Ik ben op zoek naar een nieuwe navigatie app voor CarPlay. Gebruik nu TomTom GO maar kaartupdates blijven tegenwoordig achter en de nieuwe AmiGO wat straks de huidige TomTom GO lijkt te gaan vervangen (als ik kijk naar de beta's) bevalt me ook niet. Heb Waze, Apple Maps, Google Maps, Flitsmeister al geprobeerd. Wat ik bij alle andere apps mis is dat bij verbinden met CarPlay het telefoonscherm voor die app vrijwel onbruikbaar wordt. Ik heb m'n telefoon ook nog in een brodit houder als 'tweede scherm' (en opladen) en met TomTom GO kan ik daar dan een overzicht kaart op tonen. Andere apps (zoals AmiGO) laten helemaal niets zien of alleen maar tekstuele stap voor stap aanwijzingen (vind ik vrij nutteloos). Ik (als ik niet rij, of de bijrijder) wil dan op de telefoon de route aanpassen of andere bestemming invoeren en dan moet je vaak eerst route afbreken bijvoorbeeld. Het is allemaal net niet. Ben de (voor mij) ideale CarPlay navigatie app nog niet tegengekomen, iemand nog andere suggesties?
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
:strip_exif()/f/image/eonqbrbKy0WhxOgUoylNRnqE.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/dIE4fME5X8kVRsoEBuPAPCv4.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/RAw60WNafdTaOj8WgqMhMJy9.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/bM9sXBfmO3GqChIfdgsODDIz.jpg?f=fotoalbum_large)