Acties:
  • 0 Henk 'm!

• prodesk
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-03-2022
Waarvan ik van bijv. de VVD weet dat zij rechts zijn is FvD hier een stuk onduidelijker over. Freek Jansen heeft zich al verschillende malen uitgelaten over de woningmarkt, wil o.a. dat starters weer kans maken op de woningmarkt. Klinkt een stuk linkser dan VVD die het meer zoekt in de vrije markt.

https://www.facebook.com/watch/?v=1183079365489132

Toch zegt een onderbuikgevoel dat ik mijn twijfels heb, Baudet heeft zich ook nimmer uitgelaten over de sociale zekerheid, zoals bijstand en wia. Alle focus gaat uit naar Corona terwijl de standpunten over sociale zekerheid en voorzieningen voor kwetsbare mensen onderbelicht blijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

Links, rechts of zwalkend populisme of moet je niet zo hokjesdenken?

Verder stemmen ze vooral rechts en hebben ze bepaalde publieke standpunten die links moeten aanspreken, maar stemmen ze daar nooit naar.

[ Voor 8% gewijzigd door YakuzA op 02-12-2021 20:09 ]

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 02:14

sjaool

Every life should have 9 cats

prodesk schreef op donderdag 2 december 2021 @ 20:01:
Waarvan ik van bijv. de VVD weet dat zij rechts zijn is FvD hier een stuk onduidelijker over. Freek Jansen heeft zich al verschillende malen uitgelaten over de woningmarkt, wil o.a. dat starters weer kans maken op de woningmarkt. Klinkt een stuk linkser dan VVD die het meer zoekt in de vrije markt.

https://www.facebook.com/watch/?v=1183079365489132

Toch zegt een onderbuikgevoel dat ik mijn twijfels heb, Baudet heeft zich ook nimmer uitgelaten over de sociale zekerheid, zoals bijstand en wia. Alle focus gaat uit naar Corona terwijl de standpunten over sociale zekerheid en voorzieningen voor kwetsbare mensen onderbelicht blijven.
De VVD is rechts noch links. Van huis uit zijn ze rechts maar als het voor de politiek nodig is om aan de macht te blijven verplaatsen ze zich net zo gemakkelijk naar links. Dat is volgens mij ook de reden dat zoveel mensen op de VVD stemmen.

FVD is zonder twijfel rechts maar heeft ook sociale trekjes.

[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 02-12-2021 20:14 ]

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dawg
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

dawg

🇪🇺 🇳🇱

Extreemrechts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defiant
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 09:05

defiant

Moderator General Chat
Modbreak:Dit topic voldoet wederom niet aan onze eisen van een topic start, zie:
Actualiteit, Wetenschap & Maatschappij Beleid#topicopenen
We verwachten bij zulk soort topics op z'n minst een neutrale en met bronnen onderbouwde stelling, niet op basis van social media.
Zie ook: Brontoetsing #hoedan?!

Dit topic biedt in deze vorm geen aanknopingspunt voor een onderbouwde discussie die toegevoegde waarde biedt en gaat dus ook op slot.

Climate dashboard | “Reality is that which, when you stop believing in it, doesn't go away.”

Dit topic is gesloten.