Inmiddels heb ik mijn Sleepbuds II na nog geen jaar gebruik retour moeten sturen. In Phone-free mode gingen de Sleepbuds op het laatste moment nog geen 7 uur mee, en werd ik telkens (kort) voor mijn wekker wakker.
Daarnaast ging de charging case niet zo lang meer mee als in het begin. Gelukkig ging de verkopende partij (Coolblue) hier goed mee om en heeft me een tegoedbon gegeven ter waarde van het aankoopbedrag. Hiermee heb ik vervolgens nieuwe besteld.
Ik verwacht geen verandering hierin en denk dat ik met een jaar hetzelfde euvel heb, echter is het vervelende dat ik eigenlijk niet zonder kan. Scheelt dat ik zelf een nieuw product heb kunnen aanschaffen en dat ik niet een nieuw product kreeg toegestuurd met de resterende garantietermijn.
Al met al ben ik nog altijd tevreden met de Sleepbuds, alleen dus wel jammer dat voor het geld het product niet zo lang meegaat als gehoopt/verwacht.
Bovenstaande uiteraard ook verwerkt in een update van mijn review.
:strip_exif()/m/535868/1NeERmC7fJR9CRumMJYKnYqGTeNUjNWY6wkHvq31Xs7VDGyxmB.jpeg)
Foto van de Sleepbuds na een jaar trouwe dienst.
Daarnaast ging de charging case niet zo lang meer mee als in het begin. Gelukkig ging de verkopende partij (Coolblue) hier goed mee om en heeft me een tegoedbon gegeven ter waarde van het aankoopbedrag. Hiermee heb ik vervolgens nieuwe besteld.
Ik verwacht geen verandering hierin en denk dat ik met een jaar hetzelfde euvel heb, echter is het vervelende dat ik eigenlijk niet zonder kan. Scheelt dat ik zelf een nieuw product heb kunnen aanschaffen en dat ik niet een nieuw product kreeg toegestuurd met de resterende garantietermijn.
Al met al ben ik nog altijd tevreden met de Sleepbuds, alleen dus wel jammer dat voor het geld het product niet zo lang meegaat als gehoopt/verwacht.
Bovenstaande uiteraard ook verwerkt in een update van mijn review.
:strip_exif()/m/535868/1NeERmC7fJR9CRumMJYKnYqGTeNUjNWY6wkHvq31Xs7VDGyxmB.jpeg)
Foto van de Sleepbuds na een jaar trouwe dienst.
Mijn reviews al gezien?
:strip_exif()/m/535868/1UZVxQNjqNLqQBxdxYOjj0iv8Ix8Zz855MBwuZUv9NWgIUgkOM.jpeg?f=620xauto)
:strip_exif()/m/535868/1UZVxQLVg06TNfTmpAkCVnjTlbbRyP9ohjs5pDHfdVBabTX68p.jpeg?f=620xauto)