SU users en HK users

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 178 views sinds 30-01-2008

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10 13:54

dreeke

outdated icon

Topicstarter
Op woensdag 22 augustus 2001 00:28 schreef Jaymz het volgende:
[beter laat dan nooit mode ;)]
[..]

Eh, regels misschien.

Voor de HK gelden bepaalde regels, die wat straker zijn dan op de rest van Gathering, omdat de HK een extraatje is. En omdat we een herhaling van (het einde van) het onzinforum willen voorkomen. (en om de boel 'gezellig' te houden natuurlijk :))
Zowieso wordt je niet zomaar ! ! ! ge-HK-banned als je relatief veel op HK post (en kom nou niet met het verleden, wat IS gebeurd, is gebeurd en is van geleerd)

Deze regels ga ik hier niet herhalen, die staan redenlijk duidelijk in HK. :)
Dit is een beetje offtopic, maar waarom heb ik die mail dan gehad. Dat ik teveel in algemene fora post. Ik heb dit al gevraagd voor middel van een reply, maar ik krijg geen antwoord. Vertel jij mij eens hoe dit zit. Wat is er mis met mijn gedrag op GOT. En dan geef ik hier nog een voorbeeld: http://members.rott.chello.nl/abulder/su.gif
Er wordt gezegd: deze user heeft veel HK posts. Wat gebeurt er: MOD geeft reply: OK, waarschuwing. Werd er gelet op de rest van zijn gedrag? NEE.
SU heeft een heel ander doel en werkwijze dan de HK. Het is een _meldpunt_ waar je met dingen kunt komen die niet op Gathering horen. In mijn ogen is het scheef als je mensen de mogenlijkheid ontneemt om 'ongepaste' dingen te melden.
Ik zal proberen een vergelijking te maken.
Ik ben een kindje van 4 en als ik in de keuken kom, mag ik af en toe een koekje pakken uit de koekjes trommel. Maar wat doe ik als ik in de keuken kom, ik eet zoveel mogelijk koekjes.
Nou is het de taak van mijn ouders om te zeggen, dat ik niet zoveel koekjes mag pakken. Desondanks ga ik gewoon door met koekjes pakken.
Moet hier dan wat van gezegd worden of niet? En wanneer wordt het kind verboden, om uberhaupt nog één koekje te pakken?
Dat sommige mensen eerder iets 'melden' dan anderen blijkt maar weer. Sommigen zijn vaker on-line, sommigen hebben een iets lagere drempel (en dat soort dingen).
de personen in kwestie, de mod-wanabee's zijn _echt niet_ vaker online dan de rest hier.
Ikzelf kom ook nog wel eens wat tegen. Echt 'verboden' dingen meld ik wel, maar 'kleine' dingetjes probeer ik in het draadje op te lossen (iemand die een wazige vraag stelt, stel ik bijvoorbeeld voor zijn 'probleem' wat duidelijker te omschrijven, een ophande zijnde flamewar probeer ik te sussen voordattie plaatst vind)
wel eens ja, maar je gaat geen speurtochten houden.
Topics die gemoved 'moeten' worden komt een Mod of GM vanzelf wel tegen. Als dit nou echt te lang duurt, of je hebt 'reason to believe' dat de Mod niet on-line is kun je SU wel opzoeken.
juist, beperkt gebruik van SU, niet zo overdreven.
Verder wil ik jullie vragen _rustig_ over het onderwerp verder te gaan, en niet snel in de (schijn-)aanval mode te gaan (hoewel dat nu nog wel meevalt)

Voor eendjes, geen oorlog. ;)
Mocht dat gebeuren dan alvast mijn excuses want dat is niet de bedoeling.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 00:38 schreef ItSnows het volgende:
Nee, bij twijfel niet posten in SU maar in het techfora als opmerking naar de user in correcte bewoordingen. Indien niet overduidelijk is dat een post niet mag: afblijven lijkt me.
Modjes zien de post vaak (niet altijd ;) ) toch ook wel. Misschien iets later maar dat mag de pret niet drukken.
Dan heb ik dus een simpele conclusie: Er verandert exact niks...

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 22 augustus 2001 00:38 schreef ItSnows het volgende:

[..]

Nee, bij twijfel niet posten in SU maar in het techfora als opmerking naar de user in correcte bewoordingen. Indien niet overduidelijk is dat een post niet mag: afblijven lijkt me.
Modjes zien de post vaak (niet altijd ;) ) toch ook wel. Misschien iets later maar dat mag de pret niet drukken.
exactly my point.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:13

Hoicks

Techno!

Op woensdag 22 augustus 2001 00:39 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

exactly my point.
Betere oplossing, maar ik ga niet weer herformuleren ;) jullie mogen de conclusie wel voor me achterlaten voor morgenochtend. .. en nu hopen dat m'n bed niet in SU staat :P

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

• dreeke

dreeke

outdated icon

Topicstarter
Op woensdag 22 augustus 2001 00:32 schreef johnny appleseed het volgende:
Goed resume van mijn verhaal, foute conclusie :)
In de HK wordt wat dat betreft een strikt beleid gevoerd, dat heeft te maken met de eerdere pogingen tot een HK achtig forum.
ja, de kroeg. Dat ging verkeerd. En nu gaat SU de verkeerde kant op, waarom in dat geval niks doen en in het geval van de kroeg wel dan.
Jij begint over HK users en SU users en dat ze gelijk behandeld moeten worden.
deze vergelijking trok ik aan het begin van dit topic, omdat ik toen nog dacht dat het om de quota ging. Niet dus. Daarna heb ik ook geen vergeijkingen meer getrokken tussen HK en SU als gelijke tegenpolen.
Nee hoor, daarvoor willen we je juist behoeden :)
Maar nogmaals, laten we het hier _niet_ over jouw mailtje gaan hebben, want daarover gaat de discussie ook niet.
idd

[edit: ik kan niet quoten]

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Op woensdag 22 augustus 2001 00:39 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Op dat punt hoefde dus ook niks te veranderen.
Op het punt van doelbewust stoute usertjes zoeken vs alleen iets in SU posten als je iets tegen kwam (wat je zeker wist), daar moest de verandering komen.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 00:39 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

exactly my point.
Alleen was Hoiks goed op weg en past ie zijn samenvatting weer verkeerd aan :D

/off topic/
Ik ben ook weg: van 8:30 tot 0:41 is lang zat geweest :) Morgen ben ik der weer.

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06:59

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 22 augustus 2001 00:39 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Erm, het komt af en toe een beetje over alsof de modjes de hele dag alleen maar op SU zitten te letten, en niet op hun eigen forum komen omdat het toch wel binnen 1 minuut op SU staat.

Geef een modje ff de tijd om er ZELF achter te komen. (maar da's mijn mening)

• dreeke

dreeke

outdated icon

Topicstarter
Op woensdag 22 augustus 2001 00:44 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Erm, het komt af en toe een beetje over alsof de modjes de hele dag alleen maar op SU zitten te letten, en niet op hun eigen forum komen omdat het toch wel binnen 1 minuut op SU staat.

Mijne ook. Dus ga niet als een gek alle verkeerde dingen in SU posten.

• LuNaTiC
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

[..]

Deze reactie had al veel eerder mogen komen (en maakt een hoop duidelijk).

• Hoicks
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:13

Hoicks

Techno!

Als er nou ook nog iemand was die Hoicks zou schrijven zoals het er staat zou ik nog blij worden ook ;)

Ik denk dat de modjes al wel op SU geilaards letten en dat ze daar ook wel wat aan zullen doen als iemand echt doelbewust naar stoute users zoekt.

Misschien was dit topic wel even makkelijk om aan te geven waar sommige mensen echt van balen zodat SU geilaards weer even onder de aandacht zijn gebracht ;)

excuse for my naughty text ;)

Slaap zuh vast :z

Nikon D7200 & D5000 / SB-700, 2x Yongnuo YN-560 III / Sigma EX 10-20 f4-f5.6 HSM, Sigma EX 17-50mm f2.8 OS HSM, EX 70-200mm f2.8 HSM II Macro / EX 105 f2.8 HSM OS Macro / Nikon AF-S DX 35mm f1.8 / Sigma EX DC 30mm f1.4 HSM

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 00:42 schreef dreeke het volgende:

[..]

ja, de kroeg. Dat ging verkeerd. En nu gaat SU de verkeerde kant op, waarom in dat geval niks doen en in het geval van de kroeg wel dan.
Dat probeer ik je nou al zo vaak uit te leggen.
De SU is niet iets wat je los kan zien als de HK.
Waarom niet heb ik al 3x gezegd in deze thread.
Waarom ben je zo uit op SU bans?
Je hebt aangegeven dat er iets fout gaat, ik heb aangegeven dat daar zeker naar gekeken wordt, maar dat dat ff tijd nodig heeft.
Punt.
Wat is dan het probleem?

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 22 augustus 2001 00:48 schreef LuNaTiC het volgende:

[..]

Deze reactie had al veel eerder mogen komen (en maakt een hoop duidelijk).
Sorry, ik zit niet de hele dag op LA te letten om slimme opmerkingen te maken :P

(ik moet wel toegeven dat ik em een beetje overdreven neerleg, maar ik hoop dat dat de duidelijkheid ten goede komt)

Verwijderd

Is dit het officiële statement van de crew?

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 00:49 schreef Hoicks het volgende:
Als er nou ook nog iemand was die Hoicks zou schrijven zoals het er staat zou ik nog blij worden ook ;)
Eeej, mijn nick is veel erger misspeld dan de jouwe en veel meer :P
Ik denk dat de modjes al wel op SU geilaards letten en dat ze daar ook wel wat aan zullen doen als iemand echt doelbewust naar stoute users zoekt.
Idd :)

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 22 augustus 2001 00:50 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Is dit het officiële statement van de crew?
Nee, mijn mening (en een beetje overdreven neergelegd)

Waarvoor excuses, maar ik zag geen andere manier :)

• dreeke

dreeke

outdated icon

Topicstarter
Op woensdag 22 augustus 2001 00:49 schreef johnny appleseed het volgende:

[..]

Dat probeer ik je nou al zo vaak uit te leggen.
De SU is niet iets wat je los kan zien als de HK.
Waarom niet heb ik al 3x gezegd in deze thread.
Waarom ben je zo uit op SU bans?
daar ben ik niet op uit. Ik vind alleen dat die irritante mod-wannabe's aangepakt moeten worden.
Je hebt aangegeven dat er iets fout gaat, ik heb aangegeven dat daar zeker naar gekeken wordt, maar dat dat ff tijd nodig heeft.
Dan heb ik daar zeker overheen gelezen.
Punt.
.
Wat is dan het probleem?
in dat geval is er geen probleem meer.

Bij deze zal ik meteen ff 3 users in SU posten.

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 22 augustus 2001 00:51 schreef Jaymz het volgende:

[..]

Nee, mijn mening (en een beetje overdreven neergelegd)

Waarvoor excuses, maar ik zag geen andere manier :)
Ik wil mijn meningwel verder verduidelijken, maar ik doe dat liever 1-on-1. (ICQ of Mail)

Verwijderd

Op woensdag 22 augustus 2001 00:56 schreef Jaymz het volgende:
Ik wil mijn meningwel verder verduidelijken, maar ik doe dat liever 1-on-1. (ICQ of Mail)
Ik hoor liever het officiële standpunt van de crew (no offence)

• Jaymz

Jaymz

Keep on moving !

Op woensdag 22 augustus 2001 00:58 schreef Cheatah het volgende:

[..]

Ik hoor liever het officiële standpunt van de crew (no offence)
Kee, dan bemoei ik me er niet meer zo mee. Ik hoopte dat mijn mening iets duidelijk zou maken :)

• Jordi
  • Niet online

Jordi

#1#1

Dank u Jaymz. Dit topic loopt op niks uit, topicstarter heeft antwoord en Cheatah krijgt nog respons van 'ons'. Daarom gooi ik deze dicht :)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.