Gisteren alle benodigde koppelstukken en 15mm pijp gehaald zodat ik ergens komend week de Quooker kan installeren. Het e.e.a. afgemeten in de kast maar liep toen tegen een verschil aan in het aansluitschema van de Combi+ en Combi.
Ik heb zelf de Combi+ aangeschaft maar installeer hem als Combi op basis van bovenstaande ombouwbeschrijving. In het aansluitschema van de Combi zit voor het eerste T-stuk een reduceer ventiel
Dit reduceerventiel zit niet bij de levering van de Combi+ onderdelen maar daar zit er een verloopstuk 15mm->12mm bij. In het ombouw document staat op pagina 1 hij niet maar op de tweede pagina zie ik nu ook weer het reduceerventiel.
:fill(white):strip_exif()/f/image/JMobRdFcp8n4CfcjbInz0R4N.png?f=user_large)
Wat zie ik nu verkeer en wat is de juiste volgorde voor het aansluiten van de Combi?
Ik heb zelf de Combi+ aangeschaft maar installeer hem als Combi op basis van bovenstaande ombouwbeschrijving. In het aansluitschema van de Combi zit voor het eerste T-stuk een reduceer ventiel
![]() | ![]() |
Dit reduceerventiel zit niet bij de levering van de Combi+ onderdelen maar daar zit er een verloopstuk 15mm->12mm bij. In het ombouw document staat op pagina 1 hij niet maar op de tweede pagina zie ik nu ook weer het reduceerventiel.
:fill(white):strip_exif()/f/image/JMobRdFcp8n4CfcjbInz0R4N.png?f=user_large)
Wat zie ik nu verkeer en wat is de juiste volgorde voor het aansluiten van de Combi?
/f/image/zhMGCi0EipqTgkMp8S9F7jIv.png?f=fotoalbum_tile)
/f/image/C6txreuga148i4pLoOus8WMJ.png?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/gPn3lII4oSd0CH2seQoATCZB.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NhdkPqrhde1aZLZweDDr0OAE.jpg?f=fotoalbum_large)

:strip_exif()/f/image/R1OCOsvSeoW2XRrpLcj0HyLv.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NUcAtnAS4zGTfEP75Hwlvs8V.jpg?f=fotoalbum_large)