Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-03 08:58

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
Crawl NL schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 22:05:
[...]

Top, fijn om te zien dat het niet in de krochten van dark defi web verdwenen is.
Als je gaat zoeken kom je er ook nog achter dat je nu een token dat met Moo begint in je wallet hebt, dat is zeg maar het bonnetje dat bewijst dat je iets in een Beefy vault hebt gestopt. Vooral vanaf blijven dus, dat zorgt ervoor dat je je tokens weer terug kan krijgen.

En dat is hoe debank wel kan zien wat je inleg waard is, en metamask niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep7
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01-09-2024
Ik heb het BIFI nu in de Bifi max zitten via Fantom.
Idd via Binance: BIFI verkocht voor FTMm--> metamask --> spooky --> BIFI max.

Ik zie in de Bifi Max vault, dat ik Bifi heb staan onder "Deposited '. Ik heb echter geen token dat begint met Moo in mijn wallet. Ik heb er zeker ook niet aan gezeten... Zou dat met enige vertraging nog komen of zou ik die handmatig moeten toevoegen in Metamask...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slonzo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Slonzo

Taarsidath-an Halsaam

Rep7 schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:07:
of zou ik die handmatig moeten toevoegen in Metamask...
Dat dus :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter

Ik zie in de Bifi Max vault, dat ik Bifi heb staan onder "Deposited '. Ik heb echter geen token dat begint met Moo in mijn wallet. Ik heb er zeker ook niet aan gezeten... Zou dat met enige vertraging nog komen of zou ik die handmatig moeten toevoegen in Metamask...
Dat zou je handmatig moeten doen, en ik zou je aanraden het vooral niet te doen. Maar op ftmscan zou je hem moeten kunnen zien bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 14:33

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

DYOR (Ben niet verantwoordelijk voor fouten :P)

maar

MooFantomBifi adres op FTMscan

Dit werkte voor mij :)

[ Voor 3% gewijzigd door Xqlus1ve op 29-01-2022 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Glenn Hoddle schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:19:
[...]

Dat zou je handmatig moeten doen, en ik zou je aanraden het vooral niet te doen. Maar op ftmscan zou je hem moeten kunnen zien bijvoorbeeld.
Waarom raadt je het af Glenn?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rep7
Bedankt allen! In de scan kan ik het idd wel vinden.

Voor zover DYOR: dat probeerde ik maar ik kwam er niet uit omdat er ook werd gezegd dat er een token met MOO zichtbaar zou kunnen zijn. Vandaar.... Maar bedankt igg!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Rep7 schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:32:
Bedankt allen! In de scan kan ik het idd wel vinden.

Voor zover DYOR: dat probeerde ik maar ik kwam er niet uit omdat er ook werd gezegd dat er een token met MOO zichtbaar zou kunnen zijn. Vandaar.... Maar bedankt igg!
Excuses, bedoelde meer dat ik niet verantwoordelijk voor fouten ben, zal het iets anders formuleren (y)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
Xqlus1ve schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 00:27:
[...]

Waarom raadt je het af Glenn?
Omdat het niks toevoegt en wel een kans op fouten geeft. Je weet dat het er zit, maar zolang je het niet toevoegt kan je het ook niet per ongeluk versturen of wat dan ook. (En er zijn mensen zo onnozel geweest hun mootokens te verkopen, maar dat is op zich ongerelateerd.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 30-05 14:28
Glenn Hoddle schreef op vrijdag 28 januari 2022 @ 22:09:
[...]

Als je gaat zoeken kom je er ook nog achter dat je nu een token dat met Moo begint in je wallet hebt, dat is zeg maar het bonnetje dat bewijst dat je iets in een Beefy vault hebt gestopt. Vooral vanaf blijven dus, dat zorgt ervoor dat je je tokens weer terug kan krijgen.

En dat is hoe debank wel kan zien wat je inleg waard is, en metamask niet.
Klopt ja, die staat er ook. Dank voor info (y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 29-05 12:04
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 01:05:
[...]

Omdat het niks toevoegt en wel een kans op fouten geeft. Je weet dat het er zit, maar zolang je het niet toevoegt kan je het ook niet per ongeluk versturen of wat dan ook. (En er zijn mensen zo onnozel geweest hun mootokens te verkopen, maar dat is op zich ongerelateerd.)
Waarom zou een derde eigenlijk MooTokens kopen van iemand, gezien je er niet de vault van een ander mee kan withdrawen? Staat toch gekoppeld aan wallet adress?
Alleen om als onderpand te gebruiken voor een lening / for the lulz?

[ Voor 5% gewijzigd door Valandin op 29-01-2022 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiepfoud
  • Registratie: Januari 2017
  • Laatst online: 00:36
Valandin schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 13:47:
[...]

Waarom zou een derde eigenlijk MooTokens kopen, gezien je er niet de vault van een ander mee kan withdrawen? Alleen om als onderpand te gebruiken voor een lening / for the lulz?
Je kan ze inwisselen, via swap, in de onderliggende liquiditeit volgens mij.

Edit: kopen lijkt me wat bizar, maar bij een diefstal/hack... Van je metamask wallet etc, is het: byebye money

[ Voor 12% gewijzigd door Tiepfoud op 29-01-2022 15:18 ]

Tell me I made a Tiepfoud, I dare ya!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rsj
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 11:23

Rsj

Super topic...ben vandaag voor eerste keer erin gedoken...alles is goed uitgelegd...nietemin een noob vraagje...krijg mijn meta niet met beefy connected..heb de metamask als app ..ik zit op fantom chain....beefy vraagt niet naar meta bij connecting...wat doe ik fout..thx..

[ Voor 27% gewijzigd door Rsj op 29-01-2022 17:02 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Rsj schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 15:32:
Super topic...ben vandaag voor eerste keer erin gedoken...alles is goed uitgelegd...nietemin een noob vraagje...krijg mijn meta niet met beefy connected..heb de metamask als app ..ik zit op fantom chain....beefy vraagt niet naar meta bij connecting...wat doe ik fout..thx..
Heb je Metamask geactiveerd voor de betreffende pagina? Even aangeklikt?

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rsj

Rsj

Taro schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 17:19:
[...]

Heb je Metamask geactiveerd voor de betreffende pagina? Even aangeklikt?
Thx voor respons. Ik had de app maar heb het nu in chrome ex gezet en dan werkt het perfect...heeft even geduurd maar ..:-). Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiepfoud
beefy transacties kunnen inderdaad soms even duren voor ze verschijnen( af en toe zelfs 5-10 mins).

Zorgt telkens weer voor een adrenalineshotje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

BIj mij werkt ublock origin en privacy badger soms ook tegen. Toen ik dat uitschakelde ging het beter (maar nog steeds met de nodige errors gisteravond).

Wat mij opviel voor het staken van bifi in de bifi maxi vault moest ik eerst aproven voordat ik een deposti kon uitvoeren. aproven was 7 cent in FTM oid :?

Anywho het staat erin, lachen man :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Ik heb via Fantom meer errors in Metamask dan via bijv. ETH/ERC-20. Gemiddeld 1 op de 3 acties levert een foutmelding op, waarvan dan een X percentage alsnog blijkt te worden uitgevoerd. Lastig te achterhalen waar het aan ligt.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

Taro schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 19:19:
Ik heb via Fantom meer errors in Metamask dan via bijv. ETH/ERC-20. Gemiddeld 1 op de 3 acties levert een foutmelding op, waarvan dan een X percentage alsnog blijkt te worden uitgevoerd. Lastig te achterhalen waar het aan ligt.
Dat had ik dus ook, ff schrikken want coins weg/kwijt, daarna werd het pas zichtbaar dat de order dus wel gelukt was. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 15:13
ik heb nog 0x errors gehad met FTM en Metamask, alleen zit ik nu enkel daarmee op SpookySwap.
ook Fantom sturen vanuit Binance naar MetaMask geen problemen mee en staat er binnen 5-10 minuten op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Niet online

Taro

Kol Nedra schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 20:12:
[...]

ik heb nog 0x errors gehad met FTM en Metamask, alleen zit ik nu enkel daarmee op SpookySwap.
ook Fantom sturen vanuit Binance naar MetaMask geen problemen mee en staat er binnen 5-10 minuten op.
Het erheen versturen werkt uiteraard prima, het gaat meer om de interactie met websites zoals bijv. SpookySwap (niet alleen swap, maar ook staking, harvesten, etc.), Beefy (goedkeuren, storten, opnemen), etc. Het vage is dat sommige acties dus wel doorkomen, maar in de tussentijd ben je wel naar je coins aan het zoeken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rsj

Rsj

Vraagje...ik wil graag wat stables staken..Ik zie dat bancor netwerk 22% apy geeft...(betere roi dan aandelen)...ik ben new in defi...sinds gisteren erin gesprongen. :-)...ik moet nog veel leren daarom mijn vraag voor jullie mening/advies..is bancor ok (snap dat er risk aan zitten) of zijn er betere chain/partijen/contracten...met betere risk/profit ratio.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LUofe7XvLShR86LXmNQj5ew9gbw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/p9Sm3tlE4vpGfDqjWFPwFbGf.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
Valandin schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 13:47:
[...]

Staat toch gekoppeld aan wallet adress?
Nee dus. Je kan ze gewoon direct van de ene naar de andere wallet sturen. Wordt niet aangeraden, maar toch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
Fantom heeft de laatste week enorm veel problemen. Er gaat nooit echt iets fout, maar aantal tx dat lijkkt te blijven hangen of überhaupt in het begin al faalt is behoorlijk irritant.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
Rsj schreef op zondag 30 januari 2022 @ 09:48:
Vraagje...ik wil graag wat stables staken..Ik zie dat bancor netwerk 22% apy geeft...(betere roi dan aandelen)...ik ben new in defi...sinds gisteren erin gesprongen. :-)...ik moet nog veel leren daarom mijn vraag voor jullie mening/advies..is bancor ok (snap dat er risk aan zitten) of zijn er betere chain/partijen/contracten...met betere risk/profit ratio.

[Afbeelding]
Bancor bestaat al 6 jaar of zo, wat een eeuwigheid is binnen crypto en heeft een vrij goede naam. Ooit een keer een hack gehad in 2018.

Ik gebruik het zelf niet, maar het lijkt mij een betrouwbare partij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vortexnl1982
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 31-05 21:55
Weet iemand waar je betrouwbaar BTC kan 'staken' / iets kan laten opbrengen ? Ik heb voor m'n twee kinderen een BTC gekocht paar jaar geleden en die staat nu niks te doen.

Ik lees wat over celcius maar dat blijkt ook weer een beetje fishy te zijn :

https://rorodi.substack.c...st-crypto-lending-company

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
vortexnl1982 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:43:
Weet iemand waar je betrouwbaar BTC kan 'staken' / iets kan laten opbrengen ? Ik heb voor m'n twee kinderen een BTC gekocht paar jaar geleden en die staat nu niks te doen.

'Betrouwbaar' is een moeilijk begrip in het DeFi wereldje, vooral gezien we alleen een track record hebben van partijen, en de meeste die zijn er net een jaar of twee.

Wat opties voor BTC staken:

CEX - Bitvavo
0.77%

CEX - Binance
1% t/m 0.5 BTC daarna 0.1%

CEX - Crypto.com
Flexible - 1.5% t/m 2%*
Locked 3 months - 4.5% t/m 8.5%*
(Laag = geen CRO stake, hoger is meer CRO stake)

Nexo
Flexible 4.0 t/m 5.0%
Locked t/m 8%

Verder DeFi (W)BTC staken heb ik geen ervaring mee, dat doe ik alleen met shitcoins.
Wist ook niet dat nexo zoveel rente op BTC geeft. Misschien moet ik ook maar wat overzetten.

[ Voor 5% gewijzigd door Valandin op 31-01-2022 20:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vibravis
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 11:40
Nexo is top!

Uitbetaling naar eigen bank vaak binnen een halve werkdag en stortingen komen vaak binnen 1 werkdag binnen. Maandelijks zet ik hier 20% van mijn spaargeld op. Zelfs gewoon op euros een mooi rendement tot 12%. Dan heb je ook meteen fiat klaarstaan om een eventuele dip te kopen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
Valandin schreef op maandag 31 januari 2022 @ 14:00:
[...]

CEX - Bitvavo (NL dus depositogarantiestelsel)
0.77%
Dat lijkt me niet, het is toch geen bank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 13-04 20:07
Iemand hier ervaring met BTRFLY? Net als vele andere projecten lijkt APY hoog. Ik probeer adders onder gras te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
vortexnl1982 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 13:43:

Ik heb met Nexo wel goede ervaringen. Binnen DeFI is het ook lastig momenteel een beter percentage te vinden dan wat ze daar bieden, maar dat kan over 2 maanden zomaar weer anders zijn natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
Utke56 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:22:
Iemand hier ervaring met BTRFLY? Net als vele andere projecten lijkt APY hoog. Ik probeer adders onder gras te vinden.
Snap je zelf wat BTRFLY is? Kun je het mij een twee zinnen uitleggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
Glenn Hoddle schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:25:
[...]

Snap je zelf wat BTRFLY is? Kun je het mij een twee zinnen uitleggen?
Nee momenteel aan het bekijken. Onderdeel daarvan is mijn vraag hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
Glenn Hoddle schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:19:
[...]

Dat lijkt me niet, het is toch geen bank?
Klopt inderdaad. Ik heb het aangepast.
Wel bijzonder, weet zeker dat ik vorig jaar een artikel van Bitvavo zelf heb gelezen met dat je tot €100.000 van DNB vergoed krijgt bij een hack etc. Maar nu niks meer over te vinden. Ze zijn zelf iig tot $250mil verzekerd.
https://bitvavo.com/nl/security?a=431F1F_b20 (maar dat is een Nexo ook)

[ Voor 12% gewijzigd door Valandin op 31-01-2022 20:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
Utke56 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:26:
[...]

Nee momenteel aan het bekijken. Onderdeel daarvan is mijn vraag hier.
Aha. Ik snap redelijk goed wat het is, maar dan wacht ik even af wat je nu zelf gaat vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
Glenn Hoddle schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:33:
[...]

Aha. Ik snap redelijk goed wat het is, maar dan wacht ik even af wat je nu zelf gaat vinden.
Zit je er zelf in? Zo ja, waarom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
Utke56 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:47:
[...]

Zit je er zelf in? Zo ja, waarom?
Nee. Is namelijk op ETH.

En verder weet ik niet zo net of ik het gebruiken van het OHM-mechanisme om een doorslaggevende stem in de Curve Wars te verkrijgen met het omkopen van CRV-houders door middel van BTRFLY door Redacted Cartel nou een levensvatbare strategie vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Utke56
Glenn Hoddle schreef op maandag 31 januari 2022 @ 21:08:
[...]

Nee. Is namelijk op ETH.

En verder weet ik niet zo net of ik het gebruiken van het OHM-mechanisme om een doorslaggevende stem in de Curve Wars te verkrijgen met het omkopen van CRV-houders door middel van BTRFLY door Redacted Cartel nou een levensvatbare strategie vindt.
Je noemt het omkopen; als ik het goed begrijp zou hier uitkopen meer volstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
Utke56 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 21:10:
[...]

Je noemt het omkopen; als ik het goed begrijp zou hier uitkopen meer volstaan.
Ja, daar zit wat in, hoewel ik dacht dat ze in beginsel ook een systeem hadden waarbij je vested crv/cvx kon ruilen voor BTRFLY via een bond, afijn, je hebt een punt op zich. Het is alleen een behoorlijk ingewikkeld systeem met veel bewegende delen waarin ik niet bijster veel vertrouwen heb. Misschien had ik er best een plukje van willen kopen, maar aagenzien je dan op ETH al snel aan $200 aan transactiekosten zit heb ik het maar gelaten.

Ik heb wel CVX en CRV trouwens.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14:38
Utke56 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:22:
Waarom heb je interesse in de BTRFLY token/project? Is dat a) Vanwege het project zelf of b) je interesse in rol die de onderliggende tokens hebben?

Als het vanwege het project is kan je niet echt verder helpen. Heb zelf mee gedaan met de pre-sale d.m.v. het bonden van OHM en daarna paar dagen later meteen gedumpt. Het is een OHM fork en die vallen op dit moment bij bosjes neer. Heb me er verder ook niet echt in verdiept meer daarna.

De fundamentals van BTRFLY zijn gebaseerd op de onderliggende tokens, CVX, CRV en OHM. Als je bullish bent op de onderliggende tokens, dan ben je mijn inziens beter af om een van die tokens te accumuleren en deze zelf in bezit te hebben i.p.v. een rebase token. Zit zelf behoorlijk diep in CVX en CRV en geen haar op mijn hoofd, die eraan denkt om die tokens in te ruilen voor een BTRFLY token

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
Even als aanvulling hierop en iets om op te letten: de top holder heeft 13% van de totale supply in handen op dit moment. Is toevallig ook dezelfde user die afgelopen maand al zijn OHM dumpte ter waarde van 13 miljoen USD met een slippage van 2 miljoen :P

https://debank.com/projects/redactedcartel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zenith
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zo, mijn DeFi ontgroening is gedaan. :)

Ik wilde alles in het werk stellen om de Ethereum mainnet te ontwijken qua fee's.

Had BiFi gekocht in de CDC app bij een dipje, verstuurd naar mijn metamask wallet en kwam op de BSC chain terecht.

Op multichain.org naar de Fantom chain gebracht (hier had ik een flufje BNB voor nodig die ik niet had, dus ook een flufje via CDC gekocht en naar MM). Op de Fantom chain had ik geen FTM, via discord een minimaal bedrag gevraagd (faucet), flufje BiFi daarmee naar FTM geconverteerd op spookyswap zodat ik kon staken in de BiFiMaxi op beefy.finance. :)

Snap wel dat sommige mensen in de val lopen qua chains en coins versturen en het toevoegen van andere tokens in de chain op MM.

In ieder geval weer wat geleerd zo. :)

[ Voor 5% gewijzigd door zenith op 01-02-2022 10:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
@zenith gefeliciteerd, da's helemaal goed gedaan zo. En zoals je ziet, als je het eenmaal een keer gedaan hebt is het best makkelijk, maar wel even wennen. (Klein dingetje, het is BIFI, niet BiFi, in dit geval. Die bestaan namelijk allebei...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LostboyArno
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-05 19:31
zenith schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 10:25:
Zo, mijn DeFi ontgroening is gedaan. :)

Ik wilde alles in het werk stellen om de Ethereum mainnet te ontwijken qua fee's.

Had BiFi gekocht in de CDC app bij een dipje, verstuurd naar mijn metamask wallet en kwam op de BSC chain terecht.

Op multichain.org naar de Fantom chain gebracht (hier had ik een flufje BNB voor nodig die ik niet had, dus ook een flufje via CDC gekocht en naar MM). Op de Fantom chain had ik geen FTM, via discord een minimaal bedrag gevraagd (faucet), flufje BiFi daarmee naar FTM geconverteerd op spookyswap zodat ik kon staken in de BiFiMaxi op beefy.finance. :)

Snap wel dat sommige mensen in de val lopen qua chains en coins versturen en het toevoegen van andere tokens in de chain op MM.

In ieder geval weer wat geleerd zo. :)
pffff een heel verhaal. Heb dit topic al een paar keer gelezen en de fimpjes bekeken maar blijf nog wel met een paar vragen zitten. Wat ik al heb gedaan:
  • XLM over gezet naar binance
  • Ledger Nano X aangeschaft en ingericht
  • Metamask addon in Brave geinstalleerd
De vragen die ik nog heb:
  1. Hoe stel je metamask in? Is dat op 1 netwerk of meerdere?
  2. Hoe koppel je metamask aan de ledger
  3. Zet je dan een willekeurige currency over bv BTC of Cardano? In het voorbeeld zie je alleen Fathom
  4. Enerzijds wil ik staken in een munt waar ik vertrouwen in heb, anderszijds speelt ook de APY een rol. Echter een goed overzicht kan ik niet vinden. Dit lijk je pas te kunnen zien als je alles al omgezet hebt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep7
LostboyArno schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 13:11:
[...]

pffff een heel verhaal. Heb dit topic al een paar keer gelezen en de fimpjes bekeken maar blijf nog wel met een paar vragen zitten. Wat ik al heb gedaan:
  2. [b]
  3. Hoe koppel je metamask aan de ledger
  4. [/b]
  5. Zet je dan een willekeurige currency over bv BTC of Cardano? In het voorbeeld zie je alleen Fathom
  6. Enerzijds wil ik staken in een munt waar ik vertrouwen in heb, anderszijds speelt ook de APY een rol. Echter een goed overzicht kan ik niet vinden. Dit lijk je pas te kunnen zien als je alles al omgezet hebt
Ik ben ook heel benieuwd hoe we MM aan Ledger koppelen. Dat was een tip van Glenn.
Kan iemand dat uitleggen mogelijk adv een voorbeeld.

Nu heb ik als FTM gestaked in de Beefy Maxi. Kan ik het dan ook nog doen of moet ik eerst alles uit de vault halen?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• jvel92
Rep7 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 13:50:
[...]

Ik ben ook heel benieuwd hoe we MM aan Ledger koppelen. Dat was een tip van Glenn.
Kan iemand dat uitleggen mogelijk adv een voorbeeld.

Nu heb ik als FTM gestaked in de Beefy Maxi. Kan ik het dan ook nog doen of moet ik eerst alles uit de vault halen?
Ik verwijs je persoonlijk liever door naar de website van Ledger of Metamask, dan dat ik het verhaal hier gaat uittypen om fouten te voorkomen.

Websites: https://www.ledger.com/ac...afest-way-to-use-metamask of https://metamask.zendesk....or-Ledger-Hardware-Wallet

Het gevolg hiervan is dat je wel een nieuwe wallet address aanmaakt. Je zult dus je tokens naar je nieuwe wallet moeten sturen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
LostboyArno schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 13:11:
[...]

2. Hoe koppel je metamask aan de ledger
  3. Zet je dan een willekeurige currency over bv BTC of Cardano? In het voorbeeld zie je alleen Fathom
  4. Enerzijds wil ik staken in een munt waar ik vertrouwen in heb, anderszijds speelt ook de APY een rol. Echter een goed overzicht kan ik niet vinden. Dit lijk je pas te kunnen zien als je alles al omgezet hebt
@jvel92 heeft je al naar de juiste site gedelegeerd voor koppeling mm en ledger zie ik, da's mooi.

Wat betreft instellen metamask, dat moet overal opnieuw voor elk chain, maar voor de meesten kan je dat hier automatsich laten doen: https://chainlist.org/
Dat stond ook in de topicstart, maar misschien niet duidelijk genoeg.

Vraag 3 is echt lastig te beantwoorden. Er zijn nogal wat cryptomunten namelijk. Je zal zelf moeten kijken wat je ongeveer wil. Ik vind het flauw om te zeggen dat we je daar hier niet mee kunnen helpen, maar in elk geval niet op deze manier. Het veiligste zijn stablecoins en aan de andere kant van de hoogste APY% kan je het zo gek niet bedenken. Wel is het zo dat niet elke coin op elke chain zit.
Ik zou je willen adviseren je niet gek te laten maken door bizar hoge apy%, als het boven de 100% zit kan je er zeker van zijn dat dit een token is die behoorlijk tot enorm inflationair is. Dat is niet eens een probleem in de eerste dagen of weken van een proejct, maar als ze dat maanden on jaren vol denken te kunnen houden, dat gaat niet. Daarbij krijg ik vanwege de vraag op zich ook het idee dat je niet genoeg ervaring zal hebben om de goede startende projecten met hoge APY er uit te kunnen pikken op dit moment.
Dan zou ik me houden bij relatief veilige bewezen projecten.
Wat je met dat goed overzicht kan ik niet vinden bedoelt, snap ik niet helemaal.

[ Voor 29% gewijzigd door Glenn Hoddle op 01-02-2022 14:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep7
jvel92 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 13:55:
[...]

Ik verwijs je persoonlijk liever door naar de website van Ledger of Metamask, dan dat ik het verhaal hier gaat uittypen om fouten te voorkomen.

Websites: https://www.ledger.com/ac...afest-way-to-use-metamask of https://metamask.zendesk....or-Ledger-Hardware-Wallet

Het gevolg hiervan is dat je wel een nieuwe wallet address aanmaakt. Je zult dus je tokens naar je nieuwe wallet moeten sturen.
Ja ga ik gelijk doen!! Bedankt beiden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgarz
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-12-2024

Edgarz

Tweako-active since1986

Valandin schreef op maandag 31 januari 2022 @ 20:29:
[...]

Klopt inderdaad. Ik heb het aangepast.
Wel bijzonder, weet zeker dat ik vorig jaar een artikel van Bitvavo zelf heb gelezen met dat je tot €100.000 van DNB vergoed krijgt bij een hack etc. Maar nu niks meer over te vinden. Ze zijn zelf iig tot $250mil verzekerd.
https://bitvavo.com/nl/security?a=431F1F_b20 (maar dat is een Nexo ook)
https://www.consumentenbo...t-depositogarantiestelsel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• phlinx
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 09-05 18:20
jvel92 schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 13:55:
[...]

Dat laatste hoeft niet als je de Ledger importeert in een bestaand MM-account. Ga hiervoor naar het gekleurde balletje in je MM Wallet -> connect hardware wallet -> volg de stappen.

Deze optie is bijv aan te raden als je geen tokens naar een ander wallet-adres wilt sturen omdat er behoorlijk wat tax op zit.

Je behoudt zo je MM-account maar voegt daar de extra beveilingslaag (2FA) van de Ledger aan toe.

[ Voor 4% gewijzigd door phlinx op 01-02-2022 16:39 ]

PVOutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
phlinx schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 16:27:
[...]

Dat laatste hoeft niet als je de Ledger importeert in een bestaand MM-account. Ga hiervoor naar het gekleurde balletje in je MM Wallet -> connect hardware wallet -> volg de stappen.

Deze optie is bijv aan te raden als je geen tokens naar een ander wallet-adres wilt sturen omdat er behoorlijk wat tax op zit.

Je behoudt zo je MM-account maar voegt daar de extra beveilingslaag (2FA) van de Ledger aan toe.
Maar dan gebruik je een seed phrase, die door MetaMask is gegenereerd i.p.v. een door je hardware gegenereerde seed? Dat laatste is wat je eigenlijk moet willen, om optimaal beveiligd te zijn.

Als je inderdaad wilt voorkomen dat je onnodige transactie fees betaald, dan is dat uiteraard wel een mogelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fsve
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-05 11:56
zenith schreef op zondag 23 januari 2022 @ 13:00:
[...]

Vorige week is croking uitgekomen ($CRK) en staat ook op coinmarketcap, ik vind het zelf iets te risicovol maar misschien vinden anderen het wel wat. 😀
Toevallig ook bij uitgekomen en bevalt tot nu toe wel goed. Het volume is de laatste dagen aan de lage kant waardoor de "reflections" minder zijn. Maar ontvang nu 2 a 3 wCRO per dag (inleg $500,-). Mocht het volume weer gaan toenemen dan worden dat er een heel stuk meer.

In vergelijk met Defi CRO staken is het verschil echt bizar. Verder leuk dev team (op discord erg actief) en een ambitieuze roadmap. Dus ik blijf nog wel even zitten.

Be reasonable.... do it my way

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 13:55

knakworst

Get more sats!

Tiepfoud schreef op maandag 24 januari 2022 @ 00:38:
Ftm/Matic via binance is ook mijn route... Wel redelijk wat coin conversions op 5 minuten soms. xlm > busd> ftm/... > Usdc.
Dit bezorgt mij toch telkens wat stres, als de transfers/swaps iets trager gaan 🤣

Zijn er exchanges met(nog) betere support richting defi?
Edit: typo's
Crypto.com ondersteunt verrassend veel chains. Voor usdc bsc, erc20, arbitrum, polygon, avax, sol en cronos. Fantom dan weer niet. Maar dit geeft wel mogelijkheden om te bridgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
knakworst schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 22:20:
[...]

Crypto.com ondersteunt verrassend veel chains. Voor usdc bsc, erc20, arbitrum, polygon, avax, sol en cronos. Fantom dan weer niet. Maar dit geeft wel mogelijkheden om te bridgen.
dit al gezien? https://ripae.finance/farms/BifiGenesisPool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 27-05 10:50
Zit je erin? Ik vond het de moeite niet tbh. In het begin erin gezeten maar die percentages liepen echt heel rap terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiepfoud
Mss een domme vraag, maar dit houdt in dat je je mooBifitokens uit de beefy vault,
naar ripae.finance verplaatst, dus dan ben je ook je apy in de bifivault kwijt, toch?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
keepitfrosty schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 09:18:
[...]

Zit je erin? Ik vond het de moeite niet tbh. In het begin erin gezeten maar die percentages liepen echt heel rap terug.
Nu niet echt meer op de degen-manier, nee, maar nog steeds wel elke paar uur een gratis $10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
Tiepfoud schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 09:51:
[...]

Mss een domme vraag, maar dit houdt in dat je je mooBifitokens uit de beefy vault,
naar ripae.finance verplaatst, dus dan ben je ook je apy in de bifivault kwijt, toch?
Nee, want je mootokens zitten helemaal niet in de beefy vault. Je mootokens krijg je in je wallet als je wat bij Beefy deponeert. Dus je BIFI blijft gewoon rente trekken, en op je mooBIFI kun je hier en daar ook nog wat krijgen. (Mocht je je afvragen hoe dat kan: je krijgt een vast aantal MooBIFItokens bij inleg. DIt aantal komt niet overeen met het aantal BIFI dat je hebt, en verandert dus niet. Wat verandert is de waarde van het MooToken, dat een steeds hoger aantal BIFI vertegenwoordigt.)

Maar let op, je mooBIFI is wel het bewijs dat je tokens bij Bifi gestald zijn, dus als je ze in een ander protocol stopt, en bijvoorbeeld dat ripae finance doet een rug pull ben je wel ook je BIFI kwijt.

Wat bevoorbeeld ook kan, en wel bewezen behoorlijk betrouwbaar is, is je mooBIFI bij app.mai.finance als onderpand gebruiken voor een renteloze lening, waar ze je op dit moment nog 40% apy in hun eigen QI token bovenop geven ook.

[ Voor 25% gewijzigd door Glenn Hoddle op 02-02-2022 10:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• norua
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:37
Is het iemand al gelukt om via sundaeswap sundae te kopen? Ik wacht inmiddels al een week om 'gescooped' te worden.

Big tech..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
norua schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 11:59:
Is het iemand al gelukt om via sundaeswap sundae te kopen? Ik wacht inmiddels al een week om 'gescooped' te worden.

Big tech..
Hogere slippage tolerance instellen. Dan gaat het 'sneller' goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• norua
Valandin schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 12:30:
[...]

Hogere slippage tolerance instellen. Dan gaat het 'sneller' goed.
Kan ik dat retroactively nog doen, of moet ik met een nieuwe order plaatsnemen in de +/- 8k orders queue?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valandin
norua schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 12:42:
[...]

Kan ik dat retroactively nog doen, of moet ik met een nieuwe order plaatsnemen in de +/- 8k orders queue?
Nieuwe order, helaas. Wat het 'm is, stel jij stuurt een swap op 1 ada = 1.5 sundae, over 5 dagen is het 1 ada = 2 sundae. Je slippage is maar 2.5%, dan blijft je swap actief als limit order. Dus hij kan alsnog opgepakt worden als de koers weer zakt naar het bereik binnen je ingestelde slippage.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• norua
Valandin schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 13:09:
[...]

Nieuwe order, helaas. Wat het 'm is, stel jij stuurt een swap op 1 ada = 1.5 sundae, over 5 dagen is het 1 ada = 2 sundae. Je slippage is maar 2.5%, dan blijft je swap actief als limit order. Dus hij kan alsnog opgepakt worden als de koers weer zakt naar het bereik binnen je ingestelde slippage.
dan kan ik em beter laten staan denk ik:

Max Acceptable Price
1 SUNDAE = 0.876 ADA

Current Price
0.636 ADA

Bijzonder dat het dan alsnog zo lang moet duren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandin
norua schreef op donderdag 3 februari 2022 @ 13:17:
[...]

dan kan ik em beter laten staan denk ik:

Max Acceptable Price
1 SUNDAE = 0.876 ADA

Current Price
0.636 ADA

Bijzonder dat het dan alsnog zo lang moet duren :(
Haha ja. Hierna durf ik m'n handen niet meer aan Sundaeswap te branden;
https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/70313942
Geen vertrouwen in de onderliggende coding als dit kon :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 05-05 16:55
Spookyswap ligt eruit. Hopelijk snel weer online

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
thierry1982 schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 00:35:
Spookyswap ligt eruit. Hopelijk snel weer online
Doet het weer. Je kan ook altijd Paraswap.io gebruiken, dat is een dex-aggregator, die de beste dex op dat moment voor je trade kiest. Ook als de site van spookyswap het even niet doet, zal hij spookyswap wel meenemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezo
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 10-05 11:43

Ezo

DEFI tech enjoyer

Glenn Hoddle schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 09:37:
[...]

Doet het weer. Je kan ook altijd Paraswap.io gebruiken, dat is een dex-aggregator, die de beste dex op dat moment voor je trade kiest. Ook als de site van spookyswap het even niet doet, zal hij spookyswap wel meenemen.
Zijn er ook alternatieven om een Spooky LP te maken? Zijn die Spooky specifiek.
In ergste geval zou het nog via de spooky contracts kunnen wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
Ezo schreef op vrijdag 4 februari 2022 @ 16:21:
[...]

Zijn er ook alternatieven om een Spooky LP te maken? Zijn die Spooky specifiek.
In ergste geval zou het nog via de spooky contracts kunnen wellicht?
Afhankelijk welke LP je wil hebben, zou het op Beefy kunnen via de ZAP-methode. Dan staat je LP alleen wel ook meteen op Beefy te draaien (via Spooky).

Je kan ook zelf een contract schrijven op zich, maar tenzij je daar goed weet wat je aan het doen bent zou ik het niet aanraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darvular
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 30-05 20:32
** Referrals zijn niet toegestaan. **

[ Voor 94% gewijzigd door Taro op 04-02-2022 22:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• virofi
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:12
Ik heb in m’n eerste kennismaking met DeFi en Beefy een klein flufje (achteraf jammer) gezet in een 2share-ftm LP. Dat is dus afgelopen week bijna 4x gegaan. Lijkt me ontzettend risicovol en ik heb m’n vinger bijna 24/7 boven de trigger om het eruit te halen, maar is wel de grootste “klapper” die ik tot nu toe met crypto heb gemaakt (pas sinds 2021 echt bezig met crypto)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiepfoud
virofi schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 09:52:
Ik heb in m’n eerste kennismaking met DeFi en Beefy een klein flufje (achteraf jammer) gezet in een 2share-ftm LP. Dat is dus afgelopen week bijna 4x gegaan. Lijkt me ontzettend risicovol en ik heb m’n vinger bijna 24/7 boven de trigger om het eruit te halen, maar is wel de grootste “klapper” die ik tot nu toe met crypto heb gemaakt (pas sinds 2021 echt bezig met crypto)
Je hoeft ook niet Alles eruit te halen?

Beste taktiek is een percentage winst nemen(bvb inleg en een paar kratjes bier? Of de helft eruit en in de volgende... Of ... )

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• virofi
Tiepfoud schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 12:57:
[...]

Je hoeft ook niet Alles eruit te halen?

Beste taktiek is een percentage winst nemen(bvb inleg en een paar kratjes bier? Of de helft eruit en in de volgende... Of ... )
Dat doe ik nu ook. M’n inleg is ruim terugverdiend dus nu spelen met gewonnen geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
virofi schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 09:52:
2share is zeker redelijk risicovol. Heb je je ingelezen over hoe 2share en 2omb werken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• virofi
Glenn Hoddle schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 14:37:
[...]

2share is zeker redelijk risicovol. Heb je je ingelezen over hoe 2share en 2omb werken?
Ja heb de documentatie gelezen, maar besef me absoluut hoe risicovol het is. Maar zoals gezegd; mijn initiële inleg heb ik er alweer uitgehaald en in stables gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thierry1982
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 05-05 16:55
Iemand hier toevallig bekend met wingswap? Zie mooie april daar. Maar hun eigen token dumpt nogal hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

@knakworst en anderen die dit wellicht weten:

De bifi-cro LP op cronos is gestopt en kreeg de melding zsm mn liquiditeit op te nemen wat ik dus gedaan heb.

Maar waar kan ik nu mn tokens terugvinden?

Edit: gelukt! Na opnemen moest ik in een 2e stap de liquidity nog removen.

Desalniettemin, jammer dat de bifi-cro kluis opgeheven is.

[ Voor 25% gewijzigd door Darrell op 07-02-2022 20:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Darrell schreef op maandag 7 februari 2022 @ 19:53:
@knakworst en anderen die dit wellicht weten:

De bifi-cro LP op cronos is gestopt en kreeg de melding zsm mn liquiditeit op te nemen wat ik dus gedaan heb.

Maar waar kan ik nu mn tokens terugvinden?

Edit: gelukt! Na opnemen moest ik in een 2e stap de liquidity nog removen.

Desalniettemin, jammer dat de bifi-cro kluis opgeheven is.
Twee dagen geleden omgezet naar btc-cro op mm.finance. levert 50 procent op op jaarbasis.

Vond bifi ook wel genoeg gestegen. Op fantom network bifi ook verkocht tegen ftm-mim tegen een bescheiden 150 procent op jaarbasis op Morpheusswap. No risk no reward, stop er alleen een flufje in dat je kan missen.

Met de yield op Fantom ga ik weer vrolijk bifi kopen.

[ Voor 19% gewijzigd door knakworst op 07-02-2022 22:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 14:56
Hier ook een flufje in 2shares gestopt. Maar ipv deze in een 2omb - 2shares of FTM LP te stoppen heb ik mijn 2shares gestaked via https://2omb.finance. Eens kijken wat dat oplevert aan 2omb per dag :).

Hopelijk blijft het casino nog ff geopend totdat ik break-even sta door dagelijks de earnings heb omgezet naar een stablecoin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezo

Ezo

DEFI tech enjoyer

paul-s83 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 22:49:
Hier ook een flufje in 2shares gestopt. Maar ipv deze in een 2omb - 2shares of FTM LP te stoppen heb ik mijn 2shares gestaked via https://2omb.finance. Eens kijken wat dat oplevert aan 2omb per dag :).

Hopelijk blijft het casino nog ff geopend totdat ik break-even sta door dagelijks de earnings heb omgezet naar een stablecoin.
Flufje!? https://ftmscan.com/tx/0x...41fa2e382e9b157fd70fcf1cb
Maar ja, zeker een casino! Ben erg benieuwd hoelang zo'n tomb-fork ponzi het vol houd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paul-s83
Ezo schreef op maandag 7 februari 2022 @ 22:55:
[...]

Flufje!? https://ftmscan.com/tx/0x...41fa2e382e9b157fd70fcf1cb
Maar ja, zeker een casino! Ben erg benieuwd hoelang zo'n tomb-fork ponzi het vol houd.
Ik had nog wat wisselgeld op de plank liggen >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

knakworst schreef op maandag 7 februari 2022 @ 22:19:
[...]

Twee dagen geleden omgezet naar btc-cro op mm.finance. levert 50 procent op op jaarbasis.

Vond bifi ook wel genoeg gestegen. Op fantom network bifi ook verkocht tegen ftm-mim tegen een bescheiden 150 procent op jaarbasis op Morpheusswap. No risk no reward, stop er alleen een flufje in dat je kan missen.

Met de yield op Fantom ga ik weer vrolijk bifi kopen.
Jouw doel is dan cro yielden voor de cashback tier?

Overigens, 50% apy is inmiddels gestegen naar bijna 89.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sHkU4yzmEirTBulnUy1O17FyyvA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lnLSGevsM4VQ4HUu7VyInPV1.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door Darrell op 08-02-2022 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Darrell schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 08:41:
[...]

[Afbeelding]
De yield gebruik ik voor credit card uitgaven, de rest herbeleg ik. Het doel is volgend jaar met pensioen door btc te accumuleren maar dat doet er niet toe.

De 50% is APR, APY is dan rond de 90%. Gezien ik alles herbeleg zit je dan inderdaad op 90%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LostboyArno
Darrell schreef op dinsdag 8 februari 2022 @ 08:41:
[...]

[Afbeelding]
Dat is een hele leuke. Zit alleen altijd een beetje met de kosten te Hannessen om het op mijn ledger te krijgen. Deposit je dan BTC op je wallet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Ikzelf doe CRO via crypto.com, en dan omzetten naar wat ik nodig heb op VVS finance in de defi wallet. Dat kost wel 0,2% ongeveer. Wellicht kan het goedkoper. Zet je bijvoorbeeld 10.000 euro om is het omgerekend 20 euro. Maar dat is dan weer in een dag terugverdiend, de yield op CRO-BTC is iets meer dan 0,1% per dag en je zet maar de helft om. Daarom doe ik niet te moeilijk over de kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
paul-s83 schreef op maandag 7 februari 2022 @ 22:49:

oef 2shares heeft wat klappen gekregen inmiddels

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• keepitfrosty
Glenn Hoddle schreef op zondag 23 januari 2022 @ 01:41:
[...]

Geen idee eigenlijk, niet bezig met deze chain, maar als je wat weet....
Inmiddels beefy ook op moonbeam :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:22
Yes! Inmiddels ook DeFi ready hier.. 8)

Heb een Trust-Wallet aangemaakt (lees: afgestoft) waarmee ik kan connecten op Beefy en Pannenkoekenswap en dat was het dan ook wel weer haha..

Stap 1 gezet, nu op naar stap 2 en dat is het vullen van de Wallet. Denk dat ik maar wat BNB en BUSD erop zet en dan wat ga spelen met de LP markets..

Nog een lange weg te gaan, maar zonder dit topic was ik er niet eens aan begonnen! :9

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• paul-s83
@BTFD Waarom gekozen voor Trustwallet? Naar mijn mening is het nog steeds het beste om alles via een Metamask Wallet te organiseren.

Ik leest te vaak dat mensen problemen hebben met allerlei platformen en het doen van transacties, en veelal maken ze dan gebruik van Trustwallet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BTFD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 15:22
Had deze ooit eens aangemaakt om het shitcoin casino te betreden, maar nooit iets mee gedaan. Eenmaal afgestoft en in gebruik, kwam ik er al snel achter dat ik beter met MetaMask kan werken, zodoende geswitcht en inmiddels is alles gelukt en zit ik in LP’s te farmen.

Heb nu de volgende Pools:

Summit-FTM
Cake-BNB

Nu alleen nog uitzoeken waar ik mijn stables ga parkeren..

When daytrading, you can earn 2000% of your money, but you can only lose 100%. Do the math..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-05 17:32
Kan iemand me uitleggen hoe je met nexo aan die 8% op BTC komt? Ik stap er net in, dus zie nog niet helemaal waar ik op moet letten. Ik zie dat ik met een 1mnd fixed op 5% kom met basis, vanwege een 1% bonus, maar hoe krijg je dat op 8%? Dat is platinum + 1% bonus + 2% voor nexo? Maar dan moet je dus wel eerst die nexo aanschaffen en daarin laten uitbetalen. Daarmee groeit je aandeel BTC dan toch niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Xqlus1ve

Xqlus1ve

Ik roep ook maar wat…

born2tweak schreef op maandag 14 februari 2022 @ 13:41:
Kan iemand me uitleggen hoe je met nexo aan die 8% op BTC komt? Ik stap er net in, dus zie nog niet helemaal waar ik op moet letten. Ik zie dat ik met een 1mnd fixed op 5% kom met basis, vanwege een 1% bonus, maar hoe krijg je dat op 8%? Dat is platinum + 1% bonus + 2% voor nexo? Maar dan moet je dus wel eerst die nexo aanschaffen en daarin laten uitbetalen. Daarmee groeit je aandeel BTC dan toch niet?
Heb zelf geen Nexo, maar volgens mij moet je een X hoeveelheid aan Nexo coins hebben voordat je aan dit soort staking percentages voldoet.

EDIT:
To receive 8% interest on your Bitcoin, you have to: Become a Platinum Loyalty tier client by making sure 10% or more of your Portfolio Balance comprises NEXO Tokens. Opt to earn your interest in NEXO Tokens for up to 2% additional interest. Create a 1-month Fixed Term for an extra 1% interest.
ff duckduckgo-en.

[ Voor 26% gewijzigd door Xqlus1ve op 14-02-2022 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• born2tweak
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 19-05 17:32
Ok, dank je. dat was makkelijker dan gedacht. Maar dat is dus een stuk minder transparant dan gewoon BTC staken op Nexo en je krijgt 8%.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LostboyArno
born2tweak schreef op maandag 14 februari 2022 @ 14:00:
Ok, dank je. dat was makkelijker dan gedacht. Maar dat is dus een stuk minder transparant dan gewoon BTC staken op Nexo en je krijgt 8%.
Er staat "Up to " als je er vervolgens op klikt zie je wat je minimaal krijgt en wat je moet doen om het maximale te halen, maar het klopt. Het is welwat misleidend. Denk dat Youhodler betere percentages biedt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 30-05 23:18
Zie dat de BIFI vault APY op fantom netwerk flink aan het dalen is, nu nog maar 18% ipv 32 vorige week≥
Heeft het zin om naar een andere vault over te stappen?, zoals de net geopende moonbeam ?
Nog niet eerder gedaan, best wat werk natuurlijk maar heeft het zin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezo

Ezo

DEFI tech enjoyer

JoebarRC schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:53:
Zie dat de BIFI vault APY op fantom netwerk flink aan het dalen is, nu nog maar 18% ipv 32 vorige week≥
Heeft het zin om naar een andere vault over te stappen?, zoals de net geopende moonbeam ?
Of het zin heeft, hangt sterk af van hoeveel je erin hebt zitten. transactie/bridging kosten.
Ook moet je rekening houden met de stabiliteit/volwassenheid van een ander netwerk.
Het netwerk waar je momenteel op zit (bijvoorbeeld fantom) kan ook weer aantrekken als er een nieuw project lanceert waar de dienstverlening van BIFI op dat netwerk van kan profiteren (bijvoorbeeld solidly exchange van Andre Cronje)
Ook weet ik niet of elk netwerk diensten heeft als https://app.mai.finance waarmee je weer meer kunt doen met de receipt van de gestakte bifi

En of je de paar % verschil op jaarbasis de moeite waard vind om dus steeds weer door te verhuizen laat het antwoord of het zin heeft weer bij jou :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• keepitfrosty
BTFD schreef op zondag 13 februari 2022 @ 10:01:
[...]

Had deze ooit eens aangemaakt om het shitcoin casino te betreden, maar nooit iets mee gedaan. Eenmaal afgestoft en in gebruik, kwam ik er al snel achter dat ik beter met MetaMask kan werken, zodoende geswitcht en inmiddels is alles gelukt en zit ik in LP’s te farmen.

Heb nu de volgende Pools:

Summit-FTM
Cake-BNB

Nu alleen nog uitzoeken waar ik mijn stables ga parkeren..
Let wel op dat Summit naar V2 aan het migreren is (staat inmiddels al live). Dus V1 token komt te vervallen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Glenn Hoddle

Glenn Hoddle

HODL sinds 1957

Topicstarter
JoebarRC schreef op maandag 14 februari 2022 @ 15:53:
Wat @Ezo hierboven al zegt klopt. En je moet rekening houden met hoeveel BIFI er op die andere chain is. Op Aurora pak je nu 40%, maar staat maar $49000 aan BIFI. Dus als iemand besluit om 20 BIFI naae Aurora te bridgen, zit het daar ook meteen onder de 20%.

Het lage percentage bij Fantom nu wordt deels veroorzaakt door de dalende waarde van FTM. Als Fantom morgen op $2,5 is het ook weer 35% APY.

Even als vuistregel: zelf switch ik alleen als ik de kosten van het unstaken, bridgen en opnieuw staken binnen 36 uur kan terugverdienen.
Niet dat het perse erg is als het langer duurt, maar de %apys zijn vaak nogal volatiel, en dan zit ik beter op een chain die ik ken en betrouwbaar is, dan dat ik overal hogere %apy loop na te jagen.
(Maar toen het 120% op Cronos was stond m'n BIFI natuurlijk wel daar.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JoebarRC
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 30-05 23:18
Glenn, Ezo, bedankt snap het wat meer.. laat het nog even staan want de TVI is inderdaad heel laag bij Aurora en moonbeam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rep7
Laatste dagen ben ik me ook wat aan het verdiepen in deze materie.

Wat ik niet helemaal snap is het volgende: Stel ik wil wat inleggen in de Tomb-FTM LP..
Wat is het verschil tussen "Buy Token" en "add Liquidity".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ezo

Ezo

DEFI tech enjoyer

Rep7 schreef op maandag 14 februari 2022 @ 20:35:
Laatste dagen ben ik me ook wat aan het verdiepen in deze materie.

Wat ik niet helemaal snap is het volgende: Stel ik wil wat inleggen in de Tomb-FTM LP..
Wat is het verschil tussen "Buy Token" en "add Liquidity".
De "Buy token" verwijst in dat geval naar een swap pagina om FTM om te ruilen voor Tomb.
"add Liquidity" is het beschikbaar stellen van beide tokens, in een "Liquidity Pair". Je krijgt daar dan een LP token voor terug, wat je aandeel van de totale poel beschrijft.
Die LP token kun je dan weer staken of terug wisselen naar Tomb en FTM. Dan krijg je de losse Tomb en FTM tokens weer terug, al is het in een iets andere verhouding, aangezien de ene meer waard is geworden dan de ander.

--
Op BIFI (waar je waarschijnlijk die termen zag) heb je ook de mogelijkheid om direct enkel FTM (of Tomb) te staken. Dan "zappen" ze 50% de input om naar de andere token en vormen ze daarmee een LP token voor je.

[ Voor 11% gewijzigd door Ezo op 14-02-2022 21:21 ]

Pagina: 1 2 3 4 Laatste