Forza Horizon 5 [GOT] CLUB weekly Rival events |
![]()
|
Vanwege de up and coming Forza Motorsport voorlopig geen Rival events |
[ Voor 255% gewijzigd door DeWaanzin op 17-09-2023 10:11 ]
XBL: theArthurrrr
Forza Horizon 5 [GOT] CLUB weekly Rival events |
![]()
|
Vanwege de up and coming Forza Motorsport voorlopig geen Rival events |
[ Voor 255% gewijzigd door DeWaanzin op 17-09-2023 10:11 ]
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
[ Voor 24% gewijzigd door Mr. Freeze op 22-01-2022 14:12 ]
XBL gamertag StayingPow3r
Op zich ook geen probleem voor mij, maar dan liever 1 per keer.Mr. Freeze schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 12:48:
Edit: Zo af en toe een andere klasse tussendoor mag voor mij best hoor :-)
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Leuke bak die internationale grasmaaierikbenben schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 18:33:
De Road en Street eerste tijden van GOT kan ik niet aan. Ik zie dat deze gereden zijn zonder hulpmiddelen en manueel. Ik heb de indruk dat auto mij tegenhoud tov manueel voor betere tijden te rijden, vooral dan bij het uit accelereren van een bocht. Het valt vooral op als ik dezelfde wagen gebruik. Ofwel is mijn tune minder goed, kan ook.
Mijn voorlopige tijden, enkel B.
Road - Bahia De Plana Circuit: 0:54:169
Dirt - River Scramble: 1:21:622
Cross Country - Baja Cross Country Circuit: 1:31:231
Street - El Lago Blanco: 3:02:195
Gamertag: FinrazielNL
[ Voor 70% gewijzigd door Jackson6 op 22-01-2022 23:31 ]
Echt hé!Finraziel schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 20:39:
[...]
Leuke bak die internationale grasmaaier![]()
Was al een hele tijd aan het proberen of ik bij jouw cross country tijd kon komen... Met de Jeep geen kans. Vauxhall Corsa geprobeerd, nope. Dus dezelfde auto maar eens geprobeerd... Allerlei combinaties van upgrades geprobeerd tot ik bij iets kwam wat redelijk leek te werken, maar paar rondjes aan het proberen en bleef toch steeds net ergens niet goed terecht komen waardoor ik te veel snelheid verloor... Tot het ineens allemaal goed samen viel en ik gelijk dik 3 seconden van jouw tijd af reed! Cross country is toch een maffe discipline...
Maar sta nu #74 global, cool
Knap hoorJackson6 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 23:01:
Tot nu toe:
Road - Bahia De Plana Circuit: 0:50.720
Dirt - River Scramble: 1:20.785
Cross Country - Baja Cross Country Circuit: 1:27.185
Street - El Lago Blanco: 2:53.301
[ Voor 6% gewijzigd door Jackson6 op 23-01-2022 15:00 ]
ik ga daar echt niet aan komen, mooie tijden, maar zet anders even de klasse erbij waarin je ze hebt gehaald.Jackson6 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 14:29:
Road - Bahia De Plana Circuit: 0:50.720 50.493
Dirt - River Scramble: 1:20.785 1:19.304
Cross Country - Baja Cross Country Circuit: 1:27.185
Street - El Lago Blanco: 2:53.301
Oh jij bent in ieder geval voor mij al vaak genoeg de time to beatLydazz schreef op zondag 23 januari 2022 @ 14:53:
Gaaf idee, ik ga zeker mee doen. Ben te vinden onder de naam Bier Boer.
Hopelijk kan ik een beetje aan jullie tijden komen.Weet wel dat ik de vorige keer aardig wat moeite had met @ikbenben. Was zelf bezig met Rivals street in de D class om in elke race een nette tijd neer te zetten met een Datsun,
Mijn indruk was dus juist, manueel heeft effectief een redelijk groot voordeel tov AT. Ben zelf eens beginnen proberen met MT, het heeft wel een tijdje geduurd tegen dat ik er effectief goede tijden mee kon rijden maar uiteindelijk heb ik een paar van mijn tijden kunnen verbeteren. Ik merk vooral op dat het een vrij groot voordeel heeft dat je langer in hoge toeren kan blijven rijden tov AT die vrij snel al opschakelt. Wat mij ook opviel in de leaderboards is dat ik bijna overal de 1ste tijd heb met AT en degene die boven mij staan allemaal MT.ikbenben schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 18:33:
De Road en Street eerste tijden van GOT kan ik niet aan. Ik zie dat deze gereden zijn zonder hulpmiddelen en manueel. Ik heb de indruk dat auto mij tegenhoud tov manueel voor betere tijden te rijden, vooral dan bij het uit accelereren van een bocht. Het valt vooral op als ik dezelfde wagen gebruik. Ofwel is mijn tune minder goed, kan ook.
Mijn voorlopige tijden, enkel B.
Road - Bahia De Plana Circuit: 0:54:169 0:53:106 0:52:898
Dirt - River Scramble: 1:21:622 1:20:960
Cross Country - Baja Cross Country Circuit: 1:31:231 1:28:510
Street - El Lago Blanco: 3:02:195 3:003109
Hoeft niet, mag welFinraziel schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:19:
[...]
Is het nou trouwens de bedoeling je tijden hier te posten? Ik dacht we kijken gewoon naar de club records aan het einde van de week.
Ik zag trouwens ook al wat records met de boneshaker... Weet niet of dat nou echt dé auto gaat worden voor (sommige van) deze rivals challenges, maar die bak weiger ik zelf in ieder geval te rijden. Als ik zo'n auto online tegen kom reken ik die voor mezelf in mijn hoofd ook als een andere klasse waar ik niet tegen race. Zou willen dat ze dat stomme ding gewoon de grond in zouden nerfen (sowieso vreemd dat hij weer terug is, was volgens mij een auto uit de hot wheels DLC).
2:37,658 op El Lago Blanco, A class. Share code 118 498 314Mr. Freeze schreef op zondag 23 januari 2022 @ 21:32:
Als iemand hier een mooie tijd neerzet en je hebt beetje lef ;-) Geef dan ook de sharecode van je tune, kijken of het aan man/vrouw of machine ligt
Gamertag: antikriz
Voorlopig heb ik geen A800 gedaan door tijdsgebrek. Ik denk zelfs niet dat ik er ga aan toekomen deze week aangezien ik waarschijnlijk niet ga gamen voor donderdag. Vandaag al een aantal uren aan de B700 bezig geweest en ik heb zelfs niet de Street Race kunnen aan verder doen.kevz schreef op zondag 23 januari 2022 @ 19:45:
Ik laat A800 ook voor wat het is, elke keer als ik het een kans wil geven dan word je weer om de oren gereden door die Bone Shaker idd.
Verder, wat hebben sommige van jullie voor ontbijt gegeten bij de B700 tijden van die road race?
Denk dat ik oud word ofzo. Misschien pak in de verkeerde upgrades, of wellicht zijn daar ook auto's die een tikkie sneller zijn dan anderen...
Ik denk dat de meeste van mijn tunes van Don JoeWon komen en als er geen bij staat van hem neem ik gewoon degene waar ik van vind dat de stats mij het meeste aanstaan, zelf heb ik amper tunes gemaakt.Mr. Freeze schreef op zondag 23 januari 2022 @ 21:32:
Als iemand hier een mooie tijd neerzet en je hebt beetje lef ;-) Geef dan ook de sharecode van je tune, kijken of het aan man/vrouw of machine ligt
[ Voor 48% gewijzigd door Swinnio op 24-01-2022 11:10 ]
If the world wouldn't suck, we'd all fall off
Als je bij rivals je klasse selecteert dan moet je heel even wachten terwijl de server je rival opzoekt. Als die er staat dan kun je op Y drukken om een andere rival te selecteren en dan zie je de volledige ranking. Door te filteren kun je dan alleen je club tonen.Swinnio schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:08:
ik ga het ook eens proberen. Kan ik ergens de stand vinden want bij rivals zie je normaal gesproken toch alleen wie je volgende rival wordt o.b.v. je huidige tijd, toch?
Ja, inderdaad, precies de plek waar ik het niet zou zoeken. Zoals wel vaker in Forza HorizonFinraziel schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:12:
[...]
Als je bij rivals je klasse selecteert dan moet je heel even wachten terwijl de server je rival opzoekt. Als die er staat dan kun je op Y drukken om een andere rival te selecteren en dan zie je de volledige ranking. Door te filteren kun je dan alleen je club tonen.
Je kunt overigens ook je eigen snelste tijd als rival selecteren, kan ook leuk zijn als je wil zoeken waar je nog wat van je tijd af kan schaven.
Het moet leuk blijven en mag geen frustratie worden. Er zullen altijd snellere zijn waar je niet aankan, dat besef ik zelf maar al te goedFinraziel schreef op maandag 24 januari 2022 @ 19:25:
Pff ik denk ga nog eens kijken naar de stand, maar we hebben best een stel snelle mensen in de club!![]()
Was nog aan het proberen mijn b700 dirt tijd te verbeteren... Ook gedaan, maar was me vervolgens weer zo aan het frusten er over dat ik er mee op hou. Het lukt me meestal gewoon niet om constant genoeg te rijden. Ik heb het idee dat ik met mijn huidige tune ook rond of in ieder geval in de buurt van de tijden van de huidige nummers 1 en 2 (Antikriz en V12 Legendary) zou moeten kunnen komen, maar ik krijg de boel gewoon niet aan elkaar. En als het dan eens bijna helemaal lukt dan verrem ik me van de zenuwen in de laatste bocht en parkeer ik hem in de muur. Ik heb meestal een paar rondjes waarin ik steeds beter ga rijden en dan op een gegeven moment dan kom ik op een punt waar de zenuwen sneller toenemen dan de skill en gaat het alleen nog maar slechter...
Nee ik denk dat ik het maar hou bij trots zijn op dat ik in de buurt van de top kan komen met mijn eigen tunes, voor de echt snelste tijden gaan is niet goed voor mijn bloeddruk
Heb een aantal van mijn tunes gedeeld mocht iemand het daarmee willen proberen.
Scout 800A cross country: 366 744 511
Scout 800A dirt: 352 289 959
Alpine A110: 821 160 600
Ford Focus '17: 434 118 091
Ford Raptor '17: 423 163 016
Toch grappig dat een spelletje dit met je kan doen.Finraziel schreef op maandag 24 januari 2022 @ 19:25:
Nee ik denk dat ik het maar hou bij trots zijn op dat ik in de buurt van de top kan komen met mijn eigen tunes, voor de echt snelste tijden gaan is niet goed voor mijn bloeddruk
Poging gewaagd en 5s van mijn tijd gehaald met bovenstaande tuneFinraziel schreef op maandag 24 januari 2022 @ 19:25:
Scout 800A dirt: 352 289 959
Voor mij zit de lol juist in het vinden van die auto en tune en minder in het rijden zelf perfectioneren. Maar ik wil best als ik wat gevonden heb dat dan delenSwinnio schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:27:
Misschien een idee om bij de volgende ronde bij elk circuit ook een voorstel voor auto en tune te doen? Merk dat het mij te veel tijd ga kosten om meerdere wagens en tunes uit te proberen om hoger in het klassement te komen. En voor mij persoonlijk vind ik het ook leuker om te kijken wie er beter rijdt in plaats van wie de beste combi van auto/tune heeft gevonden (en goed rijdt natuurlijk ;-))
Ik snap wat je zegt, maar eigenlijk vind ik dat de tuners onder ons ook wel een beetje beloond mogen worden voor hun inspanningen. Zij proberen het maximale uit een auto te krijgen.Swinnio schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 11:27:
Misschien een idee om bij de volgende ronde bij elk circuit ook een voorstel voor auto en tune te doen? Merk dat het mij te veel tijd ga kosten om meerdere wagens en tunes uit te proberen om hoger in het klassement te komen. En voor mij persoonlijk vind ik het ook leuker om te kijken wie er beter rijdt in plaats van wie de beste combi van auto/tune heeft gevonden (en goed rijdt natuurlijk ;-))
[ Voor 6% gewijzigd door DeWaanzin op 25-01-2022 13:11 ]
Ik kijk waarmee de toptijden (GOT) mee rondrijden, en als ik deze beetje onder controle kan houden dan wordt dit hem.DeWaanzin schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 13:08:
Ik tune (nog) niet. Ik zoek op Youtube een filmpje Best road class B, en ga daar in rijden.
Voor mij hoeft het ook niet, maar mag natuurlijk als ze dit willen.DeWaanzin schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 13:08:
[...]
Ik snap wat je zegt, maar eigenlijk vind ik dat de tuners onder ons ook wel een beetje beloond mogen worden voor hun inspanningen. Zij proberen het maximale uit een auto te krijgen.
Voor mij hoeven ze hun tunes/geheimen helemaal niet te sharen, maar vind het wel helemaal top dat ze dat wel doen.
Spijtig dat ik mijn keuze niet meer kan aanpassen. Ik heb A klasse gestemd maar zou liever verder gaan met B eigenlijk.DeWaanzin schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 15:49:
Start post aangepast en 2 polls toegevoegd.
Moet er nog wel even achter komen hoe ik alles mooi uitgelijnd krijg, want m'n OCB speelt op.
Dank voor de poll. In mijn ervaring is S1 wel leuk om op asfalt te rijden maar frustrerend op dirt en CC (zeker op rivals waar elk contact met een muur oid een geflagde race oplevert). B klasse kan daarentegen weer wat saai zijn op asfalt maar leuk op dirt en CC. Mijn 2 cent...DeWaanzin schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 15:49:
Start post aangepast en 2 polls toegevoegd.
Moet er nog wel even achter komen hoe ik alles mooi uitgelijnd krijg, want m'n OCB speelt op.
Hangt van de route af.cjpostma schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 16:39:
[...]
Dank voor de poll. In mijn ervaring is S1 wel leuk om op asfalt te rijden maar frustrerend op dirt en CC (zeker op rivals waar elk contact met een muur oid een geflagde race oplevert). B klasse kan daarentegen weer wat saai zijn op asfalt maar leuk op dirt en CC. Mijn 2 cent...
Graag gedaan hoor, 1 van de voordelen van thuis werken -> Je kunt er nog eens wat dingen naast doen.Mr. Freeze schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 16:31:
@DeWaanzin Tof dat je weer met een nieuwe week bezig bent, mag er misschien ook de optie "geen mening" bij de polls? (als mogelijk is hoor)
Dankjewel voor alle werk.
Pas je dit in de OP ook aan?DeWaanzin schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 16:13:
Classes voor de nieuwe week toegevoegd.
Suc6 iedereen.
Zeker, dat is ook gebeurt.
Sorry, verkeerd gekeken
Kun je de GOT tijden ook zien zonder lid te zijn van de club?whazaaaa schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 23:54:
Ik gaat ook wel ff meekijken hier
Eens kijken of ik in de buurt kan komen 👍
Voor zover ik weet niet, filteren kan alleen op top 25 algemeen, vrienden, club (waarvan je lid bent), vrienden en club (waarvan je lid bent). Ben je dan al lid van een andere club?whazaaaa schreef op zondag 30 januari 2022 @ 12:28:
[...]
Kun je de GOT tijden ook zien zonder lid te zijn van de club?
🤔
Behalve dan natuurlijk de hele lijst doorscrollen
Jacjpostma schreef op zondag 30 januari 2022 @ 12:51:
[...]
Voor zover ik weet niet, filteren kan alleen op top 25 algemeen, vrienden, club (waarvan je lid bent), vrienden en club (waarvan je lid bent). Ben je dan al lid van een andere club?
Ja ho ho, ik heb die tijd eerder neergezet!
[ Voor 6% gewijzigd door DeWaanzin op 30-01-2022 20:58 ]
Nog strakker
Ja, sinds vandaag die Civic beginnen gebruiken en wou hem eens testen op de Rival van verleden week omdat ik de indruk had dat deze sneller was dan de Integra die ik gebruikte. Mijn vermoeden was juistDeWaanzin schreef op zondag 30 januari 2022 @ 20:55:
[...]
Ja ho ho, ik heb die tijd eerder neergezet!
Jij wel 0.001 sneller trouwens.
Ook nu de Civic uit 74 ipv de Integra gebruikt en eindelijk V12 van de top kunnen duwen op de Arch. Dat was best een lastige...ikbenben schreef op zondag 30 januari 2022 @ 21:01:
Ja, sinds vandaag die Civic beginnen gebruiken en wou hem eens testen op de Rival van verleden week omdat ik de indruk had dat deze sneller was dan de Integra die ik gebruikte. Mijn vermoeden was juist
Ik heb je alweer teruggepaktcjpostma schreef op zondag 30 januari 2022 @ 21:35:
[...]
Ook nu de Civic uit 74 ipv de Integra gebruikt en eindelijk V12 van de top kunnen duwen op de Arch. Dat was best een lastige...
En ik begon juist in de buurt te komen van uwe Integracjpostma schreef op zondag 30 januari 2022 @ 21:35:
[...]
Ook nu de Civic uit 74 ipv de Integra gebruikt en eindelijk V12 van de top kunnen duwen op de Arch. Dat was best een lastige...
Sterk²!
Manueel schakelen haalt idd net dat extraatje eruit, daar waar auto soms te snel opschakelt. Ik probeer eerst zo goed mogelijk met auto en als ik daar niet tevreden van ben probeer ik opnieuw manueel, maar dat heeft wat meer oefening nodig.StNd schreef op zondag 30 januari 2022 @ 22:09:
Ondertussen overgeschakeld van Auto naar Manueel schakelen, maar da’s best frustrerend in het begin. Begint te beteren.
Er zitten hier wel best een aantal snelle hazen! No way dat ik daar in de buurt van kom.
Noooooo!
Dat Rivals rijden maakt van mij inderdaad een veel betere coureur en ook online merk ik nu dat ik nu opeens doorgaans top3 rijd. Die seasonal opdracht om de horizon open te winnen haalde ik in 1 keer.DeWaanzin schreef op maandag 31 januari 2022 @ 08:14:
Vanmiddag maar weer eens kijken hoe de tijden erbij staan. Nu alweer zin om wat rondjes te rijden.
Doordat ik nu best wel veel Rivals speel begin ik m'n gewone races ook netter te rijden (minder buiten de baan/tegen de boarding).
Ik schakel ook handmatig en schakel vaak pas op bij hoge toeren.
De tune van de Honda Civic 74 die ik rijd zakt bijv. best wel terug helling op als ik van 5 naar 6 schakel. Liever lang in z'n 5 rijden dan.
Jup that's mecjpostma schreef op maandag 31 januari 2022 @ 09:45:
[...]
Noooooo!![]()
Dus jij gaat schuil achter de V12 gt. Ik had al het vermoeden dat het een verbeterbare tijd was. De Arch vind ik echt 1 van de lastigste om goed te doen. Met de (tot voor kort) snelste tijd was ik bepaald niet tevreden.
Nope, blijkbaar drag. Tune van SepiSP4.Jackson6 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 10:09:
[...]
Jup that's meWat voor tune heb jij op die civic 74 zitten? Ik zag in de ghost rally banden?
Ah ben benieuwd hoe ver je komt, ik ga ook de Civic 74 eens proberen.cjpostma schreef op maandag 31 januari 2022 @ 15:52:
[...]
Nope, blijkbaar drag. Tune van SepiSP4.
Een behoorlijke verbetering zie ik voor Arch. Ga wel wat proberen, maar ik denk niet dat ik die tijd ga verslaan...
Thanks! Ik doe m'n best, ik denk dat een 1.02 nog wel mogelijk is, misschien dat ik vanavond nog een poging doe.Lydazz schreef op maandag 31 januari 2022 @ 17:19:
@Jackson6 , aka V12. Strakke tijden rijdt jij hoor. Eindelijk op de valreep weet ik een beetje in de buurt te komen. Sta nu 2de met nog een halve seconde achterstand. Heb ook de Civic '74 geprobeerd. Fijne auto maar kreeg m niet naar m'n zin afgesteld. Dus maar weer terug naar de Civic '97.
[Afbeelding]
Ik gebruik een Xbox controller.ikbenben schreef op maandag 31 januari 2022 @ 18:24:
@Jackson6 Gebruik jij een stuur en pedalen of ook met controller?
Amai, straffe prestaties!
PfffLydazz schreef op maandag 31 januari 2022 @ 17:19:
@Jackson6 , aka V12. Strakke tijden rijdt jij hoor. Eindelijk op de valreep weet ik een beetje in de buurt te komen. Sta nu 2de met nog een halve seconde achterstand. Heb ook de Civic '74 geprobeerd. Fijne auto maar kreeg m niet naar m'n zin afgesteld. Dus maar weer terug naar de Civic '97.
[Afbeelding]
S1?DeWaanzin schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 11:27:
Aangezien we met een gelijk aantal stemmen voor de komende Street zitten wil ik de eer maar geven aan de nr 1 van de huidige street.
@Jackson6 Roep je Class keuze maar, mag voor wat mij betreft ook iets anders zijn dan de huidige gelijkestand.
[Afbeelding]
Mooi, vanmiddag dit rijtje maar eens afgaan, alhoewel ik een toptijd vergeleken hier niet zal halen
Ik pas het altijd even in de start post aan.Mr. Freeze schreef op zondag 6 februari 2022 @ 10:50:
Dus samengevat:
Los Jardines Circuit, Class A
Mulege Town Scramble, Class C
Cross Country - Estadio Country Circuit Class A
Street - Festival Gatecrash, Class S1
Klopt dit zo?
Maar natuurlijk, daar heb ik even helemaal niet aan gedacht.DeWaanzin schreef op zondag 6 februari 2022 @ 13:26:
[...]
Ik pas het altijd even in de start post aan.
Volgens mij gewoon een club kiezen vanuit spel. (is voor mij ook even geleden) en anders even een verzoek doen in [XB/PC] Forza Horizon 5 met je gamertag.tijnn schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:39:
Misschien een stomme vraag hoor, maar hoe kan je in de tweakers groep raken? Is er een discord of iets dergelijks? Forza 5 is mijn eerste keer dat ik Forza speel, maar vindt het ontzettend leuk, alleen zou graag met andere mensen willen spelen om ervan te leren en ook gewoon het competitieve gedeelte te ervaren.
Ik speel soms nu wel 'Horizon Open', maar hier beuken mensen elkaar alsof het botsauto's zijn. Ik verwacht ook niet te winnen, want ik speel niet met handmatig schakelen endergelijke, maar sta er open voor om het te leren/proberen, anyway, bedankt voor het antwoorden alvast.
[ Voor 3% gewijzigd door Mr. Freeze op 07-02-2022 15:44 ]
Ah ja, ik zat in het verkeerde topic, excuus en bedankt!Mr. Freeze schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:42:
[...]
Volgens mij gewoon een club kiezen vanuit spel. (is voor mij ook even geleden) en anders even een verzoek doen in [XB/PC] Forza Horizon 5 met je gamertag.
(Dit topic is echt puur voor het weekly Rivals gedeelte van het spel)
Maar kom gerust weer terug als je eenmaal lid bent, alleen maar leuk om meer deelnemers te hebben ;-)tijnn schreef op maandag 7 februari 2022 @ 15:45:
[...]
Ah ja, ik zat in het verkeerde topic, excuus en bedankt!
If you can't beat them, join themDeWaanzin schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 07:29:
Potver, ik zie de Boneshaker veel te veel opduiken.
Blijft wel een serieuze uitdaging voor me om betere rondjes dan dat ding te rijden.
Ik laat die Boneshaker voor wat het is. Als er snellere tijden ermee worden gereden is dat maar pech voor me. De eerste keer een aantal keer met dat ding gereden. Moest daarna heel heet douchen.DeWaanzin schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 07:29:
Potver, ik zie de Boneshaker veel te veel opduiken.
Blijft wel een serieuze uitdaging voor me om betere rondjes dan dat ding te rijden.
Och, ondertussen de Cross Country tijd van mezelf met de Boneshaker weer verbroken met een andere wagen. Is het mij vergeven nu?cjpostma schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 17:23:
[...]
Ik laat die Boneshaker voor wat het is. Als er snellere tijden ermee worden gereden is dat maar pech voor me. De eerste keer een aantal keer met dat ding gereden. Moest daarna heel heet douchen.
Helaas heb ik die Maserati niet, op de auction house ook niet te krijgen.. meeh.ikbenben schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 17:39:
[...]
Och, ondertussen de Cross Country tijd van mezelf met de Boneshaker weer verbroken met een andere wagen. Is het mij vergeven nu?
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq