Eens met alles wat je schrijft.Tiggy80 schreef op maandag 29 november 2021 @ 08:15:
[...]
dit lijkt mij niet helemaal te kloppen, ik heb na de aanpassing in de digitale prijslijst besteld en heb de automatische handgrepen wel. het vermelden van deze optie op de bon gebeurt niet omdat het een standaard optie/ feature zou zijn op de lounge, dan zou je ook op de bon moetn laten zetten dat er inklapbare spiegels, speakers, bedienbare ramen enz op moet zitten; wordt een lange lijst hoor. bij mijn proefauto (connect+ zaten de automatische grepen er ook op, dus dan verwacht ik dat ze bij een versie hoger er zeker op zouden zitten, als je dat als consument allemaal moet verifieren is het onbegonnen werk. het argument van chiptekorten is vreemd omdat omringende landen blijkbaar wel de automatische grepen geleverd krijgen en zoals hier eerder aangegeven zijn er voor de productie datum van mijn auto ook al auto's geweest zonder automatische grepen. dat lijkt dus op willekeur; zo van het bakje was leeg bij de productielijn dus manuele grepen erop en de volgende dag was het bakje autmatische handgrepen weer gevuld dus konden ze er weer op
![]()
Volgens mij moeten jullie gewoon met een zo groot mogelijke groep bezwaar maken; tegenwoordig kom je met een grote bek het verst (om het maar plat te zeggen, wel correct blijven in je communicatie).
Juridisch gezien is het contract getekend op grond van de destijds beschikbare prijslijst en die maakt dus onderdeel uit van het contract.