Youtube stopt telkens, waarom?

Pagina: 1
Acties:
  • 11.581 views

Vraag

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paper towel
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 30-04-2023
Hoi!

Ik kon geen ander rubriek vinden waar het in moest passen dus ik hoop dat ik hier mijn vraag kan stellen.

Waarom stop Youtube met het afpselen van een filmpje? Dat heeft het nooit eerder gedaan maar sinds een paar dagen stopt het afspelen plots. Volgens mij is het niet aan het bufferen, ik zie daar niets van. Ik moet vervolgens weer opnieuw op play drukken voordat die verder speelt. En even later herhaalt zich dat.

Geen idee waarom dit is. Hebben jullie een idee?

Het is overigens op mijn computer in windows 10.

dankje voor het meedenken!

[ Voor 5% gewijzigd door paper towel op 17-01-2022 17:52 ]

Alle reacties

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Windows 10 speelt geen Youtube af dus "hoe" speel je filmpjes af? Heb je eventueel plugins draaien?

Maar, je internet is sowieso nog instabiel: Problemen in internet vinden & verschil routers voor mij

Ik zou eerst maar eens wat zaken optimaliseren voordat je je focust op Youtube.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 01:00

Umbrah

The Incredible MapMan

Welke browser, en wat stelt stats-for-nerds? Is het met een specifieke GPU driver? Heb je daar al in gewisseld? (nVidia had een hele hoop problemen met een reeks drivers specifiek in Chrome met Youtube VP9)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paper towel
Mijn internet is beter nu. Nieuwe modem, kabels, kastje in de muur en een nieuwe router. Daar ligt het niet aan want dit YouTube probleem heb ik op de laptop bijvoorbeeld niet.

Ook niet toen ik het apparatuur nog niet vervangen had.

Ik gebruik Chrome als browser. Ook al een tijdje wat voorheen dus probleemloos ging. Die site die jij noemde ken ik niet, ik zal straks even kijken.

Ja ik heb een adblocker en ik denk https everywhere. Maar net als de rest, ook al een hele tijd.

Wacht even, de computer had een paar dagen terug wel weer een paar updates...

[ Voor 18% gewijzigd door paper towel op 17-01-2022 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:59
Ik heb dit gehad met een windows 11 update. Net of iemand telkens op pauze drukt als ik Youtube zit te kijken, erg vervelend.

Na de nieuwe windows 11 update en Nvidia driver update heb ik geen problemen meer gehad hiermee.

Zelf gebruikte ik overigens Chrome + Ublock Origin.

[ Voor 16% gewijzigd door Dracoz op 17-01-2022 18:47 ]

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• paper towel
Ja inderdaad, net alsof iemand op pauze drukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dracoz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18:59
Toevallig al eens naar je GPU drivers gekeken dan? Ik dacht zelf dat het aan een verrotte windows 11 update lag, maar kan uiteraard ook aan de GPU drivers hebben gelegen. (Die zijn bij mij op ongeveer zelfde moment geupdate)

Ik heb er nu in ieder geval geen last meer van.

Ryzen 7 7800X3D ,MSI PRO X670-P WIFI, 2x16GB DDR5 6000Mhz, Nvidia RTX2070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 16-06 13:21

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Ja ik heb een adblocker en ik denk https everywhere. Maar net als de rest, ook al een hele tijd.
Uit ermee. Of even een portable browser (zoals Pale Moon) gebruiken.

Maar ja, ik lees nog steeds niks qua versies, troubleshooting, tijdlijn, etc.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheBorg
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:40

TheBorg

Resistance is futile.

Ik heb af en toe precies hetzelfde probleem. Als of de video op pauze gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Allard Pruim
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:43
Hier hetzelfde probleem, geen Windows maar Linux. Waarschijnlijk iets met Chrome?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• X_lawl_X
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 17-06 15:12
Hier hetzelfde probleem, maar dan op 'n Mac. Ik denk dus ook dat het iets met Chrome te maken heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vinkjb
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-06 00:00
Hier ook, super irritant...zit je te kijken op Ut en stop...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

“Ik ook” is nogal zinloos zonder hele concrete informatie. Welke precieze versie van de browser? Welke precieze plug-ins, met name adblockers etc.? En wat als alle adblockers etc uit staan?

Bij de combi van vreemd gedrag en adblockers is de oorzaak vaak wel te raden namelijk.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AW_Bos
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 00:19

AW_Bos

Liefhebber van nostalgie... 🕰️

Heb ik ook eens gehad, maar dan bij de auto-play in een afspeellijst als het afgelopen is. De knop die daarvoor werkt deed niet wat die moest doen. Cookies trashen was de oplossing. Missschien hier ook.

☀️ Goedemorgen zonneschijn! ☀️
☀️Ja, je maakt me zo gelukkig, en door jou voel ik me fijn! ☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anna Mariah
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 27-02-2022
Net als Paper Towel ervaar ik precies hetzelfde sinds een paar weken. Als ik YouTube filmpjes bekijk, dan stoppen deze steeds en moet ik opnieuw op Play drukken. Niet vanwege reclame of een foutmelding. DIt heb ik op mijn pc met windows 10 maar ook op de nieuwe TV van mijn moeder die in een zorginstelling verblijft. Voor haar heb ik speellijsten met muziek in youtube aangemaakt met de bedoeling dat ze als ze eenmaal aangeklikt zijn, automatisch afspelen. Nu stoppen de filmpjes steeds en daar ligt ze dan te kijken met niks. Zelf de playknop indrukken is voor haar heel erg moeilijk of helemaal niet mogelijk. Heb ook geen idee wat er aan de hand is, maar het is echt vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBorg
  • Laatst online: 00:40

TheBorg

Resistance is futile.

Op Reddit gaat het ook los. Zal wel een bug in YouTube zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

F_J_K schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 22:44:
“Ik ook” is nogal zinloos zonder hele concrete informatie. Welke precieze versie van de browser? Welke precieze plug-ins, met name adblockers etc.? En wat als alle adblockers etc uit staan?

Bij de combi van vreemd gedrag en adblockers is de oorzaak vaak wel te raden namelijk.
Mag ik dan (wel) zeggen dat 't hier wél gewoon werkt? :9

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37334

Will_M schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 20:41:
[...]

Mag ik dan (wel) zeggen dat 't hier wél gewoon werkt? :9
Nee, niet zonder te vermelden welke browser / versie /plugins etc je gebruikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Edge Version 99.0.1150.2 (Official build) dev (64-bit), uBlock Origin, Return Youtube Dislike en het werkt hier perfect. (Win11, RTX2070 @ 496.49; Intel IGP @ 26.20.100.7985).

Tevens werkt het perfect op een Galaxy Z Fold 2 5G (Youtube Vanced 16.29.39)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roches
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 16-06 20:57
In Edge Versie 97.0.1072.76 (Officiële build) (64-bits) geen problemen met Youtube.
UBlock Origin en Adblock staan aan bij mij. (Windows 11).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Laatst online: 16-06 23:13
Zal het niet te maken hebben met de AdBlock Extensies?
Op het moment dat een advertentie wordt ingeladen wordt deze netjes door de addblock 'tegen' gehouden.. maar de video wordt wel netjes gepauzeerd door YouTube (immers er loopt een reclame..dus dan wil je niet de video laten doorlopen)
Nu gaat iedereen klagen tegen YouTube en die kan zo alleen maar makkelijk indexeren hoeveel mensen een adblocker hebben

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jester-NL
  • Registratie: Januari 2003
  • Niet online

Jester-NL

... pakt een botte bijl

DonJunior schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 20:48:
Zal het niet te maken hebben met de AdBlock Extensies?
Op het moment dat een advertentie wordt ingeladen wordt deze netjes door de addblock 'tegen' gehouden.. maar de video wordt wel netjes gepauzeerd door YouTube (immers er loopt een reclame..dus dan wil je niet de video laten doorlopen)
Nu gaat iedereen klagen tegen YouTube en die kan zo alleen maar makkelijk indexeren hoeveel mensen een adblocker hebben
Grappig, de twee posts boven je lijken aan te geven dat het issue niet in de adblocker lijkt te zitten...

The sky above the port was the color of television, turned to a dead channel
me @ last.fm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Umbrah

Umbrah

The Incredible MapMan

Jester-NL schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 21:13:
[...]

Grappig, de twee posts boven je lijken aan te geven dat het issue niet in de adblocker lijkt te zitten...
Er zijn een hele hoop adblockers -- er is een reden dat ik mijne expliciet noem. Youtube Vanced (Android) en uBlock Origin. Maar zowel @paper towel als @Anna Mariah hebben niet veel info gegeven. Ze hebben niet eens even rechts geklikt op youtube, en zoiets laten zien:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6AuErzpWA-kLsIErEyqm2P_z2ds=/800x/filters:strip_exif()/f/image/XcRAJWf3kzs3EYUVNiMWmoqH.png?f=fotoalbum_large

(en ja... ik weet wat ik heb gedaan hier...)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DonJunior
  • Laatst online: 16-06 23:13
Umbrah schreef op woensdag 2 februari 2022 @ 21:19:
[...]

...

(en ja... ik weet wat ik heb gedaan hier...)
Afbeeldingslocatie: https://memegenerator.net/img/instances/20335298/i-see-what-u-did-there.jpg

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anna Mariah
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 27-02-2022
Ik heb deze extensie gedownload en geinstalleerd, eens kijken hoe het nu gaat...
https://chrome.google.com...mjacpillmajjnopmpbkbnocid

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• baseonth3road
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:13
Deze fix heeft bij mij geholpen:

Go to chrome://flags

Search for "Back-forward cache"

Set it to "Disabled"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Allard Pruim
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 20:43
Ik weet niet of TS en anderen nog steeds problemen hebben maar inderdaad het uitschakelen van een functie in about://flags heeft het probleem voor mij 'opgelost'. Ik heb in iedere geval geen problemen meer!

chrome://flags/#back-forward-cache

https://bugs.chromium.org.../issues/detail?id=1288620

Volgens mij is dit de nieuwste versie van Chrome straks opgelost en kan die 'flag' weer aan.

[ Voor 6% gewijzigd door Allard Pruim op 15-03-2022 16:08 . Reden: baseonth3road was mij zo te zien voor ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _phuturistixxx_
  • Laatst online: 15-03 22:57
Ik ben hier beland omdat ik, in tegenstelling tot wat ik hier lees, deze problemen ervaar op mijn Samsung A52, Android 12.

Na circa 20-30 seconden pauzeert het nummer. Google leert me dat het een feature zou zijn om ongewenst lang playlists afspelen te voorkomen, maar bij mij begon het al na 2 nummers...

Overigens helpt vervolgens op play drukken niet, vervolgens stopt het nummer weer vanzelf.

Dit is met de YouTube app, niet via een browser.

Gegevens en cache van de app al gewist, zonder resultaat.

[ Voor 25% gewijzigd door _phuturistixxx_ op 21-03-2022 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaniGast
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 25-10-2022
.

[ Voor 99% gewijzigd door RaniGast op 19-10-2022 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TjaboRonny
  • Registratie: Juli 2024
  • Laatst online: 05-07-2024
Ik heb dit gewoon op mijn youtube Music app op de iphone 12. Chrome zal het niet zijn ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• g0tanks
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 18:36

g0tanks

Moderator CSA
TjaboRonny schreef op vrijdag 5 juli 2024 @ 11:03:
Ik heb dit gewoon op mijn youtube Music app op de iphone 12. Chrome zal het niet zijn ?
Aangezien het om een andere situatie gaat (desktop vs iPhone) en daarnaast dit topic al 2 jaar oud is, maak aub een eigen topic aan als je een vraag hebt. :)

Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.