Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Ezo schreef op maandag 14 februari 2022 @ 21:18:
[...]
aangezien de ene meer waard is geworden dan de ander.
Het gaat volgens mij niet om de waarde, maar de verhouding tussen de 2 die verandert doordat er liquiditeit van de een voor de ander wordt omgewisseld in wisselende verhoudingen.

Daar bovenop krijg je dan bijv. nog een percentage van de fee's.

[ Voor 8% gewijzigd door Taro op 14-02-2022 21:26 ]

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep7
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2024
Ezo schreef op maandag 14 februari 2022 @ 21:18:
[...]

De "Buy token" verwijst in dat geval naar een swap pagina om FTM om te ruilen voor Tomb.
"add Liquidity" is het beschikbaar stellen van beide tokens, in een "Liquidity Pair". Je krijgt daar dan een LP token voor terug, wat je aandeel van de totale poel beschrijft.
Die LP token kun je dan weer staken of terug wisselen naar Tomb en FTM. Dan krijg je de losse Tomb en FTM tokens weer terug, al is het in een iets andere verhouding, aangezien de ene meer waard is geworden dan de ander.

--
Op BIFI (waar je waarschijnlijk die termen zag) heb je ook de mogelijkheid om direct enkel FTM (of Tomb) te staken. Dan "zappen" ze 50% de input om naar de andere token en vormen ze daarmee een LP token voor je.
Thanks !! Duidelijk, heb nog even gezocht naar de zapfunctie... maar dat ging vanzelf idd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LostboyArno
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-04 17:15
Hoe kun je nu goed beoordelen of een LP veilig is? Bv op Beefy kun je klikken maar ik zou graag zien hoe lang deze LP al bestaat. Het enige houvast wat je nu hebt is de safety score

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ezo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-05 11:43

Ezo

DEFI tech enjoyer

LostboyArno schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 10:37:
Hoe kun je nu goed beoordelen of een LP veilig is? Bv op Beefy kun je klikken maar ik zou graag zien hoe lang deze LP al bestaat. Het enige houvast wat je nu hebt is de safety score
Je kunt kijken waar je de LP maakt, bijvoorbeeld spookyswap https://info.spookyswap.f...7ae0388a5c8f89b867038089e

Voor mij bestaat de "veiligheid" voornamelijk uit;
  • de tokens die je in de pool zet,
  • de plek waar je ze in een pool neerzet (spookyswap bijv).
  • hoeveel er al in de pool staat
  • verwachting van fluctuatie in prijs van beide tokens mbt de impermanent loss (zoals in opening post beschreven). Maar ook als bijvoorbeeld 1 token naar $0 gaat, is je hele pair waardeloos wordt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-03 08:58

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
LostboyArno schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 10:37:
Als je die safety score hebt gevonden zit je waarschijnlijk al op beta.beefy.finance
Daar kun je ook de historisch APY van een vault terugvinden. En die kan niet verder terug dan Beefy die LP aanbiedt ,dus dan weet je dat in elk geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/XKCBHbRuNgpC-coKBgcI-9sm6-c=/800x/filters:strip_exif()/f/image/tYH5w9d96dJ7zhcY58RX0QOs.png?f=fotoalbum_large

Kijk eens aan, direct met fiat crypto kopen via Beefy; bijvoorbeeld USDC, USDT, FTM, MOVR, Matic en zo nog wat meer moois.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edgarvh
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22:33
Glenn,

Dit houdt in dat je dan direct je FTM bij Beefy kunt kopen en van daaruit een link naar BIFI kunt maken? Je hebt dan geen Binance nodig en lastige omzettingen en crypto van een exchange daarnaar te versturen?

Dat zou alles wel makkelijker maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
edgarvh schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 14:23:
Glenn,

Dit houdt in dat je dan direct je FTM bij Beefy kunt kopen en van daaruit een link naar BIFI kunt maken? Je hebt dan geen Binance nodig en lastige omzettingen en crypto van een exchange daarnaar te versturen?

Dat zou alles wel makkelijker maken.
Inderdaad, je drukt op de 'koop'-knop, dan verschijnt dit menuutje:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/832WDUy56p-TH1bhPBgRfDnN530=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/U13qK4YhDnArxmKyyEHqwdmF.png?f=user_large

En dan komt het direct in je wallet, zonder dat je eerst langs Binance of zo moet. Zoals je ziet kan het zowel met SEPA als CreditCard, waarbij CC binnen 8 minuten binnen is. SEPA blijft een bankoverschrijving, dus dat duur langer helaas.
Momenteel is de fee op allebei 0% ook, al geloof ik dat dit een actie voor de eerste 2 weken is. Geen idee was het daarna kost, maar het zal allicht minder zijn dan dat als die kleine extra stapjes via Binance.

(Noot: technisch gezien ik het niet kopen bij Beefy, maar via Beefy dat deze service heeft uitbesteed.)

[ Voor 4% gewijzigd door Glenn Hoddle op 15-02-2022 15:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 15:08:
[...]

[Afbeelding]

En dan komt het direct in je wallet, zonder dat je eerst langs Binance of zo moet. Zoals je ziet kan het zowel met SEPA als CreditCard, waarbij CC binnen 8 minuten binnen is. SEPA blijft een bankoverschrijving, dus dat duur langer helaas.
Momenteel is de fee op allebei 0% ook, al geloof ik dat dit een actie voor de eerste 2 weken is. Geen idee was het daarna kost, maar het zal allicht minder zijn dan dat als die kleine extra stapjes via Binance.

(Noot: technisch gezien ik het niet kopen bij Beefy, maar via Beefy dat deze service heeft uitbesteed.)
Handig! Je hoeft geen kyc te doen bij een 3e partij?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
zenith schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 21:18:
[...]

Handig! Je hoeft geen kyc te doen bij een 3e partij?
Hangt er even vanaf wat je emt 3e bedoelt hier. Transak dat Beefy gebruikt heeft wel KYC. Alles heeft tegenwoordig KYC als het met fiat van doen heeft trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarvh
Glenn Hoddle schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 15:08:
[...]

[Afbeelding]

Duidelijk. Dankjewel. Je hebt wel een Binance account nodig om daar een Wallet te openen, want Beefy wilt een verbinding maken met een Wallet. Klopt dat? Ik heb ook een Coinbase account, maar dat is een vrij dure exchange. Coinbase Pro is wat goedkoper, die heb ik ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 07:24

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

edgarvh schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 21:45:
[...]
Duidelijk. Dankjewel. Je hebt wel een Binance account nodig om daar een Wallet te openen, want Beefy wilt een verbinding maken met een Wallet. Klopt dat? Ik heb ook een Coinbase account, maar dat is een vrij dure exchange. Coinbase Pro is wat goedkoper, die heb ik ook.
Metamask of trustwallet werkt ook. Geen exchange wallet nodig.

Lees ook even de start topic en de video van @Valandin als je dat nog niet gedaan hebt.

[ Voor 9% gewijzigd door Xqlus1ve op 15-02-2022 21:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
edgarvh schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 21:45:
[...]
nee, zoals hierboven ook al staat, je hebt helemaal geen account bij welke exchange dan ook nodig. Verbinding met een wallet kan juist niet via een exchange, dit gaat om een wallet als Metamask.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• edgarvh
Metamask browseraddon heb ik geïnstalleerd en via Beefy FTM gekocht. Even een minimum want ik moet eerst zien of het wel werkt haha. Dank voor jullie hulp. FTM is nog meer in de aanbieding vandaag, hopende dat dat nog even blijft als de SEPA bij ze is aangekomen haha

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Ik heb nog een vraag over m'n single asset vaults op Beefy Polygon. De percentages hiervan zijn aardig ingestort ,van 2/2.2% naar 0,8% voor MATIC en 0,01% voor ETH. Wat zijn de factoren waarom deze percentages zo laag worden. Is dat puur inflow van assets?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ezo

Ezo

DEFI tech enjoyer

Jero_B schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 14:16:
Ik heb nog een vraag over m'n single asset vaults op Beefy Polygon. De percentages hiervan zijn aardig ingestort ,van 2/2.2% naar 0,8% voor MATIC en 0,01% voor ETH. Wat zijn de factoren waarom deze percentages zo laag worden. Is dat puur inflow van assets?
Kan van meerdere dingen afhangen.

Voornaamste zijn de total value locked (TVL) in de pool en de reward die wordt gebruikt om te compounden.
Voor het eerste geld dat als er meer mensen azen, de APR over hen allen verdeeld wordt.
Voor het 2e is het afhankelijk in welke vault je je tokens stopt, in dit geval is dat Aave.

Ik weet niet hoe Aave werkt, maar kan me voorstellen dat zij proberen zoveel mogelijk rendement te halen met de tokens in de pool, en delen de winst dan als APR. Als er op dat moment geen interessante opties voor de ingelegde tokens zijn, kunnen ze de pool ook minder uitbetalen.

De meeste pools die ik ken belonen je staking in hun eigen token. Een autocompounder als Beefy verkoopt deze dan automatisch om weer meer van je inleg terug te kopen. Als die reward token dan minder waard wordt, krijg je op dat moment dus ook minder APR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaZo
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Iemand hier toevallig in MidasDAO? Zit er aan te denken mijn Wonderland bag te verkopen (voor of na implementatie van Rage Quit) en in Midas te stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zojuist mijn MMO (mad meercat) eruit gehaald, mooie winst met staking in 1 maand, 2.5x :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 01:11
MaZo schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 12:23:
Iemand hier toevallig in MidasDAO? Zit er aan te denken mijn Wonderland bag te verkopen (voor of na implementatie van Rage Quit) en in Midas te stoppen.
Net door de docs en tokenomics gekeken. Heel het project is nogal gamified en convoluted. Ook zit hun treasury ( hun naam voor Asset backing) in farms etc in Defi... Heb er persoonlijk geen vertrouwen in. Maar Dyor ;)

Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Tiepfoud schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 02:14:
[...]

Net door de docs en tokenomics gekeken. Heel het project is nogal gamified en convoluted. Ook zit hun treasury ( hun naam voor Asset backing) in farms etc in Defi... Heb er persoonlijk geen vertrouwen in. Maar Dyor ;)
Ik heb besloten op safe te gaan en meer in Flux te stoppen. Zit sinds gisteravond in 2omb en zat al in meerdere andere DAO en node projecten, dus vind het wel even mooi zo. Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjuf
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 10-02 08:55
good morning,

Na het lezen de topicstart, het volgen van de meeste tips hier en het kijken van het stappenplan filmpje op YT zit ik nog met een vraag met betrekking tot het moobifi token.
ik heb nu namelijk het volgende:

- ftm via spooky naar bifi geswapped
- die bifi in de bifi.maxi geplaatst
- er is nu nog een restje FTM over, BIFI staat op 0 en op de pagina staat inderdaad dat er een x aantal
gedeposit is.

maar nu mis ik voor mijn gevoel de stap waarin ik de moo token zou moeten ontvangen..

is dat een kwestie van geduld en verschijnt die vanzelf of heb ik ergens in het proces een stap overgeslagen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 07:24

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Sjuf schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 11:59:
good morning,

Na het lezen de topicstart, het volgen van de meeste tips hier en het kijken van het stappenplan filmpje op YT zit ik nog met een vraag met betrekking tot het moobifi token.
ik heb nu namelijk het volgende:

- ftm via spooky naar bifi geswapped
- die bifi in de bifi.maxi geplaatst
- er is nu nog een restje FTM over, BIFI staat op 0 en op de pagina staat inderdaad dat er een x aantal
gedeposit is.

maar nu mis ik voor mijn gevoel de stap waarin ik de moo token zou moeten ontvangen..

is dat een kwestie van geduld en verschijnt die vanzelf of heb ik ergens in het proces een stap overgeslagen?
Zit in je wallet, zie je niet, zou je appart moeten toevoegen om het zichtbaar te maken, niet doen, gewoon overal van afblijven :)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Ti6ShlNFxQFcj8N6s5pN_cpR3z0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ZAnOAKqcc79ZNbAKrgrbDtc3.png?f=user_large

[ Voor 11% gewijzigd door Xqlus1ve op 19-02-2022 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarvh
Bij debank.com kun je je BIFI en Moo's zien, die heb je dus wel degelijk.

Weet iemand of er ergens een log is waar je de storting van Beefy kunt lezen als je BIFI in 'de steek' gooit? Of is debank het enige antwoord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjuf
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 10-02 08:55
Bedankt voor de snelle reacties :)
Xqlus1ve schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 12:20:
[...]

Zit in je wallet, zie je niet, zou je appart moeten toevoegen om het zichtbaar te maken, niet doen, gewoon overal van afblijven :)

[Afbeelding]
Want dan kan je het niet kwijt raken ook? Klinkt logisch
*toevoeging*
Wanneer je bijvoorbeeld over een week alles weer op wil nemen dan wordt die moo token automatisch ergens vandaan getrokken neem ik aan.*

Debank ga ik van he weekend eens verder bekijken

[ Voor 11% gewijzigd door Sjuf op 19-02-2022 13:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 06:59
Iemand een oplossing voor het volgende..

Platform: iOS

Als ik mijn Wallet wil connecten op diverse sites zoals Spookyswap bijvoorbeeld, dan klik ik op ‘Connect Wallet’ direct op MetaMask klikken werkt niet, want is voor Desktops, dus klik ik op WalletConnect en vervolgens op MetaMask, alleen deze brengt mij naar de AppStore en daar kan ik dan op ‘Open’ klikken en brengt mij dan ook naar de app..

Alleen dan is de connectie tussen Spooky en Meta al verlopen, althans kan het niet bevestigen..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
edgarvh schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 12:29:
Bij debank.com kun je je BIFI en Moo's zien, die heb je dus wel degelijk.

Weet iemand of er ergens een log is waar je de storting van Beefy kunt lezen als je BIFI in 'de steek' gooit? Of is debank het enige antwoord?
Bedoel iets dat een soort debank is maar dan beter, zoals thetopdefi.com ?

of wil je echt de transactie van de storten zelf kunnen bekijken? Want dat 'log' is gewoon de blockchain zelf.
Voor bijvoorbeeld Fantom is het dan een kwestie van hierheen gaan https://ftmscan.com/ en dan je adres invoeren en dan kun je al je transacties zien; als je op de transactie klikt, zie je meer details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarvh
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 20:36:
[...]

Bedoel iets dat een soort debank is maar dan beter, zoals thetopdefi.com ?

of wil je echt de transactie van de storten zelf kunnen bekijken? Want dat 'log' is gewoon de blockchain zelf.
Voor bijvoorbeeld Fantom is het dan een kwestie van hierheen gaan https://ftmscan.com/ en dan je adres invoeren en dan kun je al je transacties zien; als je op de transactie klikt, zie je meer details.
Ik heb van deze twee websites een schermafdruk gemaakt. Dat is wel duidelijke info. Dank.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08-05 11:35
BTFD schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 14:48:
Iemand een oplossing voor het volgende..

Platform: iOS

Als ik mijn Wallet wil connecten op diverse sites zoals Spookyswap bijvoorbeeld, dan klik ik op ‘Connect Wallet’ direct op MetaMask klikken werkt niet, want is voor Desktops, dus klik ik op WalletConnect en vervolgens op MetaMask, alleen deze brengt mij naar de AppStore en daar kan ik dan op ‘Open’ klikken en brengt mij dan ook naar de app..

Alleen dan is de connectie tussen Spooky en Meta al verlopen, althans kan het niet bevestigen..
Gebruik je dan de browser functie in de Metamask app zelf? Want daar kan je voor zover ik weet gewoon direct connecten naar Metamask. Tenminste zo doe ik dat op iOS.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Barturion
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-05 23:29
Misschien wel een handige link voor de mensen hier en dat is coindix. Hier kun je vrij vlot zien wat de beste vaults zijn in defi land. Ik vind het in ieder geval wel prettig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
Barturion schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 14:43:
Misschien wel een handige link voor de mensen hier en dat is coindix. Hier kun je vrij vlot zien wat de beste vaults zijn in defi land. Ik vind het in ieder geval wel prettig.
Dat is zeker handig. Ik zal het toevoegen aan de topicstart ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 06:59
keepitfrosty schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 09:57:
[...]
Gebruik je dan de browser functie in de Metamask app zelf? Want daar kan je voor zover ik weet gewoon direct connecten naar Metamask. Tenminste zo doe ik dat op iOS.
Nee, gebruik gewoon de Safari browser. Krijg het weer werkend door alle website data te wissen, beetje vervelend dus. Zal de browser binnen Meta eens gebruiken, bedankt voor de tip!
Handig en overzichtelijk! Bedankt..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

• keepitfrosty
Ow puti tang putin why. Gelukkig gisteren wat go go gadget stables gedaan. @Glenn Hoddle nog tips voor een zakje stables ergens te parkeren?

[ Voor 31% gewijzigd door keepitfrosty op 24-02-2022 07:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

keepitfrosty schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 07:43:
Ow puti tang putin why. Gelukkig gisteren wat go go gadget stables gedaan. @Glenn Hoddle nog tips voor een zakje stables ergens te parkeren?
Waarom komt dit door Putin? De markt zag er daarvoor toch ook al slecht uit?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Urm0cuaoyQhxWdhDyL-Rs51Vsiw=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TJVnzAd8xdiB7Iy9KdFmdtUP.jpg?f=fotoalbum_large

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 8930 Wp zonnepanelen

• keepitfrosty
Taro schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 08:09:
[...]

Waarom komt dit door Putin? De markt zag er daarvoor toch ook al slecht uit?
[Afbeelding]
Ja mee eens dat het er al niet heel goed uitzag. Maar de spanningen die er een geruime tijd waren en nu toch de stap die Putin genomen heeft geven wel een extra zetje. Maar het is zeker niet alleen te wijten aan meneer Putin. Verwacht je btw nog een verdere drop richting de 30? Ik heb zelf daar wel wat orders zitten just in case.

[ Voor 6% gewijzigd door keepitfrosty op 24-02-2022 08:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barturion
Mijn excuses als ik hier ook op antwoord maar qua defi zit ik vooral op het FTM network.
Vanwege de zeer lage transactiekosten.
Kijk eens op BeethovenX, Spirit of Spooky. Bij de eerste heb ik begin deze week wat stables geparkeerd.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pFQ2X_Z0_wH5r6oSi2qCHHlRhOA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dIB7H3QpDdU6y3CK0eqoRkFX.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 27% gewijzigd door Barturion op 24-02-2022 09:43 ]

• keepitfrosty
Barturion schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:41:
[...]

Mijn excuses als ik hier ook op antwoord maar qua defi zit ik vooral op het FTM network.
Vanwege de zeer lage transactiekosten.
Kijk eens op BeethovenX, Spirit of Spooky. Bij de eerste heb ik begin deze week wat stables geparkeerd.
Geen probleem en iedereen met tips is welkom. Thanks hiervoor. Ik zit zelf ook op veel op FTM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barturion
keepitfrosty schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:43:
[...]

Geen probleem en iedereen met tips is welkom. Thanks hiervoor. Ik zit zelf ook op veel op FTM.
Graag gedaan. In deze tijd is het farmen ook een soort van DCA :*) .
FTM network maakt het voor mij mogelijk om ook met kleinere bedragen, dagelijks te compounden en dus dagelijks DCA.
Moet je wel goed voor jezelf bepalen in welke coins je vertrouwen hebt voor de langere termijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
Pfff, Solidex misschien? Stable apy waarbij je ook meer stable terugkrijgt ziet er overal matig uit nu.

• keepitfrosty
Glenn Hoddle schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 11:41:
[...]

Pfff, Solidex misschien? Stable apy waarbij je ook meer stable terugkrijgt ziet er overal matig uit nu.
Zal eens kijken, thanks. Ja het is niet best op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
Glenn Hoddle schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 11:41:
[...]

Solidex (Solidly) is een snelle stijger in DeFi land inderdaad. Zit met verbazing te kijken. Is nieuw uiteraard en opgericht door Andre Cronje die in FTM-DeFi-land een grote is.
Kijkend op Defi Llama zie je wat het teweeg brengt.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/-gD_WWpA5tUTJEDtD84Itve1F0M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OZZlnqkcAalangEB8rRPc4Cf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
Barturion schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:22:
[...]

Solidex (Solidly) is een snelle stijger in DeFi land inderdaad. Zit met verbazing te kijken. Is nieuw uiteraard en opgericht door Andre Cronje die in FTM-DeFi-land een grote is.
Kijkend op Defi Llama zie je wat het teweeg brengt.

[Afbeelding]
Er zit veel hype achter. Ook wel een goed idee hoor, maar het zijn voornamelijk de idiote APRs bij Solidex die hier nu voor zorgen. Als 0xDao komende week live gaat zal dat misschien nogmaals dit effect hebben. Maar ik vraag me af hoe lang het duurt, ik moet zeggen dat ik solidly nou niet echt fijn vind werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

SOLID(LY) is vandaag 29% gedaald. Ik zit er niet voldoende in om te kunnen beoordelen of dit het begin van het einde, of een mooi inkoopmoment is. Wat betreft supply en marketcap zou je zeggen dat er voldoende ruimte naar boven is, maar -29% eraf op 1 dag geeft ook weinig vertrouwen als de rest van de markt redelijk overeind blijft. Doorgaans heb ik niet zo'n moeite met risico nemen en klap ik met alle liefde wat FTM's in zo'n project, maar volgens mij is het voornamelijk hype en minder toegevoegde waarde?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
Taro schreef op zondag 27 februari 2022 @ 18:55:
SOLID(LY) is vandaag 29% gedaald. Ik zit er niet voldoende in om te kunnen beoordelen of dit het begin van het einde, of een mooi inkoopmoment is. Wat betreft supply en marketcap zou je zeggen dat er voldoende ruimte naar boven is, maar -29% eraf op 1 dag geeft ook weinig vertrouwen als de rest van de markt redelijk overeind blijft. Doorgaans heb ik niet zo'n moeite met risico nemen en klap ik met alle liefde wat FTM's in zo'n project, maar volgens mij is het voornamelijk hype en minder toegevoegde waarde?
Om te beginnen heeft Solidex dus niks met Solidly te maken op zich.

Solidly is een project van Andre Cronje. En daar zit de hype sowieso. Er zit verder een enorm ingewikkeld verhaal achter, Solidly heeft een airdrop gedaan van Solid NFTs met een bepaald waarde in % van de hoeveelheid Solid (en stemrecht) aan de 20 grootste projecten op FTM, en nu zijn er een soort curve wars gaande om Solidly stemrecht.

Dit is zeker niet het begin van het einde, maar iets waar je echt even wat moet inlezen. Of niet, dan zit je gewoon tegen 600% APY een BIFI-MAI LP te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomson7
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:37
Ondanks de geweldige topic start en how to video heeft deze prutser het toch voor elkaar gekregen om het fout te doen.

De bedoeling was dus om FTM in Beefy te staken. En omdat ik al een account op Bitvavo heb dacht ik het daarmee te doen. Dus ik FTM overmaken naar MetaMask maar Bitvavo doet dat dus via het main net en niet via Fantom Opera. En daar kan Beefy nou weer niet zo veel mee.

Dus moet ik bridgen maar zowel spookyswap als multichain geven aan niet genoeg liquiditeit te hebben op het Fantom netwerk.

Wat doe ik verkeerd?

PS: het gaat om tientjes aan FTM, geen grote hoeveelheden ofzo.
PPS: Ik heb ook al wat ETH in MM gezet voor de fees maar dat is het dus ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 17:48:
[...]

Er zit veel hype achter. Ook wel een goed idee hoor, maar het zijn voornamelijk de idiote APRs bij Solidex die hier nu voor zorgen. Als 0xDao komende week live gaat zal dat misschien nogmaals dit effect hebben. Maar ik vraag me af hoe lang het duurt, ik moet zeggen dat ik solidly nou niet echt fijn vind werken.
Zeker zit er hype achter. Is een aardig stuk leesvoer geweest.
Ik probeer altijd zo gebalanceerd mogelijk (high vs low risk) mijn portfolio waarmee ik wil farmen te verdelen. M'n high risk zit nu wel in zn geheel in Solidex hoge APR farms. Niets mis mee om op de hype mee te varen.
Ik hou het uiteraard dagelijks in de gaten en beslis dagelijks welke farm het wordt. En waar dat moet zijn.
Solidly werkt nog verre van ideaal inderdaad. Heeft me aardig wat tijd gekost om de LP's te creëren en te staken. Het principe is hetzelfde maar toch werkt het anders.
Heb wel vertrouwen in André.
Koersen van SOLID en SEX zijn idd flink gedaald sinds gisterenaar dat had ik wel verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barturion
Taro schreef op zondag 27 februari 2022 @ 18:55:
Ik ben meestal voorzichtig. Maar na lang inlezen en wikken en wegen heb ik vrijdag gewoon de stap gemaakt. Let wel.. alleen m'n high risk zaken overgezet. Richting de spirit/rainspirit farm. Waar de apr schommelt tussen 1250 en 2500.
Ik geloof zelf dat dit niet het begin van het einde is. En denk dat dit een blijvertje is. Maar dat is mijn "geloof" . 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Barturion
Tomson7 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 17:21:
Ondanks de geweldige topic start en how to video heeft deze prutser het toch voor elkaar gekregen om het fout te doen.

De bedoeling was dus om FTM in Beefy te staken. En omdat ik al een account op Bitvavo heb dacht ik het daarmee te doen. Dus ik FTM overmaken naar MetaMask maar Bitvavo doet dat dus via het main net en niet via Fantom Opera. En daar kan Beefy nou weer niet zo veel mee.

Dus moet ik bridgen maar zowel spookyswap als multichain geven aan niet genoeg liquiditeit te hebben op het Fantom netwerk.

Wat doe ik verkeerd?

PPS: Ik heb ook al wat ETH in MM gezet voor de fees maar dat is het dus ook niet.
Ja dat is moeilijk te zeggen. Ik gebruik zelf spiritswap als ik wil bridgen. En soms is er inderdaad onvoldoende liquiditeit en zul je moeten wachten.

Bitvavo kent geen withdrawal via ftm network. Dat moet dan via ERC20 en dat is heel duur.
Wat ik meestal doe is VET van Bitvavo withdrawen naar m'n Kucoin account. Dat kost ongeacht de hoeveelheid altijd 0.2 VET, dus bijna niets. Vanaf Kucoin kan ik wel naar m'n Metamask withdrawen via het FTM network. Dat kost meestal 1 ftm. Als je dat een beetje goed doet kost het dus bijna niets. Lijkt wat omslachtig maar is voor mij meestal de goedkoopste manier.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
Tomson7 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 17:21:

Wat doe ik verkeerd?

Kun je een screenshot maken (zonder privéinfo)?
Op basis van deze info klinkt het alsof multichain even niet genoeg FTM heeft op Fantom, maar dat is erg gek. (Spooky gebruikt Multichain, dus dat ze het dan allebei niet hebben is wel weer logisch.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomson7
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 08:37
@Barturion en @Glenn Hoddle bedankt voor het mee denken!
Toen ik het bridgen nog een keer probeerde voor een screenshot, was er wel genoeg FTM beschikbaar en lukte de transactie.

@Glenn Hoddle Multichain gaf, toen het niet lukte, aan nog maar iets van 6 FTM te hebben op Fantom. Dat is best weinig aangezien het hun eigen token is toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
@Tomson7 Dat is inderdaad best gek voor een chaintoken. Maar blijkbaar gebeurt het wel eens. En zijn trouwens alternatieven voor Multiswap, zoals C Bridge en Hop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

SOLID gaat ook lekker met -48% vandaag :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ezo

Ezo

DEFI tech enjoyer

Taro schreef op donderdag 3 maart 2022 @ 22:36:
SOLID gaat ook lekker met -48% vandaag :)
Jammer ja :(

Wat bugs https://github.com/solidl...lidly/issues?q=is%3Aissue

Ik begreep dat er ook misbruik werd gemaakt om solid emissions te claimen. Ongeveer iets als tokens maken die niet door andere n verhandelbaar zijn, en daar dan vervolgens op stemmen met je solid om dus alle voortkomende emissions ook weer op te strijken.

OxDAO heeft ook vertraging qua launch om concurrentie te bieden met solidex. Maar ik vermoed dat een release binnenkort wel voor een opleving van SOLID zal zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daan-93
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-04-2023
Nou, 'wat bugs', gewoon hele zware fouten in de code. Mensen die een half vermogen kwijtraken in een swap, loops/exploits met eigen coins zoals je zelf al noemt, de fouten in het voting systeem in de eerste week...

Zo zonde, het zijn protocollen met naar mijn idee veel potentie, maar ik krijg het idee dat ze allemaal veel te snel willen shippen om de competitie voor te zijn. Daardoor wordt het één grote puinhoop...

Zitten mensen hier wel in Solidex farms? Of lopen jullie er op dit moment met een grote boog om heen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

@Glenn Hoddle FTM mag een update krijgen in de topic start...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
knakworst schreef op zondag 6 maart 2022 @ 19:51:
@Glenn Hoddle FTM mag een update krijgen in de topic start...
Want?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezo

Ezo

DEFI tech enjoyer

Relatie Andre Cronjé en FTM vermoed ik. Ik hoor dat hij zich uit solid en wellicht zelfs defi heeft onttrokken.
Heeft iemand hier al wat concreter nieuws van voorhanden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Andre Cronjé overgestapt van ERC-20 naar Fantom, met de grote
projecten die daarbij horen.
https://twitter.com/miles...r9xqP83Mq_okZfO1TAjg&s=19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
Oh, ja, ik had niet meer helemaal helder dat dat er stond, dat kan wel weg nu.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
Nu op SpookySwap:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MaQCJXN-V_v5-ATqG1r5PLR0PD0=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xCU0kbhJJJelAn5wM8uhOahQ.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Weer een degen shitcoin op Binance gelist BSW van biswap. Daarom eventjes mooie APY's op biswap, maar zal wel weer snel dalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiepfoud
Is er eigenlijk een site/aggregator waar je de stabiliteit etc. van apy's kan checken, van bvb yearn en beefy? Zou me veel werk besparen 😋

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ezo

Ezo

DEFI tech enjoyer

Tiepfoud schreef op maandag 21 maart 2022 @ 16:09:
Is er eigenlijk een site/aggregator waar je de stabiliteit etc. van apy's kan checken, van bvb yearn en beefy? Zou me veel werk besparen 😋
bedoel je of de APY wel waargemaakt is, de afgelopen tijd?
de beta van beefy maakt daar zelf voor hun compounders al wel een grafiek van.

Maar dat wil je ook van een externe partij zien. Daar vond ik deze site van.
https://defi.watch/discov...false&poolsFilterType=all

Qua "aggregator" kun je misschien wat met deze sites
https://coindix.com/
https://yield.rodeo/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiepfoud

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Gelooft er nog iemand in DeFi?

Ik zelf ben wel tevreden met mm.finance op cronos. Mooie yield op cro-usdc farm.

Summit was een mislukking. Eigenlijk de hele ftm chain. Merendeel ftm verkocht, ik verwacht dat die in een paar maanden op 15 cent staat. Hopelijk gaat het met cro beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jdiezrequejo
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-05 20:09
knakworst schreef op donderdag 31 maart 2022 @ 10:24:

Ik zelf ben wel tevreden met mm.finance op cronos. Mooie yield op cro-usdc farm.

Summit was een mislukking. Eigenlijk de hele ftm chain. Merendeel ftm verkocht, ik verwacht dat die in een paar maanden op 15 cent staat. Hopelijk gaat het met cro beter.
Zeker geloof ik in DEFI!
Sinds kort ook bij een platform dat juist die pareltjes bespreekt 🤩

Er zitten gewoon mooie projecten tussen en geloof echt dat het de toekomst gaat worden. 🏆

Door een fout kan deze signature niet worden weergegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiepfoud

Sure, ik zit redelijk zwaar in enkele stable lp pools op polygon en ava, tot de beer eindelijk langskomt.
Rente varieert natuurlijk, maar is bijna consistent 20+! Beter dan pakweg nexo, aangezien inflatie atm al 8% is. En m.i. is het extra risico klein(maar het is er wel natuurlijk)
De bag bifi staat op moonbeam, ook aan 20-30%.

Alles via beefy.finance, lekker makkelijk. Hun beta interface is ook overzichtelijk, toont de apy/tvl... Van alle chains in 1 scherm.

Ftm lijkt me, een beetje, een scheet in een fles te worden... Moonbeam misschien een (moon)shot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Supershiva
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05 03:03
Waarom ebt bij jullie het vertrouwen in FTM weg?
Zit nog steeds op bijna 10 bln dollar TVL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezo

Ezo

DEFI tech enjoyer

Ik wordt wel een beetje moe van al het gefork in defi, spreid zo over alle chains heen en de meeste forks voegen weinig nieuws toe.

Ik heb het mad meerkat eco systeem toch links laten liggen, aangezien die zo zwaar op hun savanna tomb fork leunen..
En ook wat twijfels over over cro, nu de apy's in de app flink verlaagd zijn en communicatie daarin wat matig was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 09:49

Zeker wel tevreden over mijn eigen DeFi investeringen in Curve Finance ecosysteem (CVX, CRV en FXS) en Dopex ecosysteem (DPX, rDPX en JonesDAO).

Probleem met DeFi op de alternatieve L1's is dat de projecten weinig innovatief zijn in vergelijking met projecten op Ethereum. Ze zijn alleen meer toegankelijk door de lagere transactie fees. Je ziet nu dat ETH ook daadwerkelijk in de praktijk ook de L2 uitrollen, zoals Arbitrum, zkSync en Starkware. Waar je tegen een fractie van de kosten transacties kunt doen. Hebben allemaal ook nog geen token, dus gebruik maken van dergelijke netwerken kan in de toekomst mogelijk zeer lucratief zijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Barturion

Ik vermaak me nog steeds enorm met DeFi en vooral met FTM.
Ik verwacht FTM over een paar maanden meer richting de $2.
Momenteel vooral de focus op LiquidDriver, BeethovenX (Beetwars :) ), Spooky en Beefy.
De hele FTM chain een mislukking noemen vind ik raar en onterecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeFFeR1208
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 09:46
mm.finance is echt flink voor me aan het printen de laatste paar weken.
Wie heeft er tips voor een exit-strategie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
KeFFeR1208 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 14:59:
Nice! Bij mij is https://www.darkcrypto.finance/ op cronos al een flinke tijd aan het printen als een malle waarbij ik via mm alles weer naar stables verkoop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeFFeR1208
keepitfrosty schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 15:14:
[...]

Nice! Bij mij is https://www.darkcrypto.finance/ op cronos al een flinke tijd aan het printen als een malle waarbij ik via mm alles weer naar stables verkoop.
Welke LP's op Dark raad je aan?
MMF/MSHARE op MM Optimizer en Savanna (Oasis) gaan wel lekker + MSHARE in Savanna (Desert).

Klein beetje bang dat ik te vroeg uitstap en een hoop profits ga missen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
KeFFeR1208 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 15:20:
[...]

Welke LP's op Dark raad je aan?
MMF/MSHARE op MM Optimizer en Savanna (Oasis) gaan wel lekker + MSHARE in Savanna (Desert).

Klein beetje bang dat ik te vroeg uitstap en een hoop profits ga missen :+
Zit niet in een LP maar ik stake die Sky token (in de boardroom) en verkoop de rewards 1x in de week voor stables. Sky token is flink gestegen met de beefy announcement een tijd terug. En ik dacht hey een soort tomb finance achtige fork op cronos daar ga ik wel een gokje op wagen. Ik had nog wat funds op cronos die niks aan het doen waren vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

Summit is nieuw gestart op de Polygon chain met torenhoge apy's voor zolang het duurt...

Polygon.summitdefi.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MaZo
  • Niet online
Barturion schreef op zondag 3 april 2022 @ 13:55:
[...]

Ik vermaak me nog steeds enorm met DeFi en vooral met FTM.
Ik verwacht FTM over een paar maanden meer richting de $2.
Momenteel vooral de focus op LiquidDriver, BeethovenX (Beetwars :) ), Spooky en Beefy.
De hele FTM chain een mislukking noemen vind ik raar en onterecht.
Eens. Als iets als Solana - met alle downtime - al €100 / stuk kost, dan zie ik FTM met de snelheid en utility die het biedt eerder richting $15 dan $0.15 gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

KeFFeR1208 schreef op dinsdag 5 april 2022 @ 14:59:
2 Dagen geleden moest je exit ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KeFFeR1208
knakworst schreef op woensdag 13 april 2022 @ 15:41:
[...]

2 Dagen geleden moest je exit ;)
Je zult het niet geloven maar toevallig vorige week donderdag alles omgezet naar stablecoins! Sinds maandagochtend weer ingestapt. Helaas niet helemaal op het diepste puntje weer ingestapt maar met 2% tot 5% per dag is het een kwestie van tijd totdat dat verlies weer goed is gemaakt ;)

40% in MSHARE
40% in PES/METF
20% in MMO/MSHARE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Nu online

knakworst

Get more sats!

KeFFeR1208 schreef op woensdag 13 april 2022 @ 16:32:
[...]

Je zult het niet geloven maar toevallig vorige week donderdag alles omgezet naar stablecoins! Sinds maandagochtend weer ingestapt. Helaas niet helemaal op het diepste puntje weer ingestapt maar met 2% tot 5% per dag is het een kwestie van tijd totdat dat verlies weer goed is gemaakt ;)

40% in MSHARE
40% in PES/METF
20% in MMO/MSHARE
Dit zijn wel allemaal shitcoins met een zeer hoog potebtieel rekt gehalte. Ikzelf zit voornamelijk in cro-usdc en die pool is dankzij het herbeleggen van alle mmf ondanks de daling van cro niet in waarde gedaald. Ooit gaat cro weer stijgen. Hoop ik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Wellicht interessant nu op SpookySwap:
LUNA: 17.38% APR
xBOO: 24.45% APR

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tS1itqZfuCIpAbQ9zgV2mwrV9sM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oVCl8OC953wdZ4yLNfShHvJC.jpg?f=fotoalbum_large

ikzelf zit nu in TOMB, maar om kosten te besparen ga ik nu niet switchen (fees kosten), daar stake ik nog voor 22 dagen voor TOMB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ezo

Ezo

DEFI tech enjoyer

Kol Nedra schreef op zaterdag 16 april 2022 @ 23:43:
Wellicht interessant nu op SpookySwap:
LUNA: 17.38% APR
xBOO: 24.45% APR

[Afbeelding]

ikzelf zit nu in TOMB, maar om kosten te besparen ga ik nu niet switchen (fees kosten), daar stake ik nog voor 22 dagen voor TOMB
Mocht je graag enkel in boo investeren, en de reward token van plan bent te verkopen, dan is Reaper.farm mogelijk ook interessant.
Die hebben een single stake (x)Boo vault waar ze automatisch de beste rewards farmen, en deze verkopen voor meer boo.
Door dit autocompounding halen ze zo'n 104% APY.
De 4.5% performance fee voor de vault zit daar al ingerekend. Er is wel een 0.1% withdrawl fee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paper90
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 01-06-2022
Hey hallo,

Wat verwachten jullie nog van ftm/boo, zag een leuke pool op spookyswap +- 40%. Ben trouwens op zoek naar een plek om ook nog stable te staken, zag busd op binance 120dagen vast ook wel interresant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Nu online
Paper90 schreef op maandag 18 april 2022 @ 17:18:
Hey hallo,

Wat verwachten jullie nog van ftm/boo, zag een leuke pool op spookyswap +- 40%. Ben trouwens op zoek naar een plek om ook nog stable te staken, zag busd op binance 120dagen vast ook wel interresant
Al op curve finance gekeken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lampie
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 06-03 13:48
Even een post om te checken wie er nog meer in defi projectjes zitten als 'Baked Beans' of 'Ruby Mine'. Een bekend voorbeeld van zo'n project is Drip, waarbij je na een initiele investering vervolgens per uur of per dag rewards krijgt in een bepaalde token, die je weer kan compounden.
Mega hoog risico natuurlijk, net als sommige andere defi projecten.. maar toch benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
$BOO waarde nu onder de $10
koopje? of gaat het naar $0? ik dca er een klein fluff in...
High risk dat DeFi gebeuren, maar ach rekt gaan we toch ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Nu online
Paper90 schreef op maandag 18 april 2022 @ 17:18:
Hey hallo,

Ik denk dat het een prima keuze in op Binance, ikzelf zit niet in de stablecoin, dat doe ik pas als Bitcoin boven de 55k komt dan dca ik richting stablecoin....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Paper90
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 01-06-2022
Kol Nedra schreef op zondag 24 april 2022 @ 12:29:
[...]

Ik denk dat het een prima keuze in op Binance, ikzelf zit niet in de stablecoin, dat doe ik pas als Bitcoin boven de 55k komt dan dca ik richting stablecoin....
Verstandig inderdaad, heb wat BOO ingeslagen verwacht persoonlijk wel een opleving dit jaar nog,Zie GLMR. Hierna stap ik eruit en op zoek naar een nieuw project.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kat
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 14-05-2022

Kat

Hoi hoi ik heb vorige week eens ruim de tijd genomen op stables in een beefy pool te steken, trial and error, 2 dagen lol en niet te veel verloren. Ik heb ondertussen enkele wallets en heb ontdekt wat bridgen en swappen is en heb dan gelijk een klein bedrag in een LP met een yield boven de 1000%. Ik heb geen flauw idee wat ik doe. Een paar keer per dag kijk ik naar de TVL en de APY, geen idee wanneer ik ergens uit moet stappen. Ik heb het gevoel dat ik beefy een pak meer moet gaan gebruiken...

Op binance heb ik nu op binance BIFI un-staked want die wil ik ook naar beefy brengen. Nu is mijn vraag: kan ik dat op m'n smartphone? Ik ben een paar dagen niet thuis en heb m'n laptop niet bij. Ik heb een viertal netwerken op metamask, waaronder BSC. Maar de coins die ik in de mm-browser zie, vind ik niet terug in de mm-app. Ik hoef ze niet te zien begrijp ik, ik kan toch wel bridgen en swappen? En hoe verbind ik de mm-app met beefy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kat

Kat

Ik heb ondertussen de 12 pagina's gelezen en FTM blijkt erg populair hier. Waarom? Waarom niet Aurora? Of BNB chain?

Ik dacht dat je een vault koos, maar blijkbaar is niet ieder netwerk hetzelfde? Als ik m'n BIFI ga staken, waarom zou ik dat dan wel of niet op Fuse of Moonbeam doen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiepfoud
Kat schreef op maandag 25 april 2022 @ 16:24:
Maar de coins die ik in de mm-browser zie, vind ik niet terug in de mm-app. Ik hoef ze niet te zien begrijp ik, ik kan toch wel bridgen en swappen? En hoe verbind ik de mm-app met beefy?
Coins moet je zelf toevoegen in MM om ze te zien, kan op sommige exchanges met de ' +' of door manueel ' import token' en dan het contractnummer toe te voegen.

FTM is redelijk populair, omdat het redelijk betrouwbaar werkt i.t.t. een aantal andere platformen. Ook is FTM dirt cheap qua swaps en zo. Meestal kost het je enkele centjes, bij BSC gaat het al snel richting de halve Euro.

Elk platform heeft wel zijn voor en nadelen. Moonbeam, Polygon, Fantom, Bnb, Avax, ... zijn wel goed en betrouwbaar afaik. Er zijn ook een aantal minder stabiele platformen/die al enkele contract hacks meegemaakt hebben.

Hou er rekening mee dat je vooral bij platform wissels, (soms) de hoofdprijs betaald :+
Als ik m'n BIFI ga staken, waarom zou ik dat dan wel of niet op Fuse of Moonbeam doen?
waar je het hoogste % krijgt/minste kosten betaalt??? :P

Persoonlijk beperk ik het aantal verschillende platformen zoveel als mogelijk. Check wekelijks eens of er interessantere aanbiedingen zijn voor men muntjes gewoon(en of de transfer rendabel is)

Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kat

Kat

[b]Tinoes in "Het grote DeFi-topic"Tinoes schreef op vrijdag 21 januari 2022 @ 16:31

Momenteel ben ik een beetje aan het spelen op cronos met een deel te lenden/supply op mimas & dan weer 60% daarvan te lenen & dit dan weer staken op Meerkat.
Kan iemand dit nog in kleutertaal uitleggen? 😇

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alki
  • Nu online
Kat schreef op maandag 25 april 2022 @ 21:43:
[...]

Kan iemand dit nog in kleutertaal uitleggen? 😇
https://medium.com/@Cle4n...arm-strategy-972522cbbffe

ik heb deze methode gebruikt. Stable coin farming tegen 70%
Zit ook een goede YT video bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11-05 14:42
Waarschijnlijk een rare vraag, maar ik krijg het niet gevonden:

Ik heb zojuist CRO vanuit de Crypto.com-app naar de DeFi-wallet gestuurd. Daar zie ik nu ook die CRO-tjes in m'n wallet staan. Maar ik kan ze niet vanuit daar naar Earn verschuiven.

Ik krijg dan de melding: 'Insufficient CRO balance'

Wat doe ik verkeerd?

[ Voor 3% gewijzigd door Speculaes op 26-04-2022 13:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jero_B
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online
Speculaes schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 13:29:
Waarschijnlijk een rare vraag, maar ik krijg het niet gevonden:

Ik heb zojuist CRO vanuit de Crypto.com-app naar de DeFi-wallet gestuurd. Daar zie ik nu ook die CRO-tjes in m'n wallet staan. Maar ik kan ze niet vanuit daar naar Earn verschuiven.

Ik krijg dan de melding: 'Insufficient CRO balance'

Wat doe ik verkeerd?
CRO staat dan op de Cronos Beta chain, ze hebben de default aangepast van Crypto.org naar Cronos, super irritant in mijn ogen. Swappen in de Defi App is de route die je nu moet nemen. In het vervolg even de chain aanpassen bij het opnemen. ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kat

Kat

alki schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 11:57:
[...]

https://medium.com/@Cle4n...arm-strategy-972522cbbffe

ik heb deze methode gebruikt. Stable coin farming tegen 70%
Zit ook een goede YT video bij
Ja, over anchor was ik beginnen lezen maar ik kwam toen bij beefy uit. Ik heb UST in een pool gestoken, maar enkel UST, geen pair. De pool heet wel UST/USDT/USDC/DAI. Geen idee wat dat doet. Ik zou er UST weer uithalen.

Die BIFI Maxi snap ik ook niet😅

Een pair snap ik wel. Een bekende munt gaat samen met een onbenullige munt en geeft duizenden procenten interest voor jouw bijdrage. Hoe meer mensen mee gaan doen, hoe meer dat percentage zakt. Maar de waarde van de onbenullige munt gaat in het pair sneller omhoog en zo maak je dan uiteindelijk veel winst. Blijft de belangrijkste vraag: wanneer stap je in en wanneer stap je uit. De totale liquiditeit van de crypto markt is aan het stijgen dus nu zou een goed moment zijn om in te stappen in zo'n pair. Als de Bull Run stopt zeg maar, dan is het terug naar de stables.

Zie ik het zo goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speculaes
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 11-05 14:42
Jero_B schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 13:31:
[...]

CRO staat dan op de Cronos Beta chain, ze hebben de default aangepast van Crypto.org naar Cronos, super irritant in mijn ogen. Swappen in de Defi App is de route die je nu moet nemen. In het vervolg even de chain aanpassen bij het opnemen. ;(
Dat was het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alki
  • Nu online
Kat schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 13:39:
[...]

Ja, over anchor was ik beginnen lezen maar ik kwam toen bij beefy uit. Ik heb UST in een pool gestoken, maar enkel UST, geen pair. De pool heet wel UST/USDT/USDC/DAI. Geen idee wat dat doet. Ik zou er UST weer uithalen.

Een pair snap ik wel. Een bekende munt gaat samen met een onbenullige munt en geeft duizenden procenten interest voor jouw bijdrage. Hoe meer mensen mee gaan doen, hoe meer dat percentage zakt. Maar de waarde van de onbenullige munt gaat in het pair sneller omhoog en zo maak je dan uiteindelijk veel winst. Blijft de belangrijkste vraag: wanneer stap je in en wanneer stap je uit. De totale liquiditeit van de crypto markt is aan het stijgen dus nu zou een goed moment zijn om in te stappen in zo'n pair. Als de Bull Run stopt zeg maar, dan is het terug naar de stables. Voordeel is je hebt je 2000 ust nog en je betaald je lening terug met je gefarmde geld en dan wat over blijft is je profit

Zie ik het zo goed?
Ja maar dan word je liquidity provider idd. Maar als de shit coin dropt in waarde ben dat kwijt.(imperial loss)
De methode wat ik laat zien is je provide stable token bv 2000ust. Op deze ust kun je weer geld lenen dan leen je max 50% die 1000 ust ga je staken tegen 20%. Maar als je staked krijg je staked UST.
Bij mirrorprotocol kun je deze Ust weer gebruiken om aandelen te farmen. Die aandelen kun je weer verkopen voor UST haha en die weer staken. En zo is de circkel weer rond. je vormt een 3hoek met stable tokens, dit kun je ongeveer 6 keer doen.

[ Voor 4% gewijzigd door alki op 26-04-2022 14:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ini
  • Laatst online: 13-04 20:11

ini

Life is what you make of it

Kat schreef op maandag 25 april 2022 @ 19:47:
Ik heb ondertussen de 12 pagina's gelezen en FTM blijkt erg populair hier. Waarom? Waarom niet Aurora? Of BNB chain?

Ik dacht dat je een vault koos, maar blijkbaar is niet ieder netwerk hetzelfde? Als ik m'n BIFI ga staken, waarom zou ik dat dan wel of niet op Fuse of Moonbeam doen?
Kat schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 13:39:
[...]

Zie ik het zo goed?
de fees voor een transactie(tx) zijn laag, dus dat zal zeker meespelen.

Beefy zit op meerdere chains, zeker voor de beginners een prima plek om te beginnen met yield farmen. Bifi staken kan je op alle chains waar beefy actief is(bifi maxi), de performance fees die in de vaults zitten van die chain kan je verdienen door je bifi tokens te staken in de vault van die chain(maxi dus), er zijn dus meerdere bifi stake mogelijkheden en de APY zal voor velen uitmaken aangezien dat per chain verschilt(meer TVL is meer fees, maar deze worden weer verdeeld over de staked tokens). Zo wordt het bifi token(zijn er 80.000 van en komen er geen meer bij) een yield bearing token en kan je er rendement mee halen op de chain naar keuze.

PS je kan je bifi token ook uitlenen en daarmee een APR ophalen bij lending platforms(bv tarot op FTM)

[ Voor 21% gewijzigd door ini op 26-04-2022 16:57 ]

Testspecialist

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kat

Kat

alki schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 14:28:
[...]

Ja maar dan word je liquidity provider idd. Maar als de shit coin dropt in waarde ben dat kwijt.(imperial loss)
De methode wat ik laat zien is je provide stable token bv 2000ust. Op deze ust kun je weer geld lenen dan leen je max 50% die 1000 ust ga je staken tegen 20%. Maar als je staked krijg je staked UST.
Bij mirrorprotocol kun je deze Ust weer gebruiken om aandelen te farmen. Die aandelen kun je weer verkopen voor UST haha en die weer staken. En zo is de circkel weer rond. je vormt een 3hoek met stable tokens, dit kun je ongeveer 6 keer doen.
Ok daar moet ik even over nadenken en dan kan ik niet anders dan het vertrouwen bijeen te schrapen en hierin mee te gaan. Wat moet dat moet 😁
Pagina: 1 2 3 4 Laatste