Fijn, als mijn vrouw dus zondag positief test mag ik gewoon maandag t/m vrijdag voor de klas staan (waarbij ik geen 1,5 meter afstand meer hoef te houden) en mij dan pas te laten testen zolang ik geen andere klachten heb dan normaal... En ik ben altijd al verkoudenTweak_ers schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 06:33:
[...]
Voor jezelf ja, is er al voldoende onderzoek naar de verspreiding na de boosters? De komende dagen gaat dit duidelijk worden. In ieder geval bij mijn vrouw op werk. Eens kijken of die de overige gezinsleden dan niet meer besmetten.
Je laat immers heel de samenleving mondkapjes dragen, om het risico op verspreiding terug te dringen. Maar mensen waarvan bevestigd is dat ze in contact staan met besmette personen laat je vrij. Je ligt iedere nacht naast je besmette partner, maar ga lekker naar de winkel zonder te testen, dat hoeft pas op dag 5.
Ik vind dit echt zo krom, ik doe morgen ochtend een zelftest in keel en neus. Als die weer negatief is, ga ik weer even boodschappen doen. Zo krom en oneerlijk vind ik dit.
Je raakt mensen kwijt in logica van regels. Dat gebeurde al, maar dit doet er -voor mij- een schepje bovenop!
Ben benieuwd hoeveel kinderen er positief testen na zo'n week