LostboyArno schreef op dinsdag 1 februari 2022 @ 13:11:
[...]
pffff een heel verhaal. Heb dit topic al een paar keer gelezen en de fimpjes bekeken maar blijf nog wel met een paar vragen zitten. Wat ik al heb gedaan:
- XLM over gezet naar binance
- Ledger Nano X aangeschaft en ingericht
- Metamask addon in Brave geinstalleerd
De vragen die ik nog heb:
- Hoe stel je metamask in? Is dat op 1 netwerk of meerdere?
- Hoe koppel je metamask aan de ledger
- Zet je dan een willekeurige currency over bv BTC of Cardano? In het voorbeeld zie je alleen Fathom
- Enerzijds wil ik staken in een munt waar ik vertrouwen in heb, anderszijds speelt ook de APY een rol. Echter een goed overzicht kan ik niet vinden. Dit lijk je pas te kunnen zien als je alles al omgezet hebt
@
jvel92 heeft je al naar de juiste site gedelegeerd voor koppeling mm en ledger zie ik, da's mooi.
Wat betreft instellen metamask, dat moet overal opnieuw voor elk chain, maar voor de meesten kan je dat hier automatsich laten doen:
https://chainlist.org/
Dat stond ook in de topicstart, maar misschien niet duidelijk genoeg.
Vraag 3 is echt lastig te beantwoorden. Er zijn nogal wat cryptomunten namelijk. Je zal zelf moeten kijken wat je ongeveer wil. Ik vind het flauw om te zeggen dat we je daar hier niet mee kunnen helpen, maar in elk geval niet op deze manier. Het veiligste zijn stablecoins en aan de andere kant van de hoogste APY% kan je het zo gek niet bedenken. Wel is het zo dat niet elke coin op elke chain zit.
Ik zou je willen adviseren je niet gek te laten maken door bizar hoge apy%, als het boven de 100% zit kan je er zeker van zijn dat dit een token is die behoorlijk tot enorm inflationair is. Dat is niet eens een probleem in de eerste dagen of weken van een proejct, maar als ze dat maanden on jaren vol denken te kunnen houden, dat gaat niet. Daarbij krijg ik vanwege de vraag op zich ook het idee dat je niet genoeg ervaring zal hebben om de goede startende projecten met hoge APY er uit te kunnen pikken op dit moment.
Dan zou ik me houden bij relatief veilige bewezen projecten.
Wat je met dat goed overzicht kan ik niet vinden bedoelt, snap ik niet helemaal.
[
Voor 29% gewijzigd door
Glenn Hoddle op 01-02-2022 14:17
]