telkens je game te moeten opstarten.

Ik rijd niet graag met de Boneshaker, die rijd zo onnatuurlijk en precies op rails.
Het is blijkbaar wel de ultieme wagen voor degene met wat mindere rijskills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:12
Ik laat A800 ook voor wat het is, elke keer als ik het een kans wil geven dan word je weer om de oren gereden door die Bone Shaker idd.

Verder, wat hebben sommige van jullie voor ontbijt gegeten bij de B700 tijden van die road race? :')
Denk dat ik oud word ofzo. Misschien pak in de verkeerde upgrades, of wellicht zijn daar ook auto's die een tikkie sneller zijn dan anderen...

Mijn YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Als iemand hier een mooie tijd neerzet en je hebt beetje lef ;-) Geef dan ook de sharecode van je tune, kijken of het aan man/vrouw of machine ligt :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cjpostma
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:06

cjpostma

Break like the wind

Mr. Freeze schreef op zondag 23 januari 2022 @ 21:32:
Als iemand hier een mooie tijd neerzet en je hebt beetje lef ;-) Geef dan ook de sharecode van je tune, kijken of het aan man/vrouw of machine ligt :)
2:37,658 op El Lago Blanco, A class. Share code 118 498 314
1:27,109 op Baja Cross Country. B class. Share code 840 347 205

Gamertag: antikriz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
kevz schreef op zondag 23 januari 2022 @ 19:45:
Ik laat A800 ook voor wat het is, elke keer als ik het een kans wil geven dan word je weer om de oren gereden door die Bone Shaker idd.

Verder, wat hebben sommige van jullie voor ontbijt gegeten bij de B700 tijden van die road race? :')
Denk dat ik oud word ofzo. Misschien pak in de verkeerde upgrades, of wellicht zijn daar ook auto's die een tikkie sneller zijn dan anderen...
Voorlopig heb ik geen A800 gedaan door tijdsgebrek. Ik denk zelfs niet dat ik er ga aan toekomen deze week aangezien ik waarschijnlijk niet ga gamen voor donderdag. Vandaag al een aantal uren aan de B700 bezig geweest en ik heb zelfs niet de Street Race kunnen aan verder doen.
Mr. Freeze schreef op zondag 23 januari 2022 @ 21:32:
Ik denk dat de meeste van mijn tunes van Don JoeWon komen en als er geen bij staat van hem neem ik gewoon degene waar ik van vind dat de stats mij het meeste aanstaan, zelf heb ik amper tunes gemaakt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Topicstarter
Heb me gisteren een klein beetje bezig kunnen houden met de Rivals events. Daar staan al wel heel erg mooie tijden tussen waar ikzelf niet aan ga komen denk ik, maar ga het wel proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 23:09
Vind dit initiatief wel leuk en heb er mij gisterenochtend ook eens aan gewaagd, maar heb al een probleem om een clean lap te rijden, laat staan een goede tijd 8) Vanavond eens zien hoe ver ik al gezakt ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swinnio
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11-05 20:49
ik ga het ook eens proberen. Kan ik ergens de stand vinden want bij rivals zie je normaal gesproken toch alleen wie je volgende rival wordt o.b.v. je huidige tijd, toch?

[ Voor 48% gewijzigd door Swinnio op 24-01-2022 11:10 ]

If the world wouldn't suck, we'd all fall off

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Finraziel
Swinnio schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:08:
ik ga het ook eens proberen. Kan ik ergens de stand vinden want bij rivals zie je normaal gesproken toch alleen wie je volgende rival wordt o.b.v. je huidige tijd, toch?
Als je bij rivals je klasse selecteert dan moet je heel even wachten terwijl de server je rival opzoekt. Als die er staat dan kun je op Y drukken om een andere rival te selecteren en dan zie je de volledige ranking. Door te filteren kun je dan alleen je club tonen.
Je kunt overigens ook je eigen snelste tijd als rival selecteren, kan ook leuk zijn als je wil zoeken waar je nog wat van je tijd af kan schaven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Swinnio
Finraziel schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:12:
[...]

Als je bij rivals je klasse selecteert dan moet je heel even wachten terwijl de server je rival opzoekt. Als die er staat dan kun je op Y drukken om een andere rival te selecteren en dan zie je de volledige ranking. Door te filteren kun je dan alleen je club tonen.
Je kunt overigens ook je eigen snelste tijd als rival selecteren, kan ook leuk zijn als je wil zoeken waar je nog wat van je tijd af kan schaven.
Ja, inderdaad, precies de plek waar ik het niet zou zoeken. Zoals wel vaker in Forza Horizon :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Finraziel
Pff ik denk ga nog eens kijken naar de stand, maar we hebben best een stel snelle mensen in de club! _/-\o_

Was nog aan het proberen mijn b700 dirt tijd te verbeteren... Ook gedaan, maar was me vervolgens weer zo aan het frusten er over dat ik er mee op hou. Het lukt me meestal gewoon niet om constant genoeg te rijden. Ik heb het idee dat ik met mijn huidige tune ook rond of in ieder geval in de buurt van de tijden van de huidige nummers 1 en 2 (Antikriz en V12 Legendary) zou moeten kunnen komen, maar ik krijg de boel gewoon niet aan elkaar. En als het dan eens bijna helemaal lukt dan verrem ik me van de zenuwen in de laatste bocht en parkeer ik hem in de muur. Ik heb meestal een paar rondjes waarin ik steeds beter ga rijden en dan op een gegeven moment dan kom ik op een punt waar de zenuwen sneller toenemen dan de skill en gaat het alleen nog maar slechter...

Nee ik denk dat ik het maar hou bij trots zijn op dat ik in de buurt van de top kan komen met mijn eigen tunes, voor de echt snelste tijden gaan is niet goed voor mijn bloeddruk :+

Heb een aantal van mijn tunes gedeeld mocht iemand het daarmee willen proberen.

Scout 800A cross country: 366 744 511
Scout 800A dirt: 352 289 959
Alpine A110: 821 160 600
Ford Focus '17: 434 118 091
Ford Raptor '17: 423 163 016

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
Finraziel schreef op maandag 24 januari 2022 @ 19:25:
Pff ik denk ga nog eens kijken naar de stand, maar we hebben best een stel snelle mensen in de club! _/-\o_

Was nog aan het proberen mijn b700 dirt tijd te verbeteren... Ook gedaan, maar was me vervolgens weer zo aan het frusten er over dat ik er mee op hou. Het lukt me meestal gewoon niet om constant genoeg te rijden. Ik heb het idee dat ik met mijn huidige tune ook rond of in ieder geval in de buurt van de tijden van de huidige nummers 1 en 2 (Antikriz en V12 Legendary) zou moeten kunnen komen, maar ik krijg de boel gewoon niet aan elkaar. En als het dan eens bijna helemaal lukt dan verrem ik me van de zenuwen in de laatste bocht en parkeer ik hem in de muur. Ik heb meestal een paar rondjes waarin ik steeds beter ga rijden en dan op een gegeven moment dan kom ik op een punt waar de zenuwen sneller toenemen dan de skill en gaat het alleen nog maar slechter...

Nee ik denk dat ik het maar hou bij trots zijn op dat ik in de buurt van de top kan komen met mijn eigen tunes, voor de echt snelste tijden gaan is niet goed voor mijn bloeddruk :+

Heb een aantal van mijn tunes gedeeld mocht iemand het daarmee willen proberen.

Scout 800A cross country: 366 744 511
Scout 800A dirt: 352 289 959
Alpine A110: 821 160 600
Ford Focus '17: 434 118 091
Ford Raptor '17: 423 163 016
Het moet leuk blijven en mag geen frustratie worden. Er zullen altijd snellere zijn waar je niet aankan, dat besef ik zelf maar al te goed :9 . Ik kan op een goede lap waar ik een toptijd voor ben of gelijk lig soms ook heel zenuwachtig worden en daardoor fouten maken, ik ken het gevoel :P
Als je ziet dat de toppers van GOT op zelfs de wereldranglijst heel hoog staan met hun tijd, mag je al zeer blij zijn dat je in de buurt kan komen!

Bij mij merk ik dat vooral het AT vs MT en de tune het probleem zijn want ik kan vrij consistent rijden en nog tekort komen zelfs al gebruik ik dezelfde wagen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Ik zie dat V12 al mijn tijden weer uit de boeken heeft gereden. Er is nog wel een tiende die ik hier en daar laat liggen, maar het is nu wel echt ploeteren om net weer iets beter te rijden. Maar de week is nog niet voorbij... ;-)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Topicstarter
Finraziel schreef op maandag 24 januari 2022 @ 19:25:
Nee ik denk dat ik het maar hou bij trots zijn op dat ik in de buurt van de top kan komen met mijn eigen tunes, voor de echt snelste tijden gaan is niet goed voor mijn bloeddruk
Toch grappig dat een spelletje dit met je kan doen.
Ik heb vandaag de Rival street event tegen jou gereden en kwam op het laatste net iets te kort vanwege slecht terug schakelen of te lang remmen.

Ik reed eerst altijd zonder ABS aan, maar het lijkt erop dat ABS aan voor mij net beter rijdt. Ook nog maar eens een beetje mee experimenteren.

M'n vrouw heeft de komende dagen avonddienst dus ga nog maar eens een paar pogingen wagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick.k
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Heb nog niet op deze circuits een poging gewaagd, maar hoop deze week nog wel tijd te hebben. Anders wordt het de volgende ronde. Heb me wel alvast aangemeld voor de GOT Forza club zodat ik hopelijk de tijden makkelijker kan vinden. Kende de filter truc van hierboven nog niet, maar hoop dat het daarmee gaat lukken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RigolleM
Poging gewaagd en 5s van mijn tijd gehaald met bovenstaande tune *O*

Heeft wel 13 laps gekost tegen dat ik eens een clean lap had of van de zenuwen te laat remde of te vroeg instuurde (checkpoint gemist). Had wel een flagged lap die sneller was, maar wou toch 1x een clean lap rijden, en na 13 rondjes had ik het wel gezien..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swinnio
Misschien een idee om bij de volgende ronde bij elk circuit ook een voorstel voor auto en tune te doen? Merk dat het mij te veel tijd ga kosten om meerdere wagens en tunes uit te proberen om hoger in het klassement te komen. En voor mij persoonlijk vind ik het ook leuker om te kijken wie er beter rijdt in plaats van wie de beste combi van auto/tune heeft gevonden (en goed rijdt natuurlijk ;-))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Finraziel
Swinnio schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:27:
Misschien een idee om bij de volgende ronde bij elk circuit ook een voorstel voor auto en tune te doen? Merk dat het mij te veel tijd ga kosten om meerdere wagens en tunes uit te proberen om hoger in het klassement te komen. En voor mij persoonlijk vind ik het ook leuker om te kijken wie er beter rijdt in plaats van wie de beste combi van auto/tune heeft gevonden (en goed rijdt natuurlijk ;-))
Voor mij zit de lol juist in het vinden van die auto en tune en minder in het rijden zelf perfectioneren. Maar ik wil best als ik wat gevonden heb dat dan delen :)
Ik weet niet of mijn tunes echt goed zijn, ze werken over het algemeen heel aardig voor mij... Het zal wel veelal de tunes zijn die ik eerder al deelde, daar heb ik nu alles mee gedaan. Heb wel meer effort in B class gestoken dan A, die twee Ford's zijn gewoon auto's die ik langer geleden getuned heb en mijn standaard keuze voor A zijn. Heb een tijd geleden voor de meeste classes auto's getuned zodat ik online altijd wat heb ongeacht de klasse en race die langs komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Wellicht dat we ook een mix kunnen doen: Bij bijvoorbeeld Cross Country een vaste auto en tune en bij de rest eigen keuze. Ik merk dat ik ook wat allergisch ben voor de Boneshaker. Zeker op asfaltcircuits als Bahia de Plano onvermijdelijk maar zie hem nu ook verschijnen op CC en Dirt leaderboards. Ik heb op BdP een redelijke tijd gereden ermee, maar ik denk dat ik hem voortaan in de garage laat staan en als ik niet een toptijd haal met een andere auto is dat maar jammer.

Wellicht wel een idee is dat als je de GoT toptijd hebt, je de sharecode post in dit topic voor de tune die je gebruikt hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Topicstarter
Allen die meerijden,

Ik ga de openings post proberen aan te passen met evt. wat polls erin over hoe we volgende week ingaan.
Swinnio schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:27:
Ik snap wat je zegt, maar eigenlijk vind ik dat de tuners onder ons ook wel een beetje beloond mogen worden voor hun inspanningen. Zij proberen het maximale uit een auto te krijgen.
Voor mij hoeven ze hun tunes/geheimen helemaal niet te sharen, maar vind het wel helemaal top dat ze dat wel doen.

Ik tune (nog) niet. Ik zoek op Youtube een filmpje Best road class B, en ga daar in rijden.

[ Voor 6% gewijzigd door DeWaanzin op 25-01-2022 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RigolleM
DeWaanzin schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 13:08:
Ik tune (nog) niet. Ik zoek op Youtube een filmpje Best road class B, en ga daar in rijden.
Ik kijk waarmee de toptijden (GOT) mee rondrijden, en als ik deze beetje onder controle kan houden dan wordt dit hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
DeWaanzin schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 13:08:
[...]

Ik snap wat je zegt, maar eigenlijk vind ik dat de tuners onder ons ook wel een beetje beloond mogen worden voor hun inspanningen. Zij proberen het maximale uit een auto te krijgen.
Voor mij hoeven ze hun tunes/geheimen helemaal niet te sharen, maar vind het wel helemaal top dat ze dat wel doen.
Voor mij hoeft het ook niet, maar mag natuurlijk als ze dit willen.
Ik weet niet hoeveel tijd en moeite ze er hebben ingestoken maar het wordt ze beloond!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Topicstarter
Start post aangepast en 2 polls toegevoegd.
Moet er nog wel even achter komen hoe ik alles mooi uitgelijnd krijg, want m'n OCB speelt op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Hier en daar toch nog een tijd kunnen verbeteren 🙂
Ik zit onverwachts thuis vandaag dus heb ik nog even tijd gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
DeWaanzin schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 15:49:
Moet er nog wel even achter komen hoe ik alles mooi uitgelijnd krijg, want m'n OCB speelt op.
Spijtig dat ik mijn keuze niet meer kan aanpassen. Ik heb A klasse gestemd maar zou liever verder gaan met B eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

DeWaanzin schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 15:49:
Dank voor de poll. In mijn ervaring is S1 wel leuk om op asfalt te rijden maar frustrerend op dirt en CC (zeker op rivals waar elk contact met een muur oid een geflagde race oplevert). B klasse kan daarentegen weer wat saai zijn op asfalt maar leuk op dirt en CC. Mijn 2 cent...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
cjpostma schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 16:39:
[...]

Dank voor de poll. In mijn ervaring is S1 wel leuk om op asfalt te rijden maar frustrerend op dirt en CC (zeker op rivals waar elk contact met een muur oid een geflagde race oplevert). B klasse kan daarentegen weer wat saai zijn op asfalt maar leuk op dirt en CC. Mijn 2 cent...
Hangt van de route af.
De korte circuits zijn het leukste met B of A, Dirt ook. CC mag A of S1 en Street mag ook A of S1 zijn.
Maar zo wordt het allemaal wat onoverzichtelijk met al die verschillende klasses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrick.k
  • Registratie: September 2010
  • Niet online
Het gat qua tijden met een hoop mensen hier is toch nog groter dan ik had verwacht.
A - Bahia De Plana Circuit - 0:50:049
A - Costera Cross Country Circuit - 1:19:202
B - Costera Cross Country Circuit - 1:26:139
A - Mangrove Scramble - 1:17:379

Geen tijd om alle circuits in 2 klasses te doen, maar toch leuk om al een keer te vergelijken. Ik vermoed dat er qua auto's en tunes ook nog best wat te halen is, maar ik heb nog niet echt een goede collectie auto's voor alle circuits en klasses.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Topicstarter
Uit de poll is gebleken dat we het liefste 1 class rijden en dat is dan A Class

Toch nog even een variatie erop, want de opmerking van @cjpostma triggerde me nog wel.

Ik heb wat polls gemaakt, zodat we democratisch kunnen stemmen welke Class we komende week per circuit willen rijden.

Voorstel:
Voor de week daarop wil ik het zo doen dat degene met de beste totale classering voor 2 Rival events de class mag kiezen. Bij gelijke stand is het Road event de doorslaggevende factor.
De niet gekozen Rival events zijn default A Class.

Poll: Road - Arch of Mulege Circuit Class?
D Class
C Class
B Class
A Class
S1 Class
S2 Class
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404205&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Dirt - Mangrove Scramble Class?
D Class
C Class
B Class
A Class
S1 Class
S2 Class
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404206&layout=6&sort=prc

Poll: Cross Country - Costera Cross Country Circuit Class?
D Class
C Class
B Class
A Class
S1 Class
S2 Class
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404207&layout=6&sort=prc

Poll: Street - Ruta Norte Class?
D Class
C Class
B Class
A Class
S1 Class
S2 Class
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404208&layout=6&sort=prc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lydazz
Ik heb me vanochtend stukgebeten op de tijden van Bahia de Plana Circuit in de B klasse.
Verschillende auto's geprobeerd, maar kwam niet aan de tijden van de top 3. Kwam met de Holden nog wel in de buurt van nummer 3 (plankgas) maar eerlijk gezegd, het was bijna niet te doen om een perfecte ronde te rijden met dat ding. Traction control verplicht, maar dan nog. Het was een lekkere uitdaging zeg maar.
Andere klassen niet eens aan toe gekomen. Ga nu maar weer eens richting werk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

@DeWaanzin Tof dat je weer met een nieuwe week bezig bent, mag er misschien ook de optie "geen mening" bij de polls? (als mogelijk is hoor)

Dankjewel voor alle werk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

@DeWaanzin Wat meneer Freeze zegt. Dank! En ook leuk om mijn suggestie meegenomen te zien worden. En 1 klasse per circuit is, denk ik, sowieso beter ongeacht welke er uitgekozen gaat worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A Mighty Cat
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21-11-2024
Net geprobeerd met een A800 FWD op het circuit onder de 50s te komen, dat is gelukt 🥳 Leuk initiatief trouwens, deze rivals!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Topicstarter
Mr. Freeze schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:31:
@DeWaanzin Tof dat je weer met een nieuwe week bezig bent, mag er misschien ook de optie "geen mening" bij de polls? (als mogelijk is hoor)

Dankjewel voor alle werk.
Graag gedaan hoor, 1 van de voordelen van thuis werken -> Je kunt er nog eens wat dingen naast doen.

Geen mening wordt de volgende polls meegenomen.

Ik ben zelf ook nog een beetje zoekende hoe we dit iedere week aan kunnen pakken, moet ook allemaal niet te complex worden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Topicstarter
Classes voor de nieuwe week toegevoegd.

Suc6 iedereen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
DeWaanzin schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 16:13:
Classes voor de nieuwe week toegevoegd.

Suc6 iedereen.
Pas je dit in de OP ook aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Topicstarter
ikbenben schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 18:15:
[...]

Pas je dit in de OP ook aan?
Zeker, dat is ook gebeurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Sorry, verkeerd gekeken :$

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• whazaaaa
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-05 09:18
Ik gaat ook wel ff meekijken hier

Eens kijken of ik in de buurt kan komen 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whazaaaa
whazaaaa schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 23:54:
Ik gaat ook wel ff meekijken hier

Eens kijken of ik in de buurt kan komen 👍
Kun je de GOT tijden ook zien zonder lid te zijn van de club?

🤔
Behalve dan natuurlijk de hele lijst doorscrollen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

whazaaaa schreef op zondag 30 januari 2022 @ 12:28:
[...]

Kun je de GOT tijden ook zien zonder lid te zijn van de club?

🤔
Behalve dan natuurlijk de hele lijst doorscrollen
Voor zover ik weet niet, filteren kan alleen op top 25 algemeen, vrienden, club (waarvan je lid bent), vrienden en club (waarvan je lid bent). Ben je dan al lid van een andere club?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whazaaaa
cjpostma schreef op zondag 30 januari 2022 @ 12:51:
[...]

Voor zover ik weet niet, filteren kan alleen op top 25 algemeen, vrienden, club (waarvan je lid bent), vrienden en club (waarvan je lid bent). Ben je dan al lid van een andere club?
Ja
Familie club met de kids

Maar dan gaan we daar naar uit 👍

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ikbenben
Lol 😅

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jqfp3YK.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hazeldinho
  • Laatst online: 17-11-2024
Goed initiatief en leuk om ergens voor de racen !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Topicstarter
Ja ho ho, ik heb die tijd eerder neergezet!
Jij wel 0.001 sneller trouwens.

[ Voor 6% gewijzigd door DeWaanzin op 30-01-2022 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Nog strakker _O-
DeWaanzin schreef op zondag 30 januari 2022 @ 20:55:
[...]

Ja ho ho, ik heb die tijd eerder neergezet!
Jij wel 0.001 sneller trouwens.
Ja, sinds vandaag die Civic beginnen gebruiken en wou hem eens testen op de Rival van verleden week omdat ik de indruk had dat deze sneller was dan de Integra die ik gebruikte. Mijn vermoeden was juist :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

ikbenben schreef op zondag 30 januari 2022 @ 21:01:

Ja, sinds vandaag die Civic beginnen gebruiken en wou hem eens testen op de Rival van verleden week omdat ik de indruk had dat deze sneller was dan de Integra die ik gebruikte. Mijn vermoeden was juist :)
Ook nu de Civic uit 74 ipv de Integra gebruikt en eindelijk V12 van de top kunnen duwen op de Arch. Dat was best een lastige...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
cjpostma schreef op zondag 30 januari 2022 @ 21:35:
[...]

Ook nu de Civic uit 74 ipv de Integra gebruikt en eindelijk V12 van de top kunnen duwen op de Arch. Dat was best een lastige...
Ik heb je alweer teruggepakt })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StNd
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-05 22:07
Zeer leuk initiatief dit. Hartelijk dank om dit op poten te zetten.

Ondertussen overgeschakeld van Auto naar Manueel schakelen, maar da’s best frustrerend in het begin. Begint te beteren.
Er zitten hier wel best een aantal snelle hazen! No way dat ik daar in de buurt van kom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whazaaaa
Maakt rivals toch leuker zo

Kwam tot 1:08.669 op Arch of Mulege
Ford GT70

In 10 rondjes ofzo denk ik
Kan nog wel wat vanaf met de juiste tune op de auto en wat minder foutjes

Dus zeker op de straat races doe ik elke week wel ff mee 👍

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
cjpostma schreef op zondag 30 januari 2022 @ 21:35:
[...]

En ik begon juist in de buurt te komen van uwe Integra :P
Sterk!
Jackson6 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 22:01:
[...]

Sterk²!
Hoe doen jullie het toch _/-\o_
StNd schreef op zondag 30 januari 2022 @ 22:09:
Ondertussen overgeschakeld van Auto naar Manueel schakelen, maar da’s best frustrerend in het begin. Begint te beteren.
Er zitten hier wel best een aantal snelle hazen! No way dat ik daar in de buurt van kom.
Manueel schakelen haalt idd net dat extraatje eruit, daar waar auto soms te snel opschakelt. Ik probeer eerst zo goed mogelijk met auto en als ik daar niet tevreden van ben probeer ik opnieuw manueel, maar dat heeft wat meer oefening nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Topicstarter
Vanmiddag maar weer eens kijken hoe de tijden erbij staan. Nu alweer zin om wat rondjes te rijden.

Doordat ik nu best wel veel Rivals speel begin ik m'n gewone races ook netter te rijden (minder buiten de baan/tegen de boarding).

Ik schakel ook handmatig en schakel vaak pas op bij hoge toeren.
De tune van de Honda Civic 74 die ik rijd zakt bijv. best wel terug helling op als ik van 5 naar 6 schakel. Liever lang in z'n 5 rijden dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Jackson6 schreef op zondag 30 januari 2022 @ 22:01:
[...]

Noooooo! :'( ;) Dus jij gaat schuil achter de V12 gt. Ik had al het vermoeden dat het een verbeterbare tijd was. De Arch vind ik echt 1 van de lastigste om goed te doen. Met de (tot voor kort) snelste tijd was ik bepaald niet tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

DeWaanzin schreef op maandag 31 januari 2022 @ 08:14:
Vanmiddag maar weer eens kijken hoe de tijden erbij staan. Nu alweer zin om wat rondjes te rijden.

Doordat ik nu best wel veel Rivals speel begin ik m'n gewone races ook netter te rijden (minder buiten de baan/tegen de boarding).

Ik schakel ook handmatig en schakel vaak pas op bij hoge toeren.
De tune van de Honda Civic 74 die ik rijd zakt bijv. best wel terug helling op als ik van 5 naar 6 schakel. Liever lang in z'n 5 rijden dan.
Dat Rivals rijden maakt van mij inderdaad een veel betere coureur en ook online merk ik nu dat ik nu opeens doorgaans top3 rijd. Die seasonal opdracht om de horizon open te winnen haalde ik in 1 keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
cjpostma schreef op maandag 31 januari 2022 @ 09:45:
[...]

Noooooo! :'( ;) Dus jij gaat schuil achter de V12 gt. Ik had al het vermoeden dat het een verbeterbare tijd was. De Arch vind ik echt 1 van de lastigste om goed te doen. Met de (tot voor kort) snelste tijd was ik bepaald niet tevreden.
Jup that's me :P Wat voor tune heb jij op die civic 74 zitten? Ik zag in de ghost rally banden? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Jackson6 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 10:09:
[...]

Jup that's me :P Wat voor tune heb jij op die civic 74 zitten? Ik zag in de ghost rally banden? :P
Nope, blijkbaar drag. Tune van SepiSP4.
Een behoorlijke verbetering zie ik voor Arch. Ga wel wat proberen, maar ik denk niet dat ik die tijd ga verslaan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
cjpostma schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:52:
[...]

Nope, blijkbaar drag. Tune van SepiSP4.
Een behoorlijke verbetering zie ik voor Arch. Ga wel wat proberen, maar ik denk niet dat ik die tijd ga verslaan...
Ah ben benieuwd hoe ver je komt, ik ga ook de Civic 74 eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

Een hele tiende van mijn tijd af kunnen rijden. Nog zeven te gaan...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lydazz
@Jackson6 , aka V12. Strakke tijden rijdt jij hoor. Eindelijk op de valreep weet ik een beetje in de buurt te komen. Sta nu 2de met nog een halve seconde achterstand. Heb ook de Civic '74 geprobeerd. Fijne auto maar kreeg m niet naar m'n zin afgesteld. Dus maar weer terug naar de Civic '97.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7ktggNAZTb6UTnHGKtAq34_3I_0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/jF06NT0BmN7XUyivnIPyf23B.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
Lydazz schreef op maandag 31 januari 2022 @ 17:19:
@Jackson6 , aka V12. Strakke tijden rijdt jij hoor. Eindelijk op de valreep weet ik een beetje in de buurt te komen. Sta nu 2de met nog een halve seconde achterstand. Heb ook de Civic '74 geprobeerd. Fijne auto maar kreeg m niet naar m'n zin afgesteld. Dus maar weer terug naar de Civic '97.

[Afbeelding]
Thanks! Ik doe m'n best, ik denk dat een 1.02 nog wel mogelijk is, misschien dat ik vanavond nog een poging doe.

Het blijft jammer dat je nooit weet welke tijden legit zijn op de leaderboards, een 168e positie zou zomaar top 30 kunnen zijn als ik al die rare tijden zie. Ik heb daardoor ook niet echt zin om voor wereldrecords te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
@Jackson6 Gebruik jij een stuur en pedalen of ook met controller?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
ikbenben schreef op maandag 31 januari 2022 @ 18:24:
@Jackson6 Gebruik jij een stuur en pedalen of ook met controller?
Ik gebruik een Xbox controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
Jackson6 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 18:35:
[...]

Ik gebruik een Xbox controller.
Amai, straffe prestaties!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• whazaaaa
Lydazz schreef op maandag 31 januari 2022 @ 17:19:

[Afbeelding]
Pfff
Heb me tijd onder de 1:05 gekregen

Zitten nog wel wat bochten met verbeterings mogelijkheden in

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Topicstarter
Het was m'n idee om de winnaar van iedere week nog 2 Classes te laten kiezen voor de komende week.
Achteraf is dit toch niet zo handig voor me (qua tijd, wanneer bepaal je de winnaar etc.) om dit te doen, want wil het dan ook fair regelen.

Ik wil me toch even bij de polls per event/per week houden, dat is net wat gemakkelijker voor mij.

Even wat leader boards van deze ochtend.

Road:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w0gPFCT_xIodtzHQbT-WtPv5cZ0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nzniv4FKcHIHn8ufCYGqjrIn.jpg?f=fotoalbum_large

Dirt:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WleVgAMoInuBWmlfmcbh-jQ9kyU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/WGKBvor5Xu4oCL2KwBLxjwiT.jpg?f=fotoalbum_large

Cross Country:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Zk75Od1_84FSg9cNn_mSV6rQYz8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TVGUOKdGN6z4RSWLrCX9TOl3.jpg?f=fotoalbum_large

Street:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9d0hHEhH3JtMU6A-hnYgqcuVhiQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FzZoldh8XItyHSGo1x1M2SzO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
Ik zie de Boneshaker een paar keer er tussen staan. Mogen we die dan gebruiken? 😋

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Topicstarter
De polls voor de Rival events 6 t/m 12 februari

Poll: Los Jardines Circuit - ? Class
D Class
C Class
B Class
A Class
S1 Class
S2 Class
Maakt me niets uit
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404225&layout=6&sort=prc

Poll: Mulege Town Scramble - ? Class
D Class
C Class
B Class
A Class
S1 Class
S2 Class
Maakt me niets uit
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404226&layout=6&sort=prc

Poll: Cross Country - Estadio Country Circuit - ? Class
D Class
C Class
B Class
A Class
S1 Class
S2 Class
Maakt me niets uit
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404227&layout=6&sort=prc

Poll: Street - Festival Gatecrash - ? Class
D Class
C Class
B Class
A Class
S1 Class
S2 Class
Maakt me niets uit
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404228&layout=6&sort=prc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Topicstarter
Aangezien we met een gelijk aantal stemmen voor de komende Street zitten wil ik de eer maar geven aan de nr 1 van de huidige street.

@Jackson6 Roep je Class keuze maar, mag voor wat mij betreft ook iets anders zijn dan de huidige gelijkestand.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/P9ubreHygCdn0TVsEEe3ULHe0xg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/HdLeGwBBrwMO7X2ivngNdlaK.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
DeWaanzin schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 11:27:
Aangezien we met een gelijk aantal stemmen voor de komende Street zitten wil ik de eer maar geven aan de nr 1 van de huidige street.

@Jackson6 Roep je Class keuze maar, mag voor wat mij betreft ook iets anders zijn dan de huidige gelijkestand.

[Afbeelding]
S1?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Topicstarter
Polls gesloten en classes voor komende week toegevoegd.

Race ze!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Dus samengevat:

Los Jardines Circuit, Class A
Mulege Town Scramble, Class C
Cross Country - Estadio Country Circuit Class A
Street - Festival Gatecrash, Class S1

Klopt dit zo?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ikbenben
Yep :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

Mooi, vanmiddag dit rijtje maar eens afgaan, alhoewel ik een toptijd vergeleken hier niet zal halen :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Topicstarter
Mr. Freeze schreef op zondag 6 februari 2022 @ 10:50:
Dus samengevat:

Los Jardines Circuit, Class A
Mulege Town Scramble, Class C
Cross Country - Estadio Country Circuit Class A
Street - Festival Gatecrash, Class S1

Klopt dit zo?
Ik pas het altijd even in de start post aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

DeWaanzin schreef op zondag 6 februari 2022 @ 13:26:
[...]

Ik pas het altijd even in de start post aan.
Maar natuurlijk, daar heb ik even helemaal niet aan gedacht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Farrell
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 20:40
Ik (Vantablack) heb mezelf ook aangemeld en zie dat ik het niet al te slecht doe :) Aangezien ik sinds kort pas ben begonnen met racing ipv shooters. Maar wat een tijden zetten sommige neer zeg! Leuke toevoeging dit trouwens op de game, maakt het toch net wat competetiever.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijnn
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-05 13:10
Misschien een stomme vraag hoor, maar hoe kan je in de tweakers groep raken? Is er een discord of iets dergelijks? Forza 5 is mijn eerste keer dat ik Forza speel, maar vindt het ontzettend leuk, alleen zou graag met andere mensen willen spelen om ervan te leren en ook gewoon het competitieve gedeelte te ervaren.

Ik speel soms nu wel 'Horizon Open', maar hier beuken mensen elkaar alsof het botsauto's zijn. Ik verwacht ook niet te winnen, want ik speel niet met handmatig schakelen endergelijke, maar sta er open voor om het te leren/proberen, anyway, bedankt voor het antwoorden alvast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

tijnn schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:39:
Misschien een stomme vraag hoor, maar hoe kan je in de tweakers groep raken? Is er een discord of iets dergelijks? Forza 5 is mijn eerste keer dat ik Forza speel, maar vindt het ontzettend leuk, alleen zou graag met andere mensen willen spelen om ervan te leren en ook gewoon het competitieve gedeelte te ervaren.

Ik speel soms nu wel 'Horizon Open', maar hier beuken mensen elkaar alsof het botsauto's zijn. Ik verwacht ook niet te winnen, want ik speel niet met handmatig schakelen endergelijke, maar sta er open voor om het te leren/proberen, anyway, bedankt voor het antwoorden alvast.
Volgens mij gewoon een club kiezen vanuit spel. (is voor mij ook even geleden) en anders even een verzoek doen in [XB/PC] Forza Horizon 5 met je gamertag.

(Dit topic is echt puur voor het weekly Rivals gedeelte van het spel)

[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Freeze op 07-02-2022 15:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tijnn
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-05 13:10
Mr. Freeze schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:42:
[...]

Volgens mij gewoon een club kiezen vanuit spel. (is voor mij ook even geleden) en anders even een verzoek doen in [XB/PC] Forza Horizon 5 met je gamertag.

(Dit topic is echt puur voor het weekly Rivals gedeelte van het spel)
Ah ja, ik zat in het verkeerde topic, excuus en bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Freeze

Mr. Freeze

¡GO!

tijnn schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:45:
[...]

Ah ja, ik zat in het verkeerde topic, excuus en bedankt!
Maar kom gerust weer terug als je eenmaal lid bent, alleen maar leuk om meer deelnemers te hebben ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin

DeWaanzin

Topicstarter
Potver, ik zie de Boneshaker veel te veel opduiken.
Blijft wel een serieuze uitdaging voor me om betere rondjes dan dat ding te rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
DeWaanzin schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 07:29:
Blijft wel een serieuze uitdaging voor me om betere rondjes dan dat ding te rijden.
If you can't beat them, join them :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cjpostma

cjpostma

Break like the wind

DeWaanzin schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 07:29:
Ik laat die Boneshaker voor wat het is. Als er snellere tijden ermee worden gereden is dat maar pech voor me. De eerste keer een aantal keer met dat ding gereden. Moest daarna heel heet douchen. :P

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ikbenben
cjpostma schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 17:23:
[...]

Ik laat die Boneshaker voor wat het is. Als er snellere tijden ermee worden gereden is dat maar pech voor me. De eerste keer een aantal keer met dat ding gereden. Moest daarna heel heet douchen. :P
Och, ondertussen de Cross Country tijd van mezelf met de Boneshaker weer verbroken met een andere wagen. Is het mij vergeven nu? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackson6
  • Niet online
ikbenben schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 17:39:
[...]

Och, ondertussen de Cross Country tijd van mezelf met de Boneshaker weer verbroken met een andere wagen. Is het mij vergeven nu? :P
Helaas heb ik die Maserati niet, op de auction house ook niet te krijgen.. meeh.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste