Dit is een beetje offtopic, maar waarom heb ik die mail dan gehad. Dat ik teveel in algemene fora post. Ik heb dit al gevraagd voor middel van een reply, maar ik krijg geen antwoord. Vertel jij mij eens hoe dit zit. Wat is er mis met mijn gedrag op GOT. En dan geef ik hier nog een voorbeeld: http://members.rott.chello.nl/abulder/su.gifOp woensdag 22 augustus 2001 00:28 schreef Jaymz het volgende:
[beter laat dan nooit mode ;)]
[..]
Eh, regels misschien.
Voor de HK gelden bepaalde regels, die wat straker zijn dan op de rest van Gathering, omdat de HK een extraatje is. En omdat we een herhaling van (het einde van) het onzinforum willen voorkomen. (en om de boel 'gezellig' te houden natuurlijk)
Zowieso wordt je niet zomaar ! ! ! ge-HK-banned als je relatief veel op HK post (en kom nou niet met het verleden, wat IS gebeurd, is gebeurd en is van geleerd)
Deze regels ga ik hier niet herhalen, die staan redenlijk duidelijk in HK.
Er wordt gezegd: deze user heeft veel HK posts. Wat gebeurt er: MOD geeft reply: OK, waarschuwing. Werd er gelet op de rest van zijn gedrag? NEE.
Ik zal proberen een vergelijking te maken.SU heeft een heel ander doel en werkwijze dan de HK. Het is een _meldpunt_ waar je met dingen kunt komen die niet op Gathering horen. In mijn ogen is het scheef als je mensen de mogenlijkheid ontneemt om 'ongepaste' dingen te melden.
Ik ben een kindje van 4 en als ik in de keuken kom, mag ik af en toe een koekje pakken uit de koekjes trommel. Maar wat doe ik als ik in de keuken kom, ik eet zoveel mogelijk koekjes.
Nou is het de taak van mijn ouders om te zeggen, dat ik niet zoveel koekjes mag pakken. Desondanks ga ik gewoon door met koekjes pakken.
Moet hier dan wat van gezegd worden of niet? En wanneer wordt het kind verboden, om uberhaupt nog één koekje te pakken?
de personen in kwestie, de mod-wanabee's zijn _echt niet_ vaker online dan de rest hier.Dat sommige mensen eerder iets 'melden' dan anderen blijkt maar weer. Sommigen zijn vaker on-line, sommigen hebben een iets lagere drempel (en dat soort dingen).
wel eens ja, maar je gaat geen speurtochten houden.Ikzelf kom ook nog wel eens wat tegen. Echt 'verboden' dingen meld ik wel, maar 'kleine' dingetjes probeer ik in het draadje op te lossen (iemand die een wazige vraag stelt, stel ik bijvoorbeeld voor zijn 'probleem' wat duidelijker te omschrijven, een ophande zijnde flamewar probeer ik te sussen voordattie plaatst vind)
juist, beperkt gebruik van SU, niet zo overdreven.Topics die gemoved 'moeten' worden komt een Mod of GM vanzelf wel tegen. Als dit nou echt te lang duurt, of je hebt 'reason to believe' dat de Mod niet on-line is kun je SU wel opzoeken.
Mocht dat gebeuren dan alvast mijn excuses want dat is niet de bedoeling.Verder wil ik jullie vragen _rustig_ over het onderwerp verder te gaan, en niet snel in de (schijn-)aanval mode te gaan (hoewel dat nu nog wel meevalt)
Voor eendjes, geen oorlog.
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.