Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterCypher25
  • Registratie: Maart 2025
  • Laatst online: 03:42

MasterCypher25

Miss Patriotic

Dgjlinden schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 09:40:
[...]

Ik had die sicario collectie ook eens gekocht ,maar zag op de achterkant dat deze uitgave enkel duitse subs had. Heb het niet geriskeerd en deze geretourneerd, of is er wel engels beschikbaar als je deze afspeelt?
Dat had je kunnen checken op www.blu-ray.com na het invoeren van de upc, ean of asincode.
Hieronder het linkje naar de 4K zoekpagina :

https://www.blu-ray.com/movies/search.php?ultrahd=1

Is nooit Politiek Correct geweest, is het nog steeds niet en zal het ook nooit worden...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 23:46
Dgjlinden schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 09:40:
[...]

Ik had die sicario collectie ook eens gekocht ,maar zag op de achterkant dat deze uitgave enkel duitse subs had. Heb het niet geriskeerd en deze geretourneerd, of is er wel engels beschikbaar als je deze afspeelt?
Nee, er zit inderdaad alleen Duitse ondertiteling op.

https://www.blu-ray.com/m...-and-2-4K-Blu-ray/254807/

Ik vind het altijd fijn als de optie voor Nederlandse/Engelse ondertiteling beschikbaar is, maar ik kijk m'n films eigenlijk altijd zonder ondertiteling.

Bol heeft een andere versie met Engelse ondertiteling.

[ Voor 16% gewijzigd door ZesBarkiePK op 02-10-2025 10:05 ]

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

ZesBarkiePK schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 10:04:
[...]

Ik vind het altijd fijn als de optie voor Nederlandse/Engelse ondertiteling beschikbaar is, maar ik kijk m'n films eigenlijk altijd zonder ondertiteling.

Bol heeft een andere versie met Engelse ondertiteling.
Hier net zo, handig als het erin zit, maar niet noodzakelijk voor mij dankzij het feit dat mijn kennis van Engels heel goed is. Echter rip ik altijd mijn blu-ray's en indien nodig zet ik er zelf NL subs onder, op www.opensubtitles.org kan je over het algemeen wel NL subs vinden. Als ik het dan aan vrienden / vriendinnen uitleen, dan staat het er in ieder geval bij of voeg ze toe met MKVToolNix :)

Is nooit Politiek Correct geweest, is het nog steeds niet en zal het ook nooit worden...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Het was deze week weer feest met de aankopen die allemaal redelijk tegelijk binnen kwamen :*)

Arrow LE van American Gigolo, Billy Wilder's Sunset Boulevard en From Beyond van Vinygar Syndrome
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/pr5LXbb2/IMG-20251002-170059.jpg

Drie Criterion 4K UHD's plus nog twee bluray's
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/3yL0WDgx/IMG-20251002-170012.jpg

En dan nog een heleboel Steelbooks 8)
Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/996Qjf4R/IMG-20251002-170346.jpg

Kan ik weer even een tijdje vooruit nu.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
ReVision. schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 17:11:
Het was deze week weer feest met de aankopen die allemaal redelijk tegelijk binnen kwamen :*)

Arrow LE van American Gigolo, Billy Wilder's Sunset Boulevard en From Beyond van Vinygar Syndrome
[Afbeelding]

Drie Criterion 4K UHD's plus nog twee bluray's
[Afbeelding]

En dan nog een heleboel Steelbooks 8)
[Afbeelding]

Kan ik weer even een tijdje vooruit nu.
Super gaaf! Je hebt Ballerina mooi op tijd binnen. Ik heb een preorder uitstaan bij Amazon.fr maar dat duurt nog tot half oktober volgens mij. Geniet er van!

LG OLED G5 65” | Sonos Arc Ultra, 2x Sonos Five, 2x Sonos Sub 4 | Playstation 5 Pro | Panasonic UB450

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sithlord76
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:36
Onlangs 3 films bij Bol besteld maar nu pas tijd en zin om te gaan kijken.
Had ik dit maar eerder gedaan.... bij 2 films heb ik vanaf het begin direct witte stippen disco. Zowel bij Seven als bij Le Mans ook bij de gewone blue-ray. Ik heb dit nog nooit eerder gehad.
Iemand hier die dit heeft mee gemaak?
Ik kan ze helaas niet meer omwisselen omdat het films zijn die niet meer geseald zijn en ben net de 30 dagen voorbij.
Volgende keer direct maar controleren of ze goed zijn. Op de foto wat lastig te zien maar op video wel.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cYUz2Z4SQbrZE-UUcPz7bXE3tRU=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Dc6YWQzAIz30kHlQoNMPjuZn.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OlqswSYR1-p8bVewIW9PwqGC7To=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/67XRo0eyx8uHyS59dV3rckbO.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/okKNP3yEqEehJTvdnw6v3NO9aRM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/yPewnGd6UVJTQQ5DWq88eYDK.jpg?f=fotoalbum_large

YouTube: sneeuwstorm in het beeld van een nieuwe 4K Uhd schijf. Se7en

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

Sithlord76 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:21:
Onlangs 3 films bij Bol besteld maar nu pas tijd en zin om te gaan kijken.
Had ik dit maar eerder gedaan.... bij 2 films heb ik vanaf het begin direct witte stippen disco. Zowel bij Seven als bij Le Mans ook bij de gewone blue-ray. Ik heb dit nog nooit eerder gehad.
Iemand hier die dit heeft mee gemaak?
Ik kan ze helaas niet meer omwisselen omdat het films zijn die niet meer geseald zijn en ben net de 30 dagen voorbij.
Volgende keer direct maar controleren of ze goed zijn. Op de foto wat lastig te zien maar op video wel.
[Afbeelding]

[Afbeelding]

[Afbeelding]

YouTube: sneeuwstorm in het beeld van een nieuwe 4K Uhd schijf. Se7en
Ik heb het ook gehad met een blu-ray, daar was het een grote "pixelhappenshow". Contact opgenomen met Bol en het was geen probleem om hem terug te sturen. Ik zat dan wel binnen de 30 dagenperiode, maar dat jij er buiten zit, zou geen probleem moeten zijn. Het lijkt mij stug dat het probleem er pas na 30 dagen in is gekropen. Mijn advies? Neem gewoon even contact op met de klantenservice, nee heb je en ja kan je krijgen ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nlscavenger
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 22:16
Het ijkt eerder een hardware probleem te zijn. Bij defecte discs worden de niet leesbare sectoren overgeslagen, maar dat is hier niet aan de orde. Probeer eerst een andere HDMI kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sithlord76
nlscavenger schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:33:
Het ijkt eerder een hardware probleem te zijn. Bij defecte discs worden de niet leesbare sectoren overgeslagen, maar dat is hier niet aan de orde. Probeer eerst een andere HDMI kabel.
Dat is wel apart dan aangezien de andere 4k films dit probleem niet hebben. Maar ik zal eens een andere kabel er tussen steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

nlscavenger schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:33:
Daar heb ik toch een hard hoofd in. Als het aan de kabel zou liggen, dan is het logischer dat het bij alle discs gebeurt en niet bij de ene wel en de andere niet. De "fout" is er of is er niet. In dit geval zou ik dan eerder de speler verdenken, dat die bv. op zijn laatste voetjes loopt, aan de andere kant is er zelden een "foute" disc en zeker 2 in 1 levering komt heel zelden voor. Ben het er dus mee eens dat er een andere kabel gebruikt kan worden en als dat het niet is, zou ik er eens een paar discen in afspelen waarvan je weet dat ze goed zouden moeten zijn, als het dan voorkomt, dan weet je dat het eerder aan de speler zou moeten liggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daffie82
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:39

daffie82

Minisforum UM773 Lite

Speel de disc eens op een andere speler. Kan niet geloven dat een defecte disc dit resultaat geeft.

LG OLED65G1RLA / Samsung HW-Q990D / Sony UBP-X800M2 / Ugoos AM6B+ (CE with CPM Build) / FiiO DM13 BT / Redmi Note 12 Pro+ v2.0.7.0 (UMOEUXM)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• westers
  • Registratie: November 2022
  • Laatst online: 19:53
Of even de disc voorzichtig afnemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

Of even de lens schoonmaken met 96% alcohol, zeker als de speler intensief gebruikt wordt...Of in een rokers omgeving staat...

[ Voor 15% gewijzigd door MasterCypher25 op 03-10-2025 08:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• westers
Mooie aanbieding Sinners 4K in de 2 voor 30 actie van Bol: https://www.bol.com/nl/nl/p/sinners/9300000238024948/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Dat heeft volgens mij niet zo lang geduurd? Die had ik nog wel willen hebben maar helaas was ik te laat. Volgende keer beter! Wel leuk om te zien dat er ook weer wat nieuws in de 2 voor 30 komt bij Bol.com. Want het is toch altijd een beetje hetzelfde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 00:39

Gundogan

Rip and tear, until it is done

Hah dus net gekocht omdat ik dacht dat die niet in een 2 voor 30 actie zou komen. :D

(Hoewel ik de 4k versie er nog niet tussen zie staan? Alleen de normale bluray voor 2 voor 20)

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZesBarkiePK
Gundogan schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 10:11:
[...]

Hah dus net gekocht omdat ik dacht dat die niet in een 2 voor 30 actie zou komen. :D

(Hoewel ik de 4k versie er nog niet tussen zie staan? Alleen de normale bluray voor 2 voor 20)
Ja dat klopt de 4K versie van Sinners is nu uitverkocht, maar stond er eerder vanochtend nog tussen. Anders had ik hem ook zeker meegepikt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23:27
Ik kon geen 2e 4K blu-ray vinden in de 2 voor 30, dus Sinners maar laten passeren. Misschien voor een volgende keer…

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Sithlord76
MasterCypher25 schreef op donderdag 2 oktober 2025 @ 21:45:
[...]

Daar heb ik toch een hard hoofd in. Als het aan de kabel zou liggen, dan is het logischer dat het bij alle discs gebeurt en niet bij de ene wel en de andere niet. De "fout" is er of is er niet. In dit geval zou ik dan eerder de speler verdenken, dat die bv. op zijn laatste voetjes loopt, aan de andere kant is er zelden een "foute" disc en zeker 2 in 1 levering komt heel zelden voor. Ben het er dus mee eens dat er een andere kabel gebruikt kan worden en als dat het niet is, zou ik er eens een paar discen in afspelen waarvan je weet dat ze goed zouden moeten zijn, als het dan voorkomt, dan weet je dat het eerder aan de speler zou moeten liggen.
Het was toch de hdmi kabel. Ik had eerst 1 die nog meer sneeuw veroorzaakte. De 2debkabel werkt wel goed, ook nog een paar andere films er in gedaan maar nu is alles goed. Blijft raar dat het probleem maar bij 2 films was....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MasterCypher25

MasterCypher25

Miss Patriotic

Sithlord76 schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 16:32:
[...]

Het was toch de hdmi kabel. Ik had eerst 1 die nog meer sneeuw veroorzaakte. De 2debkabel werkt wel goed, ook nog een paar andere films er in gedaan maar nu is alles goed. Blijft raar dat het probleem maar bij 2 films was....
Mooi dat je nu weet waaraan het ligt, maar het blijft inderdaad vreemd dat het bij 2 films gebeurde. Zelf gebruik ik glasvezel hdmi kabels, zijn wel wat prijzig, maar dat heb ik er wel voor over. Als je nu nog problemen hebt met de 2 schijven, gewoon even contact opnemen met Bol, heb er goede ervaringen mee 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• westers
ZesBarkiePK schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 10:04:
[...]

Dat heeft volgens mij niet zo lang geduurd? Die had ik nog wel willen hebben maar helaas was ik te laat. Volgende keer beter! Wel leuk om te zien dat er ook weer wat nieuws in de 2 voor 30 komt bij Bol.com. Want het is toch altijd een beetje hetzelfde.
Ik denk dat ze zich hadden vergist met Sinners in de 2 voor 30. Toen ik het zag staan heb ik 'm snel besteld, samen met een andere film. Ik zag pas daarna dat de korting er helemaal niet was afgegaan. Na contact heeft de klantenservice het verschil vergoed (ik had een screenshot waarop stond dat 'ie in de aanbieding was). Een uur later zag ik dat ze 'm uit de aanbieding hebben gehaald. Een keer een gelukje! Net als toen met de Amadeus steelbook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ReVision.
  • Registratie: Juli 2019
  • Niet online
Ik heb Sinners ook besteld in die 2 voor 30 euro actie samen met de Mickey17 4K steelbook. Ik kreeg ze overigens wel gewoon voor de actie prijs.

hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toerq
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02:32
Sithlord76 schreef op vrijdag 3 oktober 2025 @ 16:32:
[...]

Kan zijn dat de 2 schijven een veel hogere birate hebben dan de rest die je bezit waardoor die kabel het misschien niet aankan.
Pagina: 1 ... 33 34 Laatste