[SC] Cryptocurrency Slowchat topic #21 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 256 257 Laatste
Acties:
  • 1.026.058 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mentalozzie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 20:47
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/y5oK0A8EdsmItUoWvTcwWRosdRA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KPODJAXAuLa6XFoRdhgdf9Ft.jpg?f=fotoalbum_large

Zo dat was lekker zeg! Vanavond biefstuk
Wel kapot gemaakt bij Bitvavo :(

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Uncle_Charles
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 25-09-2023
pixels66 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:38:
.. daarvoor heb ik echt te weinig kennis van zaken…
Heeft dan ook niets met kennis van zaken te maken.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f0PDTPDL6dKhYDCQmkwP7RtRQvI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wdPPYcyV2EW9EfCj1PGmTY1s.jpg?f=fotoalbum_large

irony > *

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 21:11

knakworst

Get more sats!

daarvoor heb ik echt te weinig kennis van zaken…
De rest is ook maar wat aan het gokken joh d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15:32

Wom

Heb ook wat zitten spelen met Luna op Bitvavo, maar de hoeveelheid kleine trades die er nodig zijn om een order van 0.5 ETH te vullen is wel bijzonder te noemen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Ik gun iedereen z’n Luna winst, van 0,70 cent naar 5,nogwat in een uurtje ofzo. Echt mooi als je daar wat van hebt weten te maken. Maar ik waag me er niet aan, daarvoor heb ik echt te weinig kennis van zaken… ongekend is deze week wel zeg…
Dat heeft niets met kennis van zaken te maken maar gewoon een gok nemen.

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:42

Malarky

Wils voor wat ieder

LUNA circulating supply is van 350 miljoen naar 900 miljoen oid gegaan vandaag.

Oftewel met het huidige print ritme gaat de supply elke 24u zeker x4 om de UST peg te redden... daar komen de LUNA hodlers toch snel achter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 27-04 17:26
Jammer dat die hippe GLMR munt van jullie nog niet op Bitvavo staat. Na al dat chillen zou ik hem misschien willen kopen in zulke dips :P

Maar met Celr ook spijt van gekregen })

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/b4C2VPWcOAy9StP0CI2i6MGehmY=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/Qok5ydmOyrrVkTZg1bOlSgvA.jpg?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Malarky schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:43:

Oftewel met het huidige print ritme gaat de supply elke 24u zeker x4 om de UST peg te redden... daar komen de LUNA hodlers toch snel achter.
Sinds wanneer kijkt er iemand naar tokenomics. Als dat van belang was was BIFI strong.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 09:30
mentalozzie schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:39:
[Afbeelding]

Zo dat was lekker zeg! Vanavond biefstuk
Wel kapot gemaakt bij Bitvavo :(
Sinds de launch op Bitvavo heb je Luna nooit naar binnen of buiten kunnen krijgen.
Zo zijn er nog meer assets welke dezelfde waarschuwing/melding geven (bijv BNB)

Geen fake news maken hea :P

Hold. Step. Move. There will always be a way to keep on moving

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

Beth is op Binance ook weer in de sale.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mannowlahn
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 20:46

Hahahaha echt wat een kneuzen kermis _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18:53

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Hopelijk hebben de citadel ratten nu een mooie long lopen en pompen we naar ATH ( in het weekend :+ )
Na een dag als vandaag kijk ik nergens meer van op.

@knakworst wel opletten, kan zijn dat men zich uit alt coins trekt via BTC en daarna BTC weer naar beneden ploft. We gaan het allemaal wel zien O+

[ Voor 32% gewijzigd door sh4d0wman op 11-05-2022 16:49 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

AlterBridge schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:43:
Jammer dat die hippe GLMR munt van jullie nog niet op Bitvavo staat. Na al dat chillen zou ik hem misschien willen kopen in zulke dips :P

Maak gewoon vast een Kraken of Binance account aan. Dan heb je het maar vast, komen nog wel meer inkoopmomenten aan.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malarky
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 18:42

Malarky

Wils voor wat ieder

knakworst schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:44:
[...]

Sinds wanneer kijkt er iemand naar tokenomics. Als dat van belang was was BIFI strong.
LUNA mcap nog maar de helft van UST terwijl die op 50 cent staat.. Oftewel als de printer lang genoeg kan printen en de apes letten onvoldoende op is de PEG straks nog gered ook.

Dat zou classic zijn :O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

BTC in de plus altcoins tientallen procenten in de min. Geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-04 17:27

Zoals een prijs die van $80+ naar $2.7 gaat? oooooh.. wait.. dat is net gebeurd :P
Door tijdgebrek vanochtend ingekocht op $3.8 in de hoop dat de bodem bijna bereikt was en zag hem dus doorknallen naar $2.7.. (something something, catching falling knife). Gelukkig weer boven $3.8 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• __Tripps__
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 27-04 21:19
2 maandsalarissen in een middag, en nog wel mijn vrije middag ook. Tsjemig. Ik hou wat Luna vast, zie het wel. Let it ride to heaven or zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nopheros
  • Registratie: Juli 2007
  • Nu online
__Tripps__ schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:51:
2 maandsalarissen in een middag, en nog wel mijn vrije middag ook. Tsjemig. Ik hou wat Luna vast, zie het wel. Let it ride to heaven or zero.
Zero it is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchCrownNL
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 20:17
Ongetwijfeld een fotosoep, maar dit is anders wel een gevalletje REKT :+
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Z4hQ6cvKCNboN1k5cs-u6oZ9ch4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gqRTm3sWyizmBW8IZRfjuoch.png?f=fotoalbum_large

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 10:28
Heeft iemand ervaring of een idee hoelang het kan duren als je via BSC chain USDT stort bij Bybit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• veertje
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 25-04 11:32
DutchCrownNL schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:52:
[Afbeelding]
Geen referrals van jezelf plaatsen :+ :+ :+ :+ :+

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:01

Coldcat

HODL

Gefeliciteerd met de mooie gok velen! Mooie verdiensten! Ik brand m'n handen niet aan die ellende.

Wat me wel verbaasd is dat we enkel de mooie verhalen horen. Kan zijn dat men hier doorgewintered is en de grootste beginnersfouten niet maakt. Afgelopen weken veel wijze lessen opgevat in ieder geval. Maar er moeten ook mensen zijn die toch in LUNA of UST zaten hier? Of is dat voorbehouden aan de Reddit community?

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:25
knakworst schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:47:
BTC in de plus altcoins tientallen procenten in de min. Geweldig.
zoals het ook hoort natuurlijk

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anti elppa
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 17:25
DutchCrownNL schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:52:
[Afbeelding]
dat is dan iemand die er extreem veel collateral tegenaan gegooid heeft. Ik doet dat noooooit iig.

Tesla M3LR acc boost 2019 & Tesla model 3 performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:24
Coldcat schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:57:
Gefeliciteerd met de mooie gok velen! Mooie verdiensten! Ik brand m'n handen niet aan die ellende.

Wat me wel verbaasd is dat we enkel de mooie verhalen horen. Kan zijn dat men hier doorgewintered is en de grootste beginnersfouten niet maakt. Afgelopen weken veel wijze lessen opgevat in ieder geval. Maar er moeten ook mensen zijn die toch in LUNA of UST zaten hier? Of is dat voorbehouden aan de Reddit community?
Ik ben een kratje verloren aan luna vanmiddag.. maar ruim goed gemaakt met een eth trade.

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:25

Er waren gister genoeg mensen die aangaven in LUNA te zitten :+ dus die verhalen zijn er zeker wel. Alleen word daar snel overheen gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:09
AlterBridge schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 16:43:

heb je alleen Bitvavo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 13:58

Zeker niet. Ben redelijk wat K de boot ingegaan met Luna. Een groot deel stond in staking en kan ik nog niet dumpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 21-04 21:07
Luna staat in notime weer onder de 1 dollar. Mooie dead cat bounce!

Hodlen is hopen. Traden is geld verdienen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:10
PlanR schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 17:09:
Luna staat in notime weer onder de 1 dollar. Mooie dead cat bounce!
Of zometeen een run naar 8+, hogere top en ineens weer vertrouwen en instroom...

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deman23
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 26-04 10:29
Ik gun iedereen z’n Luna winst, van 0,70 cent naar 5,nogwat in een uurtje ofzo. Echt mooi als je daar wat van hebt weten te maken. Maar ik waag me er niet aan, daarvoor heb ik echt te weinig kennis van zaken… ongekend is deze week wel zeg…
Hier hoef je weinig kennis voor te hebben, wat net met LUNA gebeurde is gewoon ouderwets ordinair gokken haha

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Een vallend mes vangen is natuurlijk wel een gokje, maar het kan ook anders hoor.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Fo5Y_bQ9vHojNn1hrsOChWtYzz8=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/hIaKc4SWWuWTZ3ahZnyrcDsX.jpg?f=user_large

5 trades met winst en 1tje met verlies voor 30% totaal in een uurtje tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tominatie
  • Registratie: November 2017
  • Niet online
Ben benieuwd of binance gaat delisten. Ik snap sowieso niet goed waarom Binance een algoritmische stablecoin heeft gelist. Die worden letterlijk gebacked door niks, terwijl je wel de indruk geeft dat 1 UST = 1$.
Ja, dat is zo totdat de ponzi te groot is geworden. Hetzelfde heeft het Waves platform, die waren geloof ik de eerste met zo'n stablecoin (USDN -> Neutrino). Die heeft zijn peg ook al verloren. Als je het leest kan je niet anders dan concluderen dat het een enorme ponzi is.
Hoe kan binance zich dan toch inlaten met dit soort meuk.. Ik vind dat mismanagement.

Er zullen toch heel wat users flink rekt zijn gegaan, met een paar mensen die geprofiteerd hebben van de dode kat. Zonde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Deman23 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 17:11:
[...]

Hier hoef je weinig kennis voor te hebben, wat net met LUNA gebeurde is gewoon ouderwets ordinair gokken haha
Gokken lijkt net traden in crypto :+

Ondertussen zijn we weer verder rekt aan het gaan..

[ Voor 9% gewijzigd door Pelox op 11-05-2022 17:18 ]

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YES
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08:26

YES

Moderator General Chat
PilatuS schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 17:14:
Een vallend mes vangen is natuurlijk wel een gokje, maar het kan ook anders hoor.

[Afbeelding]

5 trades met winst en 1tje met verlies voor 30% totaal in een uurtje tijd.
Beetje jongleren met messen is dit, of je er nou goed of slecht in bent, spectaculair is het sowieso! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
Pelox schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 17:16:
[...]

Gokken lijkt net traden in crypto :+
Haha true! Al vind ik traden op basis van TA etc nog wel verklaarbaar maar bij LUNA was het gewoon: goh, hij is nu van 80 dollar naar 80 cent gegaan in een week, die gaat vast wel even omhoog😌

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• keepitfrosty
  • Laatst online: 13:58
Tominatie schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 17:16:
Ben benieuwd of binance gaat delisten. Ik snap sowieso niet goed waarom Binance een algoritmische stablecoin heeft gelist. Die worden letterlijk gebacked door niks, terwijl je wel de indruk geeft dat 1 UST = 1$.
Ja, dat is zo totdat de ponzi te groot is geworden. Hetzelfde heeft het Waves platform, die waren geloof ik de eerste met zo'n stablecoin (USDN -> Neutrino). Die heeft zijn peg ook al verloren. Als je het leest kan je niet anders dan concluderen dat het een enorme ponzi is.
Hoe kan binance zich dan toch inlaten met dit soort meuk.. Ik vind dat mismanagement.

Er zullen toch heel wat users flink rekt zijn gegaan, met een paar mensen die geprofiteerd hebben van de dode kat. Zonde.
Maar tether is wel ok?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Raf1994
  • Registratie: December 2021
  • Niet online
Wat er vandaag gebeurd interesseert me geen reet. Hoe het zal zijn na 2-5 jaar wel.

Hold and buy the dip.

[ Voor 8% gewijzigd door Raf1994 op 11-05-2022 17:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AlterBridge
Nee Crypto.com en Binance ook.

Ooit XLM route gedaan naar Binance en mijn ADA en VET die goedkoop konden en daar nu staken. Daarna niet meer. Misschien nu proberen met een Ada route. Kan altijd staken bij een te rode candle :P

Crypto.com heeft BTC en Eth in Earn, overgeschreven vanuit Bitvavo. Earn rewards raken nu wel aangetast dus moet ff kijken voor hoe lang ik dat nog doe.

Ik koop eigenlijk op Bitvavo na Sepa inboekingen. Daar staan ook altijd Limited orders klaar voor dips als nu.

Maar Link (bijna niks), Dot en Zilliqa doen nu al een jaar niks aan staking en Celr een half jaar. Loopt al snel op naar veel gemiste earn %. Dat is toch zonde. Die wil ik dus eigenlijk kopen met nieuwe fiat op Binance en dan verkopen op Bitvavo met hopelijk een goede timing.

Tegelijkertijd wil ik best wat GLMR en andere Tweakers chillcoins toevoegen voor een aantal tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gretzkyus
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Tether ja, hoe lang gaat dat goed >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Even uit mijn hoofd is die voor 80% gedekt door dollars en de rest zijn leningen. Alles bij elkaar opgeteld netjes 100%, maar dus maar met 80% in echte dollars. Is wel een tijdje terug gedaan deze audit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimsaint
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 15:46
Raf1994 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 17:22:
Wat er vandaag gebeurdt interesseert me geen reet. Hoe het zal zijn na 2-5 jaar wel.

Hold and buy the dip.
Zoiets heb ik ook, maar dat geldt natuurlijk niet voor de boys on high leverage...
AlterBridge schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 17:23:
[...]
Crypto.com heeft BTC en Eth in Earn, overgeschreven vanuit Bitvavo. Earn rewards raken nu wel aangetast dus moet ff kijken voor hoe lang ik dat nog doe.
Ah ik wilde een tijdje terug ook mijn BTC en ETH van bitvavo overmaken naar CDC voor staking rewards, maar dat kon alleen via de native btc en eth blockchain. Oftewel, flinke fees. Kan het inmiddels al over andere chains zoals bsc of cronos?

[ Voor 45% gewijzigd door pimsaint op 11-05-2022 17:29 ]

[Crypto.com Visa Card & App] GoT topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PlanR
coelho schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 17:10:
[...]

Of zometeen een run naar 8+, hogere top en ineens weer vertrouwen en instroom...
Geloof er niet in.
Maar gun het iedereen van harte!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
PlanR schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 17:29:
[...]

Geloof er niet in.
Maar gun het iedereen van harte!!
(Ingekocht op €1, €2, €3) yolo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Tominatie schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 17:16:

De USD wordt ook niet gebacked met harde assets, maar door het Amerikaanse leger.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 21:10
Jemig nooit geweten dat scalpen zo leuk kan zijn.
Gekocht op 2.49 verkocht op 4.9. ROI van 100% binnen een half uur 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22-04 17:43
Raf1994 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 17:22:
Wat er vandaag gebeurd interesseert me geen reet. Hoe het zal zijn na 2-5 jaar wel.

Hold and buy the dip.
Tuurlijk, maar zo'n grote beweging duurt vaak wel een tijdje, kan soms geen kwaad om de dip nog even niet te buyen (ook al komen er soms weer een paar procenten bij). Spreek ik uit ervaring met vorige grote uitglijers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Helza
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 24-04 17:27
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/FEUsYs2UcAYVM4v?format=jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gnocci
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 03-04 13:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
Lol: UST’s Do Kwon Was Behind Earlier Failed Stablecoin, Ex-Terra Colleagues Say

https://www.coindesk.com/...-ex-terra-colleagues-say/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• D_Jeff
^^ Het makkelijke natrappen is begonnen. Pffff

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlterBridge
pimsaint schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 17:26:
[...]

Zoiets heb ik ook, maar dat geldt natuurlijk niet voor de boys on high leverage...

[...]

Ah ik wilde een tijdje terug ook mijn BTC en ETH van bitvavo overmaken naar CDC voor staking rewards, maar dat kon alleen via de native btc en eth blockchain. Oftewel, flinke fees. Kan het inmiddels al over andere chains zoals bsc of cronos?
Eth was duur maar met mijn stack was het wel betaalbaar gezien de sprong in staking rewards. BTC vond ik niet zo duur. Was in december. En tja al die alts die ik nog heb staan op Bitvavo gaan over dat veel te dure Eth network en daarvoor zijn die bags niet groot genoeg.

Ik heb met deze dip extra btc en Eth gekocht. Misschien vul ik Crypto.com aan als een stuk Earn vrijkomt over 2 dagen. Dan zie ik pas de huidige kosten voor het overschrijven =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hari-Bo
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 13:46

Hari-Bo

Foutcodefluisteraar

Bitvavo is weer eens verdomde traag...

Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PlanR
Hari-Bo schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 17:46:
Bitvavo is weer eens verdomde traag...
Wat wou je kopen dan? Luna?

Wacht nog even een euro of 2

[ Voor 8% gewijzigd door PlanR op 11-05-2022 17:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hari-Bo

Hari-Bo

Foutcodefluisteraar

PlanR schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 17:47:
[...]

Wacht nog even een euro of 2
How about no :P
Dit is mijn wekelijkse DCA momentje ;)

Bos Stern Service Mercedes diagnose, coding, navigatie update, ECU/instrumentenpaneel reparatie, sleutel service, km check en Airmatic tuning ook op locatie. Interesse stuur een DM.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

PlanR schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 17:47:
[...]

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C1G774fsV_WprdcBExFE1V5ICT4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/R5Cv2lw6UPRj3cGGFkbihrUk.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
D_Jeff schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 17:44:
^^ Het makkelijke natrappen is begonnen. Pffff
Op welke manier is dat natrappen? Je hoeft met Do Kwon geen medelijden te hebben, die red zichzelf wel.

Het is de normale retail investeerder, die dacht dat hij ergens risicoloos rente kon ontvangen, die enorm gedupeerd gaat zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hari-Bo

Hari-Bo

Foutcodefluisteraar

@Darrell Binnenkort een nieuwe shitcoin erbij, dan ga ik zeker all-in!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PlanR
Morgen is Luna de grootste winnaar op binance. +300%

Van 0.5 naar 1.5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Daar gaan we weer..

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coldcat
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:01

Coldcat

HODL

Ik ben benieuwd wat de collatoral damage gaat worden van LUNA / UST. Het kan toch niet dat er 15bn in de lucht verdwenen is er het daar bij blijft.

No one can predict the market! - Who the hell knows!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
Coldcat schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 17:57:
Ik ben benieuwd wat de collatoral damage gaat worden van LUNA / UST. Het kan toch niet dat er 15bn in de lucht verdwenen is er het daar bij blijft.
Er is geen geld in de lucht verdwenen, er is waarde uit de altcoin markt ontsnapt. BTC.D strong, @knakworst en @BTC100K2021 happy.

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jvel92
  • Nu online
Coldcat schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 17:57:
Mogelijk Celsius… Er gaan behoorlijk wat geruchten op Twitter de ronde hierover. Allemaal onbevestigd tot nu toe, maar ze boden wel een UST product aan. Dus kans dat ze geraakt zijn is aanzienlijk.

Daarnaast elk DeFi protocol, VC etc dat funds in UST had voor de APY. Ook mogelijk assets die je als onderpand kon gebruiken in Anchor om daar tegen te lenen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D_Jeff
Owh wauw... LUNA heeft ETH in volume ingehaald op Binance en is onderweg om #1 BTC aan te vallen.
Compleet gekkenhuis 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

UST vanochtend voor een kwartje moeten kopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
jvel92 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 17:50:
[...]

Op welke manier is dat natrappen? Je hoeft met Do Kwon geen medelijden te hebben, die red zichzelf wel.

Het is de normale retail investeerder, die dacht dat hij ergens risicoloos rente kon ontvangen, die enorm gedupeerd gaat zijn.
Risicoloos? moet men maar eens beseffen dat dat niet mogelijk is in crypto. En die apys zijn natuurlijk nog steeds wel bizar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
D_Jeff schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 18:09:
Owh wauw... LUNA heeft ETH in volume ingehaald op Binance en is onderweg om #1 BTC aan te vallen.
Compleet gekkenhuis 8)7
Exit liquidity.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 21:09
kom maar op!! tik die 27.5k maar eens aan!
daarna moon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarvh
  • Laatst online: 20:15
D_Jeff schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 18:09:
Compleet gekkenhuis 8)7
Volume blijft maar stijgen. Wat kan dit dan betekenen, dat de koers toch wel omhoog kan gaan? Of is dit valse hoop?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-04 22:37
Alles moet kapot zie ik.
Behalve die ene boomer-crypto.

[ Voor 40% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 11-05-2022 18:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
edgarvh schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 18:30:
[...]

Volume blijft maar stijgen. Wat kan dit dan betekenen, dat de koers toch wel omhoog kan gaan? Of is dit valse hoop?
Mensen die snel kopen en verkopen.

Nu zie dat volume richting Ust gaat. Tevens ook zo dat er alleen maar extra Luna bij geprint wordt. Dit spelletje is binnen een paar dagen afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Julian-AMD
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 24-02-2024

Julian-AMD

RTX 3080Ti | 3900X

Het houdt niet op, niet vanzelf

https://www.3dmark.com/spy/21686019 - RX 6900XT 21K+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Zonet weer een seed en vc unlock voor GLMR geweest. Dump ze aub op de markt. :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edgarvh
  • Laatst online: 20:15
mannowlahn schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 18:31:
[...]

Mensen die snel kopen en verkopen.

Nu zie dat volume richting Ust gaat. Tevens ook zo dat er alleen maar extra Luna bij geprint wordt. Dit spelletje is binnen een paar dagen afgelopen.
En dan zitten we op 6 cent? Ik ben op 80 euro ingestapt en is niet veel meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Th1x4nG
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 26-04 17:50
Ik wou wat LUNA op Nexo kopen toen het onder de $1 stond maar feestje ging niet door, bleef geweigerd worden. Geen idee of het op een serieuze exchange wel zou gelukt zijn, wellicht niet?

R7 5700X · 32 GB · RTX 3080 · PG279Q — M4 Mac Mini — M1 MacBook Air — Galaxy S23 — 65" G3 — DS415+ · 40 TB SHR — X1 PHEV 30e

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18:51

JME

zeg maar Jamie

PlanR schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 17:53:
Morgen is Luna de grootste winnaar op binance. +300%

Van 0.5 naar 1.5
Dat is +200%…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Ach, hij is vandaag al van 69 cent naar 8 dollar geschoten (en weer terug, en hij kwam van veel hoger natuurlijk)

High risk spelletjes. Ik waag me er niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

edgarvh schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 18:39:
[...]
Gecondoleerd :(:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• blabla1986
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 22-04 21:55
Jedi_Pimp schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 18:00:
[...]

Er is geen geld in de lucht verdwenen, er is waarde uit de altcoin markt ontsnapt. BTC.D strong, @knakworst en @BTC100K2021 happy.
Toch is de BTC.D nog steeds enorm laag ten opzichte van het verleden met zo'n 43%. Dan praat ik wel over MRT 2021, toen het boven de 60% zat. Belangrijkste reden is natuurlijk de ijzersterke trend van ETH. Geen garantie dat de BTC.D terug gaat naar de oude niveaus, maar met een zwaar ETH portfolio, zou ik mezelf ook eens afvragen of daar niet eens wat rake klappen kunnen gaan vallen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017

NeoflexNL

Forever young

Zou het eigenlijk nog alt season zijn? :')

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
NeoflexNL schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 18:49:
Zou het eigenlijk nog alt season zijn? :')
Alt season is net begonnen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pelox
blabla1986 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 18:47:
[...]

Toch is de BTC.D nog steeds enorm laag ten opzichte van het verleden met zo'n 43%. Dan praat ik wel over MRT 2021, toen het boven de 60% zat. Belangrijkste reden is natuurlijk de ijzersterke trend van ETH. Geen garantie dat de BTC.D terug gaat naar de oude niveaus, maar met een zwaar ETH portfolio, zou ik mezelf ook eens afvragen of daar niet eens wat rake klappen kunnen gaan vallen.
BTC.D komt niet meer op de oude niveau's daarvoor zijn er veel en veel te veel shitcoins tegenwoordig. Eth blijft relatief sterk omdat er meer dan 15% (geloof ik) locked in eth 2.0 zit. Dat kan sowieso niet verkocht worden.

Zero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ik ga zo in die reddit de link naar dit forum plaatsen, dan kunnen ze daar ook nog iets leren. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeoflexNL
  • Registratie: December 2017

NeoflexNL

Forever young

Ngangatar schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 19:01:
[...]

Ik ga zo in die reddit de link naar dit forum plaatsen, dan kunnen ze daar ook nog iets leren. :+
Kijk nou maar uit dat je die mensen niet het laatste zetje geeft :p

Staan ze net bovenop een brug, zien ze hier mensen nog even 300% gains trekken :X

[ Voor 12% gewijzigd door NeoflexNL op 11-05-2022 19:05 ]

“Compound interest is the eighth wonder of the world. He who understands it, earns it … he who doesn’t … pays it.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannowlahn
edgarvh schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 18:39:
[...]
Ik persoonlijk denk dat Luna en Ust heel snel compleet dood zijn ja

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

fRiEtJeSaTe schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 18:31:
Alles moet kapot zie ik.
Behalve die ene boomer-crypto.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MMgjmN4HiSmK995cBvNApvJ94oo=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tFhqtkNXDyhnzPdIwmm7RX7v.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roflexx
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 19-02 12:38
En we gaan weer verder rekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jedi_Pimp
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 23-09-2024
blabla1986 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 18:47:
[...]

Er zijn veel analisten die denken dat de ETH/BTC waardering de komende weken en maanden gaat dalen, maar ze hebben er wel eerder naast gezeten ;)

"Ich verteidige den Atheismus als die notwendige und selbstverständliche Form menschlicher Intelligenz" - Max Bense, Professor der Philosophie und Wissenschaftstheorie, 1910-1990

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• knakworst

knakworst

Get more sats!

UST 69 cent }:O

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

NeoflexNL schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 19:03:
[...]

Kijk nou maar uit dat je die mensen niet het laatste zetje geeft :p

Staan ze net bovenop een brug, zien ze hier mensen nog even 300% gains trekken :X
No worries. Ik post op Reddit alleen in de creatieve community's, niet in de community's met negatief sentiment.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gelukszoekr
  • Registratie: December 2002
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/xHSdDgJ/20220511-190823.jpg

Bitcoin - A weapon of mass disruption

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorremans
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:25
Die leuke pump aan het einde van de middag weer teniet gedaan :+

Gigabyte G1.Sniper B6 | Intel Core i5-4690 @ 3500 Mhz | Ballistix Sport 16GB @ 1600 Mhz | Samsung Evo 850 250GB | Be Queit! Power 430W | CoolerMaster N400 | Synology DS1511 6TB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Ah, de eerste complot theorietjes zijn er alweer. Laten we nu eerst even wachten tot we het zeker weten of er minimaal even bijzetten wat de bron is, alleen "Anna" zegt zo weinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r0bb
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 27-04 21:33
Stel dat ust weer naar 1 trekt, lijkt me het gokje wel weer waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deman23
30k toch wel sterk hoor, ben benieuwd of die definitief breekt..
Als dat gebeurt wordt 30k waarschijnlijk wel enorme weerstand..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Vandaag is al samengevat in een filmpje
https://9gag.com/gag/ajgRve0

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fRiEtJeSaTe
Deman23 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 19:13:
Iedereen zit gewoon te wachten wanneer de verkoopdruk eraf is. Zodra dat gebeurt is er geen weerstand en stapt men massaal in. Gevoelsmatig is dat hier ergens.

[ Voor 4% gewijzigd door fRiEtJeSaTe op 11-05-2022 19:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pelox
Deman23 schreef op woensdag 11 mei 2022 @ 19:13:
Ieder rond getal is weerstand

Zero.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darrell
  • Registratie: Juli 2009
  • Nu online

Darrell

Fiat moonboy

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m9g16EJK6sm-pY0pjBOOzhM25Zo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ed5tLYog6raX3PQzp7nRE7cK.jpg?f=fotoalbum_large
Pagina: 1 ... 256 257 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
  • De meer inhoudelijke en onderbouwde berichten mogen in het Nieuws en koers topic: ~[NK] Cryptocurrency nieuws & koers topic #3.
  • Blijf on-topic.
  • Huizen en hypotheken zijn geen crypto, dus offtopic.
  • Prijzen/koersen aub in USD waarde vermelden. Benoem je een prijs in EUR, zet dit er dan specifiek bij, zodat je anderen niet in verwarring brengt.
  • "Wat vinden jullie van coin X?" of "Wat is jullie mening over cryptocurrency Y?" vragen horen niet in dit topic thuis. Onderbouw je vraag, of stel hem niet.
  • Het aankondigen of initiëren van pumps en dumps is verboden. Net als het zonder nuttige toelichting linken en shillen van coins met als enige doel anderen aan te zetten tot het kopen ervan.
  • Post geen Telegram groups, Discord servers of andere "signal" chat kanalen
  • Invites en referrals zijn verboden. Dit betreft zowel het linken, aanbieden als vragen. Referrallinks zijn ook niet toegestaan in je signature/handtekening.
  • Wees vriendelijk, reageer niet op de man.
  • Commentaar op de moderatie per DM of in het feedbacktopic, niet hier.
  • Dit is geen NSFW-topic. Babes posten is prima, maar hou het een beetje fatsoenlijk. Geldt natuurlijk ook voor "groene dildo's" en dat soort plaatjes.
  • Beperk het hergebruiken van memes/afbeeldingen tot een minimum. Het herhaaldelijk posten van dezelfde afbeelding voegt niets toe voor anderen en vervuilt het topic.
  • Geen crossposts! Post je vraag of opmerking in 1 topic, niet meerdere. Kies daarvoor het topic dat het best bij je vraag/opmerking past. Voor meer info: Welkom in het cryptocurrency forum. LEES DIT EERST!.
  • Dit topic is niet bedoeld voor simpele vragen. Eigen inzet blijft gewenst en lees vooral eerst de topicstart.

En zoals altijd: investeer nooit meer geld dan je bereid bent te verliezen!