Megekko is idd de dozenschuiver kant van het bedrijf. CDROMLand valt onder dezelfde toko en verleent wel service.effem schreef op donderdag 11 november 2021 @ 10:31:
[...]
Ah ok, ik had de vraag ook al bij MeGekko neergelegd welke koelers pasten, en ik kreeg als antwoord iets van "wij leveren geen tech support, als je niet weet wat je wilt moet je niet hier zijn, wij schuiven alleen maar dozen"
Uiteraard door hen iets anders geformuleerd, maar dat was wel mijn interpretatie. MeGekko staat dus ook even wat lager op mijn preferred supplier list.
Dan mag de prijs wel heel erg laag worden wil een Seasonic voeding interessant worden.field33P schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 10:35:
en een Seasonic-voeding omlaag zou kunnen in prijs.
Dat is de aloude L9i met s1700 beugeltjes. Niets speciaals aan overigens want houdt een full load 11600 niet eens koel. Dat doet een Thermalright AXP90-X47 FULL Copper wel alleen heb ik daar nog geen s1700 support voor gezien.JDx schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 17:40:
Ik zit ook te kijken naar deze koeler, is de eerste koeler speciaal gemaakt voor socket 1700
https://www.megekko.nl/pr...NH-L9i-17xx-chromax-black
Verkrijgbaarheid van Mini-ITX borden is erg mager. De Asus ROG vind ik te duur en op dit moment onbruikbaar wegens het gebrek aan DDR5. De Asrock Z690M-AC zal redelijk betaalbaar zijn maar heeft een erg beperkte VRM en is daarom niet interessant. Hopelijk komt de Z690i Aorus Ultra DDR4 snel beschikbaar.