Noem mij maar de sacherijnige techneut op de retouren afdeling.
Het maakt niet uit wat het was, van cpu pins, socket pins, usb headers, verbrande bedrading in kasten en afgerukte connectoren 8/10 gevallen waarbij je weet dat het niet zo ons pand verliet was de schade toch echt op magische wijze spontaan ontstaan..
Mijn technische blik op de info van het apparaat en de aanwezige foto:
Bijna een jaar oud en een GAMINg!!11!! laptop: tijd voor een repaste en schoonmaakbeurt, zoals een verantwoord tweaker beaamt zorg je natuurlijk dat de accu wordt losgekoppeld
maar waarschijnlijk niet het borg clipje los gemaakt 
.
Op de foto zie je dat de kabel op de punt van de hoek is omgevouwen en blijkbaar hieraan is getrokken, hier is de connector niet op gebouwd en zal bij teveel kracht los komen, de eerste 3 pins hebben genoeg oppervlakte en falen op het soldeer/pin, 4/5 hebben maar een heel klein pad en die zijn waarschijnlijk van het bord af getrokken.
Aangezien ze geen boardlevel repair doen (zeker geen jumpers leggen voor afgebroken pads) brengen ze het moederbord in rekening, ook deze spareparts zijn krankzinnig veel duurder geworden door chips/personeel tekort. (laatst een simpele HP probook moederbord prijsopgave €900ex

)
Als deze connector zo los gesoldeerd zou zijn dat deze "opeens" omhoog zou komen na een tikje oid tegen de behuizing zelf zou je sporen (roet/verkleuring) verwachten van het hoge vermogen wat door een te kleine verbinding zou moeten.
Het punt wat ik eigenlijk wil maken:
Nee, deze schade is niet spontaan en iemand (klant danwel TD personeel) heeft op de verkeerde mannier aan dat snoertje zitten sjorren.
Hoe dan ook voor de TS: als je er echt niet zelf aan hebt lopen prutsen: houd je aan de gegeven adviezen.
- Nee ik heb er niet aangezeten
- Dat Anus jullie niet tegemoetkomt is niet mijn probleem.