ervaringen solargroup twente

Pagina: 1
Acties:
  • 299 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hellboy!
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-10 14:21
Ben me aan het oriënteren op zonnepanelen en vraag diverse offertes op. Heb me al goed ingelezen wat ik nodig heb. Alles komt bij ons op 1 dak, en er is geen schaduw. Dus 1 omvormer is nodig.

Nu is vandaag de firma solargroup twente langs geweest, die gebruiken Jinko zonnepanelen. Nu heb ik al rondgekeken, maar de verschillen tussen de panelen (betere) schelen niet veel als ik de reviews moet geloven, garantie was wel iets waar je op moest letten.

MIjn vraag, iemand op dit forum al ervaring met deze partij?, want kreeg wel een goede indruk, er werden ons geen dure extra's enz aangesmeerd (als ik het zo plat mag zeggen).

Alvast bedankt

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:54
Modbreak:Dit is meer iets voor een shopreview. Ik zie echter dat ze nog niet tussen de shopreviews staan. Je zult hem dus even moeten toevoegen: https://tweakers.net/ext/pricewatch.dsp?action=addShop

Maar daar ben je voor nu natuurlijk niet mee geholpen. Wellicht je vraag even opnieuw stellen in het topic Elektriciteit opwekken met zonnepanelen (PV) Deel 10 of zoek in het Duurzame energie en installaties subforum even naar ervaringen met deze webshop.

Een apart topic is wat overbodig (dan hebben we straks talloze topics over solar webshops) dus sluit ik bij deze.

Voor inhoudelijk advies voor jouw woning kun je het beste even een nieuw topic openen conform Tips bij openen offerte topic zonnepanelen

[ Voor 11% gewijzigd door ThinkPad op 19-11-2021 10:55 ]

Dit topic is gesloten.