Inhoudsopgave |
Wat is een slaaphoofdtelefoon? |
Slaaphoofdtelefoons zoals de Bose Sleepbuds zijn relatief platte bluetooth oordoppen welke geschikt zijn om mee te slapen. Meestal zijn ze bedoeld om een achtergrondgeluid of ruis te genereren, waarmee omgevingsgeluiden worden verdoezeld. Van de Bose website: Dagelijkse stress. Snurken. Luidruchtige buren. Het dagelijkse nieuws. Er is genoeg waarvan je wakker kunt liggen. [...] De Sleepbuds™ zijn klein en comfortabel en zorgen samen met de Bose Sleep-app voor ontspannende geluiden die je helpen in slaap te vallen. Dankzij de geluidsmaskerende technologie van Bose slaap je de hele nacht door. Er is een eerste en een tweede generatie Sleepbuds. De eerste generatie is rond oktober 2019 door Bose van de markt gehaald wegens accuproblemen. September 2020 heeft Bose een nieuwe generatie Sleepbuds aangekondigd. Deze zijn echter inmiddels ook alweer van de markt verdwenen. |
Wat heb ik eraan? |
Inhoud van dit hoofdstuk behoeft een update, en volgt op een later moment. |
Reviews |
Tekst reviews Inhoud van dit hoofdstuk behoeft een update, en volgt op een later moment. Video reviews Inhoud van dit hoofdstuk behoeft een update, en volgt op een later moment. |
Overzicht met (ons) bekende slaaphoofdtelefoons |
De markt voor slaaphoofdtelefoons is nogal niche. Daardoor zijn er weinig spelers op de markt. Onderstaande lijst is dan ook ongetwijfeld niet volledig, en elke hoofdtelefoon zal zo zijn voor- en nadelen kennen. Voer altijd gedegen vooronderzoek uit, voordat je een uiteindelijke beslissing maakt.
|
Foutje gespot of aanvullingen op de topicstart? Stuur me een PB'tje zodat we het topic schoon houden
[ Voor 29% gewijzigd door PeacekeeperNL op 02-01-2025 06:52 . Reden: Update voor de startpost ]
Mijn reviews al gezien?